Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kompetent og serviceminded kursus- og konferencekoordinator til GuldBoSund

Kompetent og serviceminded kursus- og konferencekoordinator til GuldBoSund         

Kan du stå i spidsen for og bevare overblikket over kommende og igangværende opgaver og aktiviteter?

Er du garant for stabil og effektiv drift? Er du en fleksibel og opmærksom holdspiller, der lægger vægt på kommunikation og samarbejde? Kan du om nødvendigt bidrage til andres arbejdsdag uden at miste fokus på egne opgaver, og har du blik for GuldBoSunds potentiale som unikt kursus- og konferencecenter, og har du flair for IT og tal?

Så er du måske vores nye kursus- og konferencekoordinator. 

GuldBoSund søger en kursus- og konferencekoordinator for hvem service, kvalitet, udvikling, kreativitet og iderigdom er kendetegnende.

Du har praktisk erfaring med planlægning, forberedelse, gennemførelse, opfølgning og udvikling af kurser, konferencer, arrangementer og events af enhver art, og du skal kunne trives i et alternativt kursus- og konferencemiljø, da GuldBoSund også er et Friplejehjem. 

Arbejdsopgaver 

Du får ansvaret for GuldBoSunds portefølge af arrangementer, som du er hovedinitiativtager til og tovholder for, herunder sikrer du afviklingen fra A-Z. Du arbejder tæt sammen med GuldBoSunds administration, tekniske serviceafdeling, køkken og restaurant. Du bliver en vigtig spiller i den proces, der allerede er i gang for at sætte GuldBoSund på landkortet som et attraktivt og helt anderledes kursus- og konferencecenter. 

Eksempler på opgaver: 

  • Administration af portefølgen af møder, kurser, konferencer, kongresser, events, fester og lignende arrangementer for såvel offentlige som private aktører og privatpersoner
  • Opsøgende salg
  • Kontakt til kommuner, kursussteder, uddannelsesinstitutioner, organisationer m.m.
  • Indgåelse af aftaler med rekvirenter, kunder og undervisere
  • Klargøring af kursusmaterialer og IT
  • Opfølgning på økonomi
  • Rådgivning, justering og udvikling af aktiviteter med rekvirenter og kunder før, under og efter arrangementet
  • Kvalitetsudvikling af tilbud, aktiviteter, materialer og mødepakker 

Din profil: 

  • Dokumenteret viden og erfaring med kursus- og konferenceadministration og koordinering
  • Åben, udadvendt, begejstret og serviceorienteret overfor alle
  • Kvalitetsorienteret, god til at planlægge, stort overblik og styr på detaljen
  • Højt energiniveau, arbejder effektivt og struktureret
  • Er både en holdspiller og kan arbejde selvstændigt
  • Viden og erfaring med kommunikation, formidling og markedsføring
  • Solidt IT-kendskab

Vi tilbyder: 

  • En ny og helt anderledes arbejdsplads, som ikke er set før i Danmark
  • Professionelle samarbejdspartnere og ledere, for hvem service og kvalitet er et nøgleord
  • Stor bredde og variation i arbejdsopgaverne
  • En røgfri og uniformsfri arbejdsplads 

Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte adm. direktør Dorte Olsen-Kludt på tlf. + 45 21134451.

Se også www.guldbosund.dk.

Ansøgning og CV sendes til info@guldbosund.dk senest 21.februar 2018.

 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her