Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorassistent - barselsvikariat

Et barselsvikariat som kontorassistent ved Skt. Nikolai Sogn er ledig til besættelse snarest muligt, senest 1. juni 2018. Barselsvikariatet løber til 13. november 2018 med mulighed for forlængelse.

Du bliver ansat med arbejdssted i Margrethe-Kapellet i Holbæk, hvor dine primære arbejdsopgaver er kirkegårdsadministration, besvarelse af personlige og telefoniske henvendelser fra pårørende og bedemænd, administrative opgaver og fakturering. Vi administrerer de tre kirkegårde i Holbæk, Skt. Nikolai, Østre Kirkegård og Naturkirkegården.

Du arbejder tæt sammen med de øvrige medarbejdere i sognet, herunder administrationschefen, en kontorassistent på kirkegårdskontoret, kirkegårdsassistenten, gartnere, kirketjenere, præster og organister.

Arbejdstiden er 30 timer om ugen.

Vi forventer at: 

  • du er rolig, høflig, service- og samarbejdsorienteret
  • du har forståelse for at omgås mennesker i sorg
  • du er åben og imødekommende og har situationsfornemmelse i forhold til kirkegårdenes brugere
  • du har en udpræget ordenssans og overblik – også på en til tider hektisk arbejdsdag
  • du er fleksibel og kan arbejde selvstændigt
  • du har uddannelse og erfaring fra kontor
  • du er rutineret IT bruger og har erfaring med fakturering

Det er en fordel, hvis du kender kirkegårdssystemet Brandsoft og IT-værktøjet Churchdesk, da vi bruger begge systemer. Det er ligeledes en fordel, hvis du har erfaring fra offentlig forvaltning.

Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten indgået mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisation – Det Statslige Område (OAO-S Fællesoverenskomsten) og Organisationsaftalen indgået mellem Finansministeriet og HK/Stat for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK), samt protokollat til organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (folkekirken). Aftalerne kan ses på www.folkekirkenspersonale.dk.

Ansøgere med en erhvervsuddannelse indplaceres i løngruppe 2 sats 1 eller 2. I løngruppe 2 udgør årslønnen på sats 1 - 271.989 kr. (i provinsen), mens årslønnen på sats II udgør 286.200 kr. (i provinsen).

Løn samt eventuelle tillæg kvoteres i overensstemmelse med stillingens ansættelsesbrøk.

Vi tilbyder:

  • Lyse og moderne kontorer ved Margrethe-Kapellet på Anders Larsensvej i Holbæk
  • Gode arbejdsforhold og kolleger
  • En varieret arbejdsdag med mange forskellige arbejdsopgaver

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til administrationschef Steen Bjerregaard Christiansen på telefon 40153385.

Ansøgning vedlagt relevante bilag fremsendes hurtigst mulig og senest den 4. maj 2018 kl. 12.00 og sendes til sbjc@km.dk.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329793337Phoenix-933e3b5312018-04-13T00:00:00Kontorassistent - barselsvikariat

Et barselsvikariat som kontorassistent ved Skt. Nikolai Sogn er ledig til besættelse snarest muligt, senest 1. juni 2018. Barselsvikariatet løber til 13. november 2018 med mulighed for forlængelse.

Du bliver ansat med arbejdssted i Margrethe-Kapellet i Holbæk, hvor dine primære arbejdsopgaver er kirkegårdsadministration, besvarelse af personlige og telefoniske henvendelser fra pårørende og bedemænd, administrative opgaver og fakturering. Vi administrerer de tre kirkegårde i Holbæk, Skt. Nikolai, Østre Kirkegård og Naturkirkegården.

Du arbejder tæt sammen med de øvrige medarbejdere i sognet, herunder administrationschefen, en kontorassistent på kirkegårdskontoret, kirkegårdsassistenten, gartnere, kirketjenere, præster og organister.

Arbejdstiden er 30 timer om ugen.

Vi forventer at: 

  • du er rolig, høflig, service- og samarbejdsorienteret
  • du har forståelse for at omgås mennesker i sorg
  • du er åben og imødekommende og har situationsfornemmelse i forhold til kirkegårdenes brugere
  • du har en udpræget ordenssans og overblik – også på en til tider hektisk arbejdsdag
  • du er fleksibel og kan arbejde selvstændigt
  • du har uddannelse og erfaring fra kontor
  • du er rutineret IT bruger og har erfaring med fakturering

Det er en fordel, hvis du kender kirkegårdssystemet Brandsoft og IT-værktøjet Churchdesk, da vi bruger begge systemer. Det er ligeledes en fordel, hvis du har erfaring fra offentlig forvaltning.

Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten indgået mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisation – Det Statslige Område (OAO-S Fællesoverenskomsten) og Organisationsaftalen indgået mellem Finansministeriet og HK/Stat for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK), samt protokollat til organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (folkekirken). Aftalerne kan ses på www.folkekirkenspersonale.dk.

Ansøgere med en erhvervsuddannelse indplaceres i løngruppe 2 sats 1 eller 2. I løngruppe 2 udgør årslønnen på sats 1 - 271.989 kr. (i provinsen), mens årslønnen på sats II udgør 286.200 kr. (i provinsen).

Løn samt eventuelle tillæg kvoteres i overensstemmelse med stillingens ansættelsesbrøk.

Vi tilbyder:

  • Lyse og moderne kontorer ved Margrethe-Kapellet på Anders Larsensvej i Holbæk
  • Gode arbejdsforhold og kolleger
  • En varieret arbejdsdag med mange forskellige arbejdsopgaver

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til administrationschef Steen Bjerregaard Christiansen på telefon 40153385.

Ansøgning vedlagt relevante bilag fremsendes hurtigst mulig og senest den 4. maj 2018 kl. 12.00 og sendes til sbjc@km.dk.

2018-05-05T00:50:45.657 Et barselsvikariat som kontorassistent ved Skt. Nikolai Sogn er ledig til besættelse snarest muligt, senest 1. juni 2018. Barselsvikariatet løber til 13. november 2018 med mulighed for forlængelse. Du bliver ansat med arbejdssted i Margrethe-Kapellet i Holbæk, hvor dine primære arbejdsopgaver er kirkegårdsadministration, besvarelse af personlige og telefoniske henvendelser fra pårørende og bedemænd, administrative opgaver og fakturering. Vi administrerer de tre kirkegårde i Holbæk, Skt. Nikolai, Østre Kirkegård og Naturkirkegården. Du arbejder tæt sammen med de øvrige medarbejdere i sognet, herunder administrationschefen, en kontorassistent på kirkegårdskontoret, kirkegårdsassistenten, gartnere, kirketjenere, præster og organister. Arbejdstiden er 30 timer om ugen. Vi forventer at: du er rolig, høflig, service- og samarbejdsorienteret du har forståelse for at omgås mennesker i sorg du er åben og imødekommende og har situationsfornemmelse i forhold til kirkegårdenes brugere du har en udpræget ordenssans og overblik også på en til tider hektisk arbejdsdag du er fleksibel og kan arbejde selvstændigt du har uddannelse og erfaring fra kontor du er rutineret IT bruger og har erfaring med fakturering Det er en fordel, hvis du kender kirkegårdssystemet Brandsoft og IT-værktøjet Churchdesk, da vi bruger begge systemer. Det er ligeledes en fordel, hvis du har erfaring fra offentlig forvaltning. Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten indgået mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisation Det Statslige Område (OAO-S Fællesoverenskomsten) og Organisationsaftalen indgået mellem Finansministeriet og HK Stat for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK), samt protokollat til organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (folkekirken). Aftalerne kan ses på www.folkekirkenspersonale.dk. Ansøgere med en erhvervsuddannelse indplaceres i løngruppe 2 sats 1 eller 2. I løngruppe 2 udgør årslønnen på sats 1 - 271.989 kr. (i provinsen), mens årslønnen på sats II udgør 286.200 kr. (i provinsen). Løn samt eventuelle tillæg kvoteres i overensstemmelse med stillingens ansættelsesbrøk. Vi tilbyder: Lyse og moderne kontorer ved Margrethe-Kapellet på Anders Larsensvej i Holbæk Gode arbejdsforhold og kolleger En varieret arbejdsdag med mange forskellige arbejdsopgaver Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til administrationschef Steen Bjerregaard Christiansen på telefon 40153385. Ansøgning vedlagt relevante bilag fremsendes hurtigst mulig og senest den 4. maj 2018 kl. 12.00 og sendes til sbjc@km.dk.11Jobnet933e3b53100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-04T00:00:0000110EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandHolbæk3215251HOLBÆK SKT. NIKOLAI SOGN KIRKEGÅRDSKONTORET11Anders Larsensvej 64300HolbækDKDanmark0
sbjc@km.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset554697JobNet48089061000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=933e3b53https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=933e3b53https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=933e3b53&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=933e3b53&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/5.jpgEr du den nye Kontorassistent i HOLBÆK SKT. NIKOLAI SOGN KIRKEGÅRDSKONTORET?12008001Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration354346365Steen Bjerregaard Christiansensbjc@km.dkDKDanmarkDKDanmark329947040Studiejob, sygeplejestuderende, Ortopædkirurgisk Afdeling, Holbæk SygehusRobot Vi søger sygeplejestuderende til studiejob på Ortopædkirurgisk afdeling. Hvad er særligt ved at have et studiejob på Holbæk Sygehus: Du bliver ansat i et studierelevant job Du får opgaver der matcher dit uddannelsesniveau Du får grundig oplæring og vi tilpasser arbejdsopgaverne ud fra dine kompetencer og ønsker Du arbejder altid under ansvar af en sygeplejerske Du får gode kolleger Et studiejob hos os giver en god ballast til din uddannelse og gode jobmuligheder i fremtiden Fleksibilitet i forhold til hvor mange eller få timer du har mulighed for at arbejde Jobindhold Afhængigt af hvor langt du er i din uddannelse samt dine personlige kompetencer, vil arbejdet bestå af en række forskellige opgaver, som er vigtige at få løst, og som vil give dig et godt og praktisk grundlag for dit kommende virke som sygeplejerske. Løn- og ansættelsesvilkår: Du vil blive ansat som timelønnet. Timelønnen vil svare til ca. kr. 123,35. Vil du vide mere: Så kontakt afdelingssygeplejerske Pia Brandborg på telefon 59484486 eller ledende oversygeplejerske Lotte Christensen 59484456 Ansøgningsfrist: 6. marts 2019 Indkaldelse til samtaler vil ske løbende Vi ser frem til at høre fra dig. Om Holbæk Sygehus Holbæk Sygehus er en innovativ arbejdsplads med masser af muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi vil være førende i diagnostik og behandling af almene og hyppigt forekommende sygdomme, og vi har velfungerende forskningsmiljøer på disse områder. Vi er et ambitiøst og veldrevet sygehus med en flad ledelsesstruktur så vejen fra id til handling er kort. Vi glæder os til at byde dig velkommen på holdet. Du kan se mere om Holbæk Sygehus her.

Vi søger sygeplejestuderende til studiejob på Ortopædkirurgisk afdeling.

Hvad er særligt ved at have et studiejob på Holbæk Sygehus:

  • Du bliver ansat i et studierelevant job

  • Du får opgaver der matcher dit uddannelsesniveau

  • Du får grundig oplæring og vi tilpasser arbejdsopgaverne ud fra dine kompetencer og ønsker

  • Du arbejder altid under ansvar af en sygeplejerske

  • Du får gode kolleger

  • Et studiejob hos os giver en god ballast til din uddannelse og gode jobmuligheder i fremtiden

  • Fleksibilitet i forhold til hvor mange eller få timer du har mulighed for at arbejde

Jobindhold

Afhængigt af hvor langt du er i din uddannelse samt dine personlige kompetencer, vil arbejdet bestå af en række forskellige opgaver, som er vigtige at få løst, og som vil give dig et godt og praktisk grundlag for dit kommende virke som sygeplejerske.

Løn- og ansættelsesvilkår:

Du vil blive ansat som timelønnet. Timelønnen vil svare til ca. kr. 123,35.

Vil du vide mere:

Så kontakt afdelingssygeplejerske Pia Brandborg på telefon 59484486 eller ledende oversygeplejerske Lotte Christensen 59484456

Ansøgningsfrist:

6. marts 2019

Indkaldelse til samtaler vil ske løbende

Vi ser frem til at høre fra dig.

Om Holbæk Sygehus
Holbæk Sygehus er en innovativ arbejdsplads med masser af muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi vil være førende i diagnostik og behandling af almene og hyppigt forekommende sygdomme, og vi har velfungerende forskningsmiljøer på disse områder.

Vi er et ambitiøst og veldrevet sygehus med en flad ledelsesstruktur – så vejen fra idé til handling er kort. Vi glæder os til at byde dig velkommen på holdet. Du kan se mere om Holbæk Sygehus her.

Region SjællandHolbæk2019-01-23T00:00:002019-03-06T00:00:00
329961374Vagtplanlægger til Endokrinologisk sengeafsnit 03-5Robot Medicinsk Afdeling søger 1 vagtplanlægger på deltid til at hjælpe os med at lave vagtplaner for plejepersonalet på endokrinologisk sengeafsnit 03-5. Opgaven er i samarbejde med afdelingssygeplejersken, at udarbejde vagtplaner der sikrer de rette kompetencer er på arbejde på de rigtige tidspunkter. Så er du systematisk af natur, kan lide at få ting til at gå op i en højere enhed og har viden om arbejdstidsregler og overenskomster, så skal du søge dette job. Din profil Er systematisk af natur og har lyst til at få vagtplanlægningen til at gå op. Er god til at indgå i dialog med kollegaer Har kendskab til og erfaring med vagtplanlægning Erfaring med organisering og planlægning af komplekse opgaver Kan lide at arbejde i en funktion der har stor berøringsflade til mange mennesker Gerne erfaring fra lønområdet Vi tilbyder dig Stor indflydelse på hvordan vi indretter arbejdet i stillingen En dagligdag i en løsningsorienteret stab og afdeling Et arbejdsmiljø, hvor vi lægger vægt på at have et højt fagligt niveau og en anerkendende kultur, hvor åbenhed, engagement og arbejdsglæde er nøgleord Mulighed for at arbejde selvstændigt Hvad består jobbet i? Vagtplanlægning for plejepersonalet i vagtplansystemet Tastning af løn for plejepersonalet Sygdomsdækning og feriedækning i samarbejde med afdelingssygeplejersken Registrering håndtering af byt og andre ændringer i vagtplanen I samarbejde med den kliniske udviklingssygeplejerske, ansvarlig for planlægning af introduktionsprogram ift. vagtplanen Ansvarlig for gruppen af timelønnet personale Registrering og overvågning af sygefravær Overvågning af afspadsering, ferie og normperioden Introduktion af vagtplan og spilleregler for vagtplanlægning med nye medarbejdere Du vil referere til afdelingssygeplejersken, men vil indgå i et forum for vagtplanlæggere i vores afdeling. Stillingen er på deltid og vi forventer at holde samtaler d. 26. feb. 2019. Hvis du har spørgsmål er du meget velkommen til at ringe eller skrive til sekretariatschef i Medicinsk Afdeling Lars Aaskilde på 24 97 73 38 eller ledende oversygeplejerske Lene Guldager på 93 57 78 83 Kom til Åbent Sygehus tirsdag d. 5. marts kl. 19.00-20.30, hvor du kan besøge standene, høre og spørge løs om uddannelses- og jobmuligheder og komme med på rundvisninger. HR-afdelingen står også klar på aftenen til at fortælle om, hvordan det er at arbejde på Holbæk Sygehus og hvad vi kan tilbyde dig. Om Holbæk Sygehus Holbæk Sygehus er en innovativ arbejdsplads med masser af muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi vil være førende i diagnostik og behandling af almene og hyppigt forekommende sygdomme, og vi har velfungerende forskningsmiljøer på disse områder. Vi er et ambitiøst og veldrevet sygehus med en flad ledelsesstruktur så vejen fra id til handling er kort. Vi glæder os til at byde dig velkommen på holdet. Du kan se mere om Holbæk Sygehus her.

Medicinsk Afdeling søger 1 vagtplanlægger på deltid til at hjælpe os med at lave vagtplaner for plejepersonalet på endokrinologisk sengeafsnit 03-5.

Opgaven er i samarbejde med afdelingssygeplejersken, at udarbejde vagtplaner der sikrer de rette kompetencer er på arbejde på de rigtige tidspunkter.

Så er du systematisk af natur, kan lide at få ting til at gå op i en højere enhed og har viden om arbejdstidsregler og overenskomster, så skal du søge dette job.

Din profil

  • Er systematisk af natur og har lyst til at få vagtplanlægningen til at gå op.

  • Er god til at indgå i dialog med kollegaer

  • Har kendskab til og erfaring med vagtplanlægning

  • Erfaring med organisering og planlægning af komplekse opgaver

  • Kan lide at arbejde i en funktion der har stor berøringsflade til mange mennesker

  • Gerne erfaring fra lønområdet

Vi tilbyder dig

  • Stor indflydelse på hvordan vi indretter arbejdet i stillingen

  • En dagligdag i en løsningsorienteret stab og afdeling

  • Et arbejdsmiljø, hvor vi lægger vægt på at have et højt fagligt niveau og en anerkendende kultur, hvor åbenhed, engagement og arbejdsglæde er nøgleord

  • Mulighed for at arbejde selvstændigt

Hvad består jobbet i?

  • Vagtplanlægning for plejepersonalet i vagtplansystemet

  • Tastning af løn for plejepersonalet

  • Sygdomsdækning og feriedækning i samarbejde med afdelingssygeplejersken
  • Registrering/håndtering af byt og andre ændringer i vagtplanen

  • I samarbejde med den kliniske udviklingssygeplejerske, ansvarlig for planlægning af introduktionsprogram ift. vagtplanen

  • Ansvarlig for gruppen af timelønnet personale

  • Registrering og overvågning af sygefravær

  • Overvågning af afspadsering, ferie og normperioden

  • Introduktion af vagtplan og spilleregler for vagtplanlægning med nye medarbejdere

Du vil referere til afdelingssygeplejersken, men vil indgå i et forum for vagtplanlæggere i vores afdeling.

Stillingen er på deltid og vi forventer at holde samtaler d. 26. feb. 2019.

Hvis du har spørgsmål er du meget velkommen til at ringe eller skrive til sekretariatschef i Medicinsk Afdeling Lars Aaskilde på 24 97 73 38 eller ledende oversygeplejerske Lene Guldager på 93 57 78 83

Kom til Åbent Sygehus tirsdag d. 5. marts kl. 19.00-20.30, hvor du kan besøge standene, høre og spørge løs om uddannelses- og jobmuligheder og komme med på rundvisninger. HR-afdelingen står også klar på aftenen til at fortælle om, hvordan det er at arbejde på Holbæk Sygehus og hvad vi kan tilbyde dig.


Om Holbæk Sygehus

Holbæk Sygehus er en innovativ arbejdsplads med masser af muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi vil være førende i diagnostik og behandling af almene og hyppigt forekommende sygdomme, og vi har velfungerende forskningsmiljøer på disse områder.

Vi er et ambitiøst og veldrevet sygehus med en flad ledelsesstruktur – så vejen fra idé til handling er kort. Vi glæder os til at byde dig velkommen på holdet. Du kan se mere om Holbæk Sygehus her.

 

Region SjællandHolbæk2019-02-15T00:00:002019-02-24T00:00:00
329959616Studentermedhjælper, 25 timer ugentligt i 12 måneder til Patologiafdelingen, afsnit Roskilde, Sjællands UniversitetshospitalRobot Vi søger en studentermedhjælper i 12 måneder med start hurtigst muligt på vores afsnit i Roskilde. Stillingen er på 25 timer ugentligt og tilknyttet afsnittets lægesekretærteam. Din arbejdstid vil være fra kl. 9.30 til kl. 14.30, mandag til fredag. Primære arbejdsopgaver Forsendelse af præparatglas til eksterne lægekonsulenter Modtagelse og forsendelse af præparatglas -blokke Arkiveringsopgaver Desuden forefaldende arbejde Du skal være omhyggelig, serviceorienteret, rar at omgås og stabil i dit arbejde. Desuden skal du være god til tal, da jobbet kræver overblik over en talrække af nummererede glas samt blokke. Vi sørger for, at du bliver oplært i opgaverne via sidemandsoplæring. Kort om afdelingen Patologiafdelingen, Sjællands Universitetshospital er placeret med afsnit i Roskilde, Næstved og Slagelse. Afdelingen betjener således alle regionens sygehuse hospitaler samt praksissektoren og privathospitaler. Ultimo 2019 er det planen, at afsnittet i Slagelse flyttes til Roskilde. På afsnit Roskilde er ansat 5 lægesekretærer. Lægesekretærerne på afdelingens 3 afsnit refererer til den ledende lægesekretær. Lægesekretærerne arbejder tæt sammen, men der er også et tæt samarbejde med afsnittets øvrige medarbejdere. Der er på afsnit Roskilde fri frugtordning, kaffe the ordning og fri adgang til massagestol. Afdelingens hovedfunktion Patologiafdelingens hovedfunktion er at stille diagnoser ved mikroskopi af vævs- og celleprøver fra alle dele af den menneskelige organisme. Diagnoserne har betydning for den videre behandling, patienterne kan tilbydes af hospitalet. Patologiafdelingens organisering og profil Patologiafdelingens afdelingsledelse består af den ledende overbioanalytiker og den ledende overlæge. Hvert af de tre geografisk adskilte afsnit ledes af en afsnitsledelse bestående af en-to ledende bioanalytikere. Patologiafdelingen i Region Sjælland beskæftiger ca. 155 ansatte. På afsnit Roskilde, hvor den ledige stilling er, er der ca. 80 medarbejdere (bioanalytikere, læger, lægesekretærer og kapelportører). De 2 største faggrupper er bioanalytikere og læger. Sjællands Universitetshospital arbejder med Strategien: Patienten er Alt, som består af 4 delstrategier: Vores Opgave, Vores Faglighed, Vores Forandring og Vores Arbejdsglæde. Indenfor de forskellige delstrategier har afdelingen en række mål, der arbejdes med. Ansøgningen bedes vedhæftet CV samt relevante bilag. Der tages reference. Om Sjællands Universitetshospital Sjællands Universitetshospital er Danmarks yngste universitetshospital, og en afgørende brik i Region Sjællands ambitiøse sygehusplan. Vores mission er patienten, og visionen er suveræn kvalitet. I en verden fuld af nye muligheder og forventninger ser vi os som pionerer, der ønsker at definere en ny, bedre og anderledes måde at drive sundhedsvæsenet på. Sjællands Universitetshospital er over de sidste år etableret som en organisatorisk enhed. Næste trin er den fysiske samling i det nye kvalitetsfondsbyggeri i Køge, som vil skabe rammen for et universitetshospital i fuld skala. Vi er således i gang med at skabe et samlet og bedre sundhedsvæsen for regionens borgere, og en spændende og udviklende arbejdsplads for medarbejderne. Læs mere om Sjællands Universitetshospital på: http: www.regionsjaelland.dk suh

Vi søger en studentermedhjælper i 12 måneder med start hurtigst muligt på vores afsnit i Roskilde.

Stillingen er på 25 timer ugentligt og tilknyttet afsnittets lægesekretærteam. Din arbejdstid vil være fra kl. 9.30 til kl. 14.30, mandag til fredag.

Primære arbejdsopgaver

  • Forsendelse af præparatglas til eksterne lægekonsulenter

  • Modtagelse og forsendelse af præparatglas/-blokke

  • Arkiveringsopgaver

  • Desuden forefaldende arbejde

Du skal være omhyggelig, serviceorienteret, rar at omgås og stabil i dit arbejde. Desuden skal du være god til tal, da jobbet kræver overblik over en talrække af nummererede glas samt blokke.

Vi sørger for, at du bliver oplært i opgaverne via sidemandsoplæring.

Kort om afdelingen

Patologiafdelingen, Sjællands Universitetshospital er placeret med afsnit i Roskilde, Næstved og Slagelse. Afdelingen betjener således alle regionens sygehuse/hospitaler samt praksissektoren og privathospitaler. Ultimo 2019 er det planen, at afsnittet i Slagelse flyttes til Roskilde.

På afsnit Roskilde er ansat 5 lægesekretærer. Lægesekretærerne på afdelingens 3 afsnit refererer til den ledende lægesekretær.

Lægesekretærerne arbejder tæt sammen, men der er også et tæt samarbejde med afsnittets øvrige medarbejdere.

Der er på afsnit Roskilde fri frugtordning, kaffe/the ordning og fri adgang til massagestol.

Afdelingens hovedfunktion

Patologiafdelingens hovedfunktion er at stille diagnoser ved mikroskopi af vævs- og celleprøver fra alle dele af den menneskelige organisme. Diagnoserne har betydning for den videre behandling, patienterne kan tilbydes af hospitalet.

Patologiafdelingens organisering og profil

Patologiafdelingens afdelingsledelse består af den ledende overbioanalytiker og den ledende overlæge. Hvert af de tre geografisk adskilte afsnit ledes af en afsnitsledelse bestående af en-to ledende bioanalytikere. Patologiafdelingen i Region Sjælland beskæftiger ca. 155 ansatte.

På afsnit Roskilde, hvor den ledige stilling er, er der ca. 80 medarbejdere (bioanalytikere, læger, lægesekretærer og kapelportører). De 2 største faggrupper er bioanalytikere og læger.

Sjællands Universitetshospital arbejder med Strategien: Patienten er Alt, som består af 4 delstrategier: Vores Opgave, Vores Faglighed, Vores Forandring og Vores Arbejdsglæde. Indenfor de forskellige delstrategier har afdelingen en række mål, der arbejdes med.

Ansøgningen bedes vedhæftet CV samt relevante bilag. Der tages reference.

Om Sjællands Universitetshospital
Sjællands Universitetshospital er Danmarks yngste universitetshospital, og en afgørende brik i Region Sjællands ambitiøse sygehusplan. Vores mission er patienten, og visionen er suveræn kvalitet. I en verden fuld af nye muligheder og forventninger ser vi os som pionerer, der ønsker at definere en ny, bedre og anderledes måde at drive sundhedsvæsenet på.

Sjællands Universitetshospital er over de sidste år etableret som en organisatorisk enhed. Næste trin er den fysiske samling i det nye kvalitetsfondsbyggeri i Køge, som vil skabe rammen for et universitetshospital i fuld skala. Vi er således i gang med at skabe et samlet og bedre sundhedsvæsen for regionens borgere, og en spændende og udviklende arbejdsplads for medarbejderne.

Læs mere om Sjællands Universitetshospital på: http://www.regionsjaelland.dk/suh

Region SjællandRoskilde2019-02-12T00:00:002019-02-17T00:00:00
329957791Sekretariatsmedarbejder (HK) til Ledelsessekretariatet, Region Sjælland Sygehusapoteket, RoskildeRobot Vil du gerne være tæt på ledelsen? Har du en ægte interesse i at hjælpe andre? Trives du fint med flere forskellige opgaver? Så kan du måske blive vores nye kollega. Sygehusapoteket har et lille og fleksibelt ledelsessekretariat, som i mange sammenhænge fungerer som Sygehusapotekets nervecenter. Ledelsessekretariatet sætter en ære i at yde god service i dagligdagen og arbejder ihærdigt på at finde nye metoder til løsning af administrative problemstillinger. Ledelsessekretariatet består af 4 medarbejdere, hvoraf den ene snart går på pension. Vi søger derfor en ny kollega. Opgaverne i Ledelsessekretariatet er mangfoldige. De omfatter bl.a. Betjening af sygehusapoteksledelsen, øvrige ledere og medarbejdere Personaleadministration Bogføring og økonomistyring Sekretariatsopgaver som referater, postekspedition, mødebooking, rejsebestilling, hjælp til indkøb og meget andet Oprettelse og vedligehold af Ledelsessekretariatets instrukser Ledelsestilsyn Vi forestiller os, at du Er uddannet inden for kontor Er erfaren og har prøvet forskellige funktioner i offentlig administration, gerne i en region Har erfaring med personaleadministration, overenskomster og KMD Vagtplan Er struktureret og kan se fordelene ved at arbejde efter regler Er effektiv, selvstændig og leverer god kvalitet til tiden Er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt Er rummelig, fleksibel og glad for at hjælpe dine kollegaer Har kendskab til bogføring, gerne via Oracle og Navision Holder af en meget varieret arbejdsdag Vi starter din ansættelse med et træningsforløb, hvor du får kendskab til de fleste af Ledelsessekretariatets opgaver. Vi har derefter brug for, at du får hovedansvaret for vores opgaver inden for den decentrale personaleadministration, som vi løser i tæt samarbejde med Sygehusapotekets ledere og Region Sjællands Koncern HR. Afhængigt af dine kompetencer får du herudover andre opgaver. Du bliver ansat efter gældende overenskomst med mulighed for fleksible arbejdstider. Du kommer til at referere til sygehusapotekeren. Stillingen er på 30-32 timer, fordelt mandag til fredag. Om Sygehusapoteket Sygehusapoteket er et selvstændigt virksomhedsområde med 200 medarbejdere, som leverer lægemidler, medicinservice og klinisk farmaceutisk service til sygehusene i Region Sjælland. Vi indkøber lægemidler og producerer også lægemidler både til lager og til den enkelte patient, især kemoterapi til kræftpatienter. Vi håndterer lægemidler for 1 mia. kr. om året. Med fokus på lægemidler gør vi vores bedste for, at medmennesker med behov for sygehusbehandling er trygge, velbehandlede og bedre i stand til at klare dagen i morgen Du kan læse mere om Sygehusapoteket her.

Vil du gerne være tæt på ledelsen? Har du en ægte interesse i at hjælpe andre? Trives du fint med flere forskellige opgaver? Så kan du måske blive vores nye kollega.

Sygehusapoteket har et lille og fleksibelt ledelsessekretariat, som i mange sammenhænge fungerer som Sygehusapotekets nervecenter. Ledelsessekretariatet sætter en ære i at yde god service i dagligdagen og arbejder ihærdigt på at finde nye metoder til løsning af administrative problemstillinger.

Ledelsessekretariatet består af 4 medarbejdere, hvoraf den ene snart går på pension. Vi søger derfor en ny kollega.

Opgaverne i Ledelsessekretariatet er mangfoldige. De omfatter bl.a.

  • Betjening af sygehusapoteksledelsen, øvrige ledere og medarbejdere
  • Personaleadministration
  • Bogføring og økonomistyring
  • Sekretariatsopgaver som referater, postekspedition, mødebooking, rejsebestilling, hjælp til indkøb og meget andet
  • Oprettelse og vedligehold af Ledelsessekretariatets instrukser
  • Ledelsestilsyn

Vi forestiller os, at du

  • Er uddannet inden for kontor
  • Er erfaren og har prøvet forskellige funktioner i offentlig administration, gerne i en region
  • Har erfaring med personaleadministration, overenskomster og KMD Vagtplan
  • Er struktureret og kan se fordelene ved at arbejde efter regler
  • Er effektiv, selvstændig og leverer god kvalitet til tiden
  • Er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt
  • Er rummelig, fleksibel og glad for at hjælpe dine kollegaer
  • Har kendskab til bogføring, gerne via Oracle og Navision
  • Holder af en meget varieret arbejdsdag

Vi starter din ansættelse med et træningsforløb, hvor du får kendskab til de fleste af Ledelsessekretariatets opgaver. Vi har derefter brug for, at du får hovedansvaret for vores opgaver inden for den decentrale personaleadministration, som vi løser i tæt samarbejde med Sygehusapotekets ledere og Region Sjællands Koncern HR. Afhængigt af dine kompetencer får du herudover andre opgaver.

Du bliver ansat efter gældende overenskomst med mulighed for fleksible arbejdstider. Du kommer til at referere til sygehusapotekeren.

Stillingen er på 30-32 timer, fordelt mandag til fredag.

Om Sygehusapoteket
Sygehusapoteket er et selvstændigt virksomhedsområde med 200 medarbejdere, som leverer lægemidler, medicinservice og klinisk farmaceutisk service til sygehusene i Region Sjælland. Vi indkøber lægemidler og producerer også lægemidler både til lager og til den enkelte patient, især kemoterapi til kræftpatienter. Vi håndterer lægemidler for 1 mia. kr. om året.

”Med fokus på lægemidler gør vi vores bedste for, at medmennesker med behov for sygehusbehandling er trygge, velbehandlede og bedre i stand til at klare dagen i morgen”

Du kan læse mere om Sygehusapoteket her. 

Region SjællandRoskilde2019-02-08T00:00:002019-03-03T00:00:00
329959620Administrativ sagsbehandler til udbetaling af kontanthjælp og andre forsørgelsesydelserRobot Erfaren kollega til førstegangsbevillinger og løbende udbetaling af kontanthjælp og andre forsørgelsesydelserUdbetalingsteamet søger snarest en administrativ sagsbehandler med erfaring i bevilling og udbetaling af kontanthjælp. Hvis du har kendskab til enkeltydelser er det et plus.Du skal kunne indgå i opgaveløsningen hurtigt, og vi lægger derfor vægt på, at du konkret har arbejdet med bevilling og udbetaling af forsørgelsesydelser i en lignende stilling.I Udbetalingsteamet er der tilknyttet 9 administrative sagsbehandlere, med selvstændigt ansvar for udbetalinger, økonomiske sanktioner og standsning af ydelser efter Aktivloven og Integrationsloven.Vi er i gang med at omlægge vores sagsbehandling af førstegangsansøgninger til digital og administrativ sagsbehandling, og ønsker os derfor en kollega med relevant erfaring.Kerneopgaverne erberegning og udbetaling af forsørgelsesydelser efter Aktivloven og Integrationslovenkompetence til at sanktionere i ydelsen efter indstilling fra Jobcenteretdigital journalisering, beslutningsskrivelser, og anke besvarelserudbetaling af enkeltydelserbetaling af fakturaer via KMD OPUS og KMD Aktivøkonomisk opfølgning på løbende udbetalingertelefoniske samtaler med borgere og samarbejdspartnereråd og vejledning af borgerne vedr. udbetalinger.Vi lægger vægt på, at duer kommunalt uddannet kontorassistent med solid erfaring i bevillinger og udbetalinger efter Aktivlovenevner at arbejde engageret, struktureret og resultatorienterethar gode samarbejdsevner og formår at indgå i et forpligtende teamarbejdekan lide vekslende og selvstændigt arbejdeer sikker i lovgivning og trives med administrative opgaver.Vi tilbyderdygtige og erfarne kolleger, som trives med et socialfagligt højt niveaufokus på værdierne modig, tydelig, kompetent og med glædeflekstid og sundhedsordninget tæt samarbejde med kommunens øvrige centre.Arbejdstiden er 37 timer ugentligt.Vores afdeling er præget af fælles ansvar, en uformel tone og gode kolleger.Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst med udgangspunkt i grundløn 21, som ligger på 23.200 kr. brutto med mulighed for tillæg efter principperne i Ny Løn.Flere oplysningerVil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontaktefagspecialist Tina Kristiansen, tlf. 58 57 45 71, eller mail kriti@slagelse.dkafdelingsleder Helle Guldager, tlf. 58 57 44 40 eller mail på hegul@slagelse.dkFristden 25. februar kl. 9.Samtaler forventes afholdt onsdag den 27. februar 2019.Erfaren kollega til førstegangsbevillinger og løbende udbetaling af kontanthjælp og andre forsørgelsesydelser

Udbetalingsteamet søger snarest en administrativ sagsbehandler med erfaring i bevilling og udbetaling af kontanthjælp. Hvis du har kendskab til enkeltydelser er det et plus.

Du skal kunne indgå i opgaveløsningen hurtigt, og vi lægger derfor vægt på, at du konkret har arbejdet med bevilling og udbetaling af forsørgelsesydelser i en lignende stilling.

I Udbetalingsteamet er der tilknyttet 9 administrative sagsbehandlere, med selvstændigt ansvar for udbetalinger, økonomiske sanktioner og standsning af ydelser efter Aktivloven og Integrationsloven.

Vi er i gang med at omlægge vores sagsbehandling af førstegangsansøgninger til digital og administrativ sagsbehandling, og ønsker os derfor en kollega med relevant erfaring.

Kerneopgaverne er
  • beregning og udbetaling af forsørgelsesydelser efter Aktivloven og Integrationsloven
  • kompetence til at sanktionere i ydelsen efter indstilling fra Jobcenteret
  • digital journalisering, beslutningsskrivelser, og anke besvarelser
  • udbetaling af enkeltydelser
  • betaling af fakturaer via KMD OPUS og KMD Aktiv
  • økonomisk opfølgning på løbende udbetalinger
  • telefoniske samtaler med borgere og samarbejdspartnere
  • råd og vejledning af borgerne vedr. udbetalinger.

Vi lægger vægt på, at du
  • er kommunalt uddannet kontorassistent med solid erfaring i bevillinger og udbetalinger efter Aktivloven
  • evner at arbejde engageret, struktureret og resultatorienteret
  • har gode samarbejdsevner og formår at indgå i et forpligtende teamarbejde
  • kan lide vekslende og selvstændigt arbejde
  • er sikker i lovgivning og trives med administrative opgaver.

Vi tilbyder
  • dygtige og erfarne kolleger, som trives med et socialfagligt højt niveau
  • fokus på værdierne modig, tydelig, kompetent og med glæde
  • flekstid og sundhedsordning
  • et tæt samarbejde med kommunens øvrige centre.

Arbejdstiden er 37 timer ugentligt.

Vores afdeling er præget af fælles ansvar, en uformel tone og gode kolleger.

Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst med udgangspunkt i grundløn 21, som ligger på 23.200 kr. brutto med mulighed for tillæg efter principperne i Ny Løn.

Flere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
  • fagspecialist Tina Kristiansen, tlf. 58 57 45 71, eller mail kriti@slagelse.dk
  • afdelingsleder Helle Guldager, tlf. 58 57 44 40 eller mail på hegul@slagelse.dk

Frist
  • den 25. februar kl. 9.

Samtaler forventes afholdt onsdag den 27. februar 2019.

 

Slagelse KommuneSlagelse2019-02-12T00:00:002019-02-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studiejob, sygeplejestuderende, Ortopædkirurgisk Afdeling, Holbæk Sygehus

Region Sjælland

Holbæk
Vi søger sygeplejestuderende til studiejob på Ortopædkirurgisk afdeling. Hvad er særligt ved at have et studiejob på Holbæk Sygehus: Du bliver ansat i et studierelevant job Du får opgaver der matcher dit uddannelsesniveau Du får grundig oplæring og ...
Indrykket:23. januar 2019
Udløbsdato:6. marts 2019

Vagtplanlægger til Endokrinologisk sengeafsnit 03-5

Region Sjælland

Holbæk
Medicinsk Afdeling søger 1 vagtplanlægger på deltid til at hjælpe os med at lave vagtplaner for plejepersonalet på endokrinologisk sengeafsnit 03-5. Opgaven er i samarbejde med afdelingssygeplejersken, at udarbejde vagtplaner der sikrer de rette kom...
Indrykket:15. februar 2019
Udløbsdato:24. februar 2019

Studentermedhjælper, 25 timer ugentligt i 12 måneder til Patologiafdelingen, afsnit Roskilde, Sjællands Universitetshospital

Region Sjælland

Roskilde
Vi søger en studentermedhjælper i 12 måneder med start hurtigst muligt på vores afsnit i Roskilde. Stillingen er på 25 timer ugentligt og tilknyttet afsnittets lægesekretærteam. Din arbejdstid vil være fra kl. 9.30 til kl. 14.30, mandag til fredag. ...
Indrykket:12. februar 2019
Udløbsdato:17. februar 2019

Sekretariatsmedarbejder (HK) til Ledelsessekretariatet, Region Sjælland Sygehusapoteket, Roskilde

Region Sjælland

Roskilde
Vil du gerne være tæt på ledelsen? Har du en ægte interesse i at hjælpe andre? Trives du fint med flere forskellige opgaver? Så kan du måske blive vores nye kollega. Sygehusapoteket har et lille og fleksibelt ledelsessekretariat, som i mange sammenh...
Indrykket:8. februar 2019
Udløbsdato:3. marts 2019

Administrativ sagsbehandler til udbetaling af kontanthjælp og andre forsørgelsesydelser

Slagelse Kommune

Slagelse
Erfaren kollega til førstegangsbevillinger og løbende udbetaling af kontanthjælp og andre forsørgelsesydelserUdbetalingsteamet søger snarest en administrativ sagsbehandler med erfaring i bevilling og udbetaling af kontanthjælp. Hvis du har kendskab ...
Indrykket:12. februar 2019
Udløbsdato:25. februar 2019