Når du opretter en profil, accepterer du at modtage relevant oplysning via email, vedr. ledige job. Du accepterer samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.
Du kan ikke længere ansøge jobbet, men vi kan sende dig lignende job til din indbakke.
Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.
Vores kunde i Hirtshals mangler en Kontor Assistent 37 Timer om ugen først som vikar og efterfølgende fast job. Som kontorassistent hos os arbejder du med mange forskellige typer af opgaver såsom korrespondance med ansatte og kunder via mail og telefon, koordinering i forbindelse med projekter, praktiske opgaver og ad hoc. Dine opgaver: Udarbejdelse af ansættelseskontrakter, skatteansøgninger m.v. Koordinering og booking af flyrejser, transport og bolig i samarbejde med salgsteamet Administrative opgaver, herunder vedligehold af database Varetage kontorservice-funktioner, herunder telefon og post Kundekontakt Diverse ad-hoc opgaver Du er: En profil med interesse og flair for administration og HR. Du brænder for kommunikation og kontakt med andre mennesker. Du kan samarbejde i team og arbejde selvstændigt. Vores hverdag er ofte præget af travlhed, og vi sætter derfor pris på, at du er initiativrig og lærenem. Du imødekommer hverdagens udfordringer og arbejdsopgaver med et positivt sind. Du er fleksibel og kan håndtere flere opgaver samtidig. Vi lægger endvidere vægt på, at du er ansvarsbevidst, mødestabil, serviceminded og nysgerrig. Du besidder en generel IT-forståelse og er fortrolig med Office pakken. Vores HR-afdeling arbejder tæt sammen med vores løn- og bogholderiafdeling, Vi arbejder med deadlines på mange forskellige tidspunkter, hvorfor vi forventer en vis fleksibilitet ifht. opgaveløsninger. Det er en klar en fordel, hvis du har lignende erfaring fra andet job. Jobbet indeholder en del kommunikation på både dansk og engelsk via telefon og mail – det er derfor væsentligt, at du formulerer dig klart og tydeligt i både skrift og tale på begge sprog. KONTAKT RIKKE HURTIGST MULIG Ring på 30203366 eller opret dig i vores system på link her https://akurat.peopletrust.dk/candidate/?module=user&page=Registration&action=create&formId=1000002&jobId=
Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk
Se den oprindelige annonce her
Kilde: Jobnet
Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.
Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.
Akurat A/S
Få sat ord på dine kompetencer og styrker med dit helt eget SoftSkill CV.
Normalprisen er 99,- kr., men vi tilbyder netop nu muligheden GRATIS.
Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.
Opret en jobagent herunder og få tilsendt job der matcher dine karriereønsker
Hvilken e-mail adresse må vi sende job til?