Kong Frederik d. lX's Hjem søger afdelingsleder med sundhedsfaglig baggrund

Kong Frederik den IX’s Hjem søger afdelingsleder til et hjem, hvor tryghed, trivsel og tillid er skabt gennem lydhørhed.
 
Et hjem, hvor maden er i højsædet. Lavet fra bunden og med lækre økologiske råvarer.
Et hjem med hygge og omsorg, hånd i hånd med høj faglighed.

Se om dét her, måske kunne være noget for dig. 
  
Du ønsker:
 

  • et ledelsesrum, hvor der er frihed, opbakning og højt til loftet – hvor vi går sammen, men ikke i takt
  • en hverdag, hvor du ikke behøver være bange for at fejle, hvor vi i fællesskab og dialog lærer af de erfaringer, vi gør sammen
  • et lederteam som er trygt og udviklende, hvor vi har hinandens ryg – også når det er svært
  • en arbejdsplads som er uhøjtidelig, hvor vi tror på værdien af at lytte til hinanden 
  • at mennesker – beboere, pårørende og medarbejdere – kan forfølge deres drømme og leve livet – hele livet.   
     
Du er menneske og leder som: 
 
  • har tålmodighed, som kan lytte, spørge og være nysgerrig, men også ved, hvornår en situation kræver handlekraft
  • bruger de gode historier, som værktøj til at skabe udvikling og forandring 
  • har rummelighed, anerkender og ser værdien i forskellighed
  • er optaget af ledelse – og ved at det er en forandringsproces, der aldrig stopper, hverken for dig selv eller dine omgivelser
  • med klare værdier, evner at formidle dem og har erfaringer med at udleve dem 
  • ved, at du ikke altid skal vide bedst, men har blik for andres kompetencer, motivation og potentiale. Sætter de rette på opgaverne og begejstres ved at lykkes gennem andre 
  • er nærværende i relationer og opgaver. Ved om du skal uddelegere, vurdere, give feed-back eller coache
     
Du kan se dig selv:
 
  • have ansvaret for den daglige personaleledelse for 2 teams. Ca. 20 medarbejdere
  • tilrettelægge en travl hverdag, hvor du skal bidrage til at afdelingernes kompetencer og ressourcer bliver brugt bedst muligt     
  • være medansvarlig for den daglige drift, og blandt andet stå for; ansættelser og nødvendige personale samtaler, personalemøder/summemøder, udviklingssamtaler med personalet i egne teams og planlægning af triagering på etagerne.
  • være nærværende i den daglige kontakt med beboere og pårørende, samt deltage i arrangementer for beboere og pårørende.
  • være synlig i hverdagen, og træde til (gå med i plejen) når situationen en sjælden gang kræver det.
  • være medansvarlig for at sundheds- og sygeplejeopgaver samt øvrige pleje-, aktivitets-, rehabiliterings-, palliations- og omsorgsopgaver udføres på et højt fagligt niveau
  • have fokus på kompetenceudvikling og implementering af standarder og procedure i henhold til service- og sundhedsloven
  • skabe rum og mulighed for at udvikle refleksion, faglighed og kvalitet hos de plejefaglige medarbejdere på Kong Frederik lX’s Hjem
  • Være rollemodel for vores kerneopgave og OK-Fondens værdier

Du bliver motiveret af at:
 
  • være del af en kultur, hvor vi arbejder på det løsningsfokuserede, som fælles ledelsesteoretisk fundament, hvilket i praksis betyder, at vi i handling og tanke trækker på de systemiske, narrative og anerkendende tilgange, metoder og redskaber.
  • blive del af et netværk af ledere på tværs af OK-Fondens øvrige enheder indenfor pleje, hospice og psykiatriske bo- og behandlingssteder, hvor der er mulighed for at dele viden, erfaring og visioner
  • blive en del af OK-Fondens kompetence- og lederudviklings initiativer og projekter, blandt andet indenfor demens, mad og måltider mm.

Du har også:
 
  • sundhedsfaglig uddannelse 
  • ledelseserfaring evt. ledelsesuddannelse eller ønsker om at udvikle dig som leder

Vi håber du vil sende os en motiveret ansøgning, hvor du bl.a. uddyber, hvordan du, i din ledelse, vil bringe vores værdier i spil og at sætte fokus på vores kerneopgave.
Hvor du fortæller om dine kompetencer såvel faglige som personlige, eksempelvis hvad der motiverer dig og giver dig energi.

Hvis du stadig er nysgerrig og vil vide lidt mere, så tøv ikke med at kontakte
Jeannette Gundelund souschef, tlf. 22 97 26 91 eller Helle Bagger Chef 36 46 41 11

Vi håber meget at høre fra dig.

Læs mere om os og vores værdier på http://www.ok-fonden.dk/
 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330008809Phoenix-9b5ff9c512019-04-16T20:00:00.617Kong Frederik d. lX's Hjem søger afdelingsleder med sundhedsfaglig baggrundKong Frederik den IX’s Hjem søger afdelingsleder til et hjem, hvor tryghed, trivsel og tillid er skabt gennem lydhørhed.
 
Et hjem, hvor maden er i højsædet. Lavet fra bunden og med lækre økologiske råvarer.
Et hjem med hygge og omsorg, hånd i hånd med høj faglighed.

Se om dét her, måske kunne være noget for dig. 
  
Du ønsker:
 
  • et ledelsesrum, hvor der er frihed, opbakning og højt til loftet – hvor vi går sammen, men ikke i takt
  • en hverdag, hvor du ikke behøver være bange for at fejle, hvor vi i fællesskab og dialog lærer af de erfaringer, vi gør sammen
  • et lederteam som er trygt og udviklende, hvor vi har hinandens ryg – også når det er svært
  • en arbejdsplads som er uhøjtidelig, hvor vi tror på værdien af at lytte til hinanden 
  • at mennesker – beboere, pårørende og medarbejdere – kan forfølge deres drømme og leve livet – hele livet.   
     
Du er menneske og leder som: 
 
  • har tålmodighed, som kan lytte, spørge og være nysgerrig, men også ved, hvornår en situation kræver handlekraft
  • bruger de gode historier, som værktøj til at skabe udvikling og forandring 
  • har rummelighed, anerkender og ser værdien i forskellighed
  • er optaget af ledelse – og ved at det er en forandringsproces, der aldrig stopper, hverken for dig selv eller dine omgivelser
  • med klare værdier, evner at formidle dem og har erfaringer med at udleve dem 
  • ved, at du ikke altid skal vide bedst, men har blik for andres kompetencer, motivation og potentiale. Sætter de rette på opgaverne og begejstres ved at lykkes gennem andre 
  • er nærværende i relationer og opgaver. Ved om du skal uddelegere, vurdere, give feed-back eller coache
     
Du kan se dig selv:
 
  • have ansvaret for den daglige personaleledelse for 2 teams. Ca. 20 medarbejdere
  • tilrettelægge en travl hverdag, hvor du skal bidrage til at afdelingernes kompetencer og ressourcer bliver brugt bedst muligt     
  • være medansvarlig for den daglige drift, og blandt andet stå for; ansættelser og nødvendige personale samtaler, personalemøder/summemøder, udviklingssamtaler med personalet i egne teams og planlægning af triagering på etagerne.
  • være nærværende i den daglige kontakt med beboere og pårørende, samt deltage i arrangementer for beboere og pårørende.
  • være synlig i hverdagen, og træde til (gå med i plejen) når situationen en sjælden gang kræver det.
  • være medansvarlig for at sundheds- og sygeplejeopgaver samt øvrige pleje-, aktivitets-, rehabiliterings-, palliations- og omsorgsopgaver udføres på et højt fagligt niveau
  • have fokus på kompetenceudvikling og implementering af standarder og procedure i henhold til service- og sundhedsloven
  • skabe rum og mulighed for at udvikle refleksion, faglighed og kvalitet hos de plejefaglige medarbejdere på Kong Frederik lX’s Hjem
  • Være rollemodel for vores kerneopgave og OK-Fondens værdier

Du bliver motiveret af at:
 
  • være del af en kultur, hvor vi arbejder på det løsningsfokuserede, som fælles ledelsesteoretisk fundament, hvilket i praksis betyder, at vi i handling og tanke trækker på de systemiske, narrative og anerkendende tilgange, metoder og redskaber.
  • blive del af et netværk af ledere på tværs af OK-Fondens øvrige enheder indenfor pleje, hospice og psykiatriske bo- og behandlingssteder, hvor der er mulighed for at dele viden, erfaring og visioner
  • blive en del af OK-Fondens kompetence- og lederudviklings initiativer og projekter, blandt andet indenfor demens, mad og måltider mm.

Du har også:
 
  • sundhedsfaglig uddannelse 
  • ledelseserfaring evt. ledelsesuddannelse eller ønsker om at udvikle dig som leder

Vi håber du vil sende os en motiveret ansøgning, hvor du bl.a. uddyber, hvordan du, i din ledelse, vil bringe vores værdier i spil og at sætte fokus på vores kerneopgave.
Hvor du fortæller om dine kompetencer såvel faglige som personlige, eksempelvis hvad der motiverer dig og giver dig energi.

Hvis du stadig er nysgerrig og vil vide lidt mere, så tøv ikke med at kontakte
Jeannette Gundelund souschef, tlf. 22 97 26 91 eller Helle Bagger Chef 36 46 41 11

Vi håber meget at høre fra dig.

Læs mere om os og vores værdier på http://www.ok-fonden.dk/
 

Kong Frederik den IX s Hjem søger afdelingsleder til et hjem, hvor tryghed, trivsel og tillid er skabt gennem lydhørhed. Et hjem, hvor maden er i højsædet. Lavet fra bunden og med lækre økologiske råvarer.Et hjem med hygge og omsorg, hånd i hånd med høj faglighed.Se om d t her, måske kunne være noget for dig. Du ønsker: et ledelsesrum, hvor der er frihed, opbakning og højt til loftet hvor vi går sammen, men ikke i takt en hverdag, hvor du ikke behøver være bange for at fejle, hvor vi i fællesskab og dialog lærer af de erfaringer, vi gør sammen et lederteam som er trygt og udviklende, hvor vi har hinandens ryg også når det er svært en arbejdsplads som er uhøjtidelig, hvor vi tror på værdien af at lytte til hinanden at mennesker beboere, pårørende og medarbejdere kan forfølge deres drømme og leve livet hele livet. Du er menneske og leder som: har tålmodighed, som kan lytte, spørge og være nysgerrig, men også ved, hvornår en situation kræver handlekraft bruger de gode historier, som værktøj til at skabe udvikling og forandring har rummelighed, anerkender og ser værdien i forskellighed er optaget af ledelse og ved at det er en forandringsproces, der aldrig stopper, hverken for dig selv eller dine omgivelser med klare værdier, evner at formidle dem og har erfaringer med at udleve dem ved, at du ikke altid skal vide bedst, men har blik for andres kompetencer, motivation og potentiale. Sætter de rette på opgaverne og begejstres ved at lykkes gennem andre er nærværende i relationer og opgaver. Ved om du skal uddelegere, vurdere, give feed-back eller coache Du kan se dig selv: have ansvaret for den daglige personaleledelse for 2 teams. Ca. 20 medarbejdere tilrettelægge en travl hverdag, hvor du skal bidrage til at afdelingernes kompetencer og ressourcer bliver brugt bedst muligt være medansvarlig for den daglige drift, og blandt andet stå for ansættelser og nødvendige personale samtaler, personalemøder summemøder, udviklingssamtaler med personalet i egne teams og planlægning af triagering på etagerne. være nærværende i den daglige kontakt med beboere og pårørende, samt deltage i arrangementer for beboere og pårørende. være synlig i hverdagen, og træde til (gå med i plejen) når situationen en sjælden gang kræver det. være medansvarlig for at sundheds- og sygeplejeopgaver samt øvrige pleje-, aktivitets-, rehabiliterings-, palliations- og omsorgsopgaver udføres på et højt fagligt niveau have fokus på kompetenceudvikling og implementering af standarder og procedure i henhold til service- og sundhedsloven skabe rum og mulighed for at udvikle refleksion, faglighed og kvalitet hos de plejefaglige medarbejdere på Kong Frederik lX s Hjem Være rollemodel for vores kerneopgave og OK-Fondens værdier Du bliver motiveret af at: være del af en kultur, hvor vi arbejder på det løsningsfokuserede, som fælles ledelsesteoretisk fundament, hvilket i praksis betyder, at vi i handling og tanke trækker på de systemiske, narrative og anerkendende tilgange, metoder og redskaber. blive del af et netværk af ledere på tværs af OK-Fondens øvrige enheder indenfor pleje, hospice og psykiatriske bo- og behandlingssteder, hvor der er mulighed for at dele viden, erfaring og visioner blive en del af OK-Fondens kompetence- og lederudviklings initiativer og projekter, blandt andet indenfor demens, mad og måltider mm. Du har også: sundhedsfaglig uddannelse ledelseserfaring evt. ledelsesuddannelse eller ønsker om at udvikle dig som leder Vi håber du vil sende os en motiveret ansøgning, hvor du bl.a. uddyber, hvordan du, i din ledelse, vil bringe vores værdier i spil og at sætte fokus på vores kerneopgave.Hvor du fortæller om dine kompetencer såvel faglige som personlige, eksempelvis hvad der motiverer dig og giver dig energi.Hvis du stadig er nysgerrig og vil vide lidt mere, så tøv ikke med at kontakteJeannette Gundelund souschef, tlf. 22 97 26 91 eller Helle Bagger Chef 36 46 41 11Vi håber meget at høre fra dig.Læs mere om os og vores værdier på http: www.ok-fonden.dk10Phoenix9b5ff9c5101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-20T00:00:000010https://ok-fonden.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=48ccbc73-ba6f-4210-8a14-8696b5d62eb10EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3510056Kong Frederik IX's Hjem11Kirstinedalsvej 112000FrederiksbergDKDanmarkORS/9b5ff9c5_logo.jpegORS/Small/9b5ff9c5_logo.jpeg0hba@ok-fonden.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent747007EmplyPremium pakken - 45 dageb65b4e21-c148-4703-92db-8f5e4d993851_189801116-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9b5ff9c5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9b5ff9c5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9b5ff9c5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9b5ff9c5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgEr du en dygtig leder? Som Afdelingsleder bliver du jævnligt mødt af spændende ledelsesrelaterede opgaver.12007991Dansk3Læse/ tale343901Afdelingsleder6Ledelse361493893Helle Baggerhba@ok-fonden.dkDanmarkDanmark330018446Afdelingsleder til Rusmiddelbehandling i Borgercenter VoksneBasic Har du ledelseserfaring fra det social- eller sundhedsfaglige område, og vil du være med til at skabe forandring og udvikling i et selvstændigt job med udstrakt kompetence og ansvar? Center for Rusmiddelbehandling København er en del af Socialforvaltningen og er Danmarks største rusmiddelcenter. Centeret behandler knap 3.000 borgere og har ca. 330 medarbejdere og ca. 20 chefer enhedsledere afdelingsledere. Vi søger pr. 1. august 2019 en ny afdelingsleder til Specialenheden Forchhammersvej, som tilbyder substitutionsunderstøttet behandling til borgere med opioidafhængighed. Enheden er placeret på Frederiksberg tæt på Forum. Her modtager ca. 120 borgere behandling efter Servicelovens § 101 og Sundhedslovens § 142. Vi søger en udviklingsorienteret, struktureret og robust leder, der sammen med borgere og medarbejdere kan sikre behandling af høj kvalitet og sikre, at de politiske mål for området bliver indfriet. Størstedelen af de borgere, som benytter sig af enhedens tilbud har komplekse psykosociale og medicinske problemer. Behandlingen er derfor helhedsorienteret med indsatser fra såvel sundheds- som socialfagligt personale. På enheden er der ansat 21 medarbejdere. Specialenheden Forchhammersvej er en del af myndighedscentret Rusmiddelbehandling Prags Boulevard på Amager. Sammen udgør de én ud af tre typer af disse enheder i Rusmiddelbehandling København. Den kommende leder vil tage del i implementeringen af en række forandringer af måden, der bliver arbejdet på. Hurtigere og lettere adgang, og behandling på borgernes præmisser er blandt de væsentligste overskrifter for den retning, der er sat for udviklingen på misbrugsområdet. Afdelingslederen indgår i den samlede ledergruppe i Center for Rusmiddelbehandling København (CRK) og refererer til enhedsleder Sandra Bondersholt. Vi forventer, at du har ledelseserfaring fra det socialfaglige eller sundhedsfaglige område mindst to år har eller ønsker en lederuddannelse har et stort engagement i forhold til det sociale område har beslutnings- og gennemslagskraft kan sikre udvikling af det faglige niveau af specialenhedens ydelser kan tage ansvar for enhedens budget kan sikre den daglige drift kan skabe sammenhæng i den helhedsorienterede, tværfaglige behandling kan udvikle og justere ydelserne i forhold til de politisk og administrativt fastsatte mål er god til at systematisere og formidle kan gå i front i udvikling af værdier og kultur tager afsæt i en dialogbaseret og anerkendende tilgang har gode samarbejdsevner og godt humør er robust og rummelig Det er en fordel med følgende kvalifikationer en social- eller sundhedsfaglig uddannelsesbaggrund erfaring med arbejde i politisk styret organisation erfaring med misbrugsområdet har arbejdet med forandringsledelse Vi kan tilbyde plads i et engageret lederteam mulighed for at være med til at skabe forandring og udvikling et selvstændigt job med udstrakt kompetence og ansvar gode muligheder for personlig og faglig udvikling en mulighed for at skabe en specialindsats på misbrugsområdet en erfaren og kompetent medarbejdergruppe Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomster. Mere information Du kan få nærmere oplysninger om stillingen hos enhedsleder Sandra Bondersholt på 5184 3639. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 10. juni 2019. Der vil blive afholdt ansættelsessamtaler i uge 25 og 26.
Har du ledelseserfaring fra det social- eller sundhedsfaglige område, og vil du være med til at skabe forandring og udvikling i et selvstændigt job med udstrakt kompetence og ansvar?    
 
Center for Rusmiddelbehandling København er en del af Socialforvaltningen og er Danmarks største rusmiddelcenter. Centeret behandler knap 3.000 borgere og har ca. 330 medarbejdere og ca. 20 chefer/enhedsledere/afdelingsledere.  
 
Vi søger pr. 1. august 2019 en ny afdelingsleder til Specialenheden Forchhammersvej, som tilbyder substitutionsunderstøttet behandling til borgere med opioidafhængighed. Enheden er placeret på Frederiksberg tæt på Forum. Her modtager ca. 120 borgere behandling efter Servicelovens § 101 og Sundhedslovens § 142. Vi søger en udviklingsorienteret, struktureret og robust leder, der sammen med borgere og medarbejdere kan sikre behandling af høj kvalitet og sikre, at de politiske mål for området bliver indfriet.  
 
Størstedelen af de borgere, som benytter sig af enhedens tilbud har komplekse psykosociale og medicinske problemer. Behandlingen er derfor helhedsorienteret med indsatser fra såvel sundheds- som socialfagligt personale. På enheden er der ansat 21 medarbejdere.  
 
Specialenheden Forchhammersvej er en del af myndighedscentret Rusmiddelbehandling Prags Boulevard på Amager. Sammen udgør de én ud af tre typer af disse enheder i Rusmiddelbehandling København.  
 
Den kommende leder vil tage del i implementeringen af en række forandringer af måden, der bliver arbejdet på. Hurtigere og lettere adgang, og behandling på borgernes præmisser er blandt de væsentligste overskrifter for den retning, der er sat for udviklingen på misbrugsområdet.  
 
Afdelingslederen indgår i den samlede ledergruppe i Center for Rusmiddelbehandling København (CRK) og refererer til enhedsleder Sandra Bondersholt.  
 
Vi forventer, at du
  • har ledelseserfaring fra det socialfaglige eller sundhedsfaglige område – mindst to år  
  • har eller ønsker en lederuddannelse  
  • har et stort engagement i forhold til det sociale område  
  • har beslutnings- og gennemslagskraft  
  • kan sikre udvikling af det faglige niveau af specialenhedens ydelser  
  • kan tage ansvar for enhedens budget  
  • kan sikre den daglige drift  
  • kan skabe sammenhæng i den helhedsorienterede, tværfaglige behandling  
  • kan udvikle og justere ydelserne i forhold til de politisk og administrativt fastsatte mål  
  • er god til at systematisere og formidle  
  • kan gå i front i udvikling af værdier og kultur  
  • tager afsæt i en dialogbaseret og anerkendende tilgang  
  • har gode samarbejdsevner og godt humør  
  • er robust og rummelig   
Det er en fordel med følgende kvalifikationer
  • en social- eller sundhedsfaglig uddannelsesbaggrund  
  • erfaring med arbejde i politisk styret organisation  
  • erfaring med misbrugsområdet  
  • har arbejdet med forandringsledelse   
Vi kan tilbyde
  • plads i et engageret lederteam  
  • mulighed for at være med til at skabe forandring og udvikling  
  • et selvstændigt job med udstrakt kompetence og ansvar  
  • gode muligheder for personlig og faglig udvikling  
  • en mulighed for at skabe en specialindsats på misbrugsområdet  
  • en erfaren og kompetent medarbejdergruppe    
Løn- og ansættelsesvilkår 
Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomster.  
 
Mere information 
Du kan få nærmere oplysninger om stillingen hos enhedsleder Sandra Bondersholt på 5184 3639.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 10. juni 2019.  
Der vil blive afholdt ansættelsessamtaler i uge 25 og 26.  
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngSpecialenheden ForchhammersvejFrederiksberg C2019-05-07T12:03:02.4772019-06-10T00:00:00
330022628Souschef/pædagogisk afdelingsleder til udskolingen med en stærk administrativ og faglig profil til Frederiksgård Skole/KKFOBasic Ønsker du at arbejde i og udvikle et ledelsesteam, hvor vi gør brug af hinandens styrker og udvikler hinandens kompetencer? Frederiksgård Skole KKFO tilbyder en stilling som souschef pædagogisk afdelingsleder fra den 1. august 2019. Om Frederiksgård Skole KKFO Frederiksgård Skole KKFO er en tosporet specialskole, som i det ene spor tilbyder undervisning for elever med generelle indlæringsvanskeligheder (kat. 1) og i det andet spor er en gruppeordning for elever med autisme og eller ADHD indenfor normalområdet (kat. 3). Der er et KKFO-tilbud tilknyttet til skolen for skolens børn og unge. Vi har 140 elever med multikulturel baggrund fra børnehaveklasse til 10. klasse. Vi er 60 engagerede pædagogiske medarbejdere i skole- og KKFO-delen, der hver dag arbejder for at skabe de bedste rammer for vores børn og unge. Skolens pædagogiske personale arbejder i fem læringsteam omkring grundskolen og udskolingen. Langt de fleste af vores elever, fra børnehaveklasse til 10. klasse går i KKFO en, der fysisk er placeret i skolebygningen. Det betyder, at der i dagligdagen er et tæt samarbejde mellem lærere og pædagoger. Vi er endvidere en af Københavns 12 madskoler. Skolens samlede ledelse består pt. af: skoleleder, souschef, KKFO-leder, pædagogisk afdelingsleder for gruppeordningen og administrativ leder. Vi søger en souschef, der: brænder for den pædagogisk faglige ledelse og udvikling, og har lyst til at videreudvikle og præge skolen pædagogisk og fagligt i tæt samarbejde med ledelsesteam, medarbejdere og skolebestyrelse med særligt fokus på udskolingen ønsker at arbejde i og udvikle et ledelsesteam, hvor vi gør brug af hinandens styrker, og udvikler hinandens kompetencer Ser ledelse som et dynamisk samspil på arbejdspladsen med vægt på medinddragende processer, og samtidig er god til at sætte tydelig struktur har erfaring med specialområdet og kendskab til målgruppen har lyst og evne til at lede og fortsat udvikle skolens PLC og RC herunder stå i spidsen for skolens faglige vejledere har viden om anvendelse af IT baserede lærings-, kommunikations- og samarbejdsplatforme og kan lede og udvikle skolens IT-strategi, herunder implementering og anvendelse af AULA og skolens nye hjemmeside er systematisk, tænker matematisk, har blik for økonomi og har erfaring med at arbejde med administration og skolebaserede IT-systemer, TRIO (samarbejde mellem leder, tillidsrepræsentant og arbejdsmiljørepræsentant), skemalægning, økonomiværktøjer mv. kan koordinere de afsluttende prøver, test mv. kan forestå vikardækning og rekruttering af tilknyttet vikarpersonale Som person må du kunne genkende følgende udsagn om dig selv: Du er læreruddannet gerne med ledelseserfaring og er teoretisk og praktisk pædagogisk og ledelsesmæssigt velfunderet Åben og udadvendt og med positiv tilgang til såvel arbejdsopgaver som menneskelige udfordringer Anerkendende og respektfuld tilgang til mennesker Ønsker at indgå i et udviklende samarbejde med det pædagogiske personale, elever, forældre og eksterne samarbejdsrelationer Vil arbejde aktivt for et fortsat tæt og forpligtende samarbejde mellem skole, hjem og KKFO Har personlig autoritet Er robust og kan bevare ro og overblik i pressede situationer Er ihærdig, vedholdende og god til at arbejde struktureret Har flair for logistik og at arbejde strategisk med skolens ressourcer Vi kan tilbyde en god arbejdsplads med et godt ledelsesteam, dygtige og engagerede medarbejdere, der har stor vilje og lyst til at udvikle skolens praksis, og er en arbejdsplads som giver gode muligheder for personlig og faglig udvikling. I kommende skoleår har vi særligt fokus på: Teamsamarbejde Udvikling af PLC RC Den flersproglige dimension Det stærke samarbejde ml. skole og fritidshjem klub Faglighed med fokus på progressionsvurdering, feedback og læringsmål Udskolingsindsats Ansættelsesvilkår: Stillingen er på overenskomstvilkår omfattet af aftale mellem Skolelederforeningen og Børne- og Ungeforvaltningen. Lønnen fastsættes efter gældende regler på området. Du kan forvente, at der indhentes børne- og straffeattest og reference fra minimum den seneste ansættelse. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere, eller hvis du ønsker at se vores skole, kan du kontakte skoleleder Morten Leer på 3530 5650 eller 2482 4976. På skolens hjemmeside www.frg.kk.dk, kan du læse mere om vores skole. Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 2. juni 2019 Ansættelsessamtaler finder sted i uge 24 og 25.
Ønsker du at arbejde i og udvikle et ledelsesteam, hvor vi gør brug af hinandens styrker og udvikler hinandens kompetencer? 
 
Frederiksgård Skole/KKFO tilbyder en stilling som souschef/pædagogisk afdelingsleder fra den 1. august 2019.  
 
Om Frederiksgård Skole/KKFO  
Frederiksgård Skole/KKFO er en tosporet specialskole, som i det ene spor tilbyder undervisning for elever med generelle indlæringsvanskeligheder (kat. 1) og i det andet spor er en gruppeordning for elever med autisme og/eller ADHD indenfor normalområdet (kat. 3). Der er et KKFO-tilbud tilknyttet til skolen for skolens børn og unge.  
 
Vi har 140 elever med multikulturel baggrund fra børnehaveklasse til 10. klasse. Vi er 60 engagerede pædagogiske medarbejdere i skole- og KKFO-delen, der hver dag arbejder for at skabe de bedste rammer for vores børn og unge. Skolens pædagogiske personale arbejder i fem læringsteam omkring grundskolen og udskolingen. Langt de fleste af vores elever, fra børnehaveklasse til 10. klasse går i KKFO’en, der fysisk er placeret i skolebygningen. Det betyder, at der i dagligdagen er et tæt samarbejde mellem lærere og pædagoger. Vi er endvidere en af Københavns 12 madskoler.  
 
Skolens samlede ledelse består pt. af: skoleleder, souschef, KKFO-leder, pædagogisk afdelingsleder for gruppeordningen og administrativ leder.  
 
Vi søger en souschef, der:  
  • brænder for den pædagogisk faglige ledelse og udvikling, og har lyst til at videreudvikle og præge skolen pædagogisk og fagligt i tæt samarbejde med ledelsesteam, medarbejdere og skolebestyrelse med særligt fokus på udskolingen   
  • ønsker at arbejde i og udvikle et ledelsesteam, hvor vi gør brug af hinandens styrker, og udvikler hinandens kompetencer  Ser ledelse som et dynamisk samspil på arbejdspladsen med vægt på medinddragende processer, og samtidig er god til at sætte tydelig struktur  
  • har erfaring med specialområdet og kendskab til målgruppen  
  • har lyst og evne til at lede og fortsat udvikle skolens PLC og RC – herunder stå i spidsen for skolens faglige vejledere  
  • har viden om anvendelse af IT baserede lærings-, kommunikations- og samarbejdsplatforme og kan lede og udvikle skolens IT-strategi, herunder implementering og anvendelse af AULA og skolens nye hjemmeside  
  • er systematisk, tænker matematisk, har blik for økonomi og har erfaring med at arbejde med administration og skolebaserede IT-systemer, TRIO (samarbejde mellem leder, tillidsrepræsentant og arbejdsmiljørepræsentant), skemalægning, økonomiværktøjer mv.  
  • kan koordinere de afsluttende prøver, test mv.  
  • kan forestå vikardækning og rekruttering af tilknyttet vikarpersonale  
Som person må du kunne genkende følgende udsagn om dig selv:   
  • Du er læreruddannet – gerne med ledelseserfaring og er teoretisk og praktisk pædagogisk og ledelsesmæssigt velfunderet  
  • Åben og udadvendt og med positiv tilgang til såvel arbejdsopgaver som menneskelige udfordringer  
  • Anerkendende og respektfuld tilgang til mennesker  
  • Ønsker at indgå i et udviklende samarbejde med det pædagogiske personale, elever, forældre og eksterne samarbejdsrelationer  
  • Vil arbejde aktivt for et fortsat tæt og forpligtende samarbejde mellem skole, hjem og KKFO  
  • Har personlig autoritet  
  • Er robust og kan bevare ro og overblik i pressede situationer  
  • Er ihærdig, vedholdende og god til at arbejde struktureret  
  • Har flair for logistik og at arbejde strategisk med skolens ressourcer    
Vi kan tilbyde en god arbejdsplads med et godt ledelsesteam, dygtige og engagerede medarbejdere, der har stor vilje og lyst til at udvikle skolens praksis, og er en arbejdsplads som giver gode muligheder for personlig og faglig udvikling.  
 
I kommende skoleår har vi særligt fokus på:  
  • Teamsamarbejde  
  • Udvikling af PLC/RC  
  • Den flersproglige dimension  
  • Det stærke samarbejde ml. skole og fritidshjem/klub  
  • Faglighed med fokus på progressionsvurdering, feedback og læringsmål  
  • Udskolingsindsats  
Ansættelsesvilkår:   
Stillingen er på overenskomstvilkår omfattet af aftale mellem Skolelederforeningen og Børne- og Ungeforvaltningen. Lønnen fastsættes efter gældende regler på området.   
 
Du kan forvente, at der indhentes børne- og straffeattest og reference fra minimum den seneste ansættelse.   
 
Yderligere oplysninger 
Hvis du vil vide mere, eller hvis du ønsker at se vores skole, kan du kontakte skoleleder Morten Leer på 3530 5650 eller 2482 4976.    
 
På skolens hjemmeside www.frg.kk.dk, kan du læse mere om vores skole.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 2. juni 2019   
Ansættelsessamtaler finder sted i uge 24 og 25.    
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngFrederiksgård SkoleKøbenhavn N2019-05-13T11:01:23.3102019-06-02T00:00:00
330022639Afdelingsleder til Demenscenter i ValbyBasic Vi søger en sygeplejerske til at lede 20 dygtige medarbejdere og sikre høj kvalitet og faglighed til gavn for borgerne. Højdevang Sogns Plejecenter er et demenscenter, som tilbyder hjælp og støtte til mennesker med demens og somatisk sygdom. Vi går nye tider i møde, fordi vi flytter i nye lokaler på Vigerslev Alle, 2500 Valby den 1. september 2019 (det nuværende Solgavehjemmet), imens der opføres et nyt demenscenter på Sundbyvestervej, 2300 København S. Vi forventer at have midlertidig adresse i Valby i fem år. Flytningen betyder, at nogle af vores medarbejdere har valgt at søge nye udfordringer, heriblandt vores afdelingsleder. Derfor søger vi en ny afdelingsleder, som sammen med ledergruppen skal lede en forandringsproces, hvor vi arbejder for en ny fælles samarbejdskultur, som sikrer, at alle samarbejder om, at borgeren bliver set, hørt og forstået. Som afdelingsleder indgår du i ledergruppen, som består af i alt to afdelingsledere, to gruppeledere og en forstander. Du skal lede en personalegruppe, som består af 20 hjælpere og assistenter, som har været ansat i mange år samt to ud af i alt fire nyansatte teamkoordinatorer med en baggrund som sygeplejerske. Vi forventer, at du er uddannet sygeplejerske, gerne med en lederuddannelse har erfaring fra geriatrien og somatisk sygepleje har erfaring som leder, er god til at arbejde procesorienteret og sætter klare mål og retning motiverer og skaber engagement i en omstillings- og forandringsproces er god til at navigere i en kompleks hverdag og kan prioritere i opgaverne ser tværgående ledelse som en naturlig og nødvendig del af fremtidens ledelse gerne har erfaring med økonomistyring, dokumentation og Fælles Sprog III Om os Vi er en selvejende institution med driftsoverenskomst med Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns Kommune. Centret ledes af en forstander i samarbejde med en ledergruppe, og der er omkring 40 fastansatte medarbejdere. Vi har tværgående funktioner som terapeuter og kvalitetssygeplejerske, og vi samarbejder med Københavns Kommunes demensfaglige rådgiver, Døgnbasen, Hukommelsesklinikkerne i Region Hovedstaden samt speciallæger i distriktspsykiatrien og almen praksis. Vi har en høj faglighed på demensområdet og oplever flere borgere med somatiske sygdomme oven i deres demensdiagnose. Vi arbejder med at udvikle vores kvalitet og faglighed, for eksempel via handleplanen for demensindsatsen, Københavns Kommunes ældrepolitik, Forbedringsindsatsen med fokus på medicin samt løbende fokus på at forbedre den sundhedsfaglige dokumentation og brug af Fællessprog III som metode. Som del af dette arbejde tilbyder vi kompetenceudvikling til medarbejderne. Vores ledergruppe har et solidt og respektfuldt samarbejde. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er på 37 timer ugentligt med tiltrædelse den 1. august 2019 eller efter aftale. Bemærk at ansættelsesstedet den første måned er Sundbyvestervej, 2300 København S. Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løndannelse. Mere information Har du brug for flere oplysninger, kan du ringe til afdelingssygeplejerske Bettina Søgaard på 3234 0823 eller forstander Lotte Breum på 3234 0812. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 31. maj 2019 Vi forventer at holde den første samtale den 6. juni 2019 og den anden samtale den 11. juni 2019. Der vil være en NEO-PI test mellem de to samtaler.
Vi søger en sygeplejerske til at lede 20 dygtige medarbejdere og sikre høj kvalitet og faglighed til gavn for borgerne.
 
Højdevang Sogns Plejecenter er et demenscenter, som tilbyder hjælp og støtte til mennesker med demens og somatisk sygdom. Vi går nye tider i møde, fordi vi flytter i nye lokaler på Vigerslev Alle, 2500 Valby den 1. september 2019 (det nuværende Solgavehjemmet), imens der opføres et nyt demenscenter på Sundbyvestervej, 2300 København S. Vi forventer at have midlertidig adresse i Valby i fem år. 
 
Flytningen betyder, at nogle af vores medarbejdere har valgt at søge nye udfordringer, heriblandt vores afdelingsleder. Derfor søger vi en ny afdelingsleder, som sammen med ledergruppen skal lede en forandringsproces, hvor vi arbejder for en ny fælles samarbejdskultur, som sikrer, at alle samarbejder om, at borgeren bliver set, hørt og forstået.   
 
Som afdelingsleder indgår du i ledergruppen, som består af i alt to afdelingsledere, to gruppeledere og en forstander. Du skal lede en personalegruppe, som består af 20 hjælpere og assistenter, som har været ansat i mange år samt to ud af i alt fire nyansatte teamkoordinatorer med en baggrund som sygeplejerske.  
 
Vi forventer, at du
  • er uddannet sygeplejerske, gerne med en lederuddannelse  
  • har erfaring fra geriatrien og somatisk sygepleje  
  • har erfaring som leder, er god til at arbejde procesorienteret og sætter klare mål og retning  
  • motiverer og skaber engagement i en omstillings- og forandringsproces  
  • er god til at navigere i en kompleks hverdag og kan prioritere i opgaverne  
  • ser tværgående ledelse som en naturlig og nødvendig del af fremtidens ledelse  
  • gerne har erfaring med økonomistyring, dokumentation og Fælles Sprog III  
Om os  
Vi er en selvejende institution med driftsoverenskomst med Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns Kommune. Centret ledes af en forstander i samarbejde med en ledergruppe, og der er omkring 40 fastansatte medarbejdere. Vi har tværgående funktioner som terapeuter og kvalitetssygeplejerske, og vi samarbejder med Københavns Kommunes demensfaglige rådgiver, Døgnbasen, Hukommelsesklinikkerne i Region Hovedstaden samt speciallæger i distriktspsykiatrien og almen praksis.  
 
Vi har en høj faglighed på demensområdet og oplever flere borgere med somatiske sygdomme oven i deres demensdiagnose. Vi arbejder med at udvikle vores kvalitet og faglighed, for eksempel via handleplanen for demensindsatsen, Københavns Kommunes ældrepolitik, Forbedringsindsatsen med fokus på medicin samt løbende fokus på at forbedre den sundhedsfaglige dokumentation og brug af Fællessprog III som metode. Som del af dette arbejde tilbyder vi kompetenceudvikling til medarbejderne. Vores ledergruppe har et solidt og respektfuldt samarbejde.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer ugentligt med tiltrædelse den 1. august 2019 eller efter aftale.  
 
Bemærk at ansættelsesstedet den første måned er Sundbyvestervej, 2300 København S.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løndannelse.
 
Mere information
Har du brug for flere oplysninger, kan du ringe til afdelingssygeplejerske Bettina Søgaard på 3234 0823 eller forstander Lotte Breum på 3234 0812.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 31. maj 2019
Vi forventer at holde den første samtale den 6. juni 2019 og den anden samtale den 11. juni 2019. Der vil være en NEO-PI test mellem de to samtaler.  
 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngHøjdevang SognKøbenhavn S2019-05-13T12:00:22.1002019-05-31T00:00:00
330019557Stærk og inspirerende sektionschef til Data & MiddlewareRobot Stærk og inspirerende sektionschef med gode lederevner og teknisk indsigt i it-infrastruktur søges til 26 dygtige og engagerede medarbejdere i Center for It, Medico og Telefoni (CIMT). Du bliver chef for sektionen Data & Middleware, som er en af 4 sektioner i enheden Infrastruktur med i alt 110 medarbejdere. Sektionen består af 5 teams med hver sin teamkoordinator. Du bliver ansvarlig for den tekniske forvaltning og videreudvikling af regionens storagesystemer (11 PB), backup systemer (5,5 PB) samt mere end 350 Oracle og Sql databaseservere. Alt yderst forretningskritisk it-infrastruktur, som er helt afgørende for, at regionens hospitaler kan opretholde og videreudbygge den høje kvalitet i behandlingen af patienterne. Som sektionschef indgår du et team med 3 dygtige sektionschef kollegaer, der sammen med enhedschefen har ansvaret for regionens fælles it-infrastruktur. Vi arbejder som et team, og du får derfor ikke kun ansvaret for din egen sektion, men også et medansvar for alle enhedens ansvarsområder. Din profil Du har en bred indsigt i og på ledelsesniveau har arbejdet med it-infrastruktur løsninger, og dermed har den fornødne ballast til at styre sektionen sikkert gennem en spændende og travl hverdag, hvor teknisk forvaltning skal kombineres med en kontinuerlig strategisk udvikling af it-infrastrukturen. Derudover forventer vi, at du: med minimum 5 års linieledelse kan lede, kompetenceudvikle og sparre med sektionens meget kompetente teknikere er en helhedsorienteret teamspiller med fokus på mål og fremdrift og samtidig forstår vigtigheden af at søge konsensus uden at gå på kompromis med eksekvering og handlekraft har opfølgning på mål strategi, opgaver, ressourceforbrug og økonomi mv. som en naturlig del af din værktøjskasse proaktivt og engageret bidrager til CIMT og infrastruktur enhedens forsatte positive udvikling i samarbejde med dine sektionschef kollegaer - såvel i Infrastruktur som på tværs af CIMT Vi tilbyder Hos os får du en unik mulighed for at være med til at understøtte hospitalernes behandling af patienterne og fremtidens digitaliserende sundhedsvæsen, et særdeles spændende lederjob i en travl og dynamisk organisation med masser muligheder for at gøre en forskel og relevante personlige og faglige udviklingsmuligheder. Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesforhold fastlægges efter chefaftalen. Du bliver en del af ledergruppen i enheden Infrastruktur med reference til enhedschefen. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte infrastrukturchef Allan Christiansen på mobil 2463 5603. Ansøgningsfrist Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 20. maj 2019 via vores online ansøgningsfunktion. Du kan læse mere om Center for It, Medico og Telefoni her: www.regionh.dk imt Se, hvad regionen laver.Stærk og inspirerende sektionschef med gode lederevner og teknisk indsigt i it-infrastruktur søges til 26 dygtige og engagerede medarbejdere i Center for It, Medico og Telefoni (CIMT).

Du bliver chef for sektionen Data & Middleware, som er en af 4 sektioner i enheden Infrastruktur med i alt 110 medarbejdere. Sektionen består af 5 teams med hver sin teamkoordinator.

Du bliver ansvarlig for den tekniske forvaltning og videreudvikling af regionens storagesystemer (11 PB), backup systemer (5,5 PB) samt mere end 350 Oracle og Sql databaseservere. Alt yderst ”forretningskritisk” it-infrastruktur, som er helt afgørende for, at regionens hospitaler kan opretholde og videreudbygge den høje kvalitet i behandlingen af patienterne.

Som sektionschef indgår du et team med 3 dygtige sektionschef kollegaer, der sammen med enhedschefen har ansvaret for regionens fælles it-infrastruktur. Vi arbejder som et team, og du får derfor ikke kun ansvaret for din egen sektion, men også et medansvar for alle enhedens ansvarsområder.

Din profil
Du har en bred indsigt i og på ledelsesniveau har arbejdet med it-infrastruktur løsninger, og dermed har den fornødne ballast til at styre sektionen sikkert gennem en spændende og travl hverdag, hvor teknisk forvaltning skal kombineres med en kontinuerlig strategisk udvikling af it-infrastrukturen.

Derudover forventer vi, at du:
  • med minimum 5 års linieledelse kan lede, kompetenceudvikle og sparre med sektionens meget kompetente teknikere
  • er en helhedsorienteret teamspiller med fokus på mål og fremdrift og samtidig forstår vigtigheden af at søge konsensus uden at gå på kompromis med eksekvering og handlekraft
  • har opfølgning på mål/strategi, opgaver, ressourceforbrug og økonomi mv. som en naturlig del af din værktøjskasse
  • proaktivt og engageret bidrager til CIMT og infrastruktur enhedens forsatte positive udvikling i samarbejde med dine sektionschef kollegaer - såvel i Infrastruktur som på tværs af CIMT
Vi tilbyder
Hos os får du en unik mulighed for at være med til at understøtte hospitalernes behandling af patienterne og fremtidens digitaliserende sundhedsvæsen, et særdeles spændende lederjob i en travl og dynamisk organisation med masser muligheder for at gøre en forskel og relevante personlige og faglige udviklingsmuligheder.

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesforhold fastlægges efter chefaftalen.

Du bliver en del af ledergruppen i enheden Infrastruktur med reference til enhedschefen.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte infrastrukturchef Allan Christiansen på mobil 2463 5603.

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 20. maj 2019 via vores online ansøgningsfunktion.






Du kan læse mere om Center for It, Medico og Telefoni her: www.regionh.dk/imt


Se, hvad regionen laver.


It- medico og telefoniKøbenhavn Ø2019-05-08T00:00:002019-05-20T00:00:00
330014346Solution ManagerRobot Solution Manager Join our air pollution control team in a role that gives you influence over projects, from beginning to end. About the role You will find the right solutions to Customers needs in air pollution control. You will be involved in complex projects where, in close cooperation with the process and engineering team, your goal will be to optimize proposals and make sure that they will be transformed into successful executions. You will be supporting Sales Managers and Project Managers with your technical guidance throughout the whole lifetime of the project, and this will lead to them taking the right decisions to contribute to overall business results. About the department Our department integrates sales, processes and proposals with the aim to support sales and execution of the Fabric Filter business unit. It consists of a global team of experienced sales managers, process engineers, layout specialists and proposal managers. You can be located in our office in Valby (Copenhagen area), Denmark or in our office in Milano, Italy. Key responsibilities: Project technical ownership during proposal and in execution. Develop solutions together with Sales Managers to fulfil Client requirements. Assist Project Managers when technical guidance is needed. Spare with specialists to optimize solutions. Assure correctness of basic engineering documents (flow sheet, P IDs, layouts, data sheets). Selection of plant main equipment (dust transports, fans, compressors, etc.) and basic weights calculation for cost estimation purpose. Participation in meetings with Clients and Suppliers. Qualification and Background: Educational background in Engineering 10 years of experience in industrial engineering, cement, iron steel, power or biomass-industry Language skills: English at mothertongue level Our commitment to you FLSmidth helps build societies all over the world by contributing to the infrastructure needed for global economic growth. You take off for a career in an international environment in close collaboration with customers, suppliers and colleagues all over the world based on our values: competence, co-operation and responsibility. Ensuring that safety stays top of mind is part of FLSmidth is committed to being a responsible employer, and we focus on developing your talent through ongoing training. Application and contact Questions about the position may be directed to Pietro Bonciarelli, Team Leader of Process Proposals department, email PIBO@FLSmidth.com Please apply by clicking apply on this page. The application deadline is the 31st of May 2019. Please state where you saw the ad and have reference no. R1666 ready at hand when you contact us. No recruiters and unsolicited agency referrals please. About FLSmidth FLSmidth is an international engineering company with an annual turnover of approx. EUR 3.3 bn. We are the world s leading supplier of plants, machinery, services and spare parts to the cement and minerals industries. To maintain our market-leading position, we invest massively in technological innovation, R D and training of our 11,300 employees worldwide. For further information on FLSmidth business and services, visit www.flsmidth.com.

Solution Manager

Join our air pollution control team in a role that gives you influence over projects, from beginning to end.

 

About the role

You will find the right solutions to Customers needs in air pollution control. You will be involved in complex projects where, in close cooperation with the process and engineering team, your goal will be to optimize proposals and make sure that they will be transformed into successful executions. You will be supporting Sales Managers and Project Managers with your technical guidance throughout the whole lifetime of the project, and this will lead to them taking the right decisions to contribute to overall business results.

 

About the department

Our department integrates sales, processes and proposals with the aim to support sales and execution of the Fabric Filter business unit. It consists of a global team of experienced sales managers, process engineers, layout specialists and proposal managers. You can be located in our office in Valby (Copenhagen area), Denmark or in our office in Milano, Italy.

 

Key responsibilities:

  • Project technical ownership during proposal and in execution.
  • Develop solutions together with Sales Managers to fulfil Client requirements.
  • Assist Project Managers when technical guidance is needed.
  • Spare with specialists to optimize solutions.
  • Assure correctness of basic engineering documents (flow sheet, P&IDs, layouts, data sheets).
  • Selection of plant main equipment (dust transports, fans, compressors, etc.) and basic weights calculation for cost estimation purpose.
  • Participation in meetings with Clients and Suppliers.

 

Qualification and Background:

  • Educational background in Engineering
  • + 10 years of experience in industrial engineering, cement, iron/steel, power or biomass-industry
  • Language skills: English at mothertongue level

 

Our commitment to you

FLSmidth helps build societies all over the world by contributing to the infrastructure needed for global economic growth. You take off for a career in an international environment in close collaboration with customers, suppliers and colleagues all over the world based on our values: competence, co-operation and responsibility. Ensuring that safety stays top of mind is part of FLSmidth is committed to being a responsible employer, and we focus on developing your talent through ongoing training.

 

Application and contact

Questions about the position may be directed to Pietro Bonciarelli, Team Leader of Process & Proposals department, email PIBO@FLSmidth.com 

Please apply by clicking “apply” on this page. The application deadline is the 31st of May 2019.   

Please state where you saw the ad and have reference no. R1666 ready at hand when you contact us.

No recruiters and unsolicited agency referrals please.

 

About FLSmidth

FLSmidth is an international engineering company with an annual turnover of approx. EUR 3.3 bn. We are the world’s leading supplier of plants, machinery, services and spare parts to the cement and minerals industries. To maintain our market-leading position, we invest massively in technological innovation, R&D and training of our 11,300 employees worldwide. For further information on FLSmidth business and services, visit www.flsmidth.com.

FLSMIDTH & CO. A/SValby2019-04-30T00:00:002019-05-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Afdelingsleder til Rusmiddelbehandling i Borgercenter Voksne

Specialenheden Forchhammersvej

Frederiksberg C
Har du ledelseserfaring fra det social- eller sundhedsfaglige område, og vil du være med til at skabe forandring og udvikling i et selvstændigt job med udstrakt kompetence og ansvar? Center for Rusmiddelbehandling København er en del af Socialforval...
Indrykket:7. maj 2019
Udløbsdato:10. juni 2019

Souschef/pædagogisk afdelingsleder til udskolingen med en stærk administrativ og faglig profil til Frederiksgård Skole/KKFO

Frederiksgård Skole

København N
Ønsker du at arbejde i og udvikle et ledelsesteam, hvor vi gør brug af hinandens styrker og udvikler hinandens kompetencer? Frederiksgård Skole KKFO tilbyder en stilling som souschef pædagogisk afdelingsleder fra den 1. august 2019. Om Frederiksgård...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:2. juni 2019

Afdelingsleder til Demenscenter i Valby

Højdevang Sogn

København S
Vi søger en sygeplejerske til at lede 20 dygtige medarbejdere og sikre høj kvalitet og faglighed til gavn for borgerne. Højdevang Sogns Plejecenter er et demenscenter, som tilbyder hjælp og støtte til mennesker med demens og somatisk sygdom. Vi går ...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Stærk og inspirerende sektionschef til Data & Middleware

It- medico og telefoni

København Ø
Stærk og inspirerende sektionschef med gode lederevner og teknisk indsigt i it-infrastruktur søges til 26 dygtige og engagerede medarbejdere i Center for It, Medico og Telefoni (CIMT). Du bliver chef for sektionen Data & Middleware, som er en af 4 s...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:20. maj 2019

Solution Manager

FLSMIDTH & CO. A/S

Valby
Solution Manager Join our air pollution control team in a role that gives you influence over projects, from beginning to end. About the role You will find the right solutions to Customers needs in air pollution control. You will be involved in compl...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:31. maj 2019