Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorassistent med regnskabserfaring til Gladsaxe Kirkegårds kontor

Vi søger en kontormedarbejder på deltid, 20 timer.
 
Arbejdsopgaverne omfatter regnskab, kundebetjening og sekretærfunktion. Du vil indgå i vores kontorteam på 4 personer, som tager sig af det daglige kontorarbejde.
 
Gladsaxe Kirkegård er en arbejdsplads med 29 medarbejdere, heraf 4 på kontoret, 1 i kapellet og 2 i ledelsen.
 
Vi forestiller os, at du er serviceminded og kan tale med kunder/bedemænd, der henvender sig på kontoret samt indgå i godt samarbejde med de øvrige ansatte på kirkegården.
 
Vi forventer, at du er god til IT og har erfaring med bogføring samt almindeligt kendskab til både Word og Excel. På kontoret anvender vi ASK kirkegårdssystem, hvori arbejdspladsen vil sørge for oplæring. Der lægges særlig vægt på erfaring inden for bogføring, idet kirkegården fungerer som bogføringscentral for flere menighedsråd i Gladsaxe provsti.
 
Løn og ansættelsesforhold:
Ny løn i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK.
 
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Dick Kreinøe på
telefon 3967 7008.
Se også www.gladsaxekirkegaard.dk     
 
Ansøgningsfrist:
Ansøgningen skal være kirkegården i hænde senest 14. februar 2018.
Stillingen ønskes besat pr. 1. april 2018, eller efter nærmere aftale.
Ansættelsessamtaler vil blive afholdt i uge 8.

Ansøgning sendes til:
Gladsaxe Kirkegård
Gladsaxe Møllevej 41
2860 Søborg
Mail:  kontor@gladsaxekirkegaard.dk


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Administrative medarbejdere til Visitationscentret

Politiets Efterretningstjeneste

Gladsaxe
Søborg, Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste Motiveres du af at blive udfordret og bruge dine kompetencer til at gøre en forskel? Som administrativ medarbejder i Visitationscentret får du et meningsfuldt arbejde, et unikt indblik i den nati...
Indrykket:22. maj 2018
Udløbsdato:1. juni 2018

Administrativ Koordinator med rekrutteringserfaring og kendskab til handicap

OLIVIA DANMARK A/S

Herlev
Kan du lide fart over feltet, og trives du i en hverdag med fokus på de menneskelige relationer? Brænder du for at skabe det rette match mellem mennesker, så er dette måske dit nye job. Hvem er vi? Olivia Danmark har siden 2004 hjulpet borgere med s...
Indrykket:23. maj 2018
Udløbsdato:22. juni 2018

AFTER SALES & SERVICE COORDINATOR

PROFILPARTNERS ApS

Furesø
Med bred kontaktflade til både kunder, serviceteknikere og kolleger internt og i moderselskabet i Tyskland. Virksomhedsbeskrivelse: KHS Nordic er et datterselskab af den internationale koncern KHS GmbH med hovedkontor i Dortmund. Virksomheden er en ...
Indrykket:2. maj 2018
Udløbsdato:27. juni 2018

Kirkegårdskontorassisten - 15 timer om ugen

BIRKHOLM KIRKEGÅRDSKONTOR og GARTNERMATERIELGÅRD

Herlev
Herlev og Birkholm kirkegårde søger en kontorassistent til varetagelse af de administrative opgaver, der knytter sig til kirkegårdene Stillingen er til besættelse pr. 1. juli 2018. Arbejdstiden vil ligge på hverdage fra kl. 11 - 14. Herlev og Birkho...
Indrykket:7. maj 2018
Udløbsdato:10. juni 2018

Vagtplansspecialist

HR og Uddannelse

Gentofte
Vil du være med til at supportere og optimere arbejdstidstilrettelæggelsen på Region Hovedstadens hospitaler og virksomheder? Så er du lige den vi søger! Da vi har fået flere brugere at supportere, større undervisningsopgaver og skal implementere ny...
Indrykket:18. maj 2018
Udløbsdato:1. juni 2018