Kontor- og shippingassistent til Nordic Sugar i Nakskov

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Til administrationen hos Nordic Sugar Nakskov søger vi en kompetent og serviceminded kontor- og shippingassistent til at varetage en bred vifte af administrative opgaver inden for fakturahåndtering, receptionsarbejde, shipping opgaver og ekspedition.

Der er tale om en alsidig rolle, hvor du kommer til at agere ’blæksprutte’ for organisationen. De daglige arbejdsopgaver favner vidt, og du vil bl.a. komme til at arbejde med opgaver inden for:

•    reception
•    administrative opgaver
•    fakturahåndtering
•    ordrehåndtering
•    ekspedition og forsendelser
•    øvrige ad hoc opgaver

Arbejdsdagene er meget alsidige, og der er sjældent to dage der er ens. Man kan forvente at have stille timer hvor fakturahåndtering og kontoradministration fylder mest, og at der til andre tider er enormt travlt med at servicere lastbilchauffører til vores pakkeri, behandle og udlevere toldpapirer, arrangere transporter og tage imod gæster og leverandører i receptionen Opgavesammensætningen tilpasses efter dine kompetencer og varierer over året afhængigt af belastningen i afdelingen, især med hensyn til ordretilgang og ferieperioder.

Der er tale om en fast stilling på fuld tid (37 timer ugentligt). Du refererer til fabriksdirektøren og vil indgå i et team på 3 medarbejdere, hvor hver kollega har sine egne ansvarsopgaver, men hvor der lægges vægt på fleksibilitet og samarbejde om at løse den fælles opgave.

Arbejdsstedet er i receptionen på Nordic Sugar’s sukkerfabrik i Nakskov. 

Din profil:
Du er nyuddannet med relevant baggrund eller har erfaring fra en lignende administrativ stilling med mange forskelligartede opgaver. Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Du er daglig bruger af IT (MS Office) og kendskab til SAP vil være en fordel.
Som person forventer vi, at du: 


•    er proaktiv, selvdreven og udadvendt
•    er samarbejdsvillig og har stor lyst til at hjælpe andre 
•    er ansvarsbevidst
•    har et stærkt servicegen 
•    er velorganiseret og struktureret
•    trives i et til tider travlt miljø
•    er en klassisk ”blæksprutte”, der egenhændigt formår at iværksætte og afslutte initiativer

Vi tilbyder:
Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn, pensionsordning og helbredssikring.  Vi har gode kantineforhold og personaleklubber. Endvidere giver vi mulighed for udvikling af dine faglige og personlige kompetencer. Vi har en åben, uformel og humoristisk omgangstone.

Er du interesseret i at blive en del af holdet?

Så hører vi gerne fra dig – Vi gør opmærksom på, at vi løbende afholder samtaler, så send din ansøgning og CV snarest.

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Fabriksdirektør Allan Borreskov på tel. 5491 4632 eller på mail allan.borreskov@nordzucker.com.
 

Vi ser frem til at høre fra dig

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Kontor- og shippingassistent til Nordic Sugar i Nakskov

Til administrationen hos Nordic Sugar Nakskov søger vi en kompetent og serviceminded kontor- og shippingassistent til at varetage en bred vifte af administrative opgaver inden for fakturahåndtering, receptionsarbejde, shipping opgaver og ekspedition.

Der er tale om en alsidig rolle, hvor du kommer til at agere ’blæksprutte’ for organisationen. De daglige arbejdsopgaver favner vidt, og du vil bl.a. komme til at arbejde med opgaver inden for:

•    reception
•    administrative opgaver
•    fakturahåndtering
•    ordrehåndtering
•    ekspedition og forsendelser
•    øvrige ad hoc opgaver

Arbejdsdagene er meget alsidige, og der er sjældent to dage der er ens. Man kan forvente at have stille timer hvor fakturahåndtering og kontoradministration fylder mest, og at der til andre tider er enormt travlt med at servicere lastbilchauffører til vores pakkeri, behandle og udlevere toldpapirer, arrangere transporter og tage imod gæster og leverandører i receptionen Opgavesammensætningen tilpasses efter dine kompetencer og varierer over året afhængigt af belastningen i afdelingen, især med hensyn til ordretilgang og ferieperioder.

Der er tale om en fast stilling på fuld tid (37 timer ugentligt). Du refererer til fabriksdirektøren og vil indgå i et team på 3 medarbejdere, hvor hver kollega har sine egne ansvarsopgaver, men hvor der lægges vægt på fleksibilitet og samarbejde om at løse den fælles opgave.

Arbejdsstedet er i receptionen på Nordic Sugar’s sukkerfabrik i Nakskov. 

Din profil:
Du er nyuddannet med relevant baggrund eller har erfaring fra en lignende administrativ stilling med mange forskelligartede opgaver. Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Du er daglig bruger af IT (MS Office) og kendskab til SAP vil være en fordel.
Som person forventer vi, at du: 


•    er proaktiv, selvdreven og udadvendt
•    er samarbejdsvillig og har stor lyst til at hjælpe andre 
•    er ansvarsbevidst
•    har et stærkt servicegen 
•    er velorganiseret og struktureret
•    trives i et til tider travlt miljø
•    er en klassisk ”blæksprutte”, der egenhændigt formår at iværksætte og afslutte initiativer

Vi tilbyder:
Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn, pensionsordning og helbredssikring.  Vi har gode kantineforhold og personaleklubber. Endvidere giver vi mulighed for udvikling af dine faglige og personlige kompetencer. Vi har en åben, uformel og humoristisk omgangstone.

Er du interesseret i at blive en del af holdet?

Så hører vi gerne fra dig – Vi gør opmærksom på, at vi løbende afholder samtaler, så send din ansøgning og CV snarest.

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Fabriksdirektør Allan Borreskov på tel. 5491 4632 eller på mail allan.borreskov@nordzucker.com.
 

Vi ser frem til at høre fra dig

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.