Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Koncern IT søger uddannelseskonsulenter med klinisk indsigt og pædagogisk forståelse

Vil du være med til at koordinere og udvikle kompetenceopbyggende aktiviteter i Sundhedsplatformen på tværs af Region Sjælland og Region Hovedstaden? Kan du motivere dine kollegaer og samarbejdspartnere, og har du kendskab til udvikling af undervisningsmateriale og formidling? Så er det måske dig, vi søger til en udfordrende stilling som uddannelseskonsulent.

Om jobbet
Uddannelse & Superbrugersupport i IT Helpdesk søger flere uddannelseskonsulenter med klinisk indsigt inden for nedenstående applikationer i Sundhedsplatformen:

  • Anæstesi, Optime, Cupid

  • Beacon, Willow

  • Stork, Orders, ASAP

Du vil blive medansvarlig for at udvikle og producere undervisningsmateriale til brugernes løbende kompetenceudvikling i Sundhedsplatformen. Sundhedsplatformen er en elektronisk patientjournal, der understøtter det kliniske arbejde på sygehusene og hospitalerne i Region Hovedstaden og Region Sjælland.

Jobbet giver dig mulighed for at arbejde i et spændende felt mellem it, teknik og det kliniske arbejde på sygehusene – og du kommer til at gøre en mærkbar forskel for klinikerne.

Dine nøgleopgaver

  • Sikre målrettede, brugervenlige materialer og produkter til målgrupperne i begge regioner

  • Koordinere og styre produktionen af materialer og produkter på tværs af faggrupper og regioner

  • Producere materiale og produkter – hvorfor viden om og erfaring med skriftlig formidling og kommunikation er relevant

  • Producere korte film, e-læring og udvikle det virtuelle træningsmiljø

  • Oversætte ændringer i systemet til et sprog, der er forståeligt i klinikken og fokuserer på de kliniske arbejdsgange

  • Deltage i projekter, både regionale og tværregionale, hvor kompetenceudviklingsaktiviteter i Sundhedsplatformen er omdrejningspunktet.

Som uddannelseskonsulent skal du udvikle og udarbejde materiale målrettet klinikere og sekretærer til forskellige kompetenceopbyggende aktiviteter i Sundhedsplatformen. Du vil få indflydelse på udformningen af materiale og produkter, som kan bestå af præsentationsmateriale til andres formidling, nyhedsbreve, drejebøger til e-læring samt øvelser i vores virtuelle træningsmiljø.

Produktionen af materialerne vil ske i tæt samarbejde med klinikere og andre kolleger i regionerne. En del af din rolle vil derfor også være at styre, koordinere og facilitere samskabelsen af materiale og produkter.

Om dig
Vi forestiller os, at du har en sundhedsfaglig eller lægesekretær-baggrund eller har betydelig indsigt i den kliniske hverdag på et sygehus. Derudover er det en fordel, hvis du har indsigt i Sundhedsplatformen og gerne med kendskab til nedenstående områder, alternativt brænder du for at blive uddannet indenfor:

  • Anæstesi, Optime, Cupid

  • Beacon, Willow,

  • Stork, Orders og ASAP

Måske er du klinisk vejleder. Du kan også have anden erfaring med undervisning af klinisk personale, er certificeret indenfor Sundhedsplatformen, er Superbruger, Sundhedsplatformen Nøgleperson/Tovholder, eller registreringskonsulent.

Du har blik for klinikernes problemstillinger og forbedringsønsker, og du har lyst til at skabe overblik i patientdokumentationen på tværs af faggrupper.

Du trives med at sparre med mange forskellige faggrupper og har en positiv og anerkendende tilgang til dine omgivelser. Du deler gerne viden og opsøger input fra andre. Du formår at bringe dit personlige og faglige engagement videre i motivationen af kolleger og samarbejdspartnere.

Du er selvledende, kan strukturere din hverdag og komme i mål med dine opgaver. Du er vedholdende, hvilket er en styrke, når du skal problemløse på tværs af organisationen. I en travl hverdag er du personen, der mestrer at holde overblikket og roen, og derfor bliver du ikke skræmt af komplekse problemstillinger eller af at arbejde under tidspres. Du ved, du er en del af en politisk styret organisation og kan godt lide den dynamik, det skaber i hverdagen.

Du er:

  • Empatisk med god forståelse for den enkelte

  • God at tale med og god til at lytte til andre

  • Serviceorienteret og forstår vigtigheden i at kunne yde service på højt niveau

  • Du brænder for at blive en del af et team, hvor den vigtigste opgave i fællesskab er at skabe kompetenceudviklende tiltag indenfor Sundhedsplatformen

  • Positiv, fleksibel og ser muligheder frem for begrænsninger

  • Vant til at arbejde selvstændigt

  • God til at prioritere og strukturere dine opgaver

  • God til at bevare roen, også når der er pres på

Om os
Uddannelse- & Superbrugersupport er forankret i Koncern ITs Helpdesk. IT Helpdesk består af tre teams, og vi er indgangen til Koncern IT i Region Sjælland. Vi yder fejl- og anvendelsessupport på kliniske og administrative systemer på tværs af regionen. Teamet Uddannelse- & Superbrugersupport understøtter i tæt samarbejde med tilsvarende funktion i Region Hovedstaden regionernes medarbejdere med kursusplanlægning, introduktionsundervisning af nyansatte, udvikling og planlægning af kompetenceopbyggende aktiviteter i Sundhedsplatformen.

Vi er en del af Koncern IT og holder til i driftscentret på Ringsted Sygehus. Koncern IT arbejder efter værdisættet FLER – Forandringsparat, Loyal, Engageret, Respektfuld og forventer derfor, at vores nye kollega konstruktivt vil bidrage til, at vi får FLER gode arbejdsdage.

Du kan læse mere om Koncern IT på regionens hjemmeside:

www.regionsjaelland.dk/koncern-it

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne om ny løn. Arbejdstid er normal dagsarbejdstid med flextidsordning.


Send en ansøgning

Hvis det lyder som noget for dig, så send din ansøgning og cv senest fredag d. 14. juni 2019.
Forventet ansættelsesdato er 1. august 2019. Skulle du have spørgsmål til stillingen eller Koncern IT generelt, er du velkommen til at kontakte funktionschef i IT Helpdesk Pia Warming Fischer på mobil: +45 29 61 90 41

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033164Phoenix-06236c1b12019-05-29T00:00:00Koncern IT søger uddannelseskonsulenter med klinisk indsigt og pædagogisk forståelse

Vil du være med til at koordinere og udvikle kompetenceopbyggende aktiviteter i Sundhedsplatformen på tværs af Region Sjælland og Region Hovedstaden? Kan du motivere dine kollegaer og samarbejdspartnere, og har du kendskab til udvikling af undervisningsmateriale og formidling? Så er det måske dig, vi søger til en udfordrende stilling som uddannelseskonsulent.

Om jobbet
Uddannelse & Superbrugersupport i IT Helpdesk søger flere uddannelseskonsulenter med klinisk indsigt inden for nedenstående applikationer i Sundhedsplatformen:

  • Anæstesi, Optime, Cupid

  • Beacon, Willow

  • Stork, Orders, ASAP

Du vil blive medansvarlig for at udvikle og producere undervisningsmateriale til brugernes løbende kompetenceudvikling i Sundhedsplatformen. Sundhedsplatformen er en elektronisk patientjournal, der understøtter det kliniske arbejde på sygehusene og hospitalerne i Region Hovedstaden og Region Sjælland.

Jobbet giver dig mulighed for at arbejde i et spændende felt mellem it, teknik og det kliniske arbejde på sygehusene – og du kommer til at gøre en mærkbar forskel for klinikerne.

Dine nøgleopgaver

  • Sikre målrettede, brugervenlige materialer og produkter til målgrupperne i begge regioner

  • Koordinere og styre produktionen af materialer og produkter på tværs af faggrupper og regioner

  • Producere materiale og produkter – hvorfor viden om og erfaring med skriftlig formidling og kommunikation er relevant

  • Producere korte film, e-læring og udvikle det virtuelle træningsmiljø

  • Oversætte ændringer i systemet til et sprog, der er forståeligt i klinikken og fokuserer på de kliniske arbejdsgange

  • Deltage i projekter, både regionale og tværregionale, hvor kompetenceudviklingsaktiviteter i Sundhedsplatformen er omdrejningspunktet.

Som uddannelseskonsulent skal du udvikle og udarbejde materiale målrettet klinikere og sekretærer til forskellige kompetenceopbyggende aktiviteter i Sundhedsplatformen. Du vil få indflydelse på udformningen af materiale og produkter, som kan bestå af præsentationsmateriale til andres formidling, nyhedsbreve, drejebøger til e-læring samt øvelser i vores virtuelle træningsmiljø.

Produktionen af materialerne vil ske i tæt samarbejde med klinikere og andre kolleger i regionerne. En del af din rolle vil derfor også være at styre, koordinere og facilitere samskabelsen af materiale og produkter.

Om dig
Vi forestiller os, at du har en sundhedsfaglig eller lægesekretær-baggrund eller har betydelig indsigt i den kliniske hverdag på et sygehus. Derudover er det en fordel, hvis du har indsigt i Sundhedsplatformen og gerne med kendskab til nedenstående områder, alternativt brænder du for at blive uddannet indenfor:

  • Anæstesi, Optime, Cupid

  • Beacon, Willow,

  • Stork, Orders og ASAP

Måske er du klinisk vejleder. Du kan også have anden erfaring med undervisning af klinisk personale, er certificeret indenfor Sundhedsplatformen, er Superbruger, Sundhedsplatformen Nøgleperson/Tovholder, eller registreringskonsulent.

Du har blik for klinikernes problemstillinger og forbedringsønsker, og du har lyst til at skabe overblik i patientdokumentationen på tværs af faggrupper.

Du trives med at sparre med mange forskellige faggrupper og har en positiv og anerkendende tilgang til dine omgivelser. Du deler gerne viden og opsøger input fra andre. Du formår at bringe dit personlige og faglige engagement videre i motivationen af kolleger og samarbejdspartnere.

Du er selvledende, kan strukturere din hverdag og komme i mål med dine opgaver. Du er vedholdende, hvilket er en styrke, når du skal problemløse på tværs af organisationen. I en travl hverdag er du personen, der mestrer at holde overblikket og roen, og derfor bliver du ikke skræmt af komplekse problemstillinger eller af at arbejde under tidspres. Du ved, du er en del af en politisk styret organisation og kan godt lide den dynamik, det skaber i hverdagen.

Du er:

  • Empatisk med god forståelse for den enkelte

  • God at tale med og god til at lytte til andre

  • Serviceorienteret og forstår vigtigheden i at kunne yde service på højt niveau

  • Du brænder for at blive en del af et team, hvor den vigtigste opgave i fællesskab er at skabe kompetenceudviklende tiltag indenfor Sundhedsplatformen

  • Positiv, fleksibel og ser muligheder frem for begrænsninger

  • Vant til at arbejde selvstændigt

  • God til at prioritere og strukturere dine opgaver

  • God til at bevare roen, også når der er pres på

Om os
Uddannelse- & Superbrugersupport er forankret i Koncern ITs Helpdesk. IT Helpdesk består af tre teams, og vi er indgangen til Koncern IT i Region Sjælland. Vi yder fejl- og anvendelsessupport på kliniske og administrative systemer på tværs af regionen. Teamet Uddannelse- & Superbrugersupport understøtter i tæt samarbejde med tilsvarende funktion i Region Hovedstaden regionernes medarbejdere med kursusplanlægning, introduktionsundervisning af nyansatte, udvikling og planlægning af kompetenceopbyggende aktiviteter i Sundhedsplatformen.

Vi er en del af Koncern IT og holder til i driftscentret på Ringsted Sygehus. Koncern IT arbejder efter værdisættet FLER – Forandringsparat, Loyal, Engageret, Respektfuld og forventer derfor, at vores nye kollega konstruktivt vil bidrage til, at vi får FLER gode arbejdsdage.

Du kan læse mere om Koncern IT på regionens hjemmeside:

www.regionsjaelland.dk/koncern-it

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne om ny løn. Arbejdstid er normal dagsarbejdstid med flextidsordning.


Send en ansøgning

Hvis det lyder som noget for dig, så send din ansøgning og cv senest fredag d. 14. juni 2019.
Forventet ansættelsesdato er 1. august 2019. Skulle du have spørgsmål til stillingen eller Koncern IT generelt, er du velkommen til at kontakte funktionschef i IT Helpdesk Pia Warming Fischer på mobil: +45 29 61 90 41

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

2019-06-15T01:00:23.937 Vil du være med til at koordinere og udvikle kompetenceopbyggende aktiviteter i Sundhedsplatformen på tværs af Region Sjælland og Region Hovedstaden? Kan du motivere dine kollegaer og samarbejdspartnere, og har du kendskab til udvikling af undervisningsmateriale og formidling? Så er det måske dig, vi søger til en udfordrende stilling som uddannelseskonsulent. Om jobbet Uddannelse Superbrugersupport i IT Helpdesk søger flere uddannelseskonsulenter med klinisk indsigt inden for nedenstående applikationer i Sundhedsplatformen: Anæstesi, Optime, Cupid Beacon, Willow Stork, Orders, ASAP Du vil blive medansvarlig for at udvikle og producere undervisningsmateriale til brugernes løbende kompetenceudvikling i Sundhedsplatformen. Sundhedsplatformen er en elektronisk patientjournal, der understøtter det kliniske arbejde på sygehusene og hospitalerne i Region Hovedstaden og Region Sjælland. Jobbet giver dig mulighed for at arbejde i et spændende felt mellem it, teknik og det kliniske arbejde på sygehusene og du kommer til at gøre en mærkbar forskel for klinikerne. Dine nøgleopgaver Sikre målrettede, brugervenlige materialer og produkter til målgrupperne i begge regioner Koordinere og styre produktionen af materialer og produkter på tværs af faggrupper og regioner Producere materiale og produkter hvorfor viden om og erfaring med skriftlig formidling og kommunikation er relevant Producere korte film, e-læring og udvikle det virtuelle træningsmiljø Oversætte ændringer i systemet til et sprog, der er forståeligt i klinikken og fokuserer på de kliniske arbejdsgange Deltage i projekter, både regionale og tværregionale, hvor kompetenceudviklingsaktiviteter i Sundhedsplatformen er omdrejningspunktet. Som uddannelseskonsulent skal du udvikle og udarbejde materiale målrettet klinikere og sekretærer til forskellige kompetenceopbyggende aktiviteter i Sundhedsplatformen. Du vil få indflydelse på udformningen af materiale og produkter, som kan bestå af præsentationsmateriale til andres formidling, nyhedsbreve, drejebøger til e-læring samt øvelser i vores virtuelle træningsmiljø. Produktionen af materialerne vil ske i tæt samarbejde med klinikere og andre kolleger i regionerne. En del af din rolle vil derfor også være at styre, koordinere og facilitere samskabelsen af materiale og produkter. Om dig Vi forestiller os, at du har en sundhedsfaglig eller lægesekretær-baggrund eller har betydelig indsigt i den kliniske hverdag på et sygehus. Derudover er det en fordel, hvis du har indsigt i Sundhedsplatformen og gerne med kendskab til nedenstående områder, alternativt brænder du for at blive uddannet indenfor: Anæstesi, Optime, Cupid Beacon, Willow, Stork, Orders og ASAP Måske er du klinisk vejleder. Du kan også have anden erfaring med undervisning af klinisk personale, er certificeret indenfor Sundhedsplatformen, er Superbruger, Sundhedsplatformen Nøgleperson Tovholder, eller registreringskonsulent. Du har blik for klinikernes problemstillinger og forbedringsønsker, og du har lyst til at skabe overblik i patientdokumentationen på tværs af faggrupper. Du trives med at sparre med mange forskellige faggrupper og har en positiv og anerkendende tilgang til dine omgivelser. Du deler gerne viden og opsøger input fra andre. Du formår at bringe dit personlige og faglige engagement videre i motivationen af kolleger og samarbejdspartnere. Du er selvledende, kan strukturere din hverdag og komme i mål med dine opgaver. Du er vedholdende, hvilket er en styrke, når du skal problemløse på tværs af organisationen. I en travl hverdag er du personen, der mestrer at holde overblikket og roen, og derfor bliver du ikke skræmt af komplekse problemstillinger eller af at arbejde under tidspres. Du ved, du er en del af en politisk styret organisation og kan godt lide den dynamik, det skaber i hverdagen. Du er: Empatisk med god forståelse for den enkelte God at tale med og god til at lytte til andre Serviceorienteret og forstår vigtigheden i at kunne yde service på højt niveau Du brænder for at blive en del af et team, hvor den vigtigste opgave i fællesskab er at skabe kompetenceudviklende tiltag indenfor Sundhedsplatformen Positiv, fleksibel og ser muligheder frem for begrænsninger Vant til at arbejde selvstændigt God til at prioritere og strukturere dine opgaver God til at bevare roen, også når der er pres på Om os Uddannelse- Superbrugersupport er forankret i Koncern ITs Helpdesk. IT Helpdesk består af tre teams, og vi er indgangen til Koncern IT i Region Sjælland. Vi yder fejl- og anvendelsessupport på kliniske og administrative systemer på tværs af regionen. Teamet Uddannelse- Superbrugersupport understøtter i tæt samarbejde med tilsvarende funktion i Region Hovedstaden regionernes medarbejdere med kursusplanlægning, introduktionsundervisning af nyansatte, udvikling og planlægning af kompetenceopbyggende aktiviteter i Sundhedsplatformen. Vi er en del af Koncern IT og holder til i driftscentret på Ringsted Sygehus. Koncern IT arbejder efter værdisættet FLER Forandringsparat, Loyal, Engageret, Respektfuld og forventer derfor, at vores nye kollega konstruktivt vil bidrage til, at vi får FLER gode arbejdsdage. Du kan læse mere om Koncern IT på regionens hjemmeside: www.regionsjaelland.dk koncern-it Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne om ny løn. Arbejdstid er normal dagsarbejdstid med flextidsordning. Send en ansøgning Hvis det lyder som noget for dig, så send din ansøgning og cv senest fredag d. 14. juni 2019. Forventet ansættelsesdato er 1. august 2019. Skulle du have spørgsmål til stillingen eller Koncern IT generelt, er du velkommen til at kontakte funktionschef i IT Helpdesk Pia Warming Fischer på mobil: 45 29 61 90 41 Om Region Sjælland Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.11jobnet06236c1b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:000000http://www.regionsjaelland.dk/JobOgKarriere/Sider/JobSide.aspx?nr=144810EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSorøEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRingstedEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSlagelse3536425Region Sjælland11Ærtekildevej 14100RingstedDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent768992JobNet4996737499673710028-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=06236c1bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=06236c1bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=06236c1b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=06236c1b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonKoncern IT søger uddannelseskonsulenter med klinisk indsigt og pædagogisk forståelse1Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT361937288Piapifi@regionsjaelland.dkDKDanmarkDKDanmark330089716IT-konsulent til den Administrative Helpdesk, Koncern IT Region SjællandRobot Vil du være med til at yde førsteklasses support til regionens ca. 18.000 brugere, via telefon og vores sagsstyringsværktøj? Så kan du se frem til at blive en del af en virkelig god arbejdsplads, hvor vi hver dag gør os umage for at hjælpe vores brugere med deres it-udfordringer. Du vil indgå i et team af professionelle kollegaer, der håndterer alle telefonopkald og sager inden for det administrative og it-tekniske område. Jobbet kræver en bred teknisk viden sammen med en stor portion empati for andre mennesker og forståelse for deres arbejdsgange. Primære opgaver Administrativ support til regionens 18.000 brugere First og second line sagsløsning Sagsregistrering og -dokumentation i HP Service Manager Brugeradministration via AD og brugerstyringsværktøjer Professionel og struktureret overdragelse af opgaver til andre afdelinger i Koncern IT Om vores nye kollega Vi forestiller os, at du har en relevant it-uddannelse og det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har kendskab til sygehusvæsenet. Vi forudsætter, at du har et bredt kendskab til administrativ og teknisk it, og at du har erfaring med at arbejde i en Helpdesk, hvor sagsløsningsprocenten og tempoet er højt. Du har gerne stærke kompetencer inden for SharePoint administration samt indgående kendskab til Exchange Outlook herunder anvendelse af PowerShell Scripts. Du har kendskab til brugeradministrationssystemer og du er generelt stærk i MS Office og Windows 7 og 10. Du har også gerne en ITIL Certificering. Du trives med at sparre med mange forskellige faggrupper og har en positiv og anerkendende tilgang til dine omgivelser. Du deler gerne viden og opsøger input fra andre. Du formår at bringe dit personlige og faglige engagement videre i din motivation af kolleger og samarbejdspartnere. I relation til dette job, er det afgørende, at du er: Empatisk og har god forståelse for den enkelte God at tale med og god til at lytte til andre Vant til at arbejde selvstændigt God til at prioritere og strukturere dine opgaver Serviceorienteret og forstår vigtigheden i at kunne yde service på højt niveau også igennem telefonen God til at bevare roen, også når der er travlt Har god forretningsforståelse og forstår at koble it og forretning Om os IT Helpdesk består af 3 teams, og vi er indgangen til Koncern IT i Region Sjælland. Vi yder fejl- og anvendelsessupport på kliniske og administrative systemer på tværs af regionen. Vi er ansvarlige for Uddannelse- Superbrugersupport, der understøtter regionens superbrugere og introduktionen af nyansatte klinikere. Vi er en del af Koncern IT og holder til i datacentret på Ringsted Sygehus. Vi gør meget ud af at have et godt arbejdsmiljøet og vi har en uformel omgangstone blandt kollegaer. For at sikre en høj faglighed, tilbyder vi vores ansatte mulighed for løbende kompetenceudvikling. Om Koncern IT Koncern IT er Region Sjællands fælles it-organisation med ca. 330 medarbejdere. Din arbejdsplads vil være i moderne kontorfaciliteter i Ringsted. Vi har et uformelt og udviklende arbejdsmiljø, og vi holder os ajour med trends og fremtidsmuligheder på it-området og giver vores ansatte mulighed for løbende kompetenceudvikling. Vi tilbyder en attraktiv og udviklende stilling, hvor du kan være med til at sætte retning, og hvor der er mulighed for stor personlig og faglig udvikling. Koncern IT arbejder efter værdisættet FLER Forandringsparat, Loyal, Engageret, Respektfuld og forventer derfor, at vores nye kollega konstruktivt vil bidrage til, at vi får FLER gode arbejdsdage. Du kan læse mere om Koncern IT på regionens hjemmeside: http: www.regionsjaelland.dk koncern-it Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne om ny løn. Arbejdstid er normal dagsarbejdstid med flextidsordning. Send en ansøgning Hvis det lyder som noget for dig, så send din ansøgning inkl. CV via vores jobportal, som du finder ved at klikke på Søg jobbet . Ansøgningsfrist: 4.oktober 2019 Tiltrædelse forventes: 1. december 2019 Skulle du have spørgsmål til stillingen eller Koncern IT generelt, er du velkommen til at kontakte teamleder Michael Marner: 31 42 39 58. Om Region Sjælland Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Vil du være med til at yde førsteklasses support til regionens ca. 18.000 brugere, via telefon og vores sagsstyringsværktøj?

Så kan du se frem til at blive en del af en virkelig god arbejdsplads, hvor vi hver dag gør os umage for at hjælpe vores brugere med deres it-udfordringer. Du vil indgå i et team af professionelle kollegaer, der håndterer alle telefonopkald og sager inden for det administrative og it-tekniske område. Jobbet kræver en bred teknisk viden sammen med en stor portion empati for andre mennesker og forståelse for deres arbejdsgange.

Primære opgaver

  • Administrativ support til regionens 18.000 brugere
  • First og second line sagsløsning
  • Sagsregistrering og -dokumentation i HP Service Manager
  • Brugeradministration via AD og brugerstyringsværktøjer
  • Professionel og struktureret overdragelse af opgaver til andre afdelinger i Koncern IT

Om vores nye kollega

Vi forestiller os, at du har en relevant it-uddannelse og det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har kendskab til sygehusvæsenet. Vi forudsætter, at du har et bredt kendskab til administrativ og teknisk it, og at du har erfaring med at arbejde i en Helpdesk, hvor sagsløsningsprocenten og tempoet er højt.

Du har gerne stærke kompetencer inden for SharePoint administration samt indgående kendskab til Exchange/Outlook herunder anvendelse af PowerShell Scripts. Du har kendskab til brugeradministrationssystemer og du er generelt stærk i MS Office og Windows 7 og 10. Du har også gerne en ITIL Certificering.

Du trives med at sparre med mange forskellige faggrupper og har en positiv og anerkendende tilgang til dine omgivelser. Du deler gerne viden og opsøger input fra andre. Du formår at bringe dit personlige og faglige engagement videre i din motivation af kolleger og samarbejdspartnere.

I relation til dette job, er det afgørende, at du er:

  • Empatisk og har god forståelse for den enkelte
  • God at tale med og god til at lytte til andre
  • Vant til at arbejde selvstændigt
  • God til at prioritere og strukturere dine opgaver
  • Serviceorienteret og forstår vigtigheden i at kunne yde service på højt niveau – også igennem telefonen
  • God til at bevare roen, også når der er travlt
  • Har god forretningsforståelse og forstår at koble it og forretning

Om os

IT Helpdesk består af 3 teams, og vi er indgangen til Koncern IT i Region Sjælland. Vi yder fejl- og anvendelsessupport på kliniske og administrative systemer på tværs af regionen. Vi er ansvarlige for Uddannelse- & Superbrugersupport, der understøtter regionens superbrugere og introduktionen af nyansatte klinikere. Vi er en del af Koncern IT og holder til i datacentret på Ringsted Sygehus. Vi gør meget ud af at have et godt arbejdsmiljøet og vi har en uformel omgangstone blandt kollegaer. For at sikre en høj faglighed, tilbyder vi vores ansatte mulighed for løbende kompetenceudvikling.

Om Koncern IT

Koncern IT er Region Sjællands fælles it-organisation med ca. 330 medarbejdere. Din arbejdsplads vil være i moderne kontorfaciliteter i Ringsted. Vi har et uformelt og udviklende arbejdsmiljø, og vi holder os ajour med trends og fremtidsmuligheder på it-området og giver vores ansatte mulighed for løbende kompetenceudvikling. Vi tilbyder en attraktiv og udviklende stilling, hvor du kan være med til at sætte retning, og hvor der er mulighed for stor personlig og faglig udvikling.

Koncern IT arbejder efter værdisættet FLER – Forandringsparat, Loyal, Engageret, Respektfuld og forventer derfor, at vores nye kollega konstruktivt vil bidrage til, at vi får FLER gode arbejdsdage.

Du kan læse mere om Koncern IT på regionens hjemmeside: http://www.regionsjaelland.dk/koncern-it

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne om ny løn. Arbejdstid er normal dagsarbejdstid med flextidsordning.

Send en ansøgning

Hvis det lyder som noget for dig, så send din ansøgning inkl. CV via vores jobportal, som du finder ved at klikke på ”Søg jobbet”.

Ansøgningsfrist: 4.oktober 2019

Tiltrædelse forventes: 1. december 2019

Skulle du have spørgsmål til stillingen eller Koncern IT generelt, er du velkommen til at kontakte teamleder Michael Marner: 31 42 39 58.

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Region SjællandRingsted2019-09-13T00:00:002019-10-04T00:00:00
330080862Konsulent til InformationssikkerhedRobot Vil du være med til at udvikle og fastholde informationssikkerhedsniveauet i Region Sjælland så medarbejdere og borgere får den allerbedste tryghed og service? Har du interesse for informationssikkerhed generelt, og kan du specifik se dig være tovholder for it-operationel sikkerhed, herunder Risikostyring? Så kan vi tilbyde dig et job, hvor du indgår i det øvrige sikkerhedsarbejde i tæt samarbejde med resten af teamet. Stillingens indhold Informationssikkerhedsfunktionen har ansvaret for udvikling og fastholdelse af informationssikkerheden på Region Sjællands sygehuse og i den øvrige organisation, herunder forhold der knytter sig til driften af Region Sjællands og Region Hovedstadens fælles Sundhedsplatform, som understøtter ca. 55.000 brugere døgnet rundt. Du vil primært få ansvar for et eller flere af nedenstående områder, som dog ikke er fuldstændigt afgrænsede. Vi forventer derfor, at du kan bidrage til både udvikling og udformning af de øvrige områder i informationssikkerheden. Risikostyring Ansvar for vedligeholdelse, udvikling og kommunikation af Regionens samlede risikobillede. Herunder at sikre udfærdigelse og kommunikation af relevante risiko- og konsekvensvurderinger, risikorapportering, samt udarbejdelse og opfølgning på planer til mitigering af risici (ISO27005), og på baggrund heraf bidrage til Regionens Statement of Applicability (ISO27001). It-operationel sikkerhed Ansvar for, at der sættes passende krav til udformningen af ITIL processer og tekniske sikkerhedsforanstaltninger i it-driften, således at der er overensstemmelse med Region Sjællands implementering af ISO27001 og aktuelle risikovurderinger. Bidrage til udarbejdelse af procedurer, herunder retningslinjer, vejledninger, instrukser for den operationelle sikkerhed og det aktuelle trusselsbillede. Bidrage til Incident management og beredskab, herunder opfølgning på hændelser, og kontroller samt bidrage til at erfaringer herfra anvendes proaktivt i awareness-aktiviteter. Om dig Du har lyst og evne til, ud fra et risikoperspektiv, at bidrage til at forbedre Region Sjællands informationssikkerhed på teknisk og styringsmæssigt niveau. Du er sandsynligvis generalist, med specifikke kompetencer inden for ISO2700x rammeværket, herunder Risikostyring (ISO 27005). Alternativt er du indstillet på tillæring af dette. Du kender til ITIL processer og har grundlæggende viden om it- og informationssikkerhed. Faglige kompetencer Optimalt set har du har erfaring med viden om flere af følgende områder: Dyb og længerevarende indsigt i teknisk operationel it-sikkerhed Risikostyring vurdering (ISO27005) Datasikkerhed og klassificering Compliance ITIL processer ISO2700x-standarden (primært (ISO27005 Risikostyring) Gerne kendskab til ISMS-tool (ControlManager) Gerne kendskab til Projektledelse Gerne kendskab til Persondatalovgivningen Gerne kendskab til it-beredskab Gerne kendskab til relevante dele af sundhedslovgivningen Kommunikative kompetencer og erfaring med projektledelse er en klar fordel og bliver højt prioriteret hos os Personlige kvalifikationer Da samarbejde med både Koncert IT og Region Sjællands øvrige organisation er afgørende for succesen, vægter vi personlige egenskaber som nysgerrighed, ansvarlighed, et godt humør og evnen til at samarbejde højt. Vi forventer derfor, at du er proaktiv og kommunikerende, samt agerer med tillidsskabende faglig integritet hos samarbejdspartnere i hele organisationen. Uddannelse Du har sandsynligvis erfaring med og gerne certificeringer indenfor Informationssikkerhed og IT. Du kan også have en længerevarende uddannelse. Vi ser gerne, at du har minimum 2-3 års erfaring og kompetencer, der som minimum modsvarer ovenstående områder vedr. ISO2700x (primært risikostyring ISO27005) og et solidt kendskab til teknisk operationel it-sikkerhed, og gerne fra sundhedssektoren eller offentlig forvaltning. Om Koncern IT Koncern IT er Region Sjællands samlede it-organisation med ca. 330 medarbejdere, der arbejder målrettet for at understøtte de regionale ambitioner på sundhedsområdet og regionens øvrige ansvarsområder. Vi er sparringspartnere og leverandører af udviklingsprojekter, systemer, infrastruktur og support, der understøtter optimale arbejdsprocesser i regionen. Koncern IT arbejder efter værdisættet FLER Forandringsparat, Loyal, Engageret, Respektfuld og forventer derfor, at vores nye kollega konstruktivt vil bidrage til, at vi får FLER gode arbejdsdage. Du kan læse mere om Koncern IT på regionens hjemmeside: www.regionsjaelland.dk koncern-it Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne om ny løn. Arbejdstid er normal dagsarbejdstid med flextidsordning. Ansøgning Alle henvendelser behandles med stor fortrolighed. Ansøgningsfrist: 29 september 2019 Samtaler afholdes løbende. Kontakt Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte: Informationssikkerhedschef Jan Lehmann, telefon 25 60 33 38, janlp@regionsjaelland.dk Om Region Sjælland Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Vil du være med til at udvikle og fastholde informationssikkerhedsniveauet i Region Sjælland så medarbejdere og borgere får den allerbedste tryghed og service?

Har du interesse for informationssikkerhed generelt, og kan du specifik se dig være tovholder for it-operationel sikkerhed, herunder Risikostyring? Så kan vi tilbyde dig et job, hvor du indgår i det øvrige sikkerhedsarbejde i tæt samarbejde med resten af teamet.

Stillingens indhold

Informationssikkerhedsfunktionen har ansvaret for udvikling og fastholdelse af informationssikkerheden på Region Sjællands sygehuse og i den øvrige organisation, herunder forhold der knytter sig til driften af Region Sjællands og Region Hovedstadens fælles Sundhedsplatform, som understøtter ca. 55.000 brugere døgnet rundt.

Du vil primært få ansvar for et eller flere af nedenstående områder, som dog ikke er fuldstændigt afgrænsede. Vi forventer derfor, at du kan bidrage til både udvikling og udformning af de øvrige områder i informationssikkerheden.

  • Risikostyring
    Ansvar for vedligeholdelse, udvikling og kommunikation af Regionens samlede risikobillede. Herunder at sikre udfærdigelse og kommunikation af relevante risiko- og konsekvensvurderinger, risikorapportering, samt udarbejdelse og opfølgning på planer til mitigering af risici (ISO27005), og på baggrund heraf bidrage til Regionens Statement of Applicability (ISO27001).
  • It-operationel sikkerhed
    Ansvar for, at der sættes passende krav til udformningen af ITIL processer og tekniske sikkerhedsforanstaltninger i it-driften, således at der er overensstemmelse med Region Sjællands implementering af ISO27001 og aktuelle risikovurderinger. Bidrage til udarbejdelse af procedurer, herunder retningslinjer, vejledninger, instrukser for den operationelle sikkerhed og det aktuelle trusselsbillede. Bidrage til Incident management og beredskab, herunder opfølgning på hændelser, og kontroller samt bidrage til at erfaringer herfra anvendes proaktivt i awareness-aktiviteter.

Om dig

Du har lyst og evne til, ud fra et risikoperspektiv, at bidrage til at forbedre Region Sjællands informationssikkerhed på teknisk og styringsmæssigt niveau. Du er sandsynligvis generalist, med specifikke kompetencer inden for ISO2700x rammeværket, herunder Risikostyring (ISO 27005). Alternativt er du indstillet på tillæring af dette. Du kender til ITIL processer og har grundlæggende viden om it- og informationssikkerhed.

Faglige kompetencer

Optimalt set har du har erfaring med/viden om flere af følgende områder:

  • Dyb og længerevarende indsigt i teknisk / operationel it-sikkerhed
  • Risikostyring/vurdering (ISO27005)
  • Datasikkerhed og klassificering
  • Compliance
  • ITIL processer
  • ISO2700x-standarden (primært (ISO27005/Risikostyring)
  • Gerne kendskab til ISMS-tool (ControlManager)
  • Gerne kendskab til Projektledelse
  • Gerne kendskab til Persondatalovgivningen
  • Gerne kendskab til it-beredskab
  • Gerne kendskab til relevante dele af sundhedslovgivningen
  • Kommunikative kompetencer og erfaring med projektledelse er en klar fordel og bliver højt prioriteret hos os

Personlige kvalifikationer

Da samarbejde med både Koncert IT og Region Sjællands øvrige organisation er afgørende for succesen, vægter vi personlige egenskaber som nysgerrighed, ansvarlighed, et godt humør og evnen til at samarbejde højt. Vi forventer derfor, at du er proaktiv og kommunikerende, samt agerer med tillidsskabende faglig integritet hos samarbejdspartnere i hele organisationen.

Uddannelse

Du har sandsynligvis erfaring med og gerne certificeringer indenfor Informationssikkerhed og IT. Du kan også have en længerevarende uddannelse. Vi ser gerne, at du har minimum 2-3 års erfaring og kompetencer, der som minimum modsvarer ovenstående områder vedr. ISO2700x (primært risikostyring/ISO27005) og et solidt kendskab til teknisk/operationel it-sikkerhed, og gerne fra sundhedssektoren eller offentlig forvaltning.

Om Koncern IT

Koncern IT er Region Sjællands samlede it-organisation med ca. 330 medarbejdere, der arbejder målrettet for at understøtte de regionale ambitioner på sundhedsområdet og regionens øvrige ansvarsområder. Vi er sparringspartnere og leverandører af udviklingsprojekter, systemer, infrastruktur og support, der understøtter optimale arbejdsprocesser i regionen.

Koncern IT arbejder efter værdisættet FLER – Forandringsparat, Loyal, Engageret, Respektfuld og forventer derfor, at vores nye kollega konstruktivt vil bidrage til, at vi får FLER gode arbejdsdage.

Du kan læse mere om Koncern IT på regionens hjemmeside: www.regionsjaelland.dk/koncern-it

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne om ny løn. Arbejdstid er normal dagsarbejdstid med flextidsordning.

Ansøgning

Alle henvendelser behandles med stor fortrolighed.

Ansøgningsfrist: 29 september 2019

Samtaler afholdes løbende.

Kontakt

Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte:

Informationssikkerhedschef Jan Lehmann, telefon 25 60 33 38, janlp@regionsjaelland.dk

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Region SjællandRingsted2019-08-29T00:00:002019-09-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

IT-konsulent til den Administrative Helpdesk, Koncern IT Region Sjælland

Region Sjælland

Ringsted
Vil du være med til at yde førsteklasses support til regionens ca. 18.000 brugere, via telefon og vores sagsstyringsværktøj? Så kan du se frem til at blive en del af en virkelig god arbejdsplads, hvor vi hver dag gør os umage for at hjælpe vores bru...
Indrykket:13. september 2019
Udløbsdato:4. oktober 2019

Konsulent til Informationssikkerhed

Region Sjælland

Ringsted
Vil du være med til at udvikle og fastholde informationssikkerhedsniveauet i Region Sjælland så medarbejdere og borgere får den allerbedste tryghed og service? Har du interesse for informationssikkerhed generelt, og kan du specifik se dig være tovho...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:29. september 2019