Kontorassistent

Sales Support til AUBO Køkken & Bad i Randers

Er du vores kommende kollega?

Brænder du for, at opgaver løses med ansvar, selvstændighed og grundighed i samarbejde med et stærkt team i et gensidigt anerkendende arbejdsmiljø? Så er du måske vores nye Sales Support.

Vi har forrygende travlt - derfor har vi oprettet en ny stilling, der selvstændigt kan støtte indehaverne og køkkenkonsulenten i deres daglige opgaver "back office"

Der er ingen dage, som vil være ens for dig, og vi kan sikre dig for, at jobbet bliver spændende og udviklende. Du vil lige fra starten have stor sparring både internt med kollegaerne, kunderne og vores leverandører. Du vil få en grundig indkøring til denne spændende stilling sammen med vores team.

Se vores butik her https://aubo.dk/find-forhandler/aubo-koekken-bad-randers/

For at du kan få succes i dette job, så kræver det:

  • At du er administrativ stærk og har erfaring med sales support.
  • At du har erfaring med et tegneprogram indenfor indretning (køkken, møbler eller lignende). Vi anvender tegneprogrammet Winner.
  • At du har erfaring med registrering af e-ordrer.
  • At du har et højt servicegen.
  • At kunden altid er i centrum - du bidrager med din personlighed og kompetencer med fokus på vores værdier troværdighed, respekt, løsningsorientering og loyalitet.
  • At du elsker udvikling og udfordringer - og du stræber efter at være en aktiv del af AUBO’s vækst lige fra starten.
  • Humør - du bidrager med dit gode humør, men forstår også at "skære" igennem når det er nødvendigt.
  • Selvstændighed - du arbejder selvstændigt, og har en maksimal grad af faglig stolthed i det arbejde, du udfører.

Vi tilbyder:

En fantastisk arbejdsplads med et stærkt fællesskab hvor hverdagen bærer præg af både professionalisme, men også og en fri og humoristisk omgangstone.

  • Et spændende og udfordrende fuldtidsjob i en succesfuld virksomhed.
  • Grundig introduktion til AUBO og kommende opgaver.
  • Vi prioriterer din faglige og personlige udvikling.
  • Høj fokus på medarbejdertrivsel.
  • En løn der modsvarer dine erfaringer og kvalifikationer.

Hvem er AUBO?

AUBO er en dansk, familieejet virksomhed og et anerkendt kvalitetsmærke, når der står nyt køkken, bad, bryggers eller garderobe på ønskelisten.

Det hele startede i 1985, da Jens Bertelsen, AUBO’s grundlægger og ejer, fik en god idé. Han ville lave garderobeskabe, da der på dette tidspunkt kun var et begrænset udvalg af udbydere på markedet.

Produktionen blev startet i Aulum i Vestjylland, men kunderne opdagede hurtigt, at de både fik individualitet og meget mere for pengene, så ideen greb hurtigt om sig, og blev udvidet til også at omfatte komplette køkkener, bad og bryggersmiljøer. I dag, hvor AUBO er et kendt mærke med udstillinger i det meste af Skandinavien, ligger virksomheden stadig i Aulum, og det er ideen om at give kunderne mere værdi for pengene, der driver os. Værdi - både i form af spændende design, høj funktionalitet og personlig service.

Er du interesseret?

Vil du være en del af AUBO succesen? Så vil vi glæde os til at modtage din ansøgning via link nedenfor. Ansøgningsfristen er 18.09.2020.  Vi afholder samtaler løbende, og vil nedtage annoncen, når vi har ansat den rette kandidat.

Ønsker du yderligere information til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte indehaver Mogens Amstrup på telefon: 20 35 47 67.

Vi glæder os til at høre fra dig.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Administrativ medarbejder til Bytoften Bo- og Aktivitetscenter

Herning Kommune

Herning
Bytoften søger administrativ medarbejder til fast stillingHar du erfaring med offentlig administration og kan du holde mange bolde i luften?Kunne du tænke dig at være med til at udvikle Bytoften Bo- og Aktivitetscenter som Vestjysk kraftcenter?Hvis ...
Indrykket:4. september 2020

Intern salgskoordinator

PRO&CO A/S

Ikast
Skaber du gode kundeoplevelser, er du stærk på administrative opgaver, og har du evnen til at finde svar på spørgsmål, du måske ikke har paratviden om, så kan det være dig, vi er på udkig efter. Om jobbet Som intern salgskoordinator er det dit ansva...
Indrykket:7. september 2020

Assistent til vore lønkonsulenter

VIBORG LØN & HR ApS

Viborg
Vore lønkonsulenter søger en assistent, som har interesse i lønadministration Vi søger en lønassistent, der kan hjælpe vore lønkonsulenter og bistå bogholderiet Behandling af indkommende lønpgaver fra kunder både 14-dags og månedslønnede. Assistere ...
Indrykket:1. september 2020

Sagsbehandler til Boliglån

Borgerservice

Randers NV
Sagsbehandler til Boliglån, Borgerservice - snarest muligtBoliglån er et team i Borgerservice, som består af 3 medarbejdere, hvoraf den ene er på nedsat tid. Teamet behandler ansøgninger om lån til beboerindskud til alment boligbyggeri, og arbejder ...
Indrykket:3. september 2020

Administrativ medarbejder til Sundhedsplejen

Holstebro Kommune

Holstebro
Sundhedsplejen i Holstebro kommune søger administrativ medarbejder på 30 timer med tiltrædelse 1. december 2020.Hvem er du?Du er dynamisk og engageret. Du er glad for en afvekslende hverdag, hvor opgaveløsningen er varierende og hvor faglighed og or...
Indrykket:8. september 2020

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Administrativ medarbejder til Bytoften Bo- og Aktivitetscenter

Herning Kommune

Herning
Bytoften søger administrativ medarbejder til fast stillingHar du erfaring med offentlig administration og kan du holde mange bolde i luften?Kunne du tænke dig at være med til at udvikle Bytoften Bo- og Aktivitetscenter som Vestjysk kraftcenter?Hvis ...
Indrykket:4. september 2020

Intern salgskoordinator

PRO&CO A/S

Ikast
Skaber du gode kundeoplevelser, er du stærk på administrative opgaver, og har du evnen til at finde svar på spørgsmål, du måske ikke har paratviden om, så kan det være dig, vi er på udkig efter. Om jobbet Som intern salgskoordinator er det dit ansva...
Indrykket:7. september 2020

Assistent til vore lønkonsulenter

VIBORG LØN & HR ApS

Viborg
Vore lønkonsulenter søger en assistent, som har interesse i lønadministration Vi søger en lønassistent, der kan hjælpe vore lønkonsulenter og bistå bogholderiet Behandling af indkommende lønpgaver fra kunder både 14-dags og månedslønnede. Assistere ...
Indrykket:1. september 2020

Sagsbehandler til Boliglån

Borgerservice

Randers NV
Sagsbehandler til Boliglån, Borgerservice - snarest muligtBoliglån er et team i Borgerservice, som består af 3 medarbejdere, hvoraf den ene er på nedsat tid. Teamet behandler ansøgninger om lån til beboerindskud til alment boligbyggeri, og arbejder ...
Indrykket:3. september 2020

Administrativ medarbejder til Sundhedsplejen

Holstebro Kommune

Holstebro
Sundhedsplejen i Holstebro kommune søger administrativ medarbejder på 30 timer med tiltrædelse 1. december 2020.Hvem er du?Du er dynamisk og engageret. Du er glad for en afvekslende hverdag, hvor opgaveløsningen er varierende og hvor faglighed og or...
Indrykket:8. september 2020