Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorassistent til Borgercenter - Pas og Kørekort

Borgercenteret er beliggende ved Rådhusets Hovedindgang, og har førstegangs-kontakten til borgere, der retter henvendelse. Borgercenteret har herudover sagsbehandling vedrørende Ydelse, Borgerservice/Callcenter og Kontrol.

Pas-/Kørekortområdet løser alle opgaver knyttet til ombytning, fornyelse eller afhentning af alle former for pas og kørekort. Opgaverne består hovedsageligt af betjening i vores front ved hovedindgangen på Rådhuset, men baglandsopgaver vedrørende sagsbehandling på området fylder også i vores hverdag.
Der er dog mange administrative opgaver tilknyttet Borgercenteret, og man indgår som kontorassistent i mange af opgaverne på tværs.

Teamet består af to faste medarbejdere på fuldtid, hvor den ene har valgt at søge nye udfordringer. Der er samtidig flere andre medarbejdere, som er involveret i betjeningen af borgere, der henvender sig vedrørende pas og kørekort.

Borgercenteret er løbende præget af travlhed på alle områder, og du skal derfor synes, det er sjovt at have mange bolde i luften. Vi udnytter bredt vores fælles kompetencer, herunder de sociale, som ofte bærer os igennem de mange opgaver. Vores tilgang til samarbejdet i gruppen er derfor åben dialog med plads til både spørgsmål og udfordring samt fælles prioritering af opgaver.

Vi søger derfor en kollega, som

  • har erfaring med, eller kendskab til, opgaver på pas- og kørekortområdet samt forståelse af lovgivningen
  • gerne har en kommunomuddannelse eller anden relevant uddannelse med grundlæggende kendskab til forvaltningsretten
  • har fokus på skriftlig kommunikation og generel helhedsorienteret vejledning af vores borgere - du skal forvente at skulle arbejde med andre områder end lige pas- og kørekort, herunder blandt andet Nem-ID, modtagelse af - og vejledning i forbindelse med - ansøgninger til kommunen, SKAT, digital fritagelse, hjælp til digital selvbetjening og andre administrative opgaver
  • er i stand til at arbejde selvstændigt, men trives med samarbejde og fælles sparring og omstilling i en omskiftelig hverdag
  • har en digital tilgang til arbejdet.

Vi kan tilbyde et nært kollegialt fællesskab, som drager omsorg for hinanden, og hvor der altid er plads til en hjælpende hånd og et godt råd.

KUBE er vores pas/kørekortsystem, og der anvendes herudover en bred vifte af andre systemer, herunder SBSYS, SKAT og Nexus. Et kendskab til systemerne vil være en fordel.

Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående, modtager vi gerne en ansøgning vedlagt CV, samt eventuel dokumentation på uddannelse eller relevante kurser.

Løn fastsættes i henhold til HK’s overenskomst på området samt principperne for Ny Løn.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte medarbejder Irene Frederiksen eller afdelingsleder Heidi Ellitsgaard via vores Callcenter på telefonnummer 47 35 10 00, hvis du har spørgsmål til stillingen.

Ansøgningsfrist
31. januar 2020 kl. 12.00.

Ansættelsesforhold
Fuld tid.

Tiltrædelse
Snarest muligt.

Kontakt
Heidi Ellitsgaard på 47 35 10 00.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330162907Phoenix-4a290e4512020-01-22T00:00:00Kontorassistent til Borgercenter - Pas og KørekortBorgercenteret er beliggende ved Rådhusets Hovedindgang, og har førstegangs-kontakten til borgere, der retter henvendelse. Borgercenteret har herudover sagsbehandling vedrørende Ydelse, Borgerservice/Callcenter og Kontrol.

Pas-/Kørekortområdet løser alle opgaver knyttet til ombytning, fornyelse eller afhentning af alle former for pas og kørekort. Opgaverne består hovedsageligt af betjening i vores front ved hovedindgangen på Rådhuset, men baglandsopgaver vedrørende sagsbehandling på området fylder også i vores hverdag.
Der er dog mange administrative opgaver tilknyttet Borgercenteret, og man indgår som kontorassistent i mange af opgaverne på tværs.

Teamet består af to faste medarbejdere på fuldtid, hvor den ene har valgt at søge nye udfordringer. Der er samtidig flere andre medarbejdere, som er involveret i betjeningen af borgere, der henvender sig vedrørende pas og kørekort.

Borgercenteret er løbende præget af travlhed på alle områder, og du skal derfor synes, det er sjovt at have mange bolde i luften. Vi udnytter bredt vores fælles kompetencer, herunder de sociale, som ofte bærer os igennem de mange opgaver. Vores tilgang til samarbejdet i gruppen er derfor åben dialog med plads til både spørgsmål og udfordring samt fælles prioritering af opgaver.

Vi søger derfor en kollega, som
  • har erfaring med, eller kendskab til, opgaver på pas- og kørekortområdet samt forståelse af lovgivningen
  • gerne har en kommunomuddannelse eller anden relevant uddannelse med grundlæggende kendskab til forvaltningsretten
  • har fokus på skriftlig kommunikation og generel helhedsorienteret vejledning af vores borgere - du skal forvente at skulle arbejde med andre områder end lige pas- og kørekort, herunder blandt andet Nem-ID, modtagelse af - og vejledning i forbindelse med - ansøgninger til kommunen, SKAT, digital fritagelse, hjælp til digital selvbetjening og andre administrative opgaver
  • er i stand til at arbejde selvstændigt, men trives med samarbejde og fælles sparring og omstilling i en omskiftelig hverdag
  • har en digital tilgang til arbejdet.

Vi kan tilbyde et nært kollegialt fællesskab, som drager omsorg for hinanden, og hvor der altid er plads til en hjælpende hånd og et godt råd.

KUBE er vores pas/kørekortsystem, og der anvendes herudover en bred vifte af andre systemer, herunder SBSYS, SKAT og Nexus. Et kendskab til systemerne vil være en fordel.

Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående, modtager vi gerne en ansøgning vedlagt CV, samt eventuel dokumentation på uddannelse eller relevante kurser.

Løn fastsættes i henhold til HK’s overenskomst på området samt principperne for Ny Løn.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte medarbejder Irene Frederiksen eller afdelingsleder Heidi Ellitsgaard via vores Callcenter på telefonnummer 47 35 10 00, hvis du har spørgsmål til stillingen.

Ansøgningsfrist
31. januar 2020 kl. 12.00.

Ansættelsesforhold
Fuld tid.

Tiltrædelse
Snarest muligt.

Kontakt
Heidi Ellitsgaard på 47 35 10 00.

 

2020-02-01T00:53:45.150 Borgercenteret er beliggende ved Rådhusets Hovedindgang, og har førstegangs-kontakten til borgere, der retter henvendelse. Borgercenteret har herudover sagsbehandling vedrørende Ydelse, Borgerservice Callcenter og Kontrol.Pas- Kørekortområdet løser alle opgaver knyttet til ombytning, fornyelse eller afhentning af alle former for pas og kørekort. Opgaverne består hovedsageligt af betjening i vores front ved hovedindgangen på Rådhuset, men baglandsopgaver vedrørende sagsbehandling på området fylder også i vores hverdag.Der er dog mange administrative opgaver tilknyttet Borgercenteret, og man indgår som kontorassistent i mange af opgaverne på tværs.Teamet består af to faste medarbejdere på fuldtid, hvor den ene har valgt at søge nye udfordringer. Der er samtidig flere andre medarbejdere, som er involveret i betjeningen af borgere, der henvender sig vedrørende pas og kørekort.Borgercenteret er løbende præget af travlhed på alle områder, og du skal derfor synes, det er sjovt at have mange bolde i luften. Vi udnytter bredt vores fælles kompetencer, herunder de sociale, som ofte bærer os igennem de mange opgaver. Vores tilgang til samarbejdet i gruppen er derfor åben dialog med plads til både spørgsmål og udfordring samt fælles prioritering af opgaver.Vi søger derfor en kollega, somhar erfaring med, eller kendskab til, opgaver på pas- og kørekortområdet samt forståelse af lovgivningengerne har en kommunomuddannelse eller anden relevant uddannelse med grundlæggende kendskab til forvaltningsrettenhar fokus på skriftlig kommunikation og generel helhedsorienteret vejledning af vores borgere - du skal forvente at skulle arbejde med andre områder end lige pas- og kørekort, herunder blandt andet Nem-ID, modtagelse af - og vejledning i forbindelse med - ansøgninger til kommunen, SKAT, digital fritagelse, hjælp til digital selvbetjening og andre administrative opgaverer i stand til at arbejde selvstændigt, men trives med samarbejde og fælles sparring og omstilling i en omskiftelig hverdaghar en digital tilgang til arbejdet.Vi kan tilbyde et nært kollegialt fællesskab, som drager omsorg for hinanden, og hvor der altid er plads til en hjælpende hånd og et godt råd.KUBE er vores pas kørekortsystem, og der anvendes herudover en bred vifte af andre systemer, herunder SBSYS, SKAT og Nexus. Et kendskab til systemerne vil være en fordel.Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående, modtager vi gerne en ansøgning vedlagt CV, samt eventuel dokumentation på uddannelse eller relevante kurser.Løn fastsættes i henhold til HK s overenskomst på området samt principperne for Ny Løn.Vil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte medarbejder Irene Frederiksen eller afdelingsleder Heidi Ellitsgaard via vores Callcenter på telefonnummer 47 35 10 00, hvis du har spørgsmål til stillingen.Ansøgningsfrist31. januar 2020 kl. 12.00.AnsættelsesforholdFuld tid.TiltrædelseSnarest muligt.KontaktHeidi Ellitsgaard på 47 35 10 00.11Jobnet4a290e45100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-31T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1481&ERId=414710EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHalsnæs3696636Frederikssund Kommune11Torvet 23600Frederikssund47351000DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000890001JobNet5104362510436210022-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4a290e45https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4a290e45https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4a290e45&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4a290e45&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/419014-224-1.jpgKontorassistent til Borgercenter - Pas og Kørekort12007991Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration363976268Heidinoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK