Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Konsulent med et godt hoved og en klar pen til Lokalområdekontor Vanløse Brønshøj Husum

Har du lyst til at lære mere om et af de store kommunale velfærdsområder? Og synes du det lyder spændende at arbejde i spændet mellem politik og drift? Så er det måske dig, vi leder efter.  
 
Vi søger en dygtig konsulent med organisatorisk forståelse i en kommunal kontekst, erfaring med sekretariatsbetjening og viden om MED/arbejdsmiljø til lokalområdekontoret i Vanløse/Brønshøj/Husum.  
 
Lokalområde Vanløse/Brønshøj/Husum (VBH) er et af Københavns Kommunes fem lokalområder på sundheds- og omsorgsområdet med godt 100.000 indbyggere. Området har driftsansvar for 15 forskellige enheder (primært plejehjem, hjemme- og sygepleje, visitation, genoptræning/forebyggelse) og et samlet budget på omkring 750 mio. kr. 
 
Du bliver en del af områdekontorets stab af 10 konsulenter og tre sekretariatsmedarbejdere og vi bor i Sundhedshus Vanløse sammen med bl.a. genoptræning/forebyggelse, hjemme-/sygepleje og visitationen.  
 
Vi tilbyder et fagligt udfordrende miljø med højt til loftet, hvor vi både lægger vægt på faglig udvikling, samarbejde på tværs og god trivsel. Du vil derfor blive udfordret både fagligt og personligt i en stor organisation med mange samarbejdsrelationer – både i forhold til driftsenheder og centralforvaltning.  
 
Dine arbejdsopgaver  
Dine primære arbejdsopgaver vil være:  
  • sekretariatsbetjening af lokalområdets forskellige  
  • ledelsesfora, arbejdsmiljøgruppe og MED-udvalg, herunder bistå MED-udvalg med at omsætte forvaltningens mission og vision til praksis  
  • at forestå administrationen omkring klagesagsbehandling  
  • at bidrage til mødeforberedelse  
  • at indgå i forskellige faglige opgaver på tværs af kontoret og i relation til centralforvaltning og driftsenheder   
Din profil som konsulent
  • Du er sandsynligvis akademisk uddannet (fx scient pol, scient adm). 
  • Du kommunikerer godt såvel skriftligt som mundtligt.
  • Du er analytisk og arbejder systematisk og struktureret.
  • Du har forvaltningsforståelse og kendskab til sundheds- og ældreområdet.
  • Du er udadvendt og god til at samarbejde med mange forskellige typer af mennesker og fagligheder.
  • Du har en god organisatorisk forståelse og viden om MED/arbejdsmiljø. 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Ansættelse sker efter gældende overenskomst.  
 
Er du interesseret?  
Tiltrædelse den 1. juli 2018 eller snarest muligt derefter. Yderligere oplysninger fås hos afdelingsleder Jim Vårdal på 2488 9884.  
 
Ansøgning vedlægges referencer, cv og dokumentation for uddannelse.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 30. april 2018.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329794310Phoenix-99daf14012018-04-16T16:00:41.180Konsulent med et godt hoved og en klar pen til Lokalområdekontor Vanløse Brønshøj Husum
Har du lyst til at lære mere om et af de store kommunale velfærdsområder? Og synes du det lyder spændende at arbejde i spændet mellem politik og drift? Så er det måske dig, vi leder efter.  
 
Vi søger en dygtig konsulent med organisatorisk forståelse i en kommunal kontekst, erfaring med sekretariatsbetjening og viden om MED/arbejdsmiljø til lokalområdekontoret i Vanløse/Brønshøj/Husum.  
 
Lokalområde Vanløse/Brønshøj/Husum (VBH) er et af Københavns Kommunes fem lokalområder på sundheds- og omsorgsområdet med godt 100.000 indbyggere. Området har driftsansvar for 15 forskellige enheder (primært plejehjem, hjemme- og sygepleje, visitation, genoptræning/forebyggelse) og et samlet budget på omkring 750 mio. kr. 
 
Du bliver en del af områdekontorets stab af 10 konsulenter og tre sekretariatsmedarbejdere og vi bor i Sundhedshus Vanløse sammen med bl.a. genoptræning/forebyggelse, hjemme-/sygepleje og visitationen.  
 
Vi tilbyder et fagligt udfordrende miljø med højt til loftet, hvor vi både lægger vægt på faglig udvikling, samarbejde på tværs og god trivsel. Du vil derfor blive udfordret både fagligt og personligt i en stor organisation med mange samarbejdsrelationer – både i forhold til driftsenheder og centralforvaltning.  
 
Dine arbejdsopgaver  
Dine primære arbejdsopgaver vil være:  
  • sekretariatsbetjening af lokalområdets forskellige  
  • ledelsesfora, arbejdsmiljøgruppe og MED-udvalg, herunder bistå MED-udvalg med at omsætte forvaltningens mission og vision til praksis  
  • at forestå administrationen omkring klagesagsbehandling  
  • at bidrage til mødeforberedelse  
  • at indgå i forskellige faglige opgaver på tværs af kontoret og i relation til centralforvaltning og driftsenheder   
Din profil som konsulent
  • Du er sandsynligvis akademisk uddannet (fx scient pol, scient adm). 
  • Du kommunikerer godt såvel skriftligt som mundtligt.
  • Du er analytisk og arbejder systematisk og struktureret.
  • Du har forvaltningsforståelse og kendskab til sundheds- og ældreområdet.
  • Du er udadvendt og god til at samarbejde med mange forskellige typer af mennesker og fagligheder.
  • Du har en god organisatorisk forståelse og viden om MED/arbejdsmiljø. 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Ansættelse sker efter gældende overenskomst.  
 
Er du interesseret?  
Tiltrædelse den 1. juli 2018 eller snarest muligt derefter. Yderligere oplysninger fås hos afdelingsleder Jim Vårdal på 2488 9884.  
 
Ansøgning vedlægges referencer, cv og dokumentation for uddannelse.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 30. april 2018.
2018-04-30T22:51:24.323 Har du lyst til at lære mere om et af de store kommunale velfærdsområder? Og synes du det lyder spændende at arbejde i spændet mellem politik og drift? Så er det måske dig, vi leder efter. Vi søger en dygtig konsulent med organisatorisk forståelse i en kommunal kontekst, erfaring med sekretariatsbetjening og viden om MED arbejdsmiljø til lokalområdekontoret i Vanløse Brønshøj Husum. Lokalområde Vanløse Brønshøj Husum (VBH) er et af Københavns Kommunes fem lokalområder på sundheds- og omsorgsområdet med godt 100.000 indbyggere. Området har driftsansvar for 15 forskellige enheder (primært plejehjem, hjemme- og sygepleje, visitation, genoptræning forebyggelse) og et samlet budget på omkring 750 mio. kr. Du bliver en del af områdekontorets stab af 10 konsulenter og tre sekretariatsmedarbejdere og vi bor i Sundhedshus Vanløse sammen med bl.a. genoptræning forebyggelse, hjemme- sygepleje og visitationen. Vi tilbyder et fagligt udfordrende miljø med højt til loftet, hvor vi både lægger vægt på faglig udvikling, samarbejde på tværs og god trivsel. Du vil derfor blive udfordret både fagligt og personligt i en stor organisation med mange samarbejdsrelationer både i forhold til driftsenheder og centralforvaltning. Dine arbejdsopgaver Dine primære arbejdsopgaver vil være: sekretariatsbetjening af lokalområdets forskellige ledelsesfora, arbejdsmiljøgruppe og MED-udvalg, herunder bistå MED-udvalg med at omsætte forvaltningens mission og vision til praksis at forestå administrationen omkring klagesagsbehandling at bidrage til mødeforberedelse at indgå i forskellige faglige opgaver på tværs af kontoret og i relation til centralforvaltning og driftsenheder Din profil som konsulent Du er sandsynligvis akademisk uddannet (fx scient pol, scient adm). Du kommunikerer godt såvel skriftligt som mundtligt. Du er analytisk og arbejder systematisk og struktureret. Du har forvaltningsforståelse og kendskab til sundheds- og ældreområdet. Du er udadvendt og god til at samarbejde med mange forskellige typer af mennesker og fagligheder. Du har en god organisatorisk forståelse og viden om MED arbejdsmiljø. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelse sker efter gældende overenskomst. Er du interesseret? Tiltrædelse den 1. juli 2018 eller snarest muligt derefter. Yderligere oplysninger fås hos afdelingsleder Jim Vårdal på 2488 9884. Ansøgning vedlægges referencer, cv og dokumentation for uddannelse. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 30. april 2018.10Phoenix99daf140101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-30T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=150360&DepartmentId=20420&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3217748LK Vanløse Brønshøj Husum Stab11Indertoften 102720VanløseDKDanmarkORS/99daf140_logo.pngORS/Small/99daf140_logo.png0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent555592KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=99daf140https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=99daf140https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=99daf140&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=99daf140&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Offentlig_administration/5.jpgSom Konsulent hos LK Vanløse Brønshøj Husum Stab bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008011Dansk3Læse/ tale938304Konsulent25Offentlig administration354428570mediacenter@of.kk.dkDKDanmarkDKDanmark329924482Konsulent med flair for IT og GDPR til 1-årigt projektstilling i Sundhed, Pleje & OmsorgBasic Vil du bidrage til understøttelsen af vores IT-systemer på sundheds- og ældreområdet?Trives du med en kombination af projekter og mere driftsrelaterede opgaver? Har du mod på at skabe overblik og sikre organisationens compliance med de nye forenede databeskyttelsesregulationer i EU?Vi søger en konsulent, der har teknisk og juridisk indsigt og forståelse. Du skal kunne arbejde selvstændigt, struktureret og tage initiativ og ansvar for dine opgaver.Den kommunale sektor og ældreområdet i særdeleshed er i disse år under stor forandring. Vi oplever en demografisk udvikling, der kræver større behov for ydelser og mindre økonomisk råderum. Som konsulent med fokus på IT og GDPR skal du være med til at sikre, at organisationen efterlever de gældende retningslinjer og krav med henblik på at sikre optimal drift.Du bliver en del af Strategi Udvikling, som arbejder med at skabe sammenhæng mellem politik, administration og driftsenhederne i Sundhed, Pleje Omsorg. Du refererer til Afdelingschefen for Sundhed, Pleje Omsorg.Om arbejdsopgaverneSom konsulent med ansvar for IT og GDPR vil dine primære arbejdsopgaver være at: Sikre at Sundhed, Pleje Omsorg overholder de nye databeskyttelsesregulationer (GDPR), herunder undersøge nuværende databeskyttelses metoder og identificere hvor forbedring er nødvendig implementering af de nødvendige arbejdsgange og procedurer i driftsenhederne for at sikre compliance. Der vil være mulighed for samarbejde med Albertslund Kommunes centrale GDPR ansvarlige. Skabe struktur og overblik over Sundhed, Pleje Omsorgs IT-systemer samt kvalitetssikre kontraktstyringen. Der vil være mulighed for samarbejde med Albertslund Kommunes centrale IT-afdeling. Derudover skal der i 2019 udarbejdes en kortlægning af ældreområdets fremtidige behov for brug af velfærdsteknologiske løsninger. Vi forestiller os, at du også vil blive involveret i dette arbejde.Om digVi lægger vægt på, at du har: It-faglig eller juridisk uddannelse eller tilsvarende praktisk erfaring Viden om og forståelse for sammenhæng mellem udvikling, organisatorisk implementering samt drift og support Endvidere forventer vi, at du: Har blik for detaljen og de store sammenhænge i løsningen af opgaver Har gode samarbejdsevner og en proaktiv tilgang til opgavehåndtering Er motiveret for at skabe struktur og overblik Kan sikre fremdrift i projekter Om osSundhed, Pleje Omsorg har ca. 550 ansatte fordelt på områderne: Hjemme- og sygepleje, Genoptræning, Rehabiliteringsafdelingen, Plejeboliger, Sundhedshus, Myndighedsenheden og Hjælpemiddelcenter. Som konsulent i Strategi Udvikling skal du arbejde bredt på tværs af driftsenhederne og med mange forskellige faggrupper. Vi tilbyder et selvstændigt og udfordrende job med skiftende dagsordener og alsidige opgaver. Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og trivsel i arbejdet.Løn og ansættelsesvilkårStillingen er på 37 timer om ugen og tidsbegrænset i en periode på et år. Lønnen fastsættes ud fra principperne i NY løn. Lønindplaceringen sker efter aftale med kommunen og den forhandlingsberettigede organisation.Stillingen ønskes besat hurtigst muligt eller senest pr. 1. marts 2019Det er en del af vores ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling.AnsøgningsfristDer er ansøgningsfrist den 7. januar. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 3.Hvis du vil vide mereDu kan læse mere om Albertslund Kommune og organisationen på www.albertslund.dk. Du er også velkommen til at kontakte Afdelingschef, Ida Kock Møller på tlf. 23 31 55 02 eller Konsulent, Aleksander Buchardt Larsen på tlf. 29 12 06 40.Vil du bidrage til understøttelsen af vores IT-systemer på sundheds- og ældreområdet?

Trives du med en kombination af projekter og mere driftsrelaterede opgaver? Har du mod på at skabe overblik og sikre organisationens compliance med de nye forenede databeskyttelsesregulationer i EU?

Vi søger en konsulent, der har teknisk og juridisk indsigt og forståelse. Du skal kunne arbejde selvstændigt, struktureret og tage initiativ og ansvar for dine opgaver.

Den kommunale sektor og ældreområdet i særdeleshed er i disse år under stor forandring. Vi oplever en demografisk udvikling, der kræver større behov for ydelser og mindre økonomisk råderum. Som konsulent med fokus på IT og GDPR skal du være med til at sikre, at organisationen efterlever de gældende retningslinjer og krav med henblik på at sikre optimal drift.

Du bliver en del af Strategi & Udvikling, som arbejder med at skabe sammenhæng mellem politik, administration og driftsenhederne i Sundhed, Pleje & Omsorg. Du refererer til Afdelingschefen for Sundhed, Pleje & Omsorg.

Om arbejdsopgaverne
Som konsulent med ansvar for IT og GDPR vil dine primære arbejdsopgaver være at:
  • Sikre at Sundhed, Pleje & Omsorg overholder de nye databeskyttelsesregulationer (GDPR), herunder undersøge nuværende databeskyttelses metoder og identificere hvor forbedring er nødvendig
  • implementering af de nødvendige arbejdsgange og procedurer i driftsenhederne for at sikre compliance. Der vil være mulighed for samarbejde med Albertslund Kommunes centrale GDPR ansvarlige.
  • Skabe struktur og overblik over Sundhed, Pleje & Omsorgs IT-systemer samt kvalitetssikre kontraktstyringen. Der vil være mulighed for samarbejde med Albertslund Kommunes centrale IT-afdeling.

Derudover skal der i 2019 udarbejdes en kortlægning af ældreområdets fremtidige behov for brug af velfærdsteknologiske løsninger. Vi forestiller os, at du også vil blive involveret i dette arbejde.

Om dig
Vi lægger vægt på, at du har:
  • It-faglig eller juridisk uddannelse eller tilsvarende praktisk erfaring
  • Viden om og forståelse for sammenhæng mellem udvikling, organisatorisk implementering samt drift og support

Endvidere forventer vi, at du:
  • Har blik for detaljen og de store sammenhænge i løsningen af opgaver
  • Har gode samarbejdsevner og en proaktiv tilgang til opgavehåndtering
  • Er motiveret for at skabe struktur og overblik 
  • Kan sikre fremdrift i projekter


Om os
Sundhed, Pleje & Omsorg har ca. 550 ansatte fordelt på områderne: Hjemme- og sygepleje, Genoptræning, Rehabiliteringsafdelingen, Plejeboliger, Sundhedshus, Myndighedsenheden og Hjælpemiddelcenter. Som konsulent i Strategi & Udvikling skal du arbejde bredt på tværs af driftsenhederne og med mange forskellige faggrupper. Vi tilbyder et selvstændigt og udfordrende job med skiftende dagsordener og alsidige opgaver. Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og trivsel i arbejdet.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer om ugen og tidsbegrænset i en periode på et år. Lønnen fastsættes ud fra principperne i NY løn. Lønindplaceringen sker efter aftale med kommunen og den forhandlingsberettigede organisation.

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt eller senest pr. 1. marts 2019

Det er en del af vores ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling.

Ansøgningsfrist
Der er ansøgningsfrist den 7. januar. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 3.

Hvis du vil vide mere
Du kan læse mere om Albertslund Kommune og organisationen på www.albertslund.dk. Du er også velkommen til at kontakte Afdelingschef, Ida Kock Møller på tlf. 23 31 55 02 eller Konsulent, Aleksander Buchardt Larsen på tlf. 29 12 06 40. 








 

ORS/Small/7dce4942_logo.gifSundhed, Pleje og OmsorgAlbertslund2018-12-07T12:04:29.3472019-01-07T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Konsulent med flair for IT og GDPR til 1-årigt projektstilling i Sundhed, Pleje & Omsorg

Sundhed, Pleje og Omsorg

Albertslund
Vil du bidrage til understøttelsen af vores IT-systemer på sundheds- og ældreområdet?Trives du med en kombination af projekter og mere driftsrelaterede opgaver? Har du mod på at skabe overblik og sikre organisationens compliance med de nye forenede ...
Indrykket:7. december 2018
Udløbsdato:7. januar 2019