Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Konsulent med et godt hoved og en klar pen til Lokalområdekontor Vanløse Brønshøj Husum

Har du lyst til at lære mere om et af de store kommunale velfærdsområder? Og synes du det lyder spændende at arbejde i spændet mellem politik og drift? Så er det måske dig, vi leder efter.  
 
Vi søger en dygtig konsulent med organisatorisk forståelse i en kommunal kontekst, erfaring med sekretariatsbetjening og viden om MED/arbejdsmiljø til lokalområdekontoret i Vanløse/Brønshøj/Husum.  
 
Lokalområde Vanløse/Brønshøj/Husum (VBH) er et af Københavns Kommunes fem lokalområder på sundheds- og omsorgsområdet med godt 100.000 indbyggere. Området har driftsansvar for 15 forskellige enheder (primært plejehjem, hjemme- og sygepleje, visitation, genoptræning/forebyggelse) og et samlet budget på omkring 750 mio. kr. 
 
Du bliver en del af områdekontorets stab af 10 konsulenter og tre sekretariatsmedarbejdere og vi bor i Sundhedshus Vanløse sammen med bl.a. genoptræning/forebyggelse, hjemme-/sygepleje og visitationen.  
 
Vi tilbyder et fagligt udfordrende miljø med højt til loftet, hvor vi både lægger vægt på faglig udvikling, samarbejde på tværs og god trivsel. Du vil derfor blive udfordret både fagligt og personligt i en stor organisation med mange samarbejdsrelationer – både i forhold til driftsenheder og centralforvaltning.  
 
Dine arbejdsopgaver  
Dine primære arbejdsopgaver vil være:  
  • sekretariatsbetjening af lokalområdets forskellige  
  • ledelsesfora, arbejdsmiljøgruppe og MED-udvalg, herunder bistå MED-udvalg med at omsætte forvaltningens mission og vision til praksis  
  • at forestå administrationen omkring klagesagsbehandling  
  • at bidrage til mødeforberedelse  
  • at indgå i forskellige faglige opgaver på tværs af kontoret og i relation til centralforvaltning og driftsenheder   
Din profil som konsulent
  • Du er sandsynligvis akademisk uddannet (fx scient pol, scient adm). 
  • Du kommunikerer godt såvel skriftligt som mundtligt.
  • Du er analytisk og arbejder systematisk og struktureret.
  • Du har forvaltningsforståelse og kendskab til sundheds- og ældreområdet.
  • Du er udadvendt og god til at samarbejde med mange forskellige typer af mennesker og fagligheder.
  • Du har en god organisatorisk forståelse og viden om MED/arbejdsmiljø. 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Ansættelse sker efter gældende overenskomst.  
 
Er du interesseret?  
Tiltrædelse den 1. juli 2018 eller snarest muligt derefter. Yderligere oplysninger fås hos afdelingsleder Jim Vårdal på 2488 9884.  
 
Ansøgning vedlægges referencer, cv og dokumentation for uddannelse.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 30. april 2018.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329794310Phoenix-99daf14012018-04-16T16:00:41.180Konsulent med et godt hoved og en klar pen til Lokalområdekontor Vanløse Brønshøj Husum
Har du lyst til at lære mere om et af de store kommunale velfærdsområder? Og synes du det lyder spændende at arbejde i spændet mellem politik og drift? Så er det måske dig, vi leder efter.  
 
Vi søger en dygtig konsulent med organisatorisk forståelse i en kommunal kontekst, erfaring med sekretariatsbetjening og viden om MED/arbejdsmiljø til lokalområdekontoret i Vanløse/Brønshøj/Husum.  
 
Lokalområde Vanløse/Brønshøj/Husum (VBH) er et af Københavns Kommunes fem lokalområder på sundheds- og omsorgsområdet med godt 100.000 indbyggere. Området har driftsansvar for 15 forskellige enheder (primært plejehjem, hjemme- og sygepleje, visitation, genoptræning/forebyggelse) og et samlet budget på omkring 750 mio. kr. 
 
Du bliver en del af områdekontorets stab af 10 konsulenter og tre sekretariatsmedarbejdere og vi bor i Sundhedshus Vanløse sammen med bl.a. genoptræning/forebyggelse, hjemme-/sygepleje og visitationen.  
 
Vi tilbyder et fagligt udfordrende miljø med højt til loftet, hvor vi både lægger vægt på faglig udvikling, samarbejde på tværs og god trivsel. Du vil derfor blive udfordret både fagligt og personligt i en stor organisation med mange samarbejdsrelationer – både i forhold til driftsenheder og centralforvaltning.  
 
Dine arbejdsopgaver  
Dine primære arbejdsopgaver vil være:  
  • sekretariatsbetjening af lokalområdets forskellige  
  • ledelsesfora, arbejdsmiljøgruppe og MED-udvalg, herunder bistå MED-udvalg med at omsætte forvaltningens mission og vision til praksis  
  • at forestå administrationen omkring klagesagsbehandling  
  • at bidrage til mødeforberedelse  
  • at indgå i forskellige faglige opgaver på tværs af kontoret og i relation til centralforvaltning og driftsenheder   
Din profil som konsulent
  • Du er sandsynligvis akademisk uddannet (fx scient pol, scient adm). 
  • Du kommunikerer godt såvel skriftligt som mundtligt.
  • Du er analytisk og arbejder systematisk og struktureret.
  • Du har forvaltningsforståelse og kendskab til sundheds- og ældreområdet.
  • Du er udadvendt og god til at samarbejde med mange forskellige typer af mennesker og fagligheder.
  • Du har en god organisatorisk forståelse og viden om MED/arbejdsmiljø. 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Ansættelse sker efter gældende overenskomst.  
 
Er du interesseret?  
Tiltrædelse den 1. juli 2018 eller snarest muligt derefter. Yderligere oplysninger fås hos afdelingsleder Jim Vårdal på 2488 9884.  
 
Ansøgning vedlægges referencer, cv og dokumentation for uddannelse.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 30. april 2018.
2018-04-30T22:51:24.323 Har du lyst til at lære mere om et af de store kommunale velfærdsområder? Og synes du det lyder spændende at arbejde i spændet mellem politik og drift? Så er det måske dig, vi leder efter. Vi søger en dygtig konsulent med organisatorisk forståelse i en kommunal kontekst, erfaring med sekretariatsbetjening og viden om MED arbejdsmiljø til lokalområdekontoret i Vanløse Brønshøj Husum. Lokalområde Vanløse Brønshøj Husum (VBH) er et af Københavns Kommunes fem lokalområder på sundheds- og omsorgsområdet med godt 100.000 indbyggere. Området har driftsansvar for 15 forskellige enheder (primært plejehjem, hjemme- og sygepleje, visitation, genoptræning forebyggelse) og et samlet budget på omkring 750 mio. kr. Du bliver en del af områdekontorets stab af 10 konsulenter og tre sekretariatsmedarbejdere og vi bor i Sundhedshus Vanløse sammen med bl.a. genoptræning forebyggelse, hjemme- sygepleje og visitationen. Vi tilbyder et fagligt udfordrende miljø med højt til loftet, hvor vi både lægger vægt på faglig udvikling, samarbejde på tværs og god trivsel. Du vil derfor blive udfordret både fagligt og personligt i en stor organisation med mange samarbejdsrelationer både i forhold til driftsenheder og centralforvaltning. Dine arbejdsopgaver Dine primære arbejdsopgaver vil være: sekretariatsbetjening af lokalområdets forskellige ledelsesfora, arbejdsmiljøgruppe og MED-udvalg, herunder bistå MED-udvalg med at omsætte forvaltningens mission og vision til praksis at forestå administrationen omkring klagesagsbehandling at bidrage til mødeforberedelse at indgå i forskellige faglige opgaver på tværs af kontoret og i relation til centralforvaltning og driftsenheder Din profil som konsulent Du er sandsynligvis akademisk uddannet (fx scient pol, scient adm). Du kommunikerer godt såvel skriftligt som mundtligt. Du er analytisk og arbejder systematisk og struktureret. Du har forvaltningsforståelse og kendskab til sundheds- og ældreområdet. Du er udadvendt og god til at samarbejde med mange forskellige typer af mennesker og fagligheder. Du har en god organisatorisk forståelse og viden om MED arbejdsmiljø. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelse sker efter gældende overenskomst. Er du interesseret? Tiltrædelse den 1. juli 2018 eller snarest muligt derefter. Yderligere oplysninger fås hos afdelingsleder Jim Vårdal på 2488 9884. Ansøgning vedlægges referencer, cv og dokumentation for uddannelse. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 30. april 2018.10Phoenix99daf140101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-30T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=150360&DepartmentId=20420&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3217748LK Vanløse Brønshøj Husum Stab11Indertoften 102720VanløseDKDanmarkORS/99daf140_logo.pngORS/Small/99daf140_logo.png0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent555592KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=99daf140https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=99daf140https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=99daf140&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=99daf140&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Offentlig_administration/5.jpgSom Konsulent hos LK Vanløse Brønshøj Husum Stab bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008011Dansk3Læse/ tale938304Konsulent25Offentlig administration354428570mediacenter@of.kk.dkDKDanmarkDKDanmark329972687Konsulent til forhandlingsområdet i KoncernserviceBasic I Personalejura og Forhandling søger vi en ny kollega med interesse for og lyst til at yde rådgivning og vejledning om overenskomst- og arbejdstidsforhold, samt løse rådgivningsopgaver i forbindelse med forhandlinger med de faglige organisationer. Vi er pt. 40 medarbejdere fordelt på tre teams, der varetager opgaver inden for det ansættelsesretlige og overenskomstmæssige område. Du vil blive en del af forhandlerteamet. Vi tilbyder en arbejdsplads, som prioriterer læring og kollegial sparring højt, et godt og til tider travlt arbejdsmiljø med gode kolleger, hvor der samtidig er gode muligheder for fleksibilitet i tilrettelæggelsen af arbejdet. Om jobbet På forhandlingsområdet skal du arbejde tæt sammen med dine kolleger om at varetage rådgivning og vejledning til kommunens forvaltninger og ledere om overenskomst- og arbejdstidsvilkår forhandlinger om løn og arbejdstid for kommunens personale i samarbejde med de lokale ledere rådgivning om større forhandlingsforløb om lokal- og forhåndsaftaler på institutions- og eller forvaltningsniveau i tæt samarbejde med kommunens forvaltninger forhandlinger af uenighedssager på vegne af kommunens forvaltninger og i samarbejde med KL undervisningsopgaver vedr. overenskomstforhold, arbejdstidsregler, forhandling og personaleadministration i øvrigt øvrige ad hoc-opgaver, fx analyser inden for løn- og arbejdstidsområdet Om dig Vi forventer og lægger vægt på, at du har en relevant akademisk uddannelse er stærk i både skriftlig og mundtlig formidling kan arbejde ansvarligt, effektivt og struktureret og samtidig formår at samarbejde og videndele på tværs har interesse for offentlige overenskomster og aftaler, med hovedvægt på det kommunale område har lyst til at varetage forhandlingsopgaver, fx om løn- og arbejdstidsvilkår har lyst til at yde rådgivning til kommunens ledere om overenskomstforhold og ansættelsesvilkår generelt har mod på et job, hvor opgaverne er alsidige, spændende og hvor tempoet til tider kan være højt Hvorvidt du har erfaring med de beskrevne opgaver er ikke afgørende, da vi kan tilbyde oplæring, træning og faglig sparring i jobbet. Løn- og ansættelsesvilkår Personalejura og Forhandling er en del af Koncernservice under Økonomiforvaltningen i Københavns Kommune, og er beliggende på adressen Borups Allé i København NV. Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Lønnen vil blive aftalt ud fra principperne om lokal løndannelse. For stillingen vil arbejdstiden som udgangspunkt være gennemsnitligt 37 timer ugentligt. Tiltrædelse vil være med virkning fra den 1. juni 2019, gerne tidligere hvis muligt. Yderligere oplysninger Hvis du ønsker at vide mere om stillingen, kan du kontakte teamleder Claus Burchardt Petersen på 3366 4463 2169 2968 eller kontorchef Lotte Pedersen på 3366 5230. Send din ansøgning vedlagt CV, eksamensbevis og evt. andet relevant materiale Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 31. marts 2019 Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i løbet af uge 14-15. Om Koncernservice Koncernservice er et af landets største fællesadministrative centre. Vi betjener Københavns Kommunes syv forvaltninger med styring af økonomi, løn- og personaleadministration. Det er vores mål at effektivisere og optimere alle administrative arbejdsgange og sikre et højt serviceniveau, så kommunens 45.000 medarbejdere kan koncentrere sig om at levere velfærdsydelser af høj kvalitet. Vi er ca. 700 ansatte og blandt landets største shared service centre. Læs mere om os på www.koncernservice.kk.dk
I Personalejura og Forhandling søger vi en ny kollega med interesse for og lyst til at yde rådgivning og vejledning om overenskomst- og arbejdstidsforhold, samt løse rådgivningsopgaver i forbindelse med forhandlinger med de faglige organisationer.  
 
Vi er pt. 40 medarbejdere fordelt på tre teams, der varetager opgaver inden for det ansættelsesretlige og overenskomstmæssige område. Du vil blive en del af forhandlerteamet.  
 
Vi tilbyder en arbejdsplads, som prioriterer læring og kollegial sparring højt, et godt og til tider travlt arbejdsmiljø med gode kolleger, hvor der samtidig er gode muligheder for fleksibilitet i tilrettelæggelsen af arbejdet.  
 
Om jobbet  
På forhandlingsområdet skal du arbejde tæt sammen med dine kolleger om at varetage
  • rådgivning og vejledning til kommunens forvaltninger og ledere om overenskomst- og arbejdstidsvilkår
  • forhandlinger om løn og arbejdstid for kommunens personale i samarbejde med de lokale ledere
  • rådgivning om større forhandlingsforløb om lokal- og forhåndsaftaler på institutions- og/eller forvaltningsniveau i tæt samarbejde med kommunens forvaltninger
  • forhandlinger af uenighedssager på vegne af kommunens forvaltninger og i samarbejde med KL
  • undervisningsopgaver vedr. overenskomstforhold, arbejdstidsregler, forhandling og personaleadministration i øvrigt
  • øvrige ad hoc-opgaver, fx analyser inden for løn- og arbejdstidsområdet 
Om dig  
Vi forventer og lægger vægt på, at du
  • har en relevant akademisk uddannelse  
  • er stærk i både skriftlig og mundtlig formidling  
  • kan arbejde ansvarligt, effektivt og struktureret og samtidig formår at samarbejde og videndele på tværs  
  • har interesse for offentlige overenskomster og aftaler, med hovedvægt på det kommunale område  
  • har lyst til at varetage forhandlingsopgaver, fx om løn- og arbejdstidsvilkår  
  • har lyst til at yde rådgivning til kommunens ledere om overenskomstforhold og ansættelsesvilkår generelt  
  • har mod på et job, hvor opgaverne er alsidige, spændende og hvor tempoet til tider kan være højt 
Hvorvidt du har erfaring med de beskrevne opgaver er ikke afgørende, da vi kan tilbyde oplæring, træning og faglig sparring i jobbet.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Personalejura og Forhandling er en del af Koncernservice under Økonomiforvaltningen i Københavns Kommune, og er beliggende på adressen Borups Allé i København NV.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Lønnen vil blive aftalt ud fra principperne om lokal løndannelse.  
 
For stillingen vil arbejdstiden som udgangspunkt være gennemsnitligt 37 timer ugentligt. 
 
Tiltrædelse vil være med virkning fra den 1. juni 2019, gerne tidligere hvis muligt.  
 
Yderligere oplysninger
Hvis du ønsker at vide mere om stillingen, kan du kontakte teamleder Claus Burchardt Petersen på 3366 4463/2169 2968 eller kontorchef Lotte Pedersen på 3366 5230.  
 
Send din ansøgning vedlagt CV, eksamensbevis og evt. andet relevant materiale 
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 31. marts 2019
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i løbet af uge 14-15.  
 
Om Koncernservice  
Koncernservice er et af landets største fællesadministrative centre. Vi betjener Københavns Kommunes syv forvaltninger med styring af økonomi, løn- og personaleadministration. Det er vores mål at effektivisere og optimere alle administrative arbejdsgange og sikre et højt serviceniveau, så kommunens 45.000 medarbejdere kan koncentrere sig om at levere velfærdsydelser af høj kvalitet. Vi er ca. 700 ansatte og blandt landets største shared service centre. Læs mere om os på www.koncernservice.kk.dk 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngPersonalejura og ForhandlingKøbenhavn NV2019-03-06T17:02:37.3732019-03-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Konsulent til forhandlingsområdet i Koncernservice

Personalejura og Forhandling

København NV
I Personalejura og Forhandling søger vi en ny kollega med interesse for og lyst til at yde rådgivning og vejledning om overenskomst- og arbejdstidsforhold, samt løse rådgivningsopgaver i forbindelse med forhandlinger med de faglige organisationer. V...
Indrykket:6. marts 2019
Udløbsdato:31. marts 2019