Kontorassistent med ordenssans

På grund af en mindre omstrukturering på kontoret samt øget kundetilgang, ønsker jeg at tilknytte en dygtig medarbejder som kan bestride en stilling, hvor det udførte arbejde og kvaliteten heraf, er i højsædet.

Der er tale om et fleksibelt job på timebasis, hvor der her i starten vil blive tale om renskrivning, opstllinger inden for word, regneark og lignende, hvorfor dine IT-kundskaber skal være på øverste hylde. For den rette medarbejder kan der på sigt blive tale om lidt bogføring.

Personen jeg søger møder med et smil, kommer til tiden og forlader ikke kontoret før aftalt tid. Det er vigtigt for mig, at du har den nødvendige erfaring og kan træde til når der er et behov. Der kan ikke loves faste timeantal hver uge.

Vi tilbyder en gage der modsvarer dine kvalifikationer og tiltrædelsen kan ske snarest.

Kun henvendelser med erfaring på området kan forvente at få et svar.
Kørekort:
A10(Villig til at bruge egen bil i jobbet), B(Almindelig bil),

Ansøgning sendes via knappen "send ansøgning"

Se mere på vores ansøgersite: https://jb-bogfoering.brandero.com


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330013652Phoenix-7cc9dbdd12019-04-30T11:00:16.367Kontorassistent med ordenssans
På grund af en mindre omstrukturering på kontoret samt øget kundetilgang, ønsker jeg at tilknytte en dygtig medarbejder som kan bestride en stilling, hvor det udførte arbejde og kvaliteten heraf, er i højsædet.

Der er tale om et fleksibelt job på timebasis, hvor der her i starten vil blive tale om renskrivning, opstllinger inden for word, regneark og lignende, hvorfor dine IT-kundskaber skal være på øverste hylde. For den rette medarbejder kan der på sigt blive tale om lidt bogføring.

Personen jeg søger møder med et smil, kommer til tiden og forlader ikke kontoret før aftalt tid. Det er vigtigt for mig, at du har den nødvendige erfaring og kan træde til når der er et behov. Der kan ikke loves faste timeantal hver uge.

Vi tilbyder en gage der modsvarer dine kvalifikationer og tiltrædelsen kan ske snarest.

Kun henvendelser med erfaring på området kan forvente at få et svar.
Kørekort:
A10(Villig til at bruge egen bil i jobbet), B(Almindelig bil),

Ansøgning sendes via knappen "send ansøgning"

Se mere på vores ansøgersite: https://jb-bogfoering.brandero.com

På grund af en mindre omstrukturering på kontoret samt øget kundetilgang, ønsker jeg at tilknytte en dygtig medarbejder som kan bestride en stilling, hvor det udførte arbejde og kvaliteten heraf, er i højsædet. Der er tale om et fleksibelt job på timebasis, hvor der her i starten vil blive tale om renskrivning, opstllinger inden for word, regneark og lignende, hvorfor dine IT-kundskaber skal være på øverste hylde. For den rette medarbejder kan der på sigt blive tale om lidt bogføring. Personen jeg søger møder med et smil, kommer til tiden og forlader ikke kontoret før aftalt tid. Det er vigtigt for mig, at du har den nødvendige erfaring og kan træde til når der er et behov. Der kan ikke loves faste timeantal hver uge. Vi tilbyder en gage der modsvarer dine kvalifikationer og tiltrædelsen kan ske snarest. Kun henvendelser med erfaring på området kan forvente at få et svar.Kørekort: A10(Villig til at bruge egen bil i jobbet), B(Almindelig bil), Ansøgning sendes via knappen send ansøgning Se mere på vores ansøgersite: https: jb-bogfoering.brandero.comjb-bogfoering.brandero.com10Phoenix7cc9dbdd101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-03T00:00:000000https://jb-bogfoering.brandero.com/job/kontorassistent-med-ordenssans-3833146305#mail0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandFredericia3516352JB Bogføring & Skat v/Johnny Borgvardt11Navervej 18B7000FredericiaDKDanmarkORS/7cc9dbdd_logo.pngORS/Small/7cc9dbdd_logo.png0johnny@borgvardt.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent751136MwCareerSiteMinimumd35b1c65-a2e8-47c2-a419-0e12b119185300130-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7cc9dbddhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7cc9dbddhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7cc9dbdd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7cc9dbdd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/1.jpgEr du struktureret? Hos JB Bogføring & Skat v/Johnny Borgvardt søger vi en dygtig Kontorassistent, der udviser selvstændighed.12008001Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration361627874Johnny Borgvardtjohnny@borgvardt.dkDanmarkDanmark330011902Kontorassistent søgesRobot House of Denmark søger en kontorassistent til tiltrædelse hurtigst muligt. Stillingen er på 20-25 timer ugentlig. Arbejdsopgaver: - Indtastningsopgaver - Dokumenthåndtering - Assistentopgaver - Indlæsning af fakturaer - Forsendelse af pakker - Ad hoc opgaver Kvalifikationer: - Vant til at arbejde i systemer som f.eks. NAV - God til office pakken - Gode engelsk kundskaber Interesserede kan sende en ansøgning samt cv til Lars på mail: L.Lauridsen@hodk.com Ansøgning: Ansøgninger vil blive vurderet straks, og hører du ikke fra os, er du desværre ikke kommet i betragtning til jobbet. Vi afholder løbende samtaler indtil vi har fundet den rette kandidat.

House of Denmark søger en kontorassistent til tiltrædelse hurtigst muligt.

Stillingen er på 20-25 timer ugentlig.

Arbejdsopgaver:

- Indtastningsopgaver

- Dokumenthåndtering

- Assistentopgaver

- Indlæsning af fakturaer

- Forsendelse af pakker

- Ad hoc opgaver 

Kvalifikationer:

- Vant til at arbejde i systemer som f.eks. NAV

- God til office pakken

- Gode engelsk kundskaber

Interesserede kan sende en ansøgning samt cv til Lars på mail:

L.Lauridsen@hodk.com

 

Ansøgning:

Ansøgninger vil blive vurderet straks, og hører du ikke fra os, er du desværre ikke kommet i betragtning til jobbet.
Vi afholder løbende samtaler indtil vi har fundet den rette kandidat.

HOUSE OF DENMARK A/SVejle Øst2019-05-03T00:00:002019-06-21T00:00:00
330020693Administrativ medarbejder med erfaring indenfor bogholderi søges.Robot Jobbeskrivelse. Hos HC Holding Børkop søger vi en administrativ medarbejder med erfaring, og gerne uddannelse, indenfor bogholderi. Arbejdsopgaverne vil bestå af debitor- og kreditorbogholderi, fakturering, bogføring og betalinger, lønkørsel i Danløn, diverse administrative opgaver i teamet herunder vedligeholdelse af APV, GDPR. og meget mere. Stillingen er et vikariat på 25 timer om ugen, med mulighed for fastansættelse. Tiltrædelse hurtigst muligt efter 1.6.2019. Vi forventer, at du: Har erfaring med og gerne er uddannet indenfor bogholderi Har flair for IT og brug af Excel Har erfaring med C5 er et krav Trives med rutineopgaver Er struktureret og omhyggelig Hvem er vi? HC Holding Børkop er en virksomhed, som har flere datterselskaber hvoraf de fleste ligger på samme adresse. Vi er en dynamisk arbejdsplads med en bred trup af fagligt stærke og kompetente medarbejdere og et uformelt arbejdsmiljø. Som administrativ medarbejder i HC Holding Børkop vil du stifte bekendtskab med flere af virksomhederne og det er derfor vigtigt, du trives med mange bolde i luften. Er du en erfaren og moden person med en positiv indstilling, som har lyst til at bidrage til et godt og humørfyldt samarbejde på tværs af afdelingerne, så hører vi meget gerne fra dig. Kontakt gerne Pia Klinge Rasmussen på tlf. 2558 4582 eller send din ansøgning til info@hchb.dk Vi glæder os til at høre fra dig.

Jobbeskrivelse.

Hos HC Holding Børkop søger vi en administrativ medarbejder med erfaring, og gerne uddannelse, indenfor bogholderi. Arbejdsopgaverne vil bestå af debitor- og kreditorbogholderi, fakturering, bogføring og betalinger, lønkørsel i Danløn, diverse administrative opgaver i teamet – herunder vedligeholdelse af APV, GDPR. og meget mere.

Stillingen er et vikariat på 25 timer om ugen, med mulighed for fastansættelse.
Tiltrædelse hurtigst muligt efter 1.6.2019.

 

Vi forventer, at du:

  • Har erfaring med og gerne er uddannet indenfor bogholderi
  • Har flair for IT og brug af Excel
  • Har erfaring med C5 er et krav
  • Trives med rutineopgaver
  • Er struktureret og omhyggelig

 

Hvem er vi?

HC Holding Børkop er en virksomhed, som har flere datterselskaber hvoraf de fleste ligger på samme adresse. Vi er en dynamisk arbejdsplads med en bred trup af fagligt stærke og kompetente medarbejdere og et uformelt arbejdsmiljø. Som administrativ medarbejder i HC Holding Børkop vil du stifte bekendtskab med flere af virksomhederne og det er derfor vigtigt, du trives med mange bolde i luften.

 

Er du en erfaren og moden person med en positiv indstilling, som har lyst til at bidrage til et godt og humørfyldt samarbejde på tværs af afdelingerne, så hører vi meget gerne fra dig. 

 

Kontakt gerne Pia Klinge Rasmussen på tlf. 2558 4582 eller send din ansøgning til info@hchb.dk

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

H.C. HOLDING BØRKOP ApSBørkop2019-05-09T00:00:002019-05-31T00:00:00
330013556KONTORASSISTENT TIL BOGHOLDERI - 25 TIMER PR. UGEBasic Autoværksted brugtbilsforhandler med 9 ansatte søger en erfaren kontorassistent. Du skal varetage de daglige opgaver med finans, debitor- og kreditorbogholderi, fakturering, løn samt diverse forefaldende kontorarbejde. Såfremt du ikke har hørt fra os senest 31 5-19 er stillingen besat til anden side. Send din ansøgning via knappen Send ansøgning Se mere på vores ansøgersite: https: autogaarden-vamdrup.brandero.com
Autoværksted/brugtbilsforhandler med 9 ansatte søger en erfaren kontorassistent.

Du skal varetage de daglige opgaver med finans, debitor- og kreditorbogholderi, fakturering,

løn samt diverse forefaldende kontorarbejde.



Såfremt du ikke har hørt fra os senest 31/5-19 er stillingen besat til anden side.

Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning"

Se mere på vores ansøgersite: https://autogaarden-vamdrup.brandero.com

ORS/Small/af78aa70_logo.pngAUTOGÅRDEN VAMDRUP ApSVamdrup2019-04-30T10:28:29.2702019-06-02T00:00:00
330024800Jobcenter Horsens søger en administrativ kollega til sygedagpengeområdetBasic Nu har du chancen for at blive en del af en afdeling med fokus på udvikling, høj faglig kvalitet og med tydelige ambitioner om at hjælpe sygemeldte borgere hurtigt og kvalificeret tilbage i job.Afdelingen hedder Arbejdsmarkedsfastholdelse og vores kerneopgave er at understøtte, at sygemeldte fastholder eller genvinder deres tilknytning til arbejdsmarkedet. For at nå det mål, har vi stor fokus på den forebyggende og tidlige indsats på sygedagpengeområdet. Vi ved, det har stor betydning, at vi hurtigst muligt er i kontakt med de sygemeldte og deres arbejdsgivere med henblik på at understøtte borgernes fastholdelse på arbejdsmarkedet. Vi sætter fagligheden i højsæde og ønsker at give en kvalificeret hjælp, som understøtter de holdbare løsninger for borgerne. Vi er 62 medarbejdere i afdelingen og arbejdsopgaverne spænder over forebyggelse af sygefravær, bevilling og udbetaling af ydelser til sygemeldte, fastholdelsesindsats, opfølgning på sygeforløb, jobafklaringsforløb og administration. Vi søger en kollega til vores administrative enhed, som primært varetager opgaver knyttet til den tidlige indsats på sygedagpengeområdet og regres. Arbejdsopgaverne er bl.a.: Behandling af regres jf. Lov om sygedagpenge 78 og Erstatningsansvarslovens 17 stk. 1 Behandling af ansøgninger efter Lov om sygedagpenge 56 og 58 Afholdelse af telefoniske samtaler med ny-sygemeldte Gennemførelse af første lovpligtige opfølgningssamtale Indhentning af helbredsmæssige oplysninger via IT-systemet NFS Oprettelse af sager i fagsystemet Fasit Diverse administrative opgaver Vi forventer, at du: Er uddannet kontorassistent eller har anden relevant baggrund Har kendskab til Lov om sygedagpenge og Erstatningsansvarsloven Har erfaring fra myndighedsområdet, herunder juridisk indsigt, gerne med erfaring fra Lov om sygedagpenge og Erstatningsansvarsloven Er velformuleret både skriftligt og mundtligt Har flair for og lyst til at etablere kontakt med mennesker Har gode samarbejdsevner, er empatisk og ansvarlig Er struktureret og har fokus på faglig kvalitet Er robust og i stand til at påtage dig en myndighedsrolle Er serviceminded og kan have mange bolde i luften Er fleksibel og trives i en til tider uforudsigelig hverdag Vi tilbyder Du kan forvente en grundig oplæring i vores sagsgange og der er gode muligheder for hjælp og faglig sparring. Vi har fokus på udvikling af afdelingens opgaveløsning, faglige standarder og arbejdsgange og på din personlige kompetenceudvikling. Om afdelingenAfdelingen Arbejdsmarkedsfastholdelse er præget af højt fagligt engagement, respektfuldt og anerkendende samarbejde, hjælpsomhed og frihed med tilhørende ansvar i opgaveløsningen. Vi har en høj social kapital, godt arbejdsmiljø og et socialt fællesskab. Vilkår og ansøgningsfrist: Der er tale om en stilling på 37 timer pr. uge til besættelse d. 1. august 2019.Arbejdstiden er: mandag onsdag 8.00 15.30, torsdag 8.00 17.00 og fredag 8.00 13.30. Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Ansøgningsfrist: mandag d. 10. juni 2019 Ansættelsessamtalerne vil blive afholdt mandag d. 17. juni 2019 og tirsdag d. 18. juni 2019 Ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Charlotte Reinholt på mobil 29136379. Om Jobcenter HorsensJobcenter Horsens er et af Danmarks største og mest udviklingsorienterede jobcentre, hvilket også er årsagen til, at vi har stor lokal- og landspolitisk bevågenhed. Der er over 300 engagerede ansatte i Jobcenter Horsens, og vi har sidste år hjulpet flere end 18.000 personer, der stod uden for arbejdsmarkedet, videre.Vi er en organisation, der håndterer forandringer med stor hastighed. Det betyder også, at vi som organisation er optagede af, at vores ansattes kompetencer altid matcher de jobkrav, de stilles overfor. Vi er samtidig stolte af, at vores ledelsesstil er kendetegnet ved en professionalisme med en høj grad af involvering på alle niveauer. Vores ledelsesværdier er arbejdsglæde, tillid, fællesskab, udvikling og resultat.Vi baserer vores styring på de resultater, vi skaber for mennesker, der står uden for arbejdsmarkedet. Læs mere om os: www.jobcenterhorsens.dkNu har du chancen for at blive en del af en afdeling med fokus på udvikling, høj faglig kvalitet og med tydelige ambitioner om at hjælpe sygemeldte borgere hurtigt og kvalificeret tilbage i job.

Afdelingen hedder Arbejdsmarkedsfastholdelse og vores kerneopgave er at understøtte, at sygemeldte fastholder eller genvinder deres tilknytning til arbejdsmarkedet. For at nå det mål, har vi stor fokus på den forebyggende og tidlige indsats på sygedagpengeområdet. Vi ved, det har stor betydning, at vi hurtigst muligt er i kontakt med de sygemeldte og deres arbejdsgivere med henblik på at understøtte borgernes fastholdelse på arbejdsmarkedet. Vi sætter fagligheden i højsæde og ønsker at give en kvalificeret hjælp, som understøtter de holdbare løsninger for borgerne.
 
Vi er 62 medarbejdere i afdelingen og arbejdsopgaverne spænder over forebyggelse af sygefravær, bevilling og udbetaling af ydelser til sygemeldte, fastholdelsesindsats, opfølgning på sygeforløb, jobafklaringsforløb og administration.
 
Vi søger en kollega til vores administrative enhed, som primært varetager opgaver knyttet til den tidlige indsats på sygedagpengeområdet og regres.
 
Arbejdsopgaverne er bl.a.:
  • Behandling af regres jf. Lov om sygedagpenge § 78 og Erstatningsansvarslovens § 17 stk. 1
  • Behandling af ansøgninger efter Lov om sygedagpenge §§ 56 og 58
  • Afholdelse af telefoniske samtaler med ny-sygemeldte
  • Gennemførelse af første lovpligtige opfølgningssamtale 
  • Indhentning af helbredsmæssige oplysninger via IT-systemet NFS
  • Oprettelse af sager i fagsystemet Fasit
  • Diverse administrative opgaver

Vi forventer, at du:
  • Er uddannet kontorassistent eller har anden relevant baggrund
  • Har kendskab til Lov om sygedagpenge og Erstatningsansvarsloven  
  • Har erfaring fra myndighedsområdet, herunder juridisk indsigt, gerne med erfaring fra Lov om sygedagpenge og Erstatningsansvarsloven
  • Er velformuleret både skriftligt og mundtligt
  • Har flair for og lyst til at etablere kontakt med mennesker
  • Har gode samarbejdsevner, er empatisk og ansvarlig
  • Er struktureret og har fokus på faglig kvalitet
  • Er robust og i stand til at påtage dig en myndighedsrolle
  • Er serviceminded og kan have mange bolde i luften
  • Er fleksibel og trives i en til tider uforudsigelig hverdag

Vi tilbyder
Du kan forvente en grundig oplæring i vores sagsgange og der er gode muligheder for hjælp og faglig sparring. Vi har fokus på udvikling af afdelingens opgaveløsning, faglige standarder og arbejdsgange og på din personlige kompetenceudvikling.
 
Om afdelingen
Afdelingen Arbejdsmarkedsfastholdelse er præget af højt fagligt engagement, respektfuldt og anerkendende samarbejde, hjælpsomhed og frihed med tilhørende ansvar i opgaveløsningen. Vi har en høj social kapital, godt arbejdsmiljø og et socialt fællesskab. 
 
Vilkår og ansøgningsfrist:
Der er tale om en stilling på 37 timer pr. uge til besættelse d. 1. august 2019.
Arbejdstiden er: mandag – onsdag 8.00 – 15.30, torsdag 8.00 – 17.00 og fredag 8.00 – 13.30.
 
Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst.
 
Ansøgningsfrist: mandag d. 10. juni 2019

Ansættelsessamtalerne vil blive afholdt mandag d. 17. juni 2019 og tirsdag d. 18. juni 2019
 
Ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Charlotte Reinholt på mobil 29136379.
 
Om Jobcenter Horsens
Jobcenter Horsens er et af Danmarks største og mest udviklingsorienterede jobcentre, hvilket også er årsagen til, at vi har stor lokal-  og landspolitisk bevågenhed. Der er over 300 engagerede ansatte i Jobcenter Horsens, og vi har sidste år hjulpet flere end 18.000 personer, der stod uden for arbejdsmarkedet, videre.

Vi er en organisation, der håndterer forandringer med stor hastighed. Det betyder også, at vi som organisation er optagede af, at vores ansattes kompetencer altid matcher de jobkrav, de stilles overfor. Vi er samtidig stolte af, at vores ledelsesstil er kendetegnet ved en professionalisme med en høj grad af involvering på alle niveauer. Vores ledelsesværdier er arbejdsglæde, tillid, fællesskab, udvikling og resultat.
Vi baserer vores styring på de resultater, vi skaber for mennesker, der står uden for arbejdsmarkedet.
 
Læs mere om os: www.jobcenterhorsens.dk
 

ORS/Small/7d77cafa_logo.jpegJobcenter HorsensHorsens2019-05-15T16:03:03.2202019-06-10T00:00:00
330014951Fodboldkoordinator - DBU Jylland Region 4Robot Vi mangler en medarbejder til Region 4 s fodboldkontor i Glejbjerg med interesse for drift og planlægning af stævner, turneringer og dommerpåsætning. Tiltrædelse den 3. september 2019. Der er fuld gang i børne- og breddefodbolden i Jylland. Derfor søger vi en ny medarbejder til vores fodboldkontor i Glejbjerg. Her vil du blive en del af DBU Jylland Region 4 s administrative team på i alt fire personer. Regionskontorets vigtigste opgaver er at servicere de ca. 190 fodboldklubber i regionens område samt understøtte de ca. 50 frivillige fodboldledere, der er tilknyttet DBU Jylland Region 4 s bestyrelse og arbejdsgrupper. Vi arbejder for at udbrede fodbold til så mange som muligt. Bl.a. tilrettelægger og administrerer vi en lang række forskellige fodboldaktiviteter (3-, 5-, 7- og 8-mandstilbud) primært rettet mod børn og unge, forskellige fodboldevents samt indefodbold- og futsal-turneringen, som årligt har deltagelse af flere end 1200 hold i forskellige årgange og niveauer. Du vil også indgå som en del af DBU Jyllands samlede personale, som består af ca. 40 administrative medarbejdere, fordelt på fodboldcenteret i Tilst ved Aarhus, samt de øvrige regionskontorer rundt omkring i Jylland. Men selvom vi er placeret forskellige steder, løser vi ofte opgaver for fællesskabet og hinanden. Vi leder efter følgende: Der findes ikke en særlig uddannelse, der er afgørende for, om man kan håndtere jobbet som fodboldmedarbejder i DBU Jylland. Men der er meget allround kontorarbejde i funktionen, og derudover lægger vi bl.a. vægt på: At du er serviceminded, fleksibel, initiativrig, sportsinteresseret, loyal og kvalitetsbevidst. At du har gode samarbejdsevner. Vi er et lille kontor. Derfor er det vigtigt, at vi kan fungere godt sammen, også når vi har travlt. At du har gode IT-kundskaber på brugerniveau, og at du på længere sigt kan blive superbruger af vores turneringssystem. At du kan arbejde effektivt med flere bolde i luften på samme tid At du trives godt med rutineprægede opgaver, men også at du er åben for nye udfordringer At du har kendskab til - og flair for - det frivillige arbejde i en (fodbold) forening. At du har interesse for og gerne kendskab til turneringer. Planen er bl.a., at du med tiden skal stå for påsætningen af dommere i Region 4 s område. At du er fleksibel med hensyn til skæve arbejdstider ind i mellem f.eks. aftenmøder. Arbejdsopgaver: Dine væsentligste arbejdsopgaver vil være: Bistå med tilrettelæggelse og udarbejdelse af turneringer og stævner Sekretæropgaver for udvalg og arbejdsgrupper (referatskrivning, opfølgning o.s.v.) Dommerpåsætning Deltage i eksterne møder med klubber, kommuner og andre samarbejdspartnere. Den daglige dialog med vores medlemsklubber via mail, telefon o.s.v. Vi tilbyder: Et spændende job (fuldtidsstilling) med faglige og personlige udfordringer på en ambitiøs og uformel arbejdsplads med tillidsbaseret ledelse og stor fleksibilitet. Praktisk info: Ansøgningsfristen er den 26. maj 2019, og vi forventer at afholde samtaler den 6-7. juni. Tiltrædelse er den 3. september.Vi mangler en medarbejder til Region 4’s fodboldkontor i Glejbjerg – med interesse for drift og planlægning af stævner, turneringer og dommerpåsætning. Tiltrædelse den 3. september 2019.


Der er fuld gang i børne- og breddefodbolden i Jylland. Derfor søger vi en ny medarbejder til vores fodboldkontor i Glejbjerg.

Her vil du blive en del af DBU Jylland Region 4's administrative team på i alt fire personer.

Regionskontorets vigtigste opgaver er at servicere de ca. 190 fodboldklubber i regionens område samt understøtte de ca. 50 frivillige fodboldledere, der er tilknyttet DBU Jylland Region 4’s bestyrelse og arbejdsgrupper.

Vi arbejder for at udbrede fodbold til så mange som muligt. Bl.a. tilrettelægger og administrerer vi en lang række forskellige fodboldaktiviteter (3-, 5-, 7- og 8-mandstilbud) – primært rettet mod børn og unge, forskellige fodboldevents samt indefodbold- og futsal-turneringen, som årligt har deltagelse af flere end 1200 hold i forskellige årgange og niveauer.

Du vil også indgå som en del af DBU Jyllands samlede personale, som består af ca. 40 administrative medarbejdere, fordelt på fodboldcenteret i Tilst ved Aarhus, samt de øvrige regionskontorer rundt omkring i Jylland. Men selvom vi er placeret forskellige steder, løser vi ofte opgaver for fællesskabet og hinanden.

Vi leder efter følgende:

Der findes ikke en særlig uddannelse, der er afgørende for, om man kan håndtere jobbet som fodboldmedarbejder i DBU Jylland. Men der er meget allround kontorarbejde i funktionen, og derudover lægger vi bl.a. vægt på:

  • At du er serviceminded, fleksibel, initiativrig, sportsinteresseret, loyal og kvalitetsbevidst.
  • At du har gode samarbejdsevner. Vi er et lille kontor. Derfor er det vigtigt, at vi kan fungere godt sammen, også når vi har travlt.
  • At du har gode IT-kundskaber på brugerniveau, og at du på længere sigt kan blive superbruger af vores turneringssystem.
  • At du kan arbejde effektivt med flere bolde i luften på samme tid
  • At du trives godt med rutineprægede opgaver, men også at du er åben for nye udfordringer
  • At du har kendskab til - og flair for - det frivillige arbejde i en (fodbold) forening.
  • At du har interesse for og gerne kendskab til turneringer. Planen er bl.a., at du med tiden skal stå for påsætningen af dommere i Region 4’s område.
  • At du er fleksibel med hensyn til ”skæve” arbejdstider ind i mellem – f.eks. aftenmøder.

Arbejdsopgaver:

Dine væsentligste arbejdsopgaver vil være:

  • Bistå med tilrettelæggelse og udarbejdelse af turneringer og stævner
  • Sekretæropgaver for udvalg og arbejdsgrupper (referatskrivning, opfølgning o.s.v.)
  • Dommerpåsætning
  • Deltage i eksterne møder med klubber, kommuner og andre samarbejdspartnere.
  • Den daglige dialog med vores medlemsklubber via mail, telefon o.s.v.

Vi tilbyder:

Et spændende job (fuldtidsstilling) med faglige og personlige udfordringer på en ambitiøs og uformel arbejdsplads med tillidsbaseret ledelse og stor fleksibilitet.

Praktisk info:

Ansøgningsfristen er den 26. maj 2019, og vi forventer at afholde samtaler den 6-7. juni. Tiltrædelse er den 3. september.

DBU Jylland Region 4Glejbjerg2019-05-01T00:00:002019-05-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorassistent søges

HOUSE OF DENMARK A/S

Vejle Øst
House of Denmark søger en kontorassistent til tiltrædelse hurtigst muligt. Stillingen er på 20-25 timer ugentlig. Arbejdsopgaver: - Indtastningsopgaver - Dokumenthåndtering - Assistentopgaver - Indlæsning af fakturaer - Forsendelse af pakker - Ad ho...
Indrykket:3. maj 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

Administrativ medarbejder med erfaring indenfor bogholderi søges.

H.C. HOLDING BØRKOP ApS

Børkop
Jobbeskrivelse. Hos HC Holding Børkop søger vi en administrativ medarbejder med erfaring, og gerne uddannelse, indenfor bogholderi. Arbejdsopgaverne vil bestå af debitor- og kreditorbogholderi, fakturering, bogføring og betalinger, lønkørsel i Danlø...
Indrykket:9. maj 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

KONTORASSISTENT TIL BOGHOLDERI - 25 TIMER PR. UGE

AUTOGÅRDEN VAMDRUP ApS

Vamdrup
Autoværksted brugtbilsforhandler med 9 ansatte søger en erfaren kontorassistent. Du skal varetage de daglige opgaver med finans, debitor- og kreditorbogholderi, fakturering, løn samt diverse forefaldende kontorarbejde. Såfremt du ikke har hørt fra o...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:2. juni 2019

Jobcenter Horsens søger en administrativ kollega til sygedagpengeområdet

Jobcenter Horsens

Horsens
Nu har du chancen for at blive en del af en afdeling med fokus på udvikling, høj faglig kvalitet og med tydelige ambitioner om at hjælpe sygemeldte borgere hurtigt og kvalificeret tilbage i job.Afdelingen hedder Arbejdsmarkedsfastholdelse og vores k...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:10. juni 2019

Fodboldkoordinator - DBU Jylland Region 4

DBU Jylland Region 4

Glejbjerg
Vi mangler en medarbejder til Region 4 s fodboldkontor i Glejbjerg med interesse for drift og planlægning af stævner, turneringer og dommerpåsætning. Tiltrædelse den 3. september 2019. Der er fuld gang i børne- og breddefodbolden i Jylland. Derfor s...
Indrykket:1. maj 2019
Udløbsdato:26. maj 2019