Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorassistent med erfaring i regnskab søges

Kontorassistent med erfaring i regnskab søges

Vi forventer du har:

  • erfaring i bogføring
  • erfaring i afstemning
  • erfaring i debitor/kreditor
  • erfaring lønninger
  • kendskab til årsregnskabs afslutninger er en fordel men ikke et krav

Jobbet er en fuldtids stilling

Startdato efter aftale

Ansøgning sendes til Winnie Fog winnie-fog@live.com

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329812339Phoenix-a53db43312018-05-15T00:00:00Kontorassistent med erfaring i regnskab søges

Kontorassistent med erfaring i regnskab søges

Vi forventer du har:

  • erfaring i bogføring
  • erfaring i afstemning
  • erfaring i debitor/kreditor
  • erfaring lønninger
  • kendskab til årsregnskabs afslutninger er en fordel men ikke et krav

Jobbet er en fuldtids stilling

Startdato efter aftale

Ansøgning sendes til Winnie Fog winnie-fog@live.com

 

 

2018-07-01T00:50:37.533 Kontorassistent med erfaring i regnskab søges Vi forventer du har: erfaring i bogføring erfaring i afstemning erfaring i debitor kreditor erfaring lønninger kendskab til årsregnskabs afslutninger er en fordel men ikke et krav Jobbet er en fuldtids stilling Startdato efter aftale Ansøgning sendes til Winnie Fog winnie-fog@live.com11Jobneta53db433100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-30T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerLolland & FalsterGuldborgsund3247589Fog Regnskab IvS11Karlsfeltvej 434850StubbekøbingDKDanmark0
winnie-fog@live.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent571537JobNet48241361000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a53db433https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a53db433https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a53db433&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a53db433&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/7.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Kontor og administration?12008001Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration354995205Winnie Fogwinnie-fog@live.comDKDanmarkDKDanmark330018329Ydelseskonsulent med fokus på rådighed i nyoprettet stilling i Aktivitet & Udvikling i Center for ArbejdsmarkedBasic Ydelseskonsulent med fokus på rådighed i nyoprettet stilling i Aktivitet Udvikling i Center for Arbejdsmarked Har du lyst til at arbejde og udvikle dig i en travl og spændende afdeling? Har du lyst til at arbejde i et team med en uformel tone, en høj faglighed og struktureret tilgang til opgaveløsningen?Har du samtidig lyst til at være ydelseskonsulent, hvor du varetager rådighedsopgaver samt afholder rådighedssamtaler, så er det dig, vi søger. Et bredt flertal i Folketinget har den 16. november 2018 indgået en aftale, der forenkler og skærper sanktionsreglerne. Det danske velfærdssystem bygger på et princip om ret og pligt. Det betyder, at når man er ledig og modtager en overførselsindkomst fra det offentlige, hvor der stilles krav om, at man skal opfylde en rådighedsforpligtelse, så skal man stå til rådighed for arbejdsmarkedet og gøre, hvad man kan for at finde et job. Der er et øget fokus på udbetaling af de rette ydelser samt et øget fokus på anmeldelse af socialt bedrageri. Aktivitet Udvikling består af 39 engagerede medarbejdere, som dagligt udfører opgaver i relation til sagsbehandlingen af borgere over 30 år, og som modtager kontanthjælp og integrationsydelse. Du vil blive en del af et team med 7 dygtige ydelseskonsulenter. Det er en forudsætning, at du har lyst til personlig kontakt med mange mennesker dagligt og er i stand til at oversætte lovgivningen til de borgere, vi har med at gøre. Der er tale om en midlertidig stilling på 37 timer ugentligt. Stillingen er frem til den 31.12.19. Stillingens nøgleopgaver:Indberetning og udbetaling iht. Aktivloven, Integrationsloven samt Beskæftigelsesindsatsloven, herunder behandling af ansøgninger om kontanthjælp, integrationsydelse, engangshjælp, befordring, administrationer, økonomiske opfølgninger, behandling af diverse adviser, partshøringer, sanktioner, beregninger ift. kontanthjælpsloft, indberetninger og opfølgning på 225 timers kravet samt opholdsopgørelser ift. ydelsesmålgruppe mv. Herunder skal du være med til at understøtte opfølgning på fremmøde i beskæftigelsestilbud samt afholde akutsamtaler i forbindelse med genoptagelse af kontanthjælp og integrationsydelse. Vi tilbyder: En arbejdsplads med fokus på udvikling og værdibaseret ledelse Faglig sparring fra dygtige og kompetente kollegaer Tæt samarbejde mellem de forskellige faggrupper Udfordrende og spændende arbejdsopgaver, der løses både individuelt og i teamet Faglige kompetencer:Vi forventer, at du: Er kontoruddannet og eller har relevant dokumenteret erfaring på området, gerne fra det kommunale område Har godt kendskab til Lov om Aktiv Socialpolitik, Lov om en Aktiv Beskæftigelsesindsats og Integrationsloven Har gode kommunikationsevner såvel skriftligt som mundtligt Har god registreringspraksis samt flair for det administrative arbejde Personlige kompetencer:Vi forventer, at du: Er positiv og lægger vægt på god trivsel og et godt arbejdsklima Kan strukturere og prioritere i arbejdsopgaverne Kan arbejde både selvstændigt, systematisk og er omstillingsparat Er en teamplayer, som kan give og modtage relevant faglig sparring Er god til at skabe en åben og fordomsfri dialog samt indgå i tværfagligt samarbejde, såvel internt som eksternt Ansættelsesvilkår: Stillingen ønskes besat pr. 1. juni 2019 eller snarest derefter. Stillingen er frem til den 31.12.19. Efter gældende overenskomst. 37 timer pr. uge. Mere information: Har du spørgsmål eller ønsker flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Leder Charlotte Lund Andreasen, telefon 25 18 21 12. Ansøgningsfrist: 22. maj 2019 Samtaler: Forventes afholdt mandag den 27. maj 2019 Ansøgningsprocedure: Send din ansøgning ved at klikke på send ansøgning og vedhæft din ansøgning og dit CV. Vi tager kun imod elektroniske ansøgninger Mere om Guldborgsund Kommune: Guldborgsund Kommune har pr. 1. august 2015 indført røgfri arbejdstid. Læs mere om Guldborgsund Kommune på www.guldborgsund.dkYdelseskonsulent med fokus på rådighed i nyoprettet stilling i Aktivitet & Udvikling i Center for Arbejdsmarked
 
Har du lyst til at arbejde og udvikle dig i en travl og spændende afdeling?
Har du lyst til at arbejde i et team med en uformel tone, en høj faglighed og struktureret tilgang til opgaveløsningen?
Har du samtidig lyst til at være ydelseskonsulent, hvor du varetager rådighedsopgaver samt afholder rådighedssamtaler, så er det dig, vi søger.
 
Et bredt flertal i Folketinget har den 16. november 2018 indgået en aftale, der forenkler og skærper sanktionsreglerne. Det danske velfærdssystem bygger på et princip om ret og pligt. Det betyder, at når man er ledig og modtager en overførselsindkomst fra det offentlige, hvor der stilles krav om, at man skal opfylde en rådighedsforpligtelse, så skal man stå til rådighed for arbejdsmarkedet og gøre, hvad man kan for at finde et job. Der er et øget fokus på udbetaling af de rette ydelser samt et øget fokus på anmeldelse af socialt bedrageri.
 
Aktivitet & Udvikling består af 39 engagerede medarbejdere, som dagligt udfører opgaver i relation til sagsbehandlingen af borgere over 30 år, og som modtager kontanthjælp og integrationsydelse. Du vil blive en del af et team med 7 dygtige ydelseskonsulenter. 
 
Det er en forudsætning, at du har lyst til personlig kontakt med mange mennesker dagligt og er i stand til at ”oversætte” lovgivningen til de borgere, vi har med at gøre.
 
Der er tale om en midlertidig stilling på 37 timer ugentligt. Stillingen er frem til den 31.12.19.
 
Stillingens nøgleopgaver:
Indberetning og udbetaling iht. Aktivloven, Integrationsloven samt Beskæftigelsesindsatsloven, herunder behandling af ansøgninger om kontanthjælp, integrationsydelse, engangshjælp, befordring, administrationer, økonomiske opfølgninger, behandling af diverse adviser, partshøringer, sanktioner, beregninger ift. kontanthjælpsloft, indberetninger og opfølgning på 225 timers kravet samt opholdsopgørelser ift. ydelsesmålgruppe mv.
 
Herunder skal du være med til at understøtte opfølgning på fremmøde i beskæftigelsestilbud samt afholde akutsamtaler i forbindelse med genoptagelse af kontanthjælp og integrationsydelse.
 
Vi tilbyder:
  • En arbejdsplads med fokus på udvikling og værdibaseret ledelse
  • Faglig sparring fra dygtige og kompetente kollegaer
  • Tæt samarbejde mellem de forskellige faggrupper
  • Udfordrende og spændende arbejdsopgaver, der løses både individuelt og i teamet
Faglige kompetencer:
Vi forventer, at du:
  • Er kontoruddannet og/eller har relevant dokumenteret erfaring på området, gerne fra det kommunale område
  • Har godt kendskab til Lov om Aktiv Socialpolitik, Lov om en Aktiv Beskæftigelsesindsats og Integrationsloven 
  • Har gode kommunikationsevner – såvel skriftligt som mundtligt
  • Har god registreringspraksis samt flair for det administrative arbejde
Personlige kompetencer:
Vi forventer, at du:
  • Er positiv og lægger vægt på god trivsel og et godt arbejdsklima
  • Kan strukturere og prioritere i arbejdsopgaverne
  • Kan arbejde både selvstændigt, systematisk og er omstillingsparat
  • Er en teamplayer, som kan give og modtage relevant faglig sparring
  • Er god til at skabe en åben og fordomsfri dialog samt indgå i tværfagligt samarbejde, såvel internt som eksternt
Ansættelsesvilkår: Stillingen ønskes besat pr. 1. juni 2019 eller snarest derefter. Stillingen er frem til den 31.12.19. Efter gældende overenskomst. 37 timer pr. uge. 
 
Mere information: Har du spørgsmål eller ønsker flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Leder Charlotte Lund Andreasen, telefon 25 18 21 12.
 
Ansøgningsfrist: 22. maj 2019
 
Samtaler: Forventes afholdt mandag den 27. maj 2019
 
Ansøgningsprocedure: Send din ansøgning ved at klikke på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning og dit CV. Vi tager kun imod elektroniske ansøgninger
 
Mere om Guldborgsund Kommune:
Guldborgsund Kommune har pr. 1. august 2015 indført røgfri arbejdstid. Læs mere om Guldborgsund Kommune på www.guldborgsund.dk
 

ORS/Small/34d6bca4_logo.gifArbejdsmarkedNykøbing F2019-05-07T10:00:33.6032019-05-22T00:00:00
330027078Telefon assistent søges (service minded)Robot Folketidende Gruppen søger en serviceminded medarbejder (deltid): Vi søger en medarbejder til at modtage reklamationskald og servicekald fra vores kunder og bude, typisk mandage-fredage 15.30-18.30 og fredage 8.00-12.00. Typisk 1-2 arbejdsdage om ugen samt efter behov ved sygdom, fri mv. Du skal have flair for verbal kommunikation samt god forståelse computer PC. Du vil indgå i et team med 3-4 kolleger, som dækker vagterne alle vores 6 åbningsdage. Mødested: Nykøbing F. Seniormedarbejdere opfordres til at søge.

Folketidende Gruppen søger en serviceminded medarbejder (deltid):

  

Vi søger en medarbejder til at modtage reklamationskald og servicekald

fra vores kunder og bude, typisk mandage-fredage 15.30-18.30 og fredage

8.00-12.00. Typisk 1-2 arbejdsdage om ugen samt efter behov ved sygdom, fri mv.

 

Du skal have flair for verbal kommunikation samt god forståelse computer/PC.

 

Du vil indgå i et team med 3-4 kolleger, som dækker vagterne alle vores 6 åbningsdage.

Mødested: Nykøbing F.

 

Seniormedarbejdere opfordres til at søge.

LOLLAND-FALSTERS FOLKETIDENDE A/SNykøbing F2019-05-20T00:00:002019-05-30T00:00:00
330026694Sagsbehandler/Salgskoordinator til ejendomsmæglerRobot Jeg søger en erfaren salgskoordinator til min ejendomsmæglerbutik, beliggende i Rødby, med snarlig tiltrædelse. Vi er et kvalitetsbevidst og resultatorienteret team på tre ansatte, og butikken har fokus på lokalområdet og god kundeservice. Seriøs rådgivning, loyalitet og troværdighed er en selvfølge. Dine arbejdsopgaver vil være: Sagsbehandling af alle handlens faser Kvalitetssikring Udarbejdelse af købsaftaler Kundebetjening i forretning, pr. telefon og mail Koordinering af mæglernes kalender Stillingen kræver: At du har erfaring fra lignende stilling og besidder den fleksibilitet, det kræver at være ansat i en travl ejendomsmæglervirksomhed. For yderligere oplysninger: Kontakt Thomas Porse direkte på tlf. 4017 4544

Jeg søger en erfaren salgskoordinator til min ejendomsmæglerbutik, beliggende i Rødby, med snarlig tiltrædelse. 

Vi er et kvalitetsbevidst og resultatorienteret team på tre ansatte, og butikken har fokus på lokalområdet og god kundeservice. Seriøs rådgivning, loyalitet og troværdighed er en selvfølge.

Dine arbejdsopgaver vil være:

  • Sagsbehandling af alle handlens faser
  • Kvalitetssikring
  • Udarbejdelse af købsaftaler
  • Kundebetjening i forretning, pr. telefon og mail
  • Koordinering af mæglernes kalender

Stillingen kræver:

At du har erfaring fra lignende stilling og besidder den fleksibilitet, det kræver at være ansat i en travl ejendomsmæglervirksomhed. 

For yderligere oplysninger: Kontakt Thomas Porse direkte på tlf. 4017 4544

Thomas PorseRødby2019-05-17T00:00:002019-06-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ydelseskonsulent med fokus på rådighed i nyoprettet stilling i Aktivitet & Udvikling i Center for Arbejdsmarked

Arbejdsmarked

Nykøbing F
Ydelseskonsulent med fokus på rådighed i nyoprettet stilling i Aktivitet Udvikling i Center for Arbejdsmarked Har du lyst til at arbejde og udvikle dig i en travl og spændende afdeling? Har du lyst til at arbejde i et team med en uformel tone, en hø...
Indrykket:7. maj 2019
Udløbsdato:22. maj 2019

Telefon assistent søges (service minded)

LOLLAND-FALSTERS FOLKETIDENDE A/S

Nykøbing F
Folketidende Gruppen søger en serviceminded medarbejder (deltid): Vi søger en medarbejder til at modtage reklamationskald og servicekald fra vores kunder og bude, typisk mandage-fredage 15.30-18.30 og fredage 8.00-12.00. Typisk 1-2 arbejdsdage om ug...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:30. maj 2019

Sagsbehandler/Salgskoordinator til ejendomsmægler

Thomas Porse

Rødby
Jeg søger en erfaren salgskoordinator til min ejendomsmæglerbutik, beliggende i Rødby, med snarlig tiltrædelse. Vi er et kvalitetsbevidst og resultatorienteret team på tre ansatte, og butikken har fokus på lokalområdet og god kundeservice. Seriøs rå...
Indrykket:17. maj 2019
Udløbsdato:15. juni 2019