Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Konsulent, gerne med synsfaglig erfaring, til syn-hjerneskade team på Instituttet for Blinde og Svagsynede (IBOS)

Genopslag
 
I syn-hjerneskade teamet søger vi en konsulent, der ønsker at arbejde i et tværfagligt team bestående af ergoterapeuter, lærere, neurooptometrist, socialrådgivere, klinisk psykolog og neuropsykologer.  
 
Teamet varetager rehabilitering af voksne borgere med synshandicap kombineret med erhvervet hjerneskade, og vi tilstræber at løfte højtspecialiserede indsatser både som team samt i enkeltstående rådgivningssager.  
Vi er et engageret team med godt kollegasammenhold, som er optaget af faglig fordybelse, metodeudvikling og specialiseret viden inden for flere fagområder. Der er gode muligheder for faglig fordybelse i relevante udviklingsprojekter samt praksisforskning. Vi har gode samarbejdsrelationer med eksterne aktører og er altid interesseret i at udbygge dette samarbejde med nye, relevante aktører til gavn for vores målgruppe.    
 
Vi søger en kollega, der
  • er uddannet ergoterapeut, social- og/eller neuropædagog, lærer eller lignende  
  • er fagligt velfunderet  
  • gerne har synsfaglig viden og erfaring  
  • har gode kommunikative, sociale og personlige kompetencer, da arbejdet med den ramte og dennes familie kræver både faglig viden og psykologisk indsigt  
  • er nysgerrig, selvstændig, udadvendt og idérig, så du kan tænke i kreative løsninger, der øger borgerens muligheder for at klare sig i hverdagen.
Dine arbejdsområder vil være
  • ADL-undervisning og vejledningsopgaver af borgere på IBOS samt i borgerens eget hjem  
  • rådgivning af personale på institutioner fx syns-kompenserende metoder til basale ADL-aktiviteter, specifikke synshjælpemidler og belysning  
  • undervisning i Orientering og Mobility (at færdes)  
  • støttende funktion til borgere, der har behov for synstræning ved neurooptometrist  
  • udarbejdelse af Sensorisk Profil og AMPS, hvis du er certificeret i redskabet  
  • vejledning i forhold til håndtering af hjerneskadetræthed hos vores borgere
  • løbende, skriftlig dokumentation af indsatsen  
  • koordination af borgeres kursusforløb.
Mulighed for relevant efter/videreuddannelse (pædagogisk diplomuddannelse).  
 
Vi kan tilbyde
  • et selvstændigt og afvekslende arbejde med masser af meningsfulde opgaver  
  • en arbejdsplads i smukke omgivelser  
  • introduktion og gode muligheder for løbende faglig sparring  
  • en fleksibel arbejdsplads.
Stillingen er normeret til 37 timer ugentligt og kan tiltrædes pr. 1. august 2019.
 
Ønsker du flere oplysninger om stillingen, kan du kontakte teamleder Anne Marie Schaarup på 3945 2580 eller afdelingschef Marie Fasmer på 3945 2568.  
 
Løn og ansættelse følger principperne i ny løn og den til enhver tid gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og den relevante faglige organisation.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest lørdag den 1. juni 2019  
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 24. 
 
Om IBOS
IBOS er et nationalt rehabiliteringscenter for unge og voksne med synsnedsættelse. Instituttet tilbyder sin ekspertise og erfaring i hele processen fra udredning af behov til den konkrete støtte, rådgivning, vejledning, undervisning eller uddannelse. Derfor er IBOS et højt specialiseret hus med mange faggrupper, der bygger på et solidt fundament af tværfagligt arbejde. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015184Phoenix-4cfafb2912019-05-02T12:00:32.433Konsulent, gerne med synsfaglig erfaring, til syn-hjerneskade team på Instituttet for Blinde og Svagsynede (IBOS)
Genopslag
 
I syn-hjerneskade teamet søger vi en konsulent, der ønsker at arbejde i et tværfagligt team bestående af ergoterapeuter, lærere, neurooptometrist, socialrådgivere, klinisk psykolog og neuropsykologer.  
 
Teamet varetager rehabilitering af voksne borgere med synshandicap kombineret med erhvervet hjerneskade, og vi tilstræber at løfte højtspecialiserede indsatser både som team samt i enkeltstående rådgivningssager.  
Vi er et engageret team med godt kollegasammenhold, som er optaget af faglig fordybelse, metodeudvikling og specialiseret viden inden for flere fagområder. Der er gode muligheder for faglig fordybelse i relevante udviklingsprojekter samt praksisforskning. Vi har gode samarbejdsrelationer med eksterne aktører og er altid interesseret i at udbygge dette samarbejde med nye, relevante aktører til gavn for vores målgruppe.    
 
Vi søger en kollega, der
  • er uddannet ergoterapeut, social- og/eller neuropædagog, lærer eller lignende  
  • er fagligt velfunderet  
  • gerne har synsfaglig viden og erfaring  
  • har gode kommunikative, sociale og personlige kompetencer, da arbejdet med den ramte og dennes familie kræver både faglig viden og psykologisk indsigt  
  • er nysgerrig, selvstændig, udadvendt og idérig, så du kan tænke i kreative løsninger, der øger borgerens muligheder for at klare sig i hverdagen.
Dine arbejdsområder vil være
  • ADL-undervisning og vejledningsopgaver af borgere på IBOS samt i borgerens eget hjem  
  • rådgivning af personale på institutioner fx syns-kompenserende metoder til basale ADL-aktiviteter, specifikke synshjælpemidler og belysning  
  • undervisning i Orientering og Mobility (at færdes)  
  • støttende funktion til borgere, der har behov for synstræning ved neurooptometrist  
  • udarbejdelse af Sensorisk Profil og AMPS, hvis du er certificeret i redskabet  
  • vejledning i forhold til håndtering af hjerneskadetræthed hos vores borgere
  • løbende, skriftlig dokumentation af indsatsen  
  • koordination af borgeres kursusforløb.
Mulighed for relevant efter/videreuddannelse (pædagogisk diplomuddannelse).  
 
Vi kan tilbyde
  • et selvstændigt og afvekslende arbejde med masser af meningsfulde opgaver  
  • en arbejdsplads i smukke omgivelser  
  • introduktion og gode muligheder for løbende faglig sparring  
  • en fleksibel arbejdsplads.
Stillingen er normeret til 37 timer ugentligt og kan tiltrædes pr. 1. august 2019.
 
Ønsker du flere oplysninger om stillingen, kan du kontakte teamleder Anne Marie Schaarup på 3945 2580 eller afdelingschef Marie Fasmer på 3945 2568.  
 
Løn og ansættelse følger principperne i ny løn og den til enhver tid gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og den relevante faglige organisation.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest lørdag den 1. juni 2019  
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 24. 
 
Om IBOS
IBOS er et nationalt rehabiliteringscenter for unge og voksne med synsnedsættelse. Instituttet tilbyder sin ekspertise og erfaring i hele processen fra udredning af behov til den konkrete støtte, rådgivning, vejledning, undervisning eller uddannelse. Derfor er IBOS et højt specialiseret hus med mange faggrupper, der bygger på et solidt fundament af tværfagligt arbejde. 
2019-06-02T00:51:18.777 Genopslag I syn-hjerneskade teamet søger vi en konsulent, der ønsker at arbejde i et tværfagligt team bestående af ergoterapeuter, lærere, neurooptometrist, socialrådgivere, klinisk psykolog og neuropsykologer. Teamet varetager rehabilitering af voksne borgere med synshandicap kombineret med erhvervet hjerneskade, og vi tilstræber at løfte højtspecialiserede indsatser både som team samt i enkeltstående rådgivningssager. Vi er et engageret team med godt kollegasammenhold, som er optaget af faglig fordybelse, metodeudvikling og specialiseret viden inden for flere fagområder. Der er gode muligheder for faglig fordybelse i relevante udviklingsprojekter samt praksisforskning. Vi har gode samarbejdsrelationer med eksterne aktører og er altid interesseret i at udbygge dette samarbejde med nye, relevante aktører til gavn for vores målgruppe. Vi søger en kollega, der er uddannet ergoterapeut, social- og eller neuropædagog, lærer eller lignende er fagligt velfunderet gerne har synsfaglig viden og erfaring har gode kommunikative, sociale og personlige kompetencer, da arbejdet med den ramte og dennes familie kræver både faglig viden og psykologisk indsigt er nysgerrig, selvstændig, udadvendt og idérig, så du kan tænke i kreative løsninger, der øger borgerens muligheder for at klare sig i hverdagen. Dine arbejdsområder vil være ADL-undervisning og vejledningsopgaver af borgere på IBOS samt i borgerens eget hjem rådgivning af personale på institutioner fx syns-kompenserende metoder til basale ADL-aktiviteter, specifikke synshjælpemidler og belysning undervisning i Orientering og Mobility (at færdes) støttende funktion til borgere, der har behov for synstræning ved neurooptometrist udarbejdelse af Sensorisk Profil og AMPS, hvis du er certificeret i redskabet vejledning i forhold til håndtering af hjerneskadetræthed hos vores borgere løbende, skriftlig dokumentation af indsatsen koordination af borgeres kursusforløb. Mulighed for relevant efter videreuddannelse (pædagogisk diplomuddannelse). Vi kan tilbyde et selvstændigt og afvekslende arbejde med masser af meningsfulde opgaver en arbejdsplads i smukke omgivelser introduktion og gode muligheder for løbende faglig sparring en fleksibel arbejdsplads. Stillingen er normeret til 37 timer ugentligt og kan tiltrædes pr. 1. august 2019. Ønsker du flere oplysninger om stillingen, kan du kontakte teamleder Anne Marie Schaarup på 3945 2580 eller afdelingschef Marie Fasmer på 3945 2568. Løn og ansættelse følger principperne i ny løn og den til enhver tid gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og den relevante faglige organisation. Søg stillingen via nedenstående link senest lørdag den 1. juni 2019 Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 24. Om IBOS IBOS er et nationalt rehabiliteringscenter for unge og voksne med synsnedsættelse. Instituttet tilbyder sin ekspertise og erfaring i hele processen fra udredning af behov til den konkrete støtte, rådgivning, vejledning, undervisning eller uddannelse. Derfor er IBOS et højt specialiseret hus med mange faggrupper, der bygger på et solidt fundament af tværfagligt arbejde.10Phoenix4cfafb29101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-01T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=158000&DepartmentId=19453&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofte3518248Instituttet for Blinde og Svagsynede (IBOS)11Rymarksvej 12900HellerupDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent752582KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15800000002-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4cfafb29https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4cfafb29https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4cfafb29&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4cfafb29&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgEr Kontor og administration noget for dig? Søg jobbet som Konsulent i dag.12007991Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration361658719mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330043701Sundhedskonsulenter der kan understøtte forandringer på folkeskoler og ungdomsuddannelser til Afdeling for Folkesundhed i KøbenhavnBasic Vil du være med til at fremme sundhed for borgere i Københavns Kommune ved at arbejde med strukturel forebyggelse? Har du erfaring med sundheds- og trivselsindsatser? Så er du måske vores nye kollega, der skal bidrage til at gøre københavnerne sundere. Hvem er vi? Afdeling for Folkesundhed i København er placeret i Center for Sundhed i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen. I afdelingen er vi 24 medarbejdere, som har til opgave at fremme sundheden hos københavnerne. Politikerne i Københavns Kommune har besluttet, at vi skal arbejde med strukturel forebyggelse og med særligt fokus på ulighed i sundhed. For at indfri de politiske ambitioner, driver vi forskellige sundhedsindsatser og udviklingsopgaver på skoler, ungdomsuddannelser og virksomheder. I afdelingen er vi inddelt i fire teams målrettet hhv. børn, unge, voksne og rygestop. Vi tilbyder to udfordrende stillinger i et dynamisk og fagligt miljø. Sundhedskonsulent i børneteamet barselsvikariat 10 måneder Som Sundhedskonsulent bliver du en del af vores Børneteam, der bl.a. arbejder med Røgfri Skoletid. Københavns Kommune har indført Røgfri skoletid på samtlige københavnske folkeskoler og specialskoler pr. 1. januar 2019. Du skal understøtte, at skolerne får gennemført gode processer. Dine opgaver bliver, sammen med dine kollegaer, at: gennemføre processer på skolerne, så der opnås størst mulig sundhedsmæssig gevinst af Røgfri Skoletid afholde møder med skoler og skolebestyrelser om Røgfri Skoletid skrive indstillinger til politisk niveau og bidrage med et skarpt blik for god formidling. via adfærdskommunikation at medvirke til implementering af Røgfri Skoletid bidrage til afdelingens udvikling. Sundhedskonsulent i ungeteamet barselsvikariat 10 måneder Som sundhedskonsulent bliver du en del af vores Ungeteam, der arbejder med Københavns Kommunes partnerskab med ungdomsuddannelser om bedre trivsel og sundhed blandt unge. Du skal bl.a. være kontaktperson til 5-6 uddannelser, hvor du bliver ansvarlig for det lokale samarbejde. En overordnet tilgang i arbejdet med partnerskabet er at facilitere involverende processer, der understøtter målet om at skabe kulturændringer på ungdomsuddannelserne. Dine opgaver bliver, sammen med dine kollegaer, at: udarbejde lokale handleplaner i tæt samarbejde med uddannelserne samt løbende følge op på aftaler og aktiviteter rådgive og understøtte udvikling og revidering af alkohol-, ryge- og trivselspolitikker introducere medarbejdere på ungdomsuddannelserne til undervisningsmaterialer om fx klassetrivsel, digital sundhed, rygning og alkoholkultur udføre aktiviteter, fx nudgingtiltag, der reducerer synlig rygning indsamle og registrere data samt systematisk arbejde med kvalitetsudvikling. Hvem leder vi efter? Til begge stillinger søger vi personer med en relevant akademisk uddannelse. Du har tidligere beskæftiget dig med børne- og ungeområdet eller har erfaring med organisationsforandringer og kulturændringer. Har du kendskab til adfærdsdesign vil det være en fordel. Du brænder for at arbejde med folkesundhed og gøre københavnerne sundere. Som person er du resultatorienteret og i stand til at skabe tillidsfulde relationer. Ansættelsesforhold Begge stillingerne er på 37 timer ugentligt og til besættelse fra den 1. september 2019 eller hurtigst muligt. Stillingerne som sundhedskonsulent er begge barselsvikariater på 10 måneder. Skriv i overskriften på din ansøgning hvilken stilling du søger, eller om du ønsker at søge begge stillinger. Centralforvaltningen i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen har røgfri arbejdstid. Stillingerne er placeret i Center for Sundhed, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, Københavns Kommune. Afdeling for Folkesundhed i København ligger i Randersgade på Østerbro. Du kan læse mere om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen på www.kk.dk Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Simon Rask på 3092 8901 eller souschef Annette Thysgaard på 5172 8320. Søg via nedenstående link senest tirsdag den 2. juli 2019. Samtaler afholdes den 5. juli 2019.

Vil du være med til at fremme sundhed for borgere i Københavns Kommune ved at arbejde med strukturel forebyggelse? Har du erfaring med sundheds- og trivselsindsatser? Så er du måske vores nye kollega, der skal bidrage til at gøre københavnerne sundere.

Hvem er vi?
Afdeling for Folkesundhed i København er placeret i Center for Sundhed i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen. I afdelingen er vi 24 medarbejdere, som har til opgave at fremme sundheden hos københavnerne. Politikerne i Københavns Kommune har besluttet, at vi skal arbejde med strukturel forebyggelse og med særligt fokus på ulighed i sundhed. For at indfri de politiske ambitioner, driver vi forskellige sundhedsindsatser og udviklingsopgaver på skoler, ungdomsuddannelser og virksomheder. I afdelingen er vi inddelt i fire teams målrettet hhv. børn, unge, voksne og rygestop. Vi tilbyder to udfordrende stillinger i et dynamisk og fagligt miljø.

Sundhedskonsulent i børneteamet – barselsvikariat 10 måneder
Som Sundhedskonsulent bliver du en del af vores Børneteam, der bl.a. arbejder med Røgfri Skoletid. Københavns Kommune har indført Røgfri skoletid på samtlige københavnske folkeskoler og specialskoler pr. 1. januar 2019. Du skal understøtte, at skolerne får gennemført gode processer.

Dine opgaver bliver, sammen med dine kollegaer, at:

  • gennemføre processer på skolerne, så der opnås størst mulig sundhedsmæssig gevinst af Røgfri Skoletid
  • afholde møder med skoler og skolebestyrelser om Røgfri Skoletid
  • skrive indstillinger til politisk niveau og bidrage med et skarpt blik for god formidling.
  • via adfærdskommunikation at medvirke til implementering af Røgfri Skoletid
  • bidrage til afdelingens udvikling.

Sundhedskonsulent i ungeteamet – barselsvikariat 10 måneder
Som sundhedskonsulent bliver du en del af vores Ungeteam, der arbejder med Københavns Kommunes partnerskab med ungdomsuddannelser om bedre trivsel og sundhed blandt unge. Du skal bl.a. være kontaktperson til 5-6 uddannelser, hvor du bliver ansvarlig for det lokale samarbejde. En overordnet tilgang i arbejdet med partnerskabet er at facilitere involverende processer, der understøtter målet om at skabe kulturændringer på ungdomsuddannelserne.

Dine opgaver bliver, sammen med dine kollegaer, at:

  • udarbejde lokale handleplaner i tæt samarbejde med uddannelserne samt løbende følge op på aftaler og aktiviteter
  • rådgive og understøtte udvikling og revidering af alkohol-, ryge- og trivselspolitikker
  • introducere medarbejdere på ungdomsuddannelserne til undervisningsmaterialer om fx klassetrivsel, digital sundhed, rygning og alkoholkultur
  • udføre aktiviteter, fx nudgingtiltag, der reducerer synlig rygning
  • indsamle og registrere data samt systematisk arbejde med kvalitetsudvikling.

Hvem leder vi efter?
Til begge stillinger søger vi personer med en relevant akademisk uddannelse. Du har tidligere beskæftiget dig med børne- og ungeområdet eller har erfaring med organisationsforandringer og kulturændringer. Har du kendskab til adfærdsdesign vil det være en fordel. Du brænder for at arbejde med folkesundhed og gøre københavnerne sundere. Som person er du resultatorienteret og i stand til at skabe tillidsfulde relationer.

Ansættelsesforhold
Begge stillingerne er på 37 timer ugentligt og til besættelse fra den 1. september 2019 eller hurtigst muligt. Stillingerne som sundhedskonsulent er begge barselsvikariater på 10 måneder. Skriv i overskriften på din ansøgning hvilken stilling du søger, eller om du ønsker at søge begge stillinger.
Centralforvaltningen i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen har røgfri arbejdstid.
Stillingerne er placeret i Center for Sundhed, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, Københavns Kommune. Afdeling for Folkesundhed i København ligger i Randersgade på Østerbro. Du kan læse mere om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen på www.kk.dk

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Simon Rask på 3092 8901 eller souschef Annette Thysgaard på 5172 8320.

Søg via nedenstående link senest tirsdag den 2. juli 2019.
Samtaler afholdes den 5. juli 2019.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngAfdeling for Folkesundhed i KøbenhavnKøbenhavn Ø2019-06-14T17:00:39.2532019-07-02T00:00:00
330049170Løn- og personalekonsulent (barselsvikar) til Center for Løn og Personale i KoncernserviceBasic Har du erfaring med både personaleadministration og lønsagsbehandling? Har du lyst til at arbejde i en organisation med fokus på kvalitet, udvikling og service? Så er denne stilling måske noget for dig. Koncernservice i Københavns Kommune søger en barselsvikar for en løn- og personalekonsulent i Center for Løn og Personale. Vikariatet starter 1. oktober 2019 og varer barselsperioden ud, dvs. op til ca. 14 måneder. Du bliver en del af en udfordrende og attraktiv arbejdsplads, hvor vi prioriterer at være en kompetent og stabil samarbejdspartner for vores brugere, for kommunens politiske udvalg og forvaltninger samt eksterne samarbejdspartnere. Opgaven Center for Løn og Personale servicerer Københavns Kommunes ledere inden for løn- og personaleadministration og består af godt 200 medarbejdere fordelt på fem kontorer. Hvert kontor ledes af en kontorchef, mens den daglige personaleledelse og driftsstyring varetages af en teamleder. Vi har en ambition om at være førende inden for digital udvikling og arbejder derfor aktivt på at skabe tværgående løsninger og automatisering af vores administration. Du vil indgå i et team af fagligt dygtige kolleger, der sammen varetager opgaver inden for bl.a. lønsagsbehandling, ansættelse, ændring af ansættelsesvilkår og fratrædelse. Dine kompetencer Kontoradministrativ baggrund, med up-to-date erfaring inden for løn- og personaleadministration Kendskab til flest mulige af kommunens vigtigste systemer: KMD Opus Løn og Personale (krav), KAS, eDoc og ServiceNow Solid forståelse for vigtigheden af kvalitet og rettidighed i kombination Godt overblik, struktureret og har det godt med at arbejde med deadlines Lyst og evne til at servicere, skabe godt samarbejde og yde professionel rådgivning Godt humør, engageret og med på de forandringer, vi hele tiden skaber Vi kan tilbyde dig et spændende og udviklende job, hvor vi hver dag arbejder med kvalitet og service kompetente og engagerede kolleger en ambitiøs arbejdsplads med mulighed for at bidrage til udviklingen en åben og uhøjtidelig omgangstone kantineordning, massageordning og andre personalegoder et moderne kontordomicil tæt på Fuglebakken Station i København Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Vil du vide mere? Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder Cathrine Kragh på 2343 0569 (dog ikke i uge 31) eller kontorchef Tine Fredsted på 2927 1966. Søg via nedenstående link senest tirsdag den 30. juli 2019 Vi forventer at gennemføre ansættelsessamtalerne i uge 33. Om Koncernservice Koncernservice er et af landets største fællesadministrative centre. Vi betjener Københavns Kommunes syv forvaltninger med styring af økonomi, løn- og personaleadministration. Det er vores mål at effektivisere og optimere administrative arbejdsgange og sikre et højt serviceniveau, så kommunens 45.000 medarbejdere kan koncentrere sig om at levere velfærdsydelser af høj kvalitet. Vi er ca. 700 ansatte og blandt landets største shared service centre. Læs mere om os på: www.koncernservice.kk.dk

Har du erfaring med både personaleadministration og lønsagsbehandling? Har du lyst til at arbejde i en organisation med fokus på kvalitet, udvikling og service? Så er denne stilling måske noget for dig.

Koncernservice i Københavns Kommune søger en barselsvikar for en løn- og personalekonsulent i Center for Løn og Personale. Vikariatet starter 1. oktober 2019 og varer barselsperioden ud, dvs. op til ca. 14 måneder.

Du bliver en del af en udfordrende og attraktiv arbejdsplads, hvor vi prioriterer at være en kompetent og stabil samarbejdspartner for vores brugere, for kommunens politiske udvalg og forvaltninger samt eksterne samarbejdspartnere.

Opgaven
Center for Løn og Personale servicerer Københavns Kommunes ledere inden for løn- og personaleadministration og består af godt 200 medarbejdere fordelt på fem kontorer. Hvert kontor ledes af en kontorchef, mens den daglige personaleledelse og driftsstyring varetages af en teamleder. Vi har en ambition om at være førende inden for digital udvikling og arbejder derfor aktivt på at skabe tværgående løsninger og automatisering af vores administration.  

Du vil indgå i et team af fagligt dygtige kolleger, der sammen varetager opgaver inden for bl.a. lønsagsbehandling, ansættelse, ændring af ansættelsesvilkår og fratrædelse.

Dine kompetencer

  • Kontoradministrativ baggrund, med up-to-date erfaring inden for løn- og personaleadministration
  • Kendskab til flest mulige af kommunens vigtigste systemer: KMD Opus Løn og Personale (krav), KAS, eDoc og ServiceNow
  • Solid forståelse for vigtigheden af kvalitet og rettidighed i kombination
  • Godt overblik, struktureret og har det godt med at arbejde med deadlines
  • Lyst og evne til at servicere, skabe godt samarbejde og yde professionel rådgivning
  • Godt humør, engageret og med på de forandringer, vi hele tiden skaber

Vi kan tilbyde dig

  • et spændende og udviklende job, hvor vi hver dag arbejder med kvalitet og service
  • kompetente og engagerede kolleger
  • en ambitiøs arbejdsplads med mulighed for at bidrage til udviklingen
  • en åben og uhøjtidelig omgangstone
  • kantineordning, massageordning og andre personalegoder
  • et moderne kontordomicil tæt på Fuglebakken Station i København

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

Vil du vide mere?
Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder Cathrine Kragh på 2343 0569 (dog ikke i uge 31) eller kontorchef Tine Fredsted på 2927 1966.

Søg via nedenstående link senest tirsdag den 30. juli 2019
Vi forventer at gennemføre ansættelsessamtalerne i uge 33. 

Om Koncernservice
Koncernservice er et af landets største fællesadministrative centre. Vi betjener Københavns Kommunes syv forvaltninger med styring af økonomi, løn- og personaleadministration. Det er vores mål at effektivisere og optimere administrative arbejdsgange og sikre et højt serviceniveau, så kommunens 45.000 medarbejdere kan koncentrere sig om at levere velfærdsydelser af høj kvalitet. Vi er ca. 700 ansatte og blandt landets største shared service centre. Læs mere om os på: www.koncernservice.kk.dk

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBIF, SOF og TjenestemandspensionerKøbenhavn NV2019-06-25T16:03:44.8432019-07-30T00:00:00
330047097Faglig og analytisk stærk konsulent inden for børne- og ungeområdet til Fagligt CenterBasic Vil du være med til at skabe viden, der fremmer kvaliteten af den pædagogiske praksis på skoler og i institutioner? Har du motivation og kompetencer til at løse kvantitative og kvalitative analyseopgaver af høj kvalitet i en organisation med stor betydning for børn og unge i Københavns Kommune? En af vores medarbejdere er blevet ansat i UVM, og vi søger derfor en ny konsulent med stærke metodiske kompetencer. Dit fokusområde bliver at designe undersøgelser, analysere data, lede projekter og derved bidrage til ledelsesinformation og implementering. Vi forventer, at du har en relevant samfundsvidenskabelig baggrund og kan dokumentere kvantitative kompetencer på højt niveau har en stærk talforståelse og analytiske kompetencer erfaring med projektledelse og kommunikerer klart og meningsfuldt har erfaring med at formidle komplicerede kvantitative analyser til ledelsesinformation eller beslutningsoplæg har politisk tæft og evner til at begå dig i en politisk ledet organisation er initiativrig og ambitiøs på egne og din arbejdsplads vegne har gode relationsmæssige kompetencer, evner og lyst til at agere på mange forskellige arenaer Dine opgaver Dine opgaver vil typisk være at gennemføre faglige analyser til brug for både skoler, institutioner samt den administrative og politiske ledelse på børne og ungedomsområdet. Det kan være kvalitetsrapporter, ledelsesinformation om faglige emner, fortolkning af en skoles eller klynges faglige resultater. Derudover vil dine opgaver omfatte projektledelse. Vi kan tilbyde Som konsulent hos os bliver du en del af Fagligt Center, som er en uformel men ambitiøs arbejdsplads præget af mennesker, der brænder for deres felt. Du vil blive en del af et hold, som alle arbejder med forskellige faglige hjørner af børne- og ungdomsområdet. I hverdagen vil du have et tæt parløb med de øvrige medarbejdere, der arbejder i Fagligt Center men også i øvrige centre, fx Policy og Administrativt Ressourcecenter, samt de fem områdeforvaltninger. Dine kollegaer har høj faglighed, et stort netværk i København og indgående erfaring med at udvikle forskellige indsatser. Løn- og ansættelsesforhold Stillingen er til varig besættelse. Ansættelse sker efter gældende overenskomst. Lønnen afhænger af dine kvalifikationer og forhandles efter principperne om Ny Løn. Ansættelsessted er Fagligt Center, Gyldenløvesgade, 1600 København V. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Tiltrædelse hurtigst muligt. Mere information Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte koordinator for analyseteamet Jais Brændgaard Heilesen på 4029 9462, centerchef Ditte Bergholdt Asmussen på 4098 1046 eller leder af dagtilbud, fritid og unge Gitte Abildlund Brorsen på 2049 2140. Søg via nedenstående link senest den 4. juli 2019 Vi forventer, at holde samtaler tirsdag den 9. juli 2019.

Vil du være med til at skabe viden, der fremmer kvaliteten af den pædagogiske praksis på skoler og i institutioner? Har du motivation og kompetencer til at løse kvantitative og kvalitative analyseopgaver af høj kvalitet i en organisation med stor betydning for børn og unge i Københavns Kommune?

En af vores medarbejdere er blevet ansat i UVM, og vi søger derfor en ny konsulent med stærke metodiske kompetencer. Dit fokusområde bliver at designe undersøgelser, analysere data, lede projekter og derved bidrage til ledelsesinformation og implementering.

Vi forventer, at du

  • har en relevant samfundsvidenskabelig baggrund og kan dokumentere kvantitative kompetencer på højt niveau
  • har en stærk talforståelse og analytiske kompetencer
  • erfaring med projektledelse og kommunikerer klart og meningsfuldt
  • har erfaring med at formidle komplicerede kvantitative analyser til ledelsesinformation eller beslutningsoplæg
  • har politisk tæft og evner til at begå dig i en politisk ledet organisation
  • er initiativrig og ambitiøs på egne og din arbejdsplads vegne
  • har gode relationsmæssige kompetencer, evner og lyst til at agere på mange forskellige arenaer

Dine opgaver
Dine opgaver vil typisk være at gennemføre faglige analyser til brug for både skoler, institutioner samt den administrative og politiske ledelse på børne og ungedomsområdet. Det kan være kvalitetsrapporter, ledelsesinformation om faglige emner, fortolkning af en skoles eller klynges faglige resultater. Derudover vil dine opgaver omfatte projektledelse.

Vi kan tilbyde
Som konsulent hos os bliver du en del af Fagligt Center, som er en uformel men ambitiøs arbejdsplads præget af mennesker, der brænder for deres felt. Du vil blive en del af et hold, som alle arbejder med forskellige faglige hjørner af børne- og ungdomsområdet. I hverdagen vil du have et tæt parløb med de øvrige medarbejdere, der arbejder i Fagligt Center men også i øvrige centre, fx Policy og Administrativt Ressourcecenter, samt de fem områdeforvaltninger. Dine kollegaer har høj faglighed, et stort netværk i København og indgående erfaring med at udvikle forskellige indsatser.

Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen er til varig besættelse.
Ansættelse sker efter gældende overenskomst. Lønnen afhænger af dine kvalifikationer og forhandles efter principperne om Ny Løn.
Ansættelsessted er Fagligt Center, Gyldenløvesgade, 1600 København V.
Arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Tiltrædelse hurtigst muligt.

Mere information
Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte koordinator for analyseteamet Jais Brændgaard Heilesen på 4029 9462, centerchef Ditte Bergholdt Asmussen på 4098 1046 eller leder af dagtilbud, fritid og unge Gitte Abildlund Brorsen på 2049 2140.

Søg via nedenstående link senest den 4. juli 2019
Vi forventer, at holde samtaler tirsdag den 9. juli 2019.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngDagtilbud, Fritid og UngeKøbenhavn V2019-06-20T16:02:23.9372019-07-04T00:00:00
330043850DYGTIGE KONSULENTER SØGES TIL SYDSJÆLLANDRobot Rygestopkonsulenterne søger kompetente mænd og kvinder syd for København, der har evner og lyst til at afholde rygestopkurser på danske arbejdspladser eller i kommunalt regi for borgere. Vi er et netværk af 18 konsulenter, og siden starten i 2002 har vi haft mere end 10.000 rygere gennem vores kurser. Vores kunder er store og mellemstore virksomheder samt kommuner over hele Danmark. Vi er landets største udbyder af professionelle rygestopkurser til arbejdspladser. Der er tale om deltidsjobs, der gør det muligt for dig at fortsætte med andre projekter sideløbende. Mange af vores konsulenter har arbejde i sundhedssektoren, er selvstændige behandlere eller beskæftiger sig med rygestoprådgivning i andet regi. DINE KVALIFIKATIONER: Du er selv tidligere ryger og kan huske, hvordan det var at ryge og stoppe! Du har evnen til at kommunikerer, motivere, gennemslagskraft og en positiv tankegang Du har en sundhedsfaglig og eller voksenpædagogisk baggrund el. lign. Du har muligvis erfaring i at arbejde med rygestop. VI FORVENTER, AT DU ER: Uhøjtidelig Pligtopfyldende Engageret VI TILBYDER: Grundig undervisning i vores rygestopkoncept RYGESTOP FOR LIVET ® Herudover skal du deltage på rygestopkonsulent-uddannelsen En føl-ordning , der giver dig den rigtige start Engagerede, dedikerede og professionelle kolleger, der gerne deler ud af deres erfaringer En god løn Stor fleksibilitet i forhold til dine øvrige aktiviteter Hvis du vil vide mere om jobbet, kan du ringe til direktør Maj-Britt Bjerre Koch på 25 12 06 44 eller skrive på info@rygestopkonsulenterne.dk LIDT OM AT ARBEJDE FOR RYGESTOPKONSULENTERNE Vi går op i at gøre vores arbejde ordentligt. Vores erfaring er, at det ikke nødvendigvis er svært at holde op med at ryge det er svært at blive ved med at holde op. Derfor satser vi på varige rygestop, er grundige og benytter kun metoder, der har en dokumenteret effekt. For os er det væsentligt, at vores kursister fortsætter med at lade cigaretterne ligge, også efter at kurset er slut og vi fører omhyggelig statistik over vores resultater. Vi er altså voldsomt seriøse, når der gælder resultaterne men eftersom et af grundelementerne i vores kursusform er et glimt i øjet og fravær af løftede pegefingre og skræmmekampagner, har vi en afslappet og hyggelig omgangstone i det daglige samarbejde, både med kunderne og med hinanden. Alle vores konsulenter har deres individuelle styrker, og vi er omhyggelige med at matche vores kunder og konsulenter, så vi får skabt den bedst mulige dynamik på de enkelte kurser.

Rygestopkonsulenterne søger kompetente mænd og kvinder syd for København, der har evner og lyst til at afholde rygestopkurser på danske arbejdspladser eller i kommunalt regi for borgere. Vi er et netværk af 18 konsulenter, og siden starten i 2002 har vi haft mere end 10.000 rygere gennem vores kurser.

Vores kunder er store og mellemstore virksomheder samt kommuner over hele Danmark. Vi er landets største udbyder af professionelle rygestopkurser til arbejdspladser.

Der er tale om deltidsjobs, der gør det muligt for dig at fortsætte med andre projekter sideløbende. Mange af vores konsulenter har arbejde i sundhedssektoren, er selvstændige behandlere eller beskæftiger sig med rygestoprådgivning i andet regi.

 

DINE KVALIFIKATIONER:

– Du er selv tidligere ryger og kan huske, hvordan det var at ryge og stoppe!
– Du har evnen til at kommunikerer, motivere, gennemslagskraft og en positiv tankegang
– Du har en sundhedsfaglig og/eller voksenpædagogisk baggrund el. lign.
– Du har muligvis erfaring i at arbejde med rygestop.

 

VI FORVENTER, AT DU ER:

– Uhøjtidelig
– Pligtopfyldende
– Engageret

 

VI TILBYDER:

– Grundig undervisning i vores rygestopkoncept RYGESTOP FOR LIVET ®
– Herudover skal du deltage på rygestopkonsulent-uddannelsen
– En ”føl-ordning”, der giver dig den rigtige start
– Engagerede, dedikerede og professionelle kolleger, der gerne deler ud af deres erfaringer
– En god løn
– Stor fleksibilitet i forhold til dine øvrige aktiviteter

 

Hvis du vil vide mere om jobbet, kan du ringe til direktør Maj-Britt Bjerre Koch på 25 12 06 44 eller skrive på info@rygestopkonsulenterne.dk

 

LIDT OM AT ARBEJDE FOR RYGESTOPKONSULENTERNE

Vi går op i at gøre vores arbejde ordentligt. Vores erfaring er, at det ikke nødvendigvis er svært at holde op med at ryge – det er svært at blive ved med at holde op. Derfor satser vi på varige rygestop, er grundige og benytter kun metoder, der har en dokumenteret effekt.
For os er det væsentligt, at vores kursister fortsætter med at lade cigaretterne ligge, også efter at kurset er slut – og vi fører omhyggelig statistik over vores resultater.

Vi er altså voldsomt seriøse, når der gælder resultaterne – men eftersom et af grundelementerne i vores kursusform er et glimt i øjet og fravær af løftede pegefingre og skræmmekampagner, har vi en afslappet og hyggelig omgangstone i det daglige samarbejde, både med kunderne og med hinanden.

Alle vores konsulenter har deres individuelle styrker, og vi er omhyggelige med at matche vores kunder og konsulenter, så vi får skabt den bedst mulige dynamik på de enkelte kurser.

 

RYGESTOP KONSULENTERNE ApSHillerød2019-06-18T00:00:002019-08-09T00:00:00
330024429Data ressource med god forståelse for data og tal i MS AccessRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8380 I forbindelse med større automatiseringsopgave har vi brug for en ad hoc ressource til at kunne hente data og lave rapporter. Vi mangler en resource som kan hjælpe os med at trække data og konfigurere data i Microsoft Access. Du behøver ikke have viden om autoskader eller forsikringsbranchen hvori vi befinder os, den viden har vi, det vigtigste er, at du er superbruger i Microsoft Access, da al arbejde vil foregå heri! Der er opstart hurtigst muligt, og vi regner med at opgaven løber cirka 1-3 måneder frem, men det kan godt ændre sig løbende. Det vil max være omkring 8-10 timer ugentligt. Som det ser ud lige nu kan data kun trækkes ved at du sidder her på adressen, så du er nødt til at kunne møde op her hos os som udgangspunkt. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8380

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8380

 

I forbindelse med større automatiseringsopgave har vi brug for en ad hoc ressource til at kunne hente data og lave rapporter.

Vi mangler en resource som kan hjælpe os med at trække data og konfigurere data i Microsoft Access.

Du behøver ikke have viden om autoskader eller forsikringsbranchen hvori vi befinder os, den viden har vi, det vigtigste er, at du er superbruger i Microsoft Access, da al arbejde vil foregå heri!

Der er opstart hurtigst muligt, og vi regner med at opgaven løber cirka 1-3 måneder frem, men det kan godt ændre sig løbende. Det vil max være omkring 8-10 timer ugentligt.

Som det ser ud lige nu kan data kun trækkes ved at du sidder her på adressen, så du er nødt til at kunne møde op her hos os som udgangspunkt.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8380

Worksome ApSRødovre2019-05-14T00:00:002019-07-09T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sundhedskonsulenter der kan understøtte forandringer på folkeskoler og ungdomsuddannelser til Afdeling for Folkesundhed i København

Afdeling for Folkesundhed i København

København Ø
Vil du være med til at fremme sundhed for borgere i Københavns Kommune ved at arbejde med strukturel forebyggelse? Har du erfaring med sundheds- og trivselsindsatser? Så er du måske vores nye kollega, der skal bidrage til at gøre københavnerne sunde...
Indrykket:14. juni 2019
Udløbsdato:2. juli 2019

Løn- og personalekonsulent (barselsvikar) til Center for Løn og Personale i Koncernservice

BIF, SOF og Tjenestemandspensioner

København NV
Har du erfaring med både personaleadministration og lønsagsbehandling? Har du lyst til at arbejde i en organisation med fokus på kvalitet, udvikling og service? Så er denne stilling måske noget for dig. Koncernservice i Københavns Kommune søger en b...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:30. juli 2019

Faglig og analytisk stærk konsulent inden for børne- og ungeområdet til Fagligt Center

Dagtilbud, Fritid og Unge

København V
Vil du være med til at skabe viden, der fremmer kvaliteten af den pædagogiske praksis på skoler og i institutioner? Har du motivation og kompetencer til at løse kvantitative og kvalitative analyseopgaver af høj kvalitet i en organisation med stor be...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:4. juli 2019

DYGTIGE KONSULENTER SØGES TIL SYDSJÆLLAND

RYGESTOP KONSULENTERNE ApS

Hillerød
Rygestopkonsulenterne søger kompetente mænd og kvinder syd for København, der har evner og lyst til at afholde rygestopkurser på danske arbejdspladser eller i kommunalt regi for borgere. Vi er et netværk af 18 konsulenter, og siden starten i 2002 ha...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:9. august 2019

Data ressource med god forståelse for data og tal i MS Access

Worksome ApS

Rødovre
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8380 I forbindelse med større automatis...
Indrykket:14. maj 2019
Udløbsdato:9. juli 2019