Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Konstruktionsingeniør Projekteringsledelse Industribyggeri

Vil du være med til at udvikle relationer og være trusted adviser for vores kunder, når vi skal bygge nye industrianlæg i ind- og udland?

Aqvila A/S er en dynamisk rådgivende ingeniørvirksomhed med stærke ambitioner og fokus på bærende konstruktioner. Vi er etableret i 2010 og har i dag 17 medarbejdere fordelt på kontorer i hhv. Århus og København. Vi har en flad organisationsstruktur baseret på gensidig tillid og frihed under ansvar.

Konstruktionsingeniør - projekteringsledelse og projektstyring

Som konstruktionsingeniør vil du være med til at forme projekter i tæt samarbejde med vores kunder og herefter indtage rollen som projekteringsleder. Din primære rolle er at sikre, at kollegaer og samarbejdspartnere arbejder mod samme mål og, at projektet bliver en teknisk og økonomisk succes.

Dine opgaver kommer primært til at bestå i projektering og projektstyring af byggearbejder til energi- og industrianlæg, anlægskonstruktioner og andre bygværker med udfordrende bærende konstruktioner.

Din baggrund og erfaring

Vi forestiller os at du:

  • er uddannet civil- eller diplomingeniør med +8 års erfaring som konstruktionsingeniør
  • har stor erfaring med statiske beregninger og stærke tekniske kompetencer inden for projektering af beton-og stålkonstruktioner
  • på en proaktiv måde kan lede et projekthold bestående af interne medarbejdere og eksterne designere som har base i Østeuropa
  • kan formulere dig ubesværet mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk
  • brænder for projektering af konstruktioner, hvor projekteringsledelse i stor udstrækning erstatter egen projektering.
  • er kvalitetsbevidst og vant til at overholde deadlines
  • er entreprenant i din tilgang til projektering med fokus på totaløkonomi
  • er en åben og udadvendt team player

Du behøver ikke at beherske alle ovennævnte ønsker, men det er vigtigt, at du har lyst til at påtage dig rollen som projekteringsleder.

Få indflydelse og bliv udfordret

Hos os får du sparring med og oplæring af kompetente kollegaer, indflydelse svarende til udviklingen af dine kompetencer og variation i arbejdsopgaverne. Vores ønske er, at du nu eller på sigt kan bidrage til den tekniske og evt. kommercielle udvikling/ledelse af Aqvila.

Vi tilbyder et åbent kontormiljø, flextid og frokostordning. I de seneste fire år har Aqvila fået Børsens Gazelle pris.

Aqvila – Project Management-specialist på et højt fagligt niveau

Vores primære formål er at skabe ”value for money” for vores kunder - meget gerne ved at flytte grænser. Vi arbejder primært med konstruktionsopgaver inden for industribyggeri. Vores projekter har tidligere næsten alle været beliggende uden for landets grænser, men i 2018 besluttede vi også at gå ind på det danske marked, hvor antallet af projekter nu er stødt stigende. Vores ydelser omfatter typisk konceptdesign, projektering af totaløkonomisk optimerede beton- og stålkonstruktioner, hvor projekteringsledelsen er det centrale omdrejningspunkt. Vores ydelser omfatter også teknisk bygherrerådgivning på et fagligt højt niveau.

Rekrutteringsprocessen - EXACTsearch

EXACTsearch varetager rekrutteringsprocessen. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Headhunter Gazmend Salihi på +45 2629 3524 hverdage mellem kl. 8.00 - 20.00. Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330046908Phoenix-65f0ae5312019-07-25T00:00:00Konstruktionsingeniør Projekteringsledelse Industribyggeri

Vil du være med til at udvikle relationer og være trusted adviser for vores kunder, når vi skal bygge nye industrianlæg i ind- og udland?

Aqvila A/S er en dynamisk rådgivende ingeniørvirksomhed med stærke ambitioner og fokus på bærende konstruktioner. Vi er etableret i 2010 og har i dag 17 medarbejdere fordelt på kontorer i hhv. Århus og København. Vi har en flad organisationsstruktur baseret på gensidig tillid og frihed under ansvar.

Konstruktionsingeniør - projekteringsledelse og projektstyring

Som konstruktionsingeniør vil du være med til at forme projekter i tæt samarbejde med vores kunder og herefter indtage rollen som projekteringsleder. Din primære rolle er at sikre, at kollegaer og samarbejdspartnere arbejder mod samme mål og, at projektet bliver en teknisk og økonomisk succes.

Dine opgaver kommer primært til at bestå i projektering og projektstyring af byggearbejder til energi- og industrianlæg, anlægskonstruktioner og andre bygværker med udfordrende bærende konstruktioner.

Din baggrund og erfaring

Vi forestiller os at du:

  • er uddannet civil- eller diplomingeniør med +8 års erfaring som konstruktionsingeniør
  • har stor erfaring med statiske beregninger og stærke tekniske kompetencer inden for projektering af beton-og stålkonstruktioner
  • på en proaktiv måde kan lede et projekthold bestående af interne medarbejdere og eksterne designere som har base i Østeuropa
  • kan formulere dig ubesværet mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk
  • brænder for projektering af konstruktioner, hvor projekteringsledelse i stor udstrækning erstatter egen projektering.
  • er kvalitetsbevidst og vant til at overholde deadlines
  • er entreprenant i din tilgang til projektering med fokus på totaløkonomi
  • er en åben og udadvendt team player

Du behøver ikke at beherske alle ovennævnte ønsker, men det er vigtigt, at du har lyst til at påtage dig rollen som projekteringsleder.

Få indflydelse og bliv udfordret

Hos os får du sparring med og oplæring af kompetente kollegaer, indflydelse svarende til udviklingen af dine kompetencer og variation i arbejdsopgaverne. Vores ønske er, at du nu eller på sigt kan bidrage til den tekniske og evt. kommercielle udvikling/ledelse af Aqvila.

Vi tilbyder et åbent kontormiljø, flextid og frokostordning. I de seneste fire år har Aqvila fået Børsens Gazelle pris.

Aqvila – Project Management-specialist på et højt fagligt niveau

Vores primære formål er at skabe ”value for money” for vores kunder - meget gerne ved at flytte grænser. Vi arbejder primært med konstruktionsopgaver inden for industribyggeri. Vores projekter har tidligere næsten alle været beliggende uden for landets grænser, men i 2018 besluttede vi også at gå ind på det danske marked, hvor antallet af projekter nu er stødt stigende. Vores ydelser omfatter typisk konceptdesign, projektering af totaløkonomisk optimerede beton- og stålkonstruktioner, hvor projekteringsledelsen er det centrale omdrejningspunkt. Vores ydelser omfatter også teknisk bygherrerådgivning på et fagligt højt niveau.

Rekrutteringsprocessen - EXACTsearch

EXACTsearch varetager rekrutteringsprocessen. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Headhunter Gazmend Salihi på +45 2629 3524 hverdage mellem kl. 8.00 - 20.00. Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt.

2019-08-20T00:51:17.207 Vil du være med til at udvikle relationer og være trusted adviser for vores kunder, når vi skal bygge nye industrianlæg i ind- og udland? Aqvila A S er en dynamisk rådgivende ingeniørvirksomhed med stærke ambitioner og fokus på bærende konstruktioner. Vi er etableret i 2010 og har i dag 17 medarbejdere fordelt på kontorer i hhv. Århus og København. Vi har en flad organisationsstruktur baseret på gensidig tillid og frihed under ansvar. Konstruktionsingeniør - projekteringsledelse og projektstyring Som konstruktionsingeniør vil du være med til at forme projekter i tæt samarbejde med vores kunder og herefter indtage rollen som projekteringsleder. Din primære rolle er at sikre, at kollegaer og samarbejdspartnere arbejder mod samme mål og, at projektet bliver en teknisk og økonomisk succes. Dine opgaver kommer primært til at bestå i projektering og projektstyring af byggearbejder til energi- og industrianlæg, anlægskonstruktioner og andre bygværker med udfordrende bærende konstruktioner. Din baggrund og erfaring Vi forestiller os at du: er uddannet civil- eller diplomingeniør med 8 års erfaring som konstruktionsingeniør har stor erfaring med statiske beregninger og stærke tekniske kompetencer inden for projektering af beton-og stålkonstruktioner på en proaktiv måde kan lede et projekthold bestående af interne medarbejdere og eksterne designere som har base i Østeuropa kan formulere dig ubesværet mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk brænder for projektering af konstruktioner, hvor projekteringsledelse i stor udstrækning erstatter egen projektering. er kvalitetsbevidst og vant til at overholde deadlines er entreprenant i din tilgang til projektering med fokus på totaløkonomi er en åben og udadvendt team player Du behøver ikke at beherske alle ovennævnte ønsker, men det er vigtigt, at du har lyst til at påtage dig rollen som projekteringsleder. Få indflydelse og bliv udfordret Hos os får du sparring med og oplæring af kompetente kollegaer, indflydelse svarende til udviklingen af dine kompetencer og variation i arbejdsopgaverne. Vores ønske er, at du nu eller på sigt kan bidrage til den tekniske og evt. kommercielle udvikling ledelse af Aqvila. Vi tilbyder et åbent kontormiljø, flextid og frokostordning. I de seneste fire år har Aqvila fået Børsens Gazelle pris. Aqvila Project Management-specialist på et højt fagligt niveau Vores primære formål er at skabe value for money for vores kunder - meget gerne ved at flytte grænser. Vi arbejder primært med konstruktionsopgaver inden for industribyggeri. Vores projekter har tidligere næsten alle været beliggende uden for landets grænser, men i 2018 besluttede vi også at gå ind på det danske marked, hvor antallet af projekter nu er stødt stigende. Vores ydelser omfatter typisk konceptdesign, projektering af totaløkonomisk optimerede beton- og stålkonstruktioner, hvor projekteringsledelsen er det centrale omdrejningspunkt. Vores ydelser omfatter også teknisk bygherrerådgivning på et fagligt højt niveau. Rekrutteringsprocessen - EXACTsearch EXACTsearch varetager rekrutteringsprocessen. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Headhunter Gazmend Salihi på 45 2629 3524 hverdage mellem kl. 8.00 - 20.00. Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt.11jobnet65f0ae53100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-19T00:00:000000https://exactsearch.hr-skyen.dk/show-job/453660EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborgEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3550389EXACTsearch11Gydevang 39-413450AllerødDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent781540JobNet5007841500784110020-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=65f0ae53https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=65f0ae53https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=65f0ae53&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=65f0ae53&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Bygge_og_anlaeg/5.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos EXACTsearch er dette netop hvad du bliver mødt af.169711311Dansk3Læse/ tale214202Bygningsingeniør21Bygge og anlæg362112967noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330074215Commissioningmedarbejdere til Center for EjendommeRobot Vil du være med til at udvikle og implementerer Commissioning-processen i Region Hovedstaden? Center For Ejendomme (CEJ), søger 2 medarbejdere til at varetage test og commissioning-opgaver på de store byggeprojekter på hospitalerne i RegionH. Om os Center for Ejendomme er et relativt nyoprettet koncerncenter i Region Hovedstaden, som varetager regionens ejendomsportefølje på ca. 2 mio. kvadratmeter. Sammen skal vi skabe, drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices. Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig Ventet og Velkommen , overalt hvor de kommer på regionens matrikler. Om Stillingen Som Commissioningmedarbejder bliver du en del af vores Commissioningteam, der i fællesskab med projektledere, driftsafdeling og samarbejdspartnere sikrer en kontrolleret og sikker overgang fra projekt til drift. Der er tale om en nøglerolle i det daglige arbejde med at følge udvalgte projekter. Primære arbejdsopgaver Du vil skulle spille en stor rolle i forhold til at udarbejde driftsbudgetter og sikre, at vores driftsorganisation er rustet til at modtage nye installationer og bygninger. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være at: arbejde dagligt med commissioning-processen på interne projekter og kvalitetsfondsbyggerier yde intern rådgivning og agere sparringspartner for kolleger på tværs af organisationen arbejde proaktivt med at skabe de bedste løsninger for CEJs brugere sikre et relevant informationsniveau til alle medarbejdere bidrage med viden og holdninger, der fremmer samarbejdskulturen og opgaveløsningen i CEJ som helhed medvirke aktivt til at skabe forståelse for ny teknik for driftsområdets medarbejdere sikre en god proces fra projekt til drift. Om dig Du har en relevant, faglig eller videregående teknisk uddannelse evt. som maskinmester eller ingeniør. Vi forestiller os, at du har erfaring med eller lyst til at udføre commissioning på større projekter. Herudover har du lyst og evne til at sætte dig ind i nye arbejdsområder samt evner at holde fokus i en travl hverdag. Endvidere forestiller vi os, at du har: stor indsigt i relevante normer og standarder på installationsområdet kendskab til commissioning-processer et højt fagligt teknisk niveau inden for bygningsinstallationer erfaring med at arbejde med komplekse processer med mange forskellige interessenter kendskab til arbejde med kvalitetssystemer gode evner som mødeleder samt gennemslagskraft Derudover sætter du en ære i at sikre et højt serviceniveau over for dine kollegaer og CEJs brugere. Du skal både kunne arbejde selvstændigt og kunne indgå i et team af erfarne kollegaer med forskellige faglige baggrunde. Du skal være god til at bevare ro og overblik og kan træffe beslutninger - også i pressede situationer. Kommunikationen til vore kunder er meget vigtig, hvorfor vi lægger vægt på, at du behersker dansk i skrift og tale, mens du er øvet bruger af IT herunder Office pakken. Som person er du kendetegnet ved, at du: kan arbejde med konkrete opgaver og samtidig bevare blikket på de strategiske mål besidder gode kommunikationsevner, udviser engagement og initiativ samt evner at samarbejde på alle niveauer har gode sociale evner herunder vilje og lyst til at bidrage tværgående til opgaveløsningen i CEJ evner at arbejde systematisk og struktureret Vi tilbyder Hos os får du en varieret hverdag med alsidige opgaver og daglige udfordringer samt et selvstændigt og afvekslende job i en organisation i rivende udvikling, hvor vi udvider, ombygger og nytænker for at kunne imødekomme fremtidens krav til kvalitet og effektivitet. Ligeledes vil projektledelse og styring af opgaver, udført af eksterne såvel som interne medarbejdere, kunne blive aktuelt. Vi tilbyder gode udviklings- og specialiseringsmuligheder. Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Driftschef Tom Vaslev Kristiansen på telefon 2035 8617 eller på mail tom.vaslev.kristiansen@regionh.dk, eller til Commissioning koordinator Nick Haakonsen på telefon 23709390. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter erfaring og kvalifikationer. Stillingerne er fuldtidsstillinger med en arbejdsuge på 37 timer inklusive frokost. Stillingerne ønskes besat snarest muligt. Ansøgningsprocedure Send os din ansøgning, CV, uddannelsesbevis og andre relevante dokumenter gennem vores online rekrutteringssystem. Ansøgningsfrist d. 15.september 2019 Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 39. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.Vil du være med til at udvikle og implementerer Commissioning-processen i Region Hovedstaden?

Center For Ejendomme (CEJ), søger 2 medarbejdere til at varetage test og commissioning-opgaver på de store byggeprojekter på hospitalerne i RegionH.

Om os
Center for Ejendomme er et relativt nyoprettet koncerncenter i Region Hovedstaden, som varetager regionens ejendomsportefølje på ca. 2 mio. kvadratmeter.

Sammen skal vi skabe, drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices. Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ”Ventet og Velkommen”, overalt hvor de kommer på regionens matrikler.

Om Stillingen
Som Commissioningmedarbejder bliver du en del af vores Commissioningteam, der i fællesskab med projektledere, driftsafdeling og samarbejdspartnere sikrer en kontrolleret og sikker overgang fra projekt til drift.

Der er tale om en nøglerolle i det daglige arbejde med at følge udvalgte projekter.

Primære arbejdsopgaver
Du vil skulle spille en stor rolle i forhold til at udarbejde driftsbudgetter og sikre, at vores driftsorganisation er rustet til at modtage nye installationer og bygninger.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være at:

  • arbejde dagligt med commissioning-processen på interne projekter og kvalitetsfondsbyggerier
  • yde intern rådgivning og agere sparringspartner for kolleger på tværs af organisationen
  • arbejde proaktivt med at skabe de bedste løsninger for CEJs brugere
  • sikre et relevant informationsniveau til alle medarbejdere
  • bidrage med viden og holdninger, der fremmer samarbejdskulturen og opgaveløsningen i CEJ som helhed
  • medvirke aktivt til at skabe forståelse for ny teknik for driftsområdets medarbejdere
  • sikre en god proces fra projekt til drift.
Om dig
Du har en relevant, faglig eller videregående teknisk uddannelse evt. som maskinmester eller ingeniør.

Vi forestiller os, at du har erfaring med eller lyst til at udføre commissioning på større projekter.

Herudover har du lyst og evne til at sætte dig ind i nye arbejdsområder samt evner at holde fokus i en travl hverdag.

Endvidere forestiller vi os, at du har:

  • stor indsigt i relevante normer og standarder på installationsområdet
  • kendskab til commissioning-processer
  • et højt fagligt teknisk niveau inden for bygningsinstallationer
  • erfaring med at arbejde med komplekse processer med mange forskellige interessenter
  • kendskab til arbejde med kvalitetssystemer
  • gode evner som mødeleder samt gennemslagskraft
Derudover sætter du en ære i at sikre et højt serviceniveau over for dine kollegaer og CEJs brugere.

Du skal både kunne arbejde selvstændigt og kunne indgå i et team af erfarne kollegaer med forskellige faglige baggrunde.

Du skal være god til at bevare ro og overblik og kan træffe beslutninger - også i pressede situationer.

Kommunikationen til vore kunder er meget vigtig, hvorfor vi lægger vægt på, at du behersker dansk i skrift og tale, mens du er øvet bruger af IT herunder Office pakken.

Som person er du kendetegnet ved, at du:

  • kan arbejde med konkrete opgaver og samtidig bevare blikket på de strategiske mål
  • besidder gode kommunikationsevner, udviser engagement og initiativ samt evner at samarbejde på alle niveauer
  • har gode sociale evner herunder vilje og lyst til at bidrage tværgående til opgaveløsningen i CEJ
  • evner at arbejde systematisk og struktureret
Vi tilbyder
Hos os får du en varieret hverdag med alsidige opgaver og daglige udfordringer samt et selvstændigt og afvekslende job i en organisation i rivende udvikling, hvor vi udvider, ombygger og nytænker for at kunne imødekomme fremtidens krav til kvalitet og effektivitet.

Ligeledes vil projektledelse og styring af opgaver, udført af eksterne såvel som interne medarbejdere, kunne blive aktuelt. Vi tilbyder gode udviklings- og specialiseringsmuligheder.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Driftschef Tom Vaslev Kristiansen på telefon 2035 8617 eller på mail tom.vaslev.kristiansen@regionh.dk, eller til Commissioning koordinator Nick Haakonsen på telefon 23709390.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter erfaring og kvalifikationer.

Stillingerne er fuldtidsstillinger med en arbejdsuge på 37 timer inklusive frokost.

Stillingerne ønskes besat snarest muligt.

Ansøgningsprocedure
Send os din ansøgning, CV, uddannelsesbevis og andre relevante dokumenter gennem vores online rekrutteringssystem.

Ansøgningsfrist d. 15.september 2019

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 39.



Vi ser frem til at modtage din ansøgning.



Region HovedstadenHillerød2019-08-16T00:00:002019-09-15T00:00:00
330071519IKT-koordinator til Renoveringsplanen til en 2-årig projektansættelse i Center for EjendommeRobot Brænder du for at gøre en forskel for patienter og personale i Region Hovedstaden? Har du erfaring med og lyst til at arbejde med IKT i renoveringsprojekter? Trives du i en travl hverdag med en bred vifte af opgaver og kolleger med forskellige faglige baggrunde? Så er du måske den nye IKT-koordinator for Renoveringsplanen. Om stillingen Arbejdsopgaverne vil have fokus på at støtte op om IKT-processerne i Renoveringsplanen. Det er IKT-koordinatorens opgave at sikre brugen af IKT-værktøjer igennem projektets faser og sikre at IKT-processen bliver fulgt. Opgaverne vil indebære: administration af IKT-værktøjer at oprette og afmelde brugere i diverse systemer og understøtte projektchefen i brugen af IKT-værktøjerne at være sparringspartner og støtte for projektledere på renoveringsprojekter med hensyn til IKT koordinering med den øvrige IKT-organisation (BIM-koordinator, IKT-koordinator, IKT-leder) for at optimere og evaluere de opstillede arbejdsgange og anvendte skabeloner udarbejdelser af tidsplaner, samt at sikre overblikket over projekterne kvalitetssikring af projektdokumentation Som en væsentlig del af stillingen vil du skulle opnå forståelse for centrets øvrige IKT-opgaver og processer, og du skal bidrage til udviklingen af disse. Du vil indgå som projektmedarbejder på Renoveringsplanen, og få en tæt løbende opgavedialog med projektchefen og øvrige medarbejdere tilknyttet renoveringsteamet. Personalemæssigt og fagligt referer du til sektionschef for tegnesektionen Nikolai Randal Petersen. Om dig Vi forventer, at du har en relevant uddannelse som f.eks. bygningskonstruktør, ingeniør, teknisk designer eller lignende og har mellem 1-5 års erfaring. Vi forventer, at du: er omhyggelig, struktureret og servicemindet har erfaring med de gængse tegneprogrammer AutoCAD, Revit mv. er erfaren bruger af Projektwebs (Region H benytter Byggeweb) har godt kendskab til IKT-processen og interessenternes roller Renoveringsplanen Et enigt regionsråd besluttede i 2018 at øremærke 7,2 mia. kr. over en tiårig periode til renovering af Regionens eksisterende bygningsmasse. Visionen for renoveringen er at forbedre patienters og personales oplevelse af de gamle hospitaler samtidig med at hospitalerne bliver grønnere og mere bæredygtige. Om os Center for Ejendomme (CEJ) er et to et halvt år gammelt koncerncenter i Region Hovedstaden. Vi varetager regionens ejendomsportefølje på ca. to mio. kvadratmeter. Sammen skal vi skabe, drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices. Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ventet og velkommen overalt, hvor de kommer på regionens matrikler. Yderligere oplysninger Der er tale om en ansættelse i en matrix organisering hvor du personalemæssigt og fagligt refererer til sektionschef for tegnesektionen Nikolai Randal Petersen, men for projektets opgaver refererer du til Projektchef Hans Blinkilde. Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionschef Nikolai Randal Petersen tlf.: 30 69 95 69 eller mail: nikolai.randal.petersen@regionh.dk eller Projektchef Hans Blinkilde på tlf.: 24 40 80 56 eller mail: hans.blinkilde@regionh.dk. Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår fastlægges efter kontraktvilkår i henhold til gældende overenskomst. Arbejdsstedet er Center for Ejendomme, Lyskær 13A, 3. sal., 2730 Herlev. Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt. Ansøgning Send din ansøgning, CV samt relevante uddannelsesbeviser via linket her på siden senest mandag den 26. august 2019. Samtaler afholdes i uge 36 og uge 37 Vi ser frem til at modtage din ansøgning.Brænder du for at gøre en forskel for patienter og personale i Region Hovedstaden? Har du erfaring med og lyst til at arbejde med IKT i renoveringsprojekter? Trives du i en travl hverdag med en bred vifte af opgaver og kolleger med forskellige faglige baggrunde?

Så er du måske den nye IKT-koordinator for Renoveringsplanen.

Om stillingen
Arbejdsopgaverne vil have fokus på at støtte op om IKT-processerne i Renoveringsplanen. Det er IKT-koordinatorens opgave at sikre brugen af IKT-værktøjer igennem projektets faser og sikre at IKT-processen bliver fulgt.

Opgaverne vil indebære:

  • administration af IKT-værktøjer
  • at oprette og afmelde brugere i diverse systemer og understøtte projektchefen i brugen af IKT-værktøjerne
  • at være sparringspartner og støtte for projektledere på renoveringsprojekter med hensyn til IKT
  • koordinering med den øvrige IKT-organisation (BIM-koordinator, IKT-koordinator, IKT-leder) for at optimere og evaluere de opstillede arbejdsgange og anvendte skabeloner
  • udarbejdelser af tidsplaner, samt at sikre overblikket over projekterne
  • kvalitetssikring af projektdokumentation
Som en væsentlig del af stillingen vil du skulle opnå forståelse for centrets øvrige IKT-opgaver og processer, og du skal bidrage til udviklingen af disse.

Du vil indgå som projektmedarbejder på Renoveringsplanen, og få en tæt løbende opgavedialog med projektchefen og øvrige medarbejdere tilknyttet renoveringsteamet. Personalemæssigt og fagligt referer du til sektionschef for tegnesektionen Nikolai Randal Petersen.

Om dig
Vi forventer, at du har en relevant uddannelse som f.eks. bygningskonstruktør, ingeniør, teknisk designer eller lignende og har mellem 1-5 års erfaring.

Vi forventer, at du:

  • er omhyggelig, struktureret og servicemindet
  • har erfaring med de gængse tegneprogrammer; AutoCAD, Revit mv.
  • er erfaren bruger af Projektwebs (Region H benytter Byggeweb)
  • har godt kendskab til IKT-processen og interessenternes roller
Renoveringsplanen
Et enigt regionsråd besluttede i 2018 at øremærke 7,2 mia. kr. over en tiårig periode til renovering af Regionens eksisterende bygningsmasse. Visionen for renoveringen er at forbedre patienters og personales oplevelse af de gamle hospitaler samtidig med at hospitalerne bliver grønnere og mere bæredygtige.

Om os
Center for Ejendomme (CEJ) er et to et halvt år gammelt koncerncenter i Region Hovedstaden. Vi varetager regionens ejendomsportefølje på ca. to mio. kvadratmeter.

Sammen skal vi skabe, drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices.

Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ”ventet og velkommen” overalt, hvor de kommer på regionens matrikler.

Yderligere oplysninger
Der er tale om en ansættelse i en matrix organisering hvor du personalemæssigt og fagligt refererer til sektionschef for tegnesektionen Nikolai Randal Petersen, men for projektets opgaver refererer du til Projektchef Hans Blinkilde.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionschef Nikolai Randal Petersen tlf.: 30 69 95 69 eller mail: nikolai.randal.petersen@regionh.dk eller Projektchef Hans Blinkilde på tlf.: 24 40 80 56 eller mail: hans.blinkilde@regionh.dk.

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår fastlægges efter kontraktvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Arbejdsstedet er Center for Ejendomme, Lyskær 13A, 3. sal., 2730 Herlev.

Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt.

Ansøgning
Send din ansøgning, CV samt relevante uddannelsesbeviser via linket her på siden senest mandag den 26. august 2019.

Samtaler afholdes i uge 36 og uge 37

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.



Region HovedstadenHillerød2019-08-12T00:00:002019-08-26T00:00:00
330063132Har du ANLÆG for team- og projektledelse, tilbudsarbejde og netværk?Robot Norconsult har et anlægsteam på 6 medarbejdere som du kan blive teamleder for. Målet er, at afdelingen skal vokse til dobbelt størrelse inden for de næste 2-3 år med dig i spidsen for den udvikling. I Anlægsteamet arbejder de i dag med bl.a. LAR, skybrudssikring, mindre vejprojekter, hydraulisk projektering, afvanding mm. Den fremadrettede strategi for faglig specialisering og eller bredde og vækst skal du tegne i samarbejde med ledergruppen for byggeri i Herlev. Din udvikling hos Norconsult vil afhænge af din evne til at vækste og udvikle dit team. Du og dit team vil være ansvarlige for at levere anlægsydelser til vores mange projekter på tværs af landet og på tværs af vores kontorer. For at blive en succes i denne rolle lykkes du inden for det første års ansættelse med at: Opbygge dit hold og skabe glæde og stabilitet i teamet. Det afspejles gennem dit nærvær og bidrag i projekterne. Generere projekter gennem dit netværk for 1-2 mio. i honorar Skabe din egen strategi for teamets udvikling i sparring med ledelsesgruppen Til at nå disse resultater, har du selvfølgelig en hel ledelsesgruppe i ryggen til at støtte dig, sparre og udvikle dig ind i ledelsesrollen. Hvis du ikke allerede har erfaring med ledelse, vil Norconsult lære dig at afholde MU-samtaler, pipelinefokus og alt hvad der ellers hører til. Om dig: Måske har du erfaring som leder, men det ikke et must. Du er teknisk uddannet og har startet din karriere med at projektere og fået fagligheden ind under huden. Men du har helt sikkert en del projektledelseserfaring, samt er begyndt at arbejde bevidst med kunderelationer. Det vigtigste er, at du har lysten til ledelsesrollen og formår at skubbe dit team i den rigtige retning. Det sker igennem konstruktiv sparring og KS og du bidrager til dine kollegaers arbejdsglæde og udvikling. Norconsult er en nordisk virksomhed med i alt ca. 4000 medarbejdere. Der er 210 i Danmark, hvoraf 90 befinder sig på kontoret i Herlev, hvilket denne stilling rent geografisk er tilknyttet. Norconsult er både arkitekter og ingeniører, og du vil få en bred berøringsflade i organisationen og samarbejde med alle i huset, samt dine kolleger på de andre adresser. Lyder det som noget for dig? Så send din ansøgning og dit CV via nedenstående link. mind A S varetager rekrutteringsprocessen, hvorfor alle henvendelser skal rettes hertil.

Norconsult har et anlægsteam på 6 medarbejdere som du kan blive teamleder for. Målet er, at afdelingen skal vokse til dobbelt størrelse inden for de næste 2-3 år med dig i spidsen for den udvikling.

I Anlægsteamet arbejder de i dag med bl.a. LAR, skybrudssikring, mindre vejprojekter, hydraulisk projektering, afvanding mm. Den fremadrettede strategi for faglig specialisering og/eller bredde og vækst skal du tegne i samarbejde med ledergruppen for byggeri i Herlev.

Din udvikling hos Norconsult vil afhænge af din evne til at vækste og udvikle dit team. Du og dit team vil være ansvarlige for at levere anlægsydelser til vores mange projekter på tværs af landet og på tværs af vores kontorer.

For at blive en succes i denne rolle lykkes du inden for det første års ansættelse med at:

  • Opbygge dit hold og skabe glæde og stabilitet i teamet. Det afspejles gennem dit nærvær og bidrag i projekterne.
  • Generere projekter gennem dit netværk for 1-2 mio. i honorar
  • Skabe din egen strategi for teamets udvikling i sparring med ledelsesgruppen

Til at nå disse resultater, har du selvfølgelig en hel ledelsesgruppe i ryggen til at støtte dig, sparre og udvikle dig ind i ledelsesrollen. Hvis du ikke allerede har erfaring med ledelse, vil Norconsult lære dig at afholde MU-samtaler, pipelinefokus og alt hvad der ellers hører til.

Om dig:

Måske har du erfaring som leder, men det ikke et must. Du er teknisk uddannet og har startet din karriere med at projektere og fået fagligheden ind under huden. Men du har helt sikkert en del projektledelseserfaring, samt er begyndt at arbejde bevidst med kunderelationer.

Det vigtigste er, at du har lysten til ledelsesrollen og formår at skubbe dit team i den rigtige retning. Det sker igennem konstruktiv sparring og KS og du bidrager til dine kollegaers arbejdsglæde og udvikling.

Norconsult er…

… en nordisk virksomhed med i alt ca. 4000 medarbejdere. Der er 210 i Danmark, hvoraf 90 befinder sig på kontoret i Herlev, hvilket denne stilling rent geografisk er tilknyttet. Norconsult er både arkitekter og ingeniører, og du vil få en bred berøringsflade i organisationen og samarbejde med alle i huset, samt dine kolleger på de andre adresser.

Lyder det som noget for dig?

Så send din ansøgning og dit CV via nedenstående link.

mind A/S varetager rekrutteringsprocessen, hvorfor alle henvendelser skal rettes hertil.

mindHerlev2019-08-08T00:00:002019-09-21T00:00:00
330054191Yngre trafikplanlægger til trafikmodelleringRobot I MOE Tetraplan har vi travlt med trafikmodelberegninger for en række af de aktuelt største og mest spændende infrastrukturprojekter herhjemme. Samtidig er vi i gang med at udvikle COMPASS, en ny avanceret aktivitetsbaseret trafikmodel for Hovedstadsområdet. Vi søger derfor en yngre trafikplanlægger, der kan indgå i vores trafikmodelteam. Du vil her deltage i gennemførelse af trafikmodelberegninger for såvel den kollektiv trafik som for cykel- og vejtrafikken samt arbejde med modeludvikling. Du vil også kunne komme til at arbejde med strategiske planlægningsopgaver. Du vil få mulighed for at blive udfordret med både enkle og komplekse trafikmodelopgaver i et stærkt og inspirerende fagligt miljø, og du vil komme til at deltage i alle faserne i et projektforløb. Din profil: Du er uddannet civilingeniør eller tilsvarende, gerne med et par års erfaring. Du har kendskab til og gerne erfaring med anvendelse af trafikmodeller samt et godt kendskab til GIS og håndtering af større datamængder. Du kan godt lide at tilegne dig ny viden og er ikke bange for at bidrage med den du har. Du er engageret, ansvarsbevidst og har ambitioner om faglig og personlig udvikling. Du kan både arbejde selvstændigt og i teams. Du har gode kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt. Du har et godt humør og en positiv indstilling. I MOE Tetraplan får du: Et job hos en af de førende danske rådgivere inden for trafikmodeller og prognoser Et spændende og inspirerende arbejdsmiljø blandt dygtige kolleger Gode kollegiale arbejdsforhold, hvor der er fokus på arbejdsglæde og godt arbejdsmiljø Gode arbejdsforhold i en virksomhed i vækst Erstat denne tekst med teaser Vi tilbyder Mange spændende og udfordrende projekter Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling En arbejdsplads hvor frihed under ansvar er en kerneværdi Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke

I MOE | Tetraplan har vi travlt med trafikmodelberegninger for en række af de aktuelt største og mest spændende infrastrukturprojekter herhjemme. Samtidig er vi i gang med at udvikle COMPASS, en ny avanceret aktivitetsbaseret trafikmodel for Hovedstadsområdet.

Vi søger derfor en yngre trafikplanlægger, der kan indgå i vores trafikmodelteam. Du vil her deltage i gennemførelse af trafikmodelberegninger for såvel den kollektiv trafik som for cykel- og vejtrafikken samt arbejde med modeludvikling. Du vil også kunne komme til at arbejde med strategiske planlægningsopgaver.

Du vil få mulighed for at blive udfordret med både enkle og komplekse trafikmodelopgaver i et stærkt og inspirerende fagligt miljø, og du vil komme til at deltage i alle faserne i et projektforløb.

Din profil:

  • Du er uddannet civilingeniør eller tilsvarende, gerne med et par års erfaring.
  • Du har kendskab til og gerne erfaring med anvendelse af trafikmodeller samt et godt kendskab til GIS og håndtering af større datamængder.
  • Du kan godt lide at tilegne dig ny viden og er ikke bange for at bidrage med den du har.
  • Du er engageret, ansvarsbevidst og har ambitioner om faglig og personlig udvikling.
  • Du kan både arbejde selvstændigt og i teams.
  • Du har gode kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt.
  • Du har et godt humør og en positiv indstilling.

I MOE | Tetraplan får du:

  • Et job hos en af de førende danske rådgivere inden for trafikmodeller og –prognoser
  • Et spændende og inspirerende arbejdsmiljø blandt dygtige kolleger
  • Gode kollegiale arbejdsforhold, hvor der er fokus på arbejdsglæde og godt arbejdsmiljø
  • Gode arbejdsforhold i en virksomhed i vækst
Erstat denne tekst med teaser

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE | Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke
MOE A/SSøborg2019-07-05T00:00:002019-08-29T00:00:00
330051731Fyr op under din udvikling som brandrådgiver og sæt dit præg på fremtidens brandydelser i NorconsultRobot Ja, du læste rigtigt! Hos Norconsult er der lige nu en brandvarm mulighed for dig, der om natten drømmer om brandstrategier, røggassimuleringer eller evakueringsplaner eller måske mere realistisk nok bare synes, at brandområdet er virkelig spændende. Er det tilfældet skal du helt sikkert bruge lidt krudt på at læse nedenstående, hvor vi har skitseret en rolle, hvor du for alvor bruger din faglighed til at gøre en forskel. Du kommer fra dag t til at varetage spændende projekter, hvor du som primær brandrådgiver driver brandprojekter sikkert igennem alle projektets faser. I rollen kommer du desuden til at videreudvikle og styrke forretningsområdet, hvor du kan forvente, at dine erfaringer og ideer bliver hørt. Missionen er, at I sammen får udviklet forretningsområdet yderligere. Som brandrådgiver hos Norconsult er du en succes, når du inden for de første 12 måneder i jobbet har opnået succes med at: Håndtere interne brandprojekter, hvor du er primær brandrådgiver og følger projekterne gennem alle projektfaser fra de første inputs til arkitekter frem til projektaflevering. Du får ansvaret for 5-10 projekter sideløbende afhængig af kompleksitet, herunder både nybyg og renovering af f.eks. hoteller, kontor, erhverv og boliger. Du tager ansvar for tid og økonomi på dine projekter og er proaktiv omkring ændringer. Varetage kommunikation med eksterne parter (arkitekter, ingeniører, entreprenører, bygherrer, beredskab og myndigheder), som oplever dig som en tillidsvækkende og professionel brandrådgiver. Som rådgiver udfordrer og rådgiver du kunden såvel som myndigheder, så du sikrer den bedste løsning. Agere sparringspartner for dine kolleger i teamet og på tværs af lokationer. Du får 3 kolleger inden for brandområdet. Du er proaktiv og byder ind med din brandtekniske viden og udfordrer gerne dine kolleger, så I sammen sikrer et højt fagligt niveau i det projektmateriale, I sender ud af huset. Sætte dit aftryk på afdelingen og aktivt er med til at definere brand som ydelse fremadrettet. Du bruger din faglige viden og byder gerne ind ift. at få konkretiseret brandydelser, som Norconsult kan gå til markedet med. Påbegynde certificering i brandklasse svarende til din erfaring og kvalifikationer, hvis du ikke allerede er certificeret. Du bidrager dermed positivt til, at det faglige niveau i teamet kontinuerligt optimeres. Når det første år er gået, har du sat dit tydelige præg på afdelingen, projekterne og brand som disciplin i Norconsult. Dine udviklingsmuligheder på den længere bane Afhænger i høj grad af din interesse. Brandafdelingen er i vækst, og det betyder, at du kan påvirke din egen karriere fremadrettet. Ønsker du en master i brandsikkerhed er der mulighed for at påbegynde denne. Der er mulighed for at kombinere din interesse for brandområdet med andre fagområder f.eks. med bæredygtigt byggeri eller konstruktionsopgaver. Måske du allerede har en spirende drøm om forretningsudvikling, team eller fagledelse, specialisering i et nicheområde eller noget helt andet. Lad os jonglere med mulighederne og lægge en plan for din specifikke udvikling i rollen. Har vi pustet til ilden i dig? Så kan du sikkert matche de forestillinger, som vi umiddelbart har til din baggrund. Du er formentlig ingeniør eller konstruktøruddannet og kender til rollen som rådgiver. Mon ikke at du også er kommunikerende og har en lille iværksætter i gemt i maven? Hvad bliver jeg en del af? Det skal vi nok fortælle dig meget mere om, men det korte svar er: En af Skandinaviens førende, tværfaglige rådgivere med omkring 3500 medarbejdere på verdensplan. I Danmark sidder 210 medarbejdere fordelt på kontorer landet over. Du vil have din daglige gang i Herlev, hvor der i dag sidder 90. Norconsult løser opgaver for både offentlige og private bygherrer inden for byggeri, industri og anlæg. De medvirker i byggeriet med rådgivning, projektering, byggestyring og tilsyn ved byggeri og renoveringsopgaver. Har du mod på at undersøge muligheden nærmere? Så lad os tales ved! Giv rekrutteringskonsulent Sarah Bykær et kald, hvis du har spørgsmål. mind A S varetager rekrutteringsprocessen, hvorfor du også skal sende CV og ansøgning igennem nedenstående link.

Ja, du læste rigtigt! Hos Norconsult er der lige nu en brandvarm mulighed for dig, der om natten drømmer om brandstrategier, røggassimuleringer eller evakueringsplaner … eller måske mere realistisk nok bare synes, at brandområdet er virkelig spændende. Er det tilfældet skal du helt sikkert bruge lidt krudt på at læse nedenstående, hvor vi har skitseret en rolle, hvor du for alvor bruger din faglighed til at gøre en forskel.

Du kommer fra dag ét til at varetage spændende projekter, hvor du som primær brandrådgiver driver brandprojekter sikkert igennem alle projektets faser. I rollen kommer du desuden til at videreudvikle og styrke forretningsområdet, hvor du kan forvente, at dine erfaringer og ideer bliver hørt. Missionen er, at I sammen får udviklet forretningsområdet yderligere.

Som brandrådgiver hos Norconsult er du en succes, når du inden for de første 12 måneder i jobbet har opnået succes med at:

  • Håndtere interne brandprojekter, hvor du er primær brandrådgiver og følger projekterne gennem alle projektfaser fra de første inputs til arkitekter frem til projektaflevering. Du får ansvaret for 5-10 projekter sideløbende afhængig af kompleksitet, herunder både nybyg og renovering af f.eks. hoteller, kontor, erhverv og boliger. Du tager ansvar for tid og økonomi på dine projekter og er proaktiv omkring ændringer.
  • Varetage kommunikation med eksterne parter (arkitekter, ingeniører, entreprenører, bygherrer, beredskab og myndigheder), som oplever dig som en tillidsvækkende og professionel brandrådgiver. Som rådgiver udfordrer og rådgiver du kunden såvel som myndigheder, så du sikrer den bedste løsning.
  • Agere sparringspartner for dine kolleger i teamet og på tværs af lokationer. Du får 3 kolleger inden for brandområdet. Du er proaktiv og byder ind med din brandtekniske viden – og udfordrer gerne dine kolleger, så I sammen sikrer et højt fagligt niveau i det projektmateriale, I sender ud af huset.
  • Sætte dit aftryk på afdelingen og aktivt er med til at definere brand som ydelse fremadrettet. Du bruger din faglige viden og byder gerne ind ift. at få konkretiseret brandydelser, som Norconsult kan gå til markedet med.
  • Påbegynde certificering i brandklasse svarende til din erfaring og kvalifikationer, hvis du ikke allerede er certificeret. Du bidrager dermed positivt til, at det faglige niveau i teamet kontinuerligt optimeres.

Når det første år er gået, har du sat dit tydelige præg på afdelingen, projekterne og brand som disciplin i Norconsult.

Dine udviklingsmuligheder på den længere bane…

… Afhænger i høj grad af din interesse. Brandafdelingen er i vækst, og det betyder, at du kan påvirke din egen karriere fremadrettet. Ønsker du en master i brandsikkerhed er der mulighed for at påbegynde denne. Der er mulighed for at kombinere din interesse for brandområdet med andre fagområder f.eks. med bæredygtigt byggeri eller konstruktionsopgaver. Måske du allerede har en spirende drøm om forretningsudvikling, team – eller fagledelse, specialisering i et nicheområde eller noget helt andet. Lad os jonglere med mulighederne og lægge en plan for din specifikke udvikling i rollen.

Har vi pustet til ilden i dig? Så kan du sikkert matche de forestillinger, som vi umiddelbart har til din baggrund. Du er formentlig ingeniør eller konstruktøruddannet og kender til rollen som rådgiver. Mon ikke at du også er kommunikerende og har en lille iværksætter i gemt i maven?

Hvad bliver jeg en del af?

Det skal vi nok fortælle dig meget mere om, men det korte svar er: En af Skandinaviens førende, tværfaglige rådgivere med omkring 3500 medarbejdere på verdensplan. I Danmark sidder 210 medarbejdere fordelt på kontorer landet over. Du vil have din daglige gang i Herlev, hvor der i dag sidder 90.

Norconsult løser opgaver for både offentlige og private bygherrer inden for byggeri, industri og anlæg. De medvirker i byggeriet med rådgivning, projektering, byggestyring og tilsyn ved byggeri og renoveringsopgaver.

Har du mod på at undersøge muligheden nærmere?

Så lad os tales ved! Giv rekrutteringskonsulent Sarah Bykær et kald, hvis du har spørgsmål. mind A/S varetager rekrutteringsprocessen, hvorfor du også skal sende CV og ansøgning igennem nedenstående link.

mindHerlev2019-07-19T00:00:002019-08-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Commissioningmedarbejdere til Center for Ejendomme

Region Hovedstaden

Hillerød
Vil du være med til at udvikle og implementerer Commissioning-processen i Region Hovedstaden? Center For Ejendomme (CEJ), søger 2 medarbejdere til at varetage test og commissioning-opgaver på de store byggeprojekter på hospitalerne i RegionH. Om os ...
Indrykket:16. august 2019
Udløbsdato:15. september 2019

IKT-koordinator til Renoveringsplanen til en 2-årig projektansættelse i Center for Ejendomme

Region Hovedstaden

Hillerød
Brænder du for at gøre en forskel for patienter og personale i Region Hovedstaden? Har du erfaring med og lyst til at arbejde med IKT i renoveringsprojekter? Trives du i en travl hverdag med en bred vifte af opgaver og kolleger med forskellige fagli...
Indrykket:12. august 2019
Udløbsdato:26. august 2019

Har du ANLÆG for team- og projektledelse, tilbudsarbejde og netværk?

mind

Herlev
Norconsult har et anlægsteam på 6 medarbejdere som du kan blive teamleder for. Målet er, at afdelingen skal vokse til dobbelt størrelse inden for de næste 2-3 år med dig i spidsen for den udvikling. I Anlægsteamet arbejder de i dag med bl.a. LAR, sk...
Indrykket:8. august 2019
Udløbsdato:21. september 2019

Yngre trafikplanlægger til trafikmodellering

MOE A/S

Søborg
I MOE Tetraplan har vi travlt med trafikmodelberegninger for en række af de aktuelt største og mest spændende infrastrukturprojekter herhjemme. Samtidig er vi i gang med at udvikle COMPASS, en ny avanceret aktivitetsbaseret trafikmodel for Hovedstad...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:29. august 2019

Fyr op under din udvikling som brandrådgiver og sæt dit præg på fremtidens brandydelser i Norconsult

mind

Herlev
Ja, du læste rigtigt! Hos Norconsult er der lige nu en brandvarm mulighed for dig, der om natten drømmer om brandstrategier, røggassimuleringer eller evakueringsplaner eller måske mere realistisk nok bare synes, at brandområdet er virkelig spændende...
Indrykket:19. juli 2019
Udløbsdato:27. august 2019