Gem job

Kontorassistent 37 timer.

Vores kunde i Hirtshals mangler en Kontor Assistent 37 Timer om ugen først som vikar og efterfølgende fast job. Som kontorassistent hos os arbejder du med mange forskellige typer af opgaver såsom korrespondance med ansatte og kunder via mail og telefon, koordinering i forbindelse med projekter, praktiske opgaver og ad hoc. Dine opgaver: Udarbejdelse af ansættelseskontrakter, skatteansøgninger m.v. Koordinering og booking af flyrejser, transport og bolig i samarbejde med salgsteamet Administrative opgaver, herunder vedligehold af database Varetage kontorservice-funktioner, herunder telefon og post Kundekontakt Diverse ad-hoc opgaver Du er: En profil med interesse og flair for administration og HR. Du brænder for kommunikation og kontakt med andre mennesker. Du kan samarbejde i team og arbejde selvstændigt. Vores hverdag er ofte præget af travlhed, og vi sætter derfor pris på, at du er initiativrig og lærenem. Du imødekommer hverdagens udfordringer og arbejdsopgaver med et positivt sind. Du er fleksibel og kan håndtere flere opgaver samtidig. Vi lægger endvidere vægt på, at du er ansvarsbevidst, mødestabil, serviceminded og nysgerrig. Du besidder en generel IT-forståelse og er fortrolig med Office pakken. Vores HR-afdeling arbejder tæt sammen med vores løn- og bogholderiafdeling, Vi arbejder med deadlines på mange forskellige tidspunkter, hvorfor vi forventer en vis fleksibilitet ifht. opgaveløsninger. Det er en klar en fordel, hvis du har lignende erfaring fra andet job. Jobbet indeholder en del kommunikation på både dansk og engelsk via telefon og mail – det er derfor væsentligt, at du formulerer dig klart og tydeligt i både skrift og tale på begge sprog. KONTAKT RIKKE HURTIGST MULIG Ring på 30203366 eller opret dig i vores system på link her https://akurat.peopletrust.dk/candidate/?module=user&page=Registration&action=create&formId=1000002&jobId=

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Administrativ assistent til Center Pleje og Omsorg

Rebild Kommune

Støvring
I forbindelse med en forventelig organisationsændring, har vi to ledige stillinger som administrativ assistent pr. 1. september. Den administrative assistent skal primært betjene driftsområderne ældrecentre og hjemme- og sygepleje, men skal også løse...
12. juli 2022

Speditør/Toldklarer/Kontorassistent

KGH Customs Services ApS

Frederikshavn
Barsels vikar som Speditør/toldklarer/kontorassistent Til kontoret i Frederikshavn Det er dig vi mangler!! KGH blev grundlagt i 1963 og er Europas største virksomhed inden for toldklarering og international handel. Vi har, siden start, kontinuerligt ...
2. august 2022

Soft & Teknik søger kontorassistent

SOFT & TEKNIK A/S

Frederikshavn
Har du erfaring med administrativt arbejde? Er du ovenikøbet struktureret, detaljeorienteret og nysgerrig? Så er det dig, Soft Teknik søger. Om jobbet Du får en afvekslende hverdag, hvor du får ansvar for koordinering og fakturering til vores kunde...
6. august 2022

Kontorassistent 37 timer.

Vores kunde i Hirtshals mangler en Kontor Assistent 37 Timer om ugen først som vikar og efterfølgende fast job. Som kontorassistent hos os arbejder du med mange forskellige typer af opgaver såsom korrespondance med ansatte og kunder via mail og telefon, koordinering i forbindelse med projekter, praktiske opgaver og ad hoc. Dine opgaver: Udarbejdelse af ansættelseskontrakter, skatteansøgninger m.v. Koordinering og booking af flyrejser, transport og bolig i samarbejde med salgsteamet Administrative opgaver, herunder vedligehold af database Varetage kontorservice-funktioner, herunder telefon og post Kundekontakt Diverse ad-hoc opgaver Du er: En profil med interesse og flair for administration og HR. Du brænder for kommunikation og kontakt med andre mennesker. Du kan samarbejde i team og arbejde selvstændigt. Vores hverdag er ofte præget af travlhed, og vi sætter derfor pris på, at du er initiativrig og lærenem. Du imødekommer hverdagens udfordringer og arbejdsopgaver med et positivt sind. Du er fleksibel og kan håndtere flere opgaver samtidig. Vi lægger endvidere vægt på, at du er ansvarsbevidst, mødestabil, serviceminded og nysgerrig. Du besidder en generel IT-forståelse og er fortrolig med Office pakken. Vores HR-afdeling arbejder tæt sammen med vores løn- og bogholderiafdeling, Vi arbejder med deadlines på mange forskellige tidspunkter, hvorfor vi forventer en vis fleksibilitet ifht. opgaveløsninger. Det er en klar en fordel, hvis du har lignende erfaring fra andet job. Jobbet indeholder en del kommunikation på både dansk og engelsk via telefon og mail – det er derfor væsentligt, at du formulerer dig klart og tydeligt i både skrift og tale på begge sprog. KONTAKT RIKKE HURTIGST MULIG Ring på 30203366 eller opret dig i vores system på link her https://akurat.peopletrust.dk/candidate/?module=user&page=Registration&action=create&formId=1000002&jobId=

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Administrativ assistent til Center Pleje og Omsorg

Rebild Kommune

Støvring
I forbindelse med en forventelig organisationsændring, har vi to ledige stillinger som administrativ assistent pr. 1. september. Den administrative assistent skal primært betjene driftsområderne ældrecentre og hjemme- og sygepleje, men skal også løse...
12. juli 2022

Speditør/Toldklarer/Kontorassistent

KGH Customs Services ApS

Frederikshavn
Barsels vikar som Speditør/toldklarer/kontorassistent Til kontoret i Frederikshavn Det er dig vi mangler!! KGH blev grundlagt i 1963 og er Europas største virksomhed inden for toldklarering og international handel. Vi har, siden start, kontinuerligt ...
2. august 2022

Soft & Teknik søger kontorassistent

SOFT & TEKNIK A/S

Frederikshavn
Har du erfaring med administrativt arbejde? Er du ovenikøbet struktureret, detaljeorienteret og nysgerrig? Så er det dig, Soft Teknik søger. Om jobbet Du får en afvekslende hverdag, hvor du får ansvar for koordinering og fakturering til vores kunde...
6. august 2022