Konsulent til Børneområdet - Kommunikationscentret

Kommunikationscentret søger audiologopæd til en ledig stilling som talepædagog i vores Børneteam, 30 - 37 timer ugentligt fra d. 1. august 2019 eller snarest herefter.

Målgruppen er børn med udviklingshæmning, sproglige vanskeligheder, ADHD/ADD m.m. Arbejdsopgaverne vil primært være placeret på en skole, hvor du i samarbejde med en kollega skal udrede og undervise børn, og rådgive og vejlede såvel lærere og pædagoger som forældre.

Børneteamet består af 7 konsulenter. Vi løser primært opgaver for specialskoler og specialbørnehaver. Desuden leverer vi undervisning og rådgivning i Viso regi og udbyder desuden relevante kurser indenfor kommunikationsområdet.

Vi arbejder tæt sammen med forældre, pædagoger/lærere, myndigheden i kommunerne, bosteder, specialskoler, jobcentre og andre relevante samarbejdspartnere.

Vi arbejder helhedsorienteret med udgangspunkt i ICF. Du kan læse mere om Kommunikationscentret her (http://www.kc-hil.dk).

Vi ønsker, at du

  • er uddannet logopæd fra Københavns Universitet, Syddansk Universitet, eller UCC
  • har erfaringer med alternativ kommunikation og meget gerne med IKT løsninger
  • kan arbejde selvstændigt og holde styr på mange ”løse ender”.

Vi tilbyder
  • en introduktionsperiode, hvor du får mulighed for at følge dine kollegers arbejde
  • et fagligt udfordrende arbejde i et tværfagligt arbejdsmiljø
  • et selvstændigt arbejde, hvor du også er en del af et team
  • en dynamisk arbejdsplads med engagerede og gode kollegaer.

Praktiske oplysninger
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn.

Yderligere oplysninger
kan fås ved henvendelse til centerleder Agnete Selvejer tlf. 72 32 38 01.

Ansøgningsfrist
senest fredag den 24. maj 2019 kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler forventes at finde sted onsdag den 29. maj 2019.

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015351Phoenix-d740088d12019-05-02T00:00:00Konsulent til Børneområdet - KommunikationscentretKommunikationscentret søger audiologopæd til en ledig stilling som talepædagog i vores Børneteam, 30 - 37 timer ugentligt fra d. 1. august 2019 eller snarest herefter.

Målgruppen er børn med udviklingshæmning, sproglige vanskeligheder, ADHD/ADD m.m. Arbejdsopgaverne vil primært være placeret på en skole, hvor du i samarbejde med en kollega skal udrede og undervise børn, og rådgive og vejlede såvel lærere og pædagoger som forældre.

Børneteamet består af 7 konsulenter. Vi løser primært opgaver for specialskoler og specialbørnehaver. Desuden leverer vi undervisning og rådgivning i Viso regi og udbyder desuden relevante kurser indenfor kommunikationsområdet.

Vi arbejder tæt sammen med forældre, pædagoger/lærere, myndigheden i kommunerne, bosteder, specialskoler, jobcentre og andre relevante samarbejdspartnere.

Vi arbejder helhedsorienteret med udgangspunkt i ICF. Du kan læse mere om Kommunikationscentret her (http://www.kc-hil.dk).

Vi ønsker, at du
  • er uddannet logopæd fra Københavns Universitet, Syddansk Universitet, eller UCC
  • har erfaringer med alternativ kommunikation og meget gerne med IKT løsninger
  • kan arbejde selvstændigt og holde styr på mange ”løse ender”.

Vi tilbyder
  • en introduktionsperiode, hvor du får mulighed for at følge dine kollegers arbejde
  • et fagligt udfordrende arbejde i et tværfagligt arbejdsmiljø
  • et selvstændigt arbejde, hvor du også er en del af et team
  • en dynamisk arbejdsplads med engagerede og gode kollegaer.

Praktiske oplysninger
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn.

Yderligere oplysninger
kan fås ved henvendelse til centerleder Agnete Selvejer tlf. 72 32 38 01.

Ansøgningsfrist
senest fredag den 24. maj 2019 kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler forventes at finde sted onsdag den 29. maj 2019.

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

Kommunikationscentret søger audiologopæd til en ledig stilling som talepædagog i vores Børneteam, 30 - 37 timer ugentligt fra d. 1. august 2019 eller snarest herefter.Målgruppen er børn med udviklingshæmning, sproglige vanskeligheder, ADHD ADD m.m. Arbejdsopgaverne vil primært være placeret på en skole, hvor du i samarbejde med en kollega skal udrede og undervise børn, og rådgive og vejlede såvel lærere og pædagoger som forældre.Børneteamet består af 7 konsulenter. Vi løser primært opgaver for specialskoler og specialbørnehaver. Desuden leverer vi undervisning og rådgivning i Viso regi og udbyder desuden relevante kurser indenfor kommunikationsområdet.Vi arbejder tæt sammen med forældre, pædagoger lærere, myndigheden i kommunerne, bosteder, specialskoler, jobcentre og andre relevante samarbejdspartnere.Vi arbejder helhedsorienteret med udgangspunkt i ICF. Du kan læse mere om Kommunikationscentret her (http: www.kc-hil.dk).Vi ønsker, at duer uddannet logopæd fra Københavns Universitet, Syddansk Universitet, eller UCChar erfaringer med alternativ kommunikation og meget gerne med IKT løsningerkan arbejde selvstændigt og holde styr på mange løse ender .Vi tilbyderen introduktionsperiode, hvor du får mulighed for at følge dine kollegers arbejdeet fagligt udfordrende arbejde i et tværfagligt arbejdsmiljøet selvstændigt arbejde, hvor du også er en del af et teamen dynamisk arbejdsplads med engagerede og gode kollegaer.Praktiske oplysningerLøn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn.Yderligere oplysningerkan fås ved henvendelse til centerleder Agnete Selvejer tlf. 72 32 38 01.Ansøgningsfristsenest fredag den 24. maj 2019 kl. 12.00.Ansættelsessamtaler forventes at finde sted onsdag den 29. maj 2019.Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11stard740088d100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-24T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1468&ERId=347920EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3518359Hillerød Kommune11Skansevej 2 D3400Hillerød72320000DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent752708JobNet4982001498200110002-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d740088dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d740088dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d740088d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d740088d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/2.jpgØnsker du et spændende job som Konsulent? Hos Hillerød Kommune tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration361658834Agnetenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330025875Allerød Kommune søger forsikrings- og risikokonsulentBasic Har du erfaring med risikostyring og forsikring, kan du arbejde strategisk og rådgive på alle niveauer, og har du lyst til at blive en del af kommune i udvikling? Så er det dig, vi søger.Hvem er vi? Allerød Kommune er i fuld udvikling, og er en attraktiv bosætnings kommune. Mange nye borgere kommer til, og nye virksomheder rykker ind over kommunegrænsen i disse år. I Allerød Kommune bygger vi rammerne for de mange nye borgere, som skal have gode tilbud med høj kvalitet.I Allerød Ejendomme er forsikrings- og risikostyring en vigtig del af dagligdagen. Vi varetager Allerøds Kommunes forsikringer i forhold til behandling og vurdering af skader, håndtering af skadesøkonomi og kontakten til samarbejdspartnere, eksempelvis forsikringsmæglerfirma. Derudover udfører vi skadesforebyggende indsatser og sikring af bygninger med videre.Hvem søger vi?Vi søger en forsikrings- og risikokonsulent, der har solid erfaring med risikostyring, forsikring og sikring. Du skal kunne arbejde strategisk og skabe overblik og samtidig have en god fornemmelse for den gode, gedigne forsikringsfaglige service og rådgivning i hverdagen. Vi forestiller os, at du har en uddannelsesmæssig baggrund inden for sikring og skadesforebyggelse, eksempelvis eksamineret sikringsleder, certificeret risikorådgiver eller katastrofe- og risikomanager.Derudover forventer vi, at du: er analytisk og engageret og god til at kommunikere både i skrift og tale arbejder målrettet, proaktiv og struktureret er løsningsorienteret, og har gode netværks- og samarbejdsevner evner at håndtere mange forskelligartede opgaver uden at miste fokus er lyttende, observerende og i stand til at omforme egne erfaringer med andres gode råd til de rigtige løsningsmodeller. Hvad tilbyder vi? Som forsikrings- og risikokonsulent indgår du i et team med de andre kollegaer i Allerød Ejendomme. Hos os får du en alsidig og varieret arbejdsdag. Arbejdsopgaverne vil være meget forskelligartede, og kræver en god kombination af solid teoretisk baggrundsviden og en praktisk, pragmatisk tilgangsvinkel.Du skal blandt andet: tage del i den daglige drift af forsikringsområdet herunder skadesbehandling, aktivopdatering og dataanalyse foretage risikovurderinger af kommunens driftsområder og fysiske aktiver være projektansvarlig for diverse sikringsprojekter, fx installation af ABA, AIA, ADK, TVO med videre udfærdige retningslinjer og køreplaner for områderne, instruere og undervise kommunens driftssteder. Du vil få gode muligheder for at videreudvikle dine personlige og faglige kompetencer, både praktisk og teoretisk.Vi er en arbejdsplads med et uformelt arbejdsklima, hvor vi vægter samarbejde, sparring og det gode kollegaskab højt. Stillingen er på 37 timer med betalt frokostpause og flextid.Løn- og ansættelsesvilkår vil blive forhandlet i henhold til gældende overenskomst ud fra din uddannelsesmæssige baggrund.Vi indhenter referencer og straffeoplysninger forud for endelig ansættelse.Er du interesseret?Du er velkommen til at kontakte teknisk chef Hans Dyrby Kloch på 20 56 72 28 eller ejendomschef Dan Smed på 29 74 50 91, hvis du ønsker at vide mere om stillingen.Du uploader din ansøgning sammen med dit CV og dit uddannelsesbevis senest 3. juni 2019.Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.Har du erfaring med risikostyring og forsikring, kan du arbejde strategisk og rådgive på alle niveauer, og har du lyst til at blive en del af kommune i udvikling? Så er det dig, vi søger.

Hvem er vi?
Allerød Kommune er i fuld udvikling, og er en attraktiv bosætnings kommune. Mange nye borgere kommer til, og nye virksomheder rykker ind over kommunegrænsen i disse år. I Allerød Kommune bygger vi rammerne for de mange nye borgere, som skal have gode tilbud med høj kvalitet.

I Allerød Ejendomme er forsikrings- og risikostyring en vigtig del af dagligdagen. Vi varetager Allerøds Kommunes forsikringer i forhold til behandling og vurdering af skader, håndtering af skadesøkonomi og kontakten til samarbejdspartnere, eksempelvis forsikringsmæglerfirma. Derudover udfører vi skadesforebyggende indsatser og sikring af bygninger med videre.

Hvem søger vi?
Vi søger en forsikrings- og risikokonsulent, der har solid erfaring med risikostyring, forsikring og sikring. Du skal kunne arbejde strategisk og skabe overblik og samtidig have en god fornemmelse for den gode, gedigne forsikringsfaglige service og rådgivning i hverdagen. Vi forestiller os, at du har en uddannelsesmæssig baggrund inden for sikring og skadesforebyggelse, eksempelvis eksamineret sikringsleder, certificeret risikorådgiver eller katastrofe- og risikomanager.

Derudover forventer vi, at du:
  • er analytisk og engageret og god til at kommunikere både i skrift og tale
  • arbejder målrettet, proaktiv og struktureret
  • er løsningsorienteret, og har gode netværks- og samarbejdsevner
  • evner at håndtere mange forskelligartede opgaver uden at miste fokus
  • er lyttende, observerende og i stand til at omforme egne erfaringer med andres gode råd til de rigtige løsningsmodeller.

Hvad tilbyder vi?
Som forsikrings- og risikokonsulent indgår du i et team med de andre kollegaer i Allerød Ejendomme. Hos os får du en alsidig og varieret arbejdsdag. Arbejdsopgaverne vil være meget forskelligartede, og kræver en god kombination af solid teoretisk baggrundsviden og en praktisk, pragmatisk tilgangsvinkel.

Du skal blandt andet:
  • tage del i den daglige drift af forsikringsområdet herunder skadesbehandling, aktivopdatering og dataanalyse
  • foretage risikovurderinger af kommunens driftsområder og fysiske aktiver
  • være projektansvarlig for diverse sikringsprojekter, fx installation af ABA, AIA, ADK, TVO med videre
  • udfærdige retningslinjer og køreplaner for områderne, instruere og undervise kommunens driftssteder.
 
Du vil få gode muligheder for at videreudvikle dine personlige og faglige kompetencer, både praktisk og teoretisk.

Vi er en arbejdsplads med et uformelt arbejdsklima, hvor vi vægter samarbejde, sparring og det gode kollegaskab højt. Stillingen er på 37 timer med betalt frokostpause og flextid.

Løn- og ansættelsesvilkår vil blive forhandlet i henhold til gældende overenskomst ud fra din uddannelsesmæssige baggrund.

Vi indhenter referencer og straffeoplysninger forud for endelig ansættelse.

Er du interesseret?
Du er velkommen til at kontakte teknisk chef Hans Dyrby Kloch på 20 56 72 28 eller ejendomschef Dan Smed på 29 74 50 91, hvis du ønsker at vide mere om stillingen.

Du uploader din ansøgning sammen med dit CV og dit uddannelsesbevis senest 3. juni 2019.


Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.

Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.



 

ORS/Small/04842bde_logo.jpegTeknik og DriftAllerød2019-05-16T15:00:58.9832019-06-03T00:00:00
330015308Konsulent til teknologiopgaver - KommunikationscentretRobot Kommunikationscentret søger audiologopæd eller speciallærer til en ledig stilling som IKT-konsulent til vores IKT-team, 37 timer ugentligt fra august 2019 eller snarest herefter.Målgruppen er børn og voksne med behov for IKT løsninger, som følge af bl.a. udviklingshæmning, ADHD ADD, bevægelsesvanskeligheder, neurologiske lidelser m.fl. Arbejdsopgaverne omfatter bl.a. udredning, rådgivning og vejledning og afprøvning og implementering af komplekse teknologiske løsninger.Teknologiteamet består af 5 konsulenter med forskellig faglig baggrund. Vi løser primært opgaver for kommunerne i Nordsjælland, Viso og tilbyder desuden kurser i anvendelsen af forskellige apps.Vi arbejder tæt sammen med forældre, pædagoger lærere, myndigheden i kommunerne, bosteder, specialskoler, jobcentre og andre relevante samarbejdspartnere.Vi arbejder helhedsorienteret med udgangspunkt i ICF. Du kan læse mere om Kommunikationscentret her. (http: www.kc-hil.dk)Vi ønsker, at duer uddannet logopæd fra Københavns Universitet eller Syddansk Universitet, alternativt speciallærer fra Danmarks Lærerhøjskolehar teknologisk viden og flairhar erfaringer med alternativ kommunikation og IKT løsningerkan arbejde selvstændigt og holde styr på mange løse ender .Vi tilbyderen introduktionsperiode, hvor du får mulighed for at følge dine kollegers arbejdeet fagligt udfordrende arbejde i et tværfagligt arbejdsmiljøet selvstændigt arbejde, hvor du også er en del af et teamen dynamisk arbejdsplads med engagerede og gode kollegaer.Praktiske oplysningerLøn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn.Yderligere oplysningerkan fås ved henvendelse til afdelingsleder Mikkel Bregenov-Pedersen, tlf. 72 32 38 70.Ansøgningsfrister senest fredag den 24. maj 2019 kl. 12.00.Ansættelsessamtaler forventes at finde sted onsdag den 29. maj 2019.Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Kommunikationscentret søger audiologopæd eller speciallærer til en ledig stilling som IKT-konsulent til vores IKT-team, 37 timer ugentligt fra august 2019 eller snarest herefter.

Målgruppen er børn og voksne med behov for IKT løsninger, som følge af bl.a. udviklingshæmning, ADHD/ADD, bevægelsesvanskeligheder, neurologiske lidelser m.fl. Arbejdsopgaverne omfatter bl.a. udredning, rådgivning og vejledning og afprøvning og implementering af komplekse teknologiske løsninger.
Teknologiteamet består af 5 konsulenter med forskellig faglig baggrund. Vi løser primært opgaver for kommunerne i Nordsjælland, Viso og tilbyder desuden kurser i anvendelsen af forskellige apps.

Vi arbejder tæt sammen med forældre, pædagoger/lærere, myndigheden i kommunerne, bosteder, specialskoler, jobcentre og andre relevante samarbejdspartnere.

Vi arbejder helhedsorienteret med udgangspunkt i ICF. Du kan læse mere om Kommunikationscentret her. (http://www.kc-hil.dk)

Vi ønsker, at du
  • er uddannet logopæd fra Københavns Universitet eller Syddansk Universitet, alternativt speciallærer fra Danmarks Lærerhøjskole
  • har teknologisk viden og flair
  • har erfaringer med alternativ kommunikation og IKT løsninger
  • kan arbejde selvstændigt og holde styr på mange ”løse ender”.

Vi tilbyder
  • en introduktionsperiode, hvor du får mulighed for at følge dine kollegers arbejde
  • et fagligt udfordrende arbejde i et tværfagligt arbejdsmiljø
  • et selvstændigt arbejde, hvor du også er en del af et team
  • en dynamisk arbejdsplads med engagerede og gode kollegaer.

Praktiske oplysninger
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn.

Yderligere oplysninger
kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Mikkel Bregenov-Pedersen, tlf. 72 32 38 70.

Ansøgningsfrist
er senest fredag den 24. maj 2019 kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler forventes at finde sted onsdag den 29. maj 2019.

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

Hillerød KommuneHillerød2019-05-02T00:00:002019-05-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Allerød Kommune søger forsikrings- og risikokonsulent

Teknik og Drift

Allerød
Har du erfaring med risikostyring og forsikring, kan du arbejde strategisk og rådgive på alle niveauer, og har du lyst til at blive en del af kommune i udvikling? Så er det dig, vi søger.Hvem er vi? Allerød Kommune er i fuld udvikling, og er en attr...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

Konsulent til teknologiopgaver - Kommunikationscentret

Hillerød Kommune

Hillerød
Kommunikationscentret søger audiologopæd eller speciallærer til en ledig stilling som IKT-konsulent til vores IKT-team, 37 timer ugentligt fra august 2019 eller snarest herefter.Målgruppen er børn og voksne med behov for IKT løsninger, som følge af ...
Indrykket:2. maj 2019
Udløbsdato:24. maj 2019