Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorassistent til barselsvikariat

Kontorassistent

Da vores kontorassistent skal på barsel, søger vi en barselsvikar.

Du vil indgå i vores team med to dygtige kollegaer, som varetager alle administrative funktioner for vores virksomheder indenfor el, vvs og ventilation.

 

Tiltrædelse

Den 26. august 2019, hvor du de første to uger, vil sidde sammen med den nuværende kontorassistent, så du kan komme godt i gang med arbejdet, inden hun starter sin barsel.  

 

Om Axel Sørensen A/S

Axel Sørensen A/S er det eneste firma på Bornholm hvor der er samlet EL, VVS og Ventilation under et tag. Vi beskæftiger 50 medarbejder i en bred vifte af opgaver med synergi på tværs af faggrupper.

Vi har en uformel omgangstone med frihed under ansvar og synes det skal være sjovt at gå på arbejde.

 

Arbejdsområder vil bl.a. være:

- Ordremodtagelse

- Debitor styring / fakturering / rykker procedure

- Vedligeholdelse af kontrakter / serviceaftaler

- Optimering af processer og forretningsgange

- Support af virksomheden

- Tlf. betjening og kundekontakt

- Ad hoc opgaver

 

Din profil:

- Relevant uddannelsesmæssig baggrund

- Udpræget ordenssans, omhyggelig og arbejder struktureret

- Flair for tal og IT. Gerne erfaring indenfor sagsstyring og e-conomic.

- Selvstændig og team spiller

- Kan have mange bolde i luften uden at miste overblikket

- Service minded og et godt humør

- Det falder dig naturligt at assistere dine kollegaer med diverse administrative opgaver og går ikke af banen for en ny udfordring

 

Vi tilbyder:

- Et selvstændigt job

- Medvirken til at præge din egen hverdag og firmaets udvikling

- Fokus på og mulighed for personlig og faglig udvikling

- En virksomhed med fokus på arbejdsglæde

- En god og humoristisk omgangstone

 

Ansøgningsfrist:

Ansøgningsfrist er torsdag den 18/07-2019, hvor vi løbende vil evaluere indkomne ansøgninger.

Vi vil løbende indkalde til og afholde samtaler.

Lyder dette som noget for dig, hører vi gerne fra dig. Ønsker du at høre mere, kan du kontakte Christine Tarp eller Mie Nielsen på 56950569


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330043890Phoenix-913b474112019-06-15T00:00:00Kontorassistent til barselsvikariat

Kontorassistent

Da vores kontorassistent skal på barsel, søger vi en barselsvikar.

Du vil indgå i vores team med to dygtige kollegaer, som varetager alle administrative funktioner for vores virksomheder indenfor el, vvs og ventilation.

 

Tiltrædelse

Den 26. august 2019, hvor du de første to uger, vil sidde sammen med den nuværende kontorassistent, så du kan komme godt i gang med arbejdet, inden hun starter sin barsel.  

 

Om Axel Sørensen A/S

Axel Sørensen A/S er det eneste firma på Bornholm hvor der er samlet EL, VVS og Ventilation under et tag. Vi beskæftiger 50 medarbejder i en bred vifte af opgaver med synergi på tværs af faggrupper.

Vi har en uformel omgangstone med frihed under ansvar og synes det skal være sjovt at gå på arbejde.

 

Arbejdsområder vil bl.a. være:

- Ordremodtagelse

- Debitor styring / fakturering / rykker procedure

- Vedligeholdelse af kontrakter / serviceaftaler

- Optimering af processer og forretningsgange

- Support af virksomheden

- Tlf. betjening og kundekontakt

- Ad hoc opgaver

 

Din profil:

- Relevant uddannelsesmæssig baggrund

- Udpræget ordenssans, omhyggelig og arbejder struktureret

- Flair for tal og IT. Gerne erfaring indenfor sagsstyring og e-conomic.

- Selvstændig og team spiller

- Kan have mange bolde i luften uden at miste overblikket

- Service minded og et godt humør

- Det falder dig naturligt at assistere dine kollegaer med diverse administrative opgaver og går ikke af banen for en ny udfordring

 

Vi tilbyder:

- Et selvstændigt job

- Medvirken til at præge din egen hverdag og firmaets udvikling

- Fokus på og mulighed for personlig og faglig udvikling

- En virksomhed med fokus på arbejdsglæde

- En god og humoristisk omgangstone

 

Ansøgningsfrist:

Ansøgningsfrist er torsdag den 18/07-2019, hvor vi løbende vil evaluere indkomne ansøgninger.

Vi vil løbende indkalde til og afholde samtaler.

Lyder dette som noget for dig, hører vi gerne fra dig. Ønsker du at høre mere, kan du kontakte Christine Tarp eller Mie Nielsen på 56950569

2019-07-19T00:51:08.087 Kontorassistent Da vores kontorassistent skal på barsel, søger vi en barselsvikar. Du vil indgå i vores team med to dygtige kollegaer, som varetager alle administrative funktioner for vores virksomheder indenfor el, vvs og ventilation. Tiltrædelse Den 26. august 2019, hvor du de første to uger, vil sidde sammen med den nuværende kontorassistent, så du kan komme godt i gang med arbejdet, inden hun starter sin barsel. Om Axel Sørensen A S Axel Sørensen A S er det eneste firma på Bornholm hvor der er samlet EL, VVS og Ventilation under et tag. Vi beskæftiger 50 medarbejder i en bred vifte af opgaver med synergi på tværs af faggrupper. Vi har en uformel omgangstone med frihed under ansvar og synes det skal være sjovt at gå på arbejde. Arbejdsområder vil bl.a. være: - Ordremodtagelse - Debitor styring fakturering rykker procedure - Vedligeholdelse af kontrakter serviceaftaler - Optimering af processer og forretningsgange - Support af virksomheden - Tlf. betjening og kundekontakt - Ad hoc opgaver Din profil: - Relevant uddannelsesmæssig baggrund - Udpræget ordenssans, omhyggelig og arbejder struktureret - Flair for tal og IT. Gerne erfaring indenfor sagsstyring og e-conomic. - Selvstændig og team spiller - Kan have mange bolde i luften uden at miste overblikket - Service minded og et godt humør - Det falder dig naturligt at assistere dine kollegaer med diverse administrative opgaver og går ikke af banen for en ny udfordring Vi tilbyder: - Et selvstændigt job - Medvirken til at præge din egen hverdag og firmaets udvikling - Fokus på og mulighed for personlig og faglig udvikling - En virksomhed med fokus på arbejdsglæde - En god og humoristisk omgangstone Ansøgningsfrist: Ansøgningsfrist er torsdag den 18 07-2019, hvor vi løbende vil evaluere indkomne ansøgninger. Vi vil løbende indkalde til og afholde samtaler. Lyder dette som noget for dig, hører vi gerne fra dig. Ønsker du at høre mere, kan du kontakte Christine Tarp eller Mie Nielsen på 5695056911jobnet913b4741100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-18T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerBornholmBornholm3547799AXEL SØRENSEN EL A/S11Sandemandsvej 33700RønneDKDanmark0christine@axels.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset778845JobNet5004615500461510014-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=913b4741https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=913b4741https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=913b4741&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=913b4741&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration362099784christine@axels.dkchristine@axels.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK