Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kompetent regnskabsansvarlig søges til velkonsolideret transportvirksomhed i Rødovre

Beskrivelse

Som regnskabsansvarlig bliver du højre hånd for virksomhedens økonomichef samt kvalificeret sparringspartner for afdelingens to bogholdere. I tæt samarbejde med økonomichefen vil du få ansvaret for både de danske og svenske selskaber. Stillingen giver mulighed for, at du selv kan præge din hverdag og kan optimere arbejdsgange. Du vil få en spændende og alsidig arbejdsdag med en bred palette af opgaver. Dine opgaver vil bl.a. bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Debitor
  • Kreditor
  • Finans
  • Afstemninger
  • Rejseafregning
  • Valutahåndtering
  • Rapporter til offentlige myndigheder
  • Månedsrapportering
  • Ad hoc

Om virksomheden

Der er her tale om en solid og veldrevet virksomhed indenfor transportbranchen, hvis historie går mere end 100 år tilbage. Virksomheden har ca. 200 ansatte fordelt i hele landet, mens der på hovedkontoret i Rødovre er ca. 50 medarbejdere. Virksomhedens medarbejdere har generel høj anciennitet. Der hersker en uformel og god stemning med frihed under ansvar i et arbejdsmiljø præget af samarbejde og humor. Virksomheden tilbyder sundhedsforsikring, sociale arrangementer og pensionsordning i en flad organisation.

Personlige kompetencer

Som person er du robust og arbejder selvstændigt. Din erfaring medfører at du er selvkørende og kan se, hvor det er nødvendigt at tage fat. Du arbejder struktureret og omhyggeligt med dine arbejdsopgaver. Du er ansvarsbevidst og er god til at bevare overblikket, selv når der er travlt. Dertil er du positiv, hjælpsom og trives i en uformel virksomhed, der vægter humor højt.

IT-kompetencer

Du har stærke IT-kompetencer

Erfaring & uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse.

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033268Phoenix-b1502fe712019-05-28T15:06:55.943Kompetent regnskabsansvarlig søges til velkonsolideret transportvirksomhed i Rødovre

Beskrivelse

Som regnskabsansvarlig bliver du højre hånd for virksomhedens økonomichef samt kvalificeret sparringspartner for afdelingens to bogholdere. I tæt samarbejde med økonomichefen vil du få ansvaret for både de danske og svenske selskaber. Stillingen giver mulighed for, at du selv kan præge din hverdag og kan optimere arbejdsgange. Du vil få en spændende og alsidig arbejdsdag med en bred palette af opgaver. Dine opgaver vil bl.a. bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Debitor
  • Kreditor
  • Finans
  • Afstemninger
  • Rejseafregning
  • Valutahåndtering
  • Rapporter til offentlige myndigheder
  • Månedsrapportering
  • Ad hoc

Om virksomheden

Der er her tale om en solid og veldrevet virksomhed indenfor transportbranchen, hvis historie går mere end 100 år tilbage. Virksomheden har ca. 200 ansatte fordelt i hele landet, mens der på hovedkontoret i Rødovre er ca. 50 medarbejdere. Virksomhedens medarbejdere har generel høj anciennitet. Der hersker en uformel og god stemning med frihed under ansvar i et arbejdsmiljø præget af samarbejde og humor. Virksomheden tilbyder sundhedsforsikring, sociale arrangementer og pensionsordning i en flad organisation.

Personlige kompetencer

Som person er du robust og arbejder selvstændigt. Din erfaring medfører at du er selvkørende og kan se, hvor det er nødvendigt at tage fat. Du arbejder struktureret og omhyggeligt med dine arbejdsopgaver. Du er ansvarsbevidst og er god til at bevare overblikket, selv når der er travlt. Dertil er du positiv, hjælpsom og trives i en uformel virksomhed, der vægter humor højt.

IT-kompetencer

Du har stærke IT-kompetencer

Erfaring & uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse.

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

2019-06-14T11:52:00.813 Beskrivelse Som regnskabsansvarlig bliver du højre hånd for virksomhedens økonomichef samt kvalificeret sparringspartner for afdelingens to bogholdere. I tæt samarbejde med økonomichefen vil du få ansvaret for både de danske og svenske selskaber. Stillingen giver mulighed for, at du selv kan præge din hverdag og kan optimere arbejdsgange. Du vil få en spændende og alsidig arbejdsdag med en bred palette af opgaver. Dine opgaver vil bl.a. bestå af: Arbejdsopgaver Debitor Kreditor Finans Afstemninger Rejseafregning Valutahåndtering Rapporter til offentlige myndigheder Månedsrapportering Ad hoc Om virksomheden Der er her tale om en solid og veldrevet virksomhed indenfor transportbranchen, hvis historie går mere end 100 år tilbage. Virksomheden har ca. 200 ansatte fordelt i hele landet, mens der på hovedkontoret i Rødovre er ca. 50 medarbejdere. Virksomhedens medarbejdere har generel høj anciennitet. Der hersker en uformel og god stemning med frihed under ansvar i et arbejdsmiljø præget af samarbejde og humor. Virksomheden tilbyder sundhedsforsikring, sociale arrangementer og pensionsordning i en flad organisation. Personlige kompetencer Som person er du robust og arbejder selvstændigt. Din erfaring medfører at du er selvkørende og kan se, hvor det er nødvendigt at tage fat. Du arbejder struktureret og omhyggeligt med dine arbejdsopgaver. Du er ansvarsbevidst og er god til at bevare overblikket, selv når der er travlt. Dertil er du positiv, hjælpsom og trives i en uformel virksomhed, der vægter humor højt. IT-kompetencer Du har stærke IT-kompetencer Erfaring & uddannelse Erfaring er vigtigere end uddannelse. Sprog Lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Christina Nielsen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.10Phoenixb1502fe7101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-02T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=9040EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3536522Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/b1502fe7_logo.jpegORS/Small/b1502fe7_logo.jpeg0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent768938ProselectionMinimum90400128-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b1502fe7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b1502fe7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b1502fe7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b1502fe7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/1.jpgØnsker du et spændende job som Regnskabsansvarlig? Hos Proselection tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12007951Dansk3Læse/ tale933411Regnskabsansvarlig3Økonomi361937384kontakt@proselection.dkDanmarkDanmark330048450Regnskabskonsulent søges til BDO i KøbenhavnBasic BDO er en af landets største rådgivnings- og revisionsfirmaer. Vi udvider og vækster kraftigt på ydelser hos vores kunder inden for bogføring, løn, rapportering og rådgivning. Derfor søger vi en ny kollega til vores Business Services Outsourcing-afdeling i København. Med vores overordnede strategi Indlevelse skaber udvikling , har vi i BDO sat fokus på dialogen med kunden og den værdiskabende rådgivning og revision. Det kræver dygtige og dedikerede medarbejdere, som sætter respekt og relationer i forhold til kunden højt. JOBBET Vi servicerer vores kunder med fleksible løsninger inden for alt fra fakturering til den overordnede økonomibaserede ledelsesrapportering. I jobbet som Business Services Outsourcing-medarbejder bliver du en del vores kompetente team, og du vil i samarbejde med dine kolleger servicere egne kunder inden for bogholderi, lønadministration og økonomistyring. Du vil bl.a. komme til at arbejde med bogføring, afstemninger, periodiseringer, moms, løn, måneds- og årsafslutninger. Arbejdet udføres både på kontoret og ude hos den enkelte virksomhed. Derfor skal du regne med varierende rejsetid.Da jobbet kræver kontakt til mange kunder, er det vigtigt, at du trives i samarbejdet med forskellige mennesker. Du får frihed under ansvar til selv at styre dine opgaver, hvilket skaber stor fleksibilitet i forhold til arbejdstid. Endvidere kan der blive behov for fleksibilitet i perioder med spidsbelastning. DINE KOMPETENCER Du kan være uddannet kontorassistent, økonomiassistent, controller, revisor eller lignende og have alt fra to til plus ti års erfaring inden for økonomi, rådgivning, service m.m. Du skal sætte pris på at indgå i en tæt dialog med vores kunder og naturligvis have flair for tal og økonomi. Vi søger dig, som går op i strømlinet bogføring og effektivisering af dette. Du skal have erfaring med flere økonomisystemer og sætte en ære i godt håndværk og kvalitetsarbejde. PRIM RE ARBEJDSOPGAVER Finansbogføring Debitor- og kreditorstyring Lønadministration. FAGLIGE KOMPETENCER Erfaring med bogføring, debitorer, moms, løn mv. Erfaring med økonomisystemer Erfaring med rapporteringer Erfaren bruger af Excel og IT generelt. PERSONLIGE KOMPETENCER Kundeorienteret med fokus på effektivitet og kvalitet Imødekommende og gode samarbejdsevner Tager ansvar for dine opgaver og overholder aftalte deadlines Arbejder selvstændigt og struktureret Trives med skiftende arbejdssteder. VI TILBYDER Du bliver en del af en organisation, hvor medarbejdertrivsel og karriereudvikling har høj prioritet. Duvil blandt andet få mulighed for at udvikle eksisterende og nye kompetencer via vores eget uddannelsescenter BDO Academy . Derfor har du mange muligheder i BDO, hvad enten du ønsker at videreuddanne dig eller blive dygtigere på samme niveau. Samarbejdsformen på kontoret i København er uformel, og du får stor indflydelse på og ansvar for egne opgaver både i det daglige og på længere sigt. BDO tilbyder desuden pensionsordning samt en lang række attraktive medarbejdergoder og rabatordninger. BDO har 31 kontorer fordelt over hele landet og mere end 1.200 medarbejdere. Herigennem har du altid et stort fagligt netværk af specialkompetencer at trække på. Derudover bliver du en del af BDO s internationale netværk, som er repræsenteret i mere end 160 lande. På kontoret i København er der i alt 14 ansatte. ANSØGNING Vi har gjort det let for dig! Det betyder, at du IKKE skal skrive en ansøgning. Du skal blot besvare de uddybende spørgsmål. Det tager ca. 10-15 minutter at søge og du ved kort tid derefter, om du går videre i processen. Klik på GO via linket, og du er i gang med at søge jobbet. Læs mere om Business Services Outsourcing på www.bdo.dk

BDO er en af landets største rådgivnings- og revisionsfirmaer. Vi udvider og vækster kraftigt på ydelser hos vores kunder inden for bogføring, løn, rapportering og rådgivning. Derfor søger vi en ny kollega til vores Business Services & Outsourcing-afdeling i København. 

Med vores overordnede strategi; ”Indlevelse skaber udvikling”, har vi i BDO sat fokus på dialogen med kunden og den værdiskabende rådgivning og revision. Det kræver dygtige og dedikerede medarbejdere, som sætter respekt og relationer i forhold til kunden højt.

JOBBET

Vi servicerer vores kunder med fleksible løsninger inden for alt fra fakturering til den overordnede økonomibaserede ledelsesrapportering. I jobbet som Business Services & Outsourcing-medarbejder bliver du en del vores kompetente team, og du vil i samarbejde med dine kolleger servicere egne kunder inden for bogholderi, lønadministration og økonomistyring.

Du vil bl.a. komme til at arbejde med bogføring, afstemninger, periodiseringer, moms, løn, måneds- og årsafslutninger.

Arbejdet udføres både på kontoret og ude hos den enkelte virksomhed. Derfor skal du regne med varierende rejsetid.Da jobbet kræver kontakt til mange kunder, er det vigtigt, at du trives i samarbejdet med forskellige mennesker. 

Du får frihed under ansvar til selv at styre dine opgaver, hvilket skaber stor fleksibilitet i forhold til arbejdstid. Endvidere kan der blive behov for fleksibilitet i perioder med spidsbelastning.

DINE KOMPETENCER

Du kan være uddannet kontorassistent, økonomiassistent, controller, revisor eller lignende og have alt fra to til plus ti års erfaring inden for økonomi, rådgivning, service m.m. Du skal sætte pris på at indgå i en tæt dialog med vores kunder og naturligvis have flair for tal og økonomi. 

Vi søger dig, som går op i strømlinet bogføring og effektivisering af dette. Du skal have erfaring med flere økonomisystemer og sætte en ære i godt håndværk og kvalitetsarbejde.

PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER

  • Finansbogføring
  • Debitor- og kreditorstyring
  • Lønadministration.                                                                                                                     

FAGLIGE KOMPETENCER

  • Erfaring med bogføring, debitorer, moms, løn mv.
  • Erfaring med økonomisystemer
  • Erfaring med rapporteringer
  • Erfaren bruger af Excel og IT generelt.

PERSONLIGE KOMPETENCER

  • Kundeorienteret med fokus på effektivitet og kvalitet
  • Imødekommende og gode samarbejdsevner
  • Tager ansvar for dine opgaver og overholder aftalte deadlines
  • Arbejder selvstændigt og struktureret
  • Trives med skiftende arbejdssteder.

VI TILBYDER
Du bliver en del af en organisation, hvor medarbejdertrivsel og karriereudvikling har høj prioritet. Duvil blandt andet få mulighed for at udvikle eksisterende og nye kompetencer via vores eget uddannelsescenter ”BDO Academy”. Derfor har du mange muligheder i BDO, hvad enten du ønsker at videreuddanne dig eller blive dygtigere på samme niveau.

Samarbejdsformen på kontoret i København er uformel, og du får stor indflydelse på og ansvar for egne opgaver både i det daglige og på længere sigt. BDO tilbyder desuden pensionsordning samt en lang række attraktive medarbejdergoder og rabatordninger.

BDO har 31 kontorer fordelt over hele landet og mere end 1.200 medarbejdere. Herigennem har du altid et stort fagligt netværk af specialkompetencer at trække på. Derudover bliver du en del af BDO’s internationale netværk, som er repræsenteret i mere end 160 lande. På kontoret i København er der i alt 14 ansatte.

ANSØGNING
Vi har gjort det let for dig!

Det betyder, at du IKKE skal skrive en ansøgning. Du skal blot besvare de uddybende spørgsmål. Det tager ca. 10-15 minutter at søge – og du ved kort tid derefter, om du går videre i processen. Klik på GO via linket, og du er i gang med at søge jobbet.

Læs mere om Business Services & Outsourcing på www.bdo.dk

BDO KøbenhavnKøbenhavn V2019-06-24T16:00:09.1002019-07-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Regnskabskonsulent søges til BDO i København

BDO København

København V
BDO er en af landets største rådgivnings- og revisionsfirmaer. Vi udvider og vækster kraftigt på ydelser hos vores kunder inden for bogføring, løn, rapportering og rådgivning. Derfor søger vi en ny kollega til vores Business Services Outsourcing-afd...
Indrykket:24. juni 2019
Udløbsdato:30. juli 2019