Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Rådgiver søges til restaurations-, bowling- eller fitnessbranchen


Stillingen

Som en del af vores Customer Success afdeling bliver din fornemste opgave at rådgive vores kunder, og sikre at de får maksimalt udbytte af vores kasse- og bookingsystem i deres forretning.

Med din relevante brancheerfaring, vil du skulle møde kunderne i øjenhøjde og sætte dig ind i deres forretning og behov. Du vil ikke bare fungere som tovholder og rådgiver, men også som kundens kontaktperson, når de har brug for konkret hjælp til brug og opsætning af systemet. Derfor er det også vigtigt at du føler dig hjemme ved en computer og finder det spændende at lære nye IT programmer at kende.

Derudover vil du sammen med resten af kundeserviceafdeling tage del i de øvrige opgaver, som f.eks. bestilling af varer, on-boarding af nye kunder, oprette og vedligeholdelse af undervisningsmateriale etc.

Brænder du for en stilling hvor samarbejde og kommunikation er i højsædet, og kan samtidig se dig selv i en virksomhed i rivende udvikling, vil stillingen være lige noget for dig.

Du kommer til at arbejde med:

  • Analysering af kundens forretningsbehov og hjælp til implementering heraf i vores IT systemer
  • Yde rådgivning, hjælp og support både skriftligt og telefonisk
  • On-boarding og on-site installation af nye kunder
  • Optimering af interne opgaver og rutiner
  • Binde alt ovenstående sammen og herigennem skabe Customer Success for din kundeportefølje

  • Som person er du:?
  • Løsnings og resultatorienteret
  • Udadvendt og har gerne erfaring med kundeservice
  • Fleksibel og en teamplayer
  • Analytisk og nysgerrig

  • Krav og ønsker:
  • Relevant brancheerfaring fra restaurations-, bowling- eller fitnessbranchen
  • Det er et plus, men ikke etkrav, hvis du har erfaring med daglig drift/ledelse
  • Grundlæggende forståelse for IT
  • Evner at sætte dig hurtigt ind i nye IT systemer
  • Gode skriftlige kompetencer

  • Hvem er Flexybox ApS?

    FlexyBox har skabt nogle af markedets mest brugervenlige og komplette kasse- og bookingsystemer: FlexyPos, FlexyFitness og FlexyBook. (Læs mere på vores hjemmeside: http://www.flexybox.com/)

    Arbejdsmiljøet er professionelt og innovativt, hvor vi altid har fokus på at være på forkant med markedsudviklingen og kundernes behov. Ledelsen involverer og sparrer kontinuerligt med vores medarbejdere for nye ideer og udviklingsområder.

    Hos FlexyBox arbejder vi målrettet og selvstændigt, men samtidig med god team spirit og hyggelig, kollegial, uformel stemning. Vi er pt. 23 ansatte, som er jævnt fordelt mellem udvikling, support, og salg.

    Vi har til huse i et lækkert, lyst og åbent kontormiljø lige ned til Svendborg Havn, kun 30 min. kørsel fra Odense - eller 10 min. gang fra togstationen i Svendborg.


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder en spændende arbejdsplads, hvor du vil få en bred kontaktflade med hele virksomheden.

    En stilling, hvor du selv kan være med til, at sætte dit præg på din hverdag og får ansvar for dine egne opgaver fra dag ét. Du kommer til at arbejde i et ungt team, hvor vi har et godt arbejdsmiljø, der gør det sjovt at komme på arbejde.
    Grundet vores størrelse, samt den rivende udvikling vi i øjeblikket oplever, vil du i fremtiden få rig mulighed for at forme din egen karriere i den retning du ønsker.
  • Løn baseret på erfaring og kvalifikationer
  • Fri frugt, espressomaskine, månedlig fællesfrokost, sundhedsforsikring mv.
  • Diverse personalearrangementer jævnt fordelt på året
  • Mere end 20 sjove, kloge og hårdtarbejdende kollegaer.


  • Noget for dig?

    Vi ansætter hurtigst muligt, så send din ansøgning og CV snarest. Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Supportchef Frederik Levorsen, eller udviklingschef Kenneth Jensen, på tlf. 70 22 48 84.


    Mere af samme slags?

    Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

    329747599Phoenix-f033a8e012018-01-25T20:08:14.517Rådgiver søges til restaurations-, bowling- eller fitnessbranchen
    Stillingen

    Som en del af vores Customer Success afdeling bliver din fornemste opgave at rådgive vores kunder, og sikre at de får maksimalt udbytte af vores kasse- og bookingsystem i deres forretning.

    Med din relevante brancheerfaring, vil du skulle møde kunderne i øjenhøjde og sætte dig ind i deres forretning og behov. Du vil ikke bare fungere som tovholder og rådgiver, men også som kundens kontaktperson, når de har brug for konkret hjælp til brug og opsætning af systemet. Derfor er det også vigtigt at du føler dig hjemme ved en computer og finder det spændende at lære nye IT programmer at kende.

    Derudover vil du sammen med resten af kundeserviceafdeling tage del i de øvrige opgaver, som f.eks. bestilling af varer, on-boarding af nye kunder, oprette og vedligeholdelse af undervisningsmateriale etc.

    Brænder du for en stilling hvor samarbejde og kommunikation er i højsædet, og kan samtidig se dig selv i en virksomhed i rivende udvikling, vil stillingen være lige noget for dig.

    Du kommer til at arbejde med:
  • Analysering af kundens forretningsbehov og hjælp til implementering heraf i vores IT systemer
  • Yde rådgivning, hjælp og support både skriftligt og telefonisk
  • On-boarding og on-site installation af nye kunder
  • Optimering af interne opgaver og rutiner
  • Binde alt ovenstående sammen og herigennem skabe Customer Success for din kundeportefølje

  • Som person er du:?
  • Løsnings og resultatorienteret
  • Udadvendt og har gerne erfaring med kundeservice
  • Fleksibel og en teamplayer
  • Analytisk og nysgerrig

  • Krav og ønsker:
  • Relevant brancheerfaring fra restaurations-, bowling- eller fitnessbranchen
  • Det er et plus, men ikke etkrav, hvis du har erfaring med daglig drift/ledelse
  • Grundlæggende forståelse for IT
  • Evner at sætte dig hurtigt ind i nye IT systemer
  • Gode skriftlige kompetencer

  • Hvem er Flexybox ApS?

    FlexyBox har skabt nogle af markedets mest brugervenlige og komplette kasse- og bookingsystemer: FlexyPos, FlexyFitness og FlexyBook. (Læs mere på vores hjemmeside: http://www.flexybox.com/)

    Arbejdsmiljøet er professionelt og innovativt, hvor vi altid har fokus på at være på forkant med markedsudviklingen og kundernes behov. Ledelsen involverer og sparrer kontinuerligt med vores medarbejdere for nye ideer og udviklingsområder.

    Hos FlexyBox arbejder vi målrettet og selvstændigt, men samtidig med god team spirit og hyggelig, kollegial, uformel stemning. Vi er pt. 23 ansatte, som er jævnt fordelt mellem udvikling, support, og salg.

    Vi har til huse i et lækkert, lyst og åbent kontormiljø lige ned til Svendborg Havn, kun 30 min. kørsel fra Odense - eller 10 min. gang fra togstationen i Svendborg.


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder en spændende arbejdsplads, hvor du vil få en bred kontaktflade med hele virksomheden.

    En stilling, hvor du selv kan være med til, at sætte dit præg på din hverdag og får ansvar for dine egne opgaver fra dag ét. Du kommer til at arbejde i et ungt team, hvor vi har et godt arbejdsmiljø, der gør det sjovt at komme på arbejde.
    Grundet vores størrelse, samt den rivende udvikling vi i øjeblikket oplever, vil du i fremtiden få rig mulighed for at forme din egen karriere i den retning du ønsker.
  • Løn baseret på erfaring og kvalifikationer
  • Fri frugt, espressomaskine, månedlig fællesfrokost, sundhedsforsikring mv.
  • Diverse personalearrangementer jævnt fordelt på året
  • Mere end 20 sjove, kloge og hårdtarbejdende kollegaer.


  • Noget for dig?

    Vi ansætter hurtigst muligt, så send din ansøgning og CV snarest. Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Supportchef Frederik Levorsen, eller udviklingschef Kenneth Jensen, på tlf. 70 22 48 84.
    2018-03-26T03:50:42.583 Stillingen Som en del af vores Customer Success afdeling bliver din fornemste opgave at rådgive vores kunder, og sikre at de får maksimalt udbytte af vores kasse- og bookingsystem i deres forretning. Med din relevante brancheerfaring, vil du skulle møde kunderne i øjenhøjde og sætte dig ind i deres forretning og behov. Du vil ikke bare fungere som tovholder og rådgiver, men også som kundens kontaktperson, når de har brug for konkret hjælp til brug og opsætning af systemet. Derfor er det også vigtigt at du føler dig hjemme ved en computer og finder det spændende at lære nye IT programmer at kende. Derudover vil du sammen med resten af kundeserviceafdeling tage del i de øvrige opgaver, som f.eks. bestilling af varer, on-boarding af nye kunder, oprette og vedligeholdelse af undervisningsmateriale etc. Brænder du for en stilling hvor samarbejde og kommunikation er i højsædet, og kan samtidig se dig selv i en virksomhed i rivende udvikling, vil stillingen være lige noget for dig. Du kommer til at arbejde med: Analysering af kundens forretningsbehov og hjælp til implementering heraf i vores IT systemerYde rådgivning, hjælp og support både skriftligt og telefoniskOn-boarding og on-site installation af nye kunderOptimering af interne opgaver og rutinerBinde alt ovenstående sammen og herigennem skabe Customer Success for din kundeportefølje Som person er du:? Løsnings og resultatorienteretUdadvendt og har gerne erfaring med kundeserviceFleksibel og en teamplayer Analytisk og nysgerrig Krav og ønsker: Relevant brancheerfaring fra restaurations-, bowling- eller fitnessbranchenDet er et plus, men ikke etkrav, hvis du har erfaring med daglig drift ledelseGrundlæggende forståelse for ITEvner at sætte dig hurtigt ind i nye IT systemerGode skriftlige kompetencer Hvem er Flexybox ApS? FlexyBox har skabt nogle af markedets mest brugervenlige og komplette kasse- og bookingsystemer: FlexyPos, FlexyFitness og FlexyBook. (Læs mere på vores hjemmeside: http: www.flexybox.com ) Arbejdsmiljøet er professionelt og innovativt, hvor vi altid har fokus på at være på forkant med markedsudviklingen og kundernes behov. Ledelsen involverer og sparrer kontinuerligt med vores medarbejdere for nye ideer og udviklingsområder. Hos FlexyBox arbejder vi målrettet og selvstændigt, men samtidig med god team spirit og hyggelig, kollegial, uformel stemning. Vi er pt. 23 ansatte, som er jævnt fordelt mellem udvikling, support, og salg. Vi har til huse i et lækkert, lyst og åbent kontormiljø lige ned til Svendborg Havn, kun 30 min. kørsel fra Odense - eller 10 min. gang fra togstationen i Svendborg. Vi tilbyder Vi tilbyder en spændende arbejdsplads, hvor du vil få en bred kontaktflade med hele virksomheden. En stilling, hvor du selv kan være med til, at sætte dit præg på din hverdag og får ansvar for dine egne opgaver fra dag ét. Du kommer til at arbejde i et ungt team, hvor vi har et godt arbejdsmiljø, der gør det sjovt at komme på arbejde. Grundet vores størrelse, samt den rivende udvikling vi i øjeblikket oplever, vil du i fremtiden få rig mulighed for at forme din egen karriere i den retning du ønsker. Løn baseret på erfaring og kvalifikationerFri frugt, espressomaskine, månedlig fællesfrokost, sundhedsforsikring mv.Diverse personalearrangementer jævnt fordelt på åretMere end 20 sjove, kloge og hårdtarbejdende kollegaer. Noget for dig? Vi ansætter hurtigst muligt, så send din ansøgning og CV snarest. Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Supportchef Frederik Levorsen, eller udviklingschef Kenneth Jensen, på tlf. 70 22 48 84.11Jobnetf033a8e0100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-26T00:00:000010http://flexybox.hr-skyen.dk/show-job/256000EuropaDanmarkEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynSvendborg3088003FlexyBox ApS11Østre Havnevej 315700SvendborgDKDanmark155.0612962010.62214940
    DKDanmarkDKDanmark
    8Fuldtid46Permanent513130JobNet47510361000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f033a8e0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f033a8e0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f033a8e0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f033a8e0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/5.jpgEr du god til at planlægge? Som medarbejder er dette en værdsat egenskab. Søg jobbet hos FlexyBox ApS nu.12008001Dansk3Læse/ tale5Kontor og administration352515356Frederik Levorsennoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK