Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Konsulent søges til Arbejdsmarked, Faaborg-Midtfyn Kommune

Konsulent søges til Arbejdsmarked, Faaborg-Midtfyn Kommune
 
Er du optaget af at understøtte og kvalificere kerneopgaven i Jobcenter og Borgerservice? Brænder du for at understøtte ledelsessystemet med tilbud om projektledelse, ledelsesrådgivning og optimering af arbejdsprocesser? Trives du med at skabe udvikling og resultater sammen med engagerede kollegaer?
Så er et job som konsulent i Arbejdsmarkeds Administration lige noget for dig.
 
Om jobbet
Dine opgaver vil primært bestå i at planlægge og understøtte tværgående processer og projekter i Arbejdsmarked. Desuden skal du medvirke til at understøtte den samlede ledergruppe i implementering af de overordnede strategier for Arbejdsmarked, som de er formuleret i f.eks. Kommunens Udviklingsstrategi og Beskæftigelsesplan. Derfor er det vigtigt, at du kan agere ubesværet i forskellige sammenhænge og på forskellige lederniveauer. Der vil indimellem også være behov for, at du kan stå i spidsen for komplekse processer og projekter, samt du kan agere på det interpersonelle plan.
 
Din profil   
Vi søger en kandidat med de rette kompetencer og relevant erfaring. Det forventes, at du har erfaring med projektledelse, optimering af arbejdsprocesser, rådgivning af ledelse samt udvikling og implementering af strategier.
 
Det er en fordel, at du tidligere har arbejdet i en stab eller en administration i en offentlig organisation, men absolut ikke en forudsætning. Du kan også have erfaringer fra private virksomheder med lederunderstøttelse, implementering af strategier og optimering af arbejdsprocesser.
 
Vi forventer, at du:  

  • Trives med, at politisk fastsatte mål og retningslinjer er en del af arbejdet 
  • Har erfaringer med at drive med udviklingsindsatser og større udviklings- og implementeringsprojekter  
  • Er en idérig facilitator og ved, hvordan du kan involvere medarbejdere og ledere i udviklingsopgaver og implementeringsprocesser  
  • Har gode mundtlige og skriftlige formidlingsevner – og gerne erfaring med politisk betjening  
  • Kan arbejde på tværs af hele Arbejdsmarked og håndtere forskellige interessenter  
  • Har blik for, hvem du skal involvere samtidig med, at du arbejder selvstændigt, systematisk og bevarer overblikket  
  • Trives som sparringspartner for kolleger med andre fagprofiler 
  • Har en akademisk uddannelse inden for administration, statskundskab, cand.merc. eller lignende
Du skal løse opgaver inden for følgende områder:
  • Projektledelse
  • Forandringsledelse
  • Procesoptimering / Arbejdsgangsanalyse
  • Skriftlig og mundtlig formidling
  • Analyse
  • Problemløsning
  • Koordinering
  • Facilitering / mødeledelse
Hvem er vi
Arbejdsmarked er et selvstændigt fagområde i Faaborg-Midtfyn Kommunes organisation med cirka 270 medarbejdere. Chefen for Arbejdsmarked er øverste ansvarlig for det samlede område, der består af Jobcenter, Borgerservice, Administration, Kursuscenter Faaborg-Midtfyn samt IT & Digitalisering.
 
Administrationen, med 22 medarbejdere, har ansvaret for at understøtte den samlede organisation i Arbejdsmarked administrativt, konsulentunderstøttende og strategisk.
 
Vi konsulentunderstøtter ledelsesgruppen i Arbejdsmarked med blandt andet rådgivning, analyser, præsentationsmateriale, politiske sager, projekt- og processtyring, ligesom strategiudvikling og –implementering understøttes. Desuden sikrer vi driften af en lang række organisatoriske systemer som fx ansættelse af nye medarbejdere, ferie/fravær, betaling af regninger og meget mere.

Om os
  • Vi er en arbejdsplads med fokus på samarbejde, udvikling og tværfaglighed
  • Vi har en nærværende og involverende ledelse
  • Vi er en arbejdsplads med fokus på høj faglig kvalitet og faglig udvikling i fællesskab
  • Vi har fleksible arbejdspladser i flermandskontorer
Vi tilbyder   
  • Et spændende og udviklende job i en politisk styret organisation  
  • Mulighed for personlig og faglig kompetenceudvikling  
  • Stor kontaktflade til andre fagområder  
  • Dygtige og engagerede kolleger  
  • Et godt socialt miljø, hvor bl.a. stærk faglighed, samarbejde på tværs og et godt grin er i højsædet
  • En moderne indrettet arbejdsplads centralt beliggende i Ringe by med udsigt over Ringe Sø.
Du kan læse mere om Faaborg-Midtfyn Kommune som arbejdsplads her
 
Løn og ansættelse
Fast stilling på fuld tid med tiltrædelse den 1. august 2019 eller hurtigst muligt.
Ansættelsen sker på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst. Lønnen fastsættes efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation, og vil afspejle stillingens funktioner og dine kompetencer.
 
Vil du vide mere
Du er velkommen til at kontakte administrationsleder Brian Birkelund Jørgensen på telefon 7253 1673 eller e-mail briaj@fmk.dk.
 
Du kan finde flere relevante oplysninger om arbejdet i Jobcenteret her:
Beskæftigelsesplan
Udviklingsstrategi
Arbejdsmarkedsudvalget

Ansøgning
Din ansøgning skal være os i hænde senest den 16. juni 2019 kl. 23.59. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 21. juni 2019. Eventuel 2. samtale afholdes den 25. juni 2019.  
 
Ansøg online via rekrutteringssystemet.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
*Bemærk, at det i Faaborg-Midtfyn Kommune er en værdi, at vi er en røgfri arbejdsplads.
 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330030797Phoenix-d6cf3bdc12019-05-24T10:00:40.653Konsulent søges til Arbejdsmarked, Faaborg-Midtfyn KommuneKonsulent søges til Arbejdsmarked, Faaborg-Midtfyn Kommune
 
Er du optaget af at understøtte og kvalificere kerneopgaven i Jobcenter og Borgerservice? Brænder du for at understøtte ledelsessystemet med tilbud om projektledelse, ledelsesrådgivning og optimering af arbejdsprocesser? Trives du med at skabe udvikling og resultater sammen med engagerede kollegaer?
Så er et job som konsulent i Arbejdsmarkeds Administration lige noget for dig.
 
Om jobbet
Dine opgaver vil primært bestå i at planlægge og understøtte tværgående processer og projekter i Arbejdsmarked. Desuden skal du medvirke til at understøtte den samlede ledergruppe i implementering af de overordnede strategier for Arbejdsmarked, som de er formuleret i f.eks. Kommunens Udviklingsstrategi og Beskæftigelsesplan. Derfor er det vigtigt, at du kan agere ubesværet i forskellige sammenhænge og på forskellige lederniveauer. Der vil indimellem også være behov for, at du kan stå i spidsen for komplekse processer og projekter, samt du kan agere på det interpersonelle plan.
 
Din profil   
Vi søger en kandidat med de rette kompetencer og relevant erfaring. Det forventes, at du har erfaring med projektledelse, optimering af arbejdsprocesser, rådgivning af ledelse samt udvikling og implementering af strategier.
 
Det er en fordel, at du tidligere har arbejdet i en stab eller en administration i en offentlig organisation, men absolut ikke en forudsætning. Du kan også have erfaringer fra private virksomheder med lederunderstøttelse, implementering af strategier og optimering af arbejdsprocesser.
 
Vi forventer, at du:  
  • Trives med, at politisk fastsatte mål og retningslinjer er en del af arbejdet 
  • Har erfaringer med at drive med udviklingsindsatser og større udviklings- og implementeringsprojekter  
  • Er en idérig facilitator og ved, hvordan du kan involvere medarbejdere og ledere i udviklingsopgaver og implementeringsprocesser  
  • Har gode mundtlige og skriftlige formidlingsevner – og gerne erfaring med politisk betjening  
  • Kan arbejde på tværs af hele Arbejdsmarked og håndtere forskellige interessenter  
  • Har blik for, hvem du skal involvere samtidig med, at du arbejder selvstændigt, systematisk og bevarer overblikket  
  • Trives som sparringspartner for kolleger med andre fagprofiler 
  • Har en akademisk uddannelse inden for administration, statskundskab, cand.merc. eller lignende
Du skal løse opgaver inden for følgende områder:
  • Projektledelse
  • Forandringsledelse
  • Procesoptimering / Arbejdsgangsanalyse
  • Skriftlig og mundtlig formidling
  • Analyse
  • Problemløsning
  • Koordinering
  • Facilitering / mødeledelse
Hvem er vi
Arbejdsmarked er et selvstændigt fagområde i Faaborg-Midtfyn Kommunes organisation med cirka 270 medarbejdere. Chefen for Arbejdsmarked er øverste ansvarlig for det samlede område, der består af Jobcenter, Borgerservice, Administration, Kursuscenter Faaborg-Midtfyn samt IT & Digitalisering.
 
Administrationen, med 22 medarbejdere, har ansvaret for at understøtte den samlede organisation i Arbejdsmarked administrativt, konsulentunderstøttende og strategisk.
 
Vi konsulentunderstøtter ledelsesgruppen i Arbejdsmarked med blandt andet rådgivning, analyser, præsentationsmateriale, politiske sager, projekt- og processtyring, ligesom strategiudvikling og –implementering understøttes. Desuden sikrer vi driften af en lang række organisatoriske systemer som fx ansættelse af nye medarbejdere, ferie/fravær, betaling af regninger og meget mere.

Om os
  • Vi er en arbejdsplads med fokus på samarbejde, udvikling og tværfaglighed
  • Vi har en nærværende og involverende ledelse
  • Vi er en arbejdsplads med fokus på høj faglig kvalitet og faglig udvikling i fællesskab
  • Vi har fleksible arbejdspladser i flermandskontorer
Vi tilbyder   
  • Et spændende og udviklende job i en politisk styret organisation  
  • Mulighed for personlig og faglig kompetenceudvikling  
  • Stor kontaktflade til andre fagområder  
  • Dygtige og engagerede kolleger  
  • Et godt socialt miljø, hvor bl.a. stærk faglighed, samarbejde på tværs og et godt grin er i højsædet
  • En moderne indrettet arbejdsplads centralt beliggende i Ringe by med udsigt over Ringe Sø.
Du kan læse mere om Faaborg-Midtfyn Kommune som arbejdsplads her
 
Løn og ansættelse
Fast stilling på fuld tid med tiltrædelse den 1. august 2019 eller hurtigst muligt.
Ansættelsen sker på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst. Lønnen fastsættes efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation, og vil afspejle stillingens funktioner og dine kompetencer.
 
Vil du vide mere
Du er velkommen til at kontakte administrationsleder Brian Birkelund Jørgensen på telefon 7253 1673 eller e-mail briaj@fmk.dk.
 
Du kan finde flere relevante oplysninger om arbejdet i Jobcenteret her:
Beskæftigelsesplan
Udviklingsstrategi
Arbejdsmarkedsudvalget

Ansøgning
Din ansøgning skal være os i hænde senest den 16. juni 2019 kl. 23.59. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 21. juni 2019. Eventuel 2. samtale afholdes den 25. juni 2019.  
 
Ansøg online via rekrutteringssystemet.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
*Bemærk, at det i Faaborg-Midtfyn Kommune er en værdi, at vi er en røgfri arbejdsplads.
 
 

2019-06-17T00:53:51.913 Konsulent søges til Arbejdsmarked, Faaborg-Midtfyn Kommune Er du optaget af at understøtte og kvalificere kerneopgaven i Jobcenter og Borgerservice? Brænder du for at understøtte ledelsessystemet med tilbud om projektledelse, ledelsesrådgivning og optimering af arbejdsprocesser? Trives du med at skabe udvikling og resultater sammen med engagerede kollegaer? Så er et job som konsulent i Arbejdsmarkeds Administration lige noget for dig. Om jobbetDine opgaver vil primært bestå i at planlægge og understøtte tværgående processer og projekter i Arbejdsmarked. Desuden skal du medvirke til at understøtte den samlede ledergruppe i implementering af de overordnede strategier for Arbejdsmarked, som de er formuleret i f.eks. Kommunens Udviklingsstrategi og Beskæftigelsesplan. Derfor er det vigtigt, at du kan agere ubesværet i forskellige sammenhænge og på forskellige lederniveauer. Der vil indimellem også være behov for, at du kan stå i spidsen for komplekse processer og projekter, samt du kan agere på det interpersonelle plan. Din profil Vi søger en kandidat med de rette kompetencer og relevant erfaring. Det forventes, at du har erfaring med projektledelse, optimering af arbejdsprocesser, rådgivning af ledelse samt udvikling og implementering af strategier. Det er en fordel, at du tidligere har arbejdet i en stab eller en administration i en offentlig organisation, men absolut ikke en forudsætning. Du kan også have erfaringer fra private virksomheder med lederunderstøttelse, implementering af strategier og optimering af arbejdsprocesser. Vi forventer, at du: Trives med, at politisk fastsatte mål og retningslinjer er en del af arbejdet Har erfaringer med at drive med udviklingsindsatser og større udviklings- og implementeringsprojekter Er en id rig facilitator og ved, hvordan du kan involvere medarbejdere og ledere i udviklingsopgaver og implementeringsprocesser Har gode mundtlige og skriftlige formidlingsevner og gerne erfaring med politisk betjening Kan arbejde på tværs af hele Arbejdsmarked og håndtere forskellige interessenter Har blik for, hvem du skal involvere samtidig med, at du arbejder selvstændigt, systematisk og bevarer overblikket Trives som sparringspartner for kolleger med andre fagprofiler Har en akademisk uddannelse inden for administration, statskundskab, cand.merc. eller lignende Du skal løse opgaver inden for følgende områder: Projektledelse Forandringsledelse Procesoptimering Arbejdsgangsanalyse Skriftlig og mundtlig formidling Analyse Problemløsning Koordinering Facilitering mødeledelse Hvem er viArbejdsmarked er et selvstændigt fagområde i Faaborg-Midtfyn Kommunes organisation med cirka 270 medarbejdere. Chefen for Arbejdsmarked er øverste ansvarlig for det samlede område, der består af Jobcenter, Borgerservice, Administration, Kursuscenter Faaborg-Midtfyn samt IT Digitalisering. Administrationen, med 22 medarbejdere, har ansvaret for at understøtte den samlede organisation i Arbejdsmarked administrativt, konsulentunderstøttende og strategisk. Vi konsulentunderstøtter ledelsesgruppen i Arbejdsmarked med blandt andet rådgivning, analyser, præsentationsmateriale, politiske sager, projekt- og processtyring, ligesom strategiudvikling og implementering understøttes. Desuden sikrer vi driften af en lang række organisatoriske systemer som fx ansættelse af nye medarbejdere, ferie fravær, betaling af regninger og meget mere.Om os Vi er en arbejdsplads med fokus på samarbejde, udvikling og tværfaglighed Vi har en nærværende og involverende ledelse Vi er en arbejdsplads med fokus på høj faglig kvalitet og faglig udvikling i fællesskab Vi har fleksible arbejdspladser i flermandskontorer Vi tilbyder Et spændende og udviklende job i en politisk styret organisation Mulighed for personlig og faglig kompetenceudvikling Stor kontaktflade til andre fagområder Dygtige og engagerede kolleger Et godt socialt miljø, hvor bl.a. stærk faglighed, samarbejde på tværs og et godt grin er i højsædet En moderne indrettet arbejdsplads centralt beliggende i Ringe by med udsigt over Ringe Sø. Du kan læse mere om Faaborg-Midtfyn Kommune som arbejdsplads her Løn og ansættelse Fast stilling på fuld tid med tiltrædelse den 1. august 2019 eller hurtigst muligt.Ansættelsen sker på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst. Lønnen fastsættes efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation, og vil afspejle stillingens funktioner og dine kompetencer. Vil du vide mereDu er velkommen til at kontakte administrationsleder Brian Birkelund Jørgensen på telefon 7253 1673 eller e-mail briaj@fmk.dk. Du kan finde flere relevante oplysninger om arbejdet i Jobcenteret her:BeskæftigelsesplanUdviklingsstrategiArbejdsmarkedsudvalgetAnsøgningDin ansøgning skal være os i hænde senest den 16. juni 2019 kl. 23.59. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 21. juni 2019. Eventuel 2. samtale afholdes den 25. juni 2019. Ansøg online via rekrutteringssystemet. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.*Bemærk, at det i Faaborg-Midtfyn Kommune er en værdi, at vi er en røgfri arbejdsplads.10Phoenixd6cf3bdc101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000010https://faaborgmidtfyn.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=4c375034-c0dc-4139-a61f-f7832b698dc60EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynFaaborg-Midtfyn3534165Arbejdsmarked11Tinghøj Alle 25750RingeDKDanmarkORS/d6cf3bdc_logo.jpegORS/Small/d6cf3bdc_logo.jpeg0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent766850EmplyMinimum pakken - 35 dage6a1c87f9-875a-40a7-b2c1-edc3171d3a96_637000024-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6cf3bdchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6cf3bdchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6cf3bdc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6cf3bdc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/1.jpgKonsulent søges til Arbejdsmarked, Faaborg-Midtfyn Kommune12008001Dansk3Læse/ tale938304Konsulent0Øvrige5Kontor og administration361890488mruel@fmk.dkDanmarkDanmark330128023Mongo DB replikering set-up (Odense or Copenhagen)Robot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 11141 On a Customer environment we need to set-up database replication for both a test and production Linux server. Requirements is attached. Assistance for setting up logging might also be needed. Timeline is ASAP and area is either Odense or Copenhagen. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 11141

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/11141

 

On a Customer environment we need to set-up database replication for both a test and production Linux server. Requirements is attached.

Assistance for setting up logging might also be needed. Timeline is ASAP and area is either Odense or Copenhagen.

 

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/11141

Worksome ApSOdense SØ2019-11-20T00:00:002020-01-01T00:00:00
330135605Jobkonsulent til Erhvervs- og Arbejdsmarkedsafdelingen i Kerteminde KommuneBasic Jobkonsulent til Team Job og Karriere i Kerteminde Kommune Vi tror på, at arbejde skaber værdi og at vi med hyppige Jobrettede samtaler og en fælles indsats, kan rykke flere borgere ind på arbejdsmarkedet eller i uddannelse. Du bliver en del af Team Job og Karriere som består af 8 jobkonsulenter og 2 jobmentorer. Teamet understøtter og servicerer hele voksenområdet i jobcentret. Målgruppen for den konkrete stilling er som udgangspunkt borgere i ressourceforløb, jobafklaring, aktivitetsparate kontanthjælpsmodtager samt borgere på sygedagpenge, men det kan ved behov, ændre sig til også at omfatte andre målgrupper. Som Jobkonsulent vil du få et tæt samarbejde med beskæftigelsesrådgiverne, borgerne, virksomheder samt andre relevante faggrupper. Opgaverne er gennem en resultatorienteret tilgang, at hjælpe borgerne indenfor målgrupperne i ordinær beskæftigelse, afklarende samt udviklende praktik eller uddannelse. I funktionen som jobkonsulent forventes det, at man altid servicerer virksomheder og orienterer om jobcentrets tilbud og muligheder. Vi prioriterer et tæt og konstruktivt samarbejde med virksomhederne og vores oplevelse er, at disse udviser stor rummelighed og social ansvarlighed. Virksomhedsservice og individuelle virksomhedspraktikker, der udvikles til løntimer, er kernen i dette samarbejde Hverdagen som jobkonsulent er varierende og kræver både at man kan arbejde i marken samt bag ved PCen. En ting er sikkert du vil ikke komme til at kede dig. Opgaverne omfatter Lave opsøgende arbejde i virksomheder Etablering af virksomhedspraktikker Opfølgning på praktikker med fokus på udvikling af borgerens arbejdsevne Beskrivelser til brug for sagen og rehabiliteringsteam Administrative funktioner i forhold til eget arbejdsområde Coachende samtaler med borgerne Din personlige og faglige profil Du har relevant erfaring indenfor arbejdsmarkedsområdet, herunder kendskab til Lov om aktiv beskæftigelsesindsats. Du er troværdig og tillidsskabende i din kontakt til virksomhed og borgere. ?Du har gode kommunikative evner og kan formulere dig tydeligt og præcist i skrift og tale. Du er stærk i virksomhedskontakten og formår, at åbne døre på en troværdig måde. Virksomhedsservice er et kodeord for dig Du har et stort drive og gør gerne en ekstra indsats for, at få tingene til at lykkedes. Er innovativ og inspirerende og i stand til at se mulighederne for at udvikle Har en god social forståelse, empati og menneskekendskab Har personlig gennemslagskraft og er psykisk robust Er resultatorienteret, struktureret og selvstændig Det vil være en fordel men ikke et krav hvis du har kendskab til programmerne Fasit samt Vitas. Om os: Det er hårdt, krævende og spændende at arbejde her, og vi tænker så det knager da vii arbejder for at hjælpe borgerne hurtigst muligt tilbage på arbejdsmarkedet. Vi blander os i hinandens arbejde, og hos os er kommunikation og trivsel et fælles ansvar. Vi gør os umage, vi øver os, og vi lærer af vores fejl. Der stilles krav til alle ansatte om at indgå i løbende faglig og organisatorisk læring via udfordring, sparring, modige samtaler, tilegnelse af ny viden, selvrefleksion og forbedret praksis. Vi tilbyder dig: En dynamisk arbejdsplads med et team af engagerede kollegaer, som har fokus på kerneopgaven: at få borgeren hurtigst muligt ud på arbejdsmarkedet i varig beskæftigelse. Vi arbejder i storrumskontor hvor den faglige sparring kan ske. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen ønskes besat hurtigst muligt. Vent derfor ikke for længe med at ansøge da vi afholder samtaler løbende. ? Der kræves kørekort til stillingen. Lønnen forhandles ud fra dine kvalifikationer, med udgangspunkt i HK overenskomst. Yderligere oplysninger om stillingen, kan fås ved henvendelse til: Leder Lars Svanes, tlf. 2170 5515 eller jobkonsulent Anne Welander, tlf. 2399 9302 Ansøgningsfrist den onsdag d. 18. december 2019 kl. 8.00 ?Ansættelsessamtalerne vil blive afholdt senest den 20. december 2019.

Jobkonsulent til Team Job og Karriere i Kerteminde Kommune

Vi tror på, at arbejde skaber værdi og at vi med hyppige Jobrettede samtaler og en fælles indsats, kan rykke flere borgere ind på arbejdsmarkedet eller i uddannelse.  

 Du bliver en del af Team Job og Karriere som består af 8 jobkonsulenter og 2 jobmentorer. Teamet understøtter og servicerer hele voksenområdet i jobcentret. Målgruppen for den konkrete stilling er som udgangspunkt borgere i ressourceforløb, jobafklaring, aktivitetsparate kontanthjælpsmodtager samt borgere  på sygedagpenge, men det kan ved behov, ændre sig til også at omfatte andre målgrupper. Som Jobkonsulent vil du få et tæt samarbejde med beskæftigelsesrådgiverne, borgerne, virksomheder samt andre relevante faggrupper. 

Opgaverne er gennem en resultatorienteret tilgang, at hjælpe borgerne indenfor målgrupperne i ordinær beskæftigelse, afklarende samt udviklende praktik eller uddannelse.  

I funktionen som jobkonsulent forventes det, at man altid servicerer virksomheder og orienterer om jobcentrets tilbud og muligheder. Vi prioriterer et tæt og konstruktivt samarbejde med virksomhederne og vores oplevelse er, at disse udviser stor rummelighed og social ansvarlighed. Virksomhedsservice og individuelle virksomhedspraktikker, der udvikles til løntimer, er kernen i dette samarbejde
Hverdagen som jobkonsulent er varierende og kræver både at man kan arbejde i marken samt bag ved PCen. En ting er sikkert – du vil ikke komme til at kede dig.

Opgaverne omfatter

  • Lave opsøgende arbejde i virksomheder
  • Etablering af virksomhedspraktikker
  • Opfølgning på praktikker med fokus på udvikling af borgerens arbejdsevne
  • Beskrivelser til brug for sagen og rehabiliteringsteam
  • Administrative funktioner i forhold til eget arbejdsområde
  • Coachende samtaler med borgerne

 Din personlige og faglige profil  

  • Du har relevant erfaring indenfor arbejdsmarkedsområdet, herunder kendskab til Lov om aktiv beskæftigelsesindsats.
  • Du er troværdig og tillidsskabende i din kontakt til virksomhed og borgere.
  • ?Du har gode kommunikative evner og kan formulere dig tydeligt og præcist i skrift og tale.
  • Du er stærk i virksomhedskontakten og formår, at åbne døre på en troværdig måde. Virksomhedsservice er et kodeord for dig
  • Du har et stort drive og gør gerne en ekstra indsats for, at få tingene til at lykkedes. 
  • Er innovativ og inspirerende og i stand til at se mulighederne for at udvikle
  • Har en god social forståelse, empati og menneskekendskab
  • Har personlig gennemslagskraft og er psykisk robust
  • Er resultatorienteret, struktureret og selvstændig
  • Det vil være en fordel men ikke et krav hvis du har kendskab til programmerne Fasit samt Vitas.

Om os:

Det er hårdt, krævende og spændende at arbejde her, og vi tænker så det knager da vii arbejder for at hjælpe borgerne hurtigst muligt tilbage på arbejdsmarkedet. Vi blander os i hinandens arbejde, og hos os er kommunikation og trivsel et fælles ansvar. Vi gør os umage, vi øver os, og vi lærer af vores fejl. Der stilles krav til alle ansatte om at indgå i løbende faglig og organisatorisk læring via udfordring, sparring, modige samtaler, tilegnelse af ny viden, selvrefleksion og forbedret praksis.

Vi tilbyder dig:  

En dynamisk arbejdsplads med et team af engagerede kollegaer, som har fokus på kerneopgaven: at få borgeren hurtigst muligt ud på arbejdsmarkedet i varig beskæftigelse.  

Vi arbejder i storrumskontor hvor den faglige sparring kan ske.

Løn og ansættelsesvilkår  

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt. Vent derfor ikke for længe med at ansøge da vi afholder samtaler løbende.  ?

Der kræves kørekort til stillingen. 

Lønnen forhandles ud fra dine kvalifikationer, med udgangspunkt i HK overenskomst.  

Yderligere oplysninger om stillingen, kan fås ved henvendelse til: Leder Lars Svanes, tlf. 2170 5515 eller jobkonsulent Anne Welander, tlf. 2399 9302

Ansøgningsfrist den onsdag d. 18. december  2019 kl. 8.00

?Ansættelsessamtalerne vil blive afholdt senest den 20. december 2019. 

ORS/Small/92d43635_logo.pngErhvervsafdelingenKerteminde2019-12-04T21:00:08.6632019-12-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Mongo DB replikering set-up (Odense or Copenhagen)

Worksome ApS

Odense SØ
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 11141 On a Customer environment we need...
Indrykket:20. november 2019
Udløbsdato:1. januar 2020

Jobkonsulent til Erhvervs- og Arbejdsmarkedsafdelingen i Kerteminde Kommune

Erhvervsafdelingen

Kerteminde
Jobkonsulent til Team Job og Karriere i Kerteminde Kommune Vi tror på, at arbejde skaber værdi og at vi med hyppige Jobrettede samtaler og en fælles indsats, kan rykke flere borgere ind på arbejdsmarkedet eller i uddannelse. Du bliver en del af Team...
Indrykket:4. december 2019
Udløbsdato:18. december 2019