Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Koncern IT søger teamleder til Applikationer

Er du en dygtig og erfaren personaleleder med teknisk indsigt? Vil du være med til at udvikle og optimere driftssikker sundheds-it til Region Sjællands sygehuse?

Bliv en del af Koncern ITs Applikationsenhed og få en unik chance for at deltage i udviklingen af regionens store tværgående systemer. Du refererer til enhedens funktionschef, og vil blive en af afdelingens 3 teamledere med den direkte personaleledelse for et team på ca. 20 ud af afdelingens 63 specialister. Rollemæssigt er medarbejderne application managers, applikationsspecialister samt softwareudviklere.

Du kommer til at spille en aktiv rolle i en travl afdeling, som er fagligt og socialt velfungerende. Du er en inspirerende leder, der formår at motivere og give plads og rum til fagligt dygtige specialister. Vi sætter pris på et konstruktivt samarbejde og den gode stemning på tværs af afdelinger. Vi tror på frihed under ansvar samt arbejder med at motivere til høj selvledelse og ønsker en leder, som understøtter denne vision.

Dine primære opgaver bliver

  • Personaleledelse med afholdelse af MUS og andre relevante samtaler
  • Udvikle og implementere drifts og udviklingsprocesser
  • Ressourcestyring og andre administrative opgaver
  • Medvirke til at udvikle samarbejdet på tværs i organisationen
  • At have et konstant overblik over afdelingens opgaver og kompetencer
  • At drive teamet fremad og sikre, at opgaverne bliver løst
  • Understøtte drift og udvikling af regionens systemer
  • Deltagelse i relevante fora f.eks. styregrupper

Vi forventer, at du besidder flere af følgende faglige kompetencer:

  • Teknisk uddannelse eller baggrund
  • Har kendskab til eller er certificeret i ITIL og Prince2
  • Dokumenteret erfaring med personaleledelse, gerne af større teams
  • Trives med managementopgaver, f.eks. rekruttering samt kompetenceudvikling
  • Kommunikerer konstruktivt, proaktivt og sagligt i alle lag og sammenhænge
  • Du har erfaring med ledelse af specialister, der varetager vidt forskellige opgaver
  • Kan agere som facilitator i diverse sammenhænge, f.eks. mødeledelse
  • Gode formuleringsevner mundtligt såvel som skriftligt, på både dansk og engelsk, da vi har internationale samarbejdspartnere
  • Du er selvledende og kan drive processer samt igangsætte opgaver og forandringer
  • Har erfaring med styregruppearbejde
  • Du trives med at navigere i en politisk styret organisation

Om Koncern IT

I Koncern IT understøtter vi Region Sjællands mål om ét sammenhængende virke gennem optimal udnyttelse og styring af fremadrettet teknologi. Hos os samles driftsteknikere, projektledere og sygeplejersker m.fl. om samme vision - at levere optimal og effektiv sundheds-it til Region Sjællands brugere. Koncern IT ledes af it-direktøren og består af stabsfunktioner og tre afdelinger. Vores samlede medarbejderstab er på cirka 340 medarbejdere.

Koncern IT arbejder efter værdisættet FLER – Forandringsparat, Loyal, Engageret, Respektfuld og forventer derfor, at vores nye kollega konstruktivt vil bidrage til, at vi får FLER gode arbejdsdage.

Du kan læse mere om Koncern IT på regionens hjemmeside: www.regionsjaelland.dk/koncern-it

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne om ny løn. Arbejdstid er normal dagsarbejdstid med flextidsordning.

Skulle du have spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte it-chef Henning Trier på: 5120 2228 eller teamledere Anne Ebbensgaard på: 2498 2892 og Ria Hjorth på: 2048 5985

Send din ansøgning snarest muligt – ansøgningerne behandles løbende.

Ansøgningsfrist d. 05.06.2019

Ansættelse pr. 01.08.2019

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330021489Phoenix-b115613412019-06-04T00:00:00Koncern IT søger teamleder til Applikationer

Er du en dygtig og erfaren personaleleder med teknisk indsigt? Vil du være med til at udvikle og optimere driftssikker sundheds-it til Region Sjællands sygehuse?

Bliv en del af Koncern ITs Applikationsenhed og få en unik chance for at deltage i udviklingen af regionens store tværgående systemer. Du refererer til enhedens funktionschef, og vil blive en af afdelingens 3 teamledere med den direkte personaleledelse for et team på ca. 20 ud af afdelingens 63 specialister. Rollemæssigt er medarbejderne application managers, applikationsspecialister samt softwareudviklere.

Du kommer til at spille en aktiv rolle i en travl afdeling, som er fagligt og socialt velfungerende. Du er en inspirerende leder, der formår at motivere og give plads og rum til fagligt dygtige specialister. Vi sætter pris på et konstruktivt samarbejde og den gode stemning på tværs af afdelinger. Vi tror på frihed under ansvar samt arbejder med at motivere til høj selvledelse og ønsker en leder, som understøtter denne vision.

Dine primære opgaver bliver

  • Personaleledelse med afholdelse af MUS og andre relevante samtaler
  • Udvikle og implementere drifts og udviklingsprocesser
  • Ressourcestyring og andre administrative opgaver
  • Medvirke til at udvikle samarbejdet på tværs i organisationen
  • At have et konstant overblik over afdelingens opgaver og kompetencer
  • At drive teamet fremad og sikre, at opgaverne bliver løst
  • Understøtte drift og udvikling af regionens systemer
  • Deltagelse i relevante fora f.eks. styregrupper

Vi forventer, at du besidder flere af følgende faglige kompetencer:

  • Teknisk uddannelse eller baggrund
  • Har kendskab til eller er certificeret i ITIL og Prince2
  • Dokumenteret erfaring med personaleledelse, gerne af større teams
  • Trives med managementopgaver, f.eks. rekruttering samt kompetenceudvikling
  • Kommunikerer konstruktivt, proaktivt og sagligt i alle lag og sammenhænge
  • Du har erfaring med ledelse af specialister, der varetager vidt forskellige opgaver
  • Kan agere som facilitator i diverse sammenhænge, f.eks. mødeledelse
  • Gode formuleringsevner mundtligt såvel som skriftligt, på både dansk og engelsk, da vi har internationale samarbejdspartnere
  • Du er selvledende og kan drive processer samt igangsætte opgaver og forandringer
  • Har erfaring med styregruppearbejde
  • Du trives med at navigere i en politisk styret organisation

Om Koncern IT

I Koncern IT understøtter vi Region Sjællands mål om ét sammenhængende virke gennem optimal udnyttelse og styring af fremadrettet teknologi. Hos os samles driftsteknikere, projektledere og sygeplejersker m.fl. om samme vision - at levere optimal og effektiv sundheds-it til Region Sjællands brugere. Koncern IT ledes af it-direktøren og består af stabsfunktioner og tre afdelinger. Vores samlede medarbejderstab er på cirka 340 medarbejdere.

Koncern IT arbejder efter værdisættet FLER – Forandringsparat, Loyal, Engageret, Respektfuld og forventer derfor, at vores nye kollega konstruktivt vil bidrage til, at vi får FLER gode arbejdsdage.

Du kan læse mere om Koncern IT på regionens hjemmeside: www.regionsjaelland.dk/koncern-it

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne om ny løn. Arbejdstid er normal dagsarbejdstid med flextidsordning.

Skulle du have spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte it-chef Henning Trier på: 5120 2228 eller teamledere Anne Ebbensgaard på: 2498 2892 og Ria Hjorth på: 2048 5985

Send din ansøgning snarest muligt – ansøgningerne behandles løbende.

Ansøgningsfrist d. 05.06.2019

Ansættelse pr. 01.08.2019

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

2019-06-06T00:51:57.117 Er du en dygtig og erfaren personaleleder med teknisk indsigt? Vil du være med til at udvikle og optimere driftssikker sundheds-it til Region Sjællands sygehuse? Bliv en del af Koncern ITs Applikationsenhed og få en unik chance for at deltage i udviklingen af regionens store tværgående systemer. Du refererer til enhedens funktionschef, og vil blive en af afdelingens 3 teamledere med den direkte personaleledelse for et team på ca. 20 ud af afdelingens 63 specialister. Rollemæssigt er medarbejderne application managers, applikationsspecialister samt softwareudviklere. Du kommer til at spille en aktiv rolle i en travl afdeling, som er fagligt og socialt velfungerende. Du er en inspirerende leder, der formår at motivere og give plads og rum til fagligt dygtige specialister. Vi sætter pris på et konstruktivt samarbejde og den gode stemning på tværs af afdelinger. Vi tror på frihed under ansvar samt arbejder med at motivere til høj selvledelse og ønsker en leder, som understøtter denne vision. Dine primære opgaver bliver Personaleledelse med afholdelse af MUS og andre relevante samtaler Udvikle og implementere drifts og udviklingsprocesser Ressourcestyring og andre administrative opgaver Medvirke til at udvikle samarbejdet på tværs i organisationen At have et konstant overblik over afdelingens opgaver og kompetencer At drive teamet fremad og sikre, at opgaverne bliver løst Understøtte drift og udvikling af regionens systemer Deltagelse i relevante fora f.eks. styregrupper Vi forventer, at du besidder flere af følgende faglige kompetencer: Teknisk uddannelse eller baggrund Har kendskab til eller er certificeret i ITIL og Prince2 Dokumenteret erfaring med personaleledelse, gerne af større teams Trives med managementopgaver, f.eks. rekruttering samt kompetenceudvikling Kommunikerer konstruktivt, proaktivt og sagligt i alle lag og sammenhænge Du har erfaring med ledelse af specialister, der varetager vidt forskellige opgaver Kan agere som facilitator i diverse sammenhænge, f.eks. mødeledelse Gode formuleringsevner mundtligt såvel som skriftligt, på både dansk og engelsk, da vi har internationale samarbejdspartnere Du er selvledende og kan drive processer samt igangsætte opgaver og forandringer Har erfaring med styregruppearbejde Du trives med at navigere i en politisk styret organisation Om Koncern IT I Koncern IT understøtter vi Region Sjællands mål om t sammenhængende virke gennem optimal udnyttelse og styring af fremadrettet teknologi. Hos os samles driftsteknikere, projektledere og sygeplejersker m.fl. om samme vision - at levere optimal og effektiv sundheds-it til Region Sjællands brugere. Koncern IT ledes af it-direktøren og består af stabsfunktioner og tre afdelinger. Vores samlede medarbejderstab er på cirka 340 medarbejdere. Koncern IT arbejder efter værdisættet FLER Forandringsparat, Loyal, Engageret, Respektfuld og forventer derfor, at vores nye kollega konstruktivt vil bidrage til, at vi får FLER gode arbejdsdage. Du kan læse mere om Koncern IT på regionens hjemmeside: www.regionsjaelland.dk koncern-it Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne om ny løn. Arbejdstid er normal dagsarbejdstid med flextidsordning. Skulle du have spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte it-chef Henning Trier på: 5120 2228 eller teamledere Anne Ebbensgaard på: 2498 2892 og Ria Hjorth på: 2048 5985 Send din ansøgning snarest muligt ansøgningerne behandles løbende. Ansøgningsfrist d. 05.06.2019 Ansættelse pr. 01.08.2019 Om Region Sjælland Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.11jobnetb1156134100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-05T00:00:000000http://www.regionsjaelland.dk/JobOgKarriere/Sider/JobSide.aspx?nr=143480EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSorøEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRingstedEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSlagelse3524611Region Sjælland11Ærtekildevej 14100RingstedDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent758331JobNet4986935498693510010-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b1156134https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b1156134https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b1156134&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b1156134&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/12.jpgSom IT-konsulent hos Region Sjælland bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT361760732Henninght@regionsjaelland.dkDKDanmarkDKDanmark330036867Konsulent til InformationssikkerhedRobot Med speciale i it-beredskabsstyring (Continuity Management) Vil du være med til at udvikle og fastholde informationssikkerhedsniveauet i Region Sjælland, så regionens ansatte og borgere får den allerbedste tryghed og service? Vi mangler en kollega, som brænder for informationssikkerhed og som kan se sig selv være tovholder på alle aspekter af vores it-beredskab. Samtidig skal du have interessen for at indgå i det øvrige sikkerhedsarbejde i tæt samarbejde med resten af teamet. Om jobbet Informationssikkerhedsfunktionen har ansvaret for udvikling og fastholdelse af informationssikkerheden på Region Sjællands sygehuse og i den øvrige organisation, herunder forhold der knytter sig til driften af Region Sjællands og Region Hovedstadens fælles Sundhedsplatform, der understøtter ca. 55.000 brugere døgnet rundt. Dine primære opgaver bliver: Udarbejde risiko- og konsekvensanalyser og Business Impact Analysis Opsætte og afholde it-beredskabsøvelser Udarbejde og vedligeholde it-beredskabsplaner Udforme årsrapport Udarbejde og vedligeholde planer, processer og procedurer for bl.a. Disaster recovery Håndtering af sikkerhedshændelser Fysisk sikkerhed og anvendelse af ADK og TVO Gennemføre review samt opfølgning på at ændringer og forbedringer gennemføres Udarbejde risikovurderinger Deltage ad hoc i øvrige informationssikkerhedsopgaver Om dig Du har erfaring med styring af it-beredskab. Vi forestiller os, at du har en længerevarende uddannelse og eller en it-teknisk baggrund. Gerne suppleret med kursus og certificering i informationssikkerhed eller it-beredskab. Vi forventer, at du er proaktiv og kommunikerende samt agerer med tillidsskabende faglig integritet hos samarbejdsrelationer i hele organisationen. Da samarbejde med både Koncert IT og Region Sjællands øvrige organisation er afgørende for succes, vægter vi personlige egenskaber som nysgerrighed, ansvarlighed, et godt humør og evnen til at samarbejde højt. Dine faglige kompetencer Kendskab til it-beredskab, gerne i større offentlige eller private virksomheder Kendskab til krisestyringsværktøjer, gerne specifikt til Crisis Commander Kendskab til ITIL IT Service Continuity Management processen Kendskab til Disaster recovery planer Kendskab til relevante ISO-standarder (ISO 22301 og 27001) Gerne kendskab til national samfunds beredskab Gerne kendskab til sundhedsberedskab Om Koncern IT Koncern IT er Region Sjællands samlede it-organisation med ca. 330 medarbejdere, der arbejder målrettet for at understøtte de regionale ambitioner på sundhedsområdet og regionens øvrige ansvarsområder. Vi er sparringspartnere og leverandører af udviklingsprojekter, systemer, infrastruktur og support, der understøtter optimale arbejdsprocesser i regionen. Koncern IT arbejder efter værdisættet FLER Forandringsparat, Loyal, Engageret, Respektfuld og forventer derfor, at vores nye kollega konstruktivt vil bidrage til, at vi får FLER gode arbejdsdage. Du kan læse mere om Koncern IT på regionens hjemmeside: www.regionsjaelland.dk koncern-it Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne om ny løn. Arbejdstid er normal dagsarbejdstid med flextidsordning. Ansøgning Alle henvendelser behandles med stor fortrolighed. Ansøgningsfrist: 28. juli 2019 Samtaler afholdes løbende. Du opfordres til at sende din ansøgning snarest muligt. Kontakt Såfremt du ønsker at høre mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte: Informationssikkerhedschef Jan Lehmann, telefon 25 60 33 38, janlp@regionsjaelland.dk Om Region Sjælland Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Med speciale i it-beredskabsstyring (Continuity Management)

Vil du være med til at udvikle og fastholde informationssikkerhedsniveauet i Region Sjælland, så regionens ansatte og borgere får den allerbedste tryghed og service?

Vi mangler en kollega, som brænder for informationssikkerhed og som kan se sig selv være tovholder på alle aspekter af vores it-beredskab. Samtidig skal du have interessen for at indgå i det øvrige sikkerhedsarbejde i tæt samarbejde med resten af teamet.

Om jobbet

Informationssikkerhedsfunktionen har ansvaret for udvikling og fastholdelse af informationssikkerheden på Region Sjællands sygehuse og i den øvrige organisation, herunder forhold der knytter sig til driften af Region Sjællands og Region Hovedstadens fælles Sundhedsplatform, der understøtter ca. 55.000 brugere døgnet rundt.

Dine primære opgaver bliver:

  • Udarbejde risiko- og konsekvensanalyser og Business Impact Analysis

  • Opsætte og afholde it-beredskabsøvelser

  • Udarbejde og vedligeholde it-beredskabsplaner

  • Udforme årsrapport

  • Udarbejde og vedligeholde planer, processer og procedurer for bl.a.

    • Disaster recovery

    • Håndtering af sikkerhedshændelser

    • Fysisk sikkerhed og anvendelse af ADK og TVO

  • Gennemføre review samt opfølgning på at ændringer og forbedringer gennemføres

  • Udarbejde risikovurderinger

  • Deltage ad hoc i øvrige informationssikkerhedsopgaver

Om dig

Du har erfaring med styring af it-beredskab. Vi forestiller os, at du har en længerevarende uddannelse og/eller en it-teknisk baggrund. Gerne suppleret med kursus og certificering i informationssikkerhed eller it-beredskab.

Vi forventer, at du er proaktiv og kommunikerende samt agerer med tillidsskabende faglig integritet hos samarbejdsrelationer i hele organisationen.

Da samarbejde med både Koncert IT og Region Sjællands øvrige organisation er afgørende for succes, vægter vi personlige egenskaber som nysgerrighed, ansvarlighed, et godt humør og evnen til at samarbejde højt.

Dine faglige kompetencer

  • Kendskab til it-beredskab, gerne i større offentlige eller private virksomheder

  • Kendskab til krisestyringsværktøjer, gerne specifikt til Crisis Commander

  • Kendskab til ITIL IT Service Continuity Management processen

  • Kendskab til Disaster recovery planer

  • Kendskab til relevante ISO-standarder (ISO 22301 og 27001)

  • Gerne kendskab til national/samfunds beredskab

  • Gerne kendskab til sundhedsberedskab

Om Koncern IT

Koncern IT er Region Sjællands samlede it-organisation med ca. 330 medarbejdere, der arbejder målrettet for at understøtte de regionale ambitioner på sundhedsområdet og regionens øvrige ansvarsområder. Vi er sparringspartnere og leverandører af udviklingsprojekter, systemer, infrastruktur og support, der understøtter optimale arbejdsprocesser i regionen.

Koncern IT arbejder efter værdisættet FLER – Forandringsparat, Loyal, Engageret, Respektfuld og forventer derfor, at vores nye kollega konstruktivt vil bidrage til, at vi får FLER gode arbejdsdage.

Du kan læse mere om Koncern IT på regionens hjemmeside:

www.regionsjaelland.dk/koncern-it

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne om ny løn. Arbejdstid er normal dagsarbejdstid med flextidsordning.

Ansøgning

Alle henvendelser behandles med stor fortrolighed.

Ansøgningsfrist: 28. juli 2019

Samtaler afholdes løbende. Du opfordres til at sende din ansøgning snarest muligt.

Kontakt

Såfremt du ønsker at høre mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte:

Informationssikkerhedschef Jan Lehmann, telefon 25 60 33 38, janlp@regionsjaelland.dk

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Region SjællandRingsted2019-06-05T00:00:002019-07-28T00:00:00
330037374Pædagogisk IT-supporterRobot Pædagogisk IT-supporter søges Brænder du for at give elever og kolleger den optimale support og finde de bedste løsninger? Og har du lyst til nye faglige og personlige udfordringer i et pædagogisk miljø? Så har vi et spændende job til dig. Dine primære ansvarsområder Du bliver det centrale omdrejningspunkt i vores IT-supportfunktion, hvor du kommer til at arbejde selvstændigt med alle former for support-opgaver. Der vil hele tiden være brug for dig, og din hverdag bliver præget af store og små opgaver, som kræver overblik og en skarp sans for prioritering. Trods en travl hverdag er det vigtigt, at både elever og medarbejdere oplever en support, som er tilgængelig, hurtig, og leveret på pædagogisk vis. Din primære opgave bliver således at modtage, registrere, prioritere og løse tekniske problemstillinger og forespørgsler samt sikre, at der tages hånd om de tidskritiske henvendelser på det rigtige tidspunkt. En anden vigtig opgave er det pædagogiske aspekt i arbejdet. I tæt samarbejde med ledelse og uddannelseskoordinatorer får du ansvaret for at levere kvalificerede indspark til vores It-pædagogiske strategi og arbejde. Det gælder om at tænke kursisternes læring ind i dit arbejde, og vi har brug for dine ideer til at løfte vores IT-løsninger i både organisationen og i klasselokalet. Vi ser gerne, at du har kørekort og er villig til at bruge egen bil i arbejdstiden. Dine kvalifikationer Vi søger en person, som brænder for at skabe tilfredse brugere og som trives i en travl hverdag med mange afbrydelser, mange forskelligartede opgaver og en stor kontaktflade. Som egnet kandidat er du god til at lære fra dig og kommunikere med brugere på alle niveauer i organisationen. Endvidere ser vi gerne, at du: • har en uddannelse som IT-supporter • har en relevant uddannelse og erfaring inden for support og konfiguration af laptops, printere og kopimaskiner • har flere års erfaring fra andre uddannelsesinstitutioner • er struktureret, har ordenssans og kan prioritere opgaver • er i stand til at supportere vores mange netværk, drev, NAS-server og AD • har stor erfaring med Office-pakkens avancerede muligheder og meget gerne er superbruger i Microsoft Teams • er fortrolig med sikker mail, e-boks, uni-login, Nem-ID, IMS, UMS, og support af LMS • har erfaring med Statens indkøbsaftaler • har erfaring med at have ansvaret for lærlinge eller studentermedhjælpere • har stærke pædagogiske kompetencer Om os Du bliver den bærende kraft og centrale medarbejder i et helt nyt IT-team, som arbejder ambitiøst med skolens digitalisering og IT-support. Vi arbejder tæt sammen i et uformelt miljø, hvor humor, kollegial sparring, videndeling og god opgaveløsning er i centrum. Vi tilbyder endvidere: • en ugentlig arbejdstid på 37 timer • gode muligheder for at sætte sit præg på en helt ny uddannelsesform og institution • gode muligheder for personlig og faglig udvikling • tæt tværfagligt samarbejde med ledelse og gode kollegaer 2 • gratis kaffe og frugt • frokostordning Løn- og ansættelsesvilkår Løn aftales på basis af overenskomst med relevant faglig organisation og på basis af din baggrund og erfaring. Ansøgningsfristen er fredag d. 21. juni, og vi forventer at afholde ansættelsessamtale onsdag d. d. 26. juni. Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt. Din ansøgning skal sendes på mail med vedhæftning af CV og eksamenspapirer til vores mailadresse: kontakt@fgu4you.dk. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Anders Bentsen-Bøhm på mail: abb@fgu4you.dk eller på telefon: 60579845. FGU Midt- og Østsjælland opfatter forskellighed som en styrke, og opfordrer alle til at søge stillingen uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold. FGU Midt- og Østsjælland er en uddannelsesinstitution med skoler i Køge, Ringsted og Faxe, og vores formål er at løfte uddannelsesniveauet i kommunerne Køge, Ringsted, Faxe, Stevns og Sorø for alle under 25 år. Vi forventer 480 årslever og 70 medarbejdere.

Pædagogisk IT-supporter søges
Brænder du for at give elever og kolleger den optimale support og finde de bedste løsninger? Og har du lyst til nye faglige og personlige udfordringer i et pædagogisk miljø? Så har vi et spændende job til dig.
Dine primære ansvarsområder
Du bliver det centrale omdrejningspunkt i vores IT-supportfunktion, hvor du kommer til at arbejde selvstændigt med alle former for support-opgaver. Der vil hele tiden være brug for dig, og din hverdag bliver præget af store og små opgaver, som kræver overblik og en skarp sans for prioritering. Trods en travl hverdag er det vigtigt, at både elever og medarbejdere oplever en support, som er tilgængelig, hurtig, og leveret på pædagogisk vis.
Din primære opgave bliver således at modtage, registrere, prioritere og løse tekniske problemstillinger og forespørgsler samt sikre, at der tages hånd om de tidskritiske henvendelser på det rigtige tidspunkt.
En anden vigtig opgave er det pædagogiske aspekt i arbejdet. I tæt samarbejde med ledelse og uddannelseskoordinatorer får du ansvaret for at levere kvalificerede indspark til vores It-pædagogiske strategi og arbejde. Det gælder om at tænke kursisternes læring ind i dit arbejde, og vi har brug for dine ideer til at løfte vores IT-løsninger i både organisationen og i klasselokalet.
Vi ser gerne, at du har kørekort og er villig til at bruge egen bil i arbejdstiden.
Dine kvalifikationer
Vi søger en person, som brænder for at skabe tilfredse brugere og som trives i en travl hverdag med mange afbrydelser, mange forskelligartede opgaver og en stor kontaktflade. Som egnet kandidat er du god til at lære fra dig og kommunikere med brugere på alle niveauer i organisationen. Endvidere ser vi gerne, at du:
• har en uddannelse som IT-supporter
• har en relevant uddannelse og erfaring inden for support og konfiguration af laptops, printere og kopimaskiner
• har flere års erfaring fra andre uddannelsesinstitutioner
• er struktureret, har ordenssans og kan prioritere opgaver
• er i stand til at supportere vores mange netværk, drev, NAS-server og AD
• har stor erfaring med Office-pakkens avancerede muligheder og meget gerne er superbruger i Microsoft Teams
• er fortrolig med sikker mail, e-boks, uni-login, Nem-ID, IMS, UMS, og support af LMS
• har erfaring med Statens indkøbsaftaler
• har erfaring med at have ansvaret for lærlinge eller studentermedhjælpere
• har stærke pædagogiske kompetencer
Om os
Du bliver den bærende kraft og centrale medarbejder i et helt nyt IT-team, som arbejder ambitiøst med skolens digitalisering og IT-support. Vi arbejder tæt sammen i et uformelt miljø, hvor humor, kollegial sparring, videndeling og god opgaveløsning er i centrum. Vi tilbyder endvidere:
• en ugentlig arbejdstid på 37 timer
• gode muligheder for at sætte sit præg på en helt ny uddannelsesform og institution
• gode muligheder for personlig og faglig udvikling
• tæt tværfagligt samarbejde med ledelse og gode kollegaer
2
• gratis kaffe og frugt
• frokostordning
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn aftales på basis af overenskomst med relevant faglig organisation og på basis af din baggrund og erfaring.
Ansøgningsfristen er fredag d. 21. juni, og vi forventer at afholde ansættelsessamtale onsdag d. d. 26. juni. Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt. Din ansøgning skal sendes på mail med vedhæftning af CV og eksamenspapirer til vores mailadresse: kontakt@fgu4you.dk. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Anders Bentsen-Bøhm på mail: abb@fgu4you.dk eller på telefon: 60579845.
FGU Midt- og Østsjælland opfatter forskellighed som en styrke, og opfordrer alle til at søge stillingen uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold.
FGU Midt- og Østsjælland er en uddannelsesinstitution med skoler i Køge, Ringsted og Faxe, og vores formål er at løfte uddannelsesniveauet i kommunerne Køge, Ringsted, Faxe, Stevns og Sorø for alle under 25 år. Vi forventer 480 årslever og 70 medarbejdere.

S/I FGU Midt- og ØstsjællandKøge2019-06-06T00:00:002019-06-21T00:00:00
330014481Ambitiøs Deployment konsulent til voksende softwarevirksomhedRobot Er du på jagt efter nye udfordringer som Deployment-konsulent? Vil du gerne arbejde i en mindre softwarevirksomhed, hvor du kan få masser af udfordringer, indflydelse og uddannelse? Læs mere om hvad vi kan tilbyde Grundet markant vækst inden for både offentlige og private kunder, er der behov for at udvide vores organisationen. Vi søger derfor en dygtig IT Deployment-konsulent, som kan supportere vores kunder med EasyInstall, software pakker, Windows Images og Mobile Device Management. Du kommer også til at arbejde tæt sammen med vores udviklings afdeling. Du får en vekslende hverdag, hvor du er på kontoret ca. 50 af tiden og ude hos kunder resten af tiden. Du kan nikke genkendende til en eller flere af de følgende teknologier: Microsoft Windows Server og Workstation, Android, Apple iOS MacOS på administrator niveau.Deployment og software distribution. Du har evt. erfaring med EasyInstall eller tilsvarende system. Dine primære opgaver: Installation hos kunder Workshops hos kunder Online demo for nye kunder Presale hos kunder Udvikling af softwarepakker og images High-End support i vores helpdesk system Test og dokumentation af EasyInstall Vi tilbyder: Et alsidigt job med spændende udfordringer og mulighed for personlig og faglig udvikling Dygtige og engagerede kolleger i et uformelt arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet Stor mulighed for at du selv kan være med til at præge dit jobindhold. Du skal have kørekort til personbil og være villig til at anvende din egen bil. Som person er du mødestabil, engageret og struktureret. Du bevarer overblikket, selvom der er mange, der har brug for din hjælp i løbet af en dag. Du skal være præsentabel og god til at tale og skrive dansk engelsk på teknisk niveau. Interesseret?Har du spørgsmål vedr. jobbet, kan du kontakte Jan F. Jakobsen på e-mail: jfj@ixpdata.dk Send din ansøgning og dit CV allerede i dag til hr@ixpdata.dk Vi gennemgår og behandler ansøgninger løbende.

Er du på jagt efter nye udfordringer som Deployment-konsulent? Vil du gerne arbejde i en mindre softwarevirksomhed, hvor du kan få masser af udfordringer, indflydelse og uddannelse? Læs mere om hvad vi kan tilbyde…


Grundet markant vækst inden for både offentlige og private kunder, er der behov for at udvide vores organisationen.


Vi søger derfor en dygtig IT Deployment-konsulent, som kan supportere vores kunder med EasyInstall, software pakker, Windows Images og Mobile Device Management. Du kommer også til at arbejde tæt sammen med vores udviklings afdeling. Du får en vekslende hverdag, hvor du er på kontoret ca. 50 % af tiden og ude hos kunder resten af tiden.


Du kan nikke genkendende til en eller flere af de følgende teknologier:

Microsoft Windows Server og Workstation, Android, Apple iOS / MacOS på administrator niveau.
Deployment og software distribution. Du har evt. erfaring med EasyInstall eller tilsvarende system.


Dine primære opgaver:
• Installation hos kunder
• Workshops hos kunder
• Online demo for nye kunder
• Presale hos kunder
• Udvikling af softwarepakker og images
• High-End support i vores helpdesk system
• Test og dokumentation af EasyInstall


Vi tilbyder:
• Et alsidigt job med spændende udfordringer og mulighed for personlig og faglig udvikling
• Dygtige og engagerede kolleger i et uformelt arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet
• Stor mulighed for at du selv kan være med til at præge dit jobindhold.

Du skal have kørekort til personbil og være villig til at anvende din egen bil. Som person er du mødestabil, engageret og struktureret. Du bevarer overblikket, selvom der er mange, der har brug for din hjælp i løbet af en dag. Du skal være præsentabel og god til at tale og skrive dansk / engelsk på teknisk niveau.


Interesseret?
Har du spørgsmål vedr. jobbet, kan du kontakte Jan F. Jakobsen på e-mail: jfj@ixpdata.dk
Send din ansøgning og dit CV allerede i dag til hr@ixpdata.dk


Vi gennemgår og behandler ansøgninger løbende.

IXP DATA ApSKøge2019-06-03T00:00:002019-06-25T00:00:00
330044393IT-salg- og servicemedarbejder til Innovasion beliggende i Parken på ØsterbroRobot Vi er i rivende udvikling og søger en medarbejder, som brænder for salg, service og rådgivning. Du skal hjælpe med at håndtere eksisterende kunder og med at få nye kunder om bord samt følge potentielle salg til dørs, ligesom du skal yde support til vores kunder. Vi benytter følgende teknologier i vores stack, : https: stackshare.io innovasion-aps ethics Innovasion er et team på tre medarbejdere, der er blevet en del af en større international virksomhed pr. 1 5-2019. Virksomheden er i rivende udviklet grundet ny stor og visionær investor, som trådt ind i sommeren 2018. Der er derfor mulighed for at blive en del af en ny og spændende rejse, hvor tre tidligere konkurrerende virksomheder nu arbejder sammen mod et fælles mål om at levere mere værdi for vores kunder, og dermed skabe bedre forretningsgrundlag for os selv. Virksomheden har kontorer i Skandinavien og Baltikum, og planen er udbredelse til resten af Europa inden for de næste par år. I København bliver du del af et kontor på 25 medarbejdere, så der er rig mulighed for udvikling og social engagement. Opgaverne er følgende: følge op på leads og følge potentielle salg til dørs support og oplæring af platformens brugere formidling af informationer fra kunderne til udviklerne fastholdelse af eksisterende kunder og mersalg salgsmøder og kundebesøg i tæt samarbejde med direktøren for salg og account management ad hoc opgaver indenfor salg og service Om dig: du har en relevant uddannelse og erfaring indenfor IT du skal ikke være ekspert i vores teknologier, men du har en god teknisk forståelse herunder også For SaaS du taler og skriver dansk og engelsk du er serviceminded og udadvendt du er omhyggelig og målrettet du er en positiv og imødekommende person du trives med udfordringer og uvante situationer Vi tilbyder: de nødvendige hjælpemidler stilles til rådighed konkurrencedygtig løn samt pension fleksible arbejdstider faglig udvikling og sparring med dygtige kollegaer hyggeligt og social miljø i dejlige omgivelser Ansættelsestidspunkt: Snarest muligt. Vi indkalder løbende kandidater til samtaler, og vi anbefaler derfor, at du sender din ansøgning og CV med det samme eller senest den 5. juli 2019 til jane@actvikar.dk. Evt. spørgsmål til stillingen sendes til pmj@innovasion.dk.

Vi er i rivende udvikling og søger en medarbejder, som brænder for salg, service og rådgivning. Du skal hjælpe med at håndtere eksisterende kunder og med at få nye kunder om bord samt følge potentielle salg til dørs, ligesom du skal yde support til vores kunder. Vi benytter følgende teknologier i vores stack, : https://stackshare.io/innovasion-aps/ethics

 Innovasion er et team på tre medarbejdere, der er blevet en del af en større international virksomhed pr. 1/5-2019. Virksomheden er i rivende udviklet grundet ny stor og visionær investor, som trådt ind i sommeren 2018. Der er derfor mulighed for at blive en del af en ny og spændende rejse, hvor tre tidligere konkurrerende virksomheder nu arbejder sammen mod et fælles mål om at levere mere værdi for vores kunder, og dermed skabe bedre forretningsgrundlag for os selv. Virksomheden har kontorer i Skandinavien og Baltikum, og planen er udbredelse til resten af Europa inden for de næste par år.

I København bliver du del af et kontor på 25 medarbejdere, så der er rig mulighed for udvikling og social engagement. 

 

Opgaverne er følgende:

  • følge op på leads og følge potentielle salg til dørs
  • support og oplæring af platformens brugere
  • formidling af informationer fra kunderne til udviklerne
  • fastholdelse af eksisterende kunder og mersalg
  • salgsmøder og kundebesøg i tæt samarbejde med direktøren for salg og account management
  • ad hoc opgaver indenfor salg og service

 

Om dig:

  • du har en relevant uddannelse og erfaring indenfor IT
  • du skal ikke være ekspert i vores teknologier, men du har en god teknisk forståelse herunder også For SaaS
  • du taler og skriver dansk og engelsk
  • du er serviceminded og udadvendt
  • du er omhyggelig og målrettet
  • du er en positiv og imødekommende person
  • du trives med udfordringer og uvante situationer

 

Vi tilbyder:

  • de nødvendige hjælpemidler stilles til rådighed
  • konkurrencedygtig løn samt pension
  • fleksible arbejdstider
  • faglig udvikling og sparring med dygtige kollegaer
  • hyggeligt og social miljø i dejlige omgivelser

 

Ansættelsestidspunkt:

Snarest muligt. Vi indkalder løbende kandidater til samtaler, og vi anbefaler derfor, at du sender din ansøgning og CV med det samme eller senest den 5. juli 2019 til jane@actvikar.dk. Evt. spørgsmål til stillingen sendes til pmj@innovasion.dk.

 

ACT VIKAR & REKRUTTERING S.M.B.A.København Ø2019-06-17T00:00:002019-07-05T00:00:00
330043479Statens It i Sønderborg søger it-arkitektRobot Er du tekniker med potentiale for at udvikle dig til it-arkitekt eller er du allerede it-arkitekt? Har du forståelse for udvikling og drift, og har du lyst til at arbejde med at omsætte forretningsmæssige krav til it-understøttelse i dialog med kunder og leverandører? Om stillingen Som it-arkitekt skal du på professionel og analytisk vis og i dialog med kunder og leverandører omsætte forretningsmæssige krav og løsningsforslag til konkrete implementeringsklare løsninger. Som sparringspartner for it-projektledere og kunder skal du anvende dit samlede tekniske overblik til at sikre, at løsninger etableres i overensstemmelse med kundens behov, Statens It s standarder og best practices . Som it-arkitekt er det også dig, der som en af de første har viden om, hvor kunden bevæger sig hen på it-området for på denne baggrund dels at kunne identificere behov for tilpasning af Statens It s servicekatalog og dels identificere allerede eksisterende løsninger over for kunden. Du vil indgå i et stærkt fagligt samarbejde med andre arkitekter og kravstillende projektledere. Tilsammen betjener I en række specifikke ministerier med tilhørende institutioner. Vi tilbyder et job i en åben, uformel og dynamisk organisation, præget af et meget højt fagligt niveau og med en uformel og fleksibel arbejdsform med dygtige og kompetente kolleger. Du vil få mulighed for at være med til at præge udviklingen på it-området, på tværs af statens mange institutioner. Du får mulighed for faglige udfordringer og personlig udvikling i forhold til at kunne udfylde en rolle som IT arkitekt, og vi hjælpe dig i den retning ved at give dig jobmæssige udfordringer, der vil udvikle dine kompetencer. Om dig Du har en relevant videregående it-uddannelse eller har erhvervserfaring kombineret med relevant kompetencegivende efteruddannelse. Du behøver ikke at have været i rollen som it-arkitekt før, men du har driftserfaring og ønsker at prøve kræfter med design og rådgivningsrollen. Du vil være den helt rigtige til jobbet, hvis du bl.a. • arbejder analytisk og se afhængigheder både i detaljerne og i større sammenhænge • er en dygtig formidler både skriftligt og mundtligt, der kan dokumentere krav og design af løsninger og formidle komplekse problemstillinger til målgrupper - både med og uden it-mæssige forudsætninger • har en bred it-teknisk indsigt om infrastruktur, med forståelse for både udvikling og drift af løsninger. • er struktureret og kan bevare overblikket også under pres • er engageret, serviceminded og trives med at have direkte kundekontakt • er en selvstændigt arbejdende teamplayer, positivt indstillet med godt humør og har en konstruktiv tilgang til opgaver og samarbejdspartnere både internt og eksternt. Om os Statens It drifter systemer for over 19.000 brugere i 12 forskellige ministerområder. Vi benytter en standardiseret klientplatform, hvor vores brugere får adgang til en række shared services samt deres fagsystemer. Statens It er på en rejse, som skal skabe fundamentet for den videre digitalisering af staten. Vi er i stor vækst og vil tiltrække og fastholde it-medarbejdere ved at danne en attraktiv it-arbejdsplads med gode muligheder for faglig udvikling og specialisering. Vi driver it-omkostningerne ned ved at samle driften af mange ministeriers it og høste stordriftsfordelene ved at sammenlægge og standardisere løsninger. Vi har ansvaret for at drive en effektiv it-understøttelse og sikre en høj og ensartet it-service på tværs af staten. Hovedopgaverne omfatter drift, support, udvikling og harmonisering af it i staten. Ansættelsesvilkår Du ansættes efter gældende overenskomst med mulighed for individuel forhandling alt efter kvalifikationer. Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan opnå og opretholde en sikkerhedsgodkendelse via PET-graden HEMMELIGT under din ansættelse i Statens It. Ansøgning Send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag sendes via statens e-rekrutterings-system - Tryk på knappen Søg stillingen . Indsend senest 29. juni 2019. Yderligere information Har du brug for yderligere oplysning om stilling, er du velkommen til at kontakte it-driftspartner Frederik Bærentsen tlf. 7231 1418 eller it- driftspartner Jesper Jensen tlf. 7231 1501Er du tekniker med potentiale for at udvikle dig til it-arkitekt eller er du allerede it-arkitekt? Har du forståelse for udvikling og drift, og har du lyst til at arbejde med at omsætte forretningsmæssige krav til it-understøttelse i dialog med kunder og leverandører?
Om stillingen
Som it-arkitekt skal du på professionel og analytisk vis og i dialog med kunder og leverandører omsætte forretningsmæssige krav og løsningsforslag til konkrete implementeringsklare løsninger. Som sparringspartner for it-projektledere og kunder skal du anvende dit samlede tekniske overblik til at sikre, at løsninger etableres i overensstemmelse med kundens behov, Statens It’s standarder og ”best practices”. Som it-arkitekt er det også dig, der som en af de første har viden om, hvor kunden bevæger sig hen på it-området for på denne baggrund dels at kunne identificere behov for tilpasning af Statens It’s servicekatalog og dels identificere allerede eksisterende løsninger over for kunden.

Du vil indgå i et stærkt fagligt samarbejde med andre arkitekter og kravstillende projektledere. Tilsammen betjener I en række specifikke ministerier med tilhørende institutioner.

Vi tilbyder et job i en åben, uformel og dynamisk organisation, præget af et meget højt fagligt niveau og med en uformel og fleksibel arbejdsform med dygtige og kompetente kolleger. Du vil få mulighed for at være med til at præge udviklingen på it-området, på tværs af statens mange institutioner. Du får mulighed for faglige udfordringer og personlig udvikling i forhold til at kunne udfylde en rolle som IT arkitekt, og vi hjælpe dig i den retning ved at give dig jobmæssige udfordringer, der vil udvikle dine kompetencer.

Om dig
Du har en relevant videregående it-uddannelse eller har erhvervserfaring kombineret med relevant kompetencegivende efteruddannelse. Du behøver ikke at have været i rollen som it-arkitekt før, men du har driftserfaring og ønsker at prøve kræfter med design og rådgivningsrollen.

Du vil være den helt rigtige til jobbet, hvis du bl.a.
• arbejder analytisk og se afhængigheder – både i detaljerne og i større sammenhænge
• er en dygtig formidler både skriftligt og mundtligt, der kan dokumentere krav og design af løsninger
og formidle komplekse problemstillinger til målgrupper - både med og uden it-mæssige
forudsætninger
• har en bred it-teknisk indsigt om infrastruktur, med forståelse for både udvikling og drift af
løsninger.
• er struktureret og kan bevare overblikket – også under pres
• er engageret, serviceminded og trives med at have direkte kundekontakt
• er en selvstændigt arbejdende teamplayer, positivt indstillet med godt humør og har en konstruktiv
tilgang til opgaver og samarbejdspartnere både internt og eksternt.

Om os
Statens It drifter systemer for over 19.000 brugere i 12 forskellige ministerområder. Vi benytter en standardiseret klientplatform, hvor vores brugere får adgang til en række shared services samt deres fagsystemer. Statens It er på en rejse, som skal skabe fundamentet for den videre digitalisering af staten. Vi er i stor vækst og vil tiltrække og fastholde it-medarbejdere ved at danne en attraktiv it-arbejdsplads med gode muligheder for faglig udvikling og specialisering. Vi driver it-omkostningerne ned ved at samle driften af mange ministeriers it og høste stordriftsfordelene ved at sammenlægge og standardisere løsninger. Vi har ansvaret for at drive en effektiv it-understøttelse og sikre en høj og ensartet it-service på tværs af staten. Hovedopgaverne omfatter drift, support, udvikling og harmonisering af it i staten.

Ansættelsesvilkår
Du ansættes efter gældende overenskomst med mulighed for individuel forhandling alt efter kvalifikationer.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan opnå og opretholde en sikkerhedsgodkendelse via PET-graden HEMMELIGT under din ansættelse i Statens It.

Ansøgning
Send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag sendes via statens e-rekrutterings-system - Tryk på knappen ’Søg stillingen’. Indsend senest 29. juni 2019.

Yderligere information
Har du brug for yderligere oplysning om stilling, er du velkommen til at kontakte it-driftspartner Frederik Bærentsen tlf. 7231 1418 eller it- driftspartner Jesper Jensen tlf. 7231 1501



















Statens ItBallerup2019-06-18T00:00:002019-06-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Konsulent til Informationssikkerhed

Region Sjælland

Ringsted
Med speciale i it-beredskabsstyring (Continuity Management) Vil du være med til at udvikle og fastholde informationssikkerhedsniveauet i Region Sjælland, så regionens ansatte og borgere får den allerbedste tryghed og service? Vi mangler en kollega, ...
Indrykket:5. juni 2019
Udløbsdato:28. juli 2019

Pædagogisk IT-supporter

S/I FGU Midt- og Østsjælland

Køge
Pædagogisk IT-supporter søges Brænder du for at give elever og kolleger den optimale support og finde de bedste løsninger? Og har du lyst til nye faglige og personlige udfordringer i et pædagogisk miljø? Så har vi et spændende job til dig. Dine prim...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

Ambitiøs Deployment konsulent til voksende softwarevirksomhed

IXP DATA ApS

Køge
Er du på jagt efter nye udfordringer som Deployment-konsulent? Vil du gerne arbejde i en mindre softwarevirksomhed, hvor du kan få masser af udfordringer, indflydelse og uddannelse? Læs mere om hvad vi kan tilbyde Grundet markant vækst inden for båd...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:25. juni 2019

IT-salg- og servicemedarbejder til Innovasion beliggende i Parken på Østerbro

ACT VIKAR & REKRUTTERING S.M.B.A.

København Ø
Vi er i rivende udvikling og søger en medarbejder, som brænder for salg, service og rådgivning. Du skal hjælpe med at håndtere eksisterende kunder og med at få nye kunder om bord samt følge potentielle salg til dørs, ligesom du skal yde support til ...
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:5. juli 2019

Statens It i Sønderborg søger it-arkitekt

Statens It

Ballerup
Er du tekniker med potentiale for at udvikle dig til it-arkitekt eller er du allerede it-arkitekt? Har du forståelse for udvikling og drift, og har du lyst til at arbejde med at omsætte forretningsmæssige krav til it-understøttelse i dialog med kund...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:29. juni 2019