Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Konsulent til Intern Vikarservice på Herlev og Gentofte Hospital

Alle som kender dig ved, hvor optaget du er af at yde god service. Hos os har du alle muligheder for det – et sted hvor det virkelig betyder noget!

Motiveres du af en hverdag, hvor du er med til at sikre en solid drift og samtidig er med til at udvikle nye løsninger for driften? Så er du måske vores nye kollega!

Vi søger en konsulent til en fast stilling på 37 timer/ugen.

Om stillingen:

Intern Vikarservice er en del af Organisationsenheden, en enhed der arbejder fokuseret med både drift- og udviklingsopgaver og som er stolt over sin faglighed og helhedsorienterede tilgang til opgaverne. Alle konsulenter arbejder med selvstændigt ansvar for sine opgaver, med stor fleksibilitet og vide rammer for opgaveløsning. Enheden fremhæver selv det gode kollegaskab og mulighederne for at levere faglig kvalitet – samt det, at man anerkendes for sit arbejde.

Vikarservice vigtigste opgave er at levere vikarer til hospitalets kliniske afdelinger ved både planlagte og akut opståede behov. Vikarservice har derfor stor betydning for understøttelsen af hospitalets ambition om ’Godt Behandlet’.

Du får et rigtigt tæt samarbejde med to andre konsulenter. Sammen driver I Vikarservice (i dagtimerne) igennem tæt koordination med afdelingerne og de ca. 200 tilknyttede vikarer.

Udover opgaverne i Vikarservice, får du mulighed for at deltage i enhedens andre opgaver og tværfaglige udviklingsarbejde. Der er med andre ord rig mulighed for at lære nyt og bringe dine kompetencer i spil i vores mangeartede opgaver.

Du samarbejder med hospitalets ledelser, medarbejdere og vikarer og har desuden samarbejdspartnere på tværs i regionen og på de øvrige hospitaler. Du referer til chefen for Organisationsenheden.

Hovedopgaver:

Servicering af hospitalets afdelinger, herunder:

  • Daglig kontakt med hospitalets ledelser og vagtplanlæggere ift. afdækning af behov for assistance ved både planlagte og akutte behov
  • Booking af vikarer igennem elektroniske bookingsystemer
Rekruttering og fastholdelse af vikarer, herunder:

  • Ansættelser (rekruttering A-Z) samt introduktion og undervisning (onboarding)
  • Vejledning fx omkring overenskomstforhold, arbejdstidsregler og retningslinjer samt brug af IT-systemer
  • Rådgivning fx omkring kompetenceudvikling og kursusdeltagelse samt ansættelsesmuligheder på hospitalet
  • Systematisering af vores dataindsamling fx omkring vikardækning, kompetencebehov og arbejdsmiljødata mhp. at kvalificere, tilpasse og udvikle vores vikardækning
  • Opdatering af vikardatabasen
  • Trivsel- og sygefraværssamtaler samt evt. konflikthåndtering
  • Lønadministration
  • Idéudvikling af nye fastholdelsesinitiativer
Deltage i andre tværfaglige opgaver og projekter indenfor enhedens arbejdsfelt, herunder:

  • Agere kursusadministrator på hospitalets kursusportalsystem, og bl.a. vejlede hospitalets lokale kursusadministratorer og nøglepersoner
  • Bidrage til den igangværende implementering af et nyt bookingsystem
  • Deltage i netværksarbejde med andre vikarservices
Kvalifikationer:

Du:

  • har gerne en sundhedsfaglig baggrund og indgående kendskab til den kliniske hverdag
  • er udpræget serviceorienteret, men ikke ’overservicerende’
  • samarbejder og kommunikerer godt med både ledere og vikarer, og du motiveres af at finde løsninger – både langsigtede og de akut opståede
  • arbejder målrettet og struktureret, så dine opgaver løses fuldt og indenfor aftalerne med dine samarbejdspartnere
  • arbejder selvstændigt, i et lille team hvor I arbejder mod fælles mål og sammen tilrettelægger arbejdsdage og opgaver
  • har erfaring med flere af ovenstående opgaver, evt. fra lignende stilling
  • har erfaring og flair for at arbejde med IT
  • har evnen til at se opgaver i et bredt perspektiv og lyst til at knytte din viden og dine kompetencer til andre dele af enhedens arbejde
  • har evt. erfaring med vagtplanlægning
Vi tilbyder:

  • en spændende og varieret stilling og hverdag med en bred kontaktflade på tværs af hospitalet
  • et tværfagligt miljø og et tæt samarbejde med dedikerede kolleger, hvor der er plads til sparring i hverdagen
  • Mulighed for at lære nyt og involvere sig i andre typer opgaver, hvor du kan bringe dine forskellige kompetencer i spil
  • en ambitiøs tilgang til vores fælles opgaver og mål med et ønske om at levere de bedste ydelser til de kliniske afdelinger
  • et målrettet introduktionsforløb tilpasset dit behov
Om os:

Organisationsenheden er en del af afdelingen for Patientforløb og Organisation. Vi er 15 erfarne konsulenter, der arbejder med HR, arbejdsmiljø, uddannelse og kompetenceudvikling. Derudover er hospitalets Interne vikarservice forankret i enheden. Vi arbejder med udgangspunkt fra vores Gentofte lokalitet, men har også aktivitet på Herlev lokaliteten.

Patientforløb og Organisation er en af hospitalets tre stabsafdelinger, der rådgiver Direktionen og understøtter udvikling og drift i de kliniske afdelinger. Afdelingen varetager derudover opgaver inden for kvalitet og patientsikkerhed, sikring af sammenhængende patientforløb, driftsmålstyring, innovation, udvikling af forskningsaktivitet og udvikling af simulations- og træningstilbud til hospitalet.

Yderligere oplysninger:

Stillingen er til besættelse 1. august 2019 eller efter aftale.

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte enhedschef Kim Fischer Nørbjerg på telefon 38 67 30 46 eller konsulent Danielle Albrecht på telefon 38 67 77 38.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Kvalificerede ansøgere uanset køn, alder, religion og etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Ansøgningsfristen er den 16. juni 2019.

Vi afholder første samtalerunde den 19. juni og anden samtalerunde den 21. juni 2019.




Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033851Phoenix-bc5a74d712019-06-04T00:00:00Konsulent til Intern Vikarservice på Herlev og Gentofte HospitalAlle som kender dig ved, hvor optaget du er af at yde god service. Hos os har du alle muligheder for det – et sted hvor det virkelig betyder noget!

Motiveres du af en hverdag, hvor du er med til at sikre en solid drift og samtidig er med til at udvikle nye løsninger for driften? Så er du måske vores nye kollega!

Vi søger en konsulent til en fast stilling på 37 timer/ugen.

Om stillingen:

Intern Vikarservice er en del af Organisationsenheden, en enhed der arbejder fokuseret med både drift- og udviklingsopgaver og som er stolt over sin faglighed og helhedsorienterede tilgang til opgaverne. Alle konsulenter arbejder med selvstændigt ansvar for sine opgaver, med stor fleksibilitet og vide rammer for opgaveløsning. Enheden fremhæver selv det gode kollegaskab og mulighederne for at levere faglig kvalitet – samt det, at man anerkendes for sit arbejde.

Vikarservice vigtigste opgave er at levere vikarer til hospitalets kliniske afdelinger ved både planlagte og akut opståede behov. Vikarservice har derfor stor betydning for understøttelsen af hospitalets ambition om ’Godt Behandlet’.

Du får et rigtigt tæt samarbejde med to andre konsulenter. Sammen driver I Vikarservice (i dagtimerne) igennem tæt koordination med afdelingerne og de ca. 200 tilknyttede vikarer.

Udover opgaverne i Vikarservice, får du mulighed for at deltage i enhedens andre opgaver og tværfaglige udviklingsarbejde. Der er med andre ord rig mulighed for at lære nyt og bringe dine kompetencer i spil i vores mangeartede opgaver.

Du samarbejder med hospitalets ledelser, medarbejdere og vikarer og har desuden samarbejdspartnere på tværs i regionen og på de øvrige hospitaler. Du referer til chefen for Organisationsenheden.

Hovedopgaver:

Servicering af hospitalets afdelinger, herunder:

  • Daglig kontakt med hospitalets ledelser og vagtplanlæggere ift. afdækning af behov for assistance ved både planlagte og akutte behov
  • Booking af vikarer igennem elektroniske bookingsystemer
Rekruttering og fastholdelse af vikarer, herunder:

  • Ansættelser (rekruttering A-Z) samt introduktion og undervisning (onboarding)
  • Vejledning fx omkring overenskomstforhold, arbejdstidsregler og retningslinjer samt brug af IT-systemer
  • Rådgivning fx omkring kompetenceudvikling og kursusdeltagelse samt ansættelsesmuligheder på hospitalet
  • Systematisering af vores dataindsamling fx omkring vikardækning, kompetencebehov og arbejdsmiljødata mhp. at kvalificere, tilpasse og udvikle vores vikardækning
  • Opdatering af vikardatabasen
  • Trivsel- og sygefraværssamtaler samt evt. konflikthåndtering
  • Lønadministration
  • Idéudvikling af nye fastholdelsesinitiativer
Deltage i andre tværfaglige opgaver og projekter indenfor enhedens arbejdsfelt, herunder:

  • Agere kursusadministrator på hospitalets kursusportalsystem, og bl.a. vejlede hospitalets lokale kursusadministratorer og nøglepersoner
  • Bidrage til den igangværende implementering af et nyt bookingsystem
  • Deltage i netværksarbejde med andre vikarservices
Kvalifikationer:

Du:

  • har gerne en sundhedsfaglig baggrund og indgående kendskab til den kliniske hverdag
  • er udpræget serviceorienteret, men ikke ’overservicerende’
  • samarbejder og kommunikerer godt med både ledere og vikarer, og du motiveres af at finde løsninger – både langsigtede og de akut opståede
  • arbejder målrettet og struktureret, så dine opgaver løses fuldt og indenfor aftalerne med dine samarbejdspartnere
  • arbejder selvstændigt, i et lille team hvor I arbejder mod fælles mål og sammen tilrettelægger arbejdsdage og opgaver
  • har erfaring med flere af ovenstående opgaver, evt. fra lignende stilling
  • har erfaring og flair for at arbejde med IT
  • har evnen til at se opgaver i et bredt perspektiv og lyst til at knytte din viden og dine kompetencer til andre dele af enhedens arbejde
  • har evt. erfaring med vagtplanlægning
Vi tilbyder:

  • en spændende og varieret stilling og hverdag med en bred kontaktflade på tværs af hospitalet
  • et tværfagligt miljø og et tæt samarbejde med dedikerede kolleger, hvor der er plads til sparring i hverdagen
  • Mulighed for at lære nyt og involvere sig i andre typer opgaver, hvor du kan bringe dine forskellige kompetencer i spil
  • en ambitiøs tilgang til vores fælles opgaver og mål med et ønske om at levere de bedste ydelser til de kliniske afdelinger
  • et målrettet introduktionsforløb tilpasset dit behov
Om os:

Organisationsenheden er en del af afdelingen for Patientforløb og Organisation. Vi er 15 erfarne konsulenter, der arbejder med HR, arbejdsmiljø, uddannelse og kompetenceudvikling. Derudover er hospitalets Interne vikarservice forankret i enheden. Vi arbejder med udgangspunkt fra vores Gentofte lokalitet, men har også aktivitet på Herlev lokaliteten.

Patientforløb og Organisation er en af hospitalets tre stabsafdelinger, der rådgiver Direktionen og understøtter udvikling og drift i de kliniske afdelinger. Afdelingen varetager derudover opgaver inden for kvalitet og patientsikkerhed, sikring af sammenhængende patientforløb, driftsmålstyring, innovation, udvikling af forskningsaktivitet og udvikling af simulations- og træningstilbud til hospitalet.

Yderligere oplysninger:

Stillingen er til besættelse 1. august 2019 eller efter aftale.

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte enhedschef Kim Fischer Nørbjerg på telefon 38 67 30 46 eller konsulent Danielle Albrecht på telefon 38 67 77 38.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Kvalificerede ansøgere uanset køn, alder, religion og etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Ansøgningsfristen er den 16. juni 2019.

Vi afholder første samtalerunde den 19. juni og anden samtalerunde den 21. juni 2019.



2019-06-17T00:55:51.853 Alle som kender dig ved, hvor optaget du er af at yde god service. Hos os har du alle muligheder for det et sted hvor det virkelig betyder noget! Motiveres du af en hverdag, hvor du er med til at sikre en solid drift og samtidig er med til at udvikle nye løsninger for driften? Så er du måske vores nye kollega! Vi søger en konsulent til en fast stilling på 37 timer ugen. Om stillingen: Intern Vikarservice er en del af Organisationsenheden, en enhed der arbejder fokuseret med både drift- og udviklingsopgaver og som er stolt over sin faglighed og helhedsorienterede tilgang til opgaverne. Alle konsulenter arbejder med selvstændigt ansvar for sine opgaver, med stor fleksibilitet og vide rammer for opgaveløsning. Enheden fremhæver selv det gode kollegaskab og mulighederne for at levere faglig kvalitet samt det, at man anerkendes for sit arbejde. Vikarservice vigtigste opgave er at levere vikarer til hospitalets kliniske afdelinger ved både planlagte og akut opståede behov. Vikarservice har derfor stor betydning for understøttelsen af hospitalets ambition om Godt Behandlet . Du får et rigtigt tæt samarbejde med to andre konsulenter. Sammen driver I Vikarservice (i dagtimerne) igennem tæt koordination med afdelingerne og de ca. 200 tilknyttede vikarer. Udover opgaverne i Vikarservice, får du mulighed for at deltage i enhedens andre opgaver og tværfaglige udviklingsarbejde. Der er med andre ord rig mulighed for at lære nyt og bringe dine kompetencer i spil i vores mangeartede opgaver. Du samarbejder med hospitalets ledelser, medarbejdere og vikarer og har desuden samarbejdspartnere på tværs i regionen og på de øvrige hospitaler. Du referer til chefen for Organisationsenheden. Hovedopgaver: Servicering af hospitalets afdelinger, herunder: Daglig kontakt med hospitalets ledelser og vagtplanlæggere ift. afdækning af behov for assistance ved både planlagte og akutte behov Booking af vikarer igennem elektroniske bookingsystemer Rekruttering og fastholdelse af vikarer, herunder: Ansættelser (rekruttering A-Z) samt introduktion og undervisning (onboarding) Vejledning fx omkring overenskomstforhold, arbejdstidsregler og retningslinjer samt brug af IT-systemer Rådgivning fx omkring kompetenceudvikling og kursusdeltagelse samt ansættelsesmuligheder på hospitalet Systematisering af vores dataindsamling fx omkring vikardækning, kompetencebehov og arbejdsmiljødata mhp. at kvalificere, tilpasse og udvikle vores vikardækning Opdatering af vikardatabasen Trivsel- og sygefraværssamtaler samt evt. konflikthåndtering Lønadministration Idéudvikling af nye fastholdelsesinitiativer Deltage i andre tværfaglige opgaver og projekter indenfor enhedens arbejdsfelt, herunder: Agere kursusadministrator på hospitalets kursusportalsystem, og bl.a. vejlede hospitalets lokale kursusadministratorer og nøglepersoner Bidrage til den igangværende implementering af et nyt bookingsystem Deltage i netværksarbejde med andre vikarservices Kvalifikationer: Du: har gerne en sundhedsfaglig baggrund og indgående kendskab til den kliniske hverdag er udpræget serviceorienteret, men ikke overservicerende samarbejder og kommunikerer godt med både ledere og vikarer, og du motiveres af at finde løsninger både langsigtede og de akut opståede arbejder målrettet og struktureret, så dine opgaver løses fuldt og indenfor aftalerne med dine samarbejdspartnere arbejder selvstændigt, i et lille team hvor I arbejder mod fælles mål og sammen tilrettelægger arbejdsdage og opgaver har erfaring med flere af ovenstående opgaver, evt. fra lignende stilling har erfaring og flair for at arbejde med IT har evnen til at se opgaver i et bredt perspektiv og lyst til at knytte din viden og dine kompetencer til andre dele af enhedens arbejde har evt. erfaring med vagtplanlægning Vi tilbyder: en spændende og varieret stilling og hverdag med en bred kontaktflade på tværs af hospitalet et tværfagligt miljø og et tæt samarbejde med dedikerede kolleger, hvor der er plads til sparring i hverdagen Mulighed for at lære nyt og involvere sig i andre typer opgaver, hvor du kan bringe dine forskellige kompetencer i spil en ambitiøs tilgang til vores fælles opgaver og mål med et ønske om at levere de bedste ydelser til de kliniske afdelinger et målrettet introduktionsforløb tilpasset dit behov Om os: Organisationsenheden er en del af afdelingen for Patientforløb og Organisation. Vi er 15 erfarne konsulenter, der arbejder med HR, arbejdsmiljø, uddannelse og kompetenceudvikling. Derudover er hospitalets Interne vikarservice forankret i enheden. Vi arbejder med udgangspunkt fra vores Gentofte lokalitet, men har også aktivitet på Herlev lokaliteten. Patientforløb og Organisation er en af hospitalets tre stabsafdelinger, der rådgiver Direktionen og understøtter udvikling og drift i de kliniske afdelinger. Afdelingen varetager derudover opgaver inden for kvalitet og patientsikkerhed, sikring af sammenhængende patientforløb, driftsmålstyring, innovation, udvikling af forskningsaktivitet og udvikling af simulations- og træningstilbud til hospitalet. Yderligere oplysninger: Stillingen er til besættelse 1. august 2019 eller efter aftale. Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte enhedschef Kim Fischer Nørbjerg på telefon 38 67 30 46 eller konsulent Danielle Albrecht på telefon 38 67 77 38. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Kvalificerede ansøgere uanset køn, alder, religion og etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Ansøgningsfristen er den 16. juni 2019. Vi afholder første samtalerunde den 19. juni og anden samtalerunde den 21. juni 2019.11jobnetbc5a74d7100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=218642&DepartmentId=18491&MediaId=4718&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofte3536953Gentofte Hospital11Kildegårdsvej 282900Hellerup38673046DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent769593JobNet4997074499707410028-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bc5a74d7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=bc5a74d7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bc5a74d7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bc5a74d7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgKonsulent til Intern Vikarservice på Herlev og Gentofte Hospital12007991Dansk3Læse/ tale343113Overassistent5Kontor og administration361938542kim.fischer.noerbjerg@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark330087018Administrativ medarbejder til Sekretariatet i Center for Job, Uddannelse og BorgerserviceRobot Hvis du trives i en travl hverdag med mange forskellige opgaver samt besidder evnen til at sikre en velkørende drift, er du medarbejderen vi leder efter til Sekretariatet i Center for Job, Uddannelse og Borgerservice i Herlev Kommune. Vi søger en kollega til Sekretariatet i Center for Job, Uddannelse og Borgerservice (JUB) i Herlev Kommune. Som administrativ medarbejder i Sekretariatet er din vigtigste opgave at understøtte driften i resten af centeret. Det kan være alt fra betaling af regninger og kontrol af forskellige ordninger på beskæftigelsesområdet. Om stillingen Du vil blive en del af et sammentømret og velkørende team med otte medarbejdere, hvor der er højt til loftet og medbestemmelse over egne opgaver. Hverdagen er travl med mange forskelligartede opgaver, som løses i fælleskab. Dine opgaver vil være: Bogføring af fakturaer i OPUSBeregning og refusion af løntilskud og fleksjobBorgerbetjeningHolde sig opdateret på lovgivningen på beskæftigelsesområdet og indarbejde de mulige ændringer i de eksisterende arbejdsgange Beskæftigelsesområdet er altid under forandring og har stor politisk bevågenhed, så der er altid nye opgaver at byde ind på. Opgaveporteføljen vil således kunne ændre sig henover tid. Vi arbejder generelt hen imod et stort kendskab til hinandens arbejdsopgaver for at skabe fleksibilitet i opgaveløsningen og den nødvendige sparring og videreudvikling. Om dig Du har ideelt relevant erfaring fra lignende stillinger, erfaring med beskæftigelseslovgivningen og gerne en overbygning i form af kommunom, administrationsbachelor eller lignende. Hvis du er en dygtig nyuddannet vil du også kunne komme i betragtning til stillingen. Vi leder efter en medarbejder, der formår at omsætte teori til praksis og som ikke er bange for at gribe bolden løse opgaven. Herlev Kommune tilbyder En fast stilling på 37 timerTydelig og nærværende ledelseMange forskelligartede opgaverGode kollegaer med et stort engagementFlekstidsordning Yderligere oplysninger Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne i Ny Løn. Nysgerrig efter yderligere oplysninger? Så er du velkommen til at kontakte leder af Sekretariatet Peter Aagaard Schultz tlf.: 21 22 76 56Hvis du trives i en travl hverdag med mange forskellige opgaver samt besidder evnen til at sikre en velkørende drift, er du medarbejderen vi leder efter til Sekretariatet i Center for Job, Uddannelse og Borgerservice i Herlev Kommune. 

Vi søger en kollega til Sekretariatet i Center for Job, Uddannelse og Borgerservice (JUB) i Herlev Kommune. Som administrativ medarbejder i Sekretariatet er din vigtigste opgave at understøtte driften i resten af centeret. Det kan være alt fra betaling af regninger og kontrol af forskellige ordninger på beskæftigelsesområdet.

Om stillingen
Du vil blive en del af et sammentømret og velkørende team med otte medarbejdere, hvor der er højt til loftet og medbestemmelse over egne opgaver. Hverdagen er travl med mange forskelligartede opgaver, som løses i fælleskab.
Dine opgaver vil være:
 
  • Bogføring af fakturaer i OPUS
  • Beregning og refusion af løntilskud og fleksjob
  • Borgerbetjening
  • Holde sig opdateret på lovgivningen på beskæftigelsesområdet og indarbejde de mulige ændringer i de eksisterende arbejdsgange

Beskæftigelsesområdet er altid under forandring og har stor politisk bevågenhed, så der er altid nye opgaver at byde ind på. Opgaveporteføljen vil således kunne ændre sig henover tid. Vi arbejder generelt hen imod et stort kendskab til hinandens arbejdsopgaver for at skabe fleksibilitet i opgaveløsningen og den nødvendige sparring og videreudvikling. 

Om dig
Du har ideelt relevant erfaring fra lignende stillinger, erfaring med beskæftigelseslovgivningen og gerne en overbygning i form af kommunom, administrationsbachelor eller lignende. Hvis du er en dygtig nyuddannet vil du også kunne komme i betragtning til stillingen. Vi leder efter en medarbejder, der formår at omsætte teori til praksis og som ikke er bange for at gribe bolden løse opgaven.

Herlev Kommune tilbyder
 
  • En fast stilling på 37 timer
  • Tydelig og nærværende ledelse
  • Mange forskelligartede opgaver
  • Gode kollegaer med et stort engagement
  • Flekstidsordning
  •  
Yderligere oplysninger
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne i Ny Løn.

Nysgerrig efter yderligere oplysninger? Så er du velkommen til at kontakte leder af Sekretariatet Peter Aagaard Schultz tlf.: 21 22 76 56  
 

Center for Job, Unge og BorgerserviceHerlev2019-09-10T00:00:002019-09-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Administrativ medarbejder til Sekretariatet i Center for Job, Uddannelse og Borgerservice

Center for Job, Unge og Borgerservice

Herlev
Hvis du trives i en travl hverdag med mange forskellige opgaver samt besidder evnen til at sikre en velkørende drift, er du medarbejderen vi leder efter til Sekretariatet i Center for Job, Uddannelse og Borgerservice i Herlev Kommune. Vi søger en ko...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:27. september 2019