Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Konstruktionsingeniør Projektledelse Renovering Rambøll

Konstruktionsingeniør til projektledelse af renoveringsopgaver

Kom og bring din faglige indsigt i spil, når du sammen med en dynamisk gruppe af teknikere i en global virksomhed bidrager til innovative løsninger af høj kvalitet.

Rambøll - Inviting bright minds

Vi arbejder for at skabe en bæredygtig fremtid, og vi gør os umage for at sætte standarden for vores branche med inspirerende projekter og innovative løsninger.

Hos os bliver du en del af en global virksomhed, der har haft succes siden 1945. Sammen går vi forrest og sætter positive aftryk på samfund, virksomheder og mennesker over hele verden.

STAR - Den gode jobsamtale =>

Afdelingen for Renovering og bygningsfysik

Som vores nye kollega bliver du en del af et hold bestående af 35 engagerede kollegaer, fordelt på 14 bygningskonstruktører, 1 el-installatør, 1 VVS-installatør og 19 ingeniører.

Du vil altså få en unik mulighed for at arbejde tæt sammen med andre fagligheder end din egen.

I afdelingen holder vi ligeledes faglige temadage, der er med til at sikre højt vidensniveau for alle medarbejdere. Der er et godt sammenhold i afdelingen, og vi afholder jævnligt sociale arrangementer, herunder en teknisk ekskursion hvert andet år, som typisk bringer os uden for landets grænser.

Stillingen og din hverdag hos Rambøll

Som konstruktionsingeniør og projektleder vil dit hovedfokus være på forundersøgelser, projektering, rådgivning, tilsyn og kvalitetssikring af forskellige renoveringsprojekter, hos både private og offentlige kunder. Du vil få ansvar for at løse selvstændige opgaver, og du vil som rådgiver have ansvaret for Rambølls relationer til kunden.

  • Projektledelse/projektering af renoverings- og nedrivningsprojekter
  • Statiske beregninger
  • Tilstandsvurderinger og D&V-planer
  • Diverse bygningsundersøgelser

En typisk arbejdsuge vil omfatte en stor variation af arbejdsopgaver og projekter. Du vil typisk være væk fra kontoret 20-25% af din arbejdstid, da du vil arbejde på projekter på hele Sjælland samt Lolland og Falster.

Du vil samtidig indgå i et fagligt team af teknikere, hvor sparring og faglig udvikling er nogle af nøgleordene.

Konstant udvikling hos Rambøll

Fra din første dag i Rambøll støtter vi din personlige og professionelle udvikling. Afhængig af din faglige profil og interesse, vil der også være mulighed for at beskæftige sig med bygningsfysik, materialeteknologi og miljøskadelige stoffer.

Vores forventninger til dig

Du er uddannet bygningsingeniør med speciale i konstruktion, og med +5 års erfaring som konstruktionsingeniør – gerne i rollen som rådgivende ingeniør.

Det vil ligeledes blive vægtet positivt hvis du har en håndværksmæssig baggrund og potentiel erfaring fra renoveringsbranchen.

Som person er du:

  • engageret og har forståelse for de skiftende roller som rådgiver i forskellige projektsammenhænge
  • god til at begå dig i samspillet mellem de forskellige faglige grænseflader, vi har på vores projekter
  • aktiv til at udvikle dine kolleger, ligesom du også selv opsøger ny viden og arbejder struktureret.
Rekrutteringsprocessen – EXACTsearch

EXACTsearch varetager rekrutteringsprocessen. Har du nogle indledende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Headhunter Gazmend Salihi på +45 2629 3524 hverdage mellem kl. 8.00 – 20.00. Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330044443Phoenix-e7b627d612019-06-17T00:00:00Konstruktionsingeniør Projektledelse Renovering RambøllKonstruktionsingeniør til projektledelse af renoveringsopgaver

Kom og bring din faglige indsigt i spil, når du sammen med en dynamisk gruppe af teknikere i en global virksomhed bidrager til innovative løsninger af høj kvalitet.

Rambøll - Inviting bright minds

Vi arbejder for at skabe en bæredygtig fremtid, og vi gør os umage for at sætte standarden for vores branche med inspirerende projekter og innovative løsninger.

Hos os bliver du en del af en global virksomhed, der har haft succes siden 1945. Sammen går vi forrest og sætter positive aftryk på samfund, virksomheder og mennesker over hele verden.

STAR - Den gode jobsamtale =>

Afdelingen for Renovering og bygningsfysik

Som vores nye kollega bliver du en del af et hold bestående af 35 engagerede kollegaer, fordelt på 14 bygningskonstruktører, 1 el-installatør, 1 VVS-installatør og 19 ingeniører.

Du vil altså få en unik mulighed for at arbejde tæt sammen med andre fagligheder end din egen.

I afdelingen holder vi ligeledes faglige temadage, der er med til at sikre højt vidensniveau for alle medarbejdere. Der er et godt sammenhold i afdelingen, og vi afholder jævnligt sociale arrangementer, herunder en teknisk ekskursion hvert andet år, som typisk bringer os uden for landets grænser.

Stillingen og din hverdag hos Rambøll

Som konstruktionsingeniør og projektleder vil dit hovedfokus være på forundersøgelser, projektering, rådgivning, tilsyn og kvalitetssikring af forskellige renoveringsprojekter, hos både private og offentlige kunder. Du vil få ansvar for at løse selvstændige opgaver, og du vil som rådgiver have ansvaret for Rambølls relationer til kunden.

  • Projektledelse/projektering af renoverings- og nedrivningsprojekter
  • Statiske beregninger
  • Tilstandsvurderinger og D&V-planer
  • Diverse bygningsundersøgelser

En typisk arbejdsuge vil omfatte en stor variation af arbejdsopgaver og projekter. Du vil typisk være væk fra kontoret 20-25% af din arbejdstid, da du vil arbejde på projekter på hele Sjælland samt Lolland og Falster.

Du vil samtidig indgå i et fagligt team af teknikere, hvor sparring og faglig udvikling er nogle af nøgleordene.

Konstant udvikling hos Rambøll

Fra din første dag i Rambøll støtter vi din personlige og professionelle udvikling. Afhængig af din faglige profil og interesse, vil der også være mulighed for at beskæftige sig med bygningsfysik, materialeteknologi og miljøskadelige stoffer.

Vores forventninger til dig

Du er uddannet bygningsingeniør med speciale i konstruktion, og med +5 års erfaring som konstruktionsingeniør – gerne i rollen som rådgivende ingeniør.

Det vil ligeledes blive vægtet positivt hvis du har en håndværksmæssig baggrund og potentiel erfaring fra renoveringsbranchen.

Som person er du:

  • engageret og har forståelse for de skiftende roller som rådgiver i forskellige projektsammenhænge
  • god til at begå dig i samspillet mellem de forskellige faglige grænseflader, vi har på vores projekter
  • aktiv til at udvikle dine kolleger, ligesom du også selv opsøger ny viden og arbejder struktureret.
Rekrutteringsprocessen – EXACTsearch

EXACTsearch varetager rekrutteringsprocessen. Har du nogle indledende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Headhunter Gazmend Salihi på +45 2629 3524 hverdage mellem kl. 8.00 – 20.00. Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt.

2019-08-17T00:51:31.703 Konstruktionsingeniør til projektledelse af renoveringsopgaver Kom og bring din faglige indsigt i spil, når du sammen med en dynamisk gruppe af teknikere i en global virksomhed bidrager til innovative løsninger af høj kvalitet. Rambøll - Inviting bright minds Vi arbejder for at skabe en bæredygtig fremtid, og vi gør os umage for at sætte standarden for vores branche med inspirerende projekter og innovative løsninger. Hos os bliver du en del af en global virksomhed, der har haft succes siden 1945. Sammen går vi forrest og sætter positive aftryk på samfund, virksomheder og mennesker over hele verden. STAR - Den gode jobsamtale Afdelingen for Renovering og bygningsfysik Som vores nye kollega bliver du en del af et hold bestående af 35 engagerede kollegaer, fordelt på 14 bygningskonstruktører, 1 el-installatør, 1 VVS-installatør og 19 ingeniører. Du vil altså få en unik mulighed for at arbejde tæt sammen med andre fagligheder end din egen. I afdelingen holder vi ligeledes faglige temadage, der er med til at sikre højt vidensniveau for alle medarbejdere. Der er et godt sammenhold i afdelingen, og vi afholder jævnligt sociale arrangementer, herunder en teknisk ekskursion hvert andet år, som typisk bringer os uden for landets grænser. Stillingen og din hverdag hos Rambøll Som konstruktionsingeniør og projektleder vil dit hovedfokus være på forundersøgelser, projektering, rådgivning, tilsyn og kvalitetssikring af forskellige renoveringsprojekter, hos både private og offentlige kunder. Du vil få ansvar for at løse selvstændige opgaver, og du vil som rådgiver have ansvaret for Rambølls relationer til kunden. Projektledelse projektering af renoverings- og nedrivningsprojekter Statiske beregninger Tilstandsvurderinger og D V-planer Diverse bygningsundersøgelser En typisk arbejdsuge vil omfatte en stor variation af arbejdsopgaver og projekter. Du vil typisk være væk fra kontoret 20-25 af din arbejdstid, da du vil arbejde på projekter på hele Sjælland samt Lolland og Falster. Du vil samtidig indgå i et fagligt team af teknikere, hvor sparring og faglig udvikling er nogle af nøgleordene. Konstant udvikling hos Rambøll Fra din første dag i Rambøll støtter vi din personlige og professionelle udvikling. Afhængig af din faglige profil og interesse, vil der også være mulighed for at beskæftige sig med bygningsfysik, materialeteknologi og miljøskadelige stoffer. Vores forventninger til dig Du er uddannet bygningsingeniør med speciale i konstruktion, og med 5 års erfaring som konstruktionsingeniør gerne i rollen som rådgivende ingeniør. Det vil ligeledes blive vægtet positivt hvis du har en håndværksmæssig baggrund og potentiel erfaring fra renoveringsbranchen. Som person er du: engageret og har forståelse for de skiftende roller som rådgiver i forskellige projektsammenhænge god til at begå dig i samspillet mellem de forskellige faglige grænseflader, vi har på vores projekter aktiv til at udvikle dine kolleger, ligesom du også selv opsøger ny viden og arbejder struktureret. Rekrutteringsprocessen EXACTsearch EXACTsearch varetager rekrutteringsprocessen. Har du nogle indledende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Headhunter Gazmend Salihi på 45 2629 3524 hverdage mellem kl. 8.00 20.00. Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt.11jobnete7b627d6100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-16T00:00:000000https://exactsearch.hr-skyen.dk/show-job/451940EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnTårnbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3548315EXACTsearch11Hannemanns Allé 532300København SDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent779270JobNet5005881500588110017-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e7b627d6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e7b627d6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e7b627d6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e7b627d6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonKonstruktionsingeniør Projektledelse Renovering Rambøll1Dansk3Læse/ tale214202Bygningsingeniør21Bygge og anlæg362104134noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330105204VVS-projektleder til renovering og ombygningRobot Peter Jahn Partnere har mere end 30 års erfaring med renovering og forbedring af danske bygninger, som rådgivende ingeniører inden for bæredygtige renoveringsprojekter, vedligeholdelse, fornyelse og forbedring af ejendomme. Kunden i centrum Hos Peter Jahn Partnere har vi vores kunders behov i fokus. Det betyder, at vi tilpasser og skræddersyr vores projekter efter hvert behov. Efter hvert projekt gennemfører vi en kundetilfredshedsundersøgelse, som vi bruger i den løbende forbedring af den service, vi tilbyder vores kunder. Dygtig VVS-projektleder søges Som VVS-projektleder vil du være ansvarlig for det VVS-tekniske i vores byggesager. Du vil arbejde på tværs af projekter både i projekterings- og udførselsfasen og dine opgaver vil derfor være både projektering og tilsyn. Til daglig vil dit arbejde også være med til at give vores kunder den bedste rådgivning og service samt sikre en høj kundetilfredshed. Primære opgaver Du vil være ansvarlig for At VVS-installationerne bliver projekteret og installeret korrekt i vores byggesager At uddelegere opgaver til interne medarbejdere, samt eventuelt eksterne underrådgivere At sikre en fornuftig rentabilitet ud fra vores interne krav Være med til at definere projekternes indhold, målsætninger og økonomiske rammer Dine arbejdsopgaver Projektering og dimensionering af VVS-installationer Kvalitetssikre hele projekteringsfasen Kommunikere med alle relevante parter og formidle problemstillinger og løsninger til alle faggrupper Deltage i salg og afklaringsmøder med kunden Føre tilsyn, styring og opfølgning på byggepladsen Myndigheds- og kundekontakt Styre byggesagerne og sikre, at aftalerne bliver overholdt jf. aftale Tæt samarbejde med entreprenørfirmaer og underleverandører Din baggrund og kvalifikationer Du har en videregående uddannelse inden for VVS-teknik, og du har erfaring med at projektere og udføre VVS-installationer. Du har siddet i en tilsvarende stilling i minimum 5 år - enten hos en rådgivende ingeniør- eller arkitektvirksomhed - eller du har erfaring med n eller flere af delprocesserne, og ønsker nu at tage det fulde ansvar som projektleder. Din teoretiske baggrund er enten: VVS-ingeniør VVS-installatør Bygningskonstruktør med en håndværksmæssig baggrund inden for VVS Det er en fordel, hvis du også har arbejdet med renoveringsopgaver. Som person skal du kunne: Bevare overblikket over flere projekter ad gangen og trives med at have mange bolde i luften Kommunikere med alle persontyper og faggrupper (skrift og tale) Planlægge og koordinere for at overholde deadlines Bevare både helikopterview og kunne dykke ned i detaljerne Have gennemslagskraft Evne at påtage dig ansvaret og være proaktiv Have stærke analytiske evner Vi tilbyder Du vil blive en del af et dynamisk team og tilbydes et godt arbejdsmiljø samt en løn, der står mål med dine kvalifikationer og jobindsats. Hos Peter Jahn Partnere går vi meget op i den enkeltes trivsel og hverdag, idet vi mener, at et godt sammenhold styrker arbejdsglæden og produktiviteten. Vi arrangerer løbende hen over året en række fælles arrangementer, herunder julefrokost, sommerfest, skovtur, koncerter, cykelture, løbeture, skitur samt andre arrangementer både internt og sammen med vores mange samarbejdspartnere. Rekrutteringsprocessen EXACTsearch EXACTsearch varetager rekrutteringsprocessen. Har du nogle indledende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Headhunter Gazmend Salihi på 45 2629 3524 hverdage mellem kl. 8.00 20.00. Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt.

Peter Jahn & Partnere har mere end 30 års erfaring med renovering og forbedring af danske bygninger, som rådgivende ingeniører inden for bæredygtige renoveringsprojekter, vedligeholdelse, fornyelse og forbedring af ejendomme.

Kunden i centrum

Hos Peter Jahn & Partnere har vi vores kunders behov i fokus. Det betyder, at vi tilpasser og skræddersyr vores projekter efter hvert behov. Efter hvert projekt gennemfører vi en kundetilfredshedsundersøgelse, som vi bruger i den løbende forbedring af den service, vi tilbyder vores kunder.

Dygtig VVS-projektleder søges

Som VVS-projektleder vil du være ansvarlig for det VVS-tekniske i vores byggesager. Du vil arbejde på tværs af projekter – både i projekterings- og udførselsfasen – og dine opgaver vil derfor være både projektering og tilsyn.

Til daglig vil dit arbejde også være med til at give vores kunder den bedste rådgivning og service samt sikre en høj kundetilfredshed.

Primære opgaver

Du vil være ansvarlig for

  • At VVS-installationerne bliver projekteret og installeret korrekt i vores byggesager
  • At uddelegere opgaver til interne medarbejdere, samt eventuelt eksterne underrådgivere
  • At sikre en fornuftig rentabilitet ud fra vores interne krav
  • Være med til at definere projekternes indhold, målsætninger og økonomiske rammer

Dine arbejdsopgaver

  • Projektering og dimensionering af VVS-installationer
  • Kvalitetssikre hele projekteringsfasen
  • Kommunikere med alle relevante parter og formidle problemstillinger og løsninger til alle faggrupper
  • Deltage i salg og afklaringsmøder med kunden
  • Føre tilsyn, styring og opfølgning på byggepladsen
  • Myndigheds- og kundekontakt
  • Styre byggesagerne og sikre, at aftalerne bliver overholdt jf. aftale
  • Tæt samarbejde med entreprenørfirmaer og underleverandører
Din baggrund og kvalifikationer

Du har en videregående uddannelse inden for VVS-teknik, og du har erfaring med at projektere og udføre VVS-installationer. Du har siddet i en tilsvarende stilling i minimum 5 år - enten hos en rådgivende ingeniør- eller arkitektvirksomhed - eller du har erfaring med én eller flere af delprocesserne, og ønsker nu at tage det fulde ansvar som projektleder.

Din teoretiske baggrund er enten:

  • VVS-ingeniør
  • VVS-installatør
  • Bygningskonstruktør med en håndværksmæssig baggrund inden for VVS

Det er en fordel, hvis du også har arbejdet med renoveringsopgaver.

Som person skal du kunne:

  • Bevare overblikket over flere projekter ad gangen og trives med at have mange bolde i luften
  • Kommunikere med alle persontyper og faggrupper (skrift og tale)
  • Planlægge og koordinere for at overholde deadlines
  • Bevare både helikopterview og kunne dykke ned i detaljerne
  • Have gennemslagskraft
  • Evne at påtage dig ansvaret og være proaktiv
  • Have stærke analytiske evner
Vi tilbyder

Du vil blive en del af et dynamisk team og tilbydes et godt arbejdsmiljø samt en løn, der står mål med dine kvalifikationer og jobindsats.

Hos Peter Jahn & Partnere går vi meget op i den enkeltes trivsel og hverdag, idet vi mener, at et godt sammenhold styrker arbejdsglæden og produktiviteten.

Vi arrangerer løbende hen over året en række fælles arrangementer, herunder julefrokost, sommerfest, skovtur, koncerter, cykelture, løbeture, skitur samt andre arrangementer både internt og sammen med vores mange samarbejdspartnere.

Rekrutteringsprocessen – EXACTsearch

EXACTsearch varetager rekrutteringsprocessen. Har du nogle indledende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Headhunter Gazmend Salihi på +45 2629 3524 hverdage mellem kl. 8.00 – 20.00. Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt.

EXACTsearchKøbenhavn Ø2019-10-11T00:00:002019-12-04T00:00:00
330121814PlannerRobot Har du erfaring med at monitorere store anlægsprojekter, og vil du være med til at understøtte bygherreledelsen med projektstyring gennem alle faser i Metroselskabet og Hovedstadens Letbane. I øjeblikket bygger vi metroafgreninger til både Nord- og Sydhavnen. Derudover anlægger vi letbaneforbindelse fra Ishøj via Glostrup til Lyngby. Endelig er der iværksat et større investeringsprogram, der skal medvirke til at øge kapaciteten i metroen og levetidsforlænge de eksisterende tog. Alle store projekter som stiller krav til god planlægning, tæt monitorering og løbende forecast. Samlet set vil projekterne bidrage til at forandre og udvikle Hovedstadsområdet markant i de kommende år. Stillingen er organisatorisk placeret i enheden Digitalisering og Forretningssupport , der udover planlægning og projekt monitorering er ansvarlige for QA Compliance, Risk Management og Digitalisering. Vi søger en Planner, som kan indgå i projekterne med planlægning, projektstyring og forecasting som støtte til den overordnede kontraktstyring og opfølgning på entreprenørtidsplaner. Dine opgaver bliver: Planlægning, overvågning af design- og konstruktionsfremdrift og intern ledelsesrapportering Gennemgå og følge op på entreprenørers tidsplaner ift. kontraktkrav og interfaceaktiviteter Evaluering af konsekvenserne af forsinkelser og bidrage med optimeringsforslag Hjælp med evaluering af entreprenørkrav relateret til tidsplaner Periodisk vurdering af fysisk fremdrift ift. omkostninger- og materialeforbrug Foretage forecast og simulering af den forventede fremdrift i projekterne Implementering og vedligeholdelse af planlægningsværktøjer Indgå i samarbejdet med eksterne parter Det forventes endvidere, at du: er ingeniør på Master-eller bachelorniveau eller tilsvarende kvalifikationer har erfaring som Planner i større infrastruktur- eller byggeprojekter mestrer dansk og engelsk i skrift og tale er positiv af natur og god til samarbejde og kommunikerer på alle niveauer kan arbejde selvstændigt og ser muligheder frem for begrænsninger har omfattende erfaring med planlægningsværktøjer (Primavera, P6) og MS Project det er et plus, hvis du har erfaring med systemer som Tilos, Acumen mv. besidder gode analytiske evner og er opmærksom på detaljer Vi tilbyder: Vi tilbyder attraktive arbejdsforhold, gode kolleger og spændende opgaver - og en mulighed for at bidrage til den fortsatte udvikling af København. For yderligere oplysninger kan du kontakte HR-partner Anne-Louise Winther eller afdelingschef Maj Trige Andersen på tlf. 3311 1700. Ansøgningsfrist 24. november 2019. Vi holder løbende samtaler og ansætter så snart, vi har fundet den rette til stillingen.

Har du erfaring med at monitorere store anlægsprojekter, og vil du være med til at understøtte bygherreledelsen med projektstyring gennem alle faser i Metroselskabet og Hovedstadens Letbane.

I øjeblikket bygger vi metroafgreninger til både Nord- og Sydhavnen. Derudover anlægger vi letbaneforbindelse fra Ishøj via Glostrup til Lyngby. Endelig er der iværksat et større investeringsprogram, der skal medvirke til at øge kapaciteten i metroen og levetidsforlænge de eksisterende tog. Alle store projekter som stiller krav til god planlægning, tæt monitorering og løbende forecast. Samlet set vil projekterne bidrage til at forandre og udvikle Hovedstadsområdet markant i de kommende år.

Stillingen er organisatorisk placeret i enheden "Digitalisering og Forretningssupport", der udover planlægning og projekt monitorering er ansvarlige for QA & Compliance, Risk Management og Digitalisering.

Vi søger en Planner, som kan indgå i projekterne med planlægning, projektstyring og forecasting som støtte til den overordnede kontraktstyring og opfølgning på entreprenørtidsplaner. Dine opgaver bliver:

  • Planlægning, overvågning af design- og konstruktionsfremdrift og intern ledelsesrapportering
  • Gennemgå og følge op på entreprenørers tidsplaner ift. kontraktkrav og interfaceaktiviteter
  • Evaluering af konsekvenserne af forsinkelser og bidrage med optimeringsforslag
  • Hjælp med evaluering af entreprenørkrav relateret til tidsplaner
  • Periodisk vurdering af fysisk fremdrift ift. omkostninger- og materialeforbrug
  • Foretage forecast og simulering af den forventede fremdrift i projekterne
  • Implementering og vedligeholdelse af planlægningsværktøjer
  • Indgå i samarbejdet med eksterne parter

Det forventes endvidere, at du:

  • er ingeniør på Master-eller bachelorniveau eller tilsvarende kvalifikationer
  • har erfaring som Planner i større infrastruktur- eller byggeprojekter
  • mestrer dansk og engelsk i skrift og tale
  • er positiv af natur og god til samarbejde og kommunikerer på alle niveauer
  • kan arbejde selvstændigt og ser muligheder frem for begrænsninger
  • har omfattende erfaring med planlægningsværktøjer (Primavera, P6) og MS Project
  • det er et plus, hvis du har erfaring med systemer som Tilos, Acumen mv.
  • besidder gode analytiske evner og er opmærksom på detaljer

Vi tilbyder:

Vi tilbyder attraktive arbejdsforhold, gode kolleger og spændende opgaver - og en mulighed for at bidrage til den fortsatte udvikling af København.

For yderligere oplysninger kan du kontakte HR-partner Anne-Louise Winther eller afdelingschef Maj Trige Andersen på tlf. 3311 1700.

Ansøgningsfrist 24. november 2019.

Vi holder løbende samtaler og ansætter så snart, vi har fundet den rette til stillingen.

METROSELSKABET I/SKøbenhavn S2019-11-10T00:00:002019-11-24T00:00:00
330126004Konsulent/projektleder til spildevandstekniske anlæg søges til en rådgivende ingeniørvirksomhed.Robot Vi søger en erfaren konsulent eller en projektleder indenfor spildevandstekniske anlæg til rådgivende ingeniørvirksomhed MOE. Der er tale om en stilling med en stor variation af projekter, der både løses i mindre projektgrupper, og hvor du i andre tilfælde arbejder helt selvstændigt. Virksomheds kunder er primært de kommunale spildevandsforsyninger, og opgaverne er typisk pumpestationer, sparebassiner mv. i oplandet til renseanlæg. Hertil kommer opgaver på renseanlæggene samt afvikling af renseanlæg ved ombygning til pumpestation med sparebassiner og etablering af afskærende ledninger frem til andre renseanlæg. I denne stilling skal du ligeledes være indstillet på at kunne varetage alle faser i projekterne. Udover et stort fagligt miljø med 22 medarbejdere på spildevandsområdet har MOE på landsplan over 180 medarbejdere, der arbejder med infrastruktur, som spildevandsområdet er en del af. Din profil Maskiningeniør, maskinmester eller anden teknisk relevant uddannelse - gerne suppleret med håndværkerbaggrund eller anden praktisk erfaring 5- 10 års relevant erfaring med spildevandstekniske anlæg Bredt kendskab til spildevandstekniske anlæg Kendskab til de grundlæggende processer ved spildevandsbehandling fra kilde til udledning af renset spildevand Kendskab til den grundlæggende hydraulik ved spildevandshåndtering Projektledererfaring Projektering i AutoCad eller tilsvarende tegneprogram Erfaring med maskinel projektering, herunder forundersøgelser og udarbejdelse af arrangementtegninger, PI-Diagrammer samt styringsbeskrivelser og fastlæggelse af maskinudstyr og instrumentering Gerne kendskab til udbudslovgivning og erfaring med både bygge- og anlægsudbud, udbud af vareindkøb og tjenesteydelser, herunder EU-udbud og brug af udbudsportal Erfaring med udarbejdelse af udbudsmateriale og kontrahering Erfaring med byggeledelse, tilsyn, indkøring af anlæg og afleveringsforretninger Erfaring med udarbejdelse af teknisk dokumentation og kendskab til reglerne for CE-mærkning Dine primære arbejdsopgaver Projektledelse Forundersøgelser Projektering Udbud og kontrahering Indkøb Byggeledelse, tilsyn og afleveringsforretning Opstart og indkøring af anlæg Udarbejdelse af teknisk dokumentation, herunder driftsvejledninger Vi tilbyder Mange spændende og udfordrende projekter Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling En arbejdsplads hvor frihed under ansvar er en kerneværdi Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke Løn: efter kvalifikation og erfaring overskudsdeling. En god lønpakke. Tiltrædelse: hurtigst muligt Kort om MOE MOE er en af Danmarks største rådgivende ingeniørvirksomheder med mere end 900 medarbejdere fordelt på landsdækkende kontorer i Danmark og datterselskaber i Norge og Filippinerne. MOE rådgiver inden for områderne Byggeri, Energi Industri og Infrastruktur. Virksomheden er ejet af de ledende medarbejdere. Læs mere om MOE på www.moe.dk Ansøgning og kontakt: Det Tekniske Hus varetager rekrutteringsprocessen for MOE, og er du interesseret i at søge denne stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag til os. Vi behandler din ansøgning fortroligt. Vi holder samtaler løbende. Send ansøgning til info@dettekniskehus.dk Mrk. Specialister med spildevandstekniske anlæg. For yderligere oplysninger kontakt venligst Martin Jensen, mobil 2484 7986 eller Thuy Nguyen, mobil: 2484 7987, mail: tn@dettekniskehus.dk.

Vi søger en erfaren konsulent eller en projektleder indenfor spildevandstekniske anlæg til rådgivende ingeniørvirksomhed MOE.

Der er tale om en stilling med en stor variation af projekter, der både løses i mindre projektgrupper, og hvor du i andre tilfælde arbejder helt selvstændigt.

Virksomheds kunder er primært de kommunale spildevandsforsyninger, og opgaverne er typisk pumpestationer, sparebassiner mv. i oplandet til renseanlæg. Hertil kommer opgaver på renseanlæggene samt afvikling af renseanlæg ved ombygning til pumpestation med sparebassiner og etablering af afskærende ledninger frem til andre renseanlæg.

I denne stilling skal du ligeledes være indstillet på at kunne varetage alle faser i projekterne. Udover et stort fagligt miljø med 22 medarbejdere på spildevandsområdet har MOE på landsplan over 180 medarbejdere, der arbejder med infrastruktur, som spildevandsområdet er en del af. 

 

Din profil

  • Maskiningeniør, maskinmester eller anden teknisk relevant uddannelse - gerne suppleret med håndværkerbaggrund eller anden praktisk erfaring
  • 5- 10 års relevant erfaring med spildevandstekniske anlæg
  • Bredt kendskab til spildevandstekniske anlæg
  • Kendskab til de grundlæggende processer ved spildevandsbehandling fra kilde til udledning af renset spildevand
  • Kendskab til den grundlæggende hydraulik ved spildevandshåndtering
  • Projektledererfaring
  • Projektering i AutoCad eller tilsvarende tegneprogram
  • Erfaring med maskinel projektering, herunder forundersøgelser og udarbejdelse af arrangementtegninger, PI-Diagrammer samt styringsbeskrivelser og fastlæggelse af maskinudstyr og instrumentering
  • Gerne kendskab til udbudslovgivning og erfaring med både bygge- og anlægsudbud, udbud af vareindkøb og tjenesteydelser, herunder EU-udbud og brug af udbudsportal
  • Erfaring med udarbejdelse af udbudsmateriale og kontrahering
  • Erfaring med byggeledelse, tilsyn, indkøring af anlæg og afleveringsforretninger
  • Erfaring med udarbejdelse af teknisk dokumentation og kendskab til reglerne for CE-mærkning

 

Dine primære arbejdsopgaver

  • Projektledelse
  • Forundersøgelser
  • Projektering
  • Udbud og kontrahering
  • Indkøb
  • Byggeledelse, tilsyn og afleveringsforretning
  • Opstart og indkøring af anlæg
  • Udarbejdelse af teknisk dokumentation, herunder driftsvejledninger

  

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE | Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke
  • Løn: efter kvalifikation og erfaring + overskudsdeling. En god lønpakke.
  • Tiltrædelse: hurtigst muligt

 

 

Kort om MOE

MOE er en af Danmarks største rådgivende ingeniørvirksomheder med mere end 900 medarbejdere fordelt på landsdækkende kontorer i Danmark og datterselskaber i Norge og Filippinerne. MOE rådgiver inden for områderne Byggeri, Energi & Industri og Infrastruktur. Virksomheden er ejet af de ledende medarbejdere. Læs mere om MOE på www.moe.dk

 

Ansøgning og kontakt:

Det Tekniske Hus varetager rekrutteringsprocessen for MOE, og er du interesseret i at søge denne stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag til os.

 

Vi behandler din ansøgning fortroligt. Vi holder samtaler løbende. 

Send ansøgning til info@dettekniskehus.dk – Mrk. Specialister med spildevandstekniske anlæg.

 

For yderligere oplysninger kontakt venligst Martin Jensen, mobil 2484 7986 eller Thuy Nguyen, mobil: 2484 7987, mail: tn@dettekniskehus.dk.

 

 

 

 

DET TEKNISKE HUS ApSHerlev2019-11-18T00:00:002020-01-09T00:00:00
330125955Kompetencechef indenfor VVS til MOE.Robot Kompetencechef med VVS-ingeniør installatør baggrund til MOE Vi søger en erfaren kompetencechef med en baggrund som VVS-ingeniør installatør til rådgivende ingeniørvirksomhed MOE i Søborg. Såfremt du har erfaring som kompetencechef eller flere års erfaring som vvs-fagleder inden for byggeri og har lyst til et lidt udadvendt job i firmaet og at deltage i netværk og faglige organisationer, er det lige dig, vi har brug for. Jobbet Dit fokusområde er at sætte retning indenfor VVS og ventilation som er dit fagområde og at engagere og sprede ejerskab i Byggeri division. Dit ansvar og arbejdsopgaver udvikle, forankre, videndele og profilere inden for VVS i division. bidrag til at koncernens strategiske mål for kompetenceområdet nås. bidrage til videndeling på MOE s intranet. bidrage til og sikre, at MOE er førende inden for det faglige område. bidrag til vi anvender de rigtige værktøjer og programmer i divisionen. at vurdere og fastlægge, hvorledes nye normer og standarder indarbejdes i MOE. være sparringspartner og stå til rådighed for andre kollegaer i faglige spørgsmål i divisionen. deltage i projektering og kvalitetssikring. Om dig du er uddannet VVS-ingeniør og har ca. 7 års erfaring med byggeri-projekter som fagingeniør eller fagleder. du kan lide at faglede projekter indenfor VVS og ventilation. du kan tale foran forsamling af kollegaer om dit fagområde vi lægger vægt på, at du har gode samarbejdsevner, er initiativrig samt vil tage aktivt del i at udvikle vores kompetence indenfor VVS og ventilation. du er engageret og arbejder mod firmaets fælles mål. Du har personlig og faglig gennemslagskraft Som person er du udadvendt, god til at kommunikere Du kommunikerer godt på dansk og engelsk i skrift og tale Vi tilbyder 800-900 dygtige og engagerede og rare kollegaer som du kan arbejde sammen med. Uformelt arbejdsmiljø, fleksibilitet og med frihed under ansvar. En arbejdsplads, hvor der er balance mellem arbejds- og privat-liv. Gode kollegaer med vægt på holdånd, åben og ærlig kommunikation og godt samarbejde. Et fagligt inspirerende miljø med gode personlige karriere- og udviklingsmuligheder. En attraktiv lønpakke med mulighed for at være medejer i virksomheden. En dynamisk virksomhed med højt til loftet men kort til handling. En virksomhed hvor kunderne og markedet og medarbejdere er tænkt ind i organisationen. Det gør at vi altid har fingeren på pulsen. En sund virksomhed med en god og stabil økonomi og kundemasse. Lidt om MOE: MOE er en af Danmarks største rådgivende ingeniørvirksomheder med mere end 800 medarbejdere fordelt på landsdækkende kontorer i Danmark og datterselskaber i Norge og på Filippinerne. MOE rådgiver inden for områderne Byggeri, Energi Industri og Infrastruktur. Virksomheden er ejet af de ledende medarbejdere. Besøg MOE: www.moe.dk Tiltrædelse: Hurtigst muligt Arbejdstid: Fuldtid Løn: efter kvalifikation og erfaring overskudsdeling. En attraktiv lønpakke med mulighed for at være medejer i virksomheden. Ansøgning og kontakt: Det Tekniske Hus ApS varetager rekrutteringsprocessen for MOE og er du interesseret i at søge denne stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag til os. Vi behandler din ansøgning fortroligt. Vi holder samtaler løbende. Send et CV eller ansøgning til info@dettekniskehus.dk Mrk. Kompetencechef VVS 2319-117 og la os tage en snak sammen og se på mulighederne. For yderligere oplysninger kontakt venligst Thuy Nguyen, mobil: 2484 7987, mail: tn@dettekniskehus.dk.

Kompetencechef med VVS-ingeniør/installatør baggrund til MOE 

Vi søger en erfaren kompetencechef med en baggrund som VVS-ingeniør/installatør til rådgivende ingeniørvirksomhed MOE i Søborg. Såfremt du har erfaring som kompetencechef eller flere års erfaring som vvs-fagleder inden for byggeri og har lyst til et lidt udadvendt job i firmaet og at deltage i netværk og faglige organisationer, er det lige dig, vi har brug for.

 

Jobbet

Dit fokusområde er at sætte retning indenfor VVS og ventilation som er dit fagområde og at engagere og sprede ejerskab i Byggeri division.

 

Dit ansvar og arbejdsopgaver

  • udvikle, forankre, videndele og profilere inden for VVS i division.
  • bidrag til at koncernens strategiske mål for kompetenceområdet nås.
  • bidrage til videndeling på MOE’s intranet.
  • bidrage til og sikre, at MOE er førende inden for det faglige område.
  • bidrag til vi anvender de rigtige værktøjer og programmer i divisionen.
  • at vurdere og fastlægge, hvorledes nye normer og standarder indarbejdes i MOE.
  • være sparringspartner og stå til rådighed for andre kollegaer i faglige spørgsmål i divisionen.
  • deltage i projektering og kvalitetssikring.

 

Om dig

  • du er uddannet VVS-ingeniør og har ca. 7 års erfaring med byggeri-projekter som fagingeniør eller fagleder.
  • du kan lide at faglede projekter indenfor VVS og ventilation.
  • du kan tale foran forsamling af kollegaer om dit fagområde
  • vi lægger vægt på, at du har gode samarbejdsevner, er initiativrig samt vil tage aktivt del i at udvikle vores kompetence indenfor VVS og ventilation.
  • du er engageret og arbejder mod firmaets fælles mål.
  • Du har personlig og faglig gennemslagskraft
  • Som person er du udadvendt, god til at kommunikere
  • Du kommunikerer godt på dansk og engelsk i skrift og tale

Vi tilbyder

  • 800-900 dygtige og engagerede og rare kollegaer som du kan arbejde sammen med.
  • Uformelt arbejdsmiljø, fleksibilitet og med frihed under ansvar.
  • En arbejdsplads, hvor der er balance mellem arbejds- og privat-liv.
  • Gode kollegaer med vægt på holdånd, åben og ærlig kommunikation og godt samarbejde.
  • Et fagligt inspirerende miljø med gode personlige karriere- og udviklingsmuligheder.
  • En attraktiv lønpakke med mulighed for at være medejer i virksomheden.
  • En dynamisk virksomhed med højt til loftet men kort til handling.
  • En virksomhed hvor kunderne og markedet og medarbejdere er tænkt ind i organisationen. Det gør at vi altid har fingeren på pulsen.
  • En sund virksomhed med en god og stabil økonomi og kundemasse.

 

Lidt om MOE:  MOE er en af Danmarks største rådgivende ingeniørvirksomheder med mere end 800 medarbejdere fordelt på landsdækkende kontorer i Danmark og datterselskaber i Norge og på Filippinerne. MOE rådgiver inden for områderne Byggeri, Energi & Industri og Infrastruktur. Virksomheden er ejet af de ledende medarbejdere.  Besøg MOE:  www.moe.dk

 

Tiltrædelse:  Hurtigst muligt

Arbejdstid: Fuldtid

Løn: efter kvalifikation og erfaring + overskudsdeling. En attraktiv lønpakke med mulighed for at være medejer i virksomheden.

 

 

Ansøgning og kontakt:

Det Tekniske Hus ApS varetager rekrutteringsprocessen for MOE og er du interesseret i at søge denne stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag til os.

Vi behandler din ansøgning fortroligt. Vi holder samtaler løbende.

Send et CV eller ansøgning til info@dettekniskehus.dk – Mrk. Kompetencechef VVS 2319-117 og la os tage en snak sammen og se på mulighederne.  

For yderligere oplysninger kontakt venligst Thuy Nguyen, mobil: 2484 7987, mail: tn@dettekniskehus.dk. 

  

DET TEKNISKE HUS ApSSøborg2019-11-18T00:00:002019-12-20T00:00:00
330107960Tydelige karriereplaner, ansvarsfølelse og en 36 timers arbejdsuge…Robot Dette kan blive din hverdag som El-ingeniør (og projektleder) hos CWN, som er rådgivende ingeniør inden for EL-området. CWN har et motto: det eneste der er statisk er udvikling det er ikke blot tomme ord, men et stærkt personligt fundament, der gennemsyrer virksomheden og som CWN s ejer og medarbejdere efterlever hver eneste dag. Det betyder også, at du ikke kommer til at sidde fast i en bestemt kasse og sat til at projektere den ene dag efter den anden du kommer heller ikke til at opleve at dine udviklingsmuligheder udebliver eller virker begrænsede. Personlig udvikling, tilrettelæggelse af tydelige karriereplaner, ansvarsfølelse (og fik vi nævnt en 36 timers arbejdsuge?) er lig med arbejdsglæde og trivsel i det her job. Kan det nu også være sandt i en branche der er så hårdt spændt for? , spørger du måske dig selv. Bedøm selv ud fra nedenstående, hvor vi netop har skitseret, hvad du kan forvente at møde det første år, hvordan dine udviklingsmuligheder på længere sigt ser ud samt hvilken kultur der hersker i CWN. Inden for det første år i jobbet vil du kunne krydse nedenstående succeskriterier af: Projektering: Få kultur, arbejdsgange, procedurer, projekter og kunder under huden. Assist r dine kolleger med deres opgaver inden for projektering og tillær hurtigt CWN s projekteringsskabelon . Med andre ord: du behersker måden CWN arbejder på. Få, via din nysgerrige tilgang, hurtigt projekteringsopgaver som du driver selvstændigt. Spar med dine kolleger i det omfang der giver mening og påbegynd at udvide din faglige horisont inden for el-området. Find motivation i de varierende opgaver, herunder at arbejde med mindre opgaver såsom en tilstandsvurdering den ene dag og en større bolig-renoveringsopgave eller hotel- og konferenceopgave den næste. Projektledelse: Håndt r selvstændigt de tidligere faser i projekterne, herunder afdæk opgavens omfang, afstem muligheder (og evt. begrænsninger) med kunden samt dispon r opgaven såvel fagligt som økonomisk. Driv proaktivt mellem 3-4 sideløbende projekter sikkert igennem de forskellige faser, vær fremsynet på potentielle barrierer og overhold tid, økonomi og kvalitet på opgaverne. Kundekontakt: Kommunik r tydligt med kunderne og vær på forkant i projekterne. Du får af kunderne ros for din tilgang i projekterne. Øjn muligheden for at udvikle samarbejdet og hav fokus på mersalg gensalg i dit tætte samarbejde med kunden, som oplever din sparring som særdeles værdiskabende i processen. Indgå aftaler med kunderne på potentielle nye opgaver. Følg løbende op på dine samarbejdspartnere og vis en naturlig interesse for deres forretning og visioner. Din udvikling fortsætter i det spor, du finder mest motiverende: Fortsæt din udvikling via en målrettet og dynamisk karriere- og performanceplan, som du, sammen med Claus (CEO), definerer på jeres kvartalsvise udviklingsdialoger, hvor fokus er på dine motivationsfaktorer, indsatser, resultater og udviklingsområder i centrum (mere om det i den indledende dialog med dig). Hos CWN kan din karriere tage tre retninger: Udvikl dig yderligere i rollen som projektleder og eller bygherrerådgiver med det fulde ansvar for tid, økonomi, ressourcer og kvalitet. Arbejd tæt sammen med dine kunder og skab igennem din løsningsorienterede tilgang mersalg gensalg i samarbejdet. I så fald punkt 1 er opfyldt, kan du tage din karriere til næste skridt og blive projektchef. Som projektchef har du ansvaret for en portefølje af kunder og hvor du sidder for bordenden af projekterne. Ønsker du at udvikle dig i en mere faglig retning, er der også mulighed for det. Herunder dygtiggør du dig yderligere inden for projektering og eller el-specifikke områder som du fronter udviklingen på i CWN-regi (eksempelvis inden for CTS-området hvis motivationen er for det). Du sætter standarden for kvaliteten og udvikler fagligheden i teamet. Din baggrund er ikke så afgørende, det er din tilgang, indstilling og dine holdninger til gengæld: Vigtigst af alt er har du en god indstilling til udfordringer, du er proaktiv, nysgerrig og villig til at lære nyt, udvikle dig og ikke mindst har du lysten til at arbejde i et specialiseret miljø som generalist. Du er uddannet el-installatør eller el-ingeniør. Har du tilmed en praktisk baggrund som elektriker vil det bestemt været et plus (men ikke et must). Du har som udgangspunkt minimum et par års erfaring fra rådgiver-branchen. Vil du accelerere din karriere inden for el-området? Så kontakt Anne S. Andersen på 78 79 66 03 og asa@mindgroup.dk eller Jonas Fusager på 78 79 66 09 og jof@mindgroup.adk for at høre mere om jobbet. Vi glæder os til at høre fra dig.

…Dette kan blive din hverdag som El-ingeniør (og projektleder) hos CWN, som er rådgivende ingeniør inden for EL-området. CWN har et motto: ”det eneste der er statisk er udvikling” – det er ikke blot tomme ord, men et stærkt personligt fundament, der gennemsyrer virksomheden og som CWN’s ejer og medarbejdere efterlever hver eneste dag. Det betyder også, at du ikke kommer til at sidde fast i en bestemt ”kasse” og sat til at projektere den ene dag efter den anden – du kommer heller ikke til at opleve at dine udviklingsmuligheder udebliver eller virker begrænsede.

Personlig udvikling, tilrettelæggelse af tydelige karriereplaner, ansvarsfølelse (og fik vi nævnt en 36 timers arbejdsuge?) er lig med arbejdsglæde og trivsel i det her job.

”Kan det nu også være sandt i en branche der er så hårdt spændt for?”, spørger du måske dig selv. Bedøm selv ud fra nedenstående, hvor vi netop har skitseret, hvad du kan forvente at møde det første år, hvordan dine udviklingsmuligheder på længere sigt ser ud samt hvilken kultur der hersker i CWN.

Inden for det første år i jobbet vil du kunne krydse nedenstående succeskriterier af:

Projektering:

  • Få kultur, arbejdsgange, procedurer, projekter og kunder under huden. Assistér dine kolleger med deres opgaver inden for projektering og tillær hurtigt CWN’s ”projekteringsskabelon”. Med andre ord: du behersker måden CWN arbejder på.
  • Få, via din nysgerrige tilgang, hurtigt projekteringsopgaver som du driver selvstændigt. Spar med dine kolleger i det omfang der giver mening og påbegynd at udvide din faglige horisont inden for el-området.
  • Find motivation i de varierende opgaver, herunder at arbejde med mindre opgaver såsom en tilstandsvurdering den ene dag og en større bolig-renoveringsopgave eller hotel- og konferenceopgave den næste.

Projektledelse:

  • Håndtér selvstændigt de tidligere faser i projekterne, herunder afdæk opgavens omfang, afstem muligheder (og evt. begrænsninger) med kunden samt disponér opgaven såvel fagligt som økonomisk.
  • Driv proaktivt mellem 3-4 sideløbende projekter sikkert igennem de forskellige faser, vær fremsynet på potentielle barrierer og overhold tid, økonomi og kvalitet på opgaverne.

Kundekontakt:

  • Kommunikér tydligt med kunderne og vær på forkant i projekterne. Du får af kunderne ros for din tilgang i projekterne.
  • Øjn muligheden for at udvikle samarbejdet og hav fokus på mersalg/gensalg i dit tætte samarbejde med kunden, som oplever din sparring som særdeles værdiskabende i processen. Indgå aftaler med kunderne på potentielle nye opgaver.
  • Følg løbende op på dine samarbejdspartnere og vis en naturlig interesse for deres forretning og visioner.

Din udvikling fortsætter i det spor, du finder mest motiverende:

Fortsæt din udvikling via en målrettet og dynamisk karriere- og performanceplan, som du, sammen med Claus (CEO), definerer på jeres kvartalsvise udviklingsdialoger, hvor fokus er på dine motivationsfaktorer, indsatser, resultater og udviklingsområder i centrum (mere om det i den indledende dialog med dig).

Hos CWN kan din karriere tage tre retninger:

  1. Udvikl dig yderligere i rollen som projektleder og/eller bygherrerådgiver med det fulde ansvar for tid, økonomi, ressourcer og kvalitet. Arbejd tæt sammen med dine kunder og skab igennem din løsningsorienterede tilgang mersalg/gensalg i samarbejdet.
  2. I så fald punkt 1 er opfyldt, kan du tage din karriere til næste skridt og blive projektchef. Som projektchef har du ansvaret for en portefølje af kunder og hvor du sidder for bordenden af projekterne.
  3. Ønsker du at udvikle dig i en mere faglig retning, er der også mulighed for det. Herunder dygtiggør du dig yderligere inden for projektering og/eller el-specifikke områder som du fronter udviklingen på i CWN-regi (eksempelvis inden for CTS-området hvis motivationen er for det). Du sætter standarden for kvaliteten og udvikler fagligheden i teamet.

Din baggrund er ikke så afgørende, det er din tilgang, indstilling og dine holdninger til gengæld:

Vigtigst af alt er har du en god indstilling til udfordringer, du er proaktiv, nysgerrig og villig til at lære nyt, udvikle dig og ikke mindst har du lysten til at arbejde i et specialiseret miljø som generalist.

Du er uddannet el-installatør eller el-ingeniør. Har du tilmed en praktisk baggrund som elektriker vil det bestemt været et plus (men ikke et must). Du har som udgangspunkt minimum et par års erfaring fra rådgiver-branchen.

Vil du accelerere din karriere inden for el-området?

Så kontakt Anne S. Andersen på 78 79 66 03 og asa@mindgroup.dk eller Jonas Fusager på 78 79 66 09 og jof@mindgroup.adk for at høre mere om jobbet. Vi glæder os til at høre fra dig.

mindSøborg2019-10-16T00:00:002019-12-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

VVS-projektleder til renovering og ombygning

EXACTsearch

København Ø
Peter Jahn Partnere har mere end 30 års erfaring med renovering og forbedring af danske bygninger, som rådgivende ingeniører inden for bæredygtige renoveringsprojekter, vedligeholdelse, fornyelse og forbedring af ejendomme. Kunden i centrum Hos Pete...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:4. december 2019

Planner

METROSELSKABET I/S

København S
Har du erfaring med at monitorere store anlægsprojekter, og vil du være med til at understøtte bygherreledelsen med projektstyring gennem alle faser i Metroselskabet og Hovedstadens Letbane. I øjeblikket bygger vi metroafgreninger til både Nord- og ...
Indrykket:10. november 2019
Udløbsdato:24. november 2019

Konsulent/projektleder til spildevandstekniske anlæg søges til en rådgivende ingeniørvirksomhed.

DET TEKNISKE HUS ApS

Herlev
Vi søger en erfaren konsulent eller en projektleder indenfor spildevandstekniske anlæg til rådgivende ingeniørvirksomhed MOE. Der er tale om en stilling med en stor variation af projekter, der både løses i mindre projektgrupper, og hvor du i andre t...
Indrykket:18. november 2019
Udløbsdato:9. januar 2020

Kompetencechef indenfor VVS til MOE.

DET TEKNISKE HUS ApS

Søborg
Kompetencechef med VVS-ingeniør installatør baggrund til MOE Vi søger en erfaren kompetencechef med en baggrund som VVS-ingeniør installatør til rådgivende ingeniørvirksomhed MOE i Søborg. Såfremt du har erfaring som kompetencechef eller flere års e...
Indrykket:18. november 2019
Udløbsdato:20. december 2019

Tydelige karriereplaner, ansvarsfølelse og en 36 timers arbejdsuge…

mind

Søborg
Dette kan blive din hverdag som El-ingeniør (og projektleder) hos CWN, som er rådgivende ingeniør inden for EL-området. CWN har et motto: det eneste der er statisk er udvikling det er ikke blot tomme ord, men et stærkt personligt fundament, der genn...
Indrykket:16. oktober 2019
Udløbsdato:11. december 2019