Konsulent med passion for ASK

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Brænder du for at gøre en forskel for børn og voksne med særlige behov? Lyder det spændende at arbejde med markedets bedste løsninger indenfor IKT, ASK og REHAB? Er du empatisk, en holdspiller og målrettet? Hvis du kan nikke anerkendende til disse spørgsmål, så er du måske vores nye kollega.

Aabentoft er en spændende virksomhed med dygtige og motiverede kollegaer, som alle arbejder under målsætningen ”at gøre en forskel”. Derfor sætter alle en ære i at yde en ekstra indsats, for at gøre en forskel for børn og voksne med funktionsnedsættelser. 

Interessen for vores ASK-hjælpemidler (alternativ og supplerende kommunikation) er vokset markant, og for at leve op til vores målsætning om altid at være nærværende for både fagpersoner og borgere – så vi kan hjælpe når behovet er der – søger vi energiske, entusiastiske og udadvendte kollegaer. Med andre ord, har vi brug for kollegaer, der skal ombord på vores spændende kommunikationsrejse, og være med til at sætte retningen i fremtiden.

For Aabentoft er det vigtigt altid at være til stede når der er behov for vores hjælp, lige fra afklarende spørgsmål i en bevillingssammenhæng, til pårørende der er blevet guidet vores vej og til de fagpersoner samt borgere, der fx har brug for støtte til at forbedre en kommunikationsopsætning eller se på alternative betjeningsmetoder. Hos Aabentoft er det naturligt at vi kender borgerne i flere sammenhænge, og med vores brede fagligheder sparrer vi i høj grad på tværs af afdelingerne for at skabe det bindeled, der giver de bedste forudsætninger for borgeren, så borgeren fx kan betjene sin kommunikation med kørestolens joystick eller en anden betjeningsform borgeren allerede mestrer.

Vi søger en kollega hvis værdier og mindset matcher vores, og som har drivet og ønsket om at gøre en forskel for personer med varig nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne. Du skal være fuld af god energi og gå på mod.

Om stillingen:

Vi har flere ledige ASK-stillinger da vi søger et team, der i dagligdagen vil fungere som et makkerpar i vores sjællandske afdeling, hvor I samtidig være i tæt dialog og sparring med vores øvrige ASK-team.

Vi trives på den travle rejse, og yder den indsats der skal til for at både eksisterende og nye ASK-brugere får de absolut bedst og mest effektive forhold på deres kommunikationsrejse. Din dag kommer blandt andet til at indeholde afprøvninger, undervisning, salg og support. Lige så vel som deltagelse i konferencer/messer hvor du vil møde interessante fagfolk og brugere/pårørende, samt være med til at holde undervisningsdage indenfor området.

Din faste base er i vores afdeling i Brøndby. Din hverdag vil bestå i at være udekørende, enten til borgerafprøvninger eller for at fremvise produkter, og foregår også på kontoret hvor du vil lave support og varetage dialog med terapeuter og andre fagfolk. Du vil få stor viden om vore produkter, og vil blive i stand til at supportere både kunder og borgere ved fremmøde, på telefonen eller online.

Vi forventer at du har gå på mod, er vellidt, kan kommunikere med alle, har lyst til at blive et ansigt ud ad til og ikke mindst at du brænder for at tage en aktiv del i denne rejse. 

Stillingen består bl.a. af:

  • at skabe og vedligeholde relationer
  • at booke og afholde egne møder både fysisk og virtuelt
  • at fremvise og sælge hjælpemidler, især indenfor ASK
  • at skabe afprøvninger hos borgere, der munder ud i salg og varetage eventuel eftersalgssupport
  • at afholde webinarer og workshops i fællesskab med salgsteamet
  • at deltage på messer og holde oplæg

Da det er en nyoprettet stilling, vil du have mulighed for at sætte dit eget præg på hverdagen.

Vi søger:

Engageret kollega, der forstår at skabe tillid, der trives med kundebesøg, borgerafprøvninger og motiveres af at udtænke unikke løsninger til den enkelte bruger.  

At være ansvarlig, handlekraftig og struktureret er nødvendige færdigheder. Der skal hjælpes når det er nødvendigt, og omstillingsparathed er derfor et must. Der skal tænkes ud af boksen, og trives med at opsøge informationer og forfølge muligheder i en salgssituation. Andre nøgleord er ærlighed, loyalitet og serviceminded-mindset. Foruden at være lyttende, opmærksom og dygtig til at tale med folk.

Vi forestiller os at du har snust til området. Måske har du allerede erfaring indenfor IKT eller ASK i dit nuværende job, måske har du allerede indblik i denne type hjælpemidler, måske er du pårørende til en ASK-bruger eller på anden måde involveret i en sammenhæng, der giver dig indblik i en hverdag med hjælpemidler. Måske er du uddannet socialpædagog, talepædagog, audiologopæd, lærer, ergoterapeut, fysioterapeut, arbejder som tale/høre konsulent… og måske er du af natur en teknisk haj, har arbejdet på en STU, specialskole eller i en specialklasse.  

Uanset dine kvalifikationer, søger vi først og fremmest den rigtige personlighed, hvorfor det eneste krav er gode IT-færdigheder.

Vi forventer at:

  • du kan varetage dialog med kunder selvstændigt
  • du har teknisk flair og god computerforståelse
  • du evner at skabe relevans for vore hjælpemidler
  • du er udadvendt, iderig og en god kollega
  • du bevarer overblikket selv under afbrydelser
  • du har en positiv og struktureret tilgang til arbejdet
  • du har gyldigt kørekort, min kategori B
  • du vil være med til at leve op til vores målsætning; at gøre en forskel

Vi tilbyder:

En sund og interessant arbejdsplads med gode kollegaer og sparring på tværs af fagligheder. Du bliver en del af et godt team, hvor du er med til at definere din egen rolle og sætte dagsordenen.

Aabentoft er en mellemstor virksomhed, der servicerer og supporterer hjælpemidler til handicapbranchen. Vi er den markedsledende servicepartner indenfor el– og manuelle kørestole. Vi tilbyder at du bliver en del af vores salgsteam, hvor vi tilbyder spændende hjælpemidler indenfor områderne kommunikation, kognition, monteringsløsninger og sanserum.

Med base i vores afdeling i Brøndby, tilbyder vi en fastsættelse med fast løn. Vi er åbne overfor både deltid og fuldtid, lige fra 20 – 37 timer om ugen, hvor timeantal aftales ved ansættelse. Det vigtigste er at få sammensat en godt team, som i fællesskab løfter opgaven bedst muligt. 

Tiltrædelsesdato er fleksibel, da vi er villige til at vente på de rette profiler. Din ansøgning skal sendes til marlene@aabentoft.dk senest d. 7/08 2022. Vi kan påbegynde samtaler tidligere, og kan hurtigt træffe en beslutning hvis du er den rette kollega.

Se evt. stillingsopslaget på vores hjemmeside

Vi ser frem til at høre fra dig.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Konsulent med passion for ASK

Brænder du for at gøre en forskel for børn og voksne med særlige behov? Lyder det spændende at arbejde med markedets bedste løsninger indenfor IKT, ASK og REHAB? Er du empatisk, en holdspiller og målrettet? Hvis du kan nikke anerkendende til disse spørgsmål, så er du måske vores nye kollega.

Aabentoft er en spændende virksomhed med dygtige og motiverede kollegaer, som alle arbejder under målsætningen ”at gøre en forskel”. Derfor sætter alle en ære i at yde en ekstra indsats, for at gøre en forskel for børn og voksne med funktionsnedsættelser. 

Interessen for vores ASK-hjælpemidler (alternativ og supplerende kommunikation) er vokset markant, og for at leve op til vores målsætning om altid at være nærværende for både fagpersoner og borgere – så vi kan hjælpe når behovet er der – søger vi energiske, entusiastiske og udadvendte kollegaer. Med andre ord, har vi brug for kollegaer, der skal ombord på vores spændende kommunikationsrejse, og være med til at sætte retningen i fremtiden.

For Aabentoft er det vigtigt altid at være til stede når der er behov for vores hjælp, lige fra afklarende spørgsmål i en bevillingssammenhæng, til pårørende der er blevet guidet vores vej og til de fagpersoner samt borgere, der fx har brug for støtte til at forbedre en kommunikationsopsætning eller se på alternative betjeningsmetoder. Hos Aabentoft er det naturligt at vi kender borgerne i flere sammenhænge, og med vores brede fagligheder sparrer vi i høj grad på tværs af afdelingerne for at skabe det bindeled, der giver de bedste forudsætninger for borgeren, så borgeren fx kan betjene sin kommunikation med kørestolens joystick eller en anden betjeningsform borgeren allerede mestrer.

Vi søger en kollega hvis værdier og mindset matcher vores, og som har drivet og ønsket om at gøre en forskel for personer med varig nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne. Du skal være fuld af god energi og gå på mod.

Om stillingen:

Vi har flere ledige ASK-stillinger da vi søger et team, der i dagligdagen vil fungere som et makkerpar i vores sjællandske afdeling, hvor I samtidig være i tæt dialog og sparring med vores øvrige ASK-team.

Vi trives på den travle rejse, og yder den indsats der skal til for at både eksisterende og nye ASK-brugere får de absolut bedst og mest effektive forhold på deres kommunikationsrejse. Din dag kommer blandt andet til at indeholde afprøvninger, undervisning, salg og support. Lige så vel som deltagelse i konferencer/messer hvor du vil møde interessante fagfolk og brugere/pårørende, samt være med til at holde undervisningsdage indenfor området.

Din faste base er i vores afdeling i Brøndby. Din hverdag vil bestå i at være udekørende, enten til borgerafprøvninger eller for at fremvise produkter, og foregår også på kontoret hvor du vil lave support og varetage dialog med terapeuter og andre fagfolk. Du vil få stor viden om vore produkter, og vil blive i stand til at supportere både kunder og borgere ved fremmøde, på telefonen eller online.

Vi forventer at du har gå på mod, er vellidt, kan kommunikere med alle, har lyst til at blive et ansigt ud ad til og ikke mindst at du brænder for at tage en aktiv del i denne rejse. 

Stillingen består bl.a. af:

  • at skabe og vedligeholde relationer
  • at booke og afholde egne møder både fysisk og virtuelt
  • at fremvise og sælge hjælpemidler, især indenfor ASK
  • at skabe afprøvninger hos borgere, der munder ud i salg og varetage eventuel eftersalgssupport
  • at afholde webinarer og workshops i fællesskab med salgsteamet
  • at deltage på messer og holde oplæg

Da det er en nyoprettet stilling, vil du have mulighed for at sætte dit eget præg på hverdagen.

Vi søger:

Engageret kollega, der forstår at skabe tillid, der trives med kundebesøg, borgerafprøvninger og motiveres af at udtænke unikke løsninger til den enkelte bruger.  

At være ansvarlig, handlekraftig og struktureret er nødvendige færdigheder. Der skal hjælpes når det er nødvendigt, og omstillingsparathed er derfor et must. Der skal tænkes ud af boksen, og trives med at opsøge informationer og forfølge muligheder i en salgssituation. Andre nøgleord er ærlighed, loyalitet og serviceminded-mindset. Foruden at være lyttende, opmærksom og dygtig til at tale med folk.

Vi forestiller os at du har snust til området. Måske har du allerede erfaring indenfor IKT eller ASK i dit nuværende job, måske har du allerede indblik i denne type hjælpemidler, måske er du pårørende til en ASK-bruger eller på anden måde involveret i en sammenhæng, der giver dig indblik i en hverdag med hjælpemidler. Måske er du uddannet socialpædagog, talepædagog, audiologopæd, lærer, ergoterapeut, fysioterapeut, arbejder som tale/høre konsulent… og måske er du af natur en teknisk haj, har arbejdet på en STU, specialskole eller i en specialklasse.  

Uanset dine kvalifikationer, søger vi først og fremmest den rigtige personlighed, hvorfor det eneste krav er gode IT-færdigheder.

Vi forventer at:

  • du kan varetage dialog med kunder selvstændigt
  • du har teknisk flair og god computerforståelse
  • du evner at skabe relevans for vore hjælpemidler
  • du er udadvendt, iderig og en god kollega
  • du bevarer overblikket selv under afbrydelser
  • du har en positiv og struktureret tilgang til arbejdet
  • du har gyldigt kørekort, min kategori B
  • du vil være med til at leve op til vores målsætning; at gøre en forskel

Vi tilbyder:

En sund og interessant arbejdsplads med gode kollegaer og sparring på tværs af fagligheder. Du bliver en del af et godt team, hvor du er med til at definere din egen rolle og sætte dagsordenen.

Aabentoft er en mellemstor virksomhed, der servicerer og supporterer hjælpemidler til handicapbranchen. Vi er den markedsledende servicepartner indenfor el– og manuelle kørestole. Vi tilbyder at du bliver en del af vores salgsteam, hvor vi tilbyder spændende hjælpemidler indenfor områderne kommunikation, kognition, monteringsløsninger og sanserum.

Med base i vores afdeling i Brøndby, tilbyder vi en fastsættelse med fast løn. Vi er åbne overfor både deltid og fuldtid, lige fra 20 – 37 timer om ugen, hvor timeantal aftales ved ansættelse. Det vigtigste er at få sammensat en godt team, som i fællesskab løfter opgaven bedst muligt. 

Tiltrædelsesdato er fleksibel, da vi er villige til at vente på de rette profiler. Din ansøgning skal sendes til marlene@aabentoft.dk senest d. 7/08 2022. Vi kan påbegynde samtaler tidligere, og kan hurtigt træffe en beslutning hvis du er den rette kollega.

Se evt. stillingsopslaget på vores hjemmeside

Vi ser frem til at høre fra dig.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.