Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorassistent med erfaring i regnskab søges

Kontorassistent med erfaring i regnskab søges

Vi forventer du har:

  • erfaring i bogføring
  • erfaring i afstemning
  • erfaring i debitor/kreditor
  • erfaring lønninger
  • kendskab til årsregnskabs afslutninger er en fordel men ikke et krav

Jobbet er en fuldtids stilling

Startdato efter aftale

Ansøgning sendes til Winnie Fog winnie-fog@live.com

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329812339Phoenix-a53db43312018-05-15T00:00:00Kontorassistent med erfaring i regnskab søges

Kontorassistent med erfaring i regnskab søges

Vi forventer du har:

  • erfaring i bogføring
  • erfaring i afstemning
  • erfaring i debitor/kreditor
  • erfaring lønninger
  • kendskab til årsregnskabs afslutninger er en fordel men ikke et krav

Jobbet er en fuldtids stilling

Startdato efter aftale

Ansøgning sendes til Winnie Fog winnie-fog@live.com

 

 

2018-07-01T00:50:37.533 Kontorassistent med erfaring i regnskab søges Vi forventer du har: erfaring i bogføring erfaring i afstemning erfaring i debitor kreditor erfaring lønninger kendskab til årsregnskabs afslutninger er en fordel men ikke et krav Jobbet er en fuldtids stilling Startdato efter aftale Ansøgning sendes til Winnie Fog winnie-fog@live.com11Jobneta53db433100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-30T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerLolland & FalsterGuldborgsund3247589Fog Regnskab IvS11Karlsfeltvej 434850StubbekøbingDKDanmark0
winnie-fog@live.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent571537JobNet48241361000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a53db433https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a53db433https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a53db433&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a53db433&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/7.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Kontor og administration?12008001Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration354995205Winnie Fogwinnie-fog@live.comDKDanmarkDKDanmark329975695Medarbejder med flair for logistik søgesRobot Da vores aktivitetsniveau har været højt og fortsat stiger, søger vi en ny medarbejder til vores logistikafdeling. Den uddannelsesmæssige baggrund kan være meget forskellig. Solid erfaring med kontor og flair for IT er et must. Scan Con Group A S er en entreprisevirksomhed med 20 års erfaring i at levere faglært og ufaglært manpower til produktion, industri og byggeri. Både nationalt og internationalt. Om stillingen: Vores logistikafdeling håndterer alle rejser for vores medarbejdere. Den bestiller overnatninger i forbindelse med rejsen, hvis det er nødvendigt. Til- og afmelder medarbejder på de pladser hvor det er et krav. Koordinerer vores bilpark i samarbejde med internt værksted. m.m Om kandidaten Den rette kandidat er: Struktureret i sin arbejdsgang Næsten alle billetter bestilles direkte ved selskaberne, så fortrolighed med netkøb et must. Fleksibel omkring arbejdstid. Arbejdstid planlægges i afdelingen, perioder med stor travlhed kan forekomme. Økonomisk sans Der tilbydes en attraktiv lønpakke med løn efter kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring, tandlægeforsikring, frokostordning. Der afholdes løbende samtaler og stillingen besættes før annonceudløb, hvis den rette kandidat findes.

 

Da vores aktivitetsniveau har været højt og fortsat stiger, søger vi en ny medarbejder til vores logistikafdeling. Den uddannelsesmæssige baggrund kan være meget forskellig. Solid erfaring med kontor og flair for IT er et must. 

Scan Con Group A/S er en entreprisevirksomhed med 20+ års erfaring i at levere faglært og ufaglært manpower til produktion, industri og byggeri. Både nationalt og internationalt.

 

Om stillingen:

  • Vores logistikafdeling håndterer alle rejser for vores medarbejdere.
  • Den bestiller overnatninger i forbindelse med rejsen, hvis det er nødvendigt.
  • Til- og afmelder medarbejder på de pladser hvor det er et krav.
  • Koordinerer vores bilpark i samarbejde med internt værksted.
  • m.m

 

Om kandidaten

Den rette kandidat er:

  • Struktureret i sin arbejdsgang
  • Næsten alle billetter bestilles direkte ved selskaberne, så fortrolighed med netkøb et must.
  • Fleksibel omkring arbejdstid. Arbejdstid planlægges i afdelingen, perioder med stor travlhed kan forekomme.
  • Økonomisk sans

 

Der tilbydes en attraktiv lønpakke med løn efter kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring, tandlægeforsikring, frokostordning.

 

Der afholdes løbende samtaler og stillingen besættes før annonceudløb, hvis den rette kandidat findes.

 

SCAN CON TEAM NO ApSNørre Alslev2019-03-11T00:00:002019-04-15T00:00:00
329968756Kontorassistent med flair for bogholderi til KISS Development, VordingborgBasic Er du en engageret og arbejdsom kontorassistent, og har du erfaring med bogholderi? Har du lyst til at indgå i en mindre virksomhed med højt til loftet? KISS Development er et selskab, der udvikler og sælger ejendomme primært på Sjælland både til privatboligbyggeri og erhverv. KISS Development varetager projektet og kører hele processen fra køb af grund eller ejendom, projektering, styring af byggeriet frem til ejendommen er klar til salg. KISS Development forestår enten salget eller beholder og lejer ejendommen ud. JKS CAREER søger på vegne af KISS Development en stærk kontorassistent med flair for og erfaring med bogholderiopgaver til at assistere den nuværende bogholder. Der er travlt, ikke to dage er ens, og man skal trives med en alsidig hverdag med mange forskellige opgaver. Om stillingen Du kommer til at arbejde tæt sammen med virksomhedens bogholder, som du i det daglige refererer til, og du får ansvar for egne opgaver i bogholderiet som bl.a. følgende: Back-up på lønadministration Behandling af kreditorfakturaer Debitorfakturaer og bogføring i Visma e-conomic Mængdeopgørelser Sekretærfunktioner, herunder personlig assistance og sparring med bogholderen og direktør, indkøb af kontorartikler mv. Diverse ad hoc-opgaver Kvalifikationer Uddannet bogholder, regnskabsassistent, kontorassistent eller lignende Har minimum 2 års erfaring med bogholderi Gerne erfaring fra en ejendomsudviklingsvirksomhed, advokatkontor, revisorkontor, ejendomsmægler eller lignende Du er erfaren bruger af Office-pakken, herunder særligt Excel, og du er vant til at arbejde med E-conomic. Derudover vil det være en fordel at kende db Retail. Struktureret og kan bevare overblikket Du har gode kommunikationsevner, både mundtligt og skriftligt Du tilbydes En attraktiv stilling i en spændende virksomhed med fuld fart på og en særdeles flad organisation, hvor der ikke er langt fra tanke til handling. Du indgår i et team af dygtige og kompetente medarbejdere, hvor der hersker en god og uformel tone. Løn og øvrige forhold vil matche dine kvalifikationer. Ansøgning og kontakt JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen, og har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Julia H. Budolfsen på 30 85 12 91 eller på jhb@jks.dk. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, så send din ansøgning og CV allerede i dag. Vi holder samtaler løbende, og stillingen vil blive besat, når den rigtige kandidat er fundet. KISS Development er et dansk selskab, der udvikler og sælger ejendomme primært på Sjælland. Vi udvikler og udfører mange typer boligprojekter. Vi har et solidt og godt kendskab til markedet. Vores koncept er super simpelt: Vi investerer i en grund eller i en bygning, som vurderes har markedspotentiale. Herefter startes projektet og vi klarer alt omkring myndighedsbehandling, projektering, byggeri mv. indtil byggeriet er opført. Gennem aktiv deltagelse og integreret projektudvikling har KISS Development bidraget til værdiskabelse for sine kunder. En målrettet deltagelse fra ide til overlevering er KISS Developments varemærke. KISS Development mål er at levere kvalitetsprojekter, og vores ambition er, dette gentages hver gang. Dette opnås bl.a. gennem risikobaseret kvalitetssikring, ved at afdække risiko så tidligt som mulig, risikoreducerende projektering, risikoreducerende udførelse og kontrol ved forhøjet risiko. For yderligere at underbygge dette, har vi styrket egen kompetence med vores tilpasning af i forvejen kendte kvalitetsprincipper. Se mere på www.Kissdevelopment.dkEr du en engageret og arbejdsom kontorassistent, og har du erfaring med bogholderi? Har du lyst til at indgå i en mindre virksomhed med højt til loftet?
 
 
 
KISS Development er et selskab, der udvikler og sælger ejendomme primært på Sjælland både til privatboligbyggeri og erhverv. KISS Development varetager projektet og kører hele processen fra køb af grund eller ejendom, projektering, styring af byggeriet frem til ejendommen er klar til salg. KISS Development forestår enten salget eller beholder og lejer ejendommen ud. 
 
JKS CAREER søger på vegne af KISS Development en stærk kontorassistent med flair for og erfaring med bogholderiopgaver til at assistere den nuværende bogholder. Der er travlt, ikke to dage er ens, og man skal trives med en alsidig hverdag med mange forskellige opgaver.  
 
Om stillingen  
Du kommer til at arbejde tæt sammen med virksomhedens bogholder, som du i det daglige refererer til, og du får ansvar for egne opgaver i bogholderiet som bl.a. følgende:  
  • Back-up på lønadministration 
  • Behandling af kreditorfakturaer 
  • Debitorfakturaer og bogføring i Visma/e-conomic 
  • Mængdeopgørelser 
  • Sekretærfunktioner, herunder personlig assistance og sparring med bogholderen og direktør, indkøb af kontorartikler mv.  
  • Diverse ad hoc-opgaver  

Kvalifikationer 
  • Uddannet bogholder, regnskabsassistent, kontorassistent eller lignende  
  • Har minimum 2 års erfaring med bogholderi  
  • Gerne erfaring fra en ejendomsudviklingsvirksomhed, advokatkontor, revisorkontor, ejendomsmægler eller lignende  
  • Du er erfaren bruger af Office-pakken, herunder særligt Excel, og du er vant til at arbejde med E-conomic. Derudover vil det være en fordel at kende db Retail. 
  • Struktureret og kan bevare overblikket 
  • Du har gode kommunikationsevner, både mundtligt og skriftligt 
 
Du tilbydes
En attraktiv stilling i en spændende virksomhed med fuld fart på og en særdeles flad organisation, hvor der ikke er langt fra tanke til handling. Du indgår i et team af dygtige og kompetente medarbejdere, hvor der hersker en god og uformel tone. Løn og øvrige forhold vil matche dine kvalifikationer. 
 
Ansøgning og kontakt 
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen, og har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Julia H. Budolfsen på 30 85 12 91 eller på jhb@jks.dk.
 
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, så send din ansøgning og CV allerede i dag.  
 
Vi holder samtaler løbende, og stillingen vil blive besat, når den rigtige kandidat er fundet. 
 
KISS Development er et dansk selskab, der udvikler og sælger ejendomme primært på Sjælland. Vi udvikler og udfører mange typer boligprojekter. Vi har et solidt og godt kendskab til markedet. Vores koncept er super simpelt: Vi investerer i en grund eller i en bygning, som vurderes har markedspotentiale. Herefter startes projektet og vi klarer alt omkring myndighedsbehandling, projektering, byggeri mv. indtil byggeriet er opført. Gennem aktiv deltagelse og integreret projektudvikling har KISS Development bidraget til værdiskabelse for sine kunder. En målrettet deltagelse fra ide til overlevering er KISS Developments varemærke. 
 
KISS Development mål er at levere kvalitetsprojekter, og vores ambition er, dette gentages hver gang. Dette opnås bl.a. gennem risikobaseret kvalitetssikring, ved at afdække risiko så tidligt som mulig, risikoreducerende projektering, risikoreducerende udførelse og kontrol ved forhøjet risiko. For yderligere at underbygge dette, har vi styrket egen kompetence med vores tilpasning af i forvejen kendte kvalitetsprincipper. Se mere på www.Kissdevelopment.dk  
 
ORS/Small/9c697f63_logo.pngJKS A/SNæstved2019-03-01T12:08:14.7072019-03-29T00:00:00
329962501Folketidende i Nykøbing F - AvisbudeRobot Har du I lyst til at arbejde som avisbud hos Folketidende, så er det måske dig jer vi har brug for. Timetallet kan ligge fra 1 time om ugen og opad. Finder du I jobbet interessant og spændende, skal du I ikke tøve med at kontakte os. Ansøgning sendes via ansøgningsskema på: https: klapjob.dk Det er en forudsætning for at kunne komme i betragtning jobbet at man er tilkendt førtidspension. Jobbet er særligt designet og tilpasset til mennesker med kognitive handicap. Andre ansøgere som ikke er målgruppen, vil derfor ikke kunne forvente svar på deres henvendelser. Arbejdsopgaverne kan være: Modtage aviser Pakke aviser Omdeling af aviser Du skal være: Motiveret for at arbejde hvor du er ude i det fri og skal bevæge dig meget Have mod på et arbejde der er rutinepræget Være god til at holde orden Være god til at finde rundt Mødestabil og selvstændig Stillingen er på deltid, og det ugentlige timetal og arbejdstiden aftales nærmere. Før ansættelsen skal der fremvises straffeattest. Denne stilling er slået op i samarbejde med KLAPjob og Folketidende og vil derfor blive besat i samarbejde med KLAPjobs jobkonsulent.

Har du/I lyst til at arbejde som avisbud hos Folketidende, så er det måske dig/jer vi har brug for.

Timetallet kan ligge fra 1 time om ugen og opad.

Finder du/I jobbet interessant og spændende, skal du/I ikke tøve med at kontakte os.

Ansøgning sendes via ansøgningsskema på: https://klapjob.dk/

Det er en forudsætning for at kunne komme i betragtning jobbet at man er tilkendt førtidspension.

Jobbet er særligt designet og tilpasset til mennesker med kognitive handicap. Andre ansøgere som ikke er målgruppen, vil derfor ikke kunne forvente svar på deres henvendelser

 

Arbejdsopgaverne kan være:

  • Modtage aviser
  • Pakke aviser
  • Omdeling af aviser

Du skal være:

  • Motiveret for at arbejde hvor du er ude i det fri og skal bevæge dig meget
  • Have mod på et arbejde der er rutinepræget
  • Være god til at holde orden
  • Være god til at finde rundt
  • Mødestabil og selvstændig

 

Stillingen er på deltid, og det ugentlige timetal og arbejdstiden aftales nærmere.

Før ansættelsen skal der fremvises straffeattest.

Denne stilling er slået op i samarbejde med KLAPjob og Folketidende og vil derfor blive besat i samarbejde med KLAPjobs jobkonsulent.

KLAPjobNykøbing F2019-02-18T00:00:002019-04-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Medarbejder med flair for logistik søges

SCAN CON TEAM NO ApS

Nørre Alslev
Da vores aktivitetsniveau har været højt og fortsat stiger, søger vi en ny medarbejder til vores logistikafdeling. Den uddannelsesmæssige baggrund kan være meget forskellig. Solid erfaring med kontor og flair for IT er et must. Scan Con Group A S er...
Indrykket:11. marts 2019
Udløbsdato:15. april 2019

Kontorassistent med flair for bogholderi til KISS Development, Vordingborg

JKS A/S

Næstved
Er du en engageret og arbejdsom kontorassistent, og har du erfaring med bogholderi? Har du lyst til at indgå i en mindre virksomhed med højt til loftet? KISS Development er et selskab, der udvikler og sælger ejendomme primært på Sjælland både til pr...
Indrykket:1. marts 2019
Udløbsdato:29. marts 2019

Folketidende i Nykøbing F - Avisbude

KLAPjob

Nykøbing F
Har du I lyst til at arbejde som avisbud hos Folketidende, så er det måske dig jer vi har brug for. Timetallet kan ligge fra 1 time om ugen og opad. Finder du I jobbet interessant og spændende, skal du I ikke tøve med at kontakte os. Ansøgning sende...
Indrykket:18. februar 2019
Udløbsdato:15. april 2019