Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorassistent med ordenssans

På grund af en mindre omstrukturering på kontoret samt øget kundetilgang, ønsker jeg at tilknytte en dygtig medarbejder som kan bestride en stilling, hvor det udførte arbejde og kvaliteten heraf, er i højsædet.

Der er tale om et fleksibelt job på timebasis, hvor der her i starten vil blive tale om renskrivning, opstllinger inden for word, regneark og lignende, hvorfor dine IT-kundskaber skal være på øverste hylde. For den rette medarbejder kan der på sigt blive tale om lidt bogføring.

Personen jeg søger møder med et smil, kommer til tiden og forlader ikke kontoret før aftalt tid. Det er vigtigt for mig, at du har den nødvendige erfaring og kan træde til når der er et behov. Der kan ikke loves faste timeantal hver uge.

Vi tilbyder en gage der modsvarer dine kvalifikationer og tiltrædelsen kan ske snarest.

Kun henvendelser med erfaring på området kan forvente at få et svar.
Kørekort:
A10(Villig til at bruge egen bil i jobbet), B(Almindelig bil),

Ansøgning sendes via knappen "send ansøgning"

Se mere på vores ansøgersite: https://jb-bogfoering.brandero.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330013652Phoenix-7cc9dbdd12019-04-30T11:00:16.367Kontorassistent med ordenssans
På grund af en mindre omstrukturering på kontoret samt øget kundetilgang, ønsker jeg at tilknytte en dygtig medarbejder som kan bestride en stilling, hvor det udførte arbejde og kvaliteten heraf, er i højsædet.

Der er tale om et fleksibelt job på timebasis, hvor der her i starten vil blive tale om renskrivning, opstllinger inden for word, regneark og lignende, hvorfor dine IT-kundskaber skal være på øverste hylde. For den rette medarbejder kan der på sigt blive tale om lidt bogføring.

Personen jeg søger møder med et smil, kommer til tiden og forlader ikke kontoret før aftalt tid. Det er vigtigt for mig, at du har den nødvendige erfaring og kan træde til når der er et behov. Der kan ikke loves faste timeantal hver uge.

Vi tilbyder en gage der modsvarer dine kvalifikationer og tiltrædelsen kan ske snarest.

Kun henvendelser med erfaring på området kan forvente at få et svar.
Kørekort:
A10(Villig til at bruge egen bil i jobbet), B(Almindelig bil),

Ansøgning sendes via knappen "send ansøgning"

Se mere på vores ansøgersite: https://jb-bogfoering.brandero.com

2019-06-04T01:07:19.287 På grund af en mindre omstrukturering på kontoret samt øget kundetilgang, ønsker jeg at tilknytte en dygtig medarbejder som kan bestride en stilling, hvor det udførte arbejde og kvaliteten heraf, er i højsædet. Der er tale om et fleksibelt job på timebasis, hvor der her i starten vil blive tale om renskrivning, opstllinger inden for word, regneark og lignende, hvorfor dine IT-kundskaber skal være på øverste hylde. For den rette medarbejder kan der på sigt blive tale om lidt bogføring. Personen jeg søger møder med et smil, kommer til tiden og forlader ikke kontoret før aftalt tid. Det er vigtigt for mig, at du har den nødvendige erfaring og kan træde til når der er et behov. Der kan ikke loves faste timeantal hver uge. Vi tilbyder en gage der modsvarer dine kvalifikationer og tiltrædelsen kan ske snarest. Kun henvendelser med erfaring på området kan forvente at få et svar.Kørekort: A10(Villig til at bruge egen bil i jobbet), B(Almindelig bil), Ansøgning sendes via knappen send ansøgning Se mere på vores ansøgersite: https: jb-bogfoering.brandero.comjb-bogfoering.brandero.com10Phoenix7cc9dbdd101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-03T00:00:000000https://jb-bogfoering.brandero.com/job/kontorassistent-med-ordenssans-3833146305#mail0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandFredericia3516352JB Bogføring & Skat v/Johnny Borgvardt11Navervej 18B7000FredericiaDKDanmarkORS/7cc9dbdd_logo.pngORS/Small/7cc9dbdd_logo.png0johnny@borgvardt.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent751136MwCareerSiteMinimumd35b1c65-a2e8-47c2-a419-0e12b119185300130-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7cc9dbddhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7cc9dbddhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7cc9dbdd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7cc9dbdd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/1.jpgEr du struktureret? Hos JB Bogføring & Skat v/Johnny Borgvardt søger vi en dygtig Kontorassistent, der udviser selvstændighed.12008001Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration361627874Johnny Borgvardtjohnny@borgvardt.dkDanmarkDanmark330011902Kontorassistent søgesRobot House of Denmark søger en kontorassistent til tiltrædelse hurtigst muligt. Stillingen er på 20-25 timer ugentlig. Arbejdsopgaver: - Indtastningsopgaver - Dokumenthåndtering - Assistentopgaver - Indlæsning af fakturaer - Forsendelse af pakker - Ad hoc opgaver Kvalifikationer: - Vant til at arbejde i systemer som f.eks. NAV - God til office pakken - Gode engelsk kundskaber Interesserede kan sende en ansøgning samt cv til Lars på mail: L.Lauridsen@hodk.com Ansøgning: Ansøgninger vil blive vurderet straks, og hører du ikke fra os, er du desværre ikke kommet i betragtning til jobbet. Vi afholder løbende samtaler indtil vi har fundet den rette kandidat.

House of Denmark søger en kontorassistent til tiltrædelse hurtigst muligt.

Stillingen er på 20-25 timer ugentlig.

Arbejdsopgaver:

- Indtastningsopgaver

- Dokumenthåndtering

- Assistentopgaver

- Indlæsning af fakturaer

- Forsendelse af pakker

- Ad hoc opgaver 

Kvalifikationer:

- Vant til at arbejde i systemer som f.eks. NAV

- God til office pakken

- Gode engelsk kundskaber

Interesserede kan sende en ansøgning samt cv til Lars på mail:

L.Lauridsen@hodk.com

 

Ansøgning:

Ansøgninger vil blive vurderet straks, og hører du ikke fra os, er du desværre ikke kommet i betragtning til jobbet.
Vi afholder løbende samtaler indtil vi har fundet den rette kandidat.

HOUSE OF DENMARK A/SVejle Øst2019-05-03T00:00:002019-06-21T00:00:00
330034119KontorassistentRobot Jysk Fynske Medier søger Intern Salgssupporter til Radioens kommercielle afdeling Kan du have mange bolde i luften på én gang, motiveres du af at holde overblik og have styr på dine arbejdsopgaver, og ønsker du en alsidig dagligdag, så er det måske dig vi søger som Intern Salgssupporter. Vi driver 4 af Danmarks største regionale radiostationer, hvor vi dagligt opererer med mange projekter, events og lignende, det er her vi har behov for en intern salgssupport. Om jobbet: Du vil med reference hos radioen varetage en række supportopgaver relateret til salg og events.Være med i et kreativt og åbent miljø, fyldt med oplevelser og gode kollegaer.Arbejdsplads på vores hovedkontor i Vejle.Alsidigt job, der vil udvikle sig løbende i forhold til arbejdsopgaver og muligheder.Normal arbejdstid fra 8-16, med mulig involvering ved radioens events og koncerter udenfor normal arbejdstid. Om dig: Du brænder for at være struktureret og elsker at kunne sætte flueben ved afsluttet opgave.Du kan holde hovedet koldt i en travl hverdag.Du er serviceminded og teamorienteret.Du har flair for IT, sociale medier og er god til at kommunikere både i tale og tekst. Vi tilbyder: En spændende karriere i en af Danmarks største medievirksomheder.Gode velordnede arbejdsforhold med pension og sundhedsordning.Fantastiske kollegaer.Løn efter kvalifikationer. Ansøgning: Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Salgschef Benny Henriksen på benhe@jfmedier.dk eller på 20 60 48 18. Ansøgningsfrist er senest torsdag den 20. juni 2019. Vi indkalder løbende til samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

Jysk Fynske Medier søger

Intern Salgssupporter til Radioens kommercielle afdeling

Kan du have mange bolde i luften på én gang, motiveres du af at holde overblik og have styr på dine arbejdsopgaver, og ønsker du en alsidig dagligdag, så er det måske dig vi søger som Intern Salgssupporter.

Vi driver 4 af Danmarks største regionale radiostationer, hvor vi dagligt opererer med mange projekter, events og lignende, det er her vi har behov for en intern salgssupport.

Om jobbet:

  • Du vil med reference hos radioen varetage en række supportopgaver relateret til salg og events.
  • Være med i et kreativt og åbent miljø, fyldt med oplevelser og gode kollegaer.
  • Arbejdsplads på vores hovedkontor i Vejle.
  • Alsidigt job, der vil udvikle sig løbende i forhold til arbejdsopgaver og muligheder.
  • Normal arbejdstid fra 8-16, med mulig involvering ved radioens events og koncerter udenfor normal arbejdstid.

Om dig:

  • Du brænder for at være struktureret og elsker at kunne sætte flueben ved afsluttet opgave.
  • Du kan holde hovedet koldt i en travl hverdag.
  • Du er serviceminded og teamorienteret.
  • Du har flair for IT, sociale medier og er god til at kommunikere både i tale og tekst.

 Vi tilbyder:

  • En spændende karriere i en af Danmarks største medievirksomheder.
  • Gode velordnede arbejdsforhold med pension og sundhedsordning.
  • Fantastiske kollegaer.
  • Løn efter kvalifikationer.

 Ansøgning:

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Salgschef Benny Henriksen på benhe@jfmedier.dk eller på 20 60 48 18.

Ansøgningsfrist er senest torsdag den 20. juni 2019.

Vi indkalder løbende til samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

Jysk Fynske MedierVejle2019-06-03T00:00:002019-06-20T00:00:00
330027384JD Byg Entreprise ApS søger kontorassistent/bogholder (deltid 15-20 timer)Robot JD Byg Entreprise ApS søger kontorassistent med erfaring indenfor bogføring, regnskab og generel kontoradministration. Jobbeskrivelse Du kommer til at arbejde med bogholderi - herunder debitor- og kreditorbogholderi, diverse afsteminger, moms, betalinger mv. Der vil desuden være opgaver indenfor almindelig kontoradministration. Din profil Du har erfaring med bogføring og afstemning Du arbejder struktureret og selvstændigt Du har gode samarbejdsevner og en høj arbejdsmoral Det er en fordel, hvis du har erfaring med EG Visual administration JD Byg Entreprise ApS tilbyder Vi tilbyder et job i en spændende virksomhed, hvor trivsel og arbejdsmiljø vægtes højt. Vi har i JD Byg Entreprise ApS en flad struktur, hvilket giver indflydelse på egne ansvarsområder.

JD Byg Entreprise ApS søger kontorassistent med erfaring indenfor bogføring, regnskab og generel kontoradministration.

Jobbeskrivelse

Du kommer til at arbejde med bogholderi - herunder debitor- og kreditorbogholderi, diverse afsteminger, moms, betalinger mv. Der vil desuden være opgaver indenfor almindelig kontoradministration.

Din profil

Du har erfaring med bogføring og afstemning

Du arbejder struktureret og selvstændigt

Du har gode samarbejdsevner og en høj arbejdsmoral

Det er en fordel, hvis du har erfaring med EG Visual administration

JD Byg Entreprise ApS tilbyder

Vi tilbyder et job i en spændende virksomhed, hvor trivsel og arbejdsmiljø vægtes højt. Vi har i JD Byg Entreprise ApS en flad struktur, hvilket giver indflydelse på egne ansvarsområder.

 

JD BYG ENTREPRISE ApSBrædstrup2019-06-04T00:00:002019-07-15T00:00:00
330038862Administrativ medarbejder, der kan holde mange bolde i luften, søges til De Økonomiske Råds sekretariat i HorsensRobot De Økonomiske Råds sekretariat i Horsens søger en dygtig og engageret administrativ medarbejder, der vil være med til at opbygge en ny arbejdsplads. Stillingen er på 25 timer pr. uge. Sekretariatet har til opgave at betjene De Økonomiske Råds formandskab, også kendt som de økonomiske vismænd. Sekretariatets økonomer bidrager især til udarbejdelsen af de fire årlige vismandsrapporter, som tager temperaturen på dansk økonomi og giver regering og Folketinget et fagligt beslutningsgrundlag for fastlæggelsen af landets økonomiske politik. Du vil komme til at indgå i en lille administrativ gruppe bestående af en administrationschef og to medarbejdere. Du skal både kunne arbejde selvstændigt og sammen med nære kolleger og i øvrigt spille sammen med omkring 25 andre medarbejdere, som alle er økonomer eller økonomistuderende. Opgaverne er mangeartede og spænder vidt. Nogle af de opgaver, som du vil skulle løse selvstændigt eller i samarbejde med kolleger i den administrative gruppe, er: Indkøb, leverandørkontakt, rejsebestillinger og rejseafregninger Fakturahåndtering. Mindre regnskabsopgaver i Excel Mindre HR-opgaver, indberetning af ændringer i løn mv. Redigering af publikationer i Word Opdatering af hjemme side og intranet Planlægning af rådsmøder, konfe rencer og seminarer Praktiske opgaver, herunder håndtering af post mails, aviser og tidsskrifter, lave kaffe, tømme opvaskemaskine, ordne køkken, opdækning til møder mv. og klargøring af nye PC ere. Du har formentlig en kontoruddannelse, og du er fleksibel, serviceminded og omhyggelig. Du er en erfaren bruger af Word, og du har nogen erfaring med Excel. Det er en fordel, men ingen betingelse, at du har erfaring med Statens regnskabssystemer, såsom RejsUd, Indfak2 og Navision. Løn og ansættelsesvilkår Arbejdstiden er på 25 timer om ugen, og aflønning sker efter gældende overenskomst afhængig af uddannelse og erfaring. Du er velkommen til at kontakte administrationschef Per Ulstrup på tlf. 25 30 34 70 eller kontorfuldmægtig Karina Tilsted Andersen på tlf. 51 51 28 00 for at få flere oplysninger. Ansøgning og CV sendes til ansoegning@dors.dk senest mandag den 17. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes at finde sted i Horsens, Emil Møllers Gade 41 i slutningen af juni måned. Læs mere om De Økonomiske Råd på http: www.dors.dk


De Økonomiske Råds sekretariat i Horsens søger en dygtig og engageret administrativ medarbejder, der vil være med til at opbygge en ny arbejdsplads. Stillingen er på 25 timer pr. uge.

Sekretariatet har til opgave at betjene De Økonomiske Råds formandskab, også kendt som de økonomiske vismænd. Sekretariatets økonomer bidrager især til udarbejdelsen af de fire årlige vismandsrapporter, som tager temperaturen på dansk økonomi og giver regering og Folketinget et fagligt beslutningsgrundlag for fastlæggelsen af landets økonomiske politik.


Du vil komme til at indgå i en lille administrativ gruppe bestående af en administrationschef og to medarbejdere. Du skal både kunne arbejde selvstændigt og sammen med nære kolleger – og i øvrigt spille sammen med omkring 25 andre medarbejdere, som alle er økonomer eller økonomistuderende.


Opgaverne
er mangeartede og spænder vidt. Nogle af de opgaver, som du vil skulle løse selvstændigt eller i samarbejde med kolleger i den administrative gruppe, er:

  • Indkøb, leverandørkontakt, rejsebestillinger og rejseafregninger
  • Fakturahåndtering. Mindre regnskabsopgaver i Excel
  • Mindre HR-opgaver, indberetning af ændringer i løn mv.
  • Redigering af publikationer i Word
  • Opdatering af hjemme­side og intranet
  • Planlægning af rådsmøder, konfe­rencer og seminarer
  • Praktiske opgaver, herunder håndtering af post/mails, aviser og tidsskrifter, lave kaffe, tømme opvaskemaskine, ordne køkken, opdækning til møder mv. og klargøring af nye PC’ere.


Du
har formentlig en kontoruddannelse, og du er fleksibel, serviceminded og omhyggelig. Du er en erfaren bruger af Word, og du har nogen erfaring med Excel. Det er en fordel, men ingen betingelse, at du har erfaring med Statens regnskabssystemer, såsom RejsUd, Indfak2 og Navision.


Løn og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er på 25 timer om ugen, og aflønning sker efter gældende overenskomst afhængig af uddannelse og erfaring.


Du er velkommen
til at kontakte administrationschef Per Ulstrup på tlf. 25 30 34 70 eller kontorfuldmægtig Karina Tilsted Andersen på tlf. 51 51 28 00 for at få flere oplysninger.


Ansøgning
og CV sendes til ansoegning@dors.dk senest mandag den 17. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes at finde sted i Horsens, Emil Møllers Gade 41 i slutningen af juni måned.

Læs mere om De Økonomiske Råd på http://www.dors.dk

De Økonomiske RådHorsens2019-06-08T00:00:002019-06-17T00:00:00
330037246Sekretær til Gårslev SkoleBasic Er det dig, der skal være vores nye sekretær? Hvis du sætter pris på at være på en mindre skole, hvor vi vægter et inkluderende fællesskab, og hvor du kommer tæt på stort set alle elever og kollegaer, er Gårslev Skole helt sikkert noget for dig. Gårslev Skole er placeret i de skønneste grønne områder i et lille, hyggeligt lokalsamfund med en positivt involveret skolebestyrelse og en aktiv lokal støtteforening Gårslev Skoles Venner. Om jobbet Vi søger en imødekommende, positiv og selvstændig sekretær, der i samarbejde med skolens ledelse kan forestå administrative opgaver, og som hjælpsomt byder ind på løsning af forskelligartede opgaver i en travl hverdag. Hvis du kan se dig selv i en central rolle på skolens kontor, med både receptionsrelaterede og administrative opgaver, og som en vigtig nøgleperson for hverdagens rutiner, er du måske lige den, vi søger. Der er tale om en deltidsstilling på 15 timer. Tiltrædelse 1. september 2019. Vi forventer af dig At du har en relevant kontoruddannelse, gerne med erfaring fra anden pædagogisk institution eller kommunal forvaltning. At du har erfaring med bogføring og IT systemer. Kendskab til SBSYS, ØS, TEA, KMD vil være en fordel men ikke et krav. At du kan styre løn og ferieadministration, elev- og personaleadministration, bogføring og budgetopfølgning, vedligeholde vores hjemmeside samt andre daglige opgaver. At du arbejder systematisk, kan bevare overblikket og prioritere samt håndtere mange afbrydelser. At du kan lide at være sammen med børn og er klar til at hjælpe til i forskellige situationer. At du både kan arbejde selvstændigt og i samarbejde med andre. At du har interesse i at deltage i faglige netværk. Vi tilbyder dig Et alsidigt og travlt job hvor du vil få brug for mange kompetencer hver dag. Tæt kontakt til børn, forældre, medarbejdere og ledelse. Dygtige og engagerede medarbejdere, som hver dag gør sig umage for at skabe en god hverdag for børnene. Et godt arbejdsmiljø og god trivsel for både medarbejdere og børn. Et lokalsamfund som bakker godt op om skolen. En skole der ønsker en stærk profil i lokalsamfundet, og som lægger vægt på både trivsel og faglighed. En skole, der med afsæt i det nære og i trygge rammer, ønsker at medvirke til at vores elever klarer sig godt både nu og i deres fremtidige liv. Ansættelsesvilkår Ansættelsesgraden er 15 timer fordelt på 42 uger, hvilket betyder, at den ugentlige arbejdstid bliver mere end 15 timer. Vi ønsker timerne placeret på tre ugentlige dage efter nærmere aftale. Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn. Om os Gårslev Skole er smukt beliggende i den sydligste del af Vejle kommune tæt ved skov og Vejle Fjord. Vi har ca. 130 elever på 0.-6.årgang samt 19 engagerede og udviklingsorienterede medarbejdere. Til skolen er der tilknyttet en SFOI SFOII samt en aftenklub for områdets unge, der holder åbent tre gange om ugen. Gårslev Skole er afdelingsopdelt med en afdeling bestående af 0.-3. årgang og en afdeling bestående af 4.-6. årgang. På Gårslev skole arbejder vi ud fra en grundholdning om, at alle elever har, eller kan få, lyst til læring, og at alle har brug for at være en del af et anerkendende, inkluderende fællesskab. Vi tror på, at eleverne, gennem synlig læring, træning, aktiv deltagelse, involvering og de rette rammer, kan udfolde deres læringspotentiale og på den baggrund skabe fundamentet for det liv, der ligger foran dem. Livet som borgere i et demokratisk samfund, hvor den enkelte formår at bidrage til og deltage i et forpligtende fællesskab. Læring foregår når som helst og hvor som helst. På skolen, i SFO en, på arbejdspladser, i naturen, i det digitale læringsrum mm. Læringsaktiviteter organiseres med henblik på at sikre optimal udvikling og udfoldelse af elevernes faglige, sociale og personlige kompetencer. I en global verden, og på en klode med en sårbar natur, er det vigtigt, at den enkelte elev forholder sig til og tager ansvar for den natur, som omgiver os. Derfor er naturen en vigtig arena i elevernes læring. Flere oplysninger Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til skoleleder Susanne Feder på tlf. 7681 4300 eller 5072 8386 eller via mail susfe@vejle.dk . Eller til viceskoleleder Peter Larsen på tlf. 7681 4300 eller via mail petrl@vejle.dk. Du er ligeledes velkommen til at aflægge skolen et besøg. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning samt relevante bilag senest 23. juni 2019, og vi forventer at holde ansættelsessamtaler torsdag 27 .juni 2019 fra kl.14.00. Børne- og straffeattest Vi indhenter børne- og straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Er det dig, der skal være vores nye sekretær?

Hvis du sætter pris på at være på en mindre skole, hvor vi vægter et inkluderende fællesskab, og hvor du kommer tæt på stort set alle elever og kollegaer, er Gårslev Skole helt sikkert noget for dig. Gårslev Skole er placeret i de skønneste grønne områder i et lille, hyggeligt lokalsamfund med en positivt involveret skolebestyrelse og en aktiv lokal støtteforening – Gårslev Skoles Venner.

Om jobbet
Vi søger en imødekommende, positiv og selvstændig sekretær, der i samarbejde med skolens ledelse kan forestå administrative opgaver, og som hjælpsomt byder ind på løsning af forskelligartede opgaver i en travl hverdag. Hvis du kan se dig selv i en central rolle på skolens kontor, med både receptionsrelaterede og administrative opgaver, og som en vigtig nøgleperson for hverdagens rutiner, er du måske lige den, vi søger.

Der er tale om en deltidsstilling på 15 timer.
Tiltrædelse 1. september 2019.

Vi forventer af dig

  • At du har en relevant kontoruddannelse, gerne med erfaring fra anden pædagogisk institution eller kommunal forvaltning.
  • At du har erfaring med bogføring og IT systemer. Kendskab til SBSYS, ØS, TEA, KMD vil være en fordel men ikke et krav.
  • At du kan styre løn og ferieadministration, elev- og personaleadministration, bogføring og budgetopfølgning, vedligeholde vores hjemmeside samt andre daglige opgaver.
  • At du arbejder systematisk, kan bevare overblikket og prioritere samt håndtere mange afbrydelser.
  • At du kan lide at være sammen med børn og er klar til at hjælpe til i forskellige situationer.
  • At du både kan arbejde selvstændigt og i samarbejde med andre.
  • At du har interesse i at deltage i faglige netværk.

Vi tilbyder dig

  • Et alsidigt og travlt job hvor du vil få brug for mange kompetencer hver dag.
  • Tæt kontakt til børn, forældre, medarbejdere og ledelse.
  • Dygtige og engagerede medarbejdere, som hver dag gør sig umage for at skabe en god hverdag for børnene.
  • Et godt arbejdsmiljø og god trivsel for både medarbejdere og børn.
  • Et lokalsamfund som bakker godt op om skolen.
  • En skole der ønsker en stærk profil i lokalsamfundet, og som lægger vægt på både trivsel og faglighed.
  • En skole, der med afsæt i det nære og i trygge rammer, ønsker at medvirke til at vores elever klarer sig godt både nu og i deres fremtidige liv.

Ansættelsesvilkår
Ansættelsesgraden er 15 timer fordelt på 42 uger, hvilket betyder, at den ugentlige arbejdstid bliver mere end 15 timer. Vi ønsker timerne placeret på tre ugentlige dage efter nærmere aftale.

Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn.

Om os
Gårslev Skole er smukt beliggende i den sydligste del af Vejle kommune tæt ved skov og Vejle Fjord. Vi har ca. 130 elever på 0.-6.årgang samt 19 engagerede og udviklingsorienterede medarbejdere. Til skolen er der tilknyttet en SFOI/SFOII samt en aftenklub for områdets unge, der holder åbent tre gange om ugen. Gårslev Skole er afdelingsopdelt med en afdeling bestående af 0.-3. årgang og en afdeling bestående af 4.-6. årgang.

På Gårslev skole arbejder vi ud fra en grundholdning om, at alle elever har, eller kan få, lyst til læring, og at alle har brug for at være en del af et anerkendende, inkluderende fællesskab.

Vi tror på, at eleverne, gennem synlig læring, træning, aktiv deltagelse, involvering og de rette rammer, kan udfolde deres læringspotentiale og på den baggrund skabe fundamentet for det liv, der ligger foran dem. Livet som borgere i et demokratisk samfund, hvor den enkelte formår at bidrage til og deltage i et forpligtende fællesskab.

Læring foregår når som helst og hvor som helst. På skolen, i SFO’en, på arbejdspladser, i naturen, i det digitale læringsrum mm. Læringsaktiviteter organiseres med henblik på at sikre optimal udvikling og udfoldelse af elevernes faglige, sociale og personlige kompetencer.

I en global verden, og på en klode med en sårbar natur, er det vigtigt, at den enkelte elev forholder sig til og tager ansvar for den natur, som omgiver os. Derfor er naturen en vigtig arena i elevernes læring.

Flere oplysninger
Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til skoleleder Susanne Feder på tlf. 7681 4300 eller 5072 8386 eller via mail susfe@vejle.dk . Eller til viceskoleleder Peter Larsen på tlf. 7681 4300 eller via mail petrl@vejle.dk.  Du er ligeledes velkommen til at aflægge skolen et besøg.

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning samt relevante bilag senest 23. juni 2019, og vi forventer at holde ansættelsessamtaler torsdag 27 .juni 2019 fra kl.14.00.

Børne- og straffeattest
Vi indhenter børne- og straffeattest. 

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

ORS/Small/b0a5fd4b_logo.pngGårslev SkoleBørkop2019-06-04T13:02:38.4932019-06-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorassistent søges

HOUSE OF DENMARK A/S

Vejle Øst
House of Denmark søger en kontorassistent til tiltrædelse hurtigst muligt. Stillingen er på 20-25 timer ugentlig. Arbejdsopgaver: - Indtastningsopgaver - Dokumenthåndtering - Assistentopgaver - Indlæsning af fakturaer - Forsendelse af pakker - Ad ho...
Indrykket:3. maj 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

Kontorassistent

Jysk Fynske Medier

Vejle
Jysk Fynske Medier søger Intern Salgssupporter til Radioens kommercielle afdeling Kan du have mange bolde i luften på én gang, motiveres du af at holde overblik og have styr på dine arbejdsopgaver, og ønsker du en alsidig dagligdag, så er det måske ...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:20. juni 2019

JD Byg Entreprise ApS søger kontorassistent/bogholder (deltid 15-20 timer)

JD BYG ENTREPRISE ApS

Brædstrup
JD Byg Entreprise ApS søger kontorassistent med erfaring indenfor bogføring, regnskab og generel kontoradministration. Jobbeskrivelse Du kommer til at arbejde med bogholderi - herunder debitor- og kreditorbogholderi, diverse afsteminger, moms, betal...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:15. juli 2019

Administrativ medarbejder, der kan holde mange bolde i luften, søges til De Økonomiske Råds sekretariat i Horsens

De Økonomiske Råd

Horsens
De Økonomiske Råds sekretariat i Horsens søger en dygtig og engageret administrativ medarbejder, der vil være med til at opbygge en ny arbejdsplads. Stillingen er på 25 timer pr. uge. Sekretariatet har til opgave at betjene De Økonomiske Råds forman...
Indrykket:8. juni 2019
Udløbsdato:17. juni 2019

Sekretær til Gårslev Skole

Gårslev Skole

Børkop
Er det dig, der skal være vores nye sekretær? Hvis du sætter pris på at være på en mindre skole, hvor vi vægter et inkluderende fællesskab, og hvor du kommer tæt på stort set alle elever og kollegaer, er Gårslev Skole helt sikkert noget for dig. Går...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:23. juni 2019