Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Konsulent til administrative opgaver på efter- og videreuddannelsesforløb

Vi oplever stor interesse for vores efter- og videreuddannelsestilbud, og vores uddannelseskonsulenter har travlt. Derfor søger vi en administrativ konsulent. Er du serviceminded, udadvendt og har lyst til og talent for at få tingene til at glide i en travl hverdag, så er stillingen måske noget for dig?



Stillingen er forankret i Sundhedsafdelingen i Videreuddannelsens område for Sundhed, Social og Beskæftigelse, hvor vi er i alt ca. 40 ansatte. Vi er optaget af at bidrage til, at medarbejdere i sundhedsvæsenet løbende udvikler deres kompetencer til at løfte komplekse og specialiserede opgaver på tværs af sundhedsvæsenet. Det gør vi i samarbejde med en bred vifte af samarbejdspartnere i den kommunale, regionale og private sektor.



Om jobbet
Som administrativ konsulent har du en central funktion i forhold til at få tingene til at glide i det daglige, hvor du understøtter planlægning og koordinering af vores efter- og videreuddannelsesaktiviteter. Du får bl.a. ansvar for administrative og praktiske opgaver, dialogen med undervisere og vores studieadministration – alt dette i samarbejde med uddannelseskonsulenterne i afdelingen.



Du kommer bl.a. til at:

  • Understøtte uddannelseskonsulenternes arbejde med administration og planlægning af uddannelse og kurser, herunder at tilvejebringe litteratur, udarbejde lektionsplaner og løbende opdatere indholdet på de studerendes læringsplatform
  • Lave aftaler med undervisere til uddannelsesforløbene og fungere som vores kontaktperson i forhold til underviserne
  • Understøtte afholdelse af undervisning, herunder være til stede ved introduktion, stå for kontakt til undervisere, yde praktisk hjælp til it-understøttet undervisning, sikre forplejning, medvirke til evaluering mv.
  • Indgå i arbejdet med udarbejdelse af digitale produkter til uddannelse såvel som markedsføring
  • Bistå med at markedsføre og formidle uddannelsestilbud, herunder planlægge konferencedeltagelse og udsendelse af nyhedsbreve og uddannelsesudbud, stå for produktion af flyers og synlighed på SoMe samt stå for registreringer i vores CRM-system
  • Understøtte udarbejdelse af og opfølgning på tilbud og kontrakter, herunder beregning af priser, journalisering mv.
  • Være behjælpelig med øvrige praktiske, administrative og tekniske opgaver ad hoc.
Din profil
Udover at du skal have lyst og evner til at være den hjælpende hånd i en travl hverdag, lægger vi vægt på, at du:

  • har en relevant bachelor- eller kandidatuddannelse, gerne kombineret med relevant erhvervserfaring
  • har lyst til at arbejde med administrative og praktiske opgaver i forbindelse med planlægning og koordinering af efter- og videreuddannelse
  • er opsøgende, serviceminded, fleksibel og løsningsorienteret
  • sætter dig hurtigt ind i nye opgaver og trives med at arbejde med flere forskellige opgaver ad gangen
  • er god til at arbejde selvstændigt såvel som i samarbejde med andre
  • arbejder struktureret og systematisk med opgaverne
  • har gode formidlingsevner mundtligt og skriftligt.
Vi kan tilbyde:

  • et job med varierede arbejdsopgaver, hvor du har mulighed for at folde dine evner for administrative og praktiske opgaver ud
  • en spændende arbejdsplads, hvor du har stor indflydelse på din arbejdsdag
  • en afdeling med gode og ambitiøse kollegaer, inspirerende samarbejde og gode muligheder for faglig sparring og udvikling.
Løn- og ansættelsesforhold
Du bliver ansat som konsulent med start 1. september 2019. Stillingen er på 37 timer pr. uge.



Du bliver ansat i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation.



Arbejdsstedet er Tagensvej 18, 2200 København N.



Vil du vide mere?
Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet.

Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole og om Institut for Velfærdsfaglig Efter- og videreuddannelse på www.kp.dk og om vores strategi.

Vil du vide mere om jobbet, så kontakt afdelingsleder Katrine Riisgaard Pedersen på telefon 2373 3325.



Interesseret?
Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser via ansøgerknappen senest søndag den 16. juni 2019.



Vi forventer at afholde 1. samtalerunde mandag den 24. juni om formiddagen og 2. samtalerunde mandag den 1. juli om formiddagen.

Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetencer og talent.




Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330034151Phoenix-edb03ab712019-06-04T00:00:00Konsulent til administrative opgaver på efter- og videreuddannelsesforløbVi oplever stor interesse for vores efter- og videreuddannelsestilbud, og vores uddannelseskonsulenter har travlt. Derfor søger vi en administrativ konsulent. Er du serviceminded, udadvendt og har lyst til og talent for at få tingene til at glide i en travl hverdag, så er stillingen måske noget for dig?



Stillingen er forankret i Sundhedsafdelingen i Videreuddannelsens område for Sundhed, Social og Beskæftigelse, hvor vi er i alt ca. 40 ansatte. Vi er optaget af at bidrage til, at medarbejdere i sundhedsvæsenet løbende udvikler deres kompetencer til at løfte komplekse og specialiserede opgaver på tværs af sundhedsvæsenet. Det gør vi i samarbejde med en bred vifte af samarbejdspartnere i den kommunale, regionale og private sektor.



Om jobbet
Som administrativ konsulent har du en central funktion i forhold til at få tingene til at glide i det daglige, hvor du understøtter planlægning og koordinering af vores efter- og videreuddannelsesaktiviteter. Du får bl.a. ansvar for administrative og praktiske opgaver, dialogen med undervisere og vores studieadministration – alt dette i samarbejde med uddannelseskonsulenterne i afdelingen.



Du kommer bl.a. til at:

  • Understøtte uddannelseskonsulenternes arbejde med administration og planlægning af uddannelse og kurser, herunder at tilvejebringe litteratur, udarbejde lektionsplaner og løbende opdatere indholdet på de studerendes læringsplatform
  • Lave aftaler med undervisere til uddannelsesforløbene og fungere som vores kontaktperson i forhold til underviserne
  • Understøtte afholdelse af undervisning, herunder være til stede ved introduktion, stå for kontakt til undervisere, yde praktisk hjælp til it-understøttet undervisning, sikre forplejning, medvirke til evaluering mv.
  • Indgå i arbejdet med udarbejdelse af digitale produkter til uddannelse såvel som markedsføring
  • Bistå med at markedsføre og formidle uddannelsestilbud, herunder planlægge konferencedeltagelse og udsendelse af nyhedsbreve og uddannelsesudbud, stå for produktion af flyers og synlighed på SoMe samt stå for registreringer i vores CRM-system
  • Understøtte udarbejdelse af og opfølgning på tilbud og kontrakter, herunder beregning af priser, journalisering mv.
  • Være behjælpelig med øvrige praktiske, administrative og tekniske opgaver ad hoc.
Din profil
Udover at du skal have lyst og evner til at være den hjælpende hånd i en travl hverdag, lægger vi vægt på, at du:

  • har en relevant bachelor- eller kandidatuddannelse, gerne kombineret med relevant erhvervserfaring
  • har lyst til at arbejde med administrative og praktiske opgaver i forbindelse med planlægning og koordinering af efter- og videreuddannelse
  • er opsøgende, serviceminded, fleksibel og løsningsorienteret
  • sætter dig hurtigt ind i nye opgaver og trives med at arbejde med flere forskellige opgaver ad gangen
  • er god til at arbejde selvstændigt såvel som i samarbejde med andre
  • arbejder struktureret og systematisk med opgaverne
  • har gode formidlingsevner mundtligt og skriftligt.
Vi kan tilbyde:

  • et job med varierede arbejdsopgaver, hvor du har mulighed for at folde dine evner for administrative og praktiske opgaver ud
  • en spændende arbejdsplads, hvor du har stor indflydelse på din arbejdsdag
  • en afdeling med gode og ambitiøse kollegaer, inspirerende samarbejde og gode muligheder for faglig sparring og udvikling.
Løn- og ansættelsesforhold
Du bliver ansat som konsulent med start 1. september 2019. Stillingen er på 37 timer pr. uge.



Du bliver ansat i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation.



Arbejdsstedet er Tagensvej 18, 2200 København N.



Vil du vide mere?
Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet.

Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole og om Institut for Velfærdsfaglig Efter- og videreuddannelse på www.kp.dk og om vores strategi.

Vil du vide mere om jobbet, så kontakt afdelingsleder Katrine Riisgaard Pedersen på telefon 2373 3325.



Interesseret?
Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser via ansøgerknappen senest søndag den 16. juni 2019.



Vi forventer at afholde 1. samtalerunde mandag den 24. juni om formiddagen og 2. samtalerunde mandag den 1. juli om formiddagen.

Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetencer og talent.



2019-06-17T00:55:56.430 Vi oplever stor interesse for vores efter- og videreuddannelsestilbud, og vores uddannelseskonsulenter har travlt. Derfor søger vi en administrativ konsulent. Er du serviceminded, udadvendt og har lyst til og talent for at få tingene til at glide i en travl hverdag, så er stillingen måske noget for dig? Stillingen er forankret i Sundhedsafdelingen i Videreuddannelsens område for Sundhed, Social og Beskæftigelse, hvor vi er i alt ca. 40 ansatte. Vi er optaget af at bidrage til, at medarbejdere i sundhedsvæsenet løbende udvikler deres kompetencer til at løfte komplekse og specialiserede opgaver på tværs af sundhedsvæsenet. Det gør vi i samarbejde med en bred vifte af samarbejdspartnere i den kommunale, regionale og private sektor. Om jobbet Som administrativ konsulent har du en central funktion i forhold til at få tingene til at glide i det daglige, hvor du understøtter planlægning og koordinering af vores efter- og videreuddannelsesaktiviteter. Du får bl.a. ansvar for administrative og praktiske opgaver, dialogen med undervisere og vores studieadministration alt dette i samarbejde med uddannelseskonsulenterne i afdelingen. Du kommer bl.a. til at: Understøtte uddannelseskonsulenternes arbejde med administration og planlægning af uddannelse og kurser, herunder at tilvejebringe litteratur, udarbejde lektionsplaner og løbende opdatere indholdet på de studerendes læringsplatform Lave aftaler med undervisere til uddannelsesforløbene og fungere som vores kontaktperson i forhold til underviserne Understøtte afholdelse af undervisning, herunder være til stede ved introduktion, stå for kontakt til undervisere, yde praktisk hjælp til it-understøttet undervisning, sikre forplejning, medvirke til evaluering mv. Indgå i arbejdet med udarbejdelse af digitale produkter til uddannelse såvel som markedsføring Bistå med at markedsføre og formidle uddannelsestilbud, herunder planlægge konferencedeltagelse og udsendelse af nyhedsbreve og uddannelsesudbud, stå for produktion af flyers og synlighed på SoMe samt stå for registreringer i vores CRM-system Understøtte udarbejdelse af og opfølgning på tilbud og kontrakter, herunder beregning af priser, journalisering mv. Være behjælpelig med øvrige praktiske, administrative og tekniske opgaver ad hoc. Din profil Udover at du skal have lyst og evner til at være den hjælpende hånd i en travl hverdag, lægger vi vægt på, at du: har en relevant bachelor- eller kandidatuddannelse, gerne kombineret med relevant erhvervserfaring har lyst til at arbejde med administrative og praktiske opgaver i forbindelse med planlægning og koordinering af efter- og videreuddannelse er opsøgende, serviceminded, fleksibel og løsningsorienteret sætter dig hurtigt ind i nye opgaver og trives med at arbejde med flere forskellige opgaver ad gangen er god til at arbejde selvstændigt såvel som i samarbejde med andre arbejder struktureret og systematisk med opgaverne har gode formidlingsevner mundtligt og skriftligt. Vi kan tilbyde: et job med varierede arbejdsopgaver, hvor du har mulighed for at folde dine evner for administrative og praktiske opgaver ud en spændende arbejdsplads, hvor du har stor indflydelse på din arbejdsdag en afdeling med gode og ambitiøse kollegaer, inspirerende samarbejde og gode muligheder for faglig sparring og udvikling. Løn- og ansættelsesforhold Du bliver ansat som konsulent med start 1. september 2019. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Du bliver ansat i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation. Arbejdsstedet er Tagensvej 18, 2200 København N. Vil du vide mere? Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet. Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole og om Institut for Velfærdsfaglig Efter- og videreuddannelse på www.kp.dk og om vores strategi. Vil du vide mere om jobbet, så kontakt afdelingsleder Katrine Riisgaard Pedersen på telefon 2373 3325. Interesseret? Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser via ansøgerknappen senest søndag den 16. juni 2019. Vi forventer at afholde 1. samtalerunde mandag den 24. juni om formiddagen og 2. samtalerunde mandag den 1. juli om formiddagen. Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetencer og talent.11jobnetedb03ab7100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=123210&DepartmentId=9598&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3537256Administration + Efter- og videreuddannelser11Tagensvej 182200København N23733325DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent769864JobNet4997317499731710029-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=edb03ab7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=edb03ab7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=edb03ab7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=edb03ab7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgEr du en fagligt stærk Udviklingskonsulent?12007991Dansk3Læse/ tale938331Udviklingskonsulent5Kontor og administration361950851KATP@kp.dkDKDanmarkDKDanmark330036449Konsulent til kvalitetsarbejde ved Institut for LæreruddannelseRobot Har du lyst til at arbejde med udvikling af vores læreruddannelse og understøtte uddannelsens kvalitetssikring og daglige drift? Så har vi jobbet til dig. Vi søger en dygtig og engageret medarbejder med nogle års erfaring, som kan være med til at udvikle vores uddannelsersarbejde med kvalitet og relevans samt omsætte kvalitetsarbejdet i konkrete strategiske initiativer. I sekretariatet på Institut for Læreruddannelse er vi optagede af at arbejde med Københavns Professionshøjskoles nye strategi-ske retning Fælles om fremragende undervisning og omsætte den i understøttelsen og udviklingen af vores uddannelser. Uddannelsernes kvalitetsarbejde spiller en væsentlig rolle i dette arbejde. Om jobbet Som konsulent kommer du til at indgå i et tæt samarbejde med læreruddannelsens ledelse i arbejdet med udvikling af uddannelsens kvalitet. Det bliver også din opgave at understøtte ledelsen i at varetage læreruddannelsens drift og administration. Du kommer bl.a. til at arbejde med at: drive vores kvalitetssikringssystemer, udvikle kvalitetssikringsprocedurer samt udvikle og gennemføre undersøgelser blandt vores studerende, dimittender og aftagere formidle og følge op på ledelsesinformation på instituttet understøtte centrale drift- og udviklingsopgaver, fx i forhold til eksamensområdet bidrage til arbejdet med implementering af instituttets handleplan varetage generel sagsfremstilling som grundlag for ledelsens beslutningsprocesser understøtte centrale mødefora på instituttet, herunder udarbejdelse af mødemateriale og opfølgning. Den rette person til stillingen Du har en relevant uddannelse på kandidatniveau suppleret med 3-5 års erfaring med arbejde med uddannelsers administration og forvaltning i en politisk styret organisation. Du har viden om arbejdet med kvalitetssikring og ledelsesinformation. Vi forestiller os desuden, at du: er pragmatisk og løsningsorienteret og har lyst til at arbejde i en understøttende funktion med mange samarbejdsflader er struktureret, detaljeorienteret og har god analytisk sans har stærke skriftlige, kommunikative kompetencer er god til at koordinere, skabe overblik og samarbejde kan levere høj kvalitet i opgaveløsningen og trives i en travl hverdag. Din arbejdsplads Du vil indgå i et kollegial fællesskab i et sekretariat på 13 medarbejdere, som varetager generel ledelsesunderstøttelse og sagsfremstilling, administration i forhold til uddannelserne, mødeforberedelse samt en række strategiske og policyrettede opgaver. Institut for Læreruddannelse består af 275 medarbejdere og har ansvar for læreruddannelse, tegnsprog- og skrivetolkeuddannelse, tekstilformidleruddannelse, natur- og kulturformidleruddannelse samt Nationalt Videncenter for Læsning. Vil du vide mere? Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet. Læs mere om Københavns Professionshøjskole på www.kp.dk, her kan du også læse om vores nye strategi. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til leder af sekretariatet Sanne Gunnersen tlf. 4189 8537. Løn - og ansættelsesvilkår Stillingen er til besættelse 1. august 2019. Du ansættes som konsulent i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation. Der er mulighed for forhandling af tillæg efter Nyløn. Sekretariatets medarbejdere sidder både på Campus Carlsberg, Humletorvet 3, 1799 København V og Nyelandsvej 27-29, 2000 Frederiksberg. Du får arbejdsplads begge steder, men dit primære arbejdssted vil være Campus Carlsberg. Ansøgning og tidsplan Send din ansøgning og CV via linket nedenfor senest 17. juni 2019. Første samtale forventes afviklet i uge 25 og en evt. anden samtale i uge 26 med henblik på ansættelse 5. august 2019. Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.Har du lyst til at arbejde med udvikling af vores læreruddannelse og understøtte uddannelsens kvalitetssikring og daglige drift? Så har vi jobbet til dig.

Vi søger en dygtig og engageret medarbejder med nogle års erfaring, som kan være med til at udvikle vores uddannelsersarbejde med kvalitet og relevans samt omsætte kvalitetsarbejdet i konkrete strategiske initiativer.



I sekretariatet på Institut for Læreruddannelse er vi optagede af at arbejde med Københavns Professionshøjskoles nye strategi-ske retning Fælles om fremragende undervisning og omsætte den i understøttelsen og udviklingen af vores uddannelser. Uddannelsernes kvalitetsarbejde spiller en væsentlig rolle i dette arbejde.



Om jobbet
Som konsulent kommer du til at indgå i et tæt samarbejde med læreruddannelsens ledelse i arbejdet med udvikling af uddannelsens kvalitet. Det bliver også din opgave at understøtte ledelsen i at varetage læreruddannelsens drift og administration.



Du kommer bl.a. til at arbejde med at:



  • drive vores kvalitetssikringssystemer, udvikle kvalitetssikringsprocedurer samt udvikle og gennemføre undersøgelser blandt vores studerende, dimittender og aftagere
  • formidle og følge op på ledelsesinformation på instituttet
  • understøtte centrale drift- og udviklingsopgaver, fx i forhold til eksamensområdet
  • bidrage til arbejdet med implementering af instituttets handleplan
  • varetage generel sagsfremstilling som grundlag for ledelsens beslutningsprocesser
  • understøtte centrale mødefora på instituttet, herunder udarbejdelse af mødemateriale og opfølgning.


Den rette person til stillingen
Du har en relevant uddannelse på kandidatniveau suppleret med 3-5 års erfaring med arbejde med uddannelsers administration og forvaltning i en politisk styret organisation. Du har viden om arbejdet med kvalitetssikring og ledelsesinformation.



Vi forestiller os desuden, at du:

  • er pragmatisk og løsningsorienteret og har lyst til at arbejde i en understøttende funktion med mange samarbejdsflader
  • er struktureret, detaljeorienteret og har god analytisk sans
  • har stærke skriftlige, kommunikative kompetencer
  • er god til at koordinere, skabe overblik og samarbejde
  • kan levere høj kvalitet i opgaveløsningen og trives i en travl hverdag.
Din arbejdsplads
Du vil indgå i et kollegial fællesskab i et sekretariat på 13 medarbejdere, som varetager generel ledelsesunderstøttelse og sagsfremstilling, administration i forhold til uddannelserne, mødeforberedelse samt en række strategiske og policyrettede opgaver.



Institut for Læreruddannelse består af 275 medarbejdere og har ansvar for læreruddannelse, tegnsprog- og skrivetolkeuddannelse, tekstilformidleruddannelse, natur- og kulturformidleruddannelse samt Nationalt Videncenter for Læsning.



Vil du vide mere?
Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet.



Læs mere om Københavns Professionshøjskole på www.kp.dk, her kan du også læse om vores nye strategi.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til leder af sekretariatet Sanne Gunnersen tlf. 4189 8537.

Løn - og ansættelsesvilkår
Stillingen er til besættelse 1. august 2019.

Du ansættes som konsulent i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation. Der er mulighed for forhandling af tillæg efter Nyløn.

Sekretariatets medarbejdere sidder både på Campus Carlsberg, Humletorvet 3, 1799 København V og Nyelandsvej 27-29, 2000 Frederiksberg. Du får arbejdsplads begge steder, men dit primære arbejdssted vil være Campus Carlsberg.

Ansøgning og tidsplan
Send din ansøgning og CV via linket nedenfor senest 17. juni 2019.

Første samtale forventes afviklet i uge 25 og en evt. anden samtale i uge 26 med henblik på ansættelse 5. august 2019.

Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.



Administration + Efter- og videreuddannelserKøbenhavn V2019-06-05T00:00:002019-06-17T00:00:00
330017866Senior PowerApps developer, 2-3 months, on-site Copenhagen, start ASAPRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8249 We urgently need a Senior PowerApps specialist to join and lead a team in Copenhagen. To take on this role you need to have extensive experience with powerapps and you will be one the the team can look to for ideas and guidance. Start date is ASAP and full time for 2-3 months. Send your application here on Worksome.dk ASAP so we can get you started. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8249

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8249

 

We urgently need a Senior PowerApps specialist to join and lead a team in Copenhagen.

To take on this role you need to have extensive experience with powerapps and you will be one the the team can look to for ideas and guidance.

Start date is ASAP and full time for 2-3 months.

Send your application here on Worksome.dk ASAP so we can get you started.

 

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8249

Worksome ApSFrederiksberg2019-05-06T00:00:002019-07-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Konsulent til kvalitetsarbejde ved Institut for Læreruddannelse

Administration + Efter- og videreuddannelser

København V
Har du lyst til at arbejde med udvikling af vores læreruddannelse og understøtte uddannelsens kvalitetssikring og daglige drift? Så har vi jobbet til dig. Vi søger en dygtig og engageret medarbejder med nogle års erfaring, som kan være med til at ud...
Indrykket:5. juni 2019
Udløbsdato:17. juni 2019

Senior PowerApps developer, 2-3 months, on-site Copenhagen, start ASAP

Worksome ApS

Frederiksberg
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8249 We urgently need a Senior PowerApp...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:1. juli 2019