Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Konsulent (barselsvikariat) til stabsfunktion i Sundhedsplatformen

SP Hospitalskoordination søger en konsulent til et étårigt barselsvikariat og kan tilbyde et spændende job, med store udviklingsmuligheder i en sektion der er omdrejningspunkt for koordinering, planlægning, drift og udvikling. Du kommer helt tæt på beslutningsprocesser og opererer i spændingsfeltet mellem IT, sundhedsfaglige og politiske prioriteringer. Er du klar til at tage ansvar og trives du i en alsidig og tempofyldt hverdag? Så er du måske vores nye kollega?

I stillingen som konsulent bliver du en del af et fagligt stærkt team der arbejder med sekretariatsbetjening, sagsfremstilling, planlægningsopgaver, udarbejdelse af mødegrundlag og ledelsesinformation, mindre projekter samt ledelsesbetjening.

Region Hovedstaden og Region Sjælland er gået sammen om at anskaffe, implementere og drifte en fælles elektronisk patientjournal; Sundhedsplatformen. Pr. 1. januar 2018 var Sundhedsplatformen implementeret på alle hospitaler og sygehuse i de to regioner, og overgik derfor til drift.

Om os

Hospitalskoordination er en af fire sektioner i SP Patient, der sammen med enheden SP Klinik er ansvarlig for vedligeholdelse og udvikling af Sundhedsplatformen. Enhederne er placeret i Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) i Region Hovedstaden. De to enheder består af otte sektioner og ca. 200 medarbejdere.

Hospitalskoordination er en stabsfunktion, der understøtter SP sektionerne og har mange snitflader både internt i Sundhedsplatformen samt til resten af Region Hovedstaden og Region Sjælland.

Du vil i Hospitalskoordination skulle navigere i spændingsfeltet mellem IT-fagligt personale og beslutningstagere, og have forståelse for de udfordringer der opstår mellem IT og en travl klinisk hverdag. Sektionen består af ca. 15 medarbejdere, fordelt på tre teams, der bl.a. beskæftiger sig med ledelsesbetjening, projektledelse og patientsikkerhed.

Opgaverne vil være varierende, og omfatter blandt andet:

  • Sekretariatsbetjening
  • Udfærdige og koordinering af aktindsigter og politiker spørgsmål mv.
  • Projekt ”Brugerkonference 2020”
  • Udarbejdelse af sagsfremstillinger i SP, planlægningsopgaver samt ledelsesbetjening
  • Løbende ad hoc-opgaver
Dine kvalifikationer og kompetencer

Det er væsentligt, at du har erfaring med sekretariatsbetjening og har gode formidlingsevner. Du kan både være i starten af din karriere eller have flere års erfaring.

Derudover vægter vi, at du:

  • har en relevant uddannelse på kandidatniveau
  • arbejder struktureret og løsningsorienteret
  • har politisk tæft, og god forståelse for arbejds- og beslutningsgange i en politisk styret organisation
  • er en stærk kommunikator både mundtligt og skriftligt
  • har fokus på deadlines, og formår at følge op på beslutninger
Som person er du:

  • uformel og i stand til at tackle udfordringer uden at give op
  • lyttende og tillidsskabende
  • robust og trives i en travl og udviklende organisation
  • god til at samarbejde på tværs af en stor og kompleks organisation
Vi tilbyder

En unik chance for at arbejde med udvikling af Sundhedsplatformen og fremtidens digitaliserede sundhedsvæsen i en travl og afvekslende hverdag.


Endvidere tilbyder vi dig:


  • et job hvor faglige udfordringer, vidensdeling samt professionalisme er vigtige motivationsfaktorer
  • en fleksibel arbejdsform med frihed under ansvar, stærkt fællesskab med dygtige kolleger og kontakt til mange forskellige faggrupper
  • en stor arbejdsplads med et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø og med mange kolleger.
Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef for SP Hospitalskoordination Mette Rye Sørensen på telefon 21 18 77 18 eller mail: mette.rye.soerensen@regionh.dk

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge og dit ansættelsessted vil være på Lyngbyvej, 2100 København Ø.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning vedlagt relevante papirer senest fredag den 30. august kl. 12:00.



Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330044663Phoenix-a8e075e112019-06-19T00:00:00Konsulent (barselsvikariat) til stabsfunktion i SundhedsplatformenSP Hospitalskoordination søger en konsulent til et étårigt barselsvikariat og kan tilbyde et spændende job, med store udviklingsmuligheder i en sektion der er omdrejningspunkt for koordinering, planlægning, drift og udvikling. Du kommer helt tæt på beslutningsprocesser og opererer i spændingsfeltet mellem IT, sundhedsfaglige og politiske prioriteringer. Er du klar til at tage ansvar og trives du i en alsidig og tempofyldt hverdag? Så er du måske vores nye kollega?

I stillingen som konsulent bliver du en del af et fagligt stærkt team der arbejder med sekretariatsbetjening, sagsfremstilling, planlægningsopgaver, udarbejdelse af mødegrundlag og ledelsesinformation, mindre projekter samt ledelsesbetjening.

Region Hovedstaden og Region Sjælland er gået sammen om at anskaffe, implementere og drifte en fælles elektronisk patientjournal; Sundhedsplatformen. Pr. 1. januar 2018 var Sundhedsplatformen implementeret på alle hospitaler og sygehuse i de to regioner, og overgik derfor til drift.

Om os

Hospitalskoordination er en af fire sektioner i SP Patient, der sammen med enheden SP Klinik er ansvarlig for vedligeholdelse og udvikling af Sundhedsplatformen. Enhederne er placeret i Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) i Region Hovedstaden. De to enheder består af otte sektioner og ca. 200 medarbejdere.

Hospitalskoordination er en stabsfunktion, der understøtter SP sektionerne og har mange snitflader både internt i Sundhedsplatformen samt til resten af Region Hovedstaden og Region Sjælland.

Du vil i Hospitalskoordination skulle navigere i spændingsfeltet mellem IT-fagligt personale og beslutningstagere, og have forståelse for de udfordringer der opstår mellem IT og en travl klinisk hverdag. Sektionen består af ca. 15 medarbejdere, fordelt på tre teams, der bl.a. beskæftiger sig med ledelsesbetjening, projektledelse og patientsikkerhed.

Opgaverne vil være varierende, og omfatter blandt andet:

  • Sekretariatsbetjening
  • Udfærdige og koordinering af aktindsigter og politiker spørgsmål mv.
  • Projekt ”Brugerkonference 2020”
  • Udarbejdelse af sagsfremstillinger i SP, planlægningsopgaver samt ledelsesbetjening
  • Løbende ad hoc-opgaver
Dine kvalifikationer og kompetencer

Det er væsentligt, at du har erfaring med sekretariatsbetjening og har gode formidlingsevner. Du kan både være i starten af din karriere eller have flere års erfaring.

Derudover vægter vi, at du:

  • har en relevant uddannelse på kandidatniveau
  • arbejder struktureret og løsningsorienteret
  • har politisk tæft, og god forståelse for arbejds- og beslutningsgange i en politisk styret organisation
  • er en stærk kommunikator både mundtligt og skriftligt
  • har fokus på deadlines, og formår at følge op på beslutninger
Som person er du:

  • uformel og i stand til at tackle udfordringer uden at give op
  • lyttende og tillidsskabende
  • robust og trives i en travl og udviklende organisation
  • god til at samarbejde på tværs af en stor og kompleks organisation
Vi tilbyder

En unik chance for at arbejde med udvikling af Sundhedsplatformen og fremtidens digitaliserede sundhedsvæsen i en travl og afvekslende hverdag.


Endvidere tilbyder vi dig:


  • et job hvor faglige udfordringer, vidensdeling samt professionalisme er vigtige motivationsfaktorer
  • en fleksibel arbejdsform med frihed under ansvar, stærkt fællesskab med dygtige kolleger og kontakt til mange forskellige faggrupper
  • en stor arbejdsplads med et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø og med mange kolleger.
Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef for SP Hospitalskoordination Mette Rye Sørensen på telefon 21 18 77 18 eller mail: mette.rye.soerensen@regionh.dk

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge og dit ansættelsessted vil være på Lyngbyvej, 2100 København Ø.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning vedlagt relevante papirer senest fredag den 30. august kl. 12:00.



Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

2019-08-01T00:51:57.823 SP Hospitalskoordination søger en konsulent til et étårigt barselsvikariat og kan tilbyde et spændende job, med store udviklingsmuligheder i en sektion der er omdrejningspunkt for koordinering, planlægning, drift og udvikling. Du kommer helt tæt på beslutningsprocesser og opererer i spændingsfeltet mellem IT, sundhedsfaglige og politiske prioriteringer. Er du klar til at tage ansvar og trives du i en alsidig og tempofyldt hverdag? Så er du måske vores nye kollega? I stillingen som konsulent bliver du en del af et fagligt stærkt team der arbejder med sekretariatsbetjening, sagsfremstilling, planlægningsopgaver, udarbejdelse af mødegrundlag og ledelsesinformation, mindre projekter samt ledelsesbetjening. Region Hovedstaden og Region Sjælland er gået sammen om at anskaffe, implementere og drifte en fælles elektronisk patientjournal Sundhedsplatformen. Pr. 1. januar 2018 var Sundhedsplatformen implementeret på alle hospitaler og sygehuse i de to regioner, og overgik derfor til drift. Om os Hospitalskoordination er en af fire sektioner i SP Patient, der sammen med enheden SP Klinik er ansvarlig for vedligeholdelse og udvikling af Sundhedsplatformen. Enhederne er placeret i Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) i Region Hovedstaden. De to enheder består af otte sektioner og ca. 200 medarbejdere. Hospitalskoordination er en stabsfunktion, der understøtter SP sektionerne og har mange snitflader både internt i Sundhedsplatformen samt til resten af Region Hovedstaden og Region Sjælland. Du vil i Hospitalskoordination skulle navigere i spændingsfeltet mellem IT-fagligt personale og beslutningstagere, og have forståelse for de udfordringer der opstår mellem IT og en travl klinisk hverdag. Sektionen består af ca. 15 medarbejdere, fordelt på tre teams, der bl.a. beskæftiger sig med ledelsesbetjening, projektledelse og patientsikkerhed. Opgaverne vil være varierende, og omfatter blandt andet: Sekretariatsbetjening Udfærdige og koordinering af aktindsigter og politiker spørgsmål mv. Projekt Brugerkonference 2020 Udarbejdelse af sagsfremstillinger i SP, planlægningsopgaver samt ledelsesbetjening Løbende ad hoc-opgaver Dine kvalifikationer og kompetencer Det er væsentligt, at du har erfaring med sekretariatsbetjening og har gode formidlingsevner. Du kan både være i starten af din karriere eller have flere års erfaring. Derudover vægter vi, at du: har en relevant uddannelse på kandidatniveau arbejder struktureret og løsningsorienteret har politisk tæft, og god forståelse for arbejds- og beslutningsgange i en politisk styret organisation er en stærk kommunikator både mundtligt og skriftligt har fokus på deadlines, og formår at følge op på beslutninger Som person er du: uformel og i stand til at tackle udfordringer uden at give op lyttende og tillidsskabende robust og trives i en travl og udviklende organisation god til at samarbejde på tværs af en stor og kompleks organisation Vi tilbyder En unik chance for at arbejde med udvikling af Sundhedsplatformen og fremtidens digitaliserede sundhedsvæsen i en travl og afvekslende hverdag. Endvidere tilbyder vi dig: et job hvor faglige udfordringer, vidensdeling samt professionalisme er vigtige motivationsfaktorer en fleksibel arbejdsform med frihed under ansvar, stærkt fællesskab med dygtige kolleger og kontakt til mange forskellige faggrupper en stor arbejdsplads med et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø og med mange kolleger. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef for SP Hospitalskoordination Mette Rye Sørensen på telefon 21 18 77 18 eller mail: mette.rye.soerensen@regionh.dk Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge og dit ansættelsessted vil være på Lyngbyvej, 2100 København Ø. Ansøgningsfrist Send din ansøgning vedlagt relevante papirer senest fredag den 30. august kl. 12:00. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.11jobneta8e075e1100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-31T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=218746&DepartmentId=11912&MediaId=4724&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborgEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3548479Region Hovedstaden11Kongens Vænge 2A3400HillerødDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset779396JobNet5005840500584010017-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a8e075e1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a8e075e1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a8e075e1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a8e075e1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/6.jpgKonsulent (barselsvikariat) til stabsfunktion i Sundhedsplatformen12007991Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration362104323mette.rye.soerensen@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark330129082Konsulent søges til Enhed for Det Nære Sundhedsvæsen i Region Hovedstaden (barselsvikariat)Robot Vil du arbejde med planlægning og udvikling af praksissektoren og medvirke til at styrke lægedækningen og fremme det tværsektorielle samarbejde i Region Hovedstaden? Er du god til at arbejde med data, har en god analytisk sans og interesse for at arbejde med sundhedsområdet i en politisk styret organisation? Så er du måske vores nye kollega. I Enhed for Det Nære Sundhedsvæsen arbejder vi for at sikre en god patientbehandling af høj kvalitet og et tæt samarbejde på tværs af region, kommuner og praksissektoren med fokus på patienten. Det gør vi via en række koordinerende funktioner og drifts-, udviklings- og implementeringsopgaver. Opgavefeltet spænder bredt, da mange tilbud i sundhedsvæsnet fordrer en indsats i flere sektorer. Vi betjener politiske og administrative fora og varetager sekretær- projektlederfunktioner for en lang række faglige arbejdsgrupper på det tværsektorielle område. Vi arbejder bl.a. med: Planlægning og udvikling i praksissektoren Sundhedsaftalen Kronisk sygdom og den ældre medicinske patient Demens og palliation Telemedicin og tværsektoriel kommunikation Forebyggelse Lighed i sundhed og patientinddragelse Dine arbejdsopgaver Vi søger en kollega til at indgå i et team, som arbejder med planlægning og udvikling af praksissektoren. Arbejdet omfatter bl.a.: Planlægningsopgaver på praksisområdet - almen praksis, speciallæger, kiropraktorer, fysioterapeuter, psykologer og fodterapeuter. Kapacitetsvurderinger, herunder årlig lægedækningsundersøgelse Mindre databaserede analyser Forberedelse af sager til samarbejdsudvalg og Praksisplanudvalget Herudover kommer du til at indgå i opgaver og projekter i enhedens øvrige opgaveportefølje samt bistå i betjeningen af politiske og administrative udvalg fora. Vi lægger vægt på, at du har: Kendskab til sundhedsområdet gerne praksissektoren Erfaring med at arbejde med sundhedsdata gerne databehandling i SAS og Excel Gode analytiske evner Gode samarbejdsevner Relevant videregående uddannelse gerne samfundsvidenskabelig Vi tilbyder et arbejdsmiljø med høj faglighed, fleksibilitet og åbenhed over for nytænkning i løsningen af vores opgaver en uformel omgangstone i et hektisk, men åbent miljø hvor engagement og arbejdsglæde er en vigtig del af hverdagen spændende opgaver som løses i tæt samarbejde med kolleger, ledere og samarbejdspartnere på tværs af fag og sektorer stor bredde i opgaveporteføljen og dermed mulighed for at blive involveret i mange forskelligartede opgavetyper Stillingen er et barselsvikariat (37 timer) indtil udgangen af 2020. Der ønskes tiltrædelse snarest muligt og senest 1. februar 2020. Løn og ansættelsesvilkår aftales i henhold til gældende overenskomst og kvalifikationer. Ansøgningsfrist Send ansøgningen via linket søg job senest onsdag den 11. december, kl. 10.00. Ansættelsessamtaler afholdes tirsdag den 17. december 2019. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos enhedschef Jesper Lihn på jesper.lihn@regionh.dk eller tlf.: 25 27 56 46.
Vil du arbejde med planlægning og udvikling af praksissektoren og medvirke til at styrke lægedækningen og fremme det tværsektorielle samarbejde i Region Hovedstaden? Er du god til at arbejde med data, har en god analytisk sans og interesse for at arbejde med sundhedsområdet i en politisk styret organisation? Så er du måske vores nye kollega.

I Enhed for Det Nære Sundhedsvæsen arbejder vi for at sikre en god patientbehandling af høj kvalitet og et tæt samarbejde på tværs af region, kommuner og praksissektoren med fokus på patienten. Det gør vi via en række koordinerende funktioner og drifts-, udviklings- og implementeringsopgaver. Opgavefeltet spænder bredt, da mange tilbud i sundhedsvæsnet fordrer en indsats i flere sektorer. Vi betjener politiske og administrative fora og varetager sekretær-/projektlederfunktioner for en lang række faglige arbejdsgrupper på det tværsektorielle område.
Vi arbejder bl.a. med:

  • Planlægning og udvikling i praksissektoren
  • Sundhedsaftalen
  • Kronisk sygdom og den ældre medicinske patient
  • Demens og palliation
  • Telemedicin og tværsektoriel kommunikation
  • Forebyggelse
  • Lighed i sundhed og patientinddragelse

Dine arbejdsopgaver

Vi søger en kollega til at indgå i et team, som arbejder med planlægning og udvikling af praksissektoren. Arbejdet omfatter bl.a.:

  • Planlægningsopgaver på praksisområdet - almen praksis, speciallæger, kiropraktorer, fysioterapeuter, psykologer og fodterapeuter.
  • Kapacitetsvurderinger, herunder årlig lægedækningsundersøgelse
  • Mindre databaserede analyser
  • Forberedelse af sager til samarbejdsudvalg og Praksisplanudvalget
Herudover kommer du til at indgå i opgaver og projekter i enhedens øvrige opgaveportefølje samt bistå i betjeningen af politiske og administrative udvalg/fora.


Vi lægger vægt på, at du har:

  • Kendskab til sundhedsområdet gerne praksissektoren
  • Erfaring med at arbejde med sundhedsdata – gerne databehandling i SAS og Excel
  • Gode analytiske evner
  • Gode samarbejdsevner
  • Relevant videregående uddannelse – gerne samfundsvidenskabelig

Vi tilbyder


  • et arbejdsmiljø med høj faglighed, fleksibilitet og åbenhed over for nytænkning i løsningen af vores opgaver
  • en uformel omgangstone i et hektisk, men åbent miljø hvor engagement og arbejdsglæde er en vigtig del af hverdagen
  • spændende opgaver som løses i tæt samarbejde med kolleger, ledere og samarbejdspartnere på tværs af fag og sektorer
  • stor bredde i opgaveporteføljen og dermed mulighed for at blive involveret i mange forskelligartede opgavetyper


Stillingen er et barselsvikariat (37 timer) indtil udgangen af 2020. Der ønskes tiltrædelse snarest muligt og senest 1. februar 2020.

Løn og ansættelsesvilkår
aftales i henhold til gældende overenskomst og kvalifikationer.

Ansøgningsfrist
Send ansøgningen via linket "søg job" senest onsdag den 11. december, kl. 10.00. Ansættelsessamtaler afholdes tirsdag den 17. december 2019.

Yderligere oplysninger
om stillingen kan fås hos enhedschef Jesper Lihn på jesper.lihn@regionh.dk eller tlf.: 25 27 56 46.

Region HovedstadenHillerød2019-11-22T00:00:002019-12-11T00:00:00
330122399Souschef til Koncernstrategisk HR i ForsvarsministerietRobot Trives du med en travl og alsidig hverdag med en masse forskellige opgaver? Kan du jonglere med mange bolde af forskellig størrelse samtidig? Er du ambitiøs og har overblik? Om os Med omkring 20.000 ansatte er ministerområdet en stor og bredt sammensat arbejdsplads, der løser en række vigtige samfundsmæssige opgaver ofte under stor politisk bevågenhed og interesse fra medierne. I Forsvarsministeriets kontor for koncernstrategisk HR betjener vi forsvarsministeren og det øvrige politiske niveau i forhold til HR-området. Vi har en bred kontaktflade til både øvrige kontorer i departementet, koncernens styrelser samt de faglige organisationer, og vi har et stort fokus på at opbygge gode samarbejdsrelationer i vores opgaveløsning. I kontoret er vi en blanding af både akademikere og officerer, og vores hverdag er kendetegnet ved et højt tempo med ambitiøse dagsordener. Arbejdet i kontoret er omskifteligt, men vi prioriterer også, at den enkelte kan få hverdagen og privatlivet til at hænge sammen. I opgaveløsningen lægger vi vægt på kvalitet, helhedsorientering, fremsynethed og rettidighed. Vi vægter samtidig et godt samarbejdsklima højt, og vores hverdag er kendetegnet ved en uformel omgangstone og godt humør.Om stillingen Som souschef bliver du en del af ledelsesteamet i kontoret sammen med kontorchefen. Du vil få et udfordrende job, hvor du skal være klar til at tage et stort ansvar både fagligt og ledelsesmæssigt, herunder have et skarpt blik for at kontorets samlede opgaver hænger sammen og lykkes. I den forbindelse kommer du til at medvirke til at sikre en professionel og effektiv betjening af forsvarsministeren og Forsvarsministeriets ledelse. Det omfatter fx besvarelse af spørgsmål fra Folketinget, udarbejdelse af mødemateriale samt besvarelse af pressehenvendelser, borgerhenvendelser mv. Dine konkrete arbejdsopgaver fastlægges efter nærmere aftale mellem dig og kontorchefen, men kunne fx omfatte at - deltage i fordeling, prioritering og tilrettelæggelse af kontorets arbejdsopgaver sammen med kontorchefen - udvikle kontorets opgavevaretagelse og samarbejde bredt i koncernen sammen med kontorchefen - løbende være orienteret om kontorets samlede sagsområde samt øvrige relevante forhold i departementet, - være sparringspartner for kontorets medarbejdere og bidrage til videndeling, - varetage personaleadministrative opgaver i kontoret mv. - være stedfortræder for kontorchefen i dennes fravær. Om dig Du er klar til at tage fat og engagere dig i stillingen og i opgaverne. Du er god til at tænke ud af boksen, samtidig med at du også følger gældende procedurer, når det er nødvendigt. Du er skarp i din kommunikation og i stand til hurtigt at finde ind til kernen af en problemstilling. Du værdsætter samarbejde og dialog, men er også klar til at sætte retningen i en given opgave. Du tænker helhedsorienteret, har situationsfornemmelse og trives i en omskiftelig hverdag uden at miste overblikket, energien og humøret. Vi forventer ligeledes, at du er robust, selvstændig, effektiv og driftsikker og med en god portion situationsfornemmelse. Du har desuden et højt fagligt niveau med blik for både detaljen og de overordnede, tværgående og processuelle sammenhænge. Derudover er det en fordel, hvis du kender til centraladministrationen og tidligere har beskæftiget dig med ministerbetjening.Ansættelsesvilkår Der er tale om en fuldtidsstilling med fast tjenestested i København. Der er knyttet et funktionstillæg til souscheffunktionen. Stillingen er fast, men funktionsperioden som souschef er som udgangspunkt 2 år med mulighed for forlængelse. Har du en civil uddannelse bliver du ansat og aflønnet efter gældende overenskomst. Hvis du er officer eller beredskabsofficer, vil ansættelsen kunne ske efter protokollat om officerer under Forsvarsministeriet til den til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten. Indplaceringen vil være i løngruppe fire eller fem afhængigt af dine kvalifikationer. Hvis du allerede er ansat som tjenestemand inden for Forsvarsministeriets område, kan du vælge fortsat at være ansat i henhold til gældende aftaler mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse og HOD om løn og ansættelsesvilkår for tjenestemandsansatte. Såfremt du er udpeget til INTOPS bedes du gøre opmærksom på dette i din ansøgning. Som ansat i Forsvarsministeriet er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde denne godkendelse under hele ansættelsesforløbet. Har du spørgsmål til stillingens indhold, er du velkommen til at kontakte fg. kontorchef i Koncernstrategisk HR Nicolai Christoffersen på tlf. 25 27 44 81. Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold er du velkommen til at kontakte HR konsulent Ask Blicher fra Forsvarsministeriets Personalestyrelse på tlf. 32 66 55 16. Send din ansøgning, CV og øvrige relevante papirer elektronisk via nedenstående link. Ansøgningsfristen er 25. november 2019, og vi forventer at holde samtaler løbende. Ministerområdet er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning. Du kan læse mere om Forsvarsministeriet som arbejdsplads på www. fmn.dk.Trives du med en travl og alsidig hverdag med en masse forskellige opgaver? Kan du jonglere med mange bolde af forskellig størrelse samtidig? Er du ambitiøs og har overblik?

Om os

Med omkring 20.000 ansatte er ministerområdet en stor og bredt sammensat arbejdsplads, der løser en række vigtige samfundsmæssige opgaver – ofte under stor politisk bevågenhed og interesse fra medierne.

I Forsvarsministeriets kontor for koncernstrategisk HR betjener vi forsvarsministeren og det øvrige politiske niveau i forhold til HR-området. Vi har en bred kontaktflade til både øvrige kontorer i departementet, koncernens styrelser samt de faglige organisationer, og vi har et stort fokus på at opbygge gode samarbejdsrelationer i vores opgaveløsning.

I kontoret er vi en blanding af både akademikere og officerer, og vores hverdag er kendetegnet ved et højt tempo med ambitiøse dagsordener. Arbejdet i kontoret er omskifteligt, men vi prioriterer også, at den enkelte kan få hverdagen og privatlivet til at hænge sammen.

I opgaveløsningen lægger vi vægt på kvalitet, helhedsorientering, fremsynethed og rettidighed. Vi vægter samtidig et godt samarbejdsklima højt, og vores hverdag er kendetegnet ved en uformel omgangstone og godt humør.

Om stillingen

Som souschef bliver du en del af ledelsesteamet i kontoret sammen med kontorchefen. Du vil få et udfordrende job, hvor du skal være klar til at tage et stort ansvar både fagligt og ledelsesmæssigt, herunder have et skarpt blik for at kontorets samlede opgaver hænger sammen og lykkes.

I den forbindelse kommer du til at medvirke til at sikre en professionel og effektiv betjening af forsvarsministeren og Forsvarsministeriets ledelse. Det omfatter fx besvarelse af spørgsmål fra Folketinget, udarbejdelse af mødemateriale samt besvarelse af pressehenvendelser, borgerhenvendelser mv.

Dine konkrete arbejdsopgaver fastlægges efter nærmere aftale mellem dig og kontorchefen, men kunne fx omfatte at

- deltage i fordeling, prioritering og tilrettelæggelse af kontorets arbejdsopgaver sammen med kontorchefen
- udvikle kontorets opgavevaretagelse og samarbejde bredt i koncernen sammen med kontorchefen
- løbende være orienteret om kontorets samlede sagsområde samt øvrige relevante forhold i departementet,
- være sparringspartner for kontorets medarbejdere og bidrage til videndeling,
- varetage personaleadministrative opgaver i kontoret mv.
- være stedfortræder for kontorchefen i dennes fravær.

Om dig

Du er klar til at tage fat og engagere dig i stillingen og i opgaverne. Du er god til at tænke ud af boksen, samtidig med at du også følger gældende procedurer, når det er nødvendigt. Du er skarp i din kommunikation og i stand til hurtigt at finde ind til kernen af en problemstilling.

Du værdsætter samarbejde og dialog, men er også klar til at sætte retningen i en given opgave. Du tænker helhedsorienteret, har situationsfornemmelse og trives i en omskiftelig hverdag uden at miste overblikket, energien og humøret.

Vi forventer ligeledes, at du er robust, selvstændig, effektiv og driftsikker og med en god portion situationsfornemmelse. Du har desuden et højt fagligt niveau med blik for både detaljen og de overordnede, tværgående og processuelle sammenhænge. Derudover er det en fordel, hvis du kender til centraladministrationen og tidligere har beskæftiget dig med ministerbetjening.

Ansættelsesvilkår

Der er tale om en fuldtidsstilling med fast tjenestested i København. Der er knyttet et funktionstillæg til souscheffunktionen. Stillingen er fast, men funktionsperioden som souschef er som udgangspunkt 2 år med mulighed for forlængelse.

Har du en civil uddannelse bliver du ansat og aflønnet efter gældende overenskomst.

Hvis du er officer eller beredskabsofficer, vil ansættelsen kunne ske efter protokollat om officerer under Forsvarsministeriet til den til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten.

Indplaceringen vil være i løngruppe fire eller fem afhængigt af dine kvalifikationer.

Hvis du allerede er ansat som tjenestemand inden for Forsvarsministeriets område, kan du vælge fortsat at være ansat i henhold til gældende aftaler mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse og HOD om løn og ansættelsesvilkår for tjenestemandsansatte.

Såfremt du er udpeget til INTOPS bedes du gøre opmærksom på dette i din ansøgning.

Som ansat i Forsvarsministeriet er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde denne godkendelse under hele ansættelsesforløbet.

Har du spørgsmål til stillingens indhold, er du velkommen til at kontakte fg. kontorchef i Koncernstrategisk HR Nicolai Christoffersen på tlf. 25 27 44 81.

Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold er du velkommen til at kontakte HR konsulent Ask Blicher fra Forsvarsministeriets Personalestyrelse på tlf. 32 66 55 16.

Send din ansøgning, CV og øvrige relevante papirer elektronisk via nedenstående link. Ansøgningsfristen er 25. november 2019, og vi forventer at holde samtaler løbende.

Ministerområdet er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.

Du kan læse mere om Forsvarsministeriet som arbejdsplads på www. fmn.dk.
BeredskabsstyrelsenBirkerød2019-11-11T00:00:002019-11-25T00:00:00
330125008Akademisk medarbejder søges til ledelsessupport af KAG PsykoterapiRobot Vi søger en akademisk medarbejder til Psykoterapeutisk Center Stolpegård, som kan yde ledelsessupport og fungere som projektleder for KAG Psykoterapi. Du skal være systematisk, kende til projektstyring og assistere omkring de mange udviklingsspor, som er i gang med. KAG Psykoterapi udvikles løbende gennem brug af forbedringsarbejde (lean), via involverende strategiudvikling og projektportefølje, hvor du aktivt skal styre disse processer. Du vil som akademisk medarbejder blive en del af et mindre sekretariat med fagligt engagerede medarbejdere. Sekretariatet spiller en nøglerolle for at føre indsatserne for KAG Psykoterapi ud i livet. Hvad er en KAG? KAG står for Klinisk Akademisk Gruppe. KAG en skal sikre en tættere kobling mellem klinik, forskning og uddannelse inden for psykoterapi. KAG ledelsen består af Centerchefen for Stolpegård samt to afsnitsledere for psykoterapeutiske enheder i Region Hovedstadens Psykiatri. KAG ledelsen samarbejder med et KAG sekretariat, hvor denne stilling er placeret. KAG Psykoterapi er på nuværende tidspunkt defineret som et projekt. Når KAG en overgår til en driftsfunktion må det forventes, at stillingen vil komme til at indeholde andre funktioner. Du bliver en gennemgående figur i KAG ledelsens mødefora, hvor du skal sikre sammenhængen i det strategiske arbejde. I dit arbejde samarbejder du med KAG ledelsen, KAG sekretariatet samt KAG programmet, som er placeret i de centrale stabe. I samspil med centerchefen og forbedringskonsulenten skal du sikre fremdrift i processer efter aftalte strukturer. Du skal sikre, at de rette processer bliver drøftet i de rette fora på rette tidspunkt, så processen kan skride fremad i det aftalte tempo. Du har et udpræget helhedssyn, tænker strategisk og har et særligt blik for sammenhænge i organisationen. Du evner at tage ansvar, sikre fremdrift og har gode samarbejdsevner. Du har en god organisationsforståelse og kan håndtere fortrolige oplysninger med professionalisme. Vi lægger vægt på, at du er vedholdende og har et drive til at udvikle dit arbejdsområde. Dine kompetencer Systematisk og struktureret Tænker og arbejder i processer Evner at samarbejde såvel som at kunne arbejde selvstændigt Har flair for administrative opgaver og er god til at skabe overblik Kan planlægge, koordinere og overholde tidsfrister Har et godt humør, er positiv og udadvendt Dine arbejdsopgaver Styring af opgaveoverblik og indkomne opgaver Udarbejdelse af dagsordener, skrive referater samt lave oplæg til mødefora Styring af indkomne opgaver samt prioritering af disse i samarbejde med KAG ledelsen Fungere som ressourceperson på udvalgte indsatser Støtte og assistere processer Stolpegård tilbyder En central rolle i den fortsatte udvikling af KAG Psykoterapi samt Stolpegård som arbejdsplads En spændende arbejdsplads med gode udviklingsmuligheder En ambitiøs og familievenlig arbejdsplads Mulighed for selv at sætte dit præg Praktiske oplysninger Stillingen er på 37 timer med start d. 1. januar 2020. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos administrationschef Kamilla Sørensen, kamilla.marie.soerensen@regionh.dk. Ansøgningsfrist: 26. november 2019 Ansættelsessamtaler: 28. november 2019 Psykoterapeutisk Center Stolpegård varetager ambulant psykoterapeutisk behandling af voksne med ikke-psykotiske psykiske lidelser. Centret er opdelt i 3 ambulatorier samt Forskningsenhed og Kompetencecenter for psykoterapi. Ambulatorierne er: Ambulatorie for Angst og Traumerelaterede lidelser, Ambulatorie for Personlighedsforstyrrelser og Ambulatorie for Psykoterapeutisk Udvikling, hvor fokus aktuelt er ikke-psykotiske patienter med en dobbeltdiagnose og et psykoterapeutisk behandlingsbehov. Yderligere oplysninger om centret på www.psykiatri-stolpegaard.dk.Vi søger en akademisk medarbejder til Psykoterapeutisk Center Stolpegård, som kan yde ledelsessupport og fungere som projektleder for KAG Psykoterapi. Du skal være systematisk, kende til projektstyring og assistere omkring de mange udviklingsspor, som er i gang med.

KAG Psykoterapi udvikles løbende gennem brug af forbedringsarbejde (lean), via involverende strategiudvikling og projektportefølje, hvor du aktivt skal styre disse processer. Du vil som akademisk medarbejder blive en del af et mindre sekretariat med fagligt engagerede medarbejdere. Sekretariatet spiller en nøglerolle for at føre indsatserne for KAG Psykoterapi ud i livet.

Hvad er en KAG? KAG står for Klinisk Akademisk Gruppe. KAG’en skal sikre en tættere kobling mellem klinik, forskning og uddannelse inden for psykoterapi. KAG ledelsen består af Centerchefen for Stolpegård samt to afsnitsledere for psykoterapeutiske enheder i Region Hovedstadens Psykiatri. KAG ledelsen samarbejder med et KAG sekretariat, hvor denne stilling er placeret. KAG Psykoterapi er på nuværende tidspunkt defineret som et projekt. Når KAG’en overgår til en driftsfunktion må det forventes, at stillingen vil komme til at indeholde andre funktioner.

Du bliver en gennemgående figur i KAG ledelsens mødefora, hvor du skal sikre sammenhængen i det strategiske arbejde. I dit arbejde samarbejder du med KAG ledelsen, KAG sekretariatet samt KAG programmet, som er placeret i de centrale stabe. I samspil med centerchefen og forbedringskonsulenten skal du sikre fremdrift i processer efter aftalte strukturer. Du skal sikre, at de rette processer bliver drøftet i de rette fora på rette tidspunkt, så processen kan skride fremad i det aftalte tempo.

Du har et udpræget helhedssyn, tænker strategisk og har et særligt blik for sammenhænge i organisationen. Du evner at tage ansvar, sikre fremdrift og har gode samarbejdsevner. Du har en god organisationsforståelse og kan håndtere fortrolige oplysninger med professionalisme.

Vi lægger vægt på, at du er vedholdende og har et drive til at udvikle dit arbejdsområde.

Dine kompetencer

  • Systematisk og struktureret
  • Tænker og arbejder i processer
  • Evner at samarbejde såvel som at kunne arbejde selvstændigt
  • Har flair for administrative opgaver og er god til at skabe overblik
  • Kan planlægge, koordinere og overholde tidsfrister
  • Har et godt humør, er positiv og udadvendt
Dine arbejdsopgaver

  • Styring af opgaveoverblik og indkomne opgaver
  • Udarbejdelse af dagsordener, skrive referater samt lave oplæg til mødefora
  • Styring af indkomne opgaver samt prioritering af disse i samarbejde med KAG ledelsen
  • Fungere som ressourceperson på udvalgte indsatser
  • Støtte og assistere processer
Stolpegård tilbyder

  • En central rolle i den fortsatte udvikling af KAG Psykoterapi samt Stolpegård som arbejdsplads
  • En spændende arbejdsplads med gode udviklingsmuligheder
  • En ambitiøs og familievenlig arbejdsplads
  • Mulighed for selv at sætte dit præg
Praktiske oplysninger
Stillingen er på 37 timer med start d. 1. januar 2020.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos administrationschef Kamilla Sørensen, kamilla.marie.soerensen@regionh.dk.

Ansøgningsfrist: 26. november 2019

Ansættelsessamtaler: 28. november 2019

Psykoterapeutisk Center Stolpegård varetager ambulant psykoterapeutisk behandling af voksne med ikke-psykotiske psykiske lidelser. Centret er opdelt i 3 ambulatorier samt Forskningsenhed og Kompetencecenter for psykoterapi. Ambulatorierne er: Ambulatorie for Angst og Traumerelaterede lidelser, Ambulatorie for Personlighedsforstyrrelser og Ambulatorie for Psykoterapeutisk Udvikling, hvor fokus aktuelt er ikke-psykotiske patienter med en dobbeltdiagnose og et psykoterapeutisk behandlingsbehov.
Yderligere oplysninger om centret på www.psykiatri-stolpegaard.dk.

Psykoterapeutisk Center StolpegårdGentofte2019-11-14T00:00:002019-11-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Konsulent søges til Enhed for Det Nære Sundhedsvæsen i Region Hovedstaden (barselsvikariat)

Region Hovedstaden

Hillerød
Vil du arbejde med planlægning og udvikling af praksissektoren og medvirke til at styrke lægedækningen og fremme det tværsektorielle samarbejde i Region Hovedstaden? Er du god til at arbejde med data, har en god analytisk sans og interesse for at ar...
Indrykket:22. november 2019
Udløbsdato:11. december 2019

Souschef til Koncernstrategisk HR i Forsvarsministeriet

Beredskabsstyrelsen

Birkerød
Trives du med en travl og alsidig hverdag med en masse forskellige opgaver? Kan du jonglere med mange bolde af forskellig størrelse samtidig? Er du ambitiøs og har overblik? Om os Med omkring 20.000 ansatte er ministerområdet en stor og bredt sammen...
Indrykket:11. november 2019
Udløbsdato:25. november 2019

Akademisk medarbejder søges til ledelsessupport af KAG Psykoterapi

Psykoterapeutisk Center Stolpegård

Gentofte
Vi søger en akademisk medarbejder til Psykoterapeutisk Center Stolpegård, som kan yde ledelsessupport og fungere som projektleder for KAG Psykoterapi. Du skal være systematisk, kende til projektstyring og assistere omkring de mange udviklingsspor, s...
Indrykket:14. november 2019
Udløbsdato:25. november 2019