Kontorassistent til Prinsens Musikkorps

Trives du med en varieret hverdag med mange forskellige administrative opgaver? Så er du måske vores nye kontorassistent i Prinsens Musikkorps

Om os

Prinsens Musikkorps er et af Forsvarets 3 fuldtidsprofessionelle musikkorps og består af 16 musikere (messingblæsere og slagtøj). Prinsens Musikkorps repræsenterer Forsvaret ved en lang række arrangementer og koncerter både herhjemme og i udlandet.

Som Forsvarets musikalske ambassadører deltager Prinsens Musikkorps årligt ved mere end 150 militære og civile arrangementer, herunder offentlige koncerter, militære parader og nationale mærkedage. Prinsens Musikkorps er kendt for sin store musikalske bredde. Alsidigheden og korpsets mange finesser bliver understreget af den perlerække af solister og dirigenter, korpset arbejder med.

Den administrative del af Prinsens Musikkorps tæller en assistent, en forsyningshjælper og en orkesterchef. Prinsens Musikkorps hører under Jydske Dragonregiment og har til huse i Prinsens Musikhus på Ingeniør kasernen i Skive.

Om stillingen

Du er over for Orkesterchefen ansvarlig for administration af musikkorpsets personale- og lønadministration (rejsestyring, arbejdstidsstyring og personaleadministration i SAP (DEMARS). Bestilling af musikassistenter, transport etc., revidering af tjenesteplaner, opdateringer i eMTEP, relevant kontorarbejde og telefonpasning vil ligeledes høre under dit brede ansvarsområde.

Til stillingen hører også alt administration i forbindelse med musikkorpsets befalinger (parader, koncerter og rejser mm). Da en god del af musikkorpsets aktiviteter foregår uden for almindelig daglig arbejdstid, vil der forekomme aften og weekendtjeneste.
Det forventes det at du tager din telefon når den ringer og er indstillet på at løse et eventuelt opstået problem.

Om dig

Du har en kontoruddannelse. Du arbejder rutineret med MS-Office pakken, godt kendskab til Access, Word og Excel er en forudsætning. Endvidere vil færdigheder i forhold til Forsvarets It-værktøjer, herunder (KESDH/Captia, eMTEP, SAP) samt afregnings- og rapporteringssystemer, være at foretrække. Kendskab til Share Point er en fordel.

Vi lægger vægt på, du er fleksibel og serviceorienteret, har mod på mangeartede opgaver og er en god afslutter. Du er loyal, god til samarbejde, har ordenssans, høj arbejdsmoral og ikke mindst en positiv tilgang til livet og arbejdet. Du behersker et flydende dansk og formulerer dig sikkert, såvel skriftligt som mundtligt. Meget gerne engelsk på brugerniveau. Det er et krav, at du skal have kørekort til alm. personbil.

Ansættelsesvilkår

Du bliver ansat og aflønnet efter gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i statens tjeneste af 04. juli 2013 mellem Finansministeriet og HK STAT.
Såfremt du har en kontoruddannelse vil basislønnen være kr. 22.665,75 om måneden. Der er til stillingen tilknyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning. Ved ansættelse i Forsvaret er der mulighed for at forhandle et tillæg i forhold til dine kvalifikationer til stillingen.

Som ansat i Forsvarministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde denne under hele ansættelsesforløbet.

KONTAKT OG ANSØGNING
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Orkesterchef Leo Ebbesen Petersen, på pmuk01@mil.dk eller på telefon 2272 5517. Har du spørgsmål til løn - eller ansættelsesvilkår, kan du ringe til HR-konsulent Sheeba Krause på telefon: 3266 5036.

Ansøgningsfristen er 28. februar 2018 og samtaler afholdes umiddelbart herefter. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.

Vi vil bede dig om at søge stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

Forsvarsministeriets koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:20. februar 2018
Udløbsdato:12. marts 2018

Krabbeshus Heldagsskole, administrativ medarbejder

Skive Kommune

Viborg
til tidsbegrænset stilling Er du en dygtig eventmager, projekt- eller administrativ medarbejder, der kan styre et større arrangement sikkert i havn? … så har vi en spændende, alsidig udfordring til dig, hvor du vil spille en central rolle i udviklin...
Indrykket:20. februar 2018
Udløbsdato:15. marts 2018

Sekretariatsmedarbejder ved Børn og Skole i Favrskov Kommune

Børn og Skole

Favrskov
Børn og Skole i Favrskov Kommune søger sekretariatsmedarbejder Sekretariatet i Børn og Skole i Favrskov Kommune søger en administrativ medarbejder fra 1. maj 2018. Sekretariatet varetager en række administrative og koordinerende opgaver på vegne af ...
Indrykket:20. februar 2018
Udløbsdato:5. marts 2018

Informationsmedarbejder til Center for Sundhed

Holstebro Kommune

Holstebro
Det nye Center for Sundhed i Holstebro Kommune søger informationsmedarbejder Har du lyst til at sikre, at borgere får en god oplevelse i kontakten med Center for Sundhed? Så er du måske vores nye informationsmedarbejder Holstebro kommune søger infor...
Indrykket:21. februar 2018
Udløbsdato:1. marts 2018

Efterspørgsel på kontorassistenter

JKS A/S

Arbejdsopgaver faglige kvalifikationer: Uddannet kontorassistent Allround sekretær Gerne erfaring i Navision og C5 Gerne erfaring i SAP og Axapta Lettere bogholderiopgaver Personlige kvalifikationer: Du kan arbejde selvstændigt Tale, skrive og forst...
Indrykket:21. februar 2018
Udløbsdato:18. april 2018

2 interne Salgstrainees - Start din karriere sammen med nogle af branchens mest dedikerede kollegaer

LENE BJERRE DESIGN A/S

Vesthimmerland
Lene Bjerre Design søger 2 ambitiøse salgs trainees til internationalt salg. Virksomheden Lene Bjerre Design er en af Danmarks førende brands indenfor bolig- og livsstilsprodukter. Med fælles kræfter og ideer designer og udvikler vi hvert år mere en...