Koncern-økonomi ved Københavns Universitet søger regnskabsassistent til bogholderiet

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bogholderiet i Koncernregnskab søger en regnskabsassistent til vores debitorteam, der har lyst til at arbejde med fakturering, bogføring, afstemninger mm.

Som ansat i Bogholderiet vil du få en bred kontaktflade på tværs af hele Københavns Universitet og skal arbejde i en kompleks politisk organisation.

Regnskabssektionen består af ca. 45 medarbejdere, heraf er 12 medarbejdere organiseret i Bogholderiet.

Regnskabssektionen er en koncernfunktion på Københavns Universitet med overordnet ansvar for regnskabsområdet og revision.



Primære arbejdsopgaver Du vil være en del af et team, der arbejder med fakturering og debitorrelaterede bogføringsopgaver.

Mere specifikt vil din opgaveportefølje bestå af følgende:

  • Håndtering af daglige indbetalinger i Navision.
  • Vedligehold af det centrale debitorkartotek
  • Bogføring af fakturaer og kreditnotaer
  • Rykkerkørsler og afskrivninger
  • Rådgivning af økonomimedarbejdere på fakulteter og institutter
  • Support af eksterne samarbejdspartnere og kunder.
  • Afstemninger.
Faglige kvalifikationer Du har gerne flere års erfaring med regnskab, men nyuddannede kommer også i betragtning. En indsigt i regnskabsfaglige processer er klar en fordel.

Derudover lægger vi vægt på følgende:

  • Relevant regnskabsmæssig uddannelse
  • Kendskab til uddannelsessektoren
  • Gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner – også gerne på engelsk
  • Serviceorienteret tilgang til brugere på alle niveauer
  • Evne til at overskue komplekse opgaver
  • Evne til at drive og tænke i processer
  • Flair for tal og rutineret i Excel
Kendskab til Navision Stat, samt statens regelsæt på regnskabsområdet er en fordel, men ikke et krav.

Personlige kvalifikationer Du er en udadvendt teamplayer, der er dygtig til at kommunikere og skabe konstruktive relationer på tværs af fagligheder. Du motiveres af at arbejde i et miljø, der er kendetegnet ved høje forventninger til kvalitet og effektivitet. Som person er du struktureret og fagligt ambitiøs, samtidig med at du har fokus på resultaterne. Du ser det som en naturlig del af jobbet at tænke i konstruktive løsninger, og du evner at formidle vanskelige budskaber på en enkel og præcis måde. Derudover har du et udpræget servicegen, som du gerne sætter i spil.



Vi tilbyder Vi tilbyder en attraktiv arbejdsplads i en traditionsrig og kompleks organisation, hvor du vil få din daglige gang i flotte historiske bygninger i hjertet af København (Nørregade 10). Vi lægger stor vægt på at sikre balance mellem arbejde og fritid via bl.a. fleksibel arbejdstid og arbejdstilrettelæggelse. Den enkelte medarbejders kompetenceudvikling er vigtig, og vi understøtter dette aktivt via bl.a. kurser, videre- og efteruddannelse. Miljøet er åbent og uformelt.



Løn- og ansættelsesvilkår Tiltrædelse den 1.august 2022.

Stillingen er på gennemsnitlige 37 timer.

Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomst) samt organisationsaftale for Kontorfunktionærer, Laboranter og It-medarbejdere (HK-Stat) med indplacering i løngruppe 3 sats 1 eller løngruppe 3 sats 2. Der er mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer.

Yderligere oplysninger Spørgsmål til stillingen kan rettes til enhedsleder Allan Vølding Petersen på tlf. 24429811 eller mail: avp@adm.ku.dk.



Ansøgning Send venligst din ansøgning vedlagt CV og relevante eksamensbeviser elektronisk via Jobportalen, så den er os i hænde senest den 22. juni 2022.

Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 26.



Københavns Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Koncern-økonomi ved Københavns Universitet søger regnskabsassistent til bogholderiet

Bogholderiet i Koncernregnskab søger en regnskabsassistent til vores debitorteam, der har lyst til at arbejde med fakturering, bogføring, afstemninger mm.

Som ansat i Bogholderiet vil du få en bred kontaktflade på tværs af hele Københavns Universitet og skal arbejde i en kompleks politisk organisation.

Regnskabssektionen består af ca. 45 medarbejdere, heraf er 12 medarbejdere organiseret i Bogholderiet.

Regnskabssektionen er en koncernfunktion på Københavns Universitet med overordnet ansvar for regnskabsområdet og revision.



Primære arbejdsopgaver Du vil være en del af et team, der arbejder med fakturering og debitorrelaterede bogføringsopgaver.

Mere specifikt vil din opgaveportefølje bestå af følgende:

  • Håndtering af daglige indbetalinger i Navision.
  • Vedligehold af det centrale debitorkartotek
  • Bogføring af fakturaer og kreditnotaer
  • Rykkerkørsler og afskrivninger
  • Rådgivning af økonomimedarbejdere på fakulteter og institutter
  • Support af eksterne samarbejdspartnere og kunder.
  • Afstemninger.
Faglige kvalifikationer Du har gerne flere års erfaring med regnskab, men nyuddannede kommer også i betragtning. En indsigt i regnskabsfaglige processer er klar en fordel.

Derudover lægger vi vægt på følgende:

  • Relevant regnskabsmæssig uddannelse
  • Kendskab til uddannelsessektoren
  • Gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner – også gerne på engelsk
  • Serviceorienteret tilgang til brugere på alle niveauer
  • Evne til at overskue komplekse opgaver
  • Evne til at drive og tænke i processer
  • Flair for tal og rutineret i Excel
Kendskab til Navision Stat, samt statens regelsæt på regnskabsområdet er en fordel, men ikke et krav.

Personlige kvalifikationer Du er en udadvendt teamplayer, der er dygtig til at kommunikere og skabe konstruktive relationer på tværs af fagligheder. Du motiveres af at arbejde i et miljø, der er kendetegnet ved høje forventninger til kvalitet og effektivitet. Som person er du struktureret og fagligt ambitiøs, samtidig med at du har fokus på resultaterne. Du ser det som en naturlig del af jobbet at tænke i konstruktive løsninger, og du evner at formidle vanskelige budskaber på en enkel og præcis måde. Derudover har du et udpræget servicegen, som du gerne sætter i spil.



Vi tilbyder Vi tilbyder en attraktiv arbejdsplads i en traditionsrig og kompleks organisation, hvor du vil få din daglige gang i flotte historiske bygninger i hjertet af København (Nørregade 10). Vi lægger stor vægt på at sikre balance mellem arbejde og fritid via bl.a. fleksibel arbejdstid og arbejdstilrettelæggelse. Den enkelte medarbejders kompetenceudvikling er vigtig, og vi understøtter dette aktivt via bl.a. kurser, videre- og efteruddannelse. Miljøet er åbent og uformelt.



Løn- og ansættelsesvilkår Tiltrædelse den 1.august 2022.

Stillingen er på gennemsnitlige 37 timer.

Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomst) samt organisationsaftale for Kontorfunktionærer, Laboranter og It-medarbejdere (HK-Stat) med indplacering i løngruppe 3 sats 1 eller løngruppe 3 sats 2. Der er mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer.

Yderligere oplysninger Spørgsmål til stillingen kan rettes til enhedsleder Allan Vølding Petersen på tlf. 24429811 eller mail: avp@adm.ku.dk.



Ansøgning Send venligst din ansøgning vedlagt CV og relevante eksamensbeviser elektronisk via Jobportalen, så den er os i hænde senest den 22. juni 2022.

Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 26.



Københavns Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.