Koncerndirektør til Danmarks Outdoorhovedstad

 
Har du lyst til at arbejde med tværgående strategier? Og kan du skabe helhed og sammenhæng i organisationen? Så er du måske den vi søger som ny koncerndirektør i Silkeborg Kommune!

Silkeborg Kommune vokser vi får flere arbejdspladser, og mange vælger at flytte til kommunen. Vi er 94.000 indbyggere. Målet er at blive 105.000 borgere i 2030. Derfor planlægger vi blandt andet en helt ny grøn bydel Eriksborg, der skal være hjem for 7.000 borgere og have naturen som omdrejningspunkt. Vores vision er bl.a. at løse velfærdsopgaven, så alle kan leve et godt liv. Samtidig har Silkeborg Kommune de seneste år skærpet sit brand som Danmarks Outdoor Hovedstad.

Vi ønsker at skabe udvikling i kommunen i fællesskab med borgere og virksomheder, og derfor prioriteres dialog og nærdemokrati højt i beslutningsprocesserne. Regionalt er Silkeborg en del af Business Region Århus, og vi indgår i en lang række samarbejder med både lokale og regionale aktører.
 
Som vores nye koncerndirektør i Silkeborg Kommune får du sammen med kommunaldirektøren og en koncerndirektørkollega det overordnede strategiske og tværgående ledelsesansvar for kommunens samlede udvikling.
 
Direktionen fungerer som et stærkt samlet ledelsesteam og udgør sammen med 10 afdelings- og stabschefer kommunens øverste administrative ledelse Koncernledelsen, der er et strategisk forum, som sætter retning og koordinerer de tværgående indsatser. Du skal derfor være interesseret i alle kommunens opgaver og med et koncernperspektiv sikre sammenhængskraft og binde kommunen sammen på alle niveauer - politisk og administrativt.
 
Vi søger ikke en fagdirektør, men en koncerndirektør, der indgår i den tværgående koncerndirektion, og har et antal afdelinger tilknyttet. Du vil arbejde med og for flere politiske udvalg, og indtil videre vil de afdelinger, du får tilknyttet, være Sundhed og Omsorgsafdelingen, Socialafdelingen samt Teknik- og Miljøafdelingen.
 
Til stillingen er udarbejdet en Job- og personprofil, hvor du kan læse mere om Silkeborg Kommune og forventningerne til den nye koncerndirektør.
 
Hvem er du?
Du har bred erfaring som topleder i en politisk ledet organisation og befinder dig godt i samspillet mellem politik og administration. Du synes, det er interessant at samarbejde med engagerede politikere, og du er en kompetent sparringspartner for afdelingschefer, direktørkolleger og politikere.
 
Vi lægger vægt på, at du kan sige vi om Silkeborg Kommune. Og du brænder for at sætte Silkeborg på landkortet både lokalt, regionalt og nationalt.
 
Vi forventer, at du, udover en bred erfaring som topleder, også:
  • motiverer til udviklingen af tværgående ledelse og samarbejde
  • mestrer den strategiske og driftsmæssige kommunale økonomistyring og har forståelse for de store sammenhænge i budgettet og mulighederne i budgetprocessen
  • er en dygtig kommunikator, der kan levere klare budskaber til ledere, medarbejdere og samarbejdspartnere. Og du forstår at samle organisationen om kommunens visioner om vækst og udvikling
  • kan rumme forskelligheder og støtte op om og motivere en kompetent organisation
  • evner at opbygge stærke relationer internt og eksternt
Materialer herunder Job- og personprofilen, findes på Silkeborg Kommunes hjemmeside

Yderligere information:
Hvis du har spørgsmål om stillingen er du velkommen til at kontakte kommunaldirektør Lone Lyrskov på tlf. 24 82 80 85. Send gerne en SMS for nærmere aftale. Alle henvendelser behandles fortroligt.
 
Ansøgningsfristen til stillingen er onsdag 4. marts 2020.
Ansættelsesudvalget udvælger kandidater til første samtale fredag 6. marts.

Vi holder første samtalerunde onsdag 11. marts 2020 i tidsrummet 12.00 18.00 og
anden samtalerunde onsdag 18. marts i tidsrummet 12.00 16.00.
Mellem samtalerne skal de ansøgere, der går videre, gennemføre en Garuda Kompetenceprofil.
 
Send din ansøgning via kommunens hjemmeside www.silkeborg.dk Klik på Ansøg og vedhæft din ansøgning og cv.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330176742Phoenix-06c9260d12020-02-12T15:13:04.917Koncerndirektør til Danmarks Outdoorhovedstad
 
Har du lyst til at arbejde med tværgående strategier? Og kan du skabe helhed og sammenhæng i organisationen? Så er du måske den vi søger som ny koncerndirektør i Silkeborg Kommune!

Silkeborg Kommune vokser vi får flere arbejdspladser, og mange vælger at flytte til kommunen. Vi er 94.000 indbyggere. Målet er at blive 105.000 borgere i 2030. Derfor planlægger vi blandt andet en helt ny grøn bydel Eriksborg, der skal være hjem for 7.000 borgere og have naturen som omdrejningspunkt. Vores vision er bl.a. at løse velfærdsopgaven, så alle kan leve et godt liv. Samtidig har Silkeborg Kommune de seneste år skærpet sit brand som Danmarks Outdoor Hovedstad.

Vi ønsker at skabe udvikling i kommunen i fællesskab med borgere og virksomheder, og derfor prioriteres dialog og nærdemokrati højt i beslutningsprocesserne. Regionalt er Silkeborg en del af Business Region Århus, og vi indgår i en lang række samarbejder med både lokale og regionale aktører.
 
Som vores nye koncerndirektør i Silkeborg Kommune får du sammen med kommunaldirektøren og en koncerndirektørkollega det overordnede strategiske og tværgående ledelsesansvar for kommunens samlede udvikling.
 
Direktionen fungerer som et stærkt samlet ledelsesteam og udgør sammen med 10 afdelings- og stabschefer kommunens øverste administrative ledelse Koncernledelsen, der er et strategisk forum, som sætter retning og koordinerer de tværgående indsatser. Du skal derfor være interesseret i alle kommunens opgaver og med et koncernperspektiv sikre sammenhængskraft og binde kommunen sammen på alle niveauer - politisk og administrativt.
 
Vi søger ikke en fagdirektør, men en koncerndirektør, der indgår i den tværgående koncerndirektion, og har et antal afdelinger tilknyttet. Du vil arbejde med og for flere politiske udvalg, og indtil videre vil de afdelinger, du får tilknyttet, være Sundhed og Omsorgsafdelingen, Socialafdelingen samt Teknik- og Miljøafdelingen.
 
Til stillingen er udarbejdet en Job- og personprofil, hvor du kan læse mere om Silkeborg Kommune og forventningerne til den nye koncerndirektør.
 
Hvem er du?
Du har bred erfaring som topleder i en politisk ledet organisation og befinder dig godt i samspillet mellem politik og administration. Du synes, det er interessant at samarbejde med engagerede politikere, og du er en kompetent sparringspartner for afdelingschefer, direktørkolleger og politikere.
 
Vi lægger vægt på, at du kan sige vi om Silkeborg Kommune. Og du brænder for at sætte Silkeborg på landkortet både lokalt, regionalt og nationalt.
 
Vi forventer, at du, udover en bred erfaring som topleder, også:
  • motiverer til udviklingen af tværgående ledelse og samarbejde
  • mestrer den strategiske og driftsmæssige kommunale økonomistyring og har forståelse for de store sammenhænge i budgettet og mulighederne i budgetprocessen
  • er en dygtig kommunikator, der kan levere klare budskaber til ledere, medarbejdere og samarbejdspartnere. Og du forstår at samle organisationen om kommunens visioner om vækst og udvikling
  • kan rumme forskelligheder og støtte op om og motivere en kompetent organisation
  • evner at opbygge stærke relationer internt og eksternt
Materialer herunder Job- og personprofilen, findes på Silkeborg Kommunes hjemmeside

Yderligere information:
Hvis du har spørgsmål om stillingen er du velkommen til at kontakte kommunaldirektør Lone Lyrskov på tlf. 24 82 80 85. Send gerne en SMS for nærmere aftale. Alle henvendelser behandles fortroligt.
 
Ansøgningsfristen til stillingen er onsdag 4. marts 2020.
Ansættelsesudvalget udvælger kandidater til første samtale fredag 6. marts.

Vi holder første samtalerunde onsdag 11. marts 2020 i tidsrummet 12.00 18.00 og
anden samtalerunde onsdag 18. marts i tidsrummet 12.00 16.00.
Mellem samtalerne skal de ansøgere, der går videre, gennemføre en Garuda Kompetenceprofil.
 
Send din ansøgning via kommunens hjemmeside www.silkeborg.dk Klik på Ansøg og vedhæft din ansøgning og cv.
Har du lyst til at arbejde med tværgående strategier? Og kan du skabe helhed og sammenhæng i organisationen? Så er du måske den vi søger som ny koncerndirektør i Silkeborg Kommune! Silkeborg Kommune vokser vi får flere arbejdspladser, og mange vælger at flytte til kommunen. Vi er 94.000 indbyggere. Målet er at blive 105.000 borgere i 2030. Derfor planlægger vi blandt andet en helt ny grøn bydel Eriksborg, der skal være hjem for 7.000 borgere og have naturen som omdrejningspunkt. Vores vision er bl.a. at løse velfærdsopgaven, så alle kan leve et godt liv. Samtidig har Silkeborg Kommune de seneste år skærpet sit brand som Danmarks Outdoor Hovedstad. Vi ønsker at skabe udvikling i kommunen i fællesskab med borgere og virksomheder, og derfor prioriteres dialog og nærdemokrati højt i beslutningsprocesserne. Regionalt er Silkeborg en del af Business Region Århus, og vi indgår i en lang række samarbejder med både lokale og regionale aktører. Som vores nye koncerndirektør i Silkeborg Kommune får du sammen med kommunaldirektøren og en koncerndirektørkollega det overordnede strategiske og tværgående ledelsesansvar for kommunens samlede udvikling. Direktionen fungerer som et stærkt samlet ledelsesteam og udgør sammen med 10 afdelings- og stabschefer kommunens øverste administrative ledelse Koncernledelsen, der er et strategisk forum, som sætter retning og koordinerer de tværgående indsatser. Du skal derfor være interesseret i alle kommunens opgaver og med et koncernperspektiv sikre sammenhængskraft og binde kommunen sammen på alle niveauer - politisk og administrativt. Vi søger ikke en fagdirektør, men en koncerndirektør, der indgår i den tværgående koncerndirektion, og har et antal afdelinger tilknyttet. Du vil arbejde med og for flere politiske udvalg, og indtil videre vil de afdelinger, du får tilknyttet, være Sundhed og Omsorgsafdelingen, Socialafdelingen samt Teknik- og Miljøafdelingen. Til stillingen er udarbejdet en Job- og personprofil, hvor du kan læse mere om Silkeborg Kommune og forventningerne til den nye koncerndirektør. Hvem er du? Du har bred erfaring som topleder i en politisk ledet organisation og befinder dig godt i samspillet mellem politik og administration. Du synes, det er interessant at samarbejde med engagerede politikere, og du er en kompetent sparringspartner for afdelingschefer, direktørkolleger og politikere. Vi lægger vægt på, at du kan sige vi om Silkeborg Kommune. Og du brænder for at sætte Silkeborg på landkortet både lokalt, regionalt og nationalt. Vi forventer, at du, udover en bred erfaring som topleder, også: motiverer til udviklingen af tværgående ledelse og samarbejde mestrer den strategiske og driftsmæssige kommunale økonomistyring og har forståelse for de store sammenhænge i budgettet og mulighederne i budgetprocessen er en dygtig kommunikator, der kan levere klare budskaber til ledere, medarbejdere og samarbejdspartnere. Og du forstår at samle organisationen om kommunens visioner om vækst og udvikling kan rumme forskelligheder og støtte op om og motivere en kompetent organisation evner at opbygge stærke relationer internt og eksternt Materialer herunder Job- og personprofilen, findes på Silkeborg Kommunes hjemmeside Yderligere information: Hvis du har spørgsmål om stillingen er du velkommen til at kontakte kommunaldirektør Lone Lyrskov på tlf. 24 82 80 85. Send gerne en SMS for nærmere aftale. Alle henvendelser behandles fortroligt. Ansøgningsfristen til stillingen er onsdag 4. marts 2020. Ansættelsesudvalget udvælger kandidater til første samtale fredag 6. marts. Vi holder første samtalerunde onsdag 11. marts 2020 i tidsrummet 12.00 18.00 og anden samtalerunde onsdag 18. marts i tidsrummet 12.00 16.00. Mellem samtalerne skal de ansøgere, der går videre, gennemføre en Garuda Kompetenceprofil. Send din ansøgning via kommunens hjemmeside www.silkeborg.dk Klik på Ansøg og vedhæft din ansøgning og cv.10Phoenix06c9260d101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-03-03T00:00:000000https://silkeborg.career.emply.com/ad/koncerndirekt%C3%B8r-til-danmarks-outdoorhovedstad/f79dw9/da0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandSkanderborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3709727Silkeborg Kommune11Søvej 18600SilkeborgDKDanmarkORS/06c9260d_logo.pngORS/Small/06c9260d_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent11111903329JobMidtPremium+33017664101012-02-20201112-02-202003-03-20201https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=06c9260dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=06c9260dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=06c9260d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=06c9260d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Offentlig_administration/2.jpgKoncerndirektør til Danmarks Outdoorhovedstad12008001Dansk3Læse/ tale111026Kommunaldirektør121003Direktør933131Koncernchef6Ledelse25Offentlig administration364161475kontakt@jobmidt.dkDanmarkDanmark330183926Koncerndirektør til Danmarks Outdoor HovedstadRobot Har du lyst til at arbejde med tværgående strategier? Og kan du skabe helhed og sammenhæng i organisationen? Så er du måske den vi søger som ny koncerndirektør i Silkeborg Kommune! Silkeborg Kommune vokser vi får flere arbejdspladser, og mange vælger at flytte til kommunen. Vi er 94.000 indbyggere. Målet er at blive 105.000 borgere i 2030. Derfor planlægger vi blandt andet en helt ny grøn bydel Eriksborg , der skal være hjem for 7.000 borgere og have naturen som omdrejningspunkt. Vores vision er bl.a. at løse velfærdsopgaven, så alle kan leve et godt liv. Samtidig har Silkeborg Kommune de seneste år skærpet sit brand som Danmarks Outdoor Hovedstad. Vi ønsker at skabe udvikling i kommunen i fællesskab med borgere og virksomheder, og derfor prioriteres dialog og nærdemokrati højt i beslutningsprocesserne. Regionalt er Silkeborg en del af Business Region Århus, og vi indgår i en lang række samarbejder med både lokale og regionale aktører. Som vores nye koncerndirektør i Silkeborg Kommune får du sammen med kommunaldirektøren og en koncerndirektørkollega det overordnede strategiske og tværgående ledelsesansvar for kommunens samlede udvikling. Direktionen fungerer som et stærkt samlet ledelsesteam og udgør sammen med 10 afdelings- og stabschefer kommunens øverste administrative ledelse Koncernledelsen, der er et strategisk forum, som sætter retning og koordinerer de tværgående indsatser. Du skal derfor være interesseret i alle kommunens opgaver og med et koncernperspektiv sikre sammenhængskraft og binde kommunen sammen på alle niveauer - politisk og administrativt. Vi søger ikke en fagdirektør, men en koncerndirektør, der indgår i den tværgående koncerndirektion, og har et antal afdelinger tilknyttet. Du vil arbejde med og for flere politiske udvalg, og indtil videre vil de afdelinger, du får tilknyttet, være Sundhed og Omsorgsafdelingen, Socialafdelingen samt Teknik- og Miljøafdelingen. Til stillingen er udarbejdet en Job- og personprofil, hvor du kan læse mere om Silkeborg Kommune og forventningerne til den nye koncerndirektør. Hvem er du? Du har bred erfaring som topleder i en politisk ledet organisation og befinder dig godt i samspillet mellem politik og administration. Du synes, det er interessant at samarbejde med engagerede politikere, og du er en kompetent sparringspartner for afdelingschefer, direktørkolleger og politikere. Vi lægger vægt på, at du kan sige vi om Silkeborg Kommune. Og du brænder for at sætte Silkeborg på landkortet både lokalt, regionalt og nationalt. Vi forventer, at du, udover en bred erfaring som topleder, også:motiverer til udviklingen af tværgående ledelse og samarbejdemestrer den strategiske og driftsmæssige kommunale økonomistyring og har forståelse for de store sammenhænge i budgettet og mulighederne i budgetprocessener en dygtig kommunikator, der kan levere klare budskaber til ledere, medarbejdere og samarbejdspartnere. Og du forstår at samle organisationen om kommunens visioner om vækst og udviklingkan rumme forskelligheder og støtte op om og motivere en kompetent organisationevner at opbygge stærke relationer internt og eksterntMaterialer herunder Job- og personprofilen, findes på Silkeborg Kommunes hjemmeside Yderligere information: Hvis du har spørgsmål om stillingen er du velkommen til at kontakte kommunaldirektør Lone Lyrskov på tlf. 24 82 80 85. Send gerne en SMS for nærmere aftale. Alle henvendelser behandles fortroligt. Ansøgningsfristen til stillingen er onsdag 4. marts 2020. Ansættelsesudvalget udvælger kandidater til første samtale fredag 6. marts. Vi holder første samtalerunde onsdag 11. marts 2020 i tidsrummet 12.00 18.00 og anden samtalerunde onsdag 18. marts i tidsrummet 12.00 16.00. Mellem samtalerne skal de ansøgere, der går videre, gennemføre en Garuda Kompetenceprofil. Send din ansøgning via kommunens hjemmeside www.silkeborg.dk Klik på Ansøg og vedhæft din ansøgning og cv.Har du lyst til at arbejde med tværgående strategier? Og kan du skabe helhed og sammenhæng i organisationen? Så er du måske den vi søger som ny koncerndirektør i Silkeborg Kommune!

Silkeborg Kommune vokser – vi får flere arbejdspladser, og mange vælger at flytte til kommunen. Vi er 94.000 indbyggere. Målet er at blive 105.000 borgere i 2030. Derfor planlægger vi blandt andet en helt ny grøn bydel ”Eriksborg”, der skal være hjem for 7.000 borgere og have naturen som omdrejningspunkt. Vores vision er bl.a. at løse velfærdsopgaven, så alle kan leve et godt liv. Samtidig har Silkeborg Kommune de seneste år skærpet sit brand som Danmarks Outdoor Hovedstad.

Vi ønsker at skabe udvikling i kommunen i fællesskab med borgere og virksomheder, og derfor prioriteres dialog og nærdemokrati højt i beslutningsprocesserne. Regionalt er Silkeborg en del af Business Region Århus, og vi indgår i en lang række samarbejder med både lokale og regionale aktører.
 
Som vores nye koncerndirektør i Silkeborg Kommune får du sammen med kommunaldirektøren og en koncerndirektørkollega det overordnede strategiske og tværgående ledelsesansvar for kommunens samlede udvikling.
 
Direktionen fungerer som et stærkt samlet ledelsesteam og udgør sammen med 10 afdelings- og stabschefer kommunens øverste administrative ledelse Koncernledelsen, der er et strategisk forum, som sætter retning og koordinerer de tværgående indsatser. Du skal derfor være interesseret i alle kommunens opgaver og med et koncernperspektiv sikre sammenhængskraft og binde kommunen sammen på alle niveauer - politisk og administrativt.
 
Vi søger ikke en fagdirektør, men en koncerndirektør, der indgår i den tværgående koncerndirektion, og har et antal afdelinger tilknyttet. Du vil arbejde med og for flere politiske udvalg, og indtil videre vil de afdelinger, du får tilknyttet, være Sundhed og Omsorgsafdelingen, Socialafdelingen samt Teknik- og Miljøafdelingen.
 
Til stillingen er udarbejdet en Job- og personprofil, hvor du kan læse mere om Silkeborg Kommune og forventningerne til den nye koncerndirektør.
 
Hvem er du?
Du har bred erfaring som topleder i en politisk ledet organisation og befinder dig godt i samspillet mellem politik og administration. Du synes, det er interessant at samarbejde med engagerede politikere, og du er en kompetent sparringspartner for afdelingschefer, direktørkolleger og politikere.
 
Vi lægger vægt på, at du kan sige ”vi” om Silkeborg Kommune. Og du brænder for at sætte Silkeborg på landkortet både lokalt, regionalt og nationalt.
 
Vi forventer, at du, udover en bred erfaring som topleder, også:
  • motiverer til udviklingen af tværgående ledelse og samarbejde
  • mestrer den strategiske og driftsmæssige kommunale økonomistyring og har forståelse for de store sammenhænge i budgettet og mulighederne i budgetprocessen
  • er en dygtig kommunikator, der kan levere klare budskaber til ledere, medarbejdere og samarbejdspartnere. Og du forstår at samle organisationen om kommunens visioner om vækst og udvikling
  • kan rumme forskelligheder og støtte op om og motivere en kompetent organisation
  • evner at opbygge stærke relationer internt og eksternt
Materialer herunder Job- og personprofilen, findes på Silkeborg Kommunes hjemmeside

Yderligere information:
Hvis du har spørgsmål om stillingen er du velkommen til at kontakte kommunaldirektør Lone Lyrskov på tlf. 24 82 80 85. Send gerne en SMS for nærmere aftale. Alle henvendelser behandles fortroligt.
 
Ansøgningsfristen til stillingen er onsdag 4. marts 2020.
Ansættelsesudvalget udvælger kandidater til første samtale fredag 6. marts.

Vi holder første samtalerunde onsdag 11. marts 2020 i tidsrummet 12.00 – 18.00 og
anden samtalerunde onsdag 18. marts i tidsrummet 12.00 – 16.00.
Mellem samtalerne skal de ansøgere, der går videre, gennemføre en Garuda Kompetenceprofil.
 
Send din ansøgning via kommunens hjemmeside www.silkeborg.dk Klik på Ansøg og vedhæft din ansøgning og cv.

Silkeborg KommuneSilkeborg2020-02-19T00:00:002020-03-04T00:00:00
330181453CEO/ADM. DIREKTØRRobot For vores kunde Lotus Heating Systems A S i Langeskov, søger vi en forretningsorienteret CEO Adm. Direktør idet virksomhedens nuværende direktør (gennem 20 år) ønsker at hellige sig andre aktiviteter udenfor virksomheden. Virksomheden: Hos Lotus Heating Systems A S har vi ca. 40 års erfaring med at producere kvalitetsbrændeovne, der bringer lys, varme og tidløst nordisk design til hjem overalt i Europa. Hos os betyder kvalitet ikke blot, at vores ovne er æstetisk smukke og af de bedste materialer. Det betyder også, at de tilbyder et bæredygtigt og CO2-neutralt alternativt til olie, gas eller lignede. Læs meget mere om vores miljøprofil her: www.lotusstoves.com Vores brændeovne er et fantastisk produkt at arbejde med som sælger. De er ikke bare smukt designede men der er heller intet, der symboliserer den danske værdi hygge bedre end en varm pejs på en kold vinteraften. Derfor vil du hurtigt mærke på dine kunder, at vores ovne er i høj kurs, siger Johnny Ebstrup, CEO. Vores produkter sælges på det europæiske marked, hvor der er et stort potentiale for yderligere vækst og nye produkter. Vores kunder er primært faghandlen og vi sælger kun på BTB-markedet. Lotus Heating Systems A S er en del af NIBE gruppen. NIBE gruppen er en global organisation, der bidrager til et lavere CO2 aftryk og bedre udnyttelse af vores energiressourcer. I gruppens forretningsområder Climate Solutions, Element og Stoves udvikler, producerer og markedsfører vi en bred vifte af miljøvenlige og energi effektive løsninger til opvarmning af boliger og industri. NIBE gruppen, der er børsnoteret på Nasdaq Nordic Large Cap, omsatte i 2018 for over 22,5 mia. SEK og havde et resultat før skat på 2,7 mia. SEK. Læs mere om NIBE Gruppen på www.nibe.com Læs mere om virksomheden på www.lotusstoves.com Jobbet Opgaverne som CEO Adm. Direktør, består hovedsageligt i at forestå den daglige ledelse, drive væksten yderligere, samt medvirke i det strategiske arbejde, sammen med den øvrige ledergruppe og bestyrelse. Du har ansvaret for samspillet på kryds og tværs af virksomheden - både på medarbejderplan og ledelsesplan. Lønsomhed er et nøgleord som er vigtigt i såvel koncern som virksomhed. Du er selv en del af det daglige salgsarbejde, og formår samtidigt at skabe, planlægge, gennemføre og integrere strategisk ledelse af organisationen. Faglige kompetencer Det er et krav, at du har erfaring som administrerende direktør, og med dokumenterbar erfaring indenfor, eksport, salg og international ledelse, og meget gerne i en virksomhed med et stærkt brand. Du har en videregående uddannelse overbygning. hvad er en overbygning ? Du har erfaring med strategisk arbejde, og kan skabe et godt og tillidsfuldt samarbejde med ledelsen og medarbejderne, samt med samarbejdspartnere i andre lande. Perfekt Dansk og Engelsk samt Tysk i både skrift og tale er et krav. Personlige kompetencer Som person er du nytænkende og besidder et stort drive, et højt engagement, og en absolut proaktiv positiv tilgang til opgaverne. Du er ærlig og står ved dine holdninger, men du er også rummelig og evner at engagere andre. Du tænker struktureret og analytisk - men også visionært, og du handler praktisk - ligesom du evner at se muligheder, og kan gennemskue konsekvenser. Du er synlig og aktiv i processerne, og god til at kommunikere, da det er vigtigt at virksomhedens medarbejdere og samarbejdspartnere inddrages i vision, strategi og værdier. Virksomheden tilbyder Du tilbydes en spændende toppost i en dynamisk og velrenommeret virksomhed, hvor du får ansvaret for virksomhedens fortsatte vækst og lønsomhed. Attraktiv fast løn, bonus, pension og bil. ERHR Rekruttering forestår denne opgave, hvorfor al henvendelse skal ske hertil. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Michael Folmann på 21 21 64 64 eller mf@erhr.dk Alle ansøgninger skal oploades via ERHR s hjemmside - ansøgninger som sendes direkte via mail, accepteres ikke, qua GDPR. Samtaler afholdes løbende på vores kontor i Silkeborg og i Odense

For vores kunde; Lotus Heating Systems A/S i Langeskov, søger vi en forretningsorienteret CEO/Adm. Direktør idet virksomhedens nuværende direktør (gennem 20 år) ønsker at hellige sig andre aktiviteter udenfor virksomheden.

Virksomheden:
Hos Lotus Heating Systems A/S har vi ca. 40 års erfaring med at producere kvalitetsbrændeovne, der bringer lys, varme og tidløst nordisk design til hjem overalt i Europa. Hos os betyder kvalitet ikke blot, at vores ovne er æstetisk smukke og af de bedste materialer. Det betyder også, at de tilbyder et bæredygtigt og CO2-neutralt alternativt til olie, gas eller lignede. Læs meget mere om vores miljøprofil her: www.lotusstoves.com

”Vores brændeovne er et fantastisk produkt at arbejde med som sælger. De er ikke bare smukt designede – men der er heller intet, der symboliserer den danske værdi ’hygge’ bedre end en varm pejs på en kold vinteraften. Derfor vil du hurtigt mærke på dine kunder, at vores ovne er i høj kurs,” siger Johnny Ebstrup, CEO.

Vores produkter sælges på det europæiske marked, hvor der er et stort potentiale for yderligere vækst og nye produkter. Vores kunder er primært faghandlen og vi sælger kun på BTB-markedet.

Lotus Heating Systems A/S er en del af NIBE gruppen. NIBE gruppen er en global organisation, der bidrager til et lavere CO2 aftryk og bedre udnyttelse af vores energiressourcer. I gruppens forretningsområder – Climate Solutions, Element og Stoves – udvikler, producerer og markedsfører vi en bred vifte af miljøvenlige og energi effektive løsninger til opvarmning af boliger og industri. NIBE gruppen, der er børsnoteret på Nasdaq Nordic Large Cap, omsatte i 2018 for over 22,5 mia. SEK og havde et resultat før skat på 2,7 mia. SEK. Læs mere om NIBE Gruppen på www.nibe.com

Læs mere om virksomheden på www.lotusstoves.com

Jobbet
Opgaverne som CEO Adm. Direktør, består hovedsageligt i at forestå den daglige ledelse, drive væksten yderligere, samt medvirke i det strategiske arbejde, sammen med den øvrige ledergruppe og bestyrelse.
Du har ansvaret for samspillet på kryds og tværs af virksomheden - både på medarbejderplan og ledelsesplan.
Lønsomhed er et nøgleord som er vigtigt i såvel koncern som virksomhed.
Du er selv en del af det daglige salgsarbejde, og formår samtidigt at skabe, planlægge, gennemføre og integrere strategisk ledelse af organisationen.

Faglige kompetencer
Det er et krav, at du har erfaring som administrerende direktør, og med dokumenterbar erfaring indenfor, eksport, salg og international ledelse, og meget gerne i en virksomhed med et stærkt brand.
Du har en videregående uddannelse + overbygning. => hvad er en ”overbygning”?
Du har erfaring med strategisk arbejde, og kan skabe et godt og tillidsfuldt samarbejde med ledelsen og medarbejderne, samt med samarbejdspartnere i andre lande.
Perfekt Dansk og Engelsk samt Tysk i både skrift og tale er et krav.

Personlige kompetencer
Som person er du nytænkende og besidder et stort drive, et højt engagement, og en absolut proaktiv positiv tilgang til opgaverne.
Du er ærlig og står ved dine holdninger, men du er også rummelig og evner at engagere andre.
Du tænker struktureret og analytisk - men også visionært, og du handler praktisk - ligesom du evner at se muligheder, og kan gennemskue konsekvenser.
Du er synlig og aktiv i processerne, og god til at kommunikere, da det er vigtigt at virksomhedens medarbejdere og samarbejdspartnere inddrages i vision, strategi og værdier.

Virksomheden tilbyder
Du tilbydes en spændende toppost i en dynamisk og velrenommeret virksomhed, hvor du får ansvaret for virksomhedens fortsatte vækst og lønsomhed.
Attraktiv fast løn, bonus, pension og bil.

ERHR/Rekruttering forestår denne opgave, hvorfor al henvendelse skal ske hertil.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Michael Folmann på 21 21 64 64 eller mf@erhr.dk

Alle ansøgninger skal oploades via ERHR´s hjemmside - ansøgninger som sendes direkte via mail, accepteres ikke, qua GDPR.

Samtaler afholdes løbende på vores kontor i Silkeborg og i Odense

ERHR RekrutteringSilkeborg2020-02-18T00:00:002020-03-23T00:00:00
330192681Økonomichef til en af Danmarks store vækstkommunerProfile Vil du være vores nye økonomichef og medlem af kommunens koncernledelse i et af Danmarks mest attraktive områder? Silkeborg Kommune søger en økonomichef til Økonomi og IT-staben, der løser opgaver indenfor områderne økonomi, analyse og udvikling og IT. Silkeborg Kommune er Danmarks 10. største kommune. Vi ligger midt i den smukkeste natur og har et sprudlende kulturliv, velfungerende by- og landsbysamfund og dynamiske erhvervsområder. Vi er et fællesskab med over 94.000 aktive borgere og har en ambition om at være 105.000 borgere i 2030. Som vækstkommune er vi udfordret af et stigende behov for velfærd, hvilket øger presset på den kommunale økonomi. Du vil som vores nye økonomichef have en vigtig rolle i at hjælpe afdelinger og stabe med at tage disse udfordringer op. Med vores smukke natur og udnævnelsen til årets friluftskommune er vi hele Danmarks Outdoor Hovedstad. Øget bevægelse, sundhed og livskvalitet for alle er en integreret del af vores friluftsstrategi og masterplan for udviklingen af Danmarks Outdoor Hovedstad og et væsentligt element i vores udviklingsstrategi. Vi ønsker at skabe udvikling i kommunen i fællesskab med borgere og virksomheder. Vi indgår i en lang række samarbejder med både lokale og regionale aktører og vi er en aktiv del af Den Østjyske millionby med Århus som centrum (Business Region Århus). Økonomichefen yder faglig sparring til og rådgivning af Økonomi- og Erhvervsudvalget, og du har ansvaret for de dagsordener, der danner baggrund for udvalgets beslutninger. Du har derfor politisk flair og evner den politiske rådgivning og håndtering, og du medbringer således ledelseserfaring fra en politisk ledet organisation. Du har solid erfaring med kommuners økonomiske styring og du kan oversætte denne indsigt for organisationen og det politiske niveau. Som chef skal du sikre fortsat udvikling af de mange initiativer, der allerede er sat i gang, samtidig med at du fastholder og udvikler en stab, der har en stærk økonomisk og styringsmæssig faglighed som kan understøtte resten af organisationen. En af de kommende opgaver bliver bl.a., at give den økonomiske styring af kommunen et servicetjek, som evt. vil udmønte sig i en ændring af styrings- og budgetmodellen. Du er dygtig til at kommunikere og kan levere tydelige budskaber til såvel ledere, medarbejdere, politikere og samarbejdspartnere, og du forstår at samle organisationen om kommunens visioner om vækst og udvikling. Du har erfaring med ledelse af ledere og har forventeligt en uddannelse på masterniveau. Som økonomichef er du en del af koncernledelsen, som består af direktionen og cheferne for kommunens ti afdelinger og stabe. Koncernledelsen er kommunens øverste koordinerende strategiske ledelsesforum, og som økonomichef har du i koncernledelsen, med afsæt i dit eget fagområde, ansvar for aktivt at medvirke til at udvikle, koordinere, aftale og realisere tværgående initiativer. Du skal derfor have mod og lyst til også at tage et fælleskommunalt ansvar. På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategier, planer, ledelsesgrundlag samt job- og personprofil mv.: Bliv leder hos os . Yderligere information: Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte kommunaldirektør Lone Lyrskov, tlf. 2482 8085. Send gerne en SMS for nærmere aftale. Alle henvendelser behandles fortroligt. Ansøgningsfristen til stillingen er søndag 15. marts 2020. Tirsdag 17. marts 2020 udvælger vi de kandidater, der indkaldes til første samtale. Første samtalerunde finder sted mandag 23. marts og anden samtalerunde sker fredag 27. marts. Kandidater, der går videre til anden samtale, skal gennemføre en Garuda Kompetenceprofil. Forventet tiltrædelse 1. maj 2020. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Du finder stillingen på Silkeborg Kommunes hjemmeside. Klik på Ansøg og vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

Vil du være vores nye økonomichef og medlem af kommunens koncernledelse i et af Danmarks mest attraktive områder?

Silkeborg Kommune søger en økonomichef til Økonomi og IT-staben, der løser opgaver indenfor områderne økonomi, analyse og udvikling og IT.

Silkeborg Kommune er Danmarks 10. største kommune. Vi ligger midt i den smukkeste natur og har et sprudlende kulturliv, velfungerende by- og landsbysamfund og dynamiske erhvervsområder. Vi er et fællesskab med over 94.000 aktive borgere og har en ambition om at være 105.000 borgere i 2030.

Som vækstkommune er vi udfordret af et stigende behov for velfærd, hvilket øger presset på den kommunale økonomi. Du vil som vores nye økonomichef have en vigtig rolle i at hjælpe afdelinger og stabe med at tage disse udfordringer op.

Med vores smukke natur og udnævnelsen til årets friluftskommune er vi hele Danmarks Outdoor Hovedstad. Øget bevægelse, sundhed og livskvalitet for alle er en integreret del af vores friluftsstrategi og masterplan for udviklingen af Danmarks Outdoor Hovedstad og et væsentligt element i vores udviklingsstrategi.

Vi ønsker at skabe udvikling i kommunen i fællesskab med borgere og virksomheder. Vi indgår i en lang række samarbejder med både lokale og regionale aktører og vi er en aktiv del af Den Østjyske millionby med Århus som centrum (Business Region Århus).

Økonomichefen yder faglig sparring til og rådgivning af Økonomi- og Erhvervsudvalget, og du har ansvaret for de dagsordener, der danner baggrund for udvalgets beslutninger. Du har derfor politisk flair og evner den politiske rådgivning og håndtering, og du medbringer således ledelseserfaring fra en politisk ledet organisation.
Du har solid erfaring med kommuners økonomiske styring og du kan oversætte denne indsigt for organisationen og det politiske niveau.

Som chef skal du sikre fortsat udvikling af de mange initiativer, der allerede er sat i gang, samtidig med at du fastholder og udvikler en stab, der har en stærk økonomisk og styringsmæssig faglighed som kan understøtte resten af organisationen. En af de kommende opgaver bliver bl.a., at give den økonomiske styring af kommunen et servicetjek, som evt. vil udmønte sig i en ændring af styrings- og budgetmodellen.

Du er dygtig til at kommunikere og kan levere tydelige budskaber til såvel ledere, medarbejdere, politikere og samarbejdspartnere, og du forstår at samle organisationen om kommunens visioner om vækst og udvikling. Du har erfaring med ledelse af ledere og har forventeligt en uddannelse på masterniveau.

Som økonomichef er du en del af koncernledelsen, som består af direktionen og cheferne for kommunens ti afdelinger og stabe. Koncernledelsen er kommunens øverste koordinerende strategiske ledelsesforum, og som økonomichef har du i koncernledelsen, med afsæt i dit eget fagområde, ansvar for aktivt at medvirke til at udvikle, koordinere, aftale og realisere tværgående initiativer. Du skal derfor have mod og lyst til også at tage et fælleskommunalt ansvar.

På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategier, planer, ledelsesgrundlag samt job- og personprofil mv.: 
"Bliv leder hos os".

Yderligere information:
Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte kommunaldirektør Lone Lyrskov, tlf. 2482 8085.
Send gerne en SMS for nærmere aftale. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Ansøgningsfristen til stillingen er søndag 15. marts 2020.
Tirsdag 17. marts 2020 udvælger vi de kandidater, der indkaldes til første samtale.

Første samtalerunde finder sted mandag 23. marts og anden samtalerunde sker fredag 27. marts.
Kandidater, der går videre til anden samtale, skal gennemføre en Garuda Kompetenceprofil.

Forventet tiltrædelse 1. maj 2020.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Du finder stillingen på 
Silkeborg Kommunes hjemmeside. Klik på Ansøg og vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

ORS/Small/563e172c_logo.pngSilkeborg KommuneSilkeborg2020-02-24T14:08:49.4272020-03-14T00:00:00
330185846Adm. direktør til Lyngby-Taarbæk Forsyning A/SRobot Lyngby-Taarbæk Forsyning A S søger en ny administrerende direktør med solid ledelseserfaring. Du skal have en stærk profil på kommunikation og evne til dialog med mange og forskellige interessenter. Kendskab til forsyningssektorens vilkår mellem marked og regulering er en fordel. Et antal store anlægsprojekter vil sætte dagsordenen for den kommende periode sammen med ambitionerne for udviklingen på bæredygtighed, ressourceanvendelse og byudvikling i bred forstand. Den nye administrerende direktør skal på de indre linjer kunne udvikle trivsel og engagement gennem en åben og kommunikerende ledelsesstil. Læs mere i den uddybende Job- og personprofil HER. Forventet tiltrædelse: 1. maj 2020 eller snarest derefter. Om Lyngby-Taarbæk Forsyning A S: Lyngby-Taarbæk Forsynings mission er at levere rent drikkevand, håndtere og rense spildevandet og afhente kundernes affald. Vi er midt i en spændende udvikling af den moderne, miljøvenlige og fremtidssikrede forsyning til gavn for borgere og virksomheder. Vi er 75 ansatte med høj faglighed, godt humør og en kultur præget af samarbejde og professionelt fokus på de mange spændende opgaver. I øjeblikket er vi ved at etablere et nyt vandværk, klimatilpasse en række områder i Lyngby, optimere rensningen af spildevand, indføre affaldssortering og meget mere.Lyngby-Taarbæk Forsyning A/S søger en ny administrerende direktør med solid ledelseserfaring. Du skal have en stærk profil på kommunikation og evne til dialog med mange og forskellige interessenter. Kendskab til forsyningssektorens vilkår mellem marked og regulering er en fordel.

Et antal store anlægsprojekter vil sætte dagsordenen for den kommende periode sammen med ambitionerne for udviklingen på bæredygtighed, ressourceanvendelse og byudvikling i bred forstand.

Den nye administrerende direktør skal på de indre linjer kunne udvikle trivsel og engagement gennem en åben og kommunikerende ledelsesstil.

Læs mere i den uddybende Job- og personprofil HER.

Forventet tiltrædelse: 1. maj 2020 eller snarest derefter.

Om Lyngby-Taarbæk Forsyning A/S:
Lyngby-Taarbæk Forsynings mission er at levere rent drikkevand, håndtere og rense spildevandet og afhente kundernes affald. Vi er midt i en spændende udvikling af den moderne, miljøvenlige og fremtidssikrede forsyning til gavn for borgere og virksomheder.

Vi er 75 ansatte med høj faglighed, godt humør og en kultur præget af samarbejde og professionelt fokus på de mange spændende opgaver. I øjeblikket er vi ved at etablere et nyt vandværk, klimatilpasse en række områder i Lyngby, optimere rensningen af spildevand, indføre affaldssortering og meget mere.
PlussAarhus C2020-02-19T00:00:002020-03-04T00:00:00
330196545Vice President, Strategy & TransformationRobot The LEGO Group is seeking a globally savvy executive strategic leader to partner with our Executive Leadership Team to develop and embed our future strategic direction which will enable us to inspire children around the world for many years to come Are you ready for an exciting new challenge? As Vice President of Strategy Transformation you have an incredible opportunity to join one of the world s leading toy brands and use your talents to solve complex strategic challenges, develop the future direction for the LEGO Group and lead a dynamic team - which will help us safeguard and future proof our brand.Based in our head office in Denmark, you will be responsible for leading a department known as the strategy and transformation powerhouse of the LEGO Group. With a team of roughly 35 passionate professionals sitting within strategy development, business development, project change management and program management you will work across the entire value chain of TLG.As Vice President you will act as a trusted advisor and sparring partner to our CEO and Executive Leadership Team with the focus to develop and execute the group´s strategic agenda and organizational development initiatives. In doing so, you will:• Be recognized as a strategic advisor and credible partner to our most senior leaders • Bring synthesized data and insights to the table to provoke and help shape long term thinking and direction setting • Lead critical projects including scoping, analysis and development of recommendations, independently or in close collaboration with internal partners and or external consultants • Lead a large network of internal partners involved in cross-organizational projects both with project management as well as change management focus • Oversee and report on all projects across TLG and be central part of the yearly planning and fund release process • Provide direction and development to your direct reports to ensure they are motivated and engaged What will you bring in your toolbox? • Hold an MBA or a master´s degree in economics, finance or similar from top tier university with excellent results • Deep experience from one of the leading global management consultancy • Experienced people leader with a proven track record of leading, motivating, and developing diverse talents. • Executive level communication skills, an open mind and ability work across many markets and organizational levels • A strategic mind-set coupled with outstanding quantitative and analytical skills that allow you to extract logic, insights and meaningful conclusions from complex business problems • Easily shift between abstract strategic discussions and operational details to be able to deliver on your targets and development criteria • Ability to lead a broad and global agenda, with an ability to prioritize numerous tasks and responsibilities simultaneously in an ever-changing environment • An ability to navigate in a fast-paced and ever-changing environment • Proficient in English both written and spoken • Experience in an internal strategy department or line function within FMCG and or Retail as a plus (but not a must) • Would be a plus to have experience in the business ie a non-consulting role. Join the global LEGO® family Children are our role models. Their curiosity, creativity and imagination inspire everything we do. We strive to create a diverse, dynamic and inclusive culture of play at the LEGO Group, where everyone feels safe, valued and they belong.The LEGO Group is proud to be an equal opportunity and an affirmative action employer. We are committed to equal employment opportunity regardless of race, colour, ancestry, religion, sex, national origin, sexual orientation, age, citizenship, marital status, disability, gender identity or Veteran status.We support our employees in being there for the moments that matter in life and celebrate families of all kinds, the loved ones that make us who we are. Being part of the LEGO Group also means taking part in our annual Play Day, playing a part in building a sustainable future and continuing our mission to inspire and develop the builders of tomorrow. Build your career brick by brick at the LEGO Group

The LEGO Group is seeking a globally savvy executive strategic leader to partner with our Executive Leadership Team to develop and embed our future strategic direction which will enable us to inspire children around the world for many years to come

Are you ready for an exciting new challenge?

As Vice President of Strategy & Transformation you have an incredible opportunity to join one of the world’s leading toy brands and use your talents to solve complex strategic challenges, develop the future direction for the LEGO Group and lead a dynamic team - which will help us safeguard and future proof our brand.

Based in our head office in Denmark, you will be responsible for leading a department known as the “strategy and transformation powerhouse” of the LEGO Group. With a team of roughly 35 passionate professionals sitting within strategy development, business development, project & change management and program management you will work across the entire value chain of TLG.

As Vice President you will act as a trusted advisor and sparring partner to our CEO and Executive Leadership Team with the focus to develop and execute the group´s strategic agenda and organizational development initiatives. In doing so, you will:

• Be recognized as a strategic advisor and credible partner to our most senior leaders

• Bring synthesized data and insights to the table to provoke and help shape long term thinking and direction setting

• Lead critical projects including scoping, analysis and development of recommendations, independently or in close collaboration with internal partners and/or external consultants

• Lead a large network of internal partners involved in cross-organizational projects – both with project management as well as change management focus

• Oversee and report on all projects across TLG and be central part of the yearly planning and fund release process

• Provide direction and development to your direct reports to ensure they are motivated and engaged

What will you bring in your toolbox?

• Hold an MBA or a master´s degree in economics, finance or similar from top tier university with excellent results

• Deep experience from one of the leading global management consultancy

• Experienced people leader with a proven track record of leading, motivating, and developing diverse talents.

• Executive level communication skills, an open mind and ability work across many markets and organizational levels

• A strategic mind-set coupled with outstanding quantitative and analytical skills that allow you to extract logic, insights and meaningful conclusions from complex business problems

• Easily shift between abstract strategic discussions and operational details to be able to deliver on your targets and development criteria

• Ability to lead a broad and global agenda, with an ability to prioritize numerous tasks and responsibilities simultaneously in an ever-changing environment

• An ability to navigate in a fast-paced and ever-changing environment

• Proficient in English both written and spoken

• Experience in an internal strategy department or line function within FMCG and/or Retail as a plus (but not a must)

• Would be a plus to have experience in the business ie a non-consulting role.

Join the global LEGO® family

Children are our role models. Their curiosity, creativity and imagination inspire everything we do. We strive to create a diverse, dynamic and inclusive culture of play at the LEGO Group, where everyone feels safe, valued and they belong.

The LEGO Group is proud to be an equal opportunity and an affirmative action employer. We are committed to equal employment opportunity regardless of race, colour, ancestry, religion, sex, national origin, sexual orientation, age, citizenship, marital status, disability, gender identity or Veteran status.

We support our employees in being there for the moments that matter in life and celebrate families of all kinds, the loved ones that make us who we are. Being part of the LEGO Group also means taking part in our annual Play Day, playing a part in building a sustainable future and continuing our mission to “inspire and develop the builders of tomorrow.”

Build your career brick by brick at the LEGO Group

LEGO SYSTEM A/SBillund2020-02-27T00:00:002020-03-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Koncerndirektør til Danmarks Outdoor Hovedstad

Silkeborg Kommune

Silkeborg
Har du lyst til at arbejde med tværgående strategier? Og kan du skabe helhed og sammenhæng i organisationen? Så er du måske den vi søger som ny koncerndirektør i Silkeborg Kommune! Silkeborg Kommune vokser vi får flere arbejdspladser, og mange vælge...
Indrykket:19. februar 2020

CEO/ADM. DIREKTØR

ERHR Rekruttering

Silkeborg
For vores kunde Lotus Heating Systems A S i Langeskov, søger vi en forretningsorienteret CEO Adm. Direktør idet virksomhedens nuværende direktør (gennem 20 år) ønsker at hellige sig andre aktiviteter udenfor virksomheden. Virksomheden: Hos Lotus Hea...
Indrykket:18. februar 2020

Økonomichef til en af Danmarks store vækstkommuner

Silkeborg Kommune

Silkeborg
Vil du være vores nye økonomichef og medlem af kommunens koncernledelse i et af Danmarks mest attraktive områder? Silkeborg Kommune søger en økonomichef til Økonomi og IT-staben, der løser opgaver indenfor områderne økonomi, analyse og udvikling og ...
Indrykket:24. februar 2020

Adm. direktør til Lyngby-Taarbæk Forsyning A/S

Pluss

Aarhus C
Lyngby-Taarbæk Forsyning A S søger en ny administrerende direktør med solid ledelseserfaring. Du skal have en stærk profil på kommunikation og evne til dialog med mange og forskellige interessenter. Kendskab til forsyningssektorens vilkår mellem mar...
Indrykket:19. februar 2020

Vice President, Strategy & Transformation

LEGO SYSTEM A/S

Billund
The LEGO Group is seeking a globally savvy executive strategic leader to partner with our Executive Leadership Team to develop and embed our future strategic direction which will enable us to inspire children around the world for many years to come ...
Indrykket:27. februar 2020