Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kompetent og udadvendt it-tekniker

HVEM ER DU

  • Du kan arbejde målrettet, selvstændigt og struktureret
  • Du er engageret, serviceminded og har gå-på-mod
  • Du er udadvendt og har solid erfaring med at yde den bedste service og agere proaktivt
  • Du kan indgå i en uformel omgangstone, hvor humor og imødekommenhed er vigtig
  • Du har en god forståelse for brugernes behov og kan vurdere og prioritere opgaver ud fra deres synsvinkel
  • Du har gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • Du er administrativ stærk og struktureret
  • Du kan holde mange bolde i luften på en gang og trives med at tage ansvar

 

Dine arbejdsopgaver vil være:

  • Drift og vedligeholdelse af infrastruktur, her under netværk og vmware
  • Drift og vedligeholdelse af windows server her under RDP og exchange.
  • Vedligeholdelse af Office 365
  • Opsætning, drift og vedligeholdelse af pc’er
  • Opsætning af printer og MFP.
  • Vedligeholdelse af AV udstyr
  • Telefon support
  • Indgå i vagtordning

Du får et job, hvor du skal arbejde selvstændigt med mulighed for stor medindflydelse.

 

VI TILBYDER
Løn efter kvalifikationer og erfaring, gode kollegaer, frokostordning -  en arbejdsplads, hvor du selv kan være med til at præge udviklingen, og hvor der er plads til at vokse.

Stillingen er fuld tid. (Der er mulighed for deltid)

Ansættelse hurtigst muligt.

Send en mail til Brian Nielsen på bn@secretmedia.dk – der afholdes løbende samtaler så skynd dig


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329931174Phoenix-af80f89e12018-12-20T00:00:00Kompetent og udadvendt it-tekniker

HVEM ER DU

  • Du kan arbejde målrettet, selvstændigt og struktureret
  • Du er engageret, serviceminded og har gå-på-mod
  • Du er udadvendt og har solid erfaring med at yde den bedste service og agere proaktivt
  • Du kan indgå i en uformel omgangstone, hvor humor og imødekommenhed er vigtig
  • Du har en god forståelse for brugernes behov og kan vurdere og prioritere opgaver ud fra deres synsvinkel
  • Du har gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • Du er administrativ stærk og struktureret
  • Du kan holde mange bolde i luften på en gang og trives med at tage ansvar

 

Dine arbejdsopgaver vil være:

  • Drift og vedligeholdelse af infrastruktur, her under netværk og vmware
  • Drift og vedligeholdelse af windows server her under RDP og exchange.
  • Vedligeholdelse af Office 365
  • Opsætning, drift og vedligeholdelse af pc’er
  • Opsætning af printer og MFP.
  • Vedligeholdelse af AV udstyr
  • Telefon support
  • Indgå i vagtordning

Du får et job, hvor du skal arbejde selvstændigt med mulighed for stor medindflydelse.

 

VI TILBYDER
Løn efter kvalifikationer og erfaring, gode kollegaer, frokostordning -  en arbejdsplads, hvor du selv kan være med til at præge udviklingen, og hvor der er plads til at vokse.

Stillingen er fuld tid. (Der er mulighed for deltid)

Ansættelse hurtigst muligt.

Send en mail til Brian Nielsen på bn@secretmedia.dk – der afholdes løbende samtaler så skynd dig

2019-02-15T00:50:36.643 HVEM ER DU Du kan arbejde målrettet, selvstændigt og struktureret Du er engageret, serviceminded og har gå-på-mod Du er udadvendt og har solid erfaring med at yde den bedste service og agere proaktivt Du kan indgå i en uformel omgangstone, hvor humor og imødekommenhed er vigtig Du har en god forståelse for brugernes behov og kan vurdere og prioritere opgaver ud fra deres synsvinkel Du har gode kommunikations- og samarbejdsevner Du er administrativ stærk og struktureret Du kan holde mange bolde i luften på en gang og trives med at tage ansvar Dine arbejdsopgaver vil være: Drift og vedligeholdelse af infrastruktur, her under netværk og vmware Drift og vedligeholdelse af windows server her under RDP og exchange. Vedligeholdelse af Office 365 Opsætning, drift og vedligeholdelse af pc er Opsætning af printer og MFP. Vedligeholdelse af AV udstyr Telefon support Indgå i vagtordning Du får et job, hvor du skal arbejde selvstændigt med mulighed for stor medindflydelse. VI TILBYDER Løn efter kvalifikationer og erfaring, gode kollegaer, frokostordning - en arbejdsplads, hvor du selv kan være med til at præge udviklingen, og hvor der er plads til at vokse. Stillingen er fuld tid. (Der er mulighed for deltid) Ansættelse hurtigst muligt. Send en mail til Brian Nielsen på bn@secretmedia.dk der afholdes løbende samtaler så skynd dig11Jobnetaf80f89e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-14T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandFavrskov3420874Secretmedia.dk IVS11Messingvej 238940Randers SVDKDanmark0
bn@secretmedia.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent683350JobNet492126749212671000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=af80f89ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=af80f89ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=af80f89e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=af80f89e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/8.jpgMed et job indenfor IT bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Systemadministrator lige noget for dig.12008011Dansk3Læse/ tale213115Systemadministrator1IT359791047Brian Nielsenbn@secretmedia.dkDKDanmarkDKDanmark330069991Systemadministrator til CuraRobot Dygtig systemadministrator til Fagsekretariatet Ældre og HandicapVi søger en dygtig systemadministrator til vores omsorgssystem Cura. Du bliver en del af et team med to andre systemadministratorer, der dagligt arbejder tæt sammen med vores udfører på ældre-, handicap- og socialpsykiatriområde, IT-afdelingen, leverandører, m.fl.Systemadministrationen er organisatorisk placeret i Afdelingen Økonomi og administration, hvor der løses mange forskelligartede opgaver på ældre- og handicapområdet - for eksempel lønadministration, betaling af regninger, boligadministration, puljehåndtering, hjemmeside, opkrævning af servicebetalinger hos borgere og meget andet.Dine opgaver som systemadministrator vil bl.a. omfatte,BrugersupportKoordinere og organisere daglig drift, test og afprøvning af nye versioner af CuraKvalitetssikring, udvikling og vedligeholdelse af materiale i uddannelsesdatabase (Børsen)Gennem dialog sikre ensartet, struktureret og entydig brug af Cura i samarbejde med superbrugergruppenAdministration og opsætning af devicesVi forventer du,har relevant faglig uddannelse og erfaring, der giver dig indsigt i arbejdsområderne på ældre-, handicap- og socialpsykiatriområdethar god teknisk flair og interesse for at løse tekniske problemer og opgaver i forbindelse med konfigurering til Curaer struktureret, metodisk og har evne til at prioritere opgavernehar gode samarbejdsevner med et ønske om at løse udfordringer i dialoger god til at lytte, videreformidle og til at omsætte det teknisk svært forståelige, til det forståeligehar kørekort, da der også er aktiviteter uden forhusetTil gengæld tilbyder vi en arbejdsplads somgiver dig mulighed for faglig og personlig udviklingarbejder aktivitetsbaseret i et samskabende og professionelt miljø, hvor vi hjælper hinandenhar gode kollegaer og en afslappet omgangstonegiver dig mulighed for indflydelse på din hverdagLøn- og ansættelsesvilkårStillingen er på 37 timer pr. uge efter gældende overenskomst med start snarest muligt. En tilfredsstillende straffeattest skal kunne forelægges.Ansættelsesstedet er på administrationscentret Fælleden, Skanderborg Fælled 1, 8660 Skanderborg.Interesseret?Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående profil, er det dig vi søger. Ønsker du yderligere information om stillingen, kan du ringe til afdelingsleder Tina Ølgaard på tlf. 2328 2260.AnsøgningsfristVi ser frem til at modtage din ansøgning senest onsdag den 21. august 2019. Samtaler forventes afholdt mandag den 26. august 2019.Dygtig systemadministrator til Fagsekretariatet Ældre og Handicap

Vi søger en dygtig systemadministrator til vores omsorgssystem Cura. Du bliver en del af et team med to andre systemadministratorer, der dagligt arbejder tæt sammen med vores udfører på ældre-, handicap- og socialpsykiatriområde, IT-afdelingen, leverandører, m.fl.

Systemadministrationen er organisatorisk placeret i Afdelingen Økonomi og administration, hvor der løses mange forskelligartede opgaver på ældre- og handicapområdet - for eksempel lønadministration, betaling af regninger, boligadministration, puljehåndtering, hjemmeside, opkrævning af servicebetalinger hos borgere og meget andet.

Dine opgaver som systemadministrator vil bl.a. omfatte,
  • Brugersupport
  • Koordinere og organisere daglig drift, test og afprøvning af nye versioner af Cura
  • Kvalitetssikring, udvikling og vedligeholdelse af materiale i uddannelsesdatabase (Børsen)
  • Gennem dialog sikre ensartet, struktureret og entydig brug af Cura i samarbejde med superbrugergruppen
  • Administration og opsætning af devices

Vi forventer du,
  • har relevant faglig uddannelse og erfaring, der giver dig indsigt i arbejdsområderne på ældre-, handicap- og socialpsykiatriområdet
  • har god teknisk flair og interesse for at løse tekniske problemer og opgaver i forbindelse med konfigurering til Cura
  • er struktureret, metodisk og har evne til at prioritere opgaverne
  • har gode samarbejdsevner med et ønske om at løse udfordringer i dialog
  • er god til at lytte, videreformidle og til at omsætte det teknisk svært forståelige, til det forståelige
  • har kørekort, da der også er aktiviteter uden forhuset
Til gengæld tilbyder vi en arbejdsplads som
  • giver dig mulighed for faglig og personlig udvikling
  • arbejder aktivitetsbaseret i et samskabende og professionelt miljø, hvor vi hjælper hinanden
  • har gode kollegaer og en afslappet omgangstone
  • giver dig mulighed for indflydelse på din hverdag

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer pr. uge efter gældende overenskomst med start snarest muligt. En tilfredsstillende straffeattest skal kunne forelægges.
Ansættelsesstedet er på administrationscentret Fælleden, Skanderborg Fælled 1, 8660 Skanderborg.

Interesseret?
Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående profil, er det dig vi søger. Ønsker du yderligere information om stillingen, kan du ringe til afdelingsleder Tina Ølgaard på tlf. 2328 2260.

Ansøgningsfrist
Vi ser frem til at modtage din ansøgning senest onsdag den 21. august 2019. Samtaler forventes afholdt mandag den 26. august 2019.

 

Skanderborg KommuneSkanderborg2019-08-08T00:00:002019-08-21T00:00:00
330067076Product managerRobot Vil du være medarbejder nummer 4 i et af Danmarks mest spændende startups, der bl.a. tæller Jesper Buch, Jan Lehrmann og Stefan Rosenlund som investorer? Brænder du for at være med til at udvikle en SaaS platform til et højere niveau? Er du en serviceminded profil med en stærkt teknisk indsigt? Er du god til at beskrive og formidle ideer til forbedring og udvikling af produktet fra sælgere til udviklere? Hvis JA Så er du måske vores nye kollega! Om jobbet: Som Product Manager er det din opgave at koordinere produktudvikling i samarbejde med vores kunder, salgsteamet i Aarhus og udviklingsteamet i Warszawa. Du bliver ekspert i hvordan Fenerum fungerer og kommer også til at assistere vores kunder ved spørgsmål af teknisk karakter. Du får en dynamisk hverdag med fokus på opfølgningsmøder med kunder, onboarding og customer support samt product management. Dine opgaver: Din opgave bliver at deltage i udvalgte opfølgningsmøder med potentielle kunder, og opsamle viden om ønsker til nye features. Herefter vil du i samarbejde med udviklingsteamet gennemføre product planning møder, hvor features til den kommende sprint planning bliver gennemgået. Du vil derudover varetage customer support rollen, som udover onboarding af nye kunder vil omfatte løbende support samt udarbejde og forbedring af support artikler og videoguides. Dine kvalifikationer: Du har en stærkt teknisk indsigt Du er god til at beskrive tekniske processer Du har flair for IT og er klar på at lære nye systemer at kende Du er smilende, udadvendt og har et positivt mindset Du har en god forretningsforståelse og forståelse for vigtigheden af den rigtige service til nye og eksisterende kunder Du er flydende i Engelsk i både skrift og tale Det er en fordel hvis: Du har erfaring med regnskab eller f.eks. regnskabsforståelse fra HA eller HHX med virksomhedsøkonomi Du er god til at beskrive tekniske processer Erfaring fra kundeservice (fra en SaaS virksomhed er et plus)

Vil du være medarbejder nummer 4 i et af Danmarks mest spændende startups, der bl.a. tæller Jesper Buch, Jan Lehrmann og Stefan Rosenlund som investorer? Brænder du for at være med til at udvikle en SaaS platform til et højere niveau? Er du en serviceminded profil med en stærkt teknisk indsigt? Er du god til at beskrive og formidle ideer til forbedring og udvikling af produktet fra sælgere til udviklere?

Hvis JA Så er du måske vores nye kollega!

 

Om jobbet:

Som Product Manager er det din opgave at koordinere produktudvikling i samarbejde med vores kunder, salgsteamet i Aarhus og udviklingsteamet i Warszawa. Du bliver ekspert i hvordan Fenerum fungerer og kommer også til at assistere vores kunder ved spørgsmål af teknisk karakter. Du får en dynamisk hverdag med fokus på opfølgningsmøder med kunder, onboarding og customer support samt product management.

 

Dine opgaver:

Din opgave bliver at deltage i udvalgte opfølgningsmøder med potentielle kunder, og opsamle viden om ønsker til nye features. Herefter vil du i samarbejde med udviklingsteamet gennemføre product planning møder, hvor features til den kommende sprint planning bliver gennemgået. Du vil derudover varetage customer support rollen, som udover onboarding af nye kunder vil omfatte løbende support samt udarbejde og forbedring af support artikler og videoguides.

 

Dine kvalifikationer:

  • Du har en stærkt teknisk indsigt
  • Du er god til at beskrive tekniske processer
  • Du har flair for IT og er klar på at lære nye systemer at kende
  • Du er smilende, udadvendt og har et positivt mindset
  • Du har en god forretningsforståelse og forståelse for vigtigheden af den rigtige service til nye og eksisterende kunder
  • Du er flydende i Engelsk i både skrift og tale

 

Det er en fordel hvis:

  • Du har erfaring med regnskab eller f.eks. regnskabsforståelse fra HA eller HHX med virksomhedsøkonomi
  • Du er god til at beskrive tekniske processer
  • Erfaring fra kundeservice (fra en SaaS virksomhed er et plus)
Fenerum ApSViby J2019-08-02T00:00:002019-09-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Systemadministrator til Cura

Skanderborg Kommune

Skanderborg
Dygtig systemadministrator til Fagsekretariatet Ældre og HandicapVi søger en dygtig systemadministrator til vores omsorgssystem Cura. Du bliver en del af et team med to andre systemadministratorer, der dagligt arbejder tæt sammen med vores udfører p...
Indrykket:8. august 2019
Udløbsdato:21. august 2019

Product manager

Fenerum ApS

Viby J
Vil du være medarbejder nummer 4 i et af Danmarks mest spændende startups, der bl.a. tæller Jesper Buch, Jan Lehrmann og Stefan Rosenlund som investorer? Brænder du for at være med til at udvikle en SaaS platform til et højere niveau? Er du en servi...
Indrykket:2. august 2019
Udløbsdato:25. september 2019