Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontor og bogholderiassistent

PersonaleBørsen søger for vores kunde Høgh & Sønberg en ansvarsbevidst, struktureret, løsningsorienteret, glad og smilende kontor og bogholderiassistent.

Om Virksomheden:

Høgh og Sønberg er en dynamisk virksomhed med en flad struktur, der har haft stor vækst de sidste par år og fortsat har det.

De er en professionel entreprenør virksomhed, med speciale i at skabe nye løsninger i eksisterende bygninger.

De tilbyder både fag- og totalentrepriser samt renoveringer, til det private marked, boligforeninger og det offentlige.

Jobbeskrivelse:

Du vil blive en del af et team på 3 dygtige og engagerede medarbejdere.

Dine arbejdsopgaver vil være af forskellige karakter inden for administration, bogholderi og generelt kontorarbejde.

Du vil få en stor kontaktflade i henhold til virksomhedens daglige drift, med fokus på følgende opgaver:

  • Oprettelse af småprojekter og fakturering for en del af serviceafdelingen
  • Kreditor + afstemning
  • Bogføring bank/afstemning
  • Debitor – ryk og opfølgning
  • Ansvarlig for vognpark – brændstofkort og forsikringer
  • Dialog med forsikringsselskaber ved forsikringsskader
  • Fakturering
  • Andre kontor- og bogholderiopgaver.
  • Ad hoc opgaver

Faglige og personlige kompetencer:

Du kommer sandsynligvis med erfaring fra en lignende stilling, og har erfaring med NAV. I din hverdag er du i kontakt med både kunder og kollegaer, hvorfor det er afgørende, at du har gode samarbejdsevner og kan kommunikere på tværs af organisationen.

Det er afgørende, at du er selvstændig og struktureret samt når dine opgaver til tiden på en professionel måde. Du er vant til at arbejde med Microsoft Office, og har flair for tal. Desuden er du engageret og bidrager positivt til afdelingen både socialt og fagligt.

Da det kan gå stærkt til tider, skal du kunne holde hovedet koldt i pressede situationer og trives med mange bolde i luften.

Virksomheden tilbyder:

  • En stilling på en uformel arbejdsplads med gode og sociale kollegaer.
  • Et godt og sundt arbejdsmiljø hvor der værnes om de ansatte.
  • Løn efter kvalifikationer.
  • Ansættelse på fuldtid.

Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist.

Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet "søg job"

Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt konsulent Steffen Sørensen fra PersonaleBørsen på telefon +45 2647 1914.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.