Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorassistent med regnskabserfaring til Gladsaxe Kirkegårds kontor

Vi søger en kontormedarbejder på deltid, 20 timer.
 
Arbejdsopgaverne omfatter regnskab, kundebetjening og sekretærfunktion. Du vil indgå i vores kontorteam på 4 personer, som tager sig af det daglige kontorarbejde.
 
Gladsaxe Kirkegård er en arbejdsplads med 29 medarbejdere, heraf 4 på kontoret, 1 i kapellet og 2 i ledelsen.
 
Vi forestiller os, at du er serviceminded og kan tale med kunder/bedemænd, der henvender sig på kontoret samt indgå i godt samarbejde med de øvrige ansatte på kirkegården.
 
Vi forventer, at du er god til IT og har erfaring med bogføring samt almindeligt kendskab til både Word og Excel. På kontoret anvender vi ASK kirkegårdssystem, hvori arbejdspladsen vil sørge for oplæring. Der lægges særlig vægt på erfaring inden for bogføring, idet kirkegården fungerer som bogføringscentral for flere menighedsråd i Gladsaxe provsti.
 
Løn og ansættelsesforhold:
Ny løn i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK.
 
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Dick Kreinøe på
telefon 3967 7008.
Se også www.gladsaxekirkegaard.dk     
 
Ansøgningsfrist:
Ansøgningen skal være kirkegården i hænde senest 14. februar 2018.
Stillingen ønskes besat pr. 1. april 2018, eller efter nærmere aftale.
Ansættelsessamtaler vil blive afholdt i uge 8.

Ansøgning sendes til:
Gladsaxe Kirkegård
Gladsaxe Møllevej 41
2860 Søborg
Mail:  kontor@gladsaxekirkegaard.dk


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Vagtplanspecialist til HR-Systemsupport

HR og Uddannelse

Gentofte
Vil du oplæres til at supportere og optimere arbejdstidstilrettelæggelsen på Region Hovedstadens hospitaler og virksomheder? Så er du lige den vi søger! Da vi har fået flere brugere at supportere, større undervisningsopgaver og skal implementere nye...
Indrykket:1. august 2018
Udløbsdato:15. august 2018

Systemspecialist til HR-Systemsupport

HR og Uddannelse

Gentofte
Vil du trives med at yde support på og undervise i Region Hovedstadens Kursusportal, ledermedarbejder-hierarki APOS, trivselsmålinger og i SD-Fraværspolitikker? Så er du lige den vi søger! Om jobbet Vi søger én ny medarbejder til vores team, da vore...
Indrykket:3. august 2018
Udløbsdato:17. august 2018

Office Manager Assistant (Piccoline/Piccolo)

COINIFY ApS

Herlev
We seek a responsible and service-minded office assistant (piccoline piccolo) who wants to become an active part of the service team at our office located in Copenhagen. You will be responsible for servicing our office of approx. 35 employees. The w...
Indrykket:9. august 2018
Udløbsdato:24. august 2018

Weathernews Scandinavia søger en serviceminded og ansvarsbevidst kollega til vores administrationsafdeling

WEATHERNEWS SCANDINAVIA, FILIAL AF WEATHERNEWS INC., JAPAN

Vi tilbyder et spændende job i en global virksomhed i kraftig udvikling. Du bliver en del af et international team hvor der lægges stor vægt på det kollegiale sammenhold og på at hjælpe hinanden. Du kommer til at få en hektisk hverdag med faste ruti...
Indrykket:3. juli 2018
Udløbsdato:28. august 2018

Sagsbehandler til refusionsområdet i HR Barsel og Refusion

RIGSPOLITIET. AFDELING.

København
København, Rigspolitiet, Koncern HR Brænder du for at arbejde med refusionsområdet og vil du have en rolle med bred kontaktflade i en spændende og udfordrende hverdag? Så læs videre her.Din nye arbejdspladsSom sagsbehandler i HR Barsel og Refusioner...
Indrykket:18. juli 2018
Udløbsdato:15. august 2018