Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Konsulent søges

Vi søger snarest muligt, en erfaren bogholder eller kontorassistent til konsulent stilling, hvor opgaverne primært er kunde assistance og rådgivning.

Vi forestiller os, at du er uddannet bogholder eller kontorassistent med stor erfaring inden for økonomi samt C5 programmet.

Du er omhyggelig, venlig og selvstændig og kan se dig selv i opgaven med stor kundekontakt ift. vejledning og rådgivning.

Stillingen er ift. arbejdstider fleksibel – det kan både være fuldtid og deltid.

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at, kontakte Anders Lidegaard på tlf. 6476 1211/7912 1124

Lyder dette som noget for dig, så send os din ansøgning på mail: anders@pentacon.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050376Phoenix-cdd8739112019-06-28T00:00:00Konsulent søges

Vi søger snarest muligt, en erfaren bogholder eller kontorassistent til konsulent stilling, hvor opgaverne primært er kunde assistance og rådgivning.

Vi forestiller os, at du er uddannet bogholder eller kontorassistent med stor erfaring inden for økonomi samt C5 programmet.

Du er omhyggelig, venlig og selvstændig og kan se dig selv i opgaven med stor kundekontakt ift. vejledning og rådgivning.

Stillingen er ift. arbejdstider fleksibel – det kan både være fuldtid og deltid.

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at, kontakte Anders Lidegaard på tlf. 6476 1211/7912 1124

Lyder dette som noget for dig, så send os din ansøgning på mail: anders@pentacon.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.

2019-08-26T00:51:54.703 Vi søger snarest muligt, en erfaren bogholder eller kontorassistent til konsulent stilling, hvor opgaverne primært er kunde assistance og rådgivning. Vi forestiller os, at du er uddannet bogholder eller kontorassistent med stor erfaring inden for økonomi samt C5 programmet. Du er omhyggelig, venlig og selvstændig og kan se dig selv i opgaven med stor kundekontakt ift. vejledning og rådgivning. Stillingen er ift. arbejdstider fleksibel det kan både være fuldtid og deltid. Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at, kontakte Anders Lidegaard på tlf. 6476 1211 7912 1124 Lyder dette som noget for dig, så send os din ansøgning på mail: anders@pentacon.dk Vi glæder os til at høre fra dig.11jobnetcdd87391100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-25T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynAssens3553730PENTACON A/S11Tallerupvej 695690TommerupDKDanmark0anders@pentacon.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent784120JobNet5010129501012910026-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cdd87391https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cdd87391https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cdd87391&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cdd87391&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonKonsulent søges1Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration362148416anders@pentacon.dkanders@pentacon.dkDKDanmarkDKDanmark330151841Forbedringskonsulent i Klinisk Udvikling, OUHBasic OUH arbejder målrettet på at styrke sin profil og levere suveræn kvalitet i alle led af patientforløbene. Derfor udvides OUH Forbedringsteam med yderligere en forbedringskonsulent. Vi søger en medarbejder med en relevant lang uddannelsesmæssig baggrund, som kan indgå i vores forbedringsteam, der på nuværende tidspunkt består af syv forbedringskonsulenter. Ansvar og arbejdsopgaver Vi søger en forbedringskonsulent, som vil være med til at præge OUH frem mod indflytningen i vores nye universitetshospital (Nyt OUH). Du vil blive medansvarlig for at styrke den positive udvikling, hvor OUH med fokus på LEAN som metode, kontinuerligt arbejder med at forbedre kvaliteten og patientoplevelsen. Således bliver du en central medspiller i at skabe synlige forbedringer, der resulterer i bedre patientforløb. Dine vigtigste arbejdsopgaver bliver: Samarbejde med afdelingerne på OUH omkring forbedringsarbejdet Planlægge og gennemføre forbedringsworkshops Understøtte lokale forbedringsaktiviteter i de kliniske afdelinger til gavn for patienterne Undervise og coache ledelser og medarbejdere i, hvordan forbedringerne integreres og forankres i en forbedringskultur Træne lederne i anvendelse af systematisk og visuel ledelse, fx gennem tavler og Gemba Hvem er du? Vi søger en ny kollega, som brænder for at gøre en forskel for vores patienter og medarbejdere, og som er analytisk stærk og evner at bruge LEAN-værktøjerne systematisk, er en dygtig underviser og coach, som kan motivere andre, er systematisk, vedholdende og kan arbejde frem mod et mål, selv når der er udfordringer, er robust, og trives både med at arbejde selvstændigt og i teams, har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, har en høj integritet, har kendskab til og gerne dokumenteret erfaring med bl.a. forbedringsledelse, projektledelse og konsulentarbejde. Kendskab til sundhedsvæsenet og eventuel erfaring med Den Syddanske Forbedringsmodel, vil være en fordel. Hvis du ikke er certificeret af Virginia Mason Institute eller Region Syddanmark, skal du være indstillet på at gennemføre denne uddannelse i enten Danmark eller England. Hvem er vi? Klinisk Udvikling (KLU) på OUH består af tre funktionsområder: Kvalitet & Patientsamarbejde, Innovation & MTV, Uddannelse & Kompetenceudvikling samt centrene for Klinisk Epidemiologi (CKE), Innovativt Medicinsk Teknologi (CIMT), Simulationscentret (SimC) og Center for Lægers Videreuddannelse (CLV). Klinisk Udvikling understøtter de kliniske afdelinger på OUH, så de kan løfte de patientnære opgaver bedst muligt. Vi løser mange forskellige typer opgaver, som strækker sig fra den daglige opfølgning på kvaliteten af behandlinger til udviklingen af nye teknologiske hjælpemidler og udviklingen af det nære sammenhængende sundhedsvæsen. Vi er ansvarlige for koordineringen af uddannelsesaktiviteter på OUH og har et tæt samarbejde med uddannelsesinstitutioner på Fyn. Stillingen som forbedringskonsulent er placeret i Kvalitet og Patientsamarbejde. Kvalitet og Patientsamarbejde arbejder med den organisatoriske, patientoplevede og kliniske kvalitet ved at understøtte OUH s direktion og forskellige afdelingsledelser. Vi står i spidsen for arbejdet med Den Syddanske Forbedringsmodel og understøtter implementeringen af det nære sammenhængende sundhedsvæsen. I det daglige arbejder vi tæt sammen med de kliniske afdelinger om udvikling af redskaber til kvalitetsforbedring, monitorering og patientsikkerhed. Et andet fokusområde er patient- og pårørendesamarbejde samt arbejdet med Patient Rapporterede Oplysninger (PRO). Trivsel og udvikling Stabsafdelingen KLU lægger vægt på at opmuntre medarbejderne til at komme med forslag til, hvordan vi kan optimere arbejdsgange, styrke samarbejdet eller forbedre den enkeltes trivsel og udviklingsmuligheder. Samarbejdet foregår i et miljø præget af tillid, respekt, ordentlighed og en god omgangstone. Om OUH Odense Universitetshospital Svendborg Sygehus OUH er et af landets største hospitaler med et samlet budget på 7,1 mia. kr., ca. 100.000 årlige indlæggelser og over 1 mio. ambulante besøg. Hospitalet beskæftiger ca. 10.000 medarbejdere og er geografisk lokaliseret i Odense, Svendborg, Nyborg og på Ærø. OUH er både det fynske sygehus og modtager samtidig patienter fra hele regionen. Det giver et optageområde, der dækker ca. 1,2 mio. borgere. Derudover behandler hospitalet patienter fra hele landet med behov for specialiseret behandling inden for en række områder. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er på 37 timer uge. Ansættelse og aflønning efter kvalifikationer og overenskomst med Danske Regioner og den relevante fagorganisation. Dit fysiske arbejdssted bliver Odense Universitetshospital. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte kvalitetschef Peter Sigerseth Grøn på tlf. 2488 2000 eller e-mail peter.groen@rsyd.dk eller faglig koordinator Charlotte Højstrup på tlf. 2912 0871 eller e-mail charlotte.hojstrup@rsyd.dk Ansøgningsfrist og samtaler Der er ansøgningsfrist den 30. januar 2020. Vi forventer at afholde ansættelsessamtale den 7. februar 2020.

OUH arbejder målrettet på at styrke sin profil og levere suveræn kvalitet i alle led af patientforløbene. Derfor udvides OUH Forbedringsteam med yderligere en forbedringskonsulent. Vi søger en medarbejder med en relevant lang uddannelsesmæssig baggrund, som kan indgå i vores forbedringsteam, der på nuværende tidspunkt består af syv forbedringskonsulenter.

Ansvar og arbejdsopgaver
Vi søger en forbedringskonsulent, som vil være med til at præge OUH frem mod indflytningen i vores nye universitetshospital (Nyt OUH). Du vil blive medansvarlig for at styrke den positive udvikling, hvor OUH med fokus på LEAN som metode, kontinuerligt arbejder med at forbedre kvaliteten og patientoplevelsen. Således bliver du en central medspiller i at skabe synlige forbedringer, der resulterer i bedre patientforløb.

Dine vigtigste arbejdsopgaver bliver:

  • Samarbejde med afdelingerne på OUH omkring forbedringsarbejdet
  • Planlægge og gennemføre forbedringsworkshops
  • Understøtte lokale forbedringsaktiviteter i de kliniske afdelinger til gavn for patienterne
  • Undervise og coache ledelser og medarbejdere i, hvordan forbedringerne integreres og forankres i en forbedringskultur
  • Træne lederne i anvendelse af systematisk og visuel ledelse, fx gennem tavler og Gemba

Hvem er du?
Vi søger en ny kollega, som brænder for at gøre en forskel for vores patienter og medarbejdere, og som

  • er analytisk stærk og evner at bruge LEAN-værktøjerne systematisk,
  • er en dygtig underviser og coach, som kan motivere andre,
  • er systematisk, vedholdende og kan arbejde frem mod et mål, selv når der er udfordringer,
  • er robust, og trives både med at arbejde selvstændigt og i teams,
  • har en relevant uddannelsesmæssig baggrund,
  • har en høj integritet,
  • har kendskab til og gerne dokumenteret erfaring med bl.a. forbedringsledelse, projektledelse og konsulentarbejde.

Kendskab til sundhedsvæsenet og eventuel erfaring med Den Syddanske Forbedringsmodel, vil være en fordel. Hvis du ikke er certificeret af Virginia Mason Institute eller Region Syddanmark, skal du være indstillet på at gennemføre denne uddannelse i enten Danmark eller England.

Hvem er vi?
Klinisk Udvikling (KLU) på OUH består af tre funktionsområder: Kvalitet & Patientsamarbejde, Innovation & MTV, Uddannelse & Kompetenceudvikling samt centrene for Klinisk Epidemiologi (CKE), Innovativt Medicinsk Teknologi (CIMT), Simulationscentret (SimC) og Center for Lægers Videreuddannelse (CLV).

Klinisk Udvikling understøtter de kliniske afdelinger på OUH, så de kan løfte de patientnære opgaver bedst muligt. Vi løser mange forskellige typer opgaver, som strækker sig fra den daglige opfølgning på kvaliteten af behandlinger til udviklingen af nye teknologiske hjælpemidler og udviklingen af det nære sammenhængende sundhedsvæsen. Vi er ansvarlige for koordineringen af uddannelsesaktiviteter på OUH og har et tæt samarbejde med uddannelsesinstitutioner på Fyn. Stillingen som forbedringskonsulent er placeret i Kvalitet og Patientsamarbejde.

Kvalitet og Patientsamarbejde arbejder med den organisatoriske, patientoplevede og kliniske kvalitet ved at understøtte OUH’s direktion og forskellige afdelingsledelser. Vi står i spidsen for arbejdet med Den Syddanske Forbedringsmodel og understøtter implementeringen af det nære sammenhængende sundhedsvæsen. I det daglige arbejder vi tæt sammen med de kliniske afdelinger om udvikling af redskaber til kvalitetsforbedring, monitorering og patientsikkerhed. Et andet fokusområde er patient- og pårørendesamarbejde samt arbejdet med Patient Rapporterede Oplysninger (PRO).

Trivsel og udvikling
Stabsafdelingen KLU lægger vægt på at opmuntre medarbejderne til at komme med forslag til, hvordan vi kan optimere arbejdsgange, styrke samarbejdet eller forbedre den enkeltes trivsel og udviklingsmuligheder. Samarbejdet foregår i et miljø præget af tillid, respekt, ordentlighed og en god omgangstone.  

Om OUH Odense Universitetshospital – Svendborg Sygehus
OUH er et af landets største hospitaler med et samlet budget på 7,1 mia. kr., ca. 100.000 årlige indlæggelser og over 1 mio. ambulante besøg. Hospitalet beskæftiger ca. 10.000 medarbejdere og er geografisk lokaliseret i Odense, Svendborg, Nyborg og på Ærø.

OUH er både det fynske sygehus og modtager samtidig patienter fra hele regionen. Det giver et optageområde, der dækker ca. 1,2 mio. borgere. Derudover behandler hospitalet patienter fra hele landet med behov for specialiseret behandling inden for en række områder.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer/uge. Ansættelse og aflønning efter kvalifikationer og overenskomst med Danske Regioner og den relevante fagorganisation.   

Dit fysiske arbejdssted bliver Odense Universitetshospital. 

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte kvalitetschef Peter Sigerseth Grøn på tlf. 2488 2000 eller e-mail peter.groen@rsyd.dk  eller faglig koordinator Charlotte Højstrup på tlf. 2912 0871 eller e-mail charlotte.hojstrup@rsyd.dk

Ansøgningsfrist og samtaler
Der er ansøgningsfrist den 30. januar 2020. Vi forventer at afholde ansættelsessamtale den 7. februar 2020.  

ORS/Small/afa86b60_logo.pngKlinisk UdviklingOdense C2020-01-08T12:02:13.4632020-01-30T00:00:00
330164046Konsulenter til udvikling og implementering af digitale løsninger i Psykiatrien i Region SyddanmarkBasic Vil du være med til at udvikle og implementere nye digitale teknologier til gavn for mennesker med psykiske problemer? Kan du nikke til dette, så kan du være vores nye kollega i Telepsykiatrisk Center. Om jobbet Kerneopgaven i Telepsykiatrisk Center er at bidrage til at fremme mental sundhed hos mennesker med psykiske problemer ved brug af digitale løsninger. Vi søger to konsulenter til det team, som arbejder med udvikling og implementering af eksisterende og nye teknologier i Psykiatrien i Region Syddanmark. Gennem innovativ anvendelse af eksisterende og nye teknologier bidrager vi til en psykiatri med effektive og fleksible digitale tilbud. Tilbud der kan bruges når, og hvor det passer den enkelte, og dermed bidrager til at mennesker med psykiske problemer i højere grad selv kan håndtere deres eget forløb. Samtidig understøtter vi vores kolleger i psykiatrisygehuset ved at udvikle og implementere teknologier, som skaber bedre forudsætninger for daglig drift og bedre rammer for behandling. Feltet for digitale teknologier er bredt og vi arbejder med mange forskellige typer teknologier, eks. videokommunikation, apps, programmer til internetbaseret behandling og virtual reality. Det vigtigste i arbejdet med teknologier er dog altid, at det rammer ind i et behov og skaber mening hos slutbrugene. Vi arbejder projektorienteret. Det betyder, at der vil være god variation i opgaverne, at der stilles krav til samarbejdsevner og at hvert enkelt bidrager til teamspirit og fremdrift i opgaverne. Alt i alt et meningsfuldt arbejde i en kontekst, der både er bestemt og foranderlig, udfordrende og mulighedsskabende. Arbejdsopgaver Som vores nye konsulent vil du blive sat i spidsen for konkrete arbejdsområder og projekter. Samtidig vil du skulle arbejde på tværs af de øvrige teams i centret, eks. omkring forskning. Derudover vil du skulle samarbejde med en lang række interne og eksterne aktører. I den nærmeste tid sætter vi særlig fokus på evaluering, brugerinvolvering og scoping af nye projekter og indsatser. Det betyder, at vi søger nye kolleger, der kan træde ind i følgende opgaver Udvikling af nye og innovative digitale løsninger til psykiatrien og varetagelse af test og implementering, Idégenerering, scoping af nye projekter Skrivning af ansøgninger, Dokumentation af resultater og effekt gennem monitorering og evaluering, Selvstændig varetagelse af projektledelse, Udvikling og kvalitetssikring af brugerperspektivet og brugerinvolvering. Vi forestiller os derfor, at du: Har relevant videregående uddannelse på kandidat eller masterniveau, Har erfaring med området og kan komme med innovative og kreative ideer til, hvordan teknologi kan være med til at understøtte udviklingen af bedre tilbud til mennesker med psykiske problemer, Har kendskab til digitale teknologidomæner og har et kritisk blik for fordele og ulemper i anvendelsen af teknologier, Er en erfaren projektleder, gerne med projektlederuddannelse eller lign., Har erfaring med at generere nye projekter og stor lyst til denne del af jobbet, Har solide skrivekompetencer, Har erfaring med evaluering og brugerinvolvering, Har erfaring med at samarbejde med mange forskellige aktører, Har lyst til at arbejde projektbaseret i et tværfagligt team, Er god til at give og modtage feedback og kan bidrage til et godt kollegaskab, Kender til og har lyst til at arbejde i en politisk drevet organisation og ind i de forskellige sundhedspolitiske dagsordener gennem opbygning af det telepsykiatriske område. Lidt om Telepsykiatrisk Center og hvad vi kan tilbyde Telepsykiatrisk Center er en del af Psykiatrien i Region Syddanmark. Vi arbejder med udvikling, implementering og forskning i digitale forebyggelses- og behandlingstilbud til mennesker med psykiske problemer. Vi arbejder for en psykiatri, der involverer borgere og behandlere i udvikling af teknologibaserede tilbud og udbreder de teknologier, der har vist, at de virker. Som arbejdsplads lægger vi stor vægt på tillid, frihed og ansvar til at træffe beslutninger med blik for helheden. Vi arbejder med feedback og har fokus på at opbygge en kultur med fokus på læring og betydningen af at skabe stærke relationer. Opgaveporteføljen er meget bred og derfor er det også en tværfaglig sammensat arbejdsplads, du kommer til at indgå i. En dynamisk arbejdsplads der er karakteriseret ved en uformel arbejdskultur præget af pionerånd og engagement. Vil du vide mere om jobbet? Læs mere om Telepsykiatrisk Center på www.telepsykiatriskcenter.dk. Du er også meget velkommen til at ringe til leder for Udvikling og Implementering Lisbeth Thisted Andersen på mobil 29 79 64 34 eller skrive på lta@rsyd.dk. Arbejdssted: Telepsykiatrisk Center, Heden 11, 5000 Odense. Du skal forvente nogen rejseaktivitet til Psykiatriens afdelinger i Region Syddanmark i forbindelse med stillingen. Ansættelse: Sker efter gældende overenskomst. Begge stillinger er på er på fuld tid (37 timer) og er til besættelse 1. april 2020 eller efter aftale. Den ene stilling er en fastansættelse, den anden et barselsvikariat af ca. et års varighed. Lyder jobbet som noget for dig, så send os din ansøgning, CV og relevante eksamenspairer via job.regionsyddanmark.dk. Ansøgningsfrist: Onsdag den 19. februar 2020. Vi forventer at afholde samtaler onsdag den 26. februar 2020. Vi ser frem til at høre fra dig!

Vil du være med til at udvikle og implementere nye digitale teknologier til gavn for mennesker med psykiske problemer? Kan du nikke til dette, så kan du være vores nye kollega i Telepsykiatrisk Center.

Om jobbet

Kerneopgaven i Telepsykiatrisk Center er at bidrage til at fremme mental sundhed hos mennesker med psykiske problemer ved brug af digitale løsninger. Vi søger to konsulenter til det team, som arbejder med udvikling og implementering af eksisterende og nye teknologier i Psykiatrien i Region Syddanmark. Gennem innovativ anvendelse af eksisterende og nye teknologier bidrager vi til en psykiatri med effektive og fleksible digitale tilbud. Tilbud der kan bruges når, og hvor det passer den enkelte, og dermed bidrager til at mennesker med psykiske problemer i højere grad selv kan håndtere deres eget forløb. Samtidig understøtter vi vores kolleger i psykiatrisygehuset ved at udvikle og implementere teknologier, som skaber bedre forudsætninger for daglig drift og bedre rammer for behandling.

Feltet for digitale teknologier er bredt og vi arbejder med mange forskellige typer teknologier, eks. videokommunikation, apps, programmer til internetbaseret behandling og virtual reality. Det vigtigste i arbejdet med teknologier er dog altid, at det rammer ind i et behov og skaber mening hos slutbrugene. Vi arbejder projektorienteret. Det betyder, at der vil være god variation i opgaverne, at der stilles krav til samarbejdsevner og at hvert enkelt bidrager til teamspirit og fremdrift i opgaverne. Alt i alt et meningsfuldt arbejde i en kontekst, der både er bestemt og foranderlig, udfordrende og mulighedsskabende.

 Arbejdsopgaver

Som vores nye konsulent vil du blive sat i spidsen for konkrete arbejdsområder og projekter. Samtidig vil du skulle arbejde på tværs af de øvrige teams i centret, eks. omkring forskning. Derudover vil du skulle samarbejde med en lang række interne og eksterne aktører. I den nærmeste tid sætter vi særlig fokus på evaluering, brugerinvolvering og scoping af nye projekter og indsatser. Det betyder, at vi søger nye kolleger, der kan træde ind i følgende opgaver

  • Udvikling af nye og innovative digitale løsninger til psykiatrien og varetagelse af test og implementering,
  • Idégenerering, scoping af nye projekter
  • Skrivning af ansøgninger,
  • Dokumentation af resultater og effekt gennem monitorering og evaluering,
  • Selvstændig varetagelse af projektledelse,
  • Udvikling og kvalitetssikring af brugerperspektivet og brugerinvolvering.

Vi forestiller os derfor, at du:

  • Har relevant videregående uddannelse på kandidat eller masterniveau,
  • Har erfaring med området og kan komme med innovative og kreative ideer til, hvordan teknologi kan være med til at understøtte udviklingen af bedre tilbud til mennesker med psykiske problemer,
  • Har kendskab til digitale teknologidomæner og har et kritisk blik for fordele og ulemper i anvendelsen af teknologier,
  • Er en erfaren projektleder, gerne med projektlederuddannelse eller lign.,
  • Har erfaring med at generere nye projekter og stor lyst til denne del af jobbet,
  • Har solide skrivekompetencer,
  • Har erfaring med evaluering og brugerinvolvering,
  • Har erfaring med at samarbejde med mange forskellige aktører,
  • Har lyst til at arbejde projektbaseret i et tværfagligt team,
  • Er god til at give og modtage feedback og kan bidrage til et godt kollegaskab,
  • Kender til og har lyst til at arbejde i en politisk drevet organisation og ind i de forskellige sundhedspolitiske dagsordener gennem opbygning af det telepsykiatriske område.

Lidt om Telepsykiatrisk Center og hvad vi kan tilbyde

Telepsykiatrisk Center er en del af Psykiatrien i Region Syddanmark. Vi arbejder med udvikling, implementering og forskning i digitale forebyggelses- og behandlingstilbud til mennesker med psykiske problemer.  Vi arbejder for en psykiatri, der involverer borgere og behandlere i udvikling af teknologibaserede tilbud og udbreder de teknologier, der har vist, at de virker. Som arbejdsplads lægger vi stor vægt på tillid, frihed og ansvar til at træffe beslutninger med blik for helheden. Vi arbejder med feedback og har fokus på at opbygge en kultur med fokus på læring og betydningen af at skabe stærke relationer. Opgaveporteføljen er meget bred og derfor er det også en tværfaglig sammensat arbejdsplads, du kommer til at indgå i. En dynamisk arbejdsplads der er karakteriseret ved en uformel arbejdskultur præget af pionerånd og engagement.

Vil du vide mere om jobbet?

Læs mere om Telepsykiatrisk Centerwww.telepsykiatriskcenter.dk. Du er også meget velkommen til at ringe til leder for Udvikling og Implementering Lisbeth Thisted Andersen på mobil 29 79 64 34 eller skrive på lta@rsyd.dk.

Arbejdssted: Telepsykiatrisk Center, Heden 11, 5000 Odense. Du skal forvente nogen rejseaktivitet til Psykiatriens afdelinger i Region Syddanmark i forbindelse med stillingen.

Ansættelse: Sker efter gældende overenskomst. Begge stillinger er på er på fuld tid (37 timer) og er til besættelse 1. april 2020 eller efter aftale. Den ene stilling er en fastansættelse, den anden et barselsvikariat af ca. et års varighed.

Lyder jobbet som noget for dig, så send os din ansøgning, CV og relevante eksamenspairer via job.regionsyddanmark.dk.

Ansøgningsfrist: Onsdag den 19. februar 2020. Vi forventer at afholde samtaler onsdag den 26. februar 2020.

Vi ser frem til at høre fra dig!

ORS/Small/d355c3ad_logo.pngTelepsykiatrisk CenterOdense C2020-01-24T12:05:15.1102020-02-19T00:00:00
330158771IndkøbskonsulentBasic Stillingsbeskrivelse: Vi søger en dygtig, initiativrig og selvstændigt arbejdende indkøbskonsulent, som har praktisk erfaring med offentlige indkøbsprocesser. Kerteminde Kommune indgår i et strategisk indkøbsfællesskab ved Fællesindkøb Fyn (FIF), som har i alt 5 medlemskommuner. I dette indkøbsfællesskab foretages der tværkommunale udbud for medlemskommunerne. Herudover har Kerteminde Kommune også brug for at få foretaget nogle lokale udbud og tilbudsindhentning med efterfølgende kontrakthåndtering, og det er især her, vi har brug for dig. Det forventes bl.a. at kunne bidrage til mere fordelagtige indkøb i hele organisationen. Kerteminde Kommunes udbuds- og indkøbsfunktion er organisatorisk tilknyttet Økonomi, som består at 12 medarbejdere og en leder, heraf en indkøbscontroller, som primært arbejder med indkøbssystem og implementering af indkøbsaftaler indgået af FIF. Der er desuden ansat en contract manager i afdelingen, som du skal arbejde tæt sammen med. Arbejdsopgaverne: Som indkøbskonsulent er din opgave bl.a. at gennemføre tilbudsindhenteringer og udbud indenfor varer og tjenesteydelser. Du vil skulle yde rådgivning til kommunens afdelinger vedr. udbud, tilbudsindhentning, kontraktlige forhold m.v. Du skal desuden sikre koordinering med FIF omkring udbudsplaner. Endelig vil du skulle arbejde med vores indkøbsanalyseværktøj og forbedre vores controlling af kommunens indkøb. Vi forventer, at du: Har interesse for at arbejde bredt med udbud og indkøb af varer og tjenesteydelser til en kommune. Har praktisk erfaring med offentlige udbuds- og indkøbsprocesser. Har erfaring med udarbejdelse af indkøbsanalyser til brug i nye udbud. Har gode IT-kompetencer ift. Excel og eller Power BI og gerne erfaring med kontrakt- og indkøbssystemet RAKAT samt KMD Indkøbsanalyse. Har gennemslagskraft over for organisationen og gode kommunikationsevner både i skrift og tale. Kan arbejde selvstændigt og har gode samarbejdsevner. Er initiativrig, fleksibel og god til at have mange bolde i luften. Har relevant erhvervserfaring. Til gengæld vil du blive mødt af en åben organisation, der ser dig som en vigtig samarbejdspartner. Ansættelse: Stillingen er på 37 timer pr. uge. Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Tiltrædelse: 1. april 2020. Yderligere oplysninger: Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til afdelingschef Anna Lise Kianzad på tlf. 6515 1412. Ansøgning: Ansøgning med bilag skal være Kerteminde Kommune i hænde senest den 19. februar 2020. Samtaler afholdes den 24. og 26. februar 2020.

Stillingsbeskrivelse:

Vi søger en dygtig, initiativrig og selvstændigt arbejdende indkøbskonsulent, som har praktisk erfaring med offentlige indkøbsprocesser.

Kerteminde Kommune indgår i et strategisk indkøbsfællesskab ved Fællesindkøb Fyn (FIF), som har i alt 5 medlemskommuner. I dette indkøbsfællesskab foretages der tværkommunale udbud for medlemskommunerne.

Herudover har Kerteminde Kommune også brug for at få foretaget nogle lokale udbud og tilbudsindhentning med efterfølgende kontrakthåndtering, og det er især her, vi har brug for dig. Det forventes bl.a. at kunne bidrage til  mere fordelagtige indkøb i hele organisationen. 

Kerteminde Kommunes udbuds- og indkøbsfunktion  er organisatorisk tilknyttet Økonomi, som består at 12 medarbejdere og en leder, heraf en indkøbscontroller, som primært arbejder med indkøbssystem og implementering af indkøbsaftaler indgået af FIF. Der er desuden ansat en contract manager i afdelingen, som du skal arbejde tæt sammen med.

 

Arbejdsopgaverne:

Som indkøbskonsulent er din opgave bl.a. at gennemføre tilbudsindhenteringer og udbud indenfor varer og tjenesteydelser.

Du vil skulle yde rådgivning til kommunens afdelinger vedr. udbud, tilbudsindhentning, kontraktlige forhold m.v. Du skal desuden sikre koordinering med FIF omkring udbudsplaner.

Endelig vil du skulle arbejde med vores indkøbsanalyseværktøj og forbedre vores controlling af kommunens indkøb.

 

Vi forventer, at du:

  • Har interesse for at arbejde bredt med udbud og indkøb af varer og tjenesteydelser til en kommune.
  • Har praktisk erfaring med offentlige udbuds- og indkøbsprocesser.
  • Har erfaring med udarbejdelse af indkøbsanalyser til brug i nye udbud.
  • Har gode IT-kompetencer ift. Excel og/eller Power BI og gerne erfaring med kontrakt- og indkøbssystemet RAKAT samt KMD Indkøbsanalyse.
  • Har gennemslagskraft over for organisationen og gode kommunikationsevner både i skrift og tale.
  • Kan arbejde selvstændigt og har gode samarbejdsevner.
  • Er initiativrig, fleksibel og god til at have mange bolde i luften.
  • Har relevant erhvervserfaring.
     

Til gengæld vil du blive mødt af en åben organisation, der ser dig som en vigtig samarbejdspartner.

 

Ansættelse:

Stillingen er på 37 timer pr. uge.

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
 

Tiltrædelse:
1. april 2020.
 

Yderligere oplysninger:

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til afdelingschef Anna Lise Kianzad på tlf. 6515 1412.


Ansøgning:

Ansøgning med bilag skal være Kerteminde Kommune i hænde senest den 19. februar 2020.

Samtaler afholdes den 24. og 26. februar 2020.

 

 

ORS/Small/9e0a210a_logo.pngØkonomi, Løn og ITKerteminde2020-01-16T15:03:36.6702020-02-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Forbedringskonsulent i Klinisk Udvikling, OUH

Klinisk Udvikling

Odense C
OUH arbejder målrettet på at styrke sin profil og levere suveræn kvalitet i alle led af patientforløbene. Derfor udvides OUH Forbedringsteam med yderligere en forbedringskonsulent. Vi søger en medarbejder med en relevant lang uddannelsesmæssig baggr...
Indrykket:8. januar 2020

Konsulenter til udvikling og implementering af digitale løsninger i Psykiatrien i Region Syddanmark

Telepsykiatrisk Center

Odense C
Vil du være med til at udvikle og implementere nye digitale teknologier til gavn for mennesker med psykiske problemer? Kan du nikke til dette, så kan du være vores nye kollega i Telepsykiatrisk Center. Om jobbet Kerneopgaven i Telepsykiatrisk Center...
Indrykket:24. januar 2020

Indkøbskonsulent

Økonomi, Løn og IT

Kerteminde
Stillingsbeskrivelse: Vi søger en dygtig, initiativrig og selvstændigt arbejdende indkøbskonsulent, som har praktisk erfaring med offentlige indkøbsprocesser. Kerteminde Kommune indgår i et strategisk indkøbsfællesskab ved Fællesindkøb Fyn (FIF), so...
Indrykket:16. januar 2020