KONTORASSISTENT

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorassistent

Har du flair for digital opgaveløsning og SoMe, samt lyst til at arbejde i en hverdag med både administrative og praktiske opgaver? Så er det dig vi søger.

Om jobbet

Som kontorassistent bliver du en del af LandboNords ØkonomiRådgivning, som består af 125 medarbejdere. Din primære rolle bliver at varetage forskelligt administrativt og praktisk arbejde, i tæt samarbejde med ØkonomiRådgivningens Business Partner.

Dine arbejdsopgaver

  • Breve, brevfletning og mailforsendelse til vores kunder
  • Opfølgning af SoMe aktiviteter
  • Udarbejdelse af diverse statistikker
  • Forenkling af skabeloner og standarder
  • Møde- og kursusbooking, planlægning, klargøring og opfølgning
  • Opgave- og aftaleopdatering på kunder
  • Indhentning af samtykke og fuldmagt til elektronisk underskrivelse
  • Scanning og arkivering af dokumenter
  • Ad hoc-opgaver.

Om dig

Du motiveres af en hverdag som består af både rutineprægede opgaver og ad hoc-opgaver. Du går positivt til opgaverne – også de mere rutineprægede – og har en professionel tilgang til kunder og samarbejdspartnere. Du har en systematisk tilgang til opgaveløsningen og er skriftlig velformuleret. Vi forventer, du kan arbejde selvstændigt og at du er nysgerrig efter at lære nyt. Som person er du åben, glad for kollegaer og har et godt humør.

Du kommer sikkert fra et andet kontorjob, hvor du har beskæftiget dig med både administrative og praktiske opgaver. Det er en fordel, hvis du har gode IT-kundskaber, er fortrolig med brugen af Office-pakken og skarp på SoMe.

Søg stillingen

Hvis du vil høre mere om jobbet og om LandboNord, inden du sender din ansøgning, er du velkommen til at kontakte, Business Partner og afdelingsleder Birgitte Elgaard på + 45 2164 1437 eller HR Business Partner Lisbeth Palmelund på +45 2121 2680.

Er du interesseret i at skabe en karriere hos LandboNord og lyder stillingen som noget for dig, så søg stillingen ved at registrerer dig i vores rekrutteringsdatabase og uploade dit CV og din ansøgning via LandboNords hjemmeside. Vi glæder os til at høre fra dig.

Vi arbejder på at besætte stillingen hurtigst muligt og vil løbende vurdere de indkomne ansøgninger – derfor er der ingen ansøgningsfrist.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


KONTORASSISTENT

Kontorassistent

Har du flair for digital opgaveløsning og SoMe, samt lyst til at arbejde i en hverdag med både administrative og praktiske opgaver? Så er det dig vi søger.

Om jobbet

Som kontorassistent bliver du en del af LandboNords ØkonomiRådgivning, som består af 125 medarbejdere. Din primære rolle bliver at varetage forskelligt administrativt og praktisk arbejde, i tæt samarbejde med ØkonomiRådgivningens Business Partner.

Dine arbejdsopgaver

  • Breve, brevfletning og mailforsendelse til vores kunder
  • Opfølgning af SoMe aktiviteter
  • Udarbejdelse af diverse statistikker
  • Forenkling af skabeloner og standarder
  • Møde- og kursusbooking, planlægning, klargøring og opfølgning
  • Opgave- og aftaleopdatering på kunder
  • Indhentning af samtykke og fuldmagt til elektronisk underskrivelse
  • Scanning og arkivering af dokumenter
  • Ad hoc-opgaver.

Om dig

Du motiveres af en hverdag som består af både rutineprægede opgaver og ad hoc-opgaver. Du går positivt til opgaverne – også de mere rutineprægede – og har en professionel tilgang til kunder og samarbejdspartnere. Du har en systematisk tilgang til opgaveløsningen og er skriftlig velformuleret. Vi forventer, du kan arbejde selvstændigt og at du er nysgerrig efter at lære nyt. Som person er du åben, glad for kollegaer og har et godt humør.

Du kommer sikkert fra et andet kontorjob, hvor du har beskæftiget dig med både administrative og praktiske opgaver. Det er en fordel, hvis du har gode IT-kundskaber, er fortrolig med brugen af Office-pakken og skarp på SoMe.

Søg stillingen

Hvis du vil høre mere om jobbet og om LandboNord, inden du sender din ansøgning, er du velkommen til at kontakte, Business Partner og afdelingsleder Birgitte Elgaard på + 45 2164 1437 eller HR Business Partner Lisbeth Palmelund på +45 2121 2680.

Er du interesseret i at skabe en karriere hos LandboNord og lyder stillingen som noget for dig, så søg stillingen ved at registrerer dig i vores rekrutteringsdatabase og uploade dit CV og din ansøgning via LandboNords hjemmeside. Vi glæder os til at høre fra dig.

Vi arbejder på at besætte stillingen hurtigst muligt og vil løbende vurdere de indkomne ansøgninger – derfor er der ingen ansøgningsfrist.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.