Kontor-/bogholderiassistent

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ehlers-Danlos Foreningen i Danmark søger en administrativ medarbejder til en nyoprettet stilling.

Ehlers-Danlos foreningen i Danmark er en patientforening med ca. 500 medlemskaber, som dækker over ca. 750 medlemmer. Dette tal dækker over personer med Ehlers-Danlos syndrom, pårørende og støttemedlemmer. Foreningens højeste myndighed er en valgt bestyrelse på 7 personer + 2 suppleanter som alle arbejder frivilligt.

Stillingen ønskes besat af en person på fleksjob med en arbejdstid på 12 til 15 timer om ugen.
Det forventes at du har mulighed for at arbejde hjemmefra, da foreningen ikke har fysiske rammer der kan stilles til rådighed. Der vil blive stillet computer, printer, mv. til rådighed.
Det forventes at du at kan arbejde selvstændigt ud fra en nærmere aftalt jobbeskrivelse. Du vil referere til foreningens formand, kasserer og næstformand, som også udgør foreningens forretningsudvalg. I det daglige arbejde vil du skulle samarbejde med kassereren, og du skal derfor forvente, at der kan forekomme arbejde om aftenen og i weekenderne.

Vi søger en erfaren assistent, bogholder eller tilsvarende med kendskab til Office365, regnskabsprogrammet Winkas, og en habil bruger af IT, gerne superbruger i Excel, og som har en god systemforståelse.

Dit daglige arbejde vil bl.a. bestå af følgende:
-       Betaling af indkommende fakturaer
-       Bogføring af bilag
-       Udbetaling af kørselsgodtgørelse vedrørende bestyrelsen og oplægsholdere m.v.
-       Opkrævning af kontingent
-       Udsendelse af rykkere efter saldoliste
-       Ajourføring af medlemskartotek
-       Oprettelse af nye medlemmer
-       Ajourføring vedrørende udmeldte medlemmer
-       Udstedelse af faktura til medlemmer vedrørende arrangementer og samarbejdsaftaler
-       Modtagelse af gavebeviser og udarbejdelse af liste til Skat
-       Indberetning af gavebeviser

I samarbejde med kassereren skal du løse følgende opgaver:
-       Udarbejdelse af regnskab vedrørende arrangementer (fordeling mellem puljer)
-       Ajourføring af bilag vedrørende Hvidvaskningsloven vedrørende Danske Bank, Mobilepay, osv.
-       Kontakt bogholder og revisor
-       Kontakt til Danske Bank
-       Kontakt til Mobilepay
-       Kontakt til MasterCards (tidligere nets)
-       Kontakt til Winkas
-       Udarbejdelse af regnskab vedrørende følgende puljer; Handicappuljen, Aktivitetspuljen, Drifts-puljen og momskompensation
-       Klargøring af årsregnskab til revisor

Vi ønsker en tiltrædelse hurtigst muligt og gerne senest pr. 1. august 2022.
Skulle ovenstående have din interesse, vil det glæde os at modtage din ansøgning. Ansættelsessamtaler vil foregå løbende og foregå online over zoom. Løn og ansættelsesvilkår aftales nærmere.

Din ansøgning skal sendes pr. mail til formand Kristina Harbo Højfeldt på formand@ehlers-danlos.dk

Har du behov for yderligere oplysninger, kan du kontakte foreningsudvalget pr. mail:
Kristina Harbo Højfeldt, formand                                                formand@ehlers-danlos.dk
Anita Dick-Nielsen, kasserer                                                      kasserer@ehlers-danlos.dk
Caroline Frølich Rosenkilde, næstformand                               cfr@ehlers-danlos.dk

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Kontor-/bogholderiassistent

Ehlers-Danlos Foreningen i Danmark søger en administrativ medarbejder til en nyoprettet stilling.

Ehlers-Danlos foreningen i Danmark er en patientforening med ca. 500 medlemskaber, som dækker over ca. 750 medlemmer. Dette tal dækker over personer med Ehlers-Danlos syndrom, pårørende og støttemedlemmer. Foreningens højeste myndighed er en valgt bestyrelse på 7 personer + 2 suppleanter som alle arbejder frivilligt.

Stillingen ønskes besat af en person på fleksjob med en arbejdstid på 12 til 15 timer om ugen.
Det forventes at du har mulighed for at arbejde hjemmefra, da foreningen ikke har fysiske rammer der kan stilles til rådighed. Der vil blive stillet computer, printer, mv. til rådighed.
Det forventes at du at kan arbejde selvstændigt ud fra en nærmere aftalt jobbeskrivelse. Du vil referere til foreningens formand, kasserer og næstformand, som også udgør foreningens forretningsudvalg. I det daglige arbejde vil du skulle samarbejde med kassereren, og du skal derfor forvente, at der kan forekomme arbejde om aftenen og i weekenderne.

Vi søger en erfaren assistent, bogholder eller tilsvarende med kendskab til Office365, regnskabsprogrammet Winkas, og en habil bruger af IT, gerne superbruger i Excel, og som har en god systemforståelse.

Dit daglige arbejde vil bl.a. bestå af følgende:
-       Betaling af indkommende fakturaer
-       Bogføring af bilag
-       Udbetaling af kørselsgodtgørelse vedrørende bestyrelsen og oplægsholdere m.v.
-       Opkrævning af kontingent
-       Udsendelse af rykkere efter saldoliste
-       Ajourføring af medlemskartotek
-       Oprettelse af nye medlemmer
-       Ajourføring vedrørende udmeldte medlemmer
-       Udstedelse af faktura til medlemmer vedrørende arrangementer og samarbejdsaftaler
-       Modtagelse af gavebeviser og udarbejdelse af liste til Skat
-       Indberetning af gavebeviser

I samarbejde med kassereren skal du løse følgende opgaver:
-       Udarbejdelse af regnskab vedrørende arrangementer (fordeling mellem puljer)
-       Ajourføring af bilag vedrørende Hvidvaskningsloven vedrørende Danske Bank, Mobilepay, osv.
-       Kontakt bogholder og revisor
-       Kontakt til Danske Bank
-       Kontakt til Mobilepay
-       Kontakt til MasterCards (tidligere nets)
-       Kontakt til Winkas
-       Udarbejdelse af regnskab vedrørende følgende puljer; Handicappuljen, Aktivitetspuljen, Drifts-puljen og momskompensation
-       Klargøring af årsregnskab til revisor

Vi ønsker en tiltrædelse hurtigst muligt og gerne senest pr. 1. august 2022.
Skulle ovenstående have din interesse, vil det glæde os at modtage din ansøgning. Ansættelsessamtaler vil foregå løbende og foregå online over zoom. Løn og ansættelsesvilkår aftales nærmere.

Din ansøgning skal sendes pr. mail til formand Kristina Harbo Højfeldt på formand@ehlers-danlos.dk

Har du behov for yderligere oplysninger, kan du kontakte foreningsudvalget pr. mail:
Kristina Harbo Højfeldt, formand                                                formand@ehlers-danlos.dk
Anita Dick-Nielsen, kasserer                                                      kasserer@ehlers-danlos.dk
Caroline Frølich Rosenkilde, næstformand                               cfr@ehlers-danlos.dk

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.