Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Konsulent til administrative opgaver på efter- og videreuddannelsesforløb

Vi oplever stor interesse for vores efter- og videreuddannelsestilbud, og vores uddannelseskonsulenter har travlt. Derfor søger vi en administrativ konsulent. Er du serviceminded, udadvendt og har lyst til og talent for at få tingene til at glide i en travl hverdag, så er stillingen måske noget for dig?



Stillingen er forankret i Sundhedsafdelingen i Videreuddannelsens område for Sundhed, Social og Beskæftigelse, hvor vi er i alt ca. 40 ansatte. Vi er optaget af at bidrage til, at medarbejdere i sundhedsvæsenet løbende udvikler deres kompetencer til at løfte komplekse og specialiserede opgaver på tværs af sundhedsvæsenet. Det gør vi i samarbejde med en bred vifte af samarbejdspartnere i den kommunale, regionale og private sektor.



Om jobbet
Som administrativ konsulent har du en central funktion i forhold til at få tingene til at glide i det daglige, hvor du understøtter planlægning og koordinering af vores efter- og videreuddannelsesaktiviteter. Du får bl.a. ansvar for administrative og praktiske opgaver, dialogen med undervisere og vores studieadministration – alt dette i samarbejde med uddannelseskonsulenterne i afdelingen.



Du kommer bl.a. til at:

  • Understøtte uddannelseskonsulenternes arbejde med administration og planlægning af uddannelse og kurser, herunder at tilvejebringe litteratur, udarbejde lektionsplaner og løbende opdatere indholdet på de studerendes læringsplatform
  • Lave aftaler med undervisere til uddannelsesforløbene og fungere som vores kontaktperson i forhold til underviserne
  • Understøtte afholdelse af undervisning, herunder være til stede ved introduktion, stå for kontakt til undervisere, yde praktisk hjælp til it-understøttet undervisning, sikre forplejning, medvirke til evaluering mv.
  • Indgå i arbejdet med udarbejdelse af digitale produkter til uddannelse såvel som markedsføring
  • Bistå med at markedsføre og formidle uddannelsestilbud, herunder planlægge konferencedeltagelse og udsendelse af nyhedsbreve og uddannelsesudbud, stå for produktion af flyers og synlighed på SoMe samt stå for registreringer i vores CRM-system
  • Understøtte udarbejdelse af og opfølgning på tilbud og kontrakter, herunder beregning af priser, journalisering mv.
  • Være behjælpelig med øvrige praktiske, administrative og tekniske opgaver ad hoc.
Din profil
Udover at du skal have lyst og evner til at være den hjælpende hånd i en travl hverdag, lægger vi vægt på, at du:

  • har en relevant bachelor- eller kandidatuddannelse, gerne kombineret med relevant erhvervserfaring
  • har lyst til at arbejde med administrative og praktiske opgaver i forbindelse med planlægning og koordinering af efter- og videreuddannelse
  • er opsøgende, serviceminded, fleksibel og løsningsorienteret
  • sætter dig hurtigt ind i nye opgaver og trives med at arbejde med flere forskellige opgaver ad gangen
  • er god til at arbejde selvstændigt såvel som i samarbejde med andre
  • arbejder struktureret og systematisk med opgaverne
  • har gode formidlingsevner mundtligt og skriftligt.
Vi kan tilbyde:

  • et job med varierede arbejdsopgaver, hvor du har mulighed for at folde dine evner for administrative og praktiske opgaver ud
  • en spændende arbejdsplads, hvor du har stor indflydelse på din arbejdsdag
  • en afdeling med gode og ambitiøse kollegaer, inspirerende samarbejde og gode muligheder for faglig sparring og udvikling.
Løn- og ansættelsesforhold
Du bliver ansat som konsulent med start 1. september 2019. Stillingen er på 37 timer pr. uge.



Du bliver ansat i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation.



Arbejdsstedet er Tagensvej 18, 2200 København N.



Vil du vide mere?
Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet.

Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole og om Institut for Velfærdsfaglig Efter- og videreuddannelse på www.kp.dk og om vores strategi.

Vil du vide mere om jobbet, så kontakt afdelingsleder Katrine Riisgaard Pedersen på telefon 2373 3325.



Interesseret?
Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser via ansøgerknappen senest søndag den 16. juni 2019.



Vi forventer at afholde 1. samtalerunde mandag den 24. juni om formiddagen og 2. samtalerunde mandag den 1. juli om formiddagen.

Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetencer og talent.




Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330034151Phoenix-edb03ab712019-06-04T00:00:00Konsulent til administrative opgaver på efter- og videreuddannelsesforløbVi oplever stor interesse for vores efter- og videreuddannelsestilbud, og vores uddannelseskonsulenter har travlt. Derfor søger vi en administrativ konsulent. Er du serviceminded, udadvendt og har lyst til og talent for at få tingene til at glide i en travl hverdag, så er stillingen måske noget for dig?



Stillingen er forankret i Sundhedsafdelingen i Videreuddannelsens område for Sundhed, Social og Beskæftigelse, hvor vi er i alt ca. 40 ansatte. Vi er optaget af at bidrage til, at medarbejdere i sundhedsvæsenet løbende udvikler deres kompetencer til at løfte komplekse og specialiserede opgaver på tværs af sundhedsvæsenet. Det gør vi i samarbejde med en bred vifte af samarbejdspartnere i den kommunale, regionale og private sektor.



Om jobbet
Som administrativ konsulent har du en central funktion i forhold til at få tingene til at glide i det daglige, hvor du understøtter planlægning og koordinering af vores efter- og videreuddannelsesaktiviteter. Du får bl.a. ansvar for administrative og praktiske opgaver, dialogen med undervisere og vores studieadministration – alt dette i samarbejde med uddannelseskonsulenterne i afdelingen.



Du kommer bl.a. til at:

  • Understøtte uddannelseskonsulenternes arbejde med administration og planlægning af uddannelse og kurser, herunder at tilvejebringe litteratur, udarbejde lektionsplaner og løbende opdatere indholdet på de studerendes læringsplatform
  • Lave aftaler med undervisere til uddannelsesforløbene og fungere som vores kontaktperson i forhold til underviserne
  • Understøtte afholdelse af undervisning, herunder være til stede ved introduktion, stå for kontakt til undervisere, yde praktisk hjælp til it-understøttet undervisning, sikre forplejning, medvirke til evaluering mv.
  • Indgå i arbejdet med udarbejdelse af digitale produkter til uddannelse såvel som markedsføring
  • Bistå med at markedsføre og formidle uddannelsestilbud, herunder planlægge konferencedeltagelse og udsendelse af nyhedsbreve og uddannelsesudbud, stå for produktion af flyers og synlighed på SoMe samt stå for registreringer i vores CRM-system
  • Understøtte udarbejdelse af og opfølgning på tilbud og kontrakter, herunder beregning af priser, journalisering mv.
  • Være behjælpelig med øvrige praktiske, administrative og tekniske opgaver ad hoc.
Din profil
Udover at du skal have lyst og evner til at være den hjælpende hånd i en travl hverdag, lægger vi vægt på, at du:

  • har en relevant bachelor- eller kandidatuddannelse, gerne kombineret med relevant erhvervserfaring
  • har lyst til at arbejde med administrative og praktiske opgaver i forbindelse med planlægning og koordinering af efter- og videreuddannelse
  • er opsøgende, serviceminded, fleksibel og løsningsorienteret
  • sætter dig hurtigt ind i nye opgaver og trives med at arbejde med flere forskellige opgaver ad gangen
  • er god til at arbejde selvstændigt såvel som i samarbejde med andre
  • arbejder struktureret og systematisk med opgaverne
  • har gode formidlingsevner mundtligt og skriftligt.
Vi kan tilbyde:

  • et job med varierede arbejdsopgaver, hvor du har mulighed for at folde dine evner for administrative og praktiske opgaver ud
  • en spændende arbejdsplads, hvor du har stor indflydelse på din arbejdsdag
  • en afdeling med gode og ambitiøse kollegaer, inspirerende samarbejde og gode muligheder for faglig sparring og udvikling.
Løn- og ansættelsesforhold
Du bliver ansat som konsulent med start 1. september 2019. Stillingen er på 37 timer pr. uge.



Du bliver ansat i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation.



Arbejdsstedet er Tagensvej 18, 2200 København N.



Vil du vide mere?
Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet.

Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole og om Institut for Velfærdsfaglig Efter- og videreuddannelse på www.kp.dk og om vores strategi.

Vil du vide mere om jobbet, så kontakt afdelingsleder Katrine Riisgaard Pedersen på telefon 2373 3325.



Interesseret?
Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser via ansøgerknappen senest søndag den 16. juni 2019.



Vi forventer at afholde 1. samtalerunde mandag den 24. juni om formiddagen og 2. samtalerunde mandag den 1. juli om formiddagen.

Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetencer og talent.



2019-06-17T00:55:56.430 Vi oplever stor interesse for vores efter- og videreuddannelsestilbud, og vores uddannelseskonsulenter har travlt. Derfor søger vi en administrativ konsulent. Er du serviceminded, udadvendt og har lyst til og talent for at få tingene til at glide i en travl hverdag, så er stillingen måske noget for dig? Stillingen er forankret i Sundhedsafdelingen i Videreuddannelsens område for Sundhed, Social og Beskæftigelse, hvor vi er i alt ca. 40 ansatte. Vi er optaget af at bidrage til, at medarbejdere i sundhedsvæsenet løbende udvikler deres kompetencer til at løfte komplekse og specialiserede opgaver på tværs af sundhedsvæsenet. Det gør vi i samarbejde med en bred vifte af samarbejdspartnere i den kommunale, regionale og private sektor. Om jobbet Som administrativ konsulent har du en central funktion i forhold til at få tingene til at glide i det daglige, hvor du understøtter planlægning og koordinering af vores efter- og videreuddannelsesaktiviteter. Du får bl.a. ansvar for administrative og praktiske opgaver, dialogen med undervisere og vores studieadministration alt dette i samarbejde med uddannelseskonsulenterne i afdelingen. Du kommer bl.a. til at: Understøtte uddannelseskonsulenternes arbejde med administration og planlægning af uddannelse og kurser, herunder at tilvejebringe litteratur, udarbejde lektionsplaner og løbende opdatere indholdet på de studerendes læringsplatform Lave aftaler med undervisere til uddannelsesforløbene og fungere som vores kontaktperson i forhold til underviserne Understøtte afholdelse af undervisning, herunder være til stede ved introduktion, stå for kontakt til undervisere, yde praktisk hjælp til it-understøttet undervisning, sikre forplejning, medvirke til evaluering mv. Indgå i arbejdet med udarbejdelse af digitale produkter til uddannelse såvel som markedsføring Bistå med at markedsføre og formidle uddannelsestilbud, herunder planlægge konferencedeltagelse og udsendelse af nyhedsbreve og uddannelsesudbud, stå for produktion af flyers og synlighed på SoMe samt stå for registreringer i vores CRM-system Understøtte udarbejdelse af og opfølgning på tilbud og kontrakter, herunder beregning af priser, journalisering mv. Være behjælpelig med øvrige praktiske, administrative og tekniske opgaver ad hoc. Din profil Udover at du skal have lyst og evner til at være den hjælpende hånd i en travl hverdag, lægger vi vægt på, at du: har en relevant bachelor- eller kandidatuddannelse, gerne kombineret med relevant erhvervserfaring har lyst til at arbejde med administrative og praktiske opgaver i forbindelse med planlægning og koordinering af efter- og videreuddannelse er opsøgende, serviceminded, fleksibel og løsningsorienteret sætter dig hurtigt ind i nye opgaver og trives med at arbejde med flere forskellige opgaver ad gangen er god til at arbejde selvstændigt såvel som i samarbejde med andre arbejder struktureret og systematisk med opgaverne har gode formidlingsevner mundtligt og skriftligt. Vi kan tilbyde: et job med varierede arbejdsopgaver, hvor du har mulighed for at folde dine evner for administrative og praktiske opgaver ud en spændende arbejdsplads, hvor du har stor indflydelse på din arbejdsdag en afdeling med gode og ambitiøse kollegaer, inspirerende samarbejde og gode muligheder for faglig sparring og udvikling. Løn- og ansættelsesforhold Du bliver ansat som konsulent med start 1. september 2019. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Du bliver ansat i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation. Arbejdsstedet er Tagensvej 18, 2200 København N. Vil du vide mere? Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet. Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole og om Institut for Velfærdsfaglig Efter- og videreuddannelse på www.kp.dk og om vores strategi. Vil du vide mere om jobbet, så kontakt afdelingsleder Katrine Riisgaard Pedersen på telefon 2373 3325. Interesseret? Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser via ansøgerknappen senest søndag den 16. juni 2019. Vi forventer at afholde 1. samtalerunde mandag den 24. juni om formiddagen og 2. samtalerunde mandag den 1. juli om formiddagen. Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetencer og talent.11jobnetedb03ab7100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=123210&DepartmentId=9598&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3537256Administration + Efter- og videreuddannelser11Tagensvej 182200København N23733325DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent769864JobNet4997317499731710029-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=edb03ab7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=edb03ab7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=edb03ab7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=edb03ab7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgKonsulent til administrative opgaver på efter- og videreuddannelsesforløb12007991Dansk3Læse/ tale938331Udviklingskonsulent5Kontor og administration361950851KATP@kp.dkDKDanmarkDKDanmark330093389Barselsvikariat: HR analyse- og udviklingskonsulentRobot Vi søger en faglig stærk analyse- og udviklingskonsulent til et nyoprettet team med fokus på HR-analyser, effektmålinger og porteføljestyring. Du bliver en del af et tværgående uformelt team, som har det sjovt sammen også når der er travlt. Du vil få mulighed for at præge både teamet og den måde, opgaverne bliver løst. En bred vifte af analyse, statistik og strategiske opgaver Banedanmark står over for at skulle implementere en ambitiøs strategi, som spænder over en række initiativer, der rummer store forandrings- og effektiviseringsprojekter. Teamet har til formål at understøtte denne udvikling, blandt andet ved at: Udarbejde tværgående analyser og effektmålinger, som kan danne grundlag for udvikling af mere sammenhængende indsatser og HR-initiativer. Samarbejde med både forretningen og områderne i HR om, at udarbejde og fremsætte forslag til, hvordan mere sammenhængende indsatser og nye tværgående løsninger bedst muligt organiseres og implementeres i såvel HR som Banedanmark. Bidrage til, at beslutningsgrundlag og HR-løsninger understøttes med nyeste data samt en dokumenteret viden om, hvad der virker. Du vil således, i samarbejde med dine kollegaer i teamet, være en drivende kraft i at sikre datadrevet HR-information til direktionen og andre interessenter. Du skal derfor kunne se værdien i at bruge HR-data strategisk, samt kunne anvende såvel kvalitativ som kvantitativt data til at understøtte fremdriften, gennemførelsen og implementeringen af diverse projekter i samarbejde med HR-divisionen og på tværs af Banedanmarks divisioner. Teamet varetager ydermere en række opgaver, som spænder bredt og samarbejdet herom er central. Derfor forventes det, at du i større eller mindre grad blandt andet vil kunne bidrage til såvel forbedringer af HR-datastrukturen, direktionsrapportering, projektstyring, strategiimplementering og afvikling af større divisionsseminarer. Høj faglighed suppleret af en positiv og åben indstilling Du har en akademisk uddannelse, med stærke metodiske og analytiske kompetencer og har relevant erfaring fra den offentlige sektor, konsulentbranchen, forskningsinstitutioner eller lignende. Det vigtigste er, at du har flair for tal, kan lide at skabe overblik og nyder at videreformidle din viden. Du skal desuden kunne formulere dig på dansk på et højt fagligt niveau - både i skrift og tale. Det er en fordel, hvis du er erfaren bruger af Excel og PowerPoint samt har kendskab til SAP-databaser og journaliseringsprogrammet F2. Som person ser du muligheder frem for begrænsninger. Du evner at opbygge gode samarbejdsrelationer, da du kommer i kontakt med mange mennesker med forskellige faglige baggrunde. Du er struktureret med blik for detaljerne og fanger de bolde, der kan blive tabt i en travl hverdag. Du arbejder selvstændigt og kan prioritere opgaver i forhold til deadlines. Du sætter høje kvalitetsmæssige krav til dine leverancer og du håndterer fortrolige oplysninger diskret. Løn Du ansættes i forhold til A C-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. Ansøgning og kontakt Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sarah Deis-Bach. Send gerne din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi vurderer ansøgningerne løbende.Vi søger en faglig stærk analyse- og udviklingskonsulent til et nyoprettet team med fokus på HR-analyser, effektmålinger og porteføljestyring.

Du bliver en del af et tværgående uformelt team, som har det sjovt sammen – også når der er travlt. Du vil få mulighed for at præge både teamet og den måde, opgaverne bliver løst.

En bred vifte af analyse, statistik og strategiske opgaver

Banedanmark står over for at skulle implementere en ambitiøs strategi, som spænder over en række initiativer, der rummer store forandrings- og effektiviseringsprojekter. Teamet har til formål at understøtte denne udvikling, blandt andet ved at:

  • Udarbejde tværgående analyser og effektmålinger, som kan danne grundlag for udvikling af mere sammenhængende indsatser og HR-initiativer.
  • Samarbejde med både forretningen og områderne i HR om, at udarbejde og fremsætte forslag til, hvordan mere sammenhængende indsatser og nye tværgående løsninger bedst muligt organiseres og implementeres i såvel HR som Banedanmark.
  • Bidrage til, at beslutningsgrundlag og HR-løsninger understøttes med nyeste data samt en dokumenteret viden om, hvad der virker.
Du vil således, i samarbejde med dine kollegaer i teamet, være en drivende kraft i at sikre datadrevet HR-information til direktionen og andre interessenter. Du skal derfor kunne se værdien i at bruge HR-data strategisk, samt kunne anvende såvel kvalitativ som kvantitativt data til at understøtte fremdriften, gennemførelsen og implementeringen af diverse projekter i samarbejde med HR-divisionen og på tværs af Banedanmarks divisioner.

Teamet varetager ydermere en række opgaver, som spænder bredt og samarbejdet herom er central. Derfor forventes det, at du i større eller mindre grad blandt andet vil kunne bidrage til såvel forbedringer af HR-datastrukturen, direktionsrapportering, projektstyring, strategiimplementering og afvikling af større divisionsseminarer.

Høj faglighed suppleret af en positiv og åben indstilling

Du har en akademisk uddannelse, med stærke metodiske og analytiske kompetencer og har relevant erfaring fra den offentlige sektor, konsulentbranchen, forskningsinstitutioner eller lignende.

Det vigtigste er, at du har flair for tal, kan lide at skabe overblik og nyder at videreformidle din viden. Du skal desuden kunne formulere dig på dansk på et højt fagligt niveau - både i skrift og tale. Det er en fordel, hvis du er erfaren bruger af Excel og PowerPoint samt har kendskab til SAP-databaser og journaliseringsprogrammet F2.

Som person ser du muligheder frem for begrænsninger. Du evner at opbygge gode samarbejdsrelationer, da du kommer i kontakt med mange mennesker med forskellige faglige baggrunde. Du er struktureret med blik for detaljerne og fanger de bolde, der kan blive tabt i en travl hverdag.

Du arbejder selvstændigt og kan prioritere opgaver i forhold til deadlines. Du sætter høje kvalitetsmæssige krav til dine leverancer og du håndterer fortrolige oplysninger diskret.

Løn

Du ansættes i forhold til A/C-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

Ansøgning og kontakt

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sarah Deis-Bach. Send gerne din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi vurderer ansøgningerne løbende.

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-09-20T00:00:002019-10-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Barselsvikariat: HR analyse- og udviklingskonsulent

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Vi søger en faglig stærk analyse- og udviklingskonsulent til et nyoprettet team med fokus på HR-analyser, effektmålinger og porteføljestyring. Du bliver en del af et tværgående uformelt team, som har det sjovt sammen også når der er travlt. Du vil f...
Indrykket:20. september 2019
Udløbsdato:10. oktober 2019