Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Konstruktør

Trives du med en arbejdsdag hvor der er mange ”bolde” i luften, og daglig kontakt med både medarbejdere, kunder, leverandører og underentreprenører? Så er du måske vores nye kollega!

Grundet stigende ordretilgang og en masse spændende projekter i pipelinen, søger vi lige nu en erfaren konstruktør til vores daglige drift, egenproduktion og byggeprojekter.

Virksomhedsprofil – FOCUS Moduler A/S

Du bliver en del af et dynamisk team i udvikling på vores adresse i Randers, hvor vi råder over produktionsfaciliteter, kontor og velfærdsforhold i en moderne bygning på ca. 5.000 kvm samt oplagringsplads på 20.000 kvm.

Vi producerer, sælger og udlejer pavillon- og modulbyggeri, mandskabsvogne til diverse byggepladser og moduler til alle typer formål, herunder især kontorbyggeri samt institutioner. Vi råder over en stor udlejningsflåde, som dagligt skal serviceres og genudlejes. Derudover har vi løbende tilgang af ny produceret moduler fra egen produktion.

FOCUS Moduler A/S har i dag cirka 25 medarbejdere, hvor vi håber at du måske kunne blive en del af vores team, hvor fællesskab er i højsæde med uformel omgangstone i hverdagen.

Om jobbet, dine arbejdsopgaver:

  • Konstruktions- og tegningsrelateret opgaver
  • Udarbejdelse af produktionstegninger og beskrivelser
  • Sparring med produktionschef og medarbejdere, herunder teknisk rådgivning
  • Projektering af større byggeprojekter i samarbejde med dine kollegaer
  • Sparring med salgsafdelingen om større entrepriser (Oftest totalentrepriser)
  • Deltage i udvikling og nye tiltag for optimeringer internt

Mere om dig, du har:

  • Solide egenskaber indenfor CAD-programmer herunder Revit og- eller Autocad Architecture
  • Materialekendskab og gode kompetencer indenfor trækonstruktioner
  • Evnen til at få ting til at ske
  • Gode samarbejdsevner og et godt humør, samt positiv indstillet overfor kunder, medarbejdere og samarbejdspartnere
  • Gerne erfaring indenfor lignende stilling, og gerne fra modul og- eller elementbyggeri
  • Gerne projektledelseserfaring

FOCUS Moduler A/S tilbyder dig:

En udfordrende stilling hvor dagligdagen ofte går rigtig stærkt, og hvor du vil få forskellige ansvarsområder og derved også kan udvikle dig selv personligt med mange tværfaglige aspekter. Du vil blive del af et dynamisk team som gerne går langt for at få tingene til at lykkedes. Vi er en lille organisation som har en flad struktur med en meget uformel omgangstone, hvor du kan være sikker på alle interessere sig for alle er glade og tilfredse.

Løn og personalegoder vil blive forhandlet individuelt efter kvalifikationer på et attraktivt niveau.

Opstart i henhold til nærmere aftale, snarest muligt.

Rekrutteringsansvarlig:

Ansøgningsfrist 15-07-2019


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047119Phoenix-ba78de0812019-06-23T00:00:00Konstruktør

Trives du med en arbejdsdag hvor der er mange ”bolde” i luften, og daglig kontakt med både medarbejdere, kunder, leverandører og underentreprenører? Så er du måske vores nye kollega!

Grundet stigende ordretilgang og en masse spændende projekter i pipelinen, søger vi lige nu en erfaren konstruktør til vores daglige drift, egenproduktion og byggeprojekter.

Virksomhedsprofil – FOCUS Moduler A/S

Du bliver en del af et dynamisk team i udvikling på vores adresse i Randers, hvor vi råder over produktionsfaciliteter, kontor og velfærdsforhold i en moderne bygning på ca. 5.000 kvm samt oplagringsplads på 20.000 kvm.

Vi producerer, sælger og udlejer pavillon- og modulbyggeri, mandskabsvogne til diverse byggepladser og moduler til alle typer formål, herunder især kontorbyggeri samt institutioner. Vi råder over en stor udlejningsflåde, som dagligt skal serviceres og genudlejes. Derudover har vi løbende tilgang af ny produceret moduler fra egen produktion.

FOCUS Moduler A/S har i dag cirka 25 medarbejdere, hvor vi håber at du måske kunne blive en del af vores team, hvor fællesskab er i højsæde med uformel omgangstone i hverdagen.

Om jobbet, dine arbejdsopgaver:

  • Konstruktions- og tegningsrelateret opgaver
  • Udarbejdelse af produktionstegninger og beskrivelser
  • Sparring med produktionschef og medarbejdere, herunder teknisk rådgivning
  • Projektering af større byggeprojekter i samarbejde med dine kollegaer
  • Sparring med salgsafdelingen om større entrepriser (Oftest totalentrepriser)
  • Deltage i udvikling og nye tiltag for optimeringer internt

Mere om dig, du har:

  • Solide egenskaber indenfor CAD-programmer herunder Revit og- eller Autocad Architecture
  • Materialekendskab og gode kompetencer indenfor trækonstruktioner
  • Evnen til at få ting til at ske
  • Gode samarbejdsevner og et godt humør, samt positiv indstillet overfor kunder, medarbejdere og samarbejdspartnere
  • Gerne erfaring indenfor lignende stilling, og gerne fra modul og- eller elementbyggeri
  • Gerne projektledelseserfaring

FOCUS Moduler A/S tilbyder dig:

En udfordrende stilling hvor dagligdagen ofte går rigtig stærkt, og hvor du vil få forskellige ansvarsområder og derved også kan udvikle dig selv personligt med mange tværfaglige aspekter. Du vil blive del af et dynamisk team som gerne går langt for at få tingene til at lykkedes. Vi er en lille organisation som har en flad struktur med en meget uformel omgangstone, hvor du kan være sikker på alle interessere sig for alle er glade og tilfredse.

Løn og personalegoder vil blive forhandlet individuelt efter kvalifikationer på et attraktivt niveau.

Opstart i henhold til nærmere aftale, snarest muligt.

Rekrutteringsansvarlig:

Ansøgningsfrist 15-07-2019

2019-07-16T00:51:44.273 Trives du med en arbejdsdag hvor der er mange bolde i luften, og daglig kontakt med både medarbejdere, kunder, leverandører og underentreprenører? Så er du måske vores nye kollega! Grundet stigende ordretilgang og en masse spændende projekter i pipelinen, søger vi lige nu en erfaren konstruktør til vores daglige drift, egenproduktion og byggeprojekter. Virksomhedsprofil FOCUS Moduler A S Du bliver en del af et dynamisk team i udvikling på vores adresse i Randers, hvor vi råder over produktionsfaciliteter, kontor og velfærdsforhold i en moderne bygning på ca. 5.000 kvm samt oplagringsplads på 20.000 kvm. Vi producerer, sælger og udlejer pavillon- og modulbyggeri, mandskabsvogne til diverse byggepladser og moduler til alle typer formål, herunder især kontorbyggeri samt institutioner. Vi råder over en stor udlejningsflåde, som dagligt skal serviceres og genudlejes. Derudover har vi løbende tilgang af ny produceret moduler fra egen produktion. FOCUS Moduler A S har i dag cirka 25 medarbejdere, hvor vi håber at du måske kunne blive en del af vores team, hvor fællesskab er i højsæde med uformel omgangstone i hverdagen. Om jobbet, dine arbejdsopgaver: Konstruktions- og tegningsrelateret opgaver Udarbejdelse af produktionstegninger og beskrivelser Sparring med produktionschef og medarbejdere, herunder teknisk rådgivning Projektering af større byggeprojekter i samarbejde med dine kollegaer Sparring med salgsafdelingen om større entrepriser (Oftest totalentrepriser) Deltage i udvikling og nye tiltag for optimeringer internt Mere om dig, du har: Solide egenskaber indenfor CAD-programmer herunder Revit og- eller Autocad Architecture Materialekendskab og gode kompetencer indenfor trækonstruktioner Evnen til at få ting til at ske Gode samarbejdsevner og et godt humør, samt positiv indstillet overfor kunder, medarbejdere og samarbejdspartnere Gerne erfaring indenfor lignende stilling, og gerne fra modul og- eller elementbyggeri Gerne projektledelseserfaring FOCUS Moduler A S tilbyder dig: En udfordrende stilling hvor dagligdagen ofte går rigtig stærkt, og hvor du vil få forskellige ansvarsområder og derved også kan udvikle dig selv personligt med mange tværfaglige aspekter. Du vil blive del af et dynamisk team som gerne går langt for at få tingene til at lykkedes. Vi er en lille organisation som har en flad struktur med en meget uformel omgangstone, hvor du kan være sikker på alle interessere sig for alle er glade og tilfredse. Løn og personalegoder vil blive forhandlet individuelt efter kvalifikationer på et attraktivt niveau. Opstart i henhold til nærmere aftale, snarest muligt. Rekrutteringsansvarlig: CEO Claus Løgager 87 10 90 99 cl@focusmoduler.dk www.focusmoduler.dk Ansøgningsfrist 15-07-201911jobnetba78de08100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-15T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandRandersEuropaDanmarkJyllandØstjyllandFavrskov3550566FOCUS MODULER A/S11Vandværksvej 428960Randers SØDKDanmark0cl@focusmoduler.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent781702JobNet5007680500768010020-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ba78de08https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ba78de08https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ba78de08&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ba78de08&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Bygge_og_anlaeg/1.jpgKonstruktør12008001Dansk3Læse/ tale214203Bygningskonstruktør21Bygge og anlæg362113156cl@focusmoduler.dkcl@focusmoduler.dkDKDanmarkDKDanmark330117771CTS teknikerRobot Frisk og topmotiveret CTS tekniker søges til spændende opgaver i Jylland. Kan du nikke genkendende til følgende? Du har gåpåmod og er topmotiveret Du kan lide at arbejde med mennesker Du arbejder selvstændig og trives med frihed under ansvar Du er struktureret, har ordenssans og er fleksibel Du ønsker en spændende og alsidig arbejdsdag, med gode kollegaer og stor teamspirit Så er du måske lige netop den CTS tekniker, vi søger til vores afdeling i Århus, hvor du vil stå for at servicere, renovere og ombygge kunders CTS anlæg i Jylland. Hvem er vi? Jysk CTS A S er en af de førende virksomheder indenfor intelligent bygningsautomatik med voksende aktiviteter indenfor ny installation, renovering og servicering af CTS og IBI systemer. Vi er et certificeret Honeywell og Tridium systemhus og besidder nogle af branchens bedste kompetencer, hvilket gør, at vi leverer nogle af de mest effektive løsninger. Jysk CTS blev grundlagt i 2003 og har siden været under rivende udvikling, hvor vi i dag har fire afdelinger og over 50 medarbejdere. Det der kendetegner virksomheden er, at vi alle har en passioneret tilgang til at udfordre og udvikle CTS-løsninger, for at levere den bedste løsning og kvalitet til vores kunder. Hvad skal du lave? Renovere og ombygge CTS anlæg, små som store opgaver Servicere og vedligeholde CTS anlæg for vores kunder Supportere vores kunder med kompetent rådgivning og løsninger Se nye muligheder for at afsætte vores produkter hos eksisterende kunder Vi ser gerne, at du: Har en dyb teknisk forståelse og indsigt Har erfaring indenfor og stor forståelse for CTS IBI, VVS og ventilation Kan lide kundekontakt og er serviceminded Har en generel god programforståelse Er en rutineret PC-bruger Har kørekort Til gengæld tilbyder vi: Et selvstændigt job, men med fokus på sammenhold og godt arbejdsklima Et stærkt team, hvor vi altid står klar til at hjælpe hinanden med at løse opgaver og problemer undervejs, så du aldrig står alene Et arbejde med klare retningslinjer, men stadig en uformel og positiv omgangstone med flere sociale arrangementer Et job med frihed under ansvar, hvor der er mulighed for at planlægge din arbejdsdag, som det passer dig, så længe opgaverne løses indenfor tidsrammen Mulighed for at udvikle dine kompetencer både fagligt, personligt og uddannelsesmæssigt En løn der matcher dine kvalifikationer, samt pensions- og sundhedsordning Vil du være med på vores hold? Så tøv ikke med at sende din ansøgning til job@jysk-cts.dk og skriv 8210-TEK i emnefeltet. Vi afholder samtaler løbende til den rette kandidat er fundet, så vent endelig ikke med at søge jobbet. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til serviceleder Kim Devantier på tlf. 41 78 79 90. Er du interesseret i at vide mere om Jysk CTS, kan du besøge vores hjemmeside www.jysk-cts.dk. Vi glæder os til at høre fra dig!

Frisk og topmotiveret CTS tekniker søges til spændende opgaver i Jylland.

Kan du nikke genkendende til følgende?

  • • Du har gåpåmod og er topmotiveret
  • • Du kan lide at arbejde med mennesker
  • • Du arbejder selvstændig og trives med frihed under ansvar
  • • Du er struktureret, har ordenssans og er fleksibel
  • • Du ønsker en spændende og alsidig arbejdsdag, med gode kollegaer og stor teamspirit

Så er du måske lige netop den CTS tekniker, vi søger til vores afdeling i Århus, hvor du vil stå for at servicere, renovere og ombygge kunders CTS anlæg i Jylland.

Hvem er vi?

Jysk CTS A/S er en af de førende virksomheder indenfor intelligent bygningsautomatik med voksende aktiviteter indenfor ny installation, renovering og servicering af CTS og IBI systemer.

Vi er et certificeret Honeywell og Tridium systemhus og besidder nogle af branchens bedste kompetencer, hvilket gør, at vi leverer nogle af de mest effektive løsninger. Jysk CTS blev grundlagt i 2003 og har siden været under rivende udvikling, hvor vi i dag har fire afdelinger og over 50 medarbejdere. Det der kendetegner virksomheden er, at vi alle har en passioneret tilgang til at udfordre og udvikle CTS-løsninger, for at levere den bedste løsning og kvalitet til vores kunder.

Hvad skal du lave?

• Renovere og ombygge CTS anlæg, små som store opgaver

• Servicere og vedligeholde CTS anlæg for vores kunder

• Supportere vores kunder med kompetent rådgivning og løsninger

• Se nye muligheder for at afsætte vores produkter hos eksisterende kunder

Vi ser gerne, at du:

• Har en dyb teknisk forståelse og indsigt

• Har erfaring indenfor og stor forståelse for CTS/IBI, VVS og ventilation

• Kan lide kundekontakt og er serviceminded

• Har en generel god programforståelse

• Er en rutineret PC-bruger

• Har kørekort

Til gengæld tilbyder vi:

• Et selvstændigt job, men med fokus på sammenhold og godt arbejdsklima

• Et stærkt team, hvor vi altid står klar til at hjælpe hinanden med at løse opgaver og problemer undervejs, så du aldrig står alene

• Et arbejde med klare retningslinjer, men stadig en uformel og positiv omgangstone med flere sociale arrangementer

• Et job med frihed under ansvar, hvor der er mulighed for at planlægge din arbejdsdag, som det passer dig, så længe opgaverne løses indenfor tidsrammen

• Mulighed for at udvikle dine kompetencer både fagligt, personligt og uddannelsesmæssigt

• En løn der matcher dine kvalifikationer, samt pensions- og sundhedsordning

Vil du være med på vores hold?

Så tøv ikke med at sende din ansøgning til job@jysk-cts.dk og skriv "8210-TEK" i emnefeltet. Vi afholder samtaler løbende til den rette kandidat er fundet, så vent endelig ikke med at søge jobbet.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til serviceleder Kim Devantier på tlf. 41 78 79 90.

Er du interesseret i at vide mere om Jysk CTS, kan du besøge vores hjemmeside www.jysk-cts.dk. Vi glæder os til at høre fra dig!

 

 

Jysk CTS A/SAarhus V2019-11-05T00:00:002019-11-29T00:00:00
330116500Byggesagsbehandler til Teknik- og MiljøafdelingenRobot Teknik og Miljøafdelingen søger en engageret byggesagsbehandler med flair for god dialog. I Silkeborg Kommune har vi fuld fart på byudviklingsopgaverne. Nye boligprojekter skyder op i bymidten og omegnsbyerne, og der er spændende erhvervsprojekter i gang langs motorvejen. Naturen og friluftslivet spiller en stor rolle i kommunes udvikling og vi er for nyligt kåret som Danmarks Outdoorhovedstad. Vi vil udnytte vores rolle og placering i Business Region Aarhus og udvikle både Silkeborg og de omliggende byer i kommunen som attraktive muligheder for bosætning, handel og erhverv. Stillingen Hvis du er til samarbejde, effektivitet og kvalitet i sagsbehandlingen, så er et job som byggesagsbehandler i Silkeborg Kommune måske noget for dig. Vi søger en ny kollega, da en erfaren medarbejder har valgt at søge nye udfordringer. Der er tale om en stilling som byggesagsbehandler, hvor du vil blive bredt beskæftiget med mange forskellige typer af byggerier. Vi har samtidig behov for at du kan hjælpe til med forskellige andre drifts- og udviklingsopgaver. Vi tilbyderEt job med varierende opgaverEt fagligt miljø, hvor der er plads til personlig og faglig udviklingDit arbejdsområde vil primært være behandling af byggeansøgninger med henblik på tilladelser efter Byggeloven og anden lovgivning, herunder Planlovning.Derudover vil dit arbejde bestå i gennem en god forhåndsdialog, at servicere borgere med råd og vejledning. Du vil komme til at drøfte løsninger på bygningsmæssige problemstillinger med både professionelle rådgivere og med private bygherrer uden faglig indsigt.Du vil også komme til at afgøre dispensationssager indenfor Planlovens område, og alt afhængig af hvordan vi disponerer opgaverne i teamet kan der være kondemneringssager indenfor Byfornyelsesloven.Du vil løbende få mulighed for at deltage i fagligt relevante efteruddannelseskurser, så du kan udvide dine faglige kompetencer indenfor de områder, som du beskæftiger dig med.En fast stilling på 37 timer (inkl. pauser)Plan og Byg Som medarbejder i Plan- og Byg, bliver du en del af et dynamiske miljø på i alt 35 engagerede personer. Plan og Byg er organiseret i fire teams: Team BygTeam Strategi og ErhvervTeam Bolig og ByudviklingTeam Landskab og OmegnsbyerDu vil blive ansat i Team Byg. Vi arbejder tæt sammen med vores ejendomsafdeling og med de øvrige teams i Teknik og Miljø. Vi har et særligt fokus på at sikre helhed mellem det plan- og byggefaglige og vi servicer på den måde borgere og virksomheder fra start til slut i forbindelse med byggeri. Vi indgår i de strategiske overvejelser om kommunens fremtid og er et vigtigt kontaktpunkt for lokalmiljøerne. Vi lægger vægt på udvikling af personlige og faglige kompetencer. Du vil få et udfordrende job i en travl og afvekslende hverdag med varierende opgaver, og engagerede- og dygtige kollegaer. Der er 12 medarbejdere i Team Byg. 11 byggesagsbehandlere og en delvist administrativ person, der forestår den indledningsvise screening af samtlige sager. Det er et velfungerende team, der evner at holde humøret højt og hjælpe hinanden i en meget travl hverdag. Vi søger en kollega, derInteresserer sig for byggelovgivning og gerne har et vist kendskab til Planloven og andre relevante lovområder.Motiveres ved at levere gode bygge- og planafgørelser i et borger- og virksomhedsrettet fokus, hvor det er vigtigt, at der bliver lyttet til ønsker samtidig med at lovens anvisninger følges.Du skal have et stærkt ønske om at arbejde med kommunal forvaltning og forstå de grundlæggende spilleregler.Det er en fordel, at du har erfaring med sagsbehandling.Du skal være struktureret anlagt, have god sans for detaljen og gode samarbejdsevner for at matche stillingen.Relevant uddannelse, fx som ingeniør, bygning konstruktør eller arkitektI forbindelse med sagsbehandlingen benytter vi en bred vifte af IT-programmer, herunder KMD-structura, Get Organized (ESDH) og Adobe Pro for at nævne de mest anvendte. Det vil derfor være en fordel, hvis du i forvejen er bekendt med nogle af disse programmer. Forventet opstart 6. januar 2020. Yderligere information: Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte Plan- og Byggechef Trine Skammelsen på tlf. 3055 4788 eller Fagkoordinator Dennis Lynnerup Bech på tlf. 8970 1437. Ansøgningsfrist mandag den 18. november 2019. Ansættelsessamtaler afholdes fredag den 22. november om formiddagen. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online via vores hjemmeside og klik nedenfor på Send ansøgning. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Husk at anføre job nr. 341.Teknik og Miljøafdelingen søger en engageret byggesagsbehandler med flair for god dialog.

I Silkeborg Kommune har vi fuld fart på byudviklingsopgaverne. Nye boligprojekter skyder op i bymidten og omegnsbyerne, og der er spændende erhvervsprojekter i gang langs motorvejen. Naturen og friluftslivet spiller en stor rolle i kommunes udvikling og vi er for nyligt kåret som Danmarks Outdoorhovedstad. Vi vil udnytte vores rolle og placering i Business Region Aarhus og udvikle både Silkeborg og de omliggende byer i kommunen som attraktive muligheder for bosætning, handel og erhverv. 
  
Stillingen

Hvis du er til samarbejde, effektivitet og kvalitet i sagsbehandlingen, så er et job som byggesagsbehandler i Silkeborg Kommune måske noget for dig.
 
Vi søger en ny kollega, da en erfaren medarbejder har valgt at søge nye udfordringer.
 
Der er tale om en stilling som byggesagsbehandler, hvor du vil blive bredt beskæftiget med mange forskellige typer af byggerier. Vi har samtidig behov for at du kan hjælpe til med forskellige andre drifts- og udviklingsopgaver.
  
Vi tilbyder
  • Et job med varierende opgaver
  • Et fagligt miljø, hvor der er plads til personlig og faglig udvikling
  • Dit arbejdsområde vil primært være behandling af byggeansøgninger med henblik på tilladelser efter Byggeloven og anden lovgivning, herunder Planlovning.
  • Derudover vil dit arbejde bestå i gennem en god forhåndsdialog, at servicere borgere med råd og vejledning. Du vil komme til at drøfte løsninger på bygningsmæssige problemstillinger med både professionelle rådgivere og med private bygherrer uden faglig indsigt.
  • Du vil også komme til at afgøre dispensationssager indenfor Planlovens område, og alt afhængig af hvordan vi disponerer opgaverne i teamet kan der være kondemneringssager indenfor Byfornyelsesloven.
  • Du vil løbende få mulighed for at deltage i fagligt relevante efteruddannelseskurser, så du kan udvide dine faglige kompetencer indenfor de områder, som du beskæftiger dig med.
  • En fast stilling på 37 timer (inkl. pauser)
Plan og Byg 

Som medarbejder i Plan- og Byg, bliver du en del af et dynamiske miljø på i alt 35 engagerede personer.
 
Plan og Byg er organiseret i fire teams: 
 
  • Team Byg
  • Team Strategi og Erhverv
  • Team Bolig og Byudvikling
  • Team Landskab og Omegnsbyer
Du vil blive ansat i Team Byg. Vi arbejder tæt sammen med vores ejendomsafdeling og med de øvrige teams i Teknik og Miljø. Vi har et særligt fokus på at sikre helhed mellem det plan- og byggefaglige og vi servicer på den måde borgere og virksomheder fra start til slut i forbindelse med byggeri.

Vi indgår i de strategiske overvejelser om kommunens fremtid og er et vigtigt kontaktpunkt for lokalmiljøerne.

Vi lægger vægt på udvikling af personlige og faglige kompetencer. Du vil få et udfordrende job i en travl og afvekslende hverdag med varierende opgaver, og engagerede- og dygtige kollegaer.
 
Der er 12 medarbejdere i Team Byg. 11 byggesagsbehandlere og en delvist administrativ person, der forestår den indledningsvise screening af samtlige sager. Det er et velfungerende team, der evner at holde humøret højt og hjælpe hinanden i en meget travl hverdag.

Vi søger en kollega, der
  • Interesserer sig for byggelovgivning og gerne har et vist kendskab til Planloven og andre relevante lovområder.
  • Motiveres ved at levere gode bygge- og planafgørelser i et borger- og virksomhedsrettet fokus, hvor det er vigtigt, at der bliver lyttet til ønsker samtidig med at lovens anvisninger følges.
  • Du skal have et stærkt ønske om at arbejde med kommunal forvaltning og forstå de grundlæggende spilleregler.
  • Det er en fordel, at du har erfaring med sagsbehandling.
  • Du skal være struktureret anlagt, have god sans for detaljen og gode samarbejdsevner for at matche stillingen.
  • Relevant uddannelse, fx som ingeniør, bygning konstruktør eller arkitekt
I forbindelse med sagsbehandlingen benytter vi en bred vifte af IT-programmer, herunder KMD-structura, Get Organized (ESDH) og Adobe Pro for at nævne de mest anvendte. Det vil derfor være en fordel, hvis du i forvejen er bekendt med nogle af disse programmer.

Forventet opstart 6. januar 2020.

Yderligere information:
Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte Plan- og Byggechef Trine Skammelsen på tlf. 3055 4788 eller Fagkoordinator Dennis Lynnerup Bech på tlf. 8970 1437.
 
Ansøgningsfrist mandag den 18. november 2019. Ansættelsessamtaler afholdes fredag den 22. november om formiddagen.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online via vores hjemmeside og klik nedenfor på Send ansøgning. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Husk at anføre job nr. 341.

Silkeborg KommuneSilkeborg2019-11-01T00:00:002019-11-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

CTS tekniker

Jysk CTS A/S

Aarhus V
Frisk og topmotiveret CTS tekniker søges til spændende opgaver i Jylland. Kan du nikke genkendende til følgende? Du har gåpåmod og er topmotiveret Du kan lide at arbejde med mennesker Du arbejder selvstændig og trives med frihed under ansvar Du er s...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:29. november 2019

Byggesagsbehandler til Teknik- og Miljøafdelingen

Silkeborg Kommune

Silkeborg
Teknik og Miljøafdelingen søger en engageret byggesagsbehandler med flair for god dialog. I Silkeborg Kommune har vi fuld fart på byudviklingsopgaverne. Nye boligprojekter skyder op i bymidten og omegnsbyerne, og der er spændende erhvervsprojekter i...
Indrykket:1. november 2019
Udløbsdato:18. november 2019