Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorassistent til Customer Service Team - Barselsvikariat

Ønsker du at udfolde dine koordinerende kompetencer i samspil med et meget dynamisk og tempofyldt team?

Trives du i en position, hvor du er placeret i orkanens øje, trækker i trådene og får enderne til at mødes?

Holger Christiansen A/S, A Bosch Group Company, er en af de førende forhandlere af komponenter og elektriske autodele i Europa.

Vi tilbyder produkter til en lang række applikationer såsom personbiler, motorcykler, erhvervskøretøjer, landbrugsmaskiner, industri og marine under brandet HC-CARGO.

Customer Service Teamet varetager alle typer af salgssupport-opgaver relateret til virksomhedens salgsfunktion og account managers. Dermed vil du komme til at indgå på lige fod med de andre kolleger i teamet.

Arbejdsopgaver:

  • Ordrehåndtering, herunder fakturering, koordinering af forsendelser, opfølgning på restordrer og andre kundespecifikke krav
  • Opfølgning på kundeforhold såsom tilgodehavender og kreditforhold
  • Returvarebehandling, herunder panthåndtering, reklamationsbehandling og kreditering
  • Analyse af kundedata
  • Support i projektimplementering
  • Almindeligt forekommende administrative opgaver

 

Dette gør dig til noget specielt

Vi søger en kollega med relevant erfaring fra en lignende stilling i en større organisation. Det er vigtigt, at du arbejder hjemmevant i de gængse Office-programmer, herunder særligt Excel, og derudover vil erfaring med Axapta eller lignende systemer være en fordel.

Du skal besidde gode sprogkundskaber og begå dig ubesværet på dansk og engelsk, ligesom evt. kendskab til tysk vil være positivt.

Som person har du en positiv tilgang til livet og fremstår åben og kommunikerende, samtidigt med at du kan arbejde effektivt, struktureret og målrettet med de daglige opgaver.

For at få succes i stillingen skal du kunne trives i et internationalt miljø, hvor tempoet ofte er højt, og hvor der er behov for fleksibilitet i tilrettelæggelsen og udførelsen af arbejdet.

Arbejdet vil være en blanding af rutinemæssige opgaver og opgaver af mere selvstændig karakter, som kræver samarbejde og koordination med både de øvrige kolleger i salgsafdelingen og de andre centrale funktioner i såvel Esbjerg såvel som kolleger ved vore datterselskaber.

Stillingen er et barselsvikariat med forventet varighed indtil april 2019.

Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte Alexander Dankiewicz via Alexander.dankiewicz@hc-cargo.com eller på 76 14 33 40.

 

Gør en forskel - ansøg nu!

Ansøgning sendes pr. mail til hr.esb@dk.bosch.com


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her