Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Konsulent søges

Vi søger snarest muligt, en erfaren bogholder eller kontorassistent til konsulent stilling, hvor opgaverne primært er kunde assistance og rådgivning.

Vi forestiller os, at du er uddannet bogholder eller kontorassistent med stor erfaring inden for økonomi samt C5 programmet.

Du er omhyggelig, venlig og selvstændig og kan se dig selv i opgaven med stor kundekontakt ift. vejledning og rådgivning.

Stillingen er ift. arbejdstider fleksibel – det kan både være fuldtid og deltid.

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at, kontakte Anders Lidegaard på tlf. 6476 1211/7912 1124

Lyder dette som noget for dig, så send os din ansøgning på mail: anders@pentacon.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050376Phoenix-cdd8739112019-06-28T00:00:00Konsulent søges

Vi søger snarest muligt, en erfaren bogholder eller kontorassistent til konsulent stilling, hvor opgaverne primært er kunde assistance og rådgivning.

Vi forestiller os, at du er uddannet bogholder eller kontorassistent med stor erfaring inden for økonomi samt C5 programmet.

Du er omhyggelig, venlig og selvstændig og kan se dig selv i opgaven med stor kundekontakt ift. vejledning og rådgivning.

Stillingen er ift. arbejdstider fleksibel – det kan både være fuldtid og deltid.

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at, kontakte Anders Lidegaard på tlf. 6476 1211/7912 1124

Lyder dette som noget for dig, så send os din ansøgning på mail: anders@pentacon.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.

2019-08-26T00:51:54.703 Vi søger snarest muligt, en erfaren bogholder eller kontorassistent til konsulent stilling, hvor opgaverne primært er kunde assistance og rådgivning. Vi forestiller os, at du er uddannet bogholder eller kontorassistent med stor erfaring inden for økonomi samt C5 programmet. Du er omhyggelig, venlig og selvstændig og kan se dig selv i opgaven med stor kundekontakt ift. vejledning og rådgivning. Stillingen er ift. arbejdstider fleksibel det kan både være fuldtid og deltid. Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at, kontakte Anders Lidegaard på tlf. 6476 1211 7912 1124 Lyder dette som noget for dig, så send os din ansøgning på mail: anders@pentacon.dk Vi glæder os til at høre fra dig.11jobnetcdd87391100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-25T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynAssens3553730PENTACON A/S11Tallerupvej 695690TommerupDKDanmark0anders@pentacon.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent784120JobNet5010129501012910026-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cdd87391https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cdd87391https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cdd87391&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cdd87391&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonKonsulent søges1Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration362148416anders@pentacon.dkanders@pentacon.dkDKDanmarkDKDanmark330113442Sundhedsfaglig konsulent til stilling i Klinisk Udvikling på Odense UniversitetshospitalBasic Sundhedsfaglig konsulent til stilling i Klinisk Udvikling på Odense Universitetshospital Brænder du for at være med til at skabe bedre og mere sikre patientforløb på Odense Universitetshospital (OUH)? Har du erfaring med at arbejde med patientsikkerhed og stabsbetjening, og formår du at skabe gode resultater og få dit budskab ud over rampen ? Så skal du læse videre her: Arbejdsfelt Din ansættelse bliver en del af Odense Universitetshospitals indsats i forhold til at øge patientsikkerheden specielt i forhold til sygehuset nye vision for patientsikkerhedsområdet. Dine opgaver bliver forskelligartede og udføres alle med OUH s ønske om at sætte patienten først og skabe sikre og gode patientforløb. Du kan læse om OUH vision for patientsikkerhedsområdet her Du skal være med til at sikre, at vi får udlevet den nye vision for patientsikkerhed på Odense Universitetshospital, men også være en del af den daglige drift i forhold til arbejdet med utilsigtede hændelser og andre opgaver indenfor områdets opgaveportefølje. Du vil således bl.a. komme til at arbejde med følgende opgaver: Initial visitation af utilsigtede hændelser, som rapporteres via Dansk Patientsikkerheds Database. Afvikle netværksmøder for nøglepersoner for patientsikkerhed. Undervise i grunduddannelse for patientsikkerhedsnøglepersoner. Understøtte arbejdet med læring på tværs af utilsigtede hændelser. Arbejde med konkrete indsatser bl.a. tidlig opsporing af kritisk sygdom. Måling af OUH patientsikkerhedskultur. Der må tillige påregnes administrative opgaver, som del af afdelingens generelle opgaveportefølje Forankring Du ansættes i Klinisk Udvikling på OUH, hvor opgaven skal løses i tæt samarbejde med de øvrige medarbejdere i afdelingen. Klinisk Udvikling er en af i alt fem stabsafdelinger på OUH, som understøtter de kliniske afdelinger, så de bedst muligt kan sætte patienten først. Afdelingen har et bredt opgavefelt, som strækker sig fra den daglige opfølgning på kvaliteten af behandlinger til udvikling af nye teknologisk hjælpemidler. Klinisk Udvikling er opdelt i tre funktionsområder og en række tilknyttede centre. Din baggrund og kompetencer Du har en uddannelse som sygeplejerske og gerne med en kandidatoverbygning. Du har minimum fem års erfaring fra klinisk arbejde. Du har erfaring fra det at arbejde i en stab og gerne fra et sygehus. Du har erfaring fra patientsikkerhedsområdet og gerne fra arbejdet med utilsigtede hændelser. Du har gode samarbejdsevner. Du er en stærk formidler både mundtligt og skriftligt. Det forventes desuden, at du har grundlæggende IT-færdigheder Du kan selvfølgelig dokumentere relevant erhvervserfaring indenfor de beskrevne felter. Ansøgningsfrist, tiltrædelse og samtaler Ansøgningsfrist er fredag den 15. november 2019 med tiltrædelse den 1. januar 2020 eller hurtigst muligt. Ansættelsessamtaler afholdes den 11. december 2019. Løn og ansættelsesforhold Stillingen er en fast stilling på 37 timer ugentlig. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og relevant faglig organisation. Yderligere oplysninger Du er velkommen til at kontakte kvalitetschef Peter Sigerseth Grøn på telefon 2488 2000 eller mail peter.groen@rsyd.dk eller riskmanager Helle Rexbye på telefon 2115 8506 eller mail helle.rexbye@rsyd.dk.

Sundhedsfaglig konsulent til stilling i Klinisk Udvikling på Odense Universitetshospital 

  

Brænder du for at være med til at skabe bedre og mere sikre patientforløb på Odense Universitetshospital (OUH)?   

Har du erfaring med at arbejde med patientsikkerhed og stabsbetjening, og formår du at skabe gode resultater og få dit budskab ”ud over rampen”? Så skal du læse videre her:   

  

Arbejdsfelt   

Din ansættelse bliver en del af Odense Universitetshospitals indsats i forhold til at øge patientsikkerheden specielt i forhold til sygehuset nye vision for patientsikkerhedsområdet. Dine opgaver bliver forskelligartede og udføres alle med OUH’s ønske om at sætte patienten først og skabe sikre og gode patientforløb.

 

Du kan læse om OUH vision for patientsikkerhedsområdet her

  

Du skal være med til at sikre, at vi får udlevet den nye vision for patientsikkerhed på Odense Universitetshospital, men også være en del af den daglige drift i forhold til arbejdet med utilsigtede hændelser og andre opgaver indenfor områdets opgaveportefølje. Du vil således bl.a. komme til at arbejde med følgende opgaver:   

 

  • Initial visitation af utilsigtede hændelser, som rapporteres via Dansk Patientsikkerheds Database.
  • Afvikle netværksmøder for nøglepersoner for patientsikkerhed.
  • Undervise i grunduddannelse for patientsikkerhedsnøglepersoner.
  • Understøtte arbejdet med læring på tværs af utilsigtede hændelser.
  • Arbejde med konkrete indsatser bl.a. tidlig opsporing af kritisk sygdom.
  • Måling af OUH patientsikkerhedskultur.
  • Der må tillige påregnes administrative opgaver, som del af afdelingens generelle opgaveportefølje
     

Forankring   

Du ansættes i Klinisk Udvikling på OUH, hvor opgaven skal løses i tæt samarbejde med de øvrige medarbejdere i afdelingen. Klinisk Udvikling er en af i alt fem stabsafdelinger på OUH, som understøtter de kliniske afdelinger, så de bedst muligt kan sætte patienten først. Afdelingen har et bredt opgavefelt, som strækker sig fra den daglige opfølgning på kvaliteten af behandlinger til udvikling af nye teknologisk hjælpemidler. Klinisk Udvikling er opdelt i tre funktionsområder og en række tilknyttede centre.  

    

Din baggrund og kompetencer

  • Du har en uddannelse som sygeplejerske og gerne med en kandidatoverbygning.
  • Du har minimum fem års erfaring fra klinisk arbejde.
  • Du har erfaring fra det at arbejde i en stab og gerne fra et sygehus.
  • Du har erfaring fra patientsikkerhedsområdet og gerne fra arbejdet med utilsigtede hændelser.
  • Du har gode samarbejdsevner.
  • Du er en stærk formidler både mundtligt og skriftligt.
  • Det forventes desuden, at du har grundlæggende IT-færdigheder

 

Du kan selvfølgelig dokumentere relevant erhvervserfaring indenfor de beskrevne felter. 

 

Ansøgningsfrist, tiltrædelse og samtaler   

Ansøgningsfrist er fredag den 15. november 2019 med tiltrædelse den 1. januar 2020 eller hurtigst muligt. Ansættelsessamtaler afholdes den 11. december 2019.   

  

Løn og ansættelsesforhold   

Stillingen er en fast stilling på 37 timer ugentlig.   

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og relevant faglig organisation.   

  

Yderligere oplysninger   

Du er velkommen til at kontakte kvalitetschef Peter Sigerseth Grøn på telefon; 2488 2000 eller mail; peter.groen@rsyd.dk eller riskmanager Helle Rexbye på telefon; 2115 8506 eller mail; helle.rexbye@rsyd.dk. 

ORS/Small/bb7c3b55_logo.pngKlinisk UdviklingOdense C2019-10-28T16:01:38.9132019-11-15T00:00:00
330112993Steno Diabetes Center Odense (SDCO) søger en konsulent til vores ambitiøse arbejde med brugerinvolveringBasic Har du lyst til at arbejde med brugerinvolvering sammen med SDCO s Rådgivende Patientudvalg, dygtige og engagerede kolleger, mennesker med diabetes og deres pårørende? Er du god til at skabe relationer, danne overblik og drible med mange bolde på en gang? Så er du måske vores nye kollega på brugerinvolveringsområdet i Steno Diabetes Center Odense (SDCO). På SDCO har vi netop offentliggjort en ambitiøs strategi for brugerinddragelse og samarbejde. Strategien er skabt med stor deltagelse fra SDCO s Rådgivende Patientudvalg, mennesker med diabetes, pårørende, klinikkere og forskere mm. SDCO står nu over for implementering af strategiens 29 konkrete indsatser, hvor målet er at skabe behandling i verdensklasse, så brugerne kan få det bedste liv med diabetes. Vi har derfor brug for en dygtig kollega, der kan indgå som en del af holdet og hjælpe os med at implementere strategien og de tilhørende indsatser. Vi søger en ny kollega, hvis hovedopgaver bliver: At indgå i udvikling og drift af brugerinvolvering på SDCO i tæt samarbejde med faglig leder og tværfaglig arbejdsgruppe på brugerinvolveringsområdet samt SDCO s Rådgivende Patientudvalg At bidrage til, at omsætte indsatserne fra SDCO s strategi for brugerinddragelse og samarbejde til handling, herunder som tovholder for enkelte indsatser At indgå i arbejdet med indsatserne på tværs af forskellige faggrupper og i samarbejde med mennesker med diabetes og deres pårørende At varetage kommunikation og koordinering med brugere herunder mennesker med diabetes, pårørende og sundhedsprofessionelle i arbejdet med implementering af strategien Derudover kan der være forskellige udviklingsorienterede opgaver i andre af SDCO s faglige spor og kerneområder f.eks. det tværsektorielle spor. Den ideelle ansøger: Har en relevant akademisk uddannelse Har kendskab til diabetesområdet Har 1-2 års relevant erhvervserfaring samt erfaring med at arbejde med brugerinvolvering på diabetesområdet Har talent for at løse opgaver og projekter, der spænder bredt fra konkrete planlægnings- og koordineringsopgaver til mødeplanlægning og udviklingsorienterede opgaver Har strategisk forståelse og er udviklingsorienteret Er en udpræget teamplayer, men kan også arbejde selvstændigt med egne opgaver Byder ind med gode idéer og tager ansvar for proces og produkt Er opsøgende, positiv, imødekommende og empatisk Det er en forudsætning, at du trives i et travlt miljø og i en organisation, der er under opbygning, og hvor rammerne for arbejdet udvikler og ændrer sig løbende. Vi tilbyder En stilling med mulighed for ansvar for egne opgaveområder At du kan være med til at udvikle organisationen og dit eget job Gode og engagerede kollegaer samt fleksible arbejdsrammer At du kan blive en del af en ambitiøs organisation med et klart mål om at bringe diabetesindsatsen i Region Syddanmark op på allerhøjeste niveau Løn og ansættelsesvilkår Afhængigt af ansøgeres kvalifikationer besættes stillingen som AC-fuldmægtig eller konsulent. Med afsæt i ansøgerens kvalifikationer følges overenskomst jvf. forhandlende organisation. Stillingen er som udgangspunkt på fuldtid, og der forventes gensidig fleksibilitet ift. arbejdsbelastede perioder. Stillingen er tidsbegrænset til udgangen af 2022 med mulighed for forlængelse. Tiltrædelse sker 1. januar 2020. Inden endelig ansættelse indhentes referencer. Du bedes oplyse referencer i din ansøgning eller medtage disse til eventuel samtale. Kandidater der kommer fra ansættelsesforhold uden for Region Syddanmark, vil have 3 måneders prøvetid. Ansøgning og yderligere oplysninger Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til chefkonsulent Tina Linaa på tlf. 24 25 45 55. Send din ansøgning via linket nedenfor. Ansøgningsfristen er mandag d.18. november 2019. Der afholdes samtaler fredag d.22. november 2019. SDCO s strategi for brugerinddragelse og samarbejde kan hentes på OUH s hjemmeside Om Steno Diabetes Center Odense SDCO blev oprettet som et specialiseret diabetescenter den 1. januar 2018. SDCO drives og ejes af Region Syddanmark og er støttet af en 10-årig bevilling fra Novo Nordisk Fonden med mulighed for forlængelse. Centret skal i tæt samarbejde med alle regionens sygehuse samt kommuner og praktiserende læger varetage behandlings- og udviklingsopgaver for personer med diabetes fra hele Region Syddanmark. SDCO er pt. under opbygning og forventes at være fuldt etableret ultimo 2022, hvor centret samtidig flytter ind i nye fysiske rammer, som bygges på nyt OUH. Indtil de nye fysiske rammer står klar, drives centret fra midlertidige rammer på Odense Universitetshospital. Du kan læse mere om Steno Diabetes Center på OUH s hjemmeside , hvor du også finder SDCO´s drejebog.

Har du lyst til at arbejde med brugerinvolvering sammen med SDCO’s Rådgivende Patientudvalg, dygtige og engagerede kolleger, mennesker med diabetes og deres pårørende? Er du god til at skabe relationer, danne overblik og drible med mange bolde på en gang? Så er du måske vores nye kollega på brugerinvolveringsområdet i Steno Diabetes Center Odense (SDCO).

På SDCO har vi netop offentliggjort en ambitiøs strategi for brugerinddragelse og samarbejde. Strategien er skabt med stor deltagelse fra SDCO’s Rådgivende Patientudvalg, mennesker med diabetes, pårørende, klinikkere og forskere mm. SDCO står nu over for implementering af strategiens 29 konkrete indsatser, hvor målet er at skabe behandling i verdensklasse, så brugerne kan få det bedste liv med diabetes. Vi har derfor brug for en dygtig kollega, der kan indgå som en del af holdet og hjælpe os med at implementere strategien og de tilhørende indsatser.

Vi søger en ny kollega, hvis hovedopgaver bliver: 

  • At indgå i udvikling og drift af brugerinvolvering på SDCO i tæt samarbejde med faglig leder og tværfaglig arbejdsgruppe på brugerinvolveringsområdet samt SDCO’s Rådgivende Patientudvalg
  • At bidrage til, at omsætte indsatserne fra SDCO’s strategi for brugerinddragelse og samarbejde til handling, herunder som tovholder for enkelte indsatser
  • At indgå i arbejdet med indsatserne på tværs af forskellige faggrupper og i samarbejde med mennesker med diabetes og deres pårørende
  • At varetage kommunikation og koordinering med brugere herunder mennesker med diabetes, pårørende og sundhedsprofessionelle i arbejdet med implementering af strategien

Derudover kan der være forskellige udviklingsorienterede opgaver i andre af SDCO’s faglige spor og kerneområder f.eks. det tværsektorielle spor.

 

Den ideelle ansøger:

  • Har en relevant akademisk uddannelse
  • Har kendskab til diabetesområdet
  • Har 1-2 års relevant erhvervserfaring samt erfaring med at arbejde med brugerinvolvering på diabetesområdet
  • Har talent for at løse opgaver og projekter, der spænder bredt fra konkrete planlægnings- og koordineringsopgaver til mødeplanlægning og udviklingsorienterede opgaver  
  • Har strategisk forståelse og er udviklingsorienteret
  • Er en udpræget teamplayer, men kan også arbejde selvstændigt med egne opgaver
  • Byder ind med gode idéer og tager ansvar for proces og produkt
  • Er opsøgende, positiv, imødekommende og empatisk

Det er en forudsætning, at du trives i et travlt miljø og i en organisation, der er under opbygning, og hvor rammerne for arbejdet udvikler og ændrer sig løbende.
 

Vi tilbyder

  • En stilling med mulighed for ansvar for egne opgaveområder 
  • At du kan være med til at udvikle organisationen og dit eget job
  • Gode og engagerede kollegaer samt fleksible arbejdsrammer
  • At du kan blive en del af en ambitiøs organisation med et klart mål om at bringe diabetesindsatsen i Region Syddanmark op på allerhøjeste niveau  
     

Løn og ansættelsesvilkår 

Afhængigt af ansøgeres kvalifikationer besættes stillingen som AC-fuldmægtig eller konsulent. Med afsæt i ansøgerens kvalifikationer følges overenskomst jvf. forhandlende organisation. Stillingen er som udgangspunkt på fuldtid, og der forventes gensidig fleksibilitet ift. arbejdsbelastede perioder. Stillingen er tidsbegrænset til udgangen af 2022 med mulighed for forlængelse. Tiltrædelse sker 1. januar 2020. 

Inden endelig ansættelse indhentes referencer. Du bedes oplyse referencer i din ansøgning eller medtage disse til eventuel samtale. 

Kandidater der kommer fra ansættelsesforhold uden for Region Syddanmark, vil have 3 måneders prøvetid.
 
Ansøgning og yderligere oplysninger

Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til chefkonsulent Tina Linaa på tlf. 24 25 45 55.
Send din ansøgning via linket nedenfor. Ansøgningsfristen er mandag d.18. november 2019. Der afholdes samtaler fredag d.22. november 2019.
 
SDCO’s strategi for brugerinddragelse og samarbejde kan hentes på OUH’s hjemmeside
 
Om Steno Diabetes Center Odense 
 
SDCO blev oprettet som et specialiseret diabetescenter den 1. januar 2018. SDCO drives og ejes af Region Syddanmark og er støttet af en 10-årig bevilling fra Novo Nordisk Fonden med mulighed for forlængelse. 
Centret skal i tæt samarbejde med alle regionens sygehuse samt kommuner og praktiserende læger varetage behandlings- og udviklingsopgaver for personer med diabetes fra hele Region Syddanmark. 
SDCO er pt. under opbygning og forventes at være fuldt etableret ultimo 2022, hvor centret samtidig flytter ind i nye fysiske rammer, som bygges på nyt OUH. Indtil de nye fysiske rammer står klar, drives centret fra midlertidige rammer på Odense Universitetshospital.
 
Du kan læse mere om Steno Diabetes Center på OUH’s hjemmeside , hvor du også finder SDCO´s drejebog.


 

ORS/Small/bb86c67d_logo.pngSteno Diabetes Center OdenseOdense C2019-10-26T19:00:12.5502019-11-18T00:00:00
330115830Jobkonsulent til Team Job og Karriere i Kerteminde KommuneBasic Jobkonsulent til Team Job og Karriere i Kerteminde Kommune Vi tror på, at arbejde skaber værdi og at vi med hyppige Jobrettede samtaler og en fælles indsats, kan rykke flere borgere ind på arbejdsmarkedet eller i uddannelse. Du bliver en del af Team Job og Karriere som består af 8 jobkonsulenter og 2 jobmentorer. Teamet understøtter og servicerer hele voksenområdet i jobcentret. Målgruppen for den konkrete stilling er som udgangspunkt borgere i ressourceforløb, jobafklaring, aktivitetsparate kontanthjælpsmodtager samt borgere på sygedagpenge, men det kan ved behov, ændre sig til også at omfatte andre målgrupper. Som Jobkonsulent vil du få et tæt samarbejde med beskæftigelsesrådgiverne, borgerne, virksomheder samt andre relevante faggrupper. Opgaverne er gennem en resultatorienteret tilgang, at hjælpe borgerne indenfor målgrupperne i ordinær beskæftigelse, afklarende samt udviklende praktik eller uddannelse. I funktionen som jobkonsulent forventes det, at man altid servicerer virksomheder og orienterer om jobcentrets tilbud og muligheder. Vi prioriterer et tæt og konstruktivt samarbejde med virksomhederne og vores oplevelse er, at disse udviser stor rummelighed og social ansvarlighed. Virksomhedsservice og individuelle virksomhedspraktikker, der udvikles til løntimer, er kernen i dette samarbejde Hverdagen som jobkonsulent er varierende og kræver både at man kan arbejde i marken samt bag ved PCen. En ting er sikkert du vil ikke komme til at kede dig. Opgaverne omfatter Lave opsøgende arbejde i virksomheder Etablering af virksomhedspraktikker Opfølgning på praktikker med fokus på udvikling af borgerens arbejdsevne Beskrivelser til brug for sagen og rehabiliteringsteam Administrative funktioner i forhold til eget arbejdsområde Coachende samtaler med borgerne Din personlige og faglige profil Du har relevant erfaring indenfor arbejdsmarkedsområdet, herunder kendskab til Lov om aktiv beskæftigelsesindsats. Du er troværdig og tillidsskabende i din kontakt til virksomhed og borgere. ?Du har gode kommunikative evner og kan formulere dig tydeligt og præcist i skrift og tale. Du er stærk i virksomhedskontakten og formår, at åbne døre på en troværdig måde. Virksomhedsservice er et kodeord for dig Du har et stort drive og gør gerne en ekstra indsats for, at få tingene til at lykkedes. Er innovativ og inspirerende og i stand til at se mulighederne for at udvikle Har en god social forståelse, empati og menneskekendskab Har personlig gennemslagskraft og er psykisk robust Er resultatorienteret, struktureret og selvstændig Det vil være en fordel men ikke et krav hvis du har kendskab til programmerne Fasit samt Vitas. Om os: Det er hårdt, krævende og spændende at arbejde her, og vi tænker så det knager da vii arbejder for at hjælpe borgerne hurtigst muligt tilbage på arbejdsmarkedet. Vi blander os i hinandens arbejde, og hos os er kommunikation og trivsel et fælles ansvar. Vi gør os umage, vi øver os, og vi lærer af vores fejl. Der stilles krav til alle ansatte om at indgå i løbende faglig og organisatorisk læring via udfordring, sparring, modige samtaler, tilegnelse af ny viden, selvrefleksion og forbedret praksis. Vi tilbyder: En dynamisk arbejdsplads med et team af engagerede kollegaer, som har fokus på kerneopgaven: at få borgeren hurtigst muligt ud på arbejdsmarkedet i varig beskæftigelse. Vi arbejder i storrumskontor hvor den faglige sparring kan ske. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen ønskes besat snarest muligt og gerne senest pr. 1.januar 2020. ? Der kræves kørekort til stillingen. ?Lønnen forhandles ud fra dine kvalifikationer, med udgangspunkt i HK overenskomst. Yderligere oplysninger om stillingen, kan fås ved henvendelse til: Leder Lars Svanes, tlf. 2170 5515, eller Jobkonsulent Anne Welander, tlf. 2399 9302 Ansøgningsfrist den torsdag den 21. november 2019 kl. 8.00 Ansættelsessamtalerne vil blive afholdt tirsdag den 26. november 2019.

Jobkonsulent til Team Job og Karriere i Kerteminde Kommune

Vi tror på, at arbejde skaber værdi og at vi med hyppige Jobrettede samtaler og en fælles indsats, kan rykke flere borgere ind på arbejdsmarkedet eller i uddannelse.  

 Du bliver en del af Team Job og Karriere som består af 8 jobkonsulenter og 2 jobmentorer. Teamet understøtter og servicerer hele voksenområdet i jobcentret. Målgruppen for den konkrete stilling er som udgangspunkt borgere i ressourceforløb, jobafklaring, aktivitetsparate kontanthjælpsmodtager samt borgere  på sygedagpenge, men det kan ved behov, ændre sig til også at omfatte andre målgrupper.

Som Jobkonsulent vil du få et tæt samarbejde med beskæftigelsesrådgiverne, borgerne, virksomheder samt andre relevante faggrupper. 

Opgaverne er gennem en resultatorienteret tilgang, at hjælpe borgerne indenfor målgrupperne i ordinær beskæftigelse, afklarende samt udviklende praktik eller uddannelse.  

I funktionen som jobkonsulent forventes det, at man altid servicerer virksomheder og orienterer om jobcentrets tilbud og muligheder. Vi prioriterer et tæt og konstruktivt samarbejde med virksomhederne og vores oplevelse er, at disse udviser stor rummelighed og social ansvarlighed. Virksomhedsservice og individuelle virksomhedspraktikker, der udvikles til løntimer, er kernen i dette samarbejde
Hverdagen som jobkonsulent er varierende og kræver både at man kan arbejde i marken samt bag ved PCen. En ting er sikkert – du vil ikke komme til at kede dig.

Opgaverne omfatter

  • Lave opsøgende arbejde i virksomheder
  • Etablering af virksomhedspraktikker
  • Opfølgning på praktikker med fokus på udvikling af borgerens arbejdsevne
  • Beskrivelser til brug for sagen og rehabiliteringsteam
  • Administrative funktioner i forhold til eget arbejdsområde
  • Coachende samtaler med borgerne

 Din personlige og faglige profil 

  • Du har relevant erfaring indenfor arbejdsmarkedsområdet, herunder kendskab til Lov om aktiv beskæftigelsesindsats.
  • Du er troværdig og tillidsskabende i din kontakt til virksomhed og borgere.
  • ?Du har gode kommunikative evner og kan formulere dig tydeligt og præcist i skrift og tale.
  • Du er stærk i virksomhedskontakten og formår, at åbne døre på en troværdig måde. Virksomhedsservice er et kodeord for dig
  • Du har et stort drive og gør gerne en ekstra indsats for, at få tingene til at lykkedes. 
  • Er innovativ og inspirerende og i stand til at se mulighederne for at udvikle
  • Har en god social forståelse, empati og menneskekendskab
  • Har personlig gennemslagskraft og er psykisk robust
  • Er resultatorienteret, struktureret og selvstændig
  • Det vil være en fordel men ikke et krav hvis du har kendskab til programmerne Fasit samt Vitas.

Om os:

Det er hårdt, krævende og spændende at arbejde her, og vi tænker så det knager da vii arbejder for at hjælpe borgerne hurtigst muligt tilbage på arbejdsmarkedet. Vi blander os i hinandens arbejde, og hos os er kommunikation og trivsel et fælles ansvar. Vi gør os umage, vi øver os, og vi lærer af vores fejl. Der stilles krav til alle ansatte om at indgå i løbende faglig og organisatorisk læring via udfordring, sparring, modige samtaler, tilegnelse af ny viden, selvrefleksion og forbedret praksis.

 Vi tilbyder:  

En dynamisk arbejdsplads med et team af engagerede kollegaer, som har fokus på kerneopgaven: at få borgeren hurtigst muligt ud på arbejdsmarkedet i varig beskæftigelse.  

Vi arbejder i storrumskontor hvor den faglige sparring kan ske.

Løn og ansættelsesvilkår  

Stillingen ønskes besat snarest muligt og gerne senest pr. 1.januar 2020.  ?

Der kræves kørekort til stillingen. 

?Lønnen forhandles ud fra dine kvalifikationer, med udgangspunkt i HK overenskomst.  

Yderligere oplysninger om stillingen, kan fås ved henvendelse til: Leder Lars Svanes, tlf. 2170 5515, eller Jobkonsulent Anne Welander, tlf. 2399 9302

Ansøgningsfrist den torsdag den 21. november 2019 kl. 8.00

Ansættelsessamtalerne vil blive afholdt tirsdag den 26. november 2019. 

ORS/Small/db7b56ba_logo.pngErhvervsafdelingenKerteminde2019-10-31T17:02:27.6502019-11-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sundhedsfaglig konsulent til stilling i Klinisk Udvikling på Odense Universitetshospital

Klinisk Udvikling

Odense C
Sundhedsfaglig konsulent til stilling i Klinisk Udvikling på Odense Universitetshospital Brænder du for at være med til at skabe bedre og mere sikre patientforløb på Odense Universitetshospital (OUH)? Har du erfaring med at arbejde med patientsikker...
Indrykket:28. oktober 2019
Udløbsdato:15. november 2019

Steno Diabetes Center Odense (SDCO) søger en konsulent til vores ambitiøse arbejde med brugerinvolvering

Steno Diabetes Center Odense

Odense C
Har du lyst til at arbejde med brugerinvolvering sammen med SDCO s Rådgivende Patientudvalg, dygtige og engagerede kolleger, mennesker med diabetes og deres pårørende? Er du god til at skabe relationer, danne overblik og drible med mange bolde på en...
Indrykket:26. oktober 2019
Udløbsdato:18. november 2019

Jobkonsulent til Team Job og Karriere i Kerteminde Kommune

Erhvervsafdelingen

Kerteminde
Jobkonsulent til Team Job og Karriere i Kerteminde Kommune Vi tror på, at arbejde skaber værdi og at vi med hyppige Jobrettede samtaler og en fælles indsats, kan rykke flere borgere ind på arbejdsmarkedet eller i uddannelse. Du bliver en del af Team...
Indrykket:31. oktober 2019
Udløbsdato:21. november 2019