Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorassistent - barselsvikariat

Et barselsvikariat som kontorassistent ved Skt. Nikolai Sogn er ledig til besættelse snarest muligt, senest 1. juni 2018. Barselsvikariatet løber til 13. november 2018 med mulighed for forlængelse.

Du bliver ansat med arbejdssted i Margrethe-Kapellet i Holbæk, hvor dine primære arbejdsopgaver er kirkegårdsadministration, besvarelse af personlige og telefoniske henvendelser fra pårørende og bedemænd, administrative opgaver og fakturering. Vi administrerer de tre kirkegårde i Holbæk, Skt. Nikolai, Østre Kirkegård og Naturkirkegården.

Du arbejder tæt sammen med de øvrige medarbejdere i sognet, herunder administrationschefen, en kontorassistent på kirkegårdskontoret, kirkegårdsassistenten, gartnere, kirketjenere, præster og organister.

Arbejdstiden er 30 timer om ugen.

Vi forventer at: 

  • du er rolig, høflig, service- og samarbejdsorienteret
  • du har forståelse for at omgås mennesker i sorg
  • du er åben og imødekommende og har situationsfornemmelse i forhold til kirkegårdenes brugere
  • du har en udpræget ordenssans og overblik – også på en til tider hektisk arbejdsdag
  • du er fleksibel og kan arbejde selvstændigt
  • du har uddannelse og erfaring fra kontor
  • du er rutineret IT bruger og har erfaring med fakturering

Det er en fordel, hvis du kender kirkegårdssystemet Brandsoft og IT-værktøjet Churchdesk, da vi bruger begge systemer. Det er ligeledes en fordel, hvis du har erfaring fra offentlig forvaltning.

Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten indgået mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisation – Det Statslige Område (OAO-S Fællesoverenskomsten) og Organisationsaftalen indgået mellem Finansministeriet og HK/Stat for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK), samt protokollat til organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (folkekirken). Aftalerne kan ses på www.folkekirkenspersonale.dk.

Ansøgere med en erhvervsuddannelse indplaceres i løngruppe 2 sats 1 eller 2. I løngruppe 2 udgør årslønnen på sats 1 - 271.989 kr. (i provinsen), mens årslønnen på sats II udgør 286.200 kr. (i provinsen).

Løn samt eventuelle tillæg kvoteres i overensstemmelse med stillingens ansættelsesbrøk.

Vi tilbyder:

  • Lyse og moderne kontorer ved Margrethe-Kapellet på Anders Larsensvej i Holbæk
  • Gode arbejdsforhold og kolleger
  • En varieret arbejdsdag med mange forskellige arbejdsopgaver

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til administrationschef Steen Bjerregaard Christiansen på telefon 40153385.

Ansøgning vedlagt relevante bilag fremsendes hurtigst mulig og senest den 4. maj 2018 kl. 12.00 og sendes til sbjc@km.dk.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Barselsvikariat - Administrativ medarbejder til personalesager

Social- og Sundhedscenter

Holbæk
Ringsted Kommunes Hjemmepleje søger en administrativ medarbejder 37 timer pr. uge til barselsvikariat. Ansættelse hurtigst muligt. Dine opgaver vil blandt andet bestå af: Alt vedr. personaleadministration. Kontrol af fakturaer. Oprettelse af nødkald...
Indrykket:14. november 2018
Udløbsdato:25. november 2018

Borgerservice i Lejre Kommune søger en imødekommende og ansvarsbevidst kollega pr. 01.01.2019

Rådhuset i Hvalsø

Ringsted
Til vores kontaktcenter søger vi en dygtig ny kollega, der vil være med til at levere service i topklasse til kommunens borgere. Kvalificeret intern ansøger haves. Om jobbet tæt på borgerne Dine opgaver vil blandt andet være: Tage i mod alle telefon...
Indrykket:13. november 2018
Udløbsdato:22. november 2018

RUC søger studieadministrativmedarbejder (HK) til beviskontoret

Roskilde Universitet

Roskilde
Uddannelse Studerende på RUC søger studieadministrativmedarbejder (HK) med fokus på udstedelse af eksamensbeviser vikariat 12 månederVi søger en vikar (37 timer ugentligt) til enheden RUC Optag, SU Eksamensbeviser (ROSE), som er en del af Uddannelse...
Indrykket:12. november 2018
Udløbsdato:25. november 2018

Dygtig administrativ medarbejder til HR central tjenesteplanlægning

Midt- og Vestsjællands Politi

Roskilde
Roskilde, Midt- og Vestsjællands Politi Midt- og Vestsjællands Politi søger en dygtig administrativ medarbejder med kendskab til politiets vagtplanlægningssystem POLVAGT og erfaring med tjenesteplanlægning til et vikariat i politikredsens tjenestepl...
Indrykket:12. november 2018
Udløbsdato:23. november 2018

Administrativ medarbejder - vikariat

DIÆTKLINIKKEN ApS

Roskilde
Til Diætisthuset, som er beliggende i centrum af Roskilde, har vi forrygende travlt og søger derfor hurtigst muligt en kontorassistent til følgende opgaver: Telefonpasning booke, omrokere og aflyse tider i diætisternes kalender Besvare spørgsmål fra...
Indrykket:14. november 2018
Udløbsdato:21. november 2018