Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Konsulent som vil gøre en forskel for de ældre borgere

Brøndby Kommune søger konsulent til staben i Ældre & Omsorg, der vil være med til at kvalitetssikre og udvikle rammerne på ældreområdet i kommunen.

Den kommunale sektor og ældreområdet i særdeleshed er i disse år under stor forandring. På den ene side oplever vi en demografisk udvikling, som kræver større behov for ydelser og mindre økonomisk råderum samt en opgaveglidning fra primærsektor til sekundærsektor - Det nære sundhedsvæsen. På den anden side har vi de seneste år oplevet en stor nationalpolitisk interesse, hvor der bliver etableret mange puljer til at igangsætte nye initiativer, og hvor fokus er besluttet nationalt.
 
På den baggrund arbejder Brøndby Kommune hele tiden på at skabe de mest optimale rammer for borgere og personale på ældreområdet i denne forandringens tid.
 
Ældre og Omsorg beskæftiger omkring 900 medarbejdere, fordelt på hhv. hjemmepleje, visitation, tre ældrecentre, et træningscenter, pensionisthuse, en rehabiliteringsafdeling, sygeplejeklinikker, inkontinensklinik og flexpladser samt en stab under ældrechefen m.m.

Da en af vores tre AC-konsulenter i staben har søgt nye udfordringer, har du nu mulighed for at blive del af en god og velkørende enhed, hvor vi skaber sammenhæng mellem politik, administration og den konkrete virkelighed, som vores borgere, sundhedsfaglig personale og administration oplever.

Dine arbejdsopgaver bliver primært:
 

  • Projektleder og tovholder på større og mindre projekter i organisationen
  • Tovholder og sparring på sundhedsfaglige indsatser på tværs af Ældre og Omsorg
  • Udarbejdelse af kvalitetsstandarder og behandling af klagesager
  • Udarbejdelse af sager til Social- og Sundhedsudvalget samt Seniorrådet
  • Analyse- og evalueringsopgaver
  • Administrative opgaver af forskellig karakter
 
Fordelingen af opgaver aftales løbende mellem de tre konsulenter og kommer i høj grad an på de fagligheder, du kommer med. Du bliver en del af staben og refererer direkte til ældrechefen, der udover dig består af seks medarbejdere med forskellig faglig erfaring og baggrund.
 
Vi forventer, at du har en relevant akademisk uddannelse med en vis forvaltningsretslig indsigt. Det er vigtigt, at du arbejder analytisk og kan kommunikere let og forståeligt med kollegaer på alle niveauer. Det gælder såvel social- og sundhedshjælperen som direktøren. Som person skal du være glad og åben, udvise initiativ og kunne arbejde selvstændigt med et stærkt samarbejdsfokus. Du skal helst have indsigt i social- og sundhedsområdet samt gerne erfaring fra en politisk styret organisation.
 
Vi tilbyder til gengæld et meget selvstændigt job med gode udviklingsmuligheder og god faglig sparring. Staben er placeret i dejlige lyse lokaler på Brøndby Rådhus, hvor du vil møde gode kollegaer og et engageret arbejdsmiljø.
 
Der er ansøgningsfrist søndag den 11. februar 2018, og vi forventer at indkalde til samtaler i uge 8 og 9.
 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og ansøgers kvalifikationer.
 
Vil du vide mere?
 
Du er altid velkommen til at kontakte Signe Northeved på telefon 43 28 22 99 eller Tonni Hesselberg på telefon 43 28 27 51.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329746538Phoenix-806a30cf12018-01-24T12:00:49.327Konsulent som vil gøre en forskel for de ældre borgereBrøndby Kommune søger konsulent til staben i Ældre & Omsorg, der vil være med til at kvalitetssikre og udvikle rammerne på ældreområdet i kommunen.

Den kommunale sektor og ældreområdet i særdeleshed er i disse år under stor forandring. På den ene side oplever vi en demografisk udvikling, som kræver større behov for ydelser og mindre økonomisk råderum samt en opgaveglidning fra primærsektor til sekundærsektor - Det nære sundhedsvæsen. På den anden side har vi de seneste år oplevet en stor nationalpolitisk interesse, hvor der bliver etableret mange puljer til at igangsætte nye initiativer, og hvor fokus er besluttet nationalt.
 
På den baggrund arbejder Brøndby Kommune hele tiden på at skabe de mest optimale rammer for borgere og personale på ældreområdet i denne forandringens tid.
 
Ældre og Omsorg beskæftiger omkring 900 medarbejdere, fordelt på hhv. hjemmepleje, visitation, tre ældrecentre, et træningscenter, pensionisthuse, en rehabiliteringsafdeling, sygeplejeklinikker, inkontinensklinik og flexpladser samt en stab under ældrechefen m.m.

Da en af vores tre AC-konsulenter i staben har søgt nye udfordringer, har du nu mulighed for at blive del af en god og velkørende enhed, hvor vi skaber sammenhæng mellem politik, administration og den konkrete virkelighed, som vores borgere, sundhedsfaglig personale og administration oplever.

Dine arbejdsopgaver bliver primært:
 
  • Projektleder og tovholder på større og mindre projekter i organisationen
  • Tovholder og sparring på sundhedsfaglige indsatser på tværs af Ældre og Omsorg
  • Udarbejdelse af kvalitetsstandarder og behandling af klagesager
  • Udarbejdelse af sager til Social- og Sundhedsudvalget samt Seniorrådet
  • Analyse- og evalueringsopgaver
  • Administrative opgaver af forskellig karakter
 
Fordelingen af opgaver aftales løbende mellem de tre konsulenter og kommer i høj grad an på de fagligheder, du kommer med. Du bliver en del af staben og refererer direkte til ældrechefen, der udover dig består af seks medarbejdere med forskellig faglig erfaring og baggrund.
 
Vi forventer, at du har en relevant akademisk uddannelse med en vis forvaltningsretslig indsigt. Det er vigtigt, at du arbejder analytisk og kan kommunikere let og forståeligt med kollegaer på alle niveauer. Det gælder såvel social- og sundhedshjælperen som direktøren. Som person skal du være glad og åben, udvise initiativ og kunne arbejde selvstændigt med et stærkt samarbejdsfokus. Du skal helst have indsigt i social- og sundhedsområdet samt gerne erfaring fra en politisk styret organisation.
 
Vi tilbyder til gengæld et meget selvstændigt job med gode udviklingsmuligheder og god faglig sparring. Staben er placeret i dejlige lyse lokaler på Brøndby Rådhus, hvor du vil møde gode kollegaer og et engageret arbejdsmiljø.
 
Der er ansøgningsfrist søndag den 11. februar 2018, og vi forventer at indkalde til samtaler i uge 8 og 9.
 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og ansøgers kvalifikationer.
 
Vil du vide mere?
 
Du er altid velkommen til at kontakte Signe Northeved på telefon 43 28 22 99 eller Tonni Hesselberg på telefon 43 28 27 51.
2018-02-12T00:56:12.370 Brøndby Kommune søger konsulent til staben i ldre Omsorg, der vil være med til at kvalitetssikre og udvikle rammerne på ældreområdet i kommunen.Den kommunale sektor og ældreområdet i særdeleshed er i disse år under stor forandring. På den ene side oplever vi en demografisk udvikling, som kræver større behov for ydelser og mindre økonomisk råderum samt en opgaveglidning fra primærsektor til sekundærsektor - Det nære sundhedsvæsen. På den anden side har vi de seneste år oplevet en stor nationalpolitisk interesse, hvor der bliver etableret mange puljer til at igangsætte nye initiativer, og hvor fokus er besluttet nationalt. På den baggrund arbejder Brøndby Kommune hele tiden på at skabe de mest optimale rammer for borgere og personale på ældreområdet i denne forandringens tid. ldre og Omsorg beskæftiger omkring 900 medarbejdere, fordelt på hhv. hjemmepleje, visitation, tre ældrecentre, et træningscenter, pensionisthuse, en rehabiliteringsafdeling, sygeplejeklinikker, inkontinensklinik og flexpladser samt en stab under ældrechefen m.m.Da en af vores tre AC-konsulenter i staben har søgt nye udfordringer, har du nu mulighed for at blive del af en god og velkørende enhed, hvor vi skaber sammenhæng mellem politik, administration og den konkrete virkelighed, som vores borgere, sundhedsfaglig personale og administration oplever.Dine arbejdsopgaver bliver primært: Projektleder og tovholder på større og mindre projekter i organisationen Tovholder og sparring på sundhedsfaglige indsatser på tværs af ldre og Omsorg Udarbejdelse af kvalitetsstandarder og behandling af klagesager Udarbejdelse af sager til Social- og Sundhedsudvalget samt Seniorrådet Analyse- og evalueringsopgaver Administrative opgaver af forskellig karakter Fordelingen af opgaver aftales løbende mellem de tre konsulenter og kommer i høj grad an på de fagligheder, du kommer med. Du bliver en del af staben og refererer direkte til ældrechefen, der udover dig består af seks medarbejdere med forskellig faglig erfaring og baggrund. Vi forventer, at du har en relevant akademisk uddannelse med en vis forvaltningsretslig indsigt. Det er vigtigt, at du arbejder analytisk og kan kommunikere let og forståeligt med kollegaer på alle niveauer. Det gælder såvel social- og sundhedshjælperen som direktøren. Som person skal du være glad og åben, udvise initiativ og kunne arbejde selvstændigt med et stærkt samarbejdsfokus. Du skal helst have indsigt i social- og sundhedsområdet samt gerne erfaring fra en politisk styret organisation. Vi tilbyder til gengæld et meget selvstændigt job med gode udviklingsmuligheder og god faglig sparring. Staben er placeret i dejlige lyse lokaler på Brøndby Rådhus, hvor du vil møde gode kollegaer og et engageret arbejdsmiljø. Der er ansøgningsfrist søndag den 11. februar 2018, og vi forventer at indkalde til samtaler i uge 8 og 9. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og ansøgers kvalifikationer. Vil du vide mere? Du er altid velkommen til at kontakte Signe Northeved på telefon 43 28 22 99 eller Tonni Hesselberg på telefon 43 28 27 51.10Phoenix806a30cf101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-11T00:00:000010https://brondby.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=e437636c-f718-45db-9a62-0b4ad27ba1e40EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3086043Ældre og Omsorg11Park Allé 1602605BrøndbyDKDanmarkORS/806a30cf_logo.jpegORS/Small/806a30cf_logo.jpeg0
signo@brondby.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent512517EmplyMinimum pakken - 35 dage0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=806a30cfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=806a30cfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=806a30cf&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=806a30cf&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/4.jpgEr Kontor og administration noget for dig? Søg jobbet som Konsulent i dag.12007971Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration352489857Signe Northevedsigno@brondby.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK