Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Konsulent med passion for administration af uddannelsesområdet til HR-Udvikling

HR-Udvikling søger konsulent med passion for administration af uddannelsesområdet.
Brænder du for at skabe de bedste administrative løsninger, og for både at fastholde sikker drift og udvikle nye tiltag, der understøtter rammerne og kvaliteten for vores elever og studerende i deres uddannelsesforløb? Så har vi en ledig stol til dig, sammen med lige så passionerede kolleger i HR-Udvikling.

Vores nuværende kollega på området tiltræder andet job i afdelingen, og vi søger derfor en ny administrativ konsulent pr. 1. august 2019. Din primære opgave vil være at varetage administrationen omkring elever og studerende i organisationen, i samarbejde med uddannelsesteamet. Du vil også skulle deltage i relevante ad hoc opgaver med hele afdelingen og interne og eksterne samarbejdspartnere.

Vi tilbyder
Hvis du brænder for administration af uddannelsesområdet, får du mulighed for at arbejde med alle aspekter på området. Hvert år varetager HR-Udvikling uddannelse af ca. 140 elever og 90 studerende, og området er under stadig forandring. Du får ansvar for at løse de administrative opgaver og er samtidig med til at udvikle nye løsninger og omsætte lovkrav og uddannelsesordninger til praksis.
Du vil både være ansigtet på kontoret og stemmen i telefonen, som sikrer at vores ønske om ordentlighed, faglighed og imødekommenhed opleves af alle.

Overordnet vil dine arbejdsopgaver, blandt meget andet, være

  • rekruttering og ansættelse af elever og studerende
  • administration og koordinering af forskellige uddannelsesforløb
  • sagsbehandling og journalisering
  • dialog med elever, studerende, vejledere og uddannelsesinstitutioner.

Om dig
Måske er du uddannet inden for kontor, måske er du professionsbachelor i offentlig administration? Du har erfaring med administrationsopgaver inden for uddannelsesområdet, et digitalt mindset og er naturligvis erfaren bruger i relevante IT-systemer og ESDH.

Vi forventer, at du får ting til at ske, arbejder struktureret og at du styrer både detaljer og store linjer med sikker hånd, også når opgaverne bliver akutte og deadlines står i kø. Du er relationsskabende og evner at arbejde både selvstændigt og teambaseret. Det er vigtigt for os, at du møder alle fordomsfrit og med respekt og venlighed, og at du er parat til at udvikle dig sammen med os, både fagligt og personligt.

I din dagligdag i stabsfunktionen HR-Udvikling vil du samarbejde med 11 engagerede og kompetente kolleger. Vi værdsætter alle faglig udvikling, godt kollegaskab og bidrag til fælles arbejdsglæde og -udvikling, og vi glæder os til at opleve, hvad du kan byde ind med.

HR-Udvikling beskæftiger sig med et bredt spekter af opgaver, der vedrører arbejdsmiljø, uddannelse, rekruttering, ledelsesudvikling, kompetenceudvikling, organisationsudvikling, sparring, coaching, med mere. Vi stræber efter at levere højeste service og kvalitet til organisationens ledere og medarbejdere.

Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er på 32 timer, og aflønnes efter aftale mellem Holstebro Kommune og den forhandlingsberettigede organisation i henhold til aftale om ny løn.

Flere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-Chef Søren Bork på 96 11 73 14.
Alle henvendelser behandles fortroligt.

Frist
20. maj 2019, kl. 8.00.
Første og anden samtale finder sted henholdsvis 24. maj 2019 og 2. juni 2019.
Der anvendes Garuda profiltest i forbindelse med anden samtale.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330011943Phoenix-d3ebfddc12019-04-26T00:00:00Konsulent med passion for administration af uddannelsesområdet til HR-UdviklingHR-Udvikling søger konsulent med passion for administration af uddannelsesområdet.
Brænder du for at skabe de bedste administrative løsninger, og for både at fastholde sikker drift og udvikle nye tiltag, der understøtter rammerne og kvaliteten for vores elever og studerende i deres uddannelsesforløb? Så har vi en ledig stol til dig, sammen med lige så passionerede kolleger i HR-Udvikling.

Vores nuværende kollega på området tiltræder andet job i afdelingen, og vi søger derfor en ny administrativ konsulent pr. 1. august 2019. Din primære opgave vil være at varetage administrationen omkring elever og studerende i organisationen, i samarbejde med uddannelsesteamet. Du vil også skulle deltage i relevante ad hoc opgaver med hele afdelingen og interne og eksterne samarbejdspartnere.

Vi tilbyder
Hvis du brænder for administration af uddannelsesområdet, får du mulighed for at arbejde med alle aspekter på området. Hvert år varetager HR-Udvikling uddannelse af ca. 140 elever og 90 studerende, og området er under stadig forandring. Du får ansvar for at løse de administrative opgaver og er samtidig med til at udvikle nye løsninger og omsætte lovkrav og uddannelsesordninger til praksis.
Du vil både være ansigtet på kontoret og stemmen i telefonen, som sikrer at vores ønske om ordentlighed, faglighed og imødekommenhed opleves af alle.

Overordnet vil dine arbejdsopgaver, blandt meget andet, være
  • rekruttering og ansættelse af elever og studerende
  • administration og koordinering af forskellige uddannelsesforløb
  • sagsbehandling og journalisering
  • dialog med elever, studerende, vejledere og uddannelsesinstitutioner.

Om dig
Måske er du uddannet inden for kontor, måske er du professionsbachelor i offentlig administration? Du har erfaring med administrationsopgaver inden for uddannelsesområdet, et digitalt mindset og er naturligvis erfaren bruger i relevante IT-systemer og ESDH.

Vi forventer, at du får ting til at ske, arbejder struktureret og at du styrer både detaljer og store linjer med sikker hånd, også når opgaverne bliver akutte og deadlines står i kø. Du er relationsskabende og evner at arbejde både selvstændigt og teambaseret. Det er vigtigt for os, at du møder alle fordomsfrit og med respekt og venlighed, og at du er parat til at udvikle dig sammen med os, både fagligt og personligt.

I din dagligdag i stabsfunktionen HR-Udvikling vil du samarbejde med 11 engagerede og kompetente kolleger. Vi værdsætter alle faglig udvikling, godt kollegaskab og bidrag til fælles arbejdsglæde og -udvikling, og vi glæder os til at opleve, hvad du kan byde ind med.

HR-Udvikling beskæftiger sig med et bredt spekter af opgaver, der vedrører arbejdsmiljø, uddannelse, rekruttering, ledelsesudvikling, kompetenceudvikling, organisationsudvikling, sparring, coaching, med mere. Vi stræber efter at levere højeste service og kvalitet til organisationens ledere og medarbejdere.

Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er på 32 timer, og aflønnes efter aftale mellem Holstebro Kommune og den forhandlingsberettigede organisation i henhold til aftale om ny løn.

Flere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-Chef Søren Bork på 96 11 73 14.
Alle henvendelser behandles fortroligt.

Frist
20. maj 2019, kl. 8.00.
Første og anden samtale finder sted henholdsvis 24. maj 2019 og 2. juni 2019.
Der anvendes Garuda profiltest i forbindelse med anden samtale.

 

2019-05-21T00:50:33.263 HR-Udvikling søger konsulent med passion for administration af uddannelsesområdet.Brænder du for at skabe de bedste administrative løsninger, og for både at fastholde sikker drift og udvikle nye tiltag, der understøtter rammerne og kvaliteten for vores elever og studerende i deres uddannelsesforløb? Så har vi en ledig stol til dig, sammen med lige så passionerede kolleger i HR-Udvikling.Vores nuværende kollega på området tiltræder andet job i afdelingen, og vi søger derfor en ny administrativ konsulent pr. 1. august 2019. Din primære opgave vil være at varetage administrationen omkring elever og studerende i organisationen, i samarbejde med uddannelsesteamet. Du vil også skulle deltage i relevante ad hoc opgaver med hele afdelingen og interne og eksterne samarbejdspartnere.Vi tilbyderHvis du brænder for administration af uddannelsesområdet, får du mulighed for at arbejde med alle aspekter på området. Hvert år varetager HR-Udvikling uddannelse af ca. 140 elever og 90 studerende, og området er under stadig forandring. Du får ansvar for at løse de administrative opgaver og er samtidig med til at udvikle nye løsninger og omsætte lovkrav og uddannelsesordninger til praksis.Du vil både være ansigtet på kontoret og stemmen i telefonen, som sikrer at vores ønske om ordentlighed, faglighed og imødekommenhed opleves af alle.Overordnet vil dine arbejdsopgaver, blandt meget andet, værerekruttering og ansættelse af elever og studerendeadministration og koordinering af forskellige uddannelsesforløbsagsbehandling og journaliseringdialog med elever, studerende, vejledere og uddannelsesinstitutioner.Om digMåske er du uddannet inden for kontor, måske er du professionsbachelor i offentlig administration? Du har erfaring med administrationsopgaver inden for uddannelsesområdet, et digitalt mindset og er naturligvis erfaren bruger i relevante IT-systemer og ESDH.Vi forventer, at du får ting til at ske, arbejder struktureret og at du styrer både detaljer og store linjer med sikker hånd, også når opgaverne bliver akutte og deadlines står i kø. Du er relationsskabende og evner at arbejde både selvstændigt og teambaseret. Det er vigtigt for os, at du møder alle fordomsfrit og med respekt og venlighed, og at du er parat til at udvikle dig sammen med os, både fagligt og personligt.I din dagligdag i stabsfunktionen HR-Udvikling vil du samarbejde med 11 engagerede og kompetente kolleger. Vi værdsætter alle faglig udvikling, godt kollegaskab og bidrag til fælles arbejdsglæde og -udvikling, og vi glæder os til at opleve, hvad du kan byde ind med.HR-Udvikling beskæftiger sig med et bredt spekter af opgaver, der vedrører arbejdsmiljø, uddannelse, rekruttering, ledelsesudvikling, kompetenceudvikling, organisationsudvikling, sparring, coaching, med mere. Vi stræber efter at levere højeste service og kvalitet til organisationens ledere og medarbejdere.Løn og ansættelsesforholdStillingen er på 32 timer, og aflønnes efter aftale mellem Holstebro Kommune og den forhandlingsberettigede organisation i henhold til aftale om ny løn.Flere oplysningerVil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-Chef Søren Bork på 96 11 73 14.Alle henvendelser behandles fortroligt.Frist20. maj 2019, kl. 8.00.Første og anden samtale finder sted henholdsvis 24. maj 2019 og 2. juni 2019.Der anvendes Garuda profiltest i forbindelse med anden samtale.11jobnetd3ebfddc100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-20T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2329&ERId=346780EuropaDanmarkJyllandVestjyllandHolstebro3514086Holstebro Kommune11Kirkestræde 117500Holstebro96117500DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent749610JobNet4979098497909810025-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d3ebfddchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d3ebfddchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d3ebfddc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d3ebfddc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/3.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Holstebro Kommune er dette netop hvad du bliver mødt af.12008001Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration361575433Sørennoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330027121Erfaren konsulent med socialfaglig profil til socialområdet i Region MidtjyllandBasic Har du mod på at understøtte og udvikle det specialiserede socialområde i Region Midtjylland? Har du lyst til at bringe din socialfaglige viden og erfaring i spil i en central koordinerende funktion hos en af Danmarks største leverandører af specialiserede botilbud? hvis ja, så er du måske vores nye konsulent. Psykiatri og Socialadministrationen har brug for en medarbejder, som udover generalistkompetencer kan bidrage med socialfaglig indsigt og erfaring med drift af sociale tilbud i forhold til en række konkrete opgaver, hvor du skal samarbejde på tværs af mange fagligheder og på alle niveauer i en stor organisation. Du skal være med til sikre effektive og pålidelige procedurer og gode løsninger i forhold til samarbejdet med socialtilsynet, matchning til regionens tilbud og samarbejde med kommuner i forhold til at sikre sammenhæng mellem ydelser og takst. Du bliver en central sparringspartner for ledere og medarbejdere i specialområder og i Psykiatri og Socialadministrationen i forhold til udvikling af regionens kapacitet og ydelser på det specialiserede socialområde. Du har på den måde helt konkret mulighed for at sætte præg på fremtidens specialiserede socialområde i Region Midtjylland.Hvem er vi? Psykiatri og Social driver en række specialiserede dag- og døgntilbud på socialområdet samt hospitalspsykiatrien i Region Midtjylland. Psykiatri og Social har cirka 5.200 ansatte. Stillingen er placeret i Socialområdets Økonomi- og Planlægningsafdeling, som er et af seks fagområder i Psykiatri- og socialadministrationen. Opgaverne i fagområdet består bl.a. i kapacitetsplanlægning, kommunesamarbejde, økonomistyring og samarbejde med socialtilsynet. Opgaverne løses i tæt samarbejde med administrationens øvrige fagområder og ikke mindst de otte specialområder på socialområdet.Vi kan tilbyde et uformelt og fleksibelt arbejdsmiljø med en åben og uformel omgangstone, hvor samarbejdsevne og høj kompetence værdsættes. Vi har et tværfagligt fokus og afvekslende opgaver, hvor du får stor indflydelse på dit eget arbejdsområde med gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Dine arbejdsopgaver: Koordinering af samarbejdet med de sociale tilsyn samt rådgivning af psykiatri- og socialledelsen, områdeledelser og nøglemedarbejdere i specialområderne. Herunder også koordination ift hvordan regionens tilbud præsenteres på Tilbudsportalen. Koordinering og rådgivning ift særligt komplekse matchningssager i samarbejde med specialområdernes matchningskonsulenter. Sparring og rådgivning af specialområder og psykiatri og socialledelsen i forhold til strategisk udvikling af regionens kapacitet og ydelser på det specialiserede socialområde. Rådgivning og koordinering ift samarbejde med kommuner, bl.a. i forhold til takstfastsættelse og afregningsmodeller. Herunder koordinering, kvalitetssikring og udvikling af ydelsesbeskrivelser. Om dig Du sandsynligvis socialrådgiver eller måske akademiker med indgående og relevant erfaring fra socialområdet Du har solid indsigt i og erfaring med sociallovgivningen samt med drift af specialiserede sociale tilbud, herunder samarbejde mellem bestiller og leverandør, samarbejde med det sociale tilsyn mv. Måske har du erfaring som tilsynskonsulent, eller du har arbejdet med visitation af borgere til specialiserede sociale tilbud. Du har veludviklede relationelle kompetencer, formår at navigere i samspil mellem medarbejdere og ledelser på alle niveauer. Du evner at se sammenhænge og kan kommunikere klart, tydeligt og tilstrækkeligt også om komplicerede sager. Du har personlig gennemslagskraft, kan arbejde selvstændigt, tage ledelse på opgaven. Vil du vide mere: Du kan få nærmere oplysninger om Region Midtjylland og Psykiatri og Social på www.regionmidtjylland.dk Derudover kan du få yderligere oplysninger om stillingen ved at kontakte økonomi- og planlægningschef Morten Eriksen på telefon 2370 7817 eller e-mail: Morten.Eriksen@ps.rm.dk. Løn og ansættelsesvilkår Du bliver aflønnet efter gældende overenskomst med Danske Regioner. Tjenestested: Psykiatri og Social i Viborg. Forventet ansættelsestidspunkt: 1. august 2019. Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 10. juni 2019. Vi holder samtaler fredag d. 14. juni og tirsdag den 25. juni 2019. Ansøgere, der går videre til anden samtalerunde, vil blive bedt om at udfylde en Garuda Kompetenceprofil.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtaleHar du mod på at understøtte og udvikle det specialiserede socialområde i Region Midtjylland? Har du lyst til at bringe din socialfaglige viden og erfaring i spil i en central koordinerende funktion hos en af Danmarks største leverandører af specialiserede botilbud? – hvis ja, så er du måske vores nye konsulent.
 
Psykiatri og Socialadministrationen har brug for en medarbejder, som udover generalistkompetencer kan bidrage med socialfaglig indsigt og erfaring med drift af sociale tilbud i forhold til en række konkrete opgaver, hvor du skal samarbejde på tværs af mange fagligheder og på alle niveauer i en stor organisation. Du skal være med til sikre effektive og pålidelige procedurer og gode løsninger i forhold til samarbejdet med socialtilsynet, matchning til regionens tilbud og samarbejde med kommuner i forhold til at sikre sammenhæng mellem ydelser og takst. Du bliver en central sparringspartner for ledere og medarbejdere i specialområder og i Psykiatri og Socialadministrationen i forhold til udvikling af regionens kapacitet og ydelser på det specialiserede socialområde. Du har på den måde helt konkret mulighed for at sætte præg på fremtidens specialiserede socialområde i Region Midtjylland.

Hvem er vi? 
Psykiatri og Social driver en række specialiserede dag- og døgntilbud på socialområdet samt hospitalspsykiatrien i Region Midtjylland. Psykiatri og Social har cirka 5.200 ansatte. 

Stillingen er placeret i Socialområdets Økonomi- og Planlægningsafdeling, som er et af seks fagområder i Psykiatri- og socialadministrationen. Opgaverne i fagområdet består bl.a. i kapacitetsplanlægning, kommunesamarbejde, økonomistyring og samarbejde med socialtilsynet. Opgaverne løses i tæt samarbejde med administrationens øvrige fagområder og ikke mindst de otte specialområder på socialområdet.

Vi kan tilbyde et uformelt og fleksibelt arbejdsmiljø med en åben og uformel omgangstone, hvor samarbejdsevne og høj kompetence værdsættes. Vi har et tværfagligt fokus og afvekslende opgaver, hvor du får stor indflydelse på dit eget arbejdsområde med gode muligheder for faglig og personlig udvikling. 
 
Dine arbejdsopgaver: 
  • Koordinering af samarbejdet med de sociale tilsyn samt rådgivning af psykiatri- og socialledelsen, områdeledelser og nøglemedarbejdere i specialområderne. Herunder også koordination ift hvordan regionens tilbud præsenteres på Tilbudsportalen.
  • Koordinering og rådgivning ift særligt komplekse matchningssager i samarbejde med specialområdernes matchningskonsulenter.
  • Sparring og rådgivning af specialområder og psykiatri og socialledelsen i forhold til strategisk udvikling af regionens kapacitet og ydelser på det specialiserede socialområde.
  • Rådgivning og koordinering ift samarbejde med kommuner, bl.a. i forhold til takstfastsættelse og afregningsmodeller. Herunder koordinering, kvalitetssikring og udvikling af ydelsesbeskrivelser.
                                                  
Om dig  
  • Du sandsynligvis socialrådgiver eller måske akademiker med indgående og relevant erfaring fra socialområdet
  • Du har solid indsigt i og erfaring med sociallovgivningen samt med drift af specialiserede sociale tilbud, herunder samarbejde mellem bestiller og leverandør, samarbejde med det sociale tilsyn mv. Måske har du erfaring som tilsynskonsulent, eller du har arbejdet med visitation af borgere til specialiserede sociale tilbud.
  • Du har veludviklede relationelle kompetencer, formår at navigere i samspil mellem medarbejdere og ledelser på alle niveauer.
  • Du evner at se sammenhænge og kan kommunikere klart, tydeligt og tilstrækkeligt – også om komplicerede sager.
  • Du har personlig gennemslagskraft, kan arbejde selvstændigt, tage ledelse på opgaven.
     
Vil du vide mere: 
Du kan få nærmere oplysninger om Region Midtjylland og Psykiatri og Social på www.regionmidtjylland.dk  
 
Derudover kan du få yderligere oplysninger om stillingen ved at kontakte økonomi- og planlægningschef Morten Eriksen på telefon 2370 7817 eller e-mail: Morten.Eriksen@ps.rm.dk. 
 
Løn og ansættelsesvilkår 
Du bliver aflønnet efter gældende overenskomst med Danske Regioner. 
 
Tjenestested: Psykiatri og Social i Viborg.  Forventet ansættelsestidspunkt: 1. august 2019. 
 
Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 10. juni 2019.  Vi holder samtaler fredag d. 14. juni og tirsdag den 25. juni 2019. Ansøgere, der går videre til anden samtalerunde, vil blive bedt om at udfylde en Garuda Kompetenceprofil.



Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale


 

ORS/Small/2d19cec3_logo.gifSocialområdets Øko.& PlanlægningViborg2019-05-20T15:00:21.6802019-06-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren konsulent med socialfaglig profil til socialområdet i Region Midtjylland

Socialområdets Øko.& Planlægning

Viborg
Har du mod på at understøtte og udvikle det specialiserede socialområde i Region Midtjylland? Har du lyst til at bringe din socialfaglige viden og erfaring i spil i en central koordinerende funktion hos en af Danmarks største leverandører af special...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:10. juni 2019