Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

KONTORASSISTENT - AALBORG

Serviceminded og detaljeorienteret kontorassistent søges til vores kontor i Aalborg

Med reference til afdelingschefen for Petrokemi og Industri skal du være med til at opretholde de administrative rutiner inden for projektrelateret logistik, planlægning og kontrol.

Du vil få en varieret hverdag, og du bliver en del af en dynamisk og travl afdeling med ca. 30 ansatte, hvor der er en uformel omgangstone, og hvor kulturen er baseret på respekt, loyalitet og åbenhed.

Dine opgaver er hovedsageligt:

  • Udføre korrespondance på dansk samt skrivearbejde i øvrigt

  • Fakturering af sager og opfølgning

  • Fordeling af post

  • Pasning af telefon og hovedmail

  • Assistere afdelingschefen/sektionschefen med kalender, telefon, mm.

  • Udarbejdelse af mødereferater og D&V- og KS-materiale i samarbejde med projektlederne

  • Medvirke til udarbejdelse af APV- og BP-materiale

  • Medvirke til udarbejdelse af anden teknisk dokumentation

  • Indrapportering af teknikertimer

Personen vi leder efter:

Vi forestiller os, at du har minimum 5 års generel kontorerfaring med fokus på fakturering – gerne inden for byggeri og entreprenørområdet. Du er kontoruddannet, og besidder gode administrative evner samt en generel god forretnings- og økonomiforståelse.

Erfaring i Navision er en fordel, og anvendelse af Excel og den øvrige office-pakke er et must.

Som person er du udadvendt og kommunikativ, og du trives med at tale med alle typer af mennesker. Du er robust, og tåler gerne en fri omgangstone. Din tilgang til arbejdsopgaverne er proaktiv og løsningsorienteret, og du besidder et stort servicegen. Du er selvkørende, moden, omhyggelig, pligtopfyldende og engagerer dig i dine opgaver. Samtidig er du en holdspiller, der gerne deler din viden med andre. Dertil er du positiv, har et godt humør og er med til at skabe et rart arbejdsmiljø.

Jobbet som kontorassistent er en fuldtidsstilling med opstart hurtigst muligt.

Vi tilbyder en attraktiv løn efter kvalifikationer inkl. pensionsordning.

Har du mod på en travl hverdag, og finder du ovenstående udfordrende og interessant, vil det glæde os at modtage din ansøgning via 'Søg stillingen'. Ansøgninger behandles løbende og samtaler afholdes ligeledes løbende. Ansøgninger modtages kun via linket, og vi forbeholder os retten til at fjerne stillingsopslaget før ansøgningsfristens udløb, såfremt vi forinden finder den rette kandidat.

Læs mere om vores virksomhed på www.kemp-lauritzen.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329785318Phoenix-f373508012018-03-28T17:08:24.417KONTORASSISTENT - AALBORG

Serviceminded og detaljeorienteret kontorassistent søges til vores kontor i Aalborg

Med reference til afdelingschefen for Petrokemi og Industri skal du være med til at opretholde de administrative rutiner inden for projektrelateret logistik, planlægning og kontrol.

Du vil få en varieret hverdag, og du bliver en del af en dynamisk og travl afdeling med ca. 30 ansatte, hvor der er en uformel omgangstone, og hvor kulturen er baseret på respekt, loyalitet og åbenhed.

Dine opgaver er hovedsageligt:

  • Udføre korrespondance på dansk samt skrivearbejde i øvrigt

  • Fakturering af sager og opfølgning

  • Fordeling af post

  • Pasning af telefon og hovedmail

  • Assistere afdelingschefen/sektionschefen med kalender, telefon, mm.

  • Udarbejdelse af mødereferater og D&V- og KS-materiale i samarbejde med projektlederne

  • Medvirke til udarbejdelse af APV- og BP-materiale

  • Medvirke til udarbejdelse af anden teknisk dokumentation

  • Indrapportering af teknikertimer

Personen vi leder efter:

Vi forestiller os, at du har minimum 5 års generel kontorerfaring med fokus på fakturering – gerne inden for byggeri og entreprenørområdet. Du er kontoruddannet, og besidder gode administrative evner samt en generel god forretnings- og økonomiforståelse.

Erfaring i Navision er en fordel, og anvendelse af Excel og den øvrige office-pakke er et must.

Som person er du udadvendt og kommunikativ, og du trives med at tale med alle typer af mennesker. Du er robust, og tåler gerne en fri omgangstone. Din tilgang til arbejdsopgaverne er proaktiv og løsningsorienteret, og du besidder et stort servicegen. Du er selvkørende, moden, omhyggelig, pligtopfyldende og engagerer dig i dine opgaver. Samtidig er du en holdspiller, der gerne deler din viden med andre. Dertil er du positiv, har et godt humør og er med til at skabe et rart arbejdsmiljø.

Jobbet som kontorassistent er en fuldtidsstilling med opstart hurtigst muligt.

Vi tilbyder en attraktiv løn efter kvalifikationer inkl. pensionsordning.

Har du mod på en travl hverdag, og finder du ovenstående udfordrende og interessant, vil det glæde os at modtage din ansøgning via 'Søg stillingen'. Ansøgninger behandles løbende og samtaler afholdes ligeledes løbende. Ansøgninger modtages kun via linket, og vi forbeholder os retten til at fjerne stillingsopslaget før ansøgningsfristens udløb, såfremt vi forinden finder den rette kandidat.

Læs mere om vores virksomhed på www.kemp-lauritzen.dk

2018-04-28T00:50:39.363 Serviceminded og detaljeorienteret kontorassistent søges til vores kontor i Aalborg Med reference til afdelingschefen for Petrokemi og Industri skal du være med til at opretholde de administrative rutiner inden for projektrelateret logistik, planlægning og kontrol. Du vil få en varieret hverdag, og du bliver en del af en dynamisk og travl afdeling med ca. 30 ansatte, hvor der er en uformel omgangstone, og hvor kulturen er baseret på respekt, loyalitet og åbenhed. Dine opgaver er hovedsageligt: Udføre korrespondance på dansk samt skrivearbejde i øvrigt Fakturering af sager og opfølgning Fordeling af post Pasning af telefon og hovedmail Assistere afdelingschefen sektionschefen med kalender, telefon, mm. Udarbejdelse af mødereferater og D V- og KS-materiale i samarbejde med projektlederne Medvirke til udarbejdelse af APV- og BP-materiale Medvirke til udarbejdelse af anden teknisk dokumentation Indrapportering af teknikertimer Personen vi leder efter: Vi forestiller os, at du har minimum 5 års generel kontorerfaring med fokus på fakturering gerne inden for byggeri og entreprenørområdet. Du er kontoruddannet, og besidder gode administrative evner samt en generel god forretnings- og økonomiforståelse. Erfaring i Navision er en fordel, og anvendelse af Excel og den øvrige office-pakke er et must. Som person er du udadvendt og kommunikativ, og du trives med at tale med alle typer af mennesker. Du er robust, og tåler gerne en fri omgangstone. Din tilgang til arbejdsopgaverne er proaktiv og løsningsorienteret, og du besidder et stort servicegen. Du er selvkørende, moden, omhyggelig, pligtopfyldende og engagerer dig i dine opgaver. Samtidig er du en holdspiller, der gerne deler din viden med andre. Dertil er du positiv, har et godt humør og er med til at skabe et rart arbejdsmiljø. Jobbet som kontorassistent er en fuldtidsstilling med opstart hurtigst muligt. Vi tilbyder en attraktiv løn efter kvalifikationer inkl. pensionsordning. Har du mod på en travl hverdag, og finder du ovenstående udfordrende og interessant, vil det glæde os at modtage din ansøgning via & 39 Søg stillingen& 39 . Ansøgninger behandles løbende og samtaler afholdes ligeledes løbende. Ansøgninger modtages kun via linket, og vi forbeholder os retten til at fjerne stillingsopslaget før ansøgningsfristens udløb, såfremt vi forinden finder den rette kandidat. Læs mere om vores virksomhed på www.kemp-lauritzen.dk11Jobnetf3735080100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-27T00:00:000000https://kempoglauritzen.hr-skyen.dk/show-job/277780EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3199468Kemp & Lauritzen11Roskildevej 122620AlbertslundDKDanmark155.6640410012.36500700
ceni@kemp-lauritzen.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent547315JobNet48024521000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f3735080https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f3735080https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f3735080&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f3735080&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/10.jpgEr du en fagligt stærk Kontorassistent?12008971Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration354009640Claesceni@kemp-lauritzen.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK