Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Konsulent med passion for administration af uddannelsesområdet til HR-Udvikling

HR-Udvikling søger konsulent med passion for administration af uddannelsesområdet.
Brænder du for at skabe de bedste administrative løsninger, og for både at fastholde sikker drift og udvikle nye tiltag, der understøtter rammerne og kvaliteten for vores elever og studerende i deres uddannelsesforløb? Så har vi en ledig stol til dig, sammen med lige så passionerede kolleger i HR-Udvikling.

Vores nuværende kollega på området tiltræder andet job i afdelingen, og vi søger derfor en ny administrativ konsulent pr. 1. august 2019. Din primære opgave vil være at varetage administrationen omkring elever og studerende i organisationen, i samarbejde med uddannelsesteamet. Du vil også skulle deltage i relevante ad hoc opgaver med hele afdelingen og interne og eksterne samarbejdspartnere.

Vi tilbyder
Hvis du brænder for administration af uddannelsesområdet, får du mulighed for at arbejde med alle aspekter på området. Hvert år varetager HR-Udvikling uddannelse af ca. 140 elever og 90 studerende, og området er under stadig forandring. Du får ansvar for at løse de administrative opgaver og er samtidig med til at udvikle nye løsninger og omsætte lovkrav og uddannelsesordninger til praksis.
Du vil både være ansigtet på kontoret og stemmen i telefonen, som sikrer at vores ønske om ordentlighed, faglighed og imødekommenhed opleves af alle.

Overordnet vil dine arbejdsopgaver, blandt meget andet, være

  • rekruttering og ansættelse af elever og studerende
  • administration og koordinering af forskellige uddannelsesforløb
  • sagsbehandling og journalisering
  • dialog med elever, studerende, vejledere og uddannelsesinstitutioner.

Om dig
Måske er du uddannet inden for kontor, måske er du professionsbachelor i offentlig administration? Du har erfaring med administrationsopgaver inden for uddannelsesområdet, et digitalt mindset og er naturligvis erfaren bruger i relevante IT-systemer og ESDH.

Vi forventer, at du får ting til at ske, arbejder struktureret og at du styrer både detaljer og store linjer med sikker hånd, også når opgaverne bliver akutte og deadlines står i kø. Du er relationsskabende og evner at arbejde både selvstændigt og teambaseret. Det er vigtigt for os, at du møder alle fordomsfrit og med respekt og venlighed, og at du er parat til at udvikle dig sammen med os, både fagligt og personligt.

I din dagligdag i stabsfunktionen HR-Udvikling vil du samarbejde med 11 engagerede og kompetente kolleger. Vi værdsætter alle faglig udvikling, godt kollegaskab og bidrag til fælles arbejdsglæde og -udvikling, og vi glæder os til at opleve, hvad du kan byde ind med.

HR-Udvikling beskæftiger sig med et bredt spekter af opgaver, der vedrører arbejdsmiljø, uddannelse, rekruttering, ledelsesudvikling, kompetenceudvikling, organisationsudvikling, sparring, coaching, med mere. Vi stræber efter at levere højeste service og kvalitet til organisationens ledere og medarbejdere.

Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er på 32 timer, og aflønnes efter aftale mellem Holstebro Kommune og den forhandlingsberettigede organisation i henhold til aftale om ny løn.

Flere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-Chef Søren Bork på 96 11 73 14.
Alle henvendelser behandles fortroligt.

Frist
20. maj 2019, kl. 8.00.
Første og anden samtale finder sted henholdsvis 24. maj 2019 og 2. juni 2019.
Der anvendes Garuda profiltest i forbindelse med anden samtale.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330011943Phoenix-d3ebfddc12019-04-26T00:00:00Konsulent med passion for administration af uddannelsesområdet til HR-UdviklingHR-Udvikling søger konsulent med passion for administration af uddannelsesområdet.
Brænder du for at skabe de bedste administrative løsninger, og for både at fastholde sikker drift og udvikle nye tiltag, der understøtter rammerne og kvaliteten for vores elever og studerende i deres uddannelsesforløb? Så har vi en ledig stol til dig, sammen med lige så passionerede kolleger i HR-Udvikling.

Vores nuværende kollega på området tiltræder andet job i afdelingen, og vi søger derfor en ny administrativ konsulent pr. 1. august 2019. Din primære opgave vil være at varetage administrationen omkring elever og studerende i organisationen, i samarbejde med uddannelsesteamet. Du vil også skulle deltage i relevante ad hoc opgaver med hele afdelingen og interne og eksterne samarbejdspartnere.

Vi tilbyder
Hvis du brænder for administration af uddannelsesområdet, får du mulighed for at arbejde med alle aspekter på området. Hvert år varetager HR-Udvikling uddannelse af ca. 140 elever og 90 studerende, og området er under stadig forandring. Du får ansvar for at løse de administrative opgaver og er samtidig med til at udvikle nye løsninger og omsætte lovkrav og uddannelsesordninger til praksis.
Du vil både være ansigtet på kontoret og stemmen i telefonen, som sikrer at vores ønske om ordentlighed, faglighed og imødekommenhed opleves af alle.

Overordnet vil dine arbejdsopgaver, blandt meget andet, være
  • rekruttering og ansættelse af elever og studerende
  • administration og koordinering af forskellige uddannelsesforløb
  • sagsbehandling og journalisering
  • dialog med elever, studerende, vejledere og uddannelsesinstitutioner.

Om dig
Måske er du uddannet inden for kontor, måske er du professionsbachelor i offentlig administration? Du har erfaring med administrationsopgaver inden for uddannelsesområdet, et digitalt mindset og er naturligvis erfaren bruger i relevante IT-systemer og ESDH.

Vi forventer, at du får ting til at ske, arbejder struktureret og at du styrer både detaljer og store linjer med sikker hånd, også når opgaverne bliver akutte og deadlines står i kø. Du er relationsskabende og evner at arbejde både selvstændigt og teambaseret. Det er vigtigt for os, at du møder alle fordomsfrit og med respekt og venlighed, og at du er parat til at udvikle dig sammen med os, både fagligt og personligt.

I din dagligdag i stabsfunktionen HR-Udvikling vil du samarbejde med 11 engagerede og kompetente kolleger. Vi værdsætter alle faglig udvikling, godt kollegaskab og bidrag til fælles arbejdsglæde og -udvikling, og vi glæder os til at opleve, hvad du kan byde ind med.

HR-Udvikling beskæftiger sig med et bredt spekter af opgaver, der vedrører arbejdsmiljø, uddannelse, rekruttering, ledelsesudvikling, kompetenceudvikling, organisationsudvikling, sparring, coaching, med mere. Vi stræber efter at levere højeste service og kvalitet til organisationens ledere og medarbejdere.

Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er på 32 timer, og aflønnes efter aftale mellem Holstebro Kommune og den forhandlingsberettigede organisation i henhold til aftale om ny løn.

Flere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-Chef Søren Bork på 96 11 73 14.
Alle henvendelser behandles fortroligt.

Frist
20. maj 2019, kl. 8.00.
Første og anden samtale finder sted henholdsvis 24. maj 2019 og 2. juni 2019.
Der anvendes Garuda profiltest i forbindelse med anden samtale.

 

2019-05-21T00:50:33.263 HR-Udvikling søger konsulent med passion for administration af uddannelsesområdet.Brænder du for at skabe de bedste administrative løsninger, og for både at fastholde sikker drift og udvikle nye tiltag, der understøtter rammerne og kvaliteten for vores elever og studerende i deres uddannelsesforløb? Så har vi en ledig stol til dig, sammen med lige så passionerede kolleger i HR-Udvikling.Vores nuværende kollega på området tiltræder andet job i afdelingen, og vi søger derfor en ny administrativ konsulent pr. 1. august 2019. Din primære opgave vil være at varetage administrationen omkring elever og studerende i organisationen, i samarbejde med uddannelsesteamet. Du vil også skulle deltage i relevante ad hoc opgaver med hele afdelingen og interne og eksterne samarbejdspartnere.Vi tilbyderHvis du brænder for administration af uddannelsesområdet, får du mulighed for at arbejde med alle aspekter på området. Hvert år varetager HR-Udvikling uddannelse af ca. 140 elever og 90 studerende, og området er under stadig forandring. Du får ansvar for at løse de administrative opgaver og er samtidig med til at udvikle nye løsninger og omsætte lovkrav og uddannelsesordninger til praksis.Du vil både være ansigtet på kontoret og stemmen i telefonen, som sikrer at vores ønske om ordentlighed, faglighed og imødekommenhed opleves af alle.Overordnet vil dine arbejdsopgaver, blandt meget andet, værerekruttering og ansættelse af elever og studerendeadministration og koordinering af forskellige uddannelsesforløbsagsbehandling og journaliseringdialog med elever, studerende, vejledere og uddannelsesinstitutioner.Om digMåske er du uddannet inden for kontor, måske er du professionsbachelor i offentlig administration? Du har erfaring med administrationsopgaver inden for uddannelsesområdet, et digitalt mindset og er naturligvis erfaren bruger i relevante IT-systemer og ESDH.Vi forventer, at du får ting til at ske, arbejder struktureret og at du styrer både detaljer og store linjer med sikker hånd, også når opgaverne bliver akutte og deadlines står i kø. Du er relationsskabende og evner at arbejde både selvstændigt og teambaseret. Det er vigtigt for os, at du møder alle fordomsfrit og med respekt og venlighed, og at du er parat til at udvikle dig sammen med os, både fagligt og personligt.I din dagligdag i stabsfunktionen HR-Udvikling vil du samarbejde med 11 engagerede og kompetente kolleger. Vi værdsætter alle faglig udvikling, godt kollegaskab og bidrag til fælles arbejdsglæde og -udvikling, og vi glæder os til at opleve, hvad du kan byde ind med.HR-Udvikling beskæftiger sig med et bredt spekter af opgaver, der vedrører arbejdsmiljø, uddannelse, rekruttering, ledelsesudvikling, kompetenceudvikling, organisationsudvikling, sparring, coaching, med mere. Vi stræber efter at levere højeste service og kvalitet til organisationens ledere og medarbejdere.Løn og ansættelsesforholdStillingen er på 32 timer, og aflønnes efter aftale mellem Holstebro Kommune og den forhandlingsberettigede organisation i henhold til aftale om ny løn.Flere oplysningerVil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-Chef Søren Bork på 96 11 73 14.Alle henvendelser behandles fortroligt.Frist20. maj 2019, kl. 8.00.Første og anden samtale finder sted henholdsvis 24. maj 2019 og 2. juni 2019.Der anvendes Garuda profiltest i forbindelse med anden samtale.11jobnetd3ebfddc100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-20T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2329&ERId=346780EuropaDanmarkJyllandVestjyllandHolstebro3514086Holstebro Kommune11Kirkestræde 117500Holstebro96117500DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent749610JobNet4979098497909810025-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d3ebfddchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d3ebfddchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d3ebfddc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d3ebfddc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/3.jpgKonsulent med passion for administration af uddannelsesområdet til HR-Udvikling12008001Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration361575433Sørennoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330092409Kirkegårdskonsulent i Viborg StiftRobot KIRKEGÅRDSKONSULENT I VIBORG STIFT Stillingen som kirkegårdskonsulent i Viborg Stift opslås herved til besættelse pr. 1. januar 2020. Ansættelsen er tidsbegrænset for en periode af 3 år. Kirkegårdskonsulenten skal være uddannet landskabsarkitekt fra Det Biovidenskabelige Fakultet for Fødevarer, Veterinærmedicin og Naturressourcer, Kunstakademiets Arkitektskole, Århus Arkitektskole eller have en tilsvarende godkendt udenlandsk uddannelse. Kirkegårdskonsulenten virker som rådgiver for de kirkelige myndigheder efter reglerne i Kirkeministeriets bekendtgørelse nr. 955 af 6. oktober 2009 om folkekirkens konsulenter, Kirkeministeriets cirkulære nr. 9779 af 6. oktober 2009 om fællesinstruks for folkekirkens konsulenter og vejledning nr. 9789 af 6. oktober 2009 om folkekirkens konsulenter. Stillingen som kirkegårdskonsulent er bibeskæftigelse. Kirkegårdskonsulentens fagområde er sager vedrørende folkekirkens kirkegårde, herunder anlæggelse, udvidelse, indretning, opførelse af bygninger på kirkegårde samt sager om kirkegårdenes nære omgivelser. Kirkegårdskonsulenten afgiver efter anmodning erklæring i sager, der vedrører konsulentens fagområde. Endvidere yder kirkegårdskonsulenten råd og vejledning til menighedsråd og kirkegårdsbestyrelser, der anmoder herom. Honoraret pr. 1. januar 2019 udgør 984,73 kr. pr. time i rådgivningssager og i erklæringssager 1.477,60 kr. pr. erklæring. Honoraret tillægges feriegodtgørelse på 12,5 , mens der ikke skal tillægges moms. Satserne reguleres årligt pr. 1. januar. Kirkegårdskonsulenten må ikke påtage sig projekteringsopgaver for menighedsråd i sit område, med mindre stiftsøvrigheden undtagelsesvis godkender det. Regelgrundlaget kan ses på www.retsinformation.dk. Ansøgning med bilag sendes til Viborg Stiftsøvrighed på kmvib@km.dk. For yderligere spørgsmål kan chefkonsulent Katrine Søbo Andreasen eller stiftskontorchef Bodil Abildgaard kontaktes på tlf.nr. 86 62 09 11. Ansøgningsfristen udløber den 4. november 2019, kl. 8.00. Samtaler forventes afholdt den 19. november 2019.

KIRKEGÅRDSKONSULENT I VIBORG STIFT

Stillingen som kirkegårdskonsulent i Viborg Stift opslås herved til besættelse pr. 1. januar 2020.

Ansættelsen er tidsbegrænset for en periode af 3 år.

Kirkegårdskonsulenten skal være uddannet landskabsarkitekt fra Det Biovidenskabelige Fakultet for Fødevarer, Veterinærmedicin og Naturressourcer, Kunstakademiets Arkitektskole, Århus Arkitektskole eller have en tilsvarende godkendt udenlandsk uddannelse.

Kirkegårdskonsulenten virker som rådgiver for de kirkelige myndigheder efter reglerne i Kirkeministeriets bekendtgørelse nr. 955 af 6. oktober 2009 om folkekirkens konsulenter, Kirkeministeriets cirkulære nr. 9779 af 6. oktober 2009 om fællesinstruks for folkekirkens konsulenter og vejledning nr. 9789 af 6. oktober 2009 om folkekirkens konsulenter.

Stillingen som kirkegårdskonsulent er bibeskæftigelse.

Kirkegårdskonsulentens fagområde er sager vedrørende folkekirkens kirkegårde, herunder anlæggelse, udvidelse, indretning, opførelse af bygninger på kirkegårde samt sager om kirkegårdenes nære omgivelser.

Kirkegårdskonsulenten afgiver efter anmodning erklæring i sager, der vedrører konsulentens fagområde. Endvidere yder kirkegårdskonsulenten råd og vejledning til menighedsråd og kirkegårdsbestyrelser, der anmoder herom.

Honoraret pr. 1. januar 2019 udgør 984,73 kr. pr. time i rådgivningssager og i erklæringssager 1.477,60 kr. pr. erklæring. Honoraret tillægges feriegodtgørelse på 12,5%, mens der ikke skal tillægges moms. Satserne reguleres årligt pr. 1. januar. 

Kirkegårdskonsulenten må ikke påtage sig projekteringsopgaver for menighedsråd i sit område, med mindre stiftsøvrigheden undtagelsesvis godkender det.

Regelgrundlaget kan ses på www.retsinformation.dk.

Ansøgning med bilag sendes til Viborg Stiftsøvrighed på kmvib@km.dk.

For yderligere spørgsmål kan chefkonsulent Katrine Søbo Andreasen eller stiftskontorchef Bodil Abildgaard kontaktes på tlf.nr. 86 62 09 11.

Ansøgningsfristen udløber den 4. november 2019, kl. 8.00.

Samtaler forventes afholdt den 19. november 2019.

VIBORG STIFTSADMINISTRATIONViborg2019-09-19T00:00:002019-11-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kirkegårdskonsulent i Viborg Stift

VIBORG STIFTSADMINISTRATION

Viborg
KIRKEGÅRDSKONSULENT I VIBORG STIFT Stillingen som kirkegårdskonsulent i Viborg Stift opslås herved til besættelse pr. 1. januar 2020. Ansættelsen er tidsbegrænset for en periode af 3 år. Kirkegårdskonsulenten skal være uddannet landskabsarkitekt fra...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:4. november 2019