Konsulent til borgerkommunikation

Har du erfaring med borgerkommunikation, borgerinddragelse og servicedesign? Er du kreativ, og kan du skabe løsninger sammen med ledere, medarbejdere og borgere? Og vil du være med til at udvikle og professionalisere den måde, vi arbejder med borgerkommunikation på i Guldborgsund Kommune? Så er du måske den rette kandidat til denne nyoprettede stilling.
 
Vi tilbyder:
En spændende stilling i Danmarks sydligste kommune, hvor ambitionsniveauet er højt. Det gælder også i kommunikationsafdelingen, hvor vi arbejder med at rådgive og uddanne organisationen. Vi er p.t. seks konsulenter i afdelingen, som arbejder professionelt og engageret med primært presse- og kommunikationsrådgivning, sociale medier, web og grafisk design. Vi har en uformel omgangstone og har netop slået væggene ned mellem vores kontorer, fordi vi godt kan lide at arbejde sammen. Organisatorisk er vi placeret i Center for Politik & Personale, og vi holder til på rådhuset i Nykøbing Falster.
 
Som borgerkommunikationskonsulent bliver du kommunens skarpeste rådgiver på området. Du skal være med til at sætte en ny retning for, hvordan kontakten med borgerne skal foregå. Du skal også være med til at udvikle nye brugerrejser og løsninger, så borgerne oplever en bedre dialog og kontakt med kommunen. Desuden skal du være med til at styrke det tværgående samarbejde internt i kommunen og nedbryde de klassiske fagsiloer.
 
Som eksempler på arbejdsopgaver kan vi nævne:

  • Rådgivning af organisationen i konkret borgerkommunikation
  • Udvikling af og rådgivning om kanalvalg
  • Udvikling af ny hjemmeside (design, indhold og opbygning)
  • Udvikling af brugerrejser og servicedesign

Vi forventer:
  • At du har en relevant uddannelse inden for kommunikation, antropologi, servicedesign eller lignende
  • At du har erfaring med borgerkommunikation, brugerrejser og servicedesign
  • At du har erfaring med Inddragelse af brugere / brugertest
  • At du er en dygtig og ligefrem kommunikatør, der mestrer det danske sprog
  • At du har erfaring med at gennemføre ændringer i tværfaglige miljøer
  • At du har gennemslagskraft
  • At du er strategisk tænkende
  • At du kan arbejde selvstændigt og er god til at skabe relationer og netværk
Ansættelsesvilkår:
Du ansættes på fuld tid, 37 timer pr. uge, efter gældende overenskomst. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest den 1. oktober 2019.
 
Ansøgningsfrist:
Onsdag den 14. august kl. 23.59.
 
Ansættelsessamtaler:
Første samtalerunde afholdes mandag den 19. august. Anden samtalerunde afholdes torsdag den 22. august.
 
Ansøgningsprocedure:
Send din ansøgning ved at klikke på knappen ’Send ansøgning’ og vedhæft ansøgning og CV.
 
Mere information:
Johanne Andersen, leder af HR & Arbejdsmiljø og Kommunikation, tlf. 29784647
Jette Eklundh Christensen, webmaster, tlf. 25180187
Johanne Duus Hornemann, kommunikationskonsulent, tlf. 50528483


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050650Phoenix-a923c0d212019-06-28T12:01:03.630Konsulent til borgerkommunikationHar du erfaring med borgerkommunikation, borgerinddragelse og servicedesign? Er du kreativ, og kan du skabe løsninger sammen med ledere, medarbejdere og borgere? Og vil du være med til at udvikle og professionalisere den måde, vi arbejder med borgerkommunikation på i Guldborgsund Kommune? Så er du måske den rette kandidat til denne nyoprettede stilling.
 
Vi tilbyder:
En spændende stilling i Danmarks sydligste kommune, hvor ambitionsniveauet er højt. Det gælder også i kommunikationsafdelingen, hvor vi arbejder med at rådgive og uddanne organisationen. Vi er p.t. seks konsulenter i afdelingen, som arbejder professionelt og engageret med primært presse- og kommunikationsrådgivning, sociale medier, web og grafisk design. Vi har en uformel omgangstone og har netop slået væggene ned mellem vores kontorer, fordi vi godt kan lide at arbejde sammen. Organisatorisk er vi placeret i Center for Politik & Personale, og vi holder til på rådhuset i Nykøbing Falster.
 
Som borgerkommunikationskonsulent bliver du kommunens skarpeste rådgiver på området. Du skal være med til at sætte en ny retning for, hvordan kontakten med borgerne skal foregå. Du skal også være med til at udvikle nye brugerrejser og løsninger, så borgerne oplever en bedre dialog og kontakt med kommunen. Desuden skal du være med til at styrke det tværgående samarbejde internt i kommunen og nedbryde de klassiske fagsiloer.
 
Som eksempler på arbejdsopgaver kan vi nævne:
  • Rådgivning af organisationen i konkret borgerkommunikation
  • Udvikling af og rådgivning om kanalvalg
  • Udvikling af ny hjemmeside (design, indhold og opbygning)
  • Udvikling af brugerrejser og servicedesign

Vi forventer:
  • At du har en relevant uddannelse inden for kommunikation, antropologi, servicedesign eller lignende
  • At du har erfaring med borgerkommunikation, brugerrejser og servicedesign
  • At du har erfaring med Inddragelse af brugere / brugertest
  • At du er en dygtig og ligefrem kommunikatør, der mestrer det danske sprog
  • At du har erfaring med at gennemføre ændringer i tværfaglige miljøer
  • At du har gennemslagskraft
  • At du er strategisk tænkende
  • At du kan arbejde selvstændigt og er god til at skabe relationer og netværk
Ansættelsesvilkår:
Du ansættes på fuld tid, 37 timer pr. uge, efter gældende overenskomst. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest den 1. oktober 2019.
 
Ansøgningsfrist:
Onsdag den 14. august kl. 23.59.
 
Ansættelsessamtaler:
Første samtalerunde afholdes mandag den 19. august. Anden samtalerunde afholdes torsdag den 22. august.
 
Ansøgningsprocedure:
Send din ansøgning ved at klikke på knappen ’Send ansøgning’ og vedhæft ansøgning og CV.
 
Mere information:
Johanne Andersen, leder af HR & Arbejdsmiljø og Kommunikation, tlf. 29784647
Jette Eklundh Christensen, webmaster, tlf. 25180187
Johanne Duus Hornemann, kommunikationskonsulent, tlf. 50528483

Har du erfaring med borgerkommunikation, borgerinddragelse og servicedesign? Er du kreativ, og kan du skabe løsninger sammen med ledere, medarbejdere og borgere? Og vil du være med til at udvikle og professionalisere den måde, vi arbejder med borgerkommunikation på i Guldborgsund Kommune? Så er du måske den rette kandidat til denne nyoprettede stilling. Vi tilbyder:En spændende stilling i Danmarks sydligste kommune, hvor ambitionsniveauet er højt. Det gælder også i kommunikationsafdelingen, hvor vi arbejder med at rådgive og uddanne organisationen. Vi er p.t. seks konsulenter i afdelingen, som arbejder professionelt og engageret med primært presse- og kommunikationsrådgivning, sociale medier, web og grafisk design. Vi har en uformel omgangstone og har netop slået væggene ned mellem vores kontorer, fordi vi godt kan lide at arbejde sammen. Organisatorisk er vi placeret i Center for Politik Personale, og vi holder til på rådhuset i Nykøbing Falster. Som borgerkommunikationskonsulent bliver du kommunens skarpeste rådgiver på området. Du skal være med til at sætte en ny retning for, hvordan kontakten med borgerne skal foregå. Du skal også være med til at udvikle nye brugerrejser og løsninger, så borgerne oplever en bedre dialog og kontakt med kommunen. Desuden skal du være med til at styrke det tværgående samarbejde internt i kommunen og nedbryde de klassiske fagsiloer. Som eksempler på arbejdsopgaver kan vi nævne: Rådgivning af organisationen i konkret borgerkommunikation Udvikling af og rådgivning om kanalvalg Udvikling af ny hjemmeside (design, indhold og opbygning) Udvikling af brugerrejser og servicedesign Vi forventer: At du har en relevant uddannelse inden for kommunikation, antropologi, servicedesign eller lignende At du har erfaring med borgerkommunikation, brugerrejser og servicedesign At du har erfaring med Inddragelse af brugere brugertest At du er en dygtig og ligefrem kommunikatør, der mestrer det danske sprog At du har erfaring med at gennemføre ændringer i tværfaglige miljøer At du har gennemslagskraft At du er strategisk tænkende At du kan arbejde selvstændigt og er god til at skabe relationer og netværk Ansættelsesvilkår:Du ansættes på fuld tid, 37 timer pr. uge, efter gældende overenskomst. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest den 1. oktober 2019. Ansøgningsfrist:Onsdag den 14. august kl. 23.59. Ansættelsessamtaler:Første samtalerunde afholdes mandag den 19. august. Anden samtalerunde afholdes torsdag den 22. august. Ansøgningsprocedure:Send din ansøgning ved at klikke på knappen Send ansøgning og vedhæft ansøgning og CV. Mere information:Johanne Andersen, leder af HR Arbejdsmiljø og Kommunikation, tlf. 29784647Jette Eklundh Christensen, webmaster, tlf. 25180187Johanne Duus Hornemann, kommunikationskonsulent, tlf. 5052848310Phoenixa923c0d2101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-02T00:00:000010https://guldborgsund.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=e6770c0a-5097-4a5e-aac1-20b06de2f3570EuropaDanmarkSjælland & øerLolland & FalsterGuldborgsund3553987Kommunikation11Parkvej 374800Nykøbing FDKDanmarkORS/a923c0d2_logo.gifORS/Small/a923c0d2_logo.gif0
jca@guldborgsund.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent785189EmplyOfir Minimumabea4f7b-d4f9-4e99-a0c2-377237f3e234_971100028-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a923c0d2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a923c0d2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a923c0d2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a923c0d2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/10.jpgHar du ansvar og selvstændighed? Hos Kommunikation søger vi en dygtig medarbejder.12008971Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration362149351Johanne Andersenjca@guldborgsund.dkDanmarkDanmark330058614Konsulent til HR & ArbejdsmiljøBasic Vil du arbejde for at styrke og udvikle det organiserede samarbejde mellem medarbejdere og ledere i hele kommunen gennem MED-systemet? Vil du være med til at sætte arbejdsmiljø på dagsordenen i organisationen som en del af en afdeling med mange forskellige fagligheder? Har du flair for at skabe overblik og kommunikere i et sprog, som alle kan forstå? Så er det måske dig, vi søger som vores nye kollega. HR Arbejdsmiljø søger en konsulent med administrativt koordinerende fokus og gerne med viden og erfaring inden for MED-systemet. Stillingen er tilknyttet HR Arbejdsmiljø i Center for Politik Personale. Som afdeling understøtter vi den fælles kommunale kerneopgave ved at samarbejde med politikere, ledere og medarbejdere om at skabe et velfungerende arbejdsmiljø, samarbejdsmiljø og en velfungerende organisation. Vi har fokus på at handle rettidigt, helhedsorienteret og benytte os af de gode muligheder, som MED-systemet skaber for styrkelse af samarbejde, arbejdsmiljø og generel trivsel. Guldborgsund Kommune har gennem de sidste tre år arbejdet målrettet på at skabe et velfungerende MED-system MED med MENING og søger dig, der ønsker at føre dette videre i samarbejde med afdelingens øvrige konsulenter. Vi tilbyder: Et inspirerende og fagligt udfordrende miljø med fokus på, at vi opnår de bedste resultater ved at tænke på tværs Et alsidigt team, hvor der arbejdes tæt sammen med de øvrige konsulenter i egen og andre afdelinger En afdeling som i det daglige prioriterer det gode arbejdsmiljø En organisation som er med på at tænke i nye løsninger Dine primære arbejdsopgaver vil være: Betjening af Hoved MED-udvalget Forstærke og supplere det eksisterende samarbejde ift. kædetrækket i MED-organisationen Vedligeholdelse og udvikling af vores nye digitale MED-platform KomMED En aktiv funktion i afdelingen i forhold til at sikre struktur, overblik og koordinering af både faste og løbende opgaver Kommunikationsopgaver i form af opdatering på intranettet, udfærdigelse af informationsmateriale, m.m. Udfærdige dagsordenspunkter til direktion og chefgruppe Understøtte afdelingens udfærdigelser af rapporter, såsom den årlige arbejdsmiljøredegørelse F.eks. at lave film, tekster og andet, som kan bruges til videndeling på tværs i organisationen Vi forventer, at du: Har relevant(e) uddannelse(r) og eller har erfaring indenfor HR, arbejdsmiljø og administration Har erfaring med at koordinere, skabe overblik og at du er serviceminded, helhedsorienteret og kan se det vigtige i at skabe løsninger på tværs Kan tænke og arbejde selvstændigt Kan trives i en anerkendende feedbackkultur, hvor vi løbende har fokus på at blive bedre sammen Trives med IT-systemer, kan sætte dig ind i nye systemer hurtigt, og gerne har erfaring med Acadre Er god til at formulere dig i skrift og tale Kan arbejde med deadlines og kan skabe struktur og overblik i det, som nogle gange kan virke komplekst Ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Stillingen er på 37 timer pr. uge med ansættelse pr. 1. oktober 2019.Mere information:Kontakt konsulent Camilla Salimi, HR Arbejdsmiljø, 25180885Kontakt leder af Kommunikation, HR Arbejdsmiljø, Johanne Andersen, 29784647 Ansøgningsfrist: Tirsdag 11. august 2019.Samtaler: Vi afholder første samtale 14. august og 2. samtale 16. august 2019.Ansøgningsprocedure: Send din ansøgning ved at klikke på send ansøgning og vedhæft din ansøgning og dit CV. Vi tager kun i mod elektroniske ansøgninger. Mere om Guldborgsund Kommune: Guldborgsund Kommune har pr. 1. august 2015 indført røgfri arbejdstid. Læs mere om Guldborgsund Kommune på www.guldborgsund.dkVil du arbejde for at styrke og udvikle det organiserede samarbejde mellem medarbejdere og ledere i hele kommunen gennem MED-systemet? Vil du være med til at sætte arbejdsmiljø på dagsordenen i organisationen – som en del af en afdeling med mange forskellige fagligheder? Har du flair for at skabe overblik og kommunikere i et sprog, som alle kan forstå? Så er det måske dig, vi søger som vores nye kollega.
 
HR & Arbejdsmiljø søger en konsulent med administrativt koordinerende fokus og gerne med viden og erfaring inden for MED-systemet. Stillingen er tilknyttet HR & Arbejdsmiljø i Center for Politik & Personale. Som afdeling understøtter vi den fælles kommunale kerneopgave ved at samarbejde med politikere, ledere og medarbejdere om at skabe et velfungerende arbejdsmiljø, samarbejdsmiljø og en velfungerende organisation.
 
Vi har fokus på at handle rettidigt, helhedsorienteret og benytte os af de gode muligheder, som MED-systemet skaber for styrkelse af samarbejde, arbejdsmiljø og generel trivsel.
 
Guldborgsund Kommune har gennem de sidste tre år arbejdet målrettet på at skabe et velfungerende MED-system ”MED med MENING” og søger dig, der ønsker at føre dette videre i samarbejde med afdelingens øvrige konsulenter.
 
Vi tilbyder:
  • Et inspirerende og fagligt udfordrende miljø med fokus på, at vi opnår de bedste resultater ved at tænke på tværs
  • Et alsidigt team, hvor der arbejdes tæt sammen med de øvrige konsulenter i egen og andre afdelinger
  • En afdeling som i det daglige prioriterer det gode arbejdsmiljø
  • En organisation som er med på at tænke i nye løsninger
 
Dine primære arbejdsopgaver vil være:
  • Betjening af Hoved MED-udvalget
  • Forstærke og supplere det eksisterende samarbejde ift. kædetrækket i MED-organisationen
  • Vedligeholdelse og udvikling af vores nye digitale MED-platform KomMED
  • En aktiv funktion i afdelingen i forhold til at sikre struktur, overblik og koordinering af både faste og løbende opgaver
  • Kommunikationsopgaver i form af opdatering på intranettet, udfærdigelse af informationsmateriale, m.m.
  • Udfærdige dagsordenspunkter til direktion og chefgruppe
  • Understøtte afdelingens udfærdigelser af rapporter, såsom den årlige arbejdsmiljøredegørelse
  • F.eks. at lave film, tekster og andet, som kan bruges til videndeling på tværs i organisationen
 
Vi forventer, at du:
  • Har relevant(e) uddannelse(r) og/eller har erfaring indenfor HR, arbejdsmiljø og administration
  • Har erfaring med at koordinere, skabe overblik og at du er serviceminded, helhedsorienteret og kan se det vigtige i at skabe løsninger på tværs 
  • Kan tænke og arbejde selvstændigt
  • Kan trives i en anerkendende feedbackkultur, hvor vi løbende har fokus på at blive bedre sammen
  • Trives med IT-systemer, kan sætte dig ind i nye systemer hurtigt, og gerne har erfaring med Acadre
  • Er god til at formulere dig i skrift og tale
  • Kan arbejde med deadlines og kan skabe struktur og overblik i det, som nogle gange kan virke komplekst
 
Ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Stillingen er på 37 timer pr. uge med ansættelse pr. 1. oktober 2019.

Mere information:
Kontakt konsulent Camilla Salimi, HR & Arbejdsmiljø, 25180885
Kontakt leder af Kommunikation, HR & Arbejdsmiljø, Johanne Andersen, 29784647
 
Ansøgningsfrist:
Tirsdag 11. august 2019.

Samtaler:
Vi afholder første samtale 14. august og 2. samtale 16. august 2019.

Ansøgningsprocedure: Send din ansøgning ved at klikke på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning og dit CV. Vi tager kun i mod elektroniske ansøgninger.
  
Mere om Guldborgsund Kommune:
Guldborgsund Kommune har pr. 1. august 2015 indført røgfri arbejdstid. Læs mere om Guldborgsund Kommune på www.guldborgsund.dk
 

ORS/Small/efb390dd_logo.gifPolitik & PersonaleNykøbing F2019-07-11T16:06:16.0932019-08-11T00:00:00
330053995Ydelseskonsulent til Sygedagpenge & RessourceforløbBasic Ydelseskonsulent til Sygedagpenge Ressourceforløb i Center for Arbejdsmarked Har du lyst til at arbejde og udvikle dig i en travl og spændende stilling som ydelseskonsulent og være med til at yde kommunens borgere en hurtig, effektiv og imødekommende service ved udbetaling af ressourceforløbsydelse og sygedagpenge? Har du lyst til at arbejde i et team med en uformel tone, en høj faglighed og struktureret tilgang til opgaveløsningen? Sygedagpenge Ressourceforløb søger en ydelseskonsulent 37 timer om ugen. Stillingens nøgleopgaver:Udbetaling af ressourceforløbsydelse og sygedagpenge jævnfør Lov om Aktiv Socialpolitik og Sygedagpengeloven, herunder beregninger, indberetninger samt mundtlig og skriftlig vejledning af borgere. Teamets øvrige opgaver:Opkrævning og afregning af mellemkommunal refusion, afstemning af konti, afregning af a-skat samt samarbejde med Kontrolenheden. Vi tilbyder: At du bliver en del af et team på 4 ydelseskonsulenter som indgår i en afdeling på 42 medarbejdere Udfordrende og spændende arbejdsopgaver, der løses både individuelt og i teamet Faglig sparring fra dygtige og kompetente kollegaer Egne sagsstammer efter cpr.fordeling Flextid Faglige kompetencer:Vi forventer, at du: Er kontoruddannet og har relevant erfaring fra det kommunale område Har gode kommunikationsevner såvel skriftlige som mundtlige Har god registreringspraksis samt er struktureret i opgaveløsninger Har godt kendskab til Lov om Aktiv Socialpolitik, Sygedagpengeloven samt til udbetalingssystemerne KMD Aktiv, Opus og E-dagpenge Kan omsætte og formidle lovgivning på området Personlige kompetencer:Vi forventer, at du: Er positiv og lægger vægt på god trivsel og et godt arbejdsklima Kan strukturere og prioritere arbejdsopgaverne Kan arbejde både selvstændigt, systematisk og er omstillingsparat Er god til at skabe en åben og fordomsfri dialog samt indgå i tværfagligt samarbejde, såvel internt som eksternt Er imødekommende og samarbejdsvillig i pressede situationer og ved fravær i teamet Ansættelsesvilkår: Efter gældende overenskomst.Stillingen ønskes besat pr. 1. oktober 2019 eller snarest derefter. Mere information:Har du spørgsmål eller ønsker flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Leder Signe Skovgaard på telefon 5473 2761 eller faglig koordinator Lone Hansen på telefon 54731306. Ansøgningsfrist: Søndag den 18. august 2019. Samtaler: 1. samtale forventes afholdt onsdag den 21. august 2019 og 2. samtale forventes afholdt mandag den 26. august 2019. Ansøgningsprocedure:Send din ansøgning ved at klikke på send ansøgning og vedhæft din ansøgning og dit CV. Vi tager kun imod elektroniske ansøgninger. Mere om Guldborgsund Kommune: Guldborgsund Kommune har pr. 1. august 2015 indført røgfri arbejdstid. Læs mere om Guldborgsund Kommune på www.guldborgsund.dkYdelseskonsulent til Sygedagpenge & Ressourceforløb i Center for Arbejdsmarked
 
Har du lyst til at arbejde og udvikle dig i en travl og spændende stilling som ydelseskonsulent og være med til at yde kommunens borgere en hurtig, effektiv og imødekommende service ved udbetaling af ressourceforløbsydelse og sygedagpenge? 
 
Har du lyst til at arbejde i et team med en uformel tone, en høj faglighed og struktureret tilgang til opgaveløsningen?
 
Sygedagpenge & Ressourceforløb søger en ydelseskonsulent 37 timer om ugen.
 
Stillingens nøgleopgaver:
Udbetaling af ressourceforløbsydelse og sygedagpenge jævnfør Lov om Aktiv Socialpolitik og Sygedagpengeloven, herunder beregninger, indberetninger samt mundtlig og skriftlig vejledning af borgere.
 
Teamets øvrige opgaver:
Opkrævning og afregning af mellemkommunal refusion, afstemning af konti, afregning af a-skat samt samarbejde med Kontrolenheden.
 
Vi tilbyder:
  • At du bliver en del af et team på 4 ydelseskonsulenter som indgår i en afdeling på 42 medarbejdere
  • Udfordrende og spændende arbejdsopgaver, der løses både individuelt og i teamet
  • Faglig sparring fra dygtige og kompetente kollegaer
  • Egne sagsstammer efter cpr.fordeling
  • Flextid
Faglige kompetencer:
Vi forventer, at du:
  • Er kontoruddannet og har relevant erfaring fra det kommunale område
  • Har gode kommunikationsevner – såvel skriftlige som mundtlige
  • Har god registreringspraksis samt er struktureret i opgaveløsninger
  • Har godt kendskab til Lov om Aktiv Socialpolitik, Sygedagpengeloven samt til udbetalingssystemerne KMD Aktiv, Opus og E-dagpenge
  • Kan omsætte og formidle lovgivning på området
 
Personlige kompetencer:
Vi forventer, at du:
  • Er positiv og lægger vægt på god trivsel og et godt arbejdsklima
  • Kan strukturere og prioritere arbejdsopgaverne
  • Kan arbejde både selvstændigt, systematisk og er omstillingsparat
  • Er god til at skabe en åben og fordomsfri dialog samt indgå i tværfagligt samarbejde, såvel internt som eksternt
  • Er imødekommende og samarbejdsvillig i pressede situationer og ved fravær i teamet
Ansættelsesvilkår:
Efter gældende overenskomst.
Stillingen ønskes besat pr. 1. oktober 2019 eller snarest derefter.
 
Mere information:
Har du spørgsmål eller ønsker flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Leder Signe Skovgaard på telefon 5473 2761 eller faglig koordinator Lone Hansen på telefon 54731306.
 
Ansøgningsfrist:
Søndag den 18. august 2019.
 
Samtaler:
1. samtale forventes afholdt onsdag den 21. august 2019 og 2. samtale forventes afholdt mandag den 26. august 2019.
 
Ansøgningsprocedure:
Send din ansøgning ved at klikke på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning og dit CV. Vi tager kun imod elektroniske ansøgninger.
 
Mere om Guldborgsund Kommune:
Guldborgsund Kommune har pr. 1. august 2015 indført røgfri arbejdstid. Læs mere om Guldborgsund Kommune på www.guldborgsund.dk

ORS/Small/46aec209_logo.gifSygedagpenge & RessourceforløbNykøbing F2019-07-04T10:00:17.3272019-08-08T00:00:00
330059028FOA Guldborgsund søger konsulentProfile Har du lyst til at sætte det enkelte medlem i centrum, har du en positiv indstilling og værdier som tillid, ansvarlighed, empati, respekt og professionalisme.Så er du måske vores nye medarbejder, som står parat til at hjælpe vores medlemmer og tillidsvalgte i en travl hverdag. Du skal have et afklaret forhold til fagbevægelsen.Dine primære opgaver bliver: Sagsbehandling, forhandling og aftaleindgåelse inden for FOA`s område Rådgivning til medlemmer og tillidsvalgte i ansættelsesforhold, løn- og arbejdstidssager på det Regionale, Kommunale og Private område Samarbejde med sektorformænd tillidsvalgte på den enkelte arbejdsplads Ad hoc-opgaver på tværs i afdelingen Dine kvalifikationer er: Gode forhandlingsevner Gode skriftlige og mundtlige formuleringsevner IT-kundskaber på brugerniveau Erfaring fra lignende arbejdsområde Evnen til at arbejde i en uforudsigelig hverdag Fokus på muligheder og løsninger frem for begrænsninger Du er i besiddelse af humor Du skal både kunne arbejde selvstændigt og samarbejde med dine kolleger, være god til at planlægge og kunne have mange bolde i luften samtidigt.Du skal være dygtig til at omsætte jura til praksis og da vi er en mindre FOA-afdeling skal du forvente afløsning på andre arbejdsområder såsom pasning af vores reception mm.Vi forventer at du kan stille egen bil til rådighed til møder samtaler ud af huset og km-godtgørelse afregnes efter statens takster.Vi tilbyder: En arbejdsplads, hvor man kan få lov til at udfolde sine kvalifikationer i en spændende, men også hektisk hverdag.37 timers arbejdsuge incl. frokost, 6 ugers ferie og 1 FOA-uge.Lønnen er på grundløn trin 43 et funktionstillæg for fleksibilitet på 1.975 kr. pr. måned (00-niveau).Ansættelsesstedet er Gaabensevej 116, 4800 Nykøbing FDer kan forekomme mødeaktivitet uden for normal arbejdstid.Ønsker du flere oplysninger om stillingen, er du meget velkommen til at kontakteformand Bodil Marker tlf. 4697 1748 eller næstformand Lena Havsteen tlf. 4697 1752.Ansøgningsfristen er mandag den 19. august 2019 kl. 09.00.Vi afholder ansættelsessamtaler tirsdag den 27. august 2019Har du lyst til at sætte det enkelte medlem i centrum, har du en positiv indstilling og værdier som tillid, ansvarlighed, empati, respekt og professionalisme.
Så er du måske vores nye medarbejder, som står parat til at hjælpe vores medlemmer og tillidsvalgte i en travl hverdag. Du skal have et afklaret forhold til fagbevægelsen.

Dine primære opgaver bliver:
  • Sagsbehandling, forhandling og aftaleindgåelse inden for FOA`s område
  • Rådgivning til medlemmer og tillidsvalgte i ansættelsesforhold, løn- og arbejdstidssager på det Regionale, Kommunale og Private område
  • Samarbejde med sektorformænd/tillidsvalgte på den enkelte arbejdsplads
  • Ad hoc-opgaver på tværs i afdelingen

Dine kvalifikationer er:
  • Gode forhandlingsevner
  • Gode skriftlige og mundtlige formuleringsevner
  • IT-kundskaber på brugerniveau
  • Erfaring fra lignende arbejdsområde
  • Evnen til at arbejde i en uforudsigelig hverdag
  • Fokus på muligheder og løsninger frem for begrænsninger
  • Du er i besiddelse af humor

Du skal både kunne arbejde selvstændigt og samarbejde med dine kolleger, være god til at planlægge og kunne have mange bolde i luften samtidigt.
Du skal være dygtig til at omsætte jura til praksis og da vi er en mindre FOA-afdeling skal du forvente afløsning på andre arbejdsområder såsom pasning af vores reception mm.
Vi forventer at du kan stille egen bil til rådighed til møder/samtaler ud af huset og km-godtgørelse afregnes efter statens takster.

Vi tilbyder:
En arbejdsplads, hvor man kan få lov til at udfolde sine kvalifikationer i en spændende, men også hektisk hverdag.
37 timers arbejdsuge incl. frokost, 6 ugers ferie og 1 FOA-uge.
Lønnen er på grundløn trin 43 + et funktionstillæg for fleksibilitet på 1.975 kr. pr. måned (00-niveau).
Ansættelsesstedet er Gaabensevej 116, 4800 Nykøbing F

Der kan forekomme mødeaktivitet uden for normal arbejdstid.

Ønsker du flere oplysninger om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte
formand Bodil Marker tlf. 4697 1748 eller næstformand Lena Havsteen tlf. 4697 1752.

Ansøgningsfristen er mandag den 19. august 2019 kl. 09.00.
Vi afholder ansættelsessamtaler tirsdag den 27. august 2019

ORS/Small/5bba83f4_logo.jpegFOA Guldborgsund - Faglig afdelingNykøbing F2019-07-12T12:01:14.3072019-08-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Konsulent til HR & Arbejdsmiljø

Politik & Personale

Nykøbing F
Vil du arbejde for at styrke og udvikle det organiserede samarbejde mellem medarbejdere og ledere i hele kommunen gennem MED-systemet? Vil du være med til at sætte arbejdsmiljø på dagsordenen i organisationen som en del af en afdeling med mange fors...
Indrykket:11. juli 2019
Udløbsdato:11. august 2019

Ydelseskonsulent til Sygedagpenge & Ressourceforløb

Sygedagpenge & Ressourceforløb

Nykøbing F
Ydelseskonsulent til Sygedagpenge Ressourceforløb i Center for Arbejdsmarked Har du lyst til at arbejde og udvikle dig i en travl og spændende stilling som ydelseskonsulent og være med til at yde kommunens borgere en hurtig, effektiv og imødekommend...
Indrykket:4. juli 2019
Udløbsdato:8. august 2019

FOA Guldborgsund søger konsulent

FOA Guldborgsund - Faglig afdeling

Nykøbing F
Har du lyst til at sætte det enkelte medlem i centrum, har du en positiv indstilling og værdier som tillid, ansvarlighed, empati, respekt og professionalisme.Så er du måske vores nye medarbejder, som står parat til at hjælpe vores medlemmer og tilli...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:19. august 2019