Kontorassistent til Customer Service Team - Barselsvikariat

Ønsker du at udfolde dine koordinerende kompetencer i samspil med et meget dynamisk og tempofyldt team?

Trives du i en position, hvor du er placeret i orkanens øje, trækker i trådene og får enderne til at mødes?

Holger Christiansen A/S, A Bosch Group Company, er en af de førende forhandlere af komponenter og elektriske autodele i Europa.

Vi tilbyder produkter til en lang række applikationer såsom personbiler, motorcykler, erhvervskøretøjer, landbrugsmaskiner, industri og marine under brandet HC-CARGO.

Customer Service Teamet varetager alle typer af salgssupport-opgaver relateret til virksomhedens salgsfunktion og account managers. Dermed vil du komme til at indgå på lige fod med de andre kolleger i teamet.

Arbejdsopgaver:

  • Ordrehåndtering, herunder fakturering, koordinering af forsendelser, opfølgning på restordrer og andre kundespecifikke krav
  • Opfølgning på kundeforhold såsom tilgodehavender og kreditforhold
  • Returvarebehandling, herunder panthåndtering, reklamationsbehandling og kreditering
  • Analyse af kundedata
  • Support i projektimplementering
  • Almindeligt forekommende administrative opgaver

 

Dette gør dig til noget specielt

Vi søger en kollega med relevant erfaring fra en lignende stilling i en større organisation. Det er vigtigt, at du arbejder hjemmevant i de gængse Office-programmer, herunder særligt Excel, og derudover vil erfaring med Axapta eller lignende systemer være en fordel.

Du skal besidde gode sprogkundskaber og begå dig ubesværet på dansk og engelsk, ligesom evt. kendskab til tysk vil være positivt.

Som person har du en positiv tilgang til livet og fremstår åben og kommunikerende, samtidigt med at du kan arbejde effektivt, struktureret og målrettet med de daglige opgaver.

For at få succes i stillingen skal du kunne trives i et internationalt miljø, hvor tempoet ofte er højt, og hvor der er behov for fleksibilitet i tilrettelæggelsen og udførelsen af arbejdet.

Arbejdet vil være en blanding af rutinemæssige opgaver og opgaver af mere selvstændig karakter, som kræver samarbejde og koordination med både de øvrige kolleger i salgsafdelingen og de andre centrale funktioner i såvel Esbjerg såvel som kolleger ved vore datterselskaber.

Stillingen er et barselsvikariat med forventet varighed indtil april 2019.

Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte Alexander Dankiewicz via Alexander.dankiewicz@hc-cargo.com eller på 76 14 33 40.

 

Gør en forskel - ansøg nu!

Ansøgning sendes pr. mail til hr.esb@dk.bosch.com


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:13. februar 2018
Udløbsdato:10. april 2018

VIKING UK seeks a SALES ASSISTANT / COORDINATOR

Viking Life-Saving Equipment

Esbjerg
Join a global leader - and help build a safer world Come work for a company that makes a difference VIKING Life-Saving Equipment Ltd leads its field and our mission is clear: We are committed to protecting and saving lives all over the world. We do ...
Indrykket:16. februar 2018
Udløbsdato:28. februar 2018

Servicemedarbejder til Energistyrelsen

Energi-, Forsynings- og Klimaministeriet

Esbjerg
Har du flair for It, og mener du, at god service er alfa og omega for en velfungerende arbejdsplads? Og er du god til at være på forkant med tingene, struktureret og med øje for detaljerne? Så er du måske en af vores nye kollegaer ved Energistyrelse...
Indrykket:16. februar 2018
Udløbsdato:28. februar 2018

Administrative medarbejdere til grænsekontrol i Sydøstjyllands Politi

Syd- og Sønderjyllands Politi

Esbjerg
Sydøstjyllands Politi, Billund lufthavn Er du en person med stort overblik og lyst til at have stor personkontakt i dit arbejde, og har du lyst til at arbejde i et internationalt miljø? Så har vi brug for dig som administrativ grænsekontrollant i Sy...
Indrykket:9. februar 2018
Udløbsdato:1. april 2018

Er DU vores nye barselsvikar?

TORBEN CLAUSEN A/S

Torben Clausen A S er virksomheden med de mange specialer indenfor følgende kerne områder: Genanvendelse Nedbrydning Jord og kloak Transportløsninger Vi søger en faglig dygtig administrationsmedarbejder til en fuldtidsstilling med ansættelsesstart s...
Indrykket:31. januar 2018
Udløbsdato:20. marts 2018

Dynamisk og dedikeret ressource- og materialekoordinator søges til Ib G. Jensen A/S i Lemvig

Holstebro

Du vil indgå i et stærkt og dynamisk team bestående af 60 kollegaer, hvoraf 45 kollegaer er udekørende til projekter i hele Danmark. Der forventes ikke rejseaktivitet i stillingen. Om jobbet Som ressource- og materialekoordinator vil du som nøgleper...