Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Konsulent søges til Arbejdsmarked, Faaborg-Midtfyn Kommune

Konsulent søges til Arbejdsmarked, Faaborg-Midtfyn Kommune
 
Er du optaget af at understøtte og kvalificere kerneopgaven i Jobcenter og Borgerservice? Brænder du for at understøtte ledelsessystemet med tilbud om projektledelse, ledelsesrådgivning og optimering af arbejdsprocesser? Trives du med at skabe udvikling og resultater sammen med engagerede kollegaer?
Så er et job som konsulent i Arbejdsmarkeds Administration lige noget for dig.
 
Om jobbet
Dine opgaver vil primært bestå i at planlægge og understøtte tværgående processer og projekter i Arbejdsmarked. Desuden skal du medvirke til at understøtte den samlede ledergruppe i implementering af de overordnede strategier for Arbejdsmarked, som de er formuleret i f.eks. Kommunens Udviklingsstrategi og Beskæftigelsesplan. Derfor er det vigtigt, at du kan agere ubesværet i forskellige sammenhænge og på forskellige lederniveauer. Der vil indimellem også være behov for, at du kan stå i spidsen for komplekse processer og projekter, samt du kan agere på det interpersonelle plan.
 
Din profil   
Vi søger en kandidat med de rette kompetencer og relevant erfaring. Det forventes, at du har erfaring med projektledelse, optimering af arbejdsprocesser, rådgivning af ledelse samt udvikling og implementering af strategier.
 
Det er en fordel, at du tidligere har arbejdet i en stab eller en administration i en offentlig organisation, men absolut ikke en forudsætning. Du kan også have erfaringer fra private virksomheder med lederunderstøttelse, implementering af strategier og optimering af arbejdsprocesser.
 
Vi forventer, at du:  

  • Trives med, at politisk fastsatte mål og retningslinjer er en del af arbejdet 
  • Har erfaringer med at drive med udviklingsindsatser og større udviklings- og implementeringsprojekter  
  • Er en idérig facilitator og ved, hvordan du kan involvere medarbejdere og ledere i udviklingsopgaver og implementeringsprocesser  
  • Har gode mundtlige og skriftlige formidlingsevner – og gerne erfaring med politisk betjening  
  • Kan arbejde på tværs af hele Arbejdsmarked og håndtere forskellige interessenter  
  • Har blik for, hvem du skal involvere samtidig med, at du arbejder selvstændigt, systematisk og bevarer overblikket  
  • Trives som sparringspartner for kolleger med andre fagprofiler 
  • Har en akademisk uddannelse inden for administration, statskundskab, cand.merc. eller lignende
Du skal løse opgaver inden for følgende områder:
  • Projektledelse
  • Forandringsledelse
  • Procesoptimering / Arbejdsgangsanalyse
  • Skriftlig og mundtlig formidling
  • Analyse
  • Problemløsning
  • Koordinering
  • Facilitering / mødeledelse
Hvem er vi
Arbejdsmarked er et selvstændigt fagområde i Faaborg-Midtfyn Kommunes organisation med cirka 270 medarbejdere. Chefen for Arbejdsmarked er øverste ansvarlig for det samlede område, der består af Jobcenter, Borgerservice, Administration, Kursuscenter Faaborg-Midtfyn samt IT & Digitalisering.
 
Administrationen, med 22 medarbejdere, har ansvaret for at understøtte den samlede organisation i Arbejdsmarked administrativt, konsulentunderstøttende og strategisk.
 
Vi konsulentunderstøtter ledelsesgruppen i Arbejdsmarked med blandt andet rådgivning, analyser, præsentationsmateriale, politiske sager, projekt- og processtyring, ligesom strategiudvikling og –implementering understøttes. Desuden sikrer vi driften af en lang række organisatoriske systemer som fx ansættelse af nye medarbejdere, ferie/fravær, betaling af regninger og meget mere.

Om os
  • Vi er en arbejdsplads med fokus på samarbejde, udvikling og tværfaglighed
  • Vi har en nærværende og involverende ledelse
  • Vi er en arbejdsplads med fokus på høj faglig kvalitet og faglig udvikling i fællesskab
  • Vi har fleksible arbejdspladser i flermandskontorer
Vi tilbyder   
  • Et spændende og udviklende job i en politisk styret organisation  
  • Mulighed for personlig og faglig kompetenceudvikling  
  • Stor kontaktflade til andre fagområder  
  • Dygtige og engagerede kolleger  
  • Et godt socialt miljø, hvor bl.a. stærk faglighed, samarbejde på tværs og et godt grin er i højsædet
  • En moderne indrettet arbejdsplads centralt beliggende i Ringe by med udsigt over Ringe Sø.
Du kan læse mere om Faaborg-Midtfyn Kommune som arbejdsplads her
 
Løn og ansættelse
Fast stilling på fuld tid med tiltrædelse den 1. august 2019 eller hurtigst muligt.
Ansættelsen sker på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst. Lønnen fastsættes efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation, og vil afspejle stillingens funktioner og dine kompetencer.
 
Vil du vide mere
Du er velkommen til at kontakte administrationsleder Brian Birkelund Jørgensen på telefon 7253 1673 eller e-mail briaj@fmk.dk.
 
Du kan finde flere relevante oplysninger om arbejdet i Jobcenteret her:
Beskæftigelsesplan
Udviklingsstrategi
Arbejdsmarkedsudvalget

Ansøgning
Din ansøgning skal være os i hænde senest den 16. juni 2019 kl. 23.59. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 21. juni 2019. Eventuel 2. samtale afholdes den 25. juni 2019.  
 
Ansøg online via rekrutteringssystemet.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
*Bemærk, at det i Faaborg-Midtfyn Kommune er en værdi, at vi er en røgfri arbejdsplads.
 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330030797Phoenix-d6cf3bdc12019-05-24T10:00:40.653Konsulent søges til Arbejdsmarked, Faaborg-Midtfyn KommuneKonsulent søges til Arbejdsmarked, Faaborg-Midtfyn Kommune
 
Er du optaget af at understøtte og kvalificere kerneopgaven i Jobcenter og Borgerservice? Brænder du for at understøtte ledelsessystemet med tilbud om projektledelse, ledelsesrådgivning og optimering af arbejdsprocesser? Trives du med at skabe udvikling og resultater sammen med engagerede kollegaer?
Så er et job som konsulent i Arbejdsmarkeds Administration lige noget for dig.
 
Om jobbet
Dine opgaver vil primært bestå i at planlægge og understøtte tværgående processer og projekter i Arbejdsmarked. Desuden skal du medvirke til at understøtte den samlede ledergruppe i implementering af de overordnede strategier for Arbejdsmarked, som de er formuleret i f.eks. Kommunens Udviklingsstrategi og Beskæftigelsesplan. Derfor er det vigtigt, at du kan agere ubesværet i forskellige sammenhænge og på forskellige lederniveauer. Der vil indimellem også være behov for, at du kan stå i spidsen for komplekse processer og projekter, samt du kan agere på det interpersonelle plan.
 
Din profil   
Vi søger en kandidat med de rette kompetencer og relevant erfaring. Det forventes, at du har erfaring med projektledelse, optimering af arbejdsprocesser, rådgivning af ledelse samt udvikling og implementering af strategier.
 
Det er en fordel, at du tidligere har arbejdet i en stab eller en administration i en offentlig organisation, men absolut ikke en forudsætning. Du kan også have erfaringer fra private virksomheder med lederunderstøttelse, implementering af strategier og optimering af arbejdsprocesser.
 
Vi forventer, at du:  
  • Trives med, at politisk fastsatte mål og retningslinjer er en del af arbejdet 
  • Har erfaringer med at drive med udviklingsindsatser og større udviklings- og implementeringsprojekter  
  • Er en idérig facilitator og ved, hvordan du kan involvere medarbejdere og ledere i udviklingsopgaver og implementeringsprocesser  
  • Har gode mundtlige og skriftlige formidlingsevner – og gerne erfaring med politisk betjening  
  • Kan arbejde på tværs af hele Arbejdsmarked og håndtere forskellige interessenter  
  • Har blik for, hvem du skal involvere samtidig med, at du arbejder selvstændigt, systematisk og bevarer overblikket  
  • Trives som sparringspartner for kolleger med andre fagprofiler 
  • Har en akademisk uddannelse inden for administration, statskundskab, cand.merc. eller lignende
Du skal løse opgaver inden for følgende områder:
  • Projektledelse
  • Forandringsledelse
  • Procesoptimering / Arbejdsgangsanalyse
  • Skriftlig og mundtlig formidling
  • Analyse
  • Problemløsning
  • Koordinering
  • Facilitering / mødeledelse
Hvem er vi
Arbejdsmarked er et selvstændigt fagområde i Faaborg-Midtfyn Kommunes organisation med cirka 270 medarbejdere. Chefen for Arbejdsmarked er øverste ansvarlig for det samlede område, der består af Jobcenter, Borgerservice, Administration, Kursuscenter Faaborg-Midtfyn samt IT & Digitalisering.
 
Administrationen, med 22 medarbejdere, har ansvaret for at understøtte den samlede organisation i Arbejdsmarked administrativt, konsulentunderstøttende og strategisk.
 
Vi konsulentunderstøtter ledelsesgruppen i Arbejdsmarked med blandt andet rådgivning, analyser, præsentationsmateriale, politiske sager, projekt- og processtyring, ligesom strategiudvikling og –implementering understøttes. Desuden sikrer vi driften af en lang række organisatoriske systemer som fx ansættelse af nye medarbejdere, ferie/fravær, betaling af regninger og meget mere.

Om os
  • Vi er en arbejdsplads med fokus på samarbejde, udvikling og tværfaglighed
  • Vi har en nærværende og involverende ledelse
  • Vi er en arbejdsplads med fokus på høj faglig kvalitet og faglig udvikling i fællesskab
  • Vi har fleksible arbejdspladser i flermandskontorer
Vi tilbyder   
  • Et spændende og udviklende job i en politisk styret organisation  
  • Mulighed for personlig og faglig kompetenceudvikling  
  • Stor kontaktflade til andre fagområder  
  • Dygtige og engagerede kolleger  
  • Et godt socialt miljø, hvor bl.a. stærk faglighed, samarbejde på tværs og et godt grin er i højsædet
  • En moderne indrettet arbejdsplads centralt beliggende i Ringe by med udsigt over Ringe Sø.
Du kan læse mere om Faaborg-Midtfyn Kommune som arbejdsplads her
 
Løn og ansættelse
Fast stilling på fuld tid med tiltrædelse den 1. august 2019 eller hurtigst muligt.
Ansættelsen sker på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst. Lønnen fastsættes efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation, og vil afspejle stillingens funktioner og dine kompetencer.
 
Vil du vide mere
Du er velkommen til at kontakte administrationsleder Brian Birkelund Jørgensen på telefon 7253 1673 eller e-mail briaj@fmk.dk.
 
Du kan finde flere relevante oplysninger om arbejdet i Jobcenteret her:
Beskæftigelsesplan
Udviklingsstrategi
Arbejdsmarkedsudvalget

Ansøgning
Din ansøgning skal være os i hænde senest den 16. juni 2019 kl. 23.59. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 21. juni 2019. Eventuel 2. samtale afholdes den 25. juni 2019.  
 
Ansøg online via rekrutteringssystemet.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
*Bemærk, at det i Faaborg-Midtfyn Kommune er en værdi, at vi er en røgfri arbejdsplads.
 
 

2019-06-17T00:53:51.913 Konsulent søges til Arbejdsmarked, Faaborg-Midtfyn Kommune Er du optaget af at understøtte og kvalificere kerneopgaven i Jobcenter og Borgerservice? Brænder du for at understøtte ledelsessystemet med tilbud om projektledelse, ledelsesrådgivning og optimering af arbejdsprocesser? Trives du med at skabe udvikling og resultater sammen med engagerede kollegaer? Så er et job som konsulent i Arbejdsmarkeds Administration lige noget for dig. Om jobbetDine opgaver vil primært bestå i at planlægge og understøtte tværgående processer og projekter i Arbejdsmarked. Desuden skal du medvirke til at understøtte den samlede ledergruppe i implementering af de overordnede strategier for Arbejdsmarked, som de er formuleret i f.eks. Kommunens Udviklingsstrategi og Beskæftigelsesplan. Derfor er det vigtigt, at du kan agere ubesværet i forskellige sammenhænge og på forskellige lederniveauer. Der vil indimellem også være behov for, at du kan stå i spidsen for komplekse processer og projekter, samt du kan agere på det interpersonelle plan. Din profil Vi søger en kandidat med de rette kompetencer og relevant erfaring. Det forventes, at du har erfaring med projektledelse, optimering af arbejdsprocesser, rådgivning af ledelse samt udvikling og implementering af strategier. Det er en fordel, at du tidligere har arbejdet i en stab eller en administration i en offentlig organisation, men absolut ikke en forudsætning. Du kan også have erfaringer fra private virksomheder med lederunderstøttelse, implementering af strategier og optimering af arbejdsprocesser. Vi forventer, at du: Trives med, at politisk fastsatte mål og retningslinjer er en del af arbejdet Har erfaringer med at drive med udviklingsindsatser og større udviklings- og implementeringsprojekter Er en id rig facilitator og ved, hvordan du kan involvere medarbejdere og ledere i udviklingsopgaver og implementeringsprocesser Har gode mundtlige og skriftlige formidlingsevner og gerne erfaring med politisk betjening Kan arbejde på tværs af hele Arbejdsmarked og håndtere forskellige interessenter Har blik for, hvem du skal involvere samtidig med, at du arbejder selvstændigt, systematisk og bevarer overblikket Trives som sparringspartner for kolleger med andre fagprofiler Har en akademisk uddannelse inden for administration, statskundskab, cand.merc. eller lignende Du skal løse opgaver inden for følgende områder: Projektledelse Forandringsledelse Procesoptimering Arbejdsgangsanalyse Skriftlig og mundtlig formidling Analyse Problemløsning Koordinering Facilitering mødeledelse Hvem er viArbejdsmarked er et selvstændigt fagområde i Faaborg-Midtfyn Kommunes organisation med cirka 270 medarbejdere. Chefen for Arbejdsmarked er øverste ansvarlig for det samlede område, der består af Jobcenter, Borgerservice, Administration, Kursuscenter Faaborg-Midtfyn samt IT Digitalisering. Administrationen, med 22 medarbejdere, har ansvaret for at understøtte den samlede organisation i Arbejdsmarked administrativt, konsulentunderstøttende og strategisk. Vi konsulentunderstøtter ledelsesgruppen i Arbejdsmarked med blandt andet rådgivning, analyser, præsentationsmateriale, politiske sager, projekt- og processtyring, ligesom strategiudvikling og implementering understøttes. Desuden sikrer vi driften af en lang række organisatoriske systemer som fx ansættelse af nye medarbejdere, ferie fravær, betaling af regninger og meget mere.Om os Vi er en arbejdsplads med fokus på samarbejde, udvikling og tværfaglighed Vi har en nærværende og involverende ledelse Vi er en arbejdsplads med fokus på høj faglig kvalitet og faglig udvikling i fællesskab Vi har fleksible arbejdspladser i flermandskontorer Vi tilbyder Et spændende og udviklende job i en politisk styret organisation Mulighed for personlig og faglig kompetenceudvikling Stor kontaktflade til andre fagområder Dygtige og engagerede kolleger Et godt socialt miljø, hvor bl.a. stærk faglighed, samarbejde på tværs og et godt grin er i højsædet En moderne indrettet arbejdsplads centralt beliggende i Ringe by med udsigt over Ringe Sø. Du kan læse mere om Faaborg-Midtfyn Kommune som arbejdsplads her Løn og ansættelse Fast stilling på fuld tid med tiltrædelse den 1. august 2019 eller hurtigst muligt.Ansættelsen sker på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst. Lønnen fastsættes efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation, og vil afspejle stillingens funktioner og dine kompetencer. Vil du vide mereDu er velkommen til at kontakte administrationsleder Brian Birkelund Jørgensen på telefon 7253 1673 eller e-mail briaj@fmk.dk. Du kan finde flere relevante oplysninger om arbejdet i Jobcenteret her:BeskæftigelsesplanUdviklingsstrategiArbejdsmarkedsudvalgetAnsøgningDin ansøgning skal være os i hænde senest den 16. juni 2019 kl. 23.59. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 21. juni 2019. Eventuel 2. samtale afholdes den 25. juni 2019. Ansøg online via rekrutteringssystemet. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.*Bemærk, at det i Faaborg-Midtfyn Kommune er en værdi, at vi er en røgfri arbejdsplads.10Phoenixd6cf3bdc101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000010https://faaborgmidtfyn.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=4c375034-c0dc-4139-a61f-f7832b698dc60EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynFaaborg-Midtfyn3534165Arbejdsmarked11Tinghøj Alle 25750RingeDKDanmarkORS/d6cf3bdc_logo.jpegORS/Small/d6cf3bdc_logo.jpeg0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent766850EmplyMinimum pakken - 35 dage6a1c87f9-875a-40a7-b2c1-edc3171d3a96_637000024-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6cf3bdchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6cf3bdchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6cf3bdc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6cf3bdc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/1.jpgMed et job indenfor Øvrige får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008001Dansk3Læse/ tale938304Konsulent0Øvrige5Kontor og administration361890488mruel@fmk.dkDanmarkDanmark330049886OUH søger en MTV-konsulent til økonomisk evalueringBasic Vi søger en MTV-konsulent til økonomisk evaluering af det nationale projekt Aktiv Patientstøtte. Stillingen er et barselsvikariat på 37 timer med start 2. september eller snarest muligt derefter. Vi søger en MTV-konsulent til økonomisk evaluering af det nationale projekt Aktiv Patientstøtte. Stillingen er et barselsvikariat på 37 timer med start 2. september eller snarest muligt derefter. Hvad skal du lave? Din vigtigste arbejdsopgave bliver at: deltage i forsknings- og MTV-projektet Aktiv Patientstøtte. Odense Universitetshospital er projektleder på Aktiv Patientstøtte i Region Syddanmark deltage i en tværregional forskningsgruppe gennemføre analyse af data til en sundhedsøkonomisk evaluering af Aktiv Patientstøtte udarbejde mundtlige og skriftlige statusrapporter Du skal desuden tage del i ad hoc opgaver inden for det samlede opgavesæt i staben Klinisk Udvikling på OUH, herunder undervisningsopgaver, sekretariatsbetjening af OUH s direktion m.m. Hvem er du? Vi forventer, at du har en kandidatuddannelse inden for økonomi, fx cand. oecon i sundhedsøkonomi eller tilsvarende gerne nyuddannet. Vi foretrækker også, at du har: indgående kendskab til sundhedsøkonomisk evaluering, herunder omkostningsanalyse og cost-effectiveness analyser erfaring med dataindsamling og analyse af data fra fx randomiserede studier eller registerstudier erfaring med håndtering og analyse af registerdata og store datasæt, fx i R eller STATA gode evner til mundtlig og skriftlig formidling gode samarbejdsevner, samt formår at levere ansvarlig og selvstændig opgaveløsning Hvad er MTV? MTV er ikke musikkanalen fra 90 erne, men det mindst lige så tjekkede team Medicinsk Teknologivurdering, hvor vi evaluerer medicinsk teknologi og innovation, fx apps, særlige tryksårsmadrasser eller akupunktur til gravide. En medicinsk teknologivurdering vurderer konsekvenserne af en ny medicinsk teknologi på fire hovedområder: teknologien, patienten, organisationen og økonomien du skal stå for den økonomiske evaluering. Din primære opgave vil være at gennemføre sundhedsøkonomisk evaluering af projektet Aktiv Patientstøtte. Hvem er vi? Klinisk Udvikling (KLU) på OUH består af tre funktionsområder: Kvalitet & Patientsamarbejde, Innovation & MTV, Uddannelse & Kompetenceudvikling samt centrene for Klinisk Epidemiologi (CKE), Innovativt Medicinsk Teknologi (CIMT), Simulation (SimC) og Lægers Videreuddannelse (CLV). Klinisk Udvikling understøtter de kliniske afdelinger på OUH, så de kan løfte de patientnære opgaver bedst muligt. Vi løser mange forskellige typer opgaver, som strækker sig fra den daglige opfølgning på kvaliteten af behandlinger til udviklingen af nye teknologiske hjælpemidler og udviklingen af det nære sammenhængende sundhedsvæsen. Vi er ansvarlige for koordineringen af uddannelsesaktiviteter på OUH og har et tæt samarbejde med uddannelsesinstitutioner på Fyn. Stillingen som MTV-konsulent er placeret i Innovation & MTV. Innovation & MTV arbejder med strategisk innovation på tværs af hele OUH. Vi understøtter, at OUH bliver klar til fremtidens udfordringer gennem nationale og internationale projekter. Innovation bygger bro mellem patienter, pårørende og personale og forbedrer samarbejdet mellem kommuner og praktiserende læger via ny teknologi. Derudover arbejder vi med innovations- og evalueringsprojekter, der har til formål at optimere metoder og arbejdsgange på hospitalet. Vi inddrager alle afdelinger på OUH, alle fakulteter på Syddansk Universitet samt private virksomheder i vores projekter. Det virtuelle Center for Innovativ Medicinsk Teknologi (CIMT) er forankret i Innovation & MTV. Centret er et tæt samarbejde med Syddansk Universitet, og har et stort internationalt forskningsnetværk. Trivsel og udvikling Stabsafdelingen KLU lægger vægt på at opmuntre medarbejderne til at komme med forslag til, hvordan vi kan optimere arbejdsgange, styrke samarbejdet eller forbedre den enkeltes trivsel og udviklingsmuligheder. Samarbejdet foregår i et miljø præget af tillid, respekt, ordentlighed og en god omgangstone. Om OUH Odense Universitetshospital Svendborg Sygehus OUH er et af landets største hospitaler med et samlet budget på 7,1 mia. kr., ca. 100.000 årlige indlæggelser og over 1 mio. ambulante besøg. Hospitalet beskæftiger ca. 10.000 medarbejdere og er geografisk lokaliseret i Odense, Svendborg, Nyborg og på Ærø. OUH er både det fynske sygehus og modtager samtidig patienter fra hele regionen. Det giver et optageområde, der dækker ca. 1,2 mio. borgere. Derudover behandler hospitalet patienter fra hele landet med behov for specialiseret behandling inden for en række områder. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er på 37 timer uge med start 1. september eller snarest muligt derefter. Stillingen er som udgangspunkt tidsbegrænset til et år, men med mulighed for forlængelse. Ansættelse og aflønning efter kvalifikationer og overenskomst med Danske Regioner og den relevante fagorganisation. Dit fysiske arbejdssted bliver Odense Universitetshospital. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte teamleder for MTV Kristian Kidholm på tlf.: 3058 6477 eller mail Kristian.Kidholm@rsyd.dk eller innovationschef Tessa Lind Gjødesen på tlf. 2916 0324 eller mail tlg@rsyd.dk. Ansøgningsfrist og samtaler Der er ansøgningsfrist den 5. august 2019, kl. 12.00. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 9. august 2019.Vi søger en MTV-konsulent til økonomisk evaluering af det nationale projekt Aktiv Patientstøtte. Stillingen er et barselsvikariat på 37 timer med start 2. september eller snarest muligt derefter.

Vi søger en MTV-konsulent til økonomisk evaluering af det nationale projekt Aktiv Patientstøtte. Stillingen er et barselsvikariat på 37 timer med start 2. september eller snarest muligt derefter.

Hvad skal du lave?
Din vigtigste arbejdsopgave bliver at:

  • deltage i forsknings- og MTV-projektet Aktiv Patientstøtte. Odense Universitetshospital er projektleder på Aktiv Patientstøtte i Region Syddanmark
  • deltage i en tværregional forskningsgruppe
  • gennemføre analyse af data til en sundhedsøkonomisk evaluering af Aktiv Patientstøtte
  • udarbejde mundtlige og skriftlige statusrapporter

Du skal desuden tage del i ad hoc opgaver inden for det samlede opgavesæt i staben Klinisk Udvikling på OUH, herunder undervisningsopgaver, sekretariatsbetjening af OUH’s direktion m.m.

Hvem er du?
Vi forventer, at du har en kandidatuddannelse inden for økonomi, fx cand. oecon i sundhedsøkonomi eller tilsvarende – gerne nyuddannet.

Vi foretrækker også, at du har:

  • indgående kendskab til sundhedsøkonomisk evaluering, herunder omkostningsanalyse og cost-effectiveness analyser
  • erfaring med dataindsamling og analyse af data fra fx randomiserede studier eller registerstudier
  • erfaring med håndtering og analyse af registerdata og store datasæt, fx i R eller STATA
  • gode evner til mundtlig og skriftlig formidling
  • gode samarbejdsevner, samt formår at levere ansvarlig og selvstændig opgaveløsning

Hvad er MTV?
MTV er ikke musikkanalen fra 90’erne, men det mindst lige så tjekkede team Medicinsk Teknologivurdering, hvor vi evaluerer medicinsk teknologi og innovation, fx apps, særlige tryksårsmadrasser eller akupunktur til gravide.

En medicinsk teknologivurdering vurderer konsekvenserne af en ny medicinsk teknologi på fire hovedområder: teknologien, patienten, organisationen og økonomien – du skal stå for den økonomiske evaluering. Din primære opgave vil være at gennemføre sundhedsøkonomisk evaluering af projektet Aktiv Patientstøtte.

Hvem er vi?
Klinisk Udvikling (KLU) på OUH består af tre funktionsområder: Kvalitet & Patientsamarbejde, Innovation & MTV, Uddannelse & Kompetenceudvikling samt centrene for Klinisk Epidemiologi (CKE), Innovativt Medicinsk Teknologi (CIMT), Simulation (SimC) og Lægers Videreuddannelse (CLV).

Klinisk Udvikling understøtter de kliniske afdelinger på OUH, så de kan løfte de patientnære opgaver bedst muligt. Vi løser mange forskellige typer opgaver, som strækker sig fra den daglige opfølgning på kvaliteten af behandlinger til udviklingen af nye teknologiske hjælpemidler og udviklingen af det nære sammenhængende sundhedsvæsen. Vi er ansvarlige for koordineringen af uddannelsesaktiviteter på OUH og har et tæt samarbejde med uddannelsesinstitutioner på Fyn. Stillingen som MTV-konsulent er placeret i Innovation & MTV.

Innovation & MTV arbejder med strategisk innovation på tværs af hele OUH. Vi understøtter, at OUH bliver klar til fremtidens udfordringer gennem nationale og internationale projekter. Innovation bygger bro mellem patienter, pårørende og personale og forbedrer samarbejdet mellem kommuner og praktiserende læger via ny teknologi. Derudover arbejder vi med innovations- og evalueringsprojekter, der har til formål at optimere metoder og arbejdsgange på hospitalet. Vi inddrager alle afdelinger på OUH, alle fakulteter på Syddansk Universitet samt private virksomheder i vores projekter. Det virtuelle Center for Innovativ Medicinsk Teknologi (CIMT) er forankret i Innovation & MTV. Centret er et tæt samarbejde med Syddansk Universitet, og har et stort internationalt forskningsnetværk. 

Trivsel og udvikling
Stabsafdelingen KLU lægger vægt på at opmuntre medarbejderne til at komme med forslag til, hvordan vi kan optimere arbejdsgange, styrke samarbejdet eller forbedre den enkeltes trivsel og udviklingsmuligheder. Samarbejdet foregår i et miljø præget af tillid, respekt, ordentlighed og en god omgangstone. 

Om OUH Odense Universitetshospital – Svendborg Sygehus
OUH er et af landets største hospitaler med et samlet budget på 7,1 mia. kr., ca. 100.000 årlige indlæggelser og over 1 mio. ambulante besøg. Hospitalet beskæftiger ca. 10.000 medarbejdere og er geografisk lokaliseret i Odense, Svendborg, Nyborg og på Ærø.

OUH er både det fynske sygehus og modtager samtidig patienter fra hele regionen. Det giver et optageområde, der dækker ca. 1,2 mio. borgere. Derudover behandler hospitalet patienter fra hele landet med behov for specialiseret behandling inden for en række områder.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer/uge med start 1. september eller snarest muligt derefter. Stillingen er som udgangspunkt tidsbegrænset til et år, men med mulighed for forlængelse. Ansættelse og aflønning efter kvalifikationer og overenskomst med Danske Regioner og den relevante fagorganisation.  

Dit fysiske arbejdssted bliver Odense Universitetshospital.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte teamleder for MTV Kristian Kidholm på tlf.: 3058 6477 eller mail Kristian.Kidholm@rsyd.dk  eller innovationschef Tessa Lind Gjødesen på tlf. 2916 0324 eller mail tlg@rsyd.dk.

Ansøgningsfrist og samtaler
Der er ansøgningsfrist den 5. august 2019, kl. 12.00.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 9. august 2019. 

 

ORS/Small/72683ae7_logo.pngKlinisk UdviklingOdense C2019-06-27T14:00:34.5702019-08-01T00:00:00
330048816Chefkonsulent til forskerstøtte i Psykiatrien i Region SyddanmarkBasic Vil du være med til at styrke forskning til gavn for mennesker med psykiske lidelser? Og vil du i tæt samarbejde med gode kollegaer være med til at gøre det lettere at være forsker i Psykiatrien i Region Syddanmark? Vil du være med til at styrke forskning til gavn for mennesker med psykiske lidelser? Og vil du i tæt samarbejde med gode kollegaer være med til at gøre det lettere at være forsker i Psykiatrien i Region Syddanmark? Strategi for Psykiatrisk forskning med patienten først (2017-2020) sætter fokus på forskning som en del af kerneopgaven for sygehuset sammen med udredning, behandling og uddannelse. Psykiatrien i Region Syddanmark har også fået status som Syddansk Universitetshospital. Det betyder øget fokus på forskning i alle psykiatriske afdelinger og øget behov for effektiv forskningsinfrastruktur. Som vores nye chefkonsulent skal du være med til at videreudvikle forskningsstøtten, så Psykiatrisygehuset når sine mål om kliniknær psykiatrisk forskning med patienten først. Du får ansvar for den faglige ledelse af forskningssekretariatet og en central rolle som bindeled mellem direktion, forskningsråd og udvalg i psykiatri og region og de enkelte forskningsenheder i Psykiatrisygehuset. Arbejdsopgaver • Du skal bidrage aktivt til den strategiske udvikling af forskningsområdet i psykiatrisygehuset, herunder udvikle og sikre målopfyldelse af forskningsstrategi og udviklingsplaner for forskning • Du skal være tovholder på større indsatser vedr. forskerstøtte og lede arbejdsgrupper og udvalg i forhold til udvikling og implementering af forskningsstrategier og forskningsinfrastruktur • Du skal udvikle beslutningsoplæg til forskningsråd, udvalg og direktion • Du skal videreudvikle administrative procedurer i forbindelse med uddelinger og nedsættelse af bedømmelsesudvalg • Du skal anvende og tilpasse forbedringsmetoder til udviklingen af forskerstøtten • Du skal være bindeled til Psykiatrisygehusets administration i arbejdet med at sikre koordinering af kommunikation i forhold til sygehusets indsatser omkring forskning • Du skal opbygge netværk til andre kliniske forskningsinstitutioner i samarbejde med Psykiatrisygehusets forskningsenheder. Din profil Du har indgående viden og erfaring med forskningsunderstøttelse og sekretariatsbetjening. Du har interesse og flair for at omsætte strategier og visioner til konkrete initiativer og systematik til at følge op på mål. Du kan levere høj faglig kvalitet til sekretariatets samarbejdspartnere interne såvel som eksterne. Du er skrap til facilitering og procesledelse. Du skriver klart, kort og præcist og formidler på et højt fagligt niveau. Du har analytisk sans og kan hurtigt sikre dig den viden, der er nødvendig for at kunne løfte nye opgaver. Du er initiativrig, struktureret og god til at involvere og samarbejde med andre. Du har interesse for psykiatrien og motiveres af at gøre en forskel for mennesker med psykiske lidelser. Du har relevant akademisk baggrund på kandidat- eller masterniveau. Vi tilbyder Vi kan tilbyde en stilling med spændende opgaver, en afvekslende hverdag og gode udviklingsmuligheder. Da stillingen er nyoprettet, er der også stor frihed til selv at forme dine arbejdsopgaver. Forskningssekretariatet består af tre medarbejdere (en specialkonsulent, en statistisk konsulent og den ledige chefkonsulentstilling). Du vil få et tæt samarbejde med Psykiatrisygehusets forskere og ledelse, institutter på SDU og Region Syddanmarks øvrige sygehuse og netværk med andre, der arbejder med forskningsunderstøttelse. Vi tilbyder også en social og familievenlig arbejdsplads med personaleklub og fredagscafé. Din ansættelse Dine løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst. Tiltrædelse 1. oktober 2019 eller snarest muligt. Arbejdsstedet er Telepsykiatrisk Center, Heden 11, 5000 Odense. Du skal forvente rejseaktivitet til Psykiatriens forskningsenheder i Region Syddanmark i forbindelse med jobbet. Ansøgningsfristen er 11. august 2019. Vi forventer at holde 1. samtale fredag den 23. august og evt. 2. samtale onsdag den 28. august. Mere information Du kan læse mere om vores forskning i psykiatrien, se Psykiatriens forskningsstrategi og seneste årsrapport her: www.psykiatrienisyddanmark.dk forskning Vi har også en regional Strategi for sundhedsforskning. Den finder du her: https: www.regionsyddanmark.dk wm420134 Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef i Telepsykiatrisk Center Marie Paldam Folker på tlf. 23 60 65 89 eller mail: mpf@rsyd.dk Vi glæder os til at høre fra dig! Om os Sekretariat for Psykiatrisk Forskning understøtter forskning i Psykiatrien i Region Syddanmark. Vi sekretariatsbetjener Strategiråd for psykiatrisk forskning og Forskningsudvalget, sagsbehandler og rådgiver om Psykiatriens Forskningsfond, yder statistisk bistand til forskere og bidrager til forskningsformidling og koordinering af samarbejde, kommunikation og netværk i Psykiatrien i Region Syddanmark. Sekretariatet er placeret i og ledes af afdelingschef for Telepsykiatrisk Center. Telepsykiatrisk Center er en udviklingsafdeling på 40 medarbejdere, der arbejder med udvikling, implementering og forskning i digitale forebyggelses- og behandlingstilbud i psykiatrien.Vil du være med til at styrke forskning til gavn for mennesker med psykiske lidelser? Og vil du i tæt samarbejde med gode kollegaer være med til at gøre det lettere at være forsker i Psykiatrien i Region Syddanmark?

Vil du være med til at styrke forskning til gavn for mennesker med psykiske lidelser? Og vil du i tæt samarbejde med gode kollegaer være med til at gøre det lettere at være forsker i Psykiatrien i Region Syddanmark?

Strategi for Psykiatrisk forskning med patienten først (2017-2020) sætter fokus på forskning som en del af kerneopgaven for sygehuset sammen med udredning, behandling og uddannelse. Psykiatrien i Region Syddanmark har også fået status som Syddansk Universitetshospital. Det betyder øget fokus på forskning i alle psykiatriske afdelinger og øget behov for effektiv forskningsinfrastruktur.

Som vores nye chefkonsulent skal du være med til at videreudvikle forskningsstøtten, så Psykiatrisygehuset når sine mål om kliniknær psykiatrisk forskning med patienten først. Du får ansvar for den faglige ledelse af forskningssekretariatet og en central rolle som bindeled mellem direktion, forskningsråd og udvalg i psykiatri og region og de enkelte forskningsenheder i Psykiatrisygehuset.

Arbejdsopgaver

• Du skal bidrage aktivt til den strategiske udvikling af forskningsområdet i psykiatrisygehuset, herunder udvikle og sikre målopfyldelse af forskningsstrategi og udviklingsplaner for forskning

• Du skal være tovholder på større indsatser vedr. forskerstøtte og lede arbejdsgrupper og udvalg i forhold til udvikling og implementering af forskningsstrategier og forskningsinfrastruktur

• Du skal udvikle beslutningsoplæg til forskningsråd, udvalg og direktion

• Du skal videreudvikle administrative procedurer i forbindelse med uddelinger og nedsættelse af bedømmelsesudvalg

• Du skal anvende og tilpasse forbedringsmetoder til udviklingen af forskerstøtten

• Du skal være bindeled til Psykiatrisygehusets administration i arbejdet med at sikre koordinering af kommunikation i forhold til sygehusets indsatser omkring forskning

• Du skal opbygge netværk til andre kliniske forskningsinstitutioner i samarbejde med Psykiatrisygehusets forskningsenheder.

Din profil

Du har indgående viden og erfaring med forskningsunderstøttelse og sekretariatsbetjening. Du har interesse og flair for at omsætte strategier og visioner til konkrete initiativer og systematik til at følge op på mål. Du kan levere høj faglig kvalitet til sekretariatets samarbejdspartnere interne såvel som eksterne. Du er skrap til facilitering og procesledelse. Du skriver klart, kort og præcist og formidler på et højt fagligt niveau. Du har analytisk sans og kan hurtigt sikre dig den viden, der er nødvendig for at kunne løfte nye opgaver. Du er initiativrig, struktureret og god til at involvere og samarbejde med andre. Du har interesse for psykiatrien og motiveres af at gøre en forskel for mennesker med psykiske lidelser. Du har relevant akademisk baggrund på kandidat- eller masterniveau.

Vi tilbyder

Vi kan tilbyde en stilling med spændende opgaver, en afvekslende hverdag og gode udviklingsmuligheder. Da stillingen er nyoprettet, er der også stor frihed til selv at forme dine arbejdsopgaver. Forskningssekretariatet består af tre medarbejdere (en specialkonsulent, en statistisk konsulent og den ledige chefkonsulentstilling). Du vil få et tæt samarbejde med Psykiatrisygehusets forskere og ledelse, institutter på SDU og Region Syddanmarks øvrige sygehuse og netværk med andre, der arbejder med forskningsunderstøttelse. Vi tilbyder også en social og familievenlig arbejdsplads med personaleklub og fredagscafé.

Din ansættelse

Dine løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst.

Tiltrædelse 1. oktober 2019 eller snarest muligt.

Arbejdsstedet er Telepsykiatrisk Center, Heden 11, 5000 Odense. Du skal forvente rejseaktivitet til Psykiatriens forskningsenheder i Region Syddanmark i forbindelse med jobbet.

Ansøgningsfristen er 11. august 2019. Vi forventer at holde 1. samtale fredag den 23. august og evt. 2. samtale onsdag den 28. august.

Mere information

Du kan læse mere om vores forskning i psykiatrien, se Psykiatriens forskningsstrategi og seneste årsrapport her: www.psykiatrienisyddanmark.dk/forskning

Vi har også en regional Strategi for sundhedsforskning. Den finder du her: https://www.regionsyddanmark.dk/wm420134

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef i Telepsykiatrisk Center Marie Paldam Folker på tlf. 23 60 65 89 eller mail: mpf@rsyd.dk 

Vi glæder os til at høre fra dig!

Om os

Sekretariat for Psykiatrisk Forskning understøtter forskning i Psykiatrien i Region Syddanmark. Vi sekretariatsbetjener Strategiråd for psykiatrisk forskning og Forskningsudvalget, sagsbehandler og rådgiver om Psykiatriens Forskningsfond, yder statistisk bistand til forskere og bidrager til forskningsformidling og koordinering af samarbejde, kommunikation og netværk i Psykiatrien i Region Syddanmark. Sekretariatet er placeret i og ledes af afdelingschef for Telepsykiatrisk Center. Telepsykiatrisk Center er en udviklingsafdeling på 40 medarbejdere, der arbejder med udvikling, implementering og forskning i digitale forebyggelses- og behandlingstilbud i psykiatrien.

 

ORS/Small/3d8d49a8_logo.pngTelepsykiatrisk CenterOdense C2019-06-25T13:00:17.5202019-07-30T00:00:00
330055701AC-konsulent med interesse for administration og forskningBasic AC-konsulent søges til feltet mellem administrative, udviklings- og forskningsopgaver, herunder understøtte udviklingen af REHPAs stab - med særlig fokus på etablering af den centrale funktion forskningsunderstøttelse - samt projektledelse.AC-konsulent til REHPA, Videncenter for Rehabilitering og Palliation REHPA, Videncenter for Rehabilitering og Palliation søger en akademisk konsulent. Vores nye kollega skal først og fremmest bidrage til at udbygge og tilpasse den centrale funktion forskningsunderstøttelse , så den er koordineret mellem REHPAs forskningsgrupper og administrative funktioner. Målsætningen er at lægge rammen om, at REHPA som internationalt anerkendt og forskningsbaseret videncenter professionaliseres til niveau 3-forskningsinstitution. Sideløbende udfører AC-konsulenten forskningsrelateret arbejde ved at drive et implementeringsprojekt om PRO hjerterehabilitering. Stillingen er 3-årig, og fordelingen af tid mellem de to overordnede funktioner er 60 40 pct. Om stillingen Som AC-konsulent har vores nye kollega flg. ansvarsområder og hovedopgaver: Identificere, beskrive og etablere funktionen forskningsunderstøttelse, herunder bl.a. modeller for proces- og projektstyring samt kvalitetssikring, herunder at opbygge rutiner og arbejdsgange, som efter stillingens udløb kan placeres og videreføres decentralt Dokumentation og kvalitetssikring af REHPAs forsknings- og udviklingsmæssige publiceringer og aktiviteter herunder at koordinere drift og udvikling af PURE med SDU Sekretær for REHPAs Advisory Board og forskningsledere, herunder bistå etableringen af eget Forskningsråd Udarbejde kriterier for datahåndtering, arbejdsgange, projektgodkendelser samt administration af ansøgninger til REHPAs kliniske database, herunder datasøgning og udlevering til eksterne ansøgere - i samarbejde med datamanager Identificere og beskrive juraen ift. rehabiliteringsophold i samarbejde med videncenterchef og klinisk leder Ad hoc administrative opgaver, fx koordinere overblik årshjul for alle faggrupper ift. dels konferencer og seminarer, dels fondsansøgninger Understøtte og kvalitetssikre model for forskere og klinikeres elektroniske CV er og UV-portfolio i relation til fondsansøgninger, herunder koordinere (efter-) uddannelsesregistrering med forsknings-AC ere og økonomiansvarlig Udarbejde model for videnskabelig videndeling, herunder arkivering i samarbejde med informationsspecialist For den anden del af stillingen som AC-forsker drejer opgaverne sig særligt om: Projektledelse af implementeringsprojektet Pilotafprøvning af PRO Hjerterehabilitering i henhold til selvstændig aftale mellem REHPA og Sundhedsdatastyrelsens PRO-sekretariat herunder at understøtte PRO-sekretariatet med opgaver og koordinering i relation til projektet Ønsker til kandidaten Som ny kollega er du klar på at løfte en stilling, hvor svarene ikke nødvendigvis er givet på forhånd. Der er nok at se til, så du har gåpåmod, trives med at lære nyt, at sætte dit præg på løsningen og med at indgå i konstruktive, tværfaglige samarbejder med kolleger og samarbejdspartnere. Derudover vægter vi Relevant kandidatgrad, fx folkesundhedsvidenskab Erfaring med akademisk arbejde såsom faglig analyse, indstillinger, proces- og produktbeskrivelser, projektstyring, implementeringsopgaver, (retningslinjer for) anvendelse af database, praktisk og faglig koordinering ol. Forskningserfaring og interesse for viden om jura ift. klinisk forskning Erfaring med forskningsformidling igennem rapporter og videnskabelige artikler Interesse i og kendskab til livstruende sygdomme og fagområderne rehabilitering og palliation Erfaring med PRO-arbejde Indsigt i sundhedsvæsen og forståelse for forskellige interesser og perspektiver Evne til at planlægge og drive projekter selvstændigt Rutineret bruger af Officepakke, statistikprogrammer, referenceprogrammer ol. Nogle års erfaring fra lignende job i forskningsinstitution og sundhedsområdet. Vi tilbyder REHPA tilbyder et job med mulighed for at udvikle sig fagligt, afvekslende opgaver og gode kolleger. Vi har en uhøjtidelig omgangstone, samtidig med at vi sætter det faglige niveau højt. Organisatorisk vil du være tilknyttet REHPAs fælles Stab og referere til lederen af denne. Der vil være faglig reference til forskningsleder vedr. PRO-projekt. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er tidsbegrænset til 3 år (til 31.8. 2022) og på fuld tid ved REHPA, Odense Universitetshospital. Funktionen har hovedtjenestested hos REHPA i Holbæk og bi-tjenestested hos REHPA i Nyborg. Fordelingen af fremmøde aftales. Løn ifølge gældende overenskomst. Tiltrædelse 1. september 2019. Om os REHPA er det nationale videncenter for rehabilitering og palliation. Med højt fagligt engagement, empati og professionalisme arbejder vi for at øge livskvaliteten for mennesker med livstruende sygdom. Det gør vi ved at samle, skabe og dele forskningsbaseret viden om rehabilitering og palliation og ved at udvikle og gennemføre aktiviteter i rehabiliterende og palliativ praksis. Denne praksis gennemføres primært som femdags rehabiliteringsophold og todages opfølgningsophold for mennesker med livstruende sygdom hos REHPA, Nyborg. Opholdene tilrettelægges for borgere fra hele landet, hvis diagnoser og behov for fysisk og psykisk støtte er sammenfaldende. Opholdene finder sted i rammer, der skaber perspektiv, ro og tryghed i en sårbar situation. REHPA er organisatorisk forankret ved Region Syddanmark og Syddansk Universitet. Videncentret har hovedadresse på OUH, Nyborg Sygehus og kontorfaciliteter i København, Aalborg, Aarhus og Holbæk. Vores geografiske spredning er med til at underbygge REHPAs tætte samarbejde med alle relevante fagligheder og aktører i hele landet om at skabe solide og anvendelige resultater. Læs mere om os på www.rehpa.dk. Yderligere oplysninger Hvis du vil høre mere om stillingen er du velkommen til kontakte leder af REHPAs stab Charlotte Toft-Petersen på telefon 21 65 62 61. Bemærk ferie fra 11. juli. Ansøgningsfrist og samtaler Ansøgningsfrist er den 26. juli 2019. Vi forventer at holde samtaler den 19. august 2019 i Nyborg.AC-konsulent søges til feltet mellem administrative, udviklings- og forskningsopgaver, herunder understøtte udviklingen af REHPAs stab - med særlig fokus på etablering af den centrale funktion ”forskningsunderstøttelse” - samt projektledelse.

AC-konsulent til REHPA, Videncenter for Rehabilitering og Palliation

REHPA, Videncenter for Rehabilitering og Palliation søger en akademisk konsulent. Vores nye kollega skal først og fremmest bidrage til at udbygge og tilpasse den centrale funktion ”forskningsunderstøttelse”, så den er koordineret mellem REHPAs forskningsgrupper og administrative funktioner. Målsætningen er at lægge rammen om, at REHPA som internationalt anerkendt og forskningsbaseret videncenter professionaliseres til niveau 3-forskningsinstitution. Sideløbende udfører AC-konsulenten forskningsrelateret arbejde ved at drive et implementeringsprojekt om PRO hjerterehabilitering.

Stillingen er 3-årig, og fordelingen af tid mellem de to overordnede funktioner er 60/40 pct.

Om stillingen 

Som AC-konsulent har vores nye kollega flg. ansvarsområder og hovedopgaver:

  • Identificere, beskrive og etablere funktionen forskningsunderstøttelse, herunder bl.a. modeller for proces- og projektstyring samt kvalitetssikring, herunder at opbygge rutiner og arbejdsgange, som efter stillingens udløb kan placeres og videreføres decentralt
  • Dokumentation og kvalitetssikring af REHPAs forsknings- og udviklingsmæssige publiceringer og aktiviteter; herunder at koordinere drift og udvikling af PURE med SDU
  • Sekretær for REHPAs Advisory Board og forskningsledere, herunder bistå etableringen af eget Forskningsråd
  • Udarbejde kriterier for datahåndtering, arbejdsgange, projektgodkendelser samt administration af ansøgninger til REHPAs kliniske database, herunder datasøgning og udlevering til eksterne ansøgere - i samarbejde med datamanager
  • Identificere og beskrive juraen ift. rehabiliteringsophold – i samarbejde med videncenterchef og klinisk leder
  • Ad hoc administrative opgaver, fx koordinere overblik/årshjul for alle faggrupper ift. dels konferencer og seminarer, dels fondsansøgninger
  • Understøtte og kvalitetssikre model for forskere og klinikeres elektroniske CV’er og UV-portfolio i relation til fondsansøgninger, herunder koordinere (efter-) uddannelsesregistrering med forsknings-AC’ere og økonomiansvarlig
  • Udarbejde model for videnskabelig videndeling, herunder arkivering – i samarbejde med informationsspecialist

For den anden del af stillingen som AC-forsker drejer opgaverne sig særligt om:

  • Projektledelse af implementeringsprojektet ”Pilotafprøvning af PRO Hjerterehabilitering” i henhold til selvstændig aftale mellem REHPA og Sundhedsdatastyrelsens PRO-sekretariat; herunder at understøtte PRO-sekretariatet med opgaver og koordinering i relation til projektet

Ønsker til kandidaten

Som ny kollega er du klar på at løfte en stilling, hvor svarene ikke nødvendigvis er givet på forhånd. Der er nok at se til, så du har gåpåmod, trives med at lære nyt, at sætte dit præg på løsningen og med at indgå i konstruktive, tværfaglige samarbejder med kolleger og samarbejdspartnere. Derudover vægter vi

  • Relevant kandidatgrad, fx folkesundhedsvidenskab
  • Erfaring med akademisk arbejde såsom faglig analyse, indstillinger, proces- og produktbeskrivelser, projektstyring, implementeringsopgaver, (retningslinjer for) anvendelse af database, praktisk og faglig koordinering ol.
  • Forskningserfaring og interesse for/viden om jura ift. klinisk forskning
  • Erfaring med forskningsformidling igennem rapporter og videnskabelige artikler 
  • Interesse i og kendskab til livstruende sygdomme og fagområderne rehabilitering og palliation 
  • Erfaring med PRO-arbejde
  • Indsigt i sundhedsvæsen og forståelse for forskellige interesser og perspektiver 
  • Evne til at planlægge og drive projekter selvstændigt 
  • Rutineret bruger af Officepakke, statistikprogrammer, referenceprogrammer ol. 
  • Nogle års erfaring fra lignende job i forskningsinstitution og sundhedsområdet.

Vi tilbyder

REHPA tilbyder et job med mulighed for at udvikle sig fagligt, afvekslende opgaver og gode kolleger. Vi har en uhøjtidelig omgangstone, samtidig med at vi sætter det faglige niveau højt. Organisatorisk vil du være tilknyttet REHPAs fælles Stab og referere til lederen af denne. Der vil være faglig reference til forskningsleder vedr. PRO-projekt.

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen er tidsbegrænset til 3 år (til 31.8. 2022) og på fuld tid ved REHPA, Odense Universitetshospital.

Funktionen har hovedtjenestested hos REHPA i Holbæk og bi-tjenestested hos REHPA i Nyborg. Fordelingen af fremmøde aftales. Løn ifølge gældende overenskomst. Tiltrædelse 1. september 2019.

Om os

REHPA er det nationale videncenter for rehabilitering og palliation. Med højt fagligt engagement, empati og professionalisme arbejder vi for at øge livskvaliteten for mennesker med livstruende sygdom. Det gør vi ved at samle, skabe og dele forskningsbaseret viden om rehabilitering og palliation og ved at udvikle og gennemføre aktiviteter i rehabiliterende og palliativ praksis.

Denne praksis gennemføres primært som femdags rehabiliteringsophold og todages opfølgningsophold for mennesker med livstruende sygdom hos REHPA, Nyborg. Opholdene tilrettelægges for borgere fra hele landet, hvis diagnoser og behov for fysisk og psykisk støtte er sammenfaldende. Opholdene finder sted i rammer, der skaber perspektiv, ro og tryghed i en sårbar situation.

REHPA er organisatorisk forankret ved Region Syddanmark og Syddansk Universitet. Videncentret har hovedadresse på OUH, Nyborg Sygehus og kontorfaciliteter i København, Aalborg, Aarhus og Holbæk. Vores geografiske spredning er med til at underbygge REHPAs tætte samarbejde med alle relevante fagligheder og aktører i hele landet om at skabe solide og anvendelige resultater.

Læs mere om os på www.rehpa.dk.

Yderligere oplysninger

Hvis du vil høre mere om stillingen er du velkommen til kontakte leder af REHPAs stab Charlotte Toft-Petersen på telefon 21 65 62 61. Bemærk ferie fra 11. juli.

Ansøgningsfrist og samtaler

Ansøgningsfrist er den 26. juli 2019. Vi forventer at holde samtaler den 19. august 2019 i Nyborg.

 

ORS/Small/315a0588_logo.pngREHPA, Videncenter for Rehabilitering og PalliationNyborg2019-07-05T19:00:49.1632019-07-26T00:00:00
330050376Konsulent søgesRobot Vi søger snarest muligt, en erfaren bogholder eller kontorassistent til konsulent stilling, hvor opgaverne primært er kunde assistance og rådgivning. Vi forestiller os, at du er uddannet bogholder eller kontorassistent med stor erfaring inden for økonomi samt C5 programmet. Du er omhyggelig, venlig og selvstændig og kan se dig selv i opgaven med stor kundekontakt ift. vejledning og rådgivning. Stillingen er ift. arbejdstider fleksibel det kan både være fuldtid og deltid. Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at, kontakte Anders Lidegaard på tlf. 6476 1211 7912 1124 Lyder dette som noget for dig, så send os din ansøgning på mail: anders@pentacon.dk Vi glæder os til at høre fra dig.

Vi søger snarest muligt, en erfaren bogholder eller kontorassistent til konsulent stilling, hvor opgaverne primært er kunde assistance og rådgivning.

Vi forestiller os, at du er uddannet bogholder eller kontorassistent med stor erfaring inden for økonomi samt C5 programmet.

Du er omhyggelig, venlig og selvstændig og kan se dig selv i opgaven med stor kundekontakt ift. vejledning og rådgivning.

Stillingen er ift. arbejdstider fleksibel – det kan både være fuldtid og deltid.

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at, kontakte Anders Lidegaard på tlf. 6476 1211/7912 1124

Lyder dette som noget for dig, så send os din ansøgning på mail: anders@pentacon.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.

PENTACON A/STommerup2019-06-28T00:00:002019-08-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

OUH søger en MTV-konsulent til økonomisk evaluering

Klinisk Udvikling

Odense C
Vi søger en MTV-konsulent til økonomisk evaluering af det nationale projekt Aktiv Patientstøtte. Stillingen er et barselsvikariat på 37 timer med start 2. september eller snarest muligt derefter. Vi søger en MTV-konsulent til økonomisk evaluering af...
Indrykket:27. juni 2019
Udløbsdato:1. august 2019

Chefkonsulent til forskerstøtte i Psykiatrien i Region Syddanmark

Telepsykiatrisk Center

Odense C
Vil du være med til at styrke forskning til gavn for mennesker med psykiske lidelser? Og vil du i tæt samarbejde med gode kollegaer være med til at gøre det lettere at være forsker i Psykiatrien i Region Syddanmark? Vil du være med til at styrke for...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:30. juli 2019

AC-konsulent med interesse for administration og forskning

REHPA, Videncenter for Rehabilitering og Palliation

Nyborg
AC-konsulent søges til feltet mellem administrative, udviklings- og forskningsopgaver, herunder understøtte udviklingen af REHPAs stab - med særlig fokus på etablering af den centrale funktion forskningsunderstøttelse - samt projektledelse.AC-konsul...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:26. juli 2019

Konsulent søges

PENTACON A/S

Tommerup
Vi søger snarest muligt, en erfaren bogholder eller kontorassistent til konsulent stilling, hvor opgaverne primært er kunde assistance og rådgivning. Vi forestiller os, at du er uddannet bogholder eller kontorassistent med stor erfaring inden for øk...
Indrykket:28. juni 2019
Udløbsdato:21. august 2019