Vi søger en kontorassistent til vores salgsadministration, hvis primære opgave bliver at støtte og hjælpe ledere og kollegaer med de salgsadministrative opgaver. Du får en hverdag, hvor ikke to dage er ens. Derfor vil dine opgaver variere meget samt der vil ofte komme nye opgaver ind fra højre, som skal prioriteres.
Dine opgaver bliver bl.a.:
Prisopdateringer og -rettelser Opfølgning til kollegaer, kunder m.m. Udarbejde materiale til statistik Ad hoc opgaver
Struktureret og omstillingsparat
For at få succes i jobbet kræver det, at du arbejder struktureret med sans for detaljerne i opgaverne. Du er god til at holde overblikket og sætter en ære i at overholde deadlines samt at levere arbejdsopgaver af høj kvalitet uden at gå på kompromis med serviceniveauet. Det er vigtigt at du både evner at kommunikere og at skabe relationer med andre. Du er omstillingsparat og trives med en alsidig hverdag med mange opgaver. Som person sætter du pris på samarbejde, og har fokus på at hjælpe dine kollegaer. Du arbejder effektivt, selvstændigt og struktureret – også når det går stærkt.
Du har en relevant uddannelsesbaggrund inden for kontor og administration, hvor service har været en naturlig del af din hverdag. Det er vigtigt, at du har en solid talforståelse samt har en god forståelse for IT og er rutineret bruger af MS Office, herunder Excel. Kendskab til D365 vil være en fordel. Derudover er det vigtigt at du kommunikerer problemfrit på dansk og engelsk.
Det kan du forvente
Et behageligt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på sparring, videndeling og samarbejde. En hverdag med høj aktivitet, og hvor ikke to dage er ens Muligheden for at tilmelde dig lækker morgenmads- og frokostordning. God pensionsordning med mulighed for at tilkøbe sundheds- og behandlingsforsikring. Fuldtidsstilling Løn efter kvalifikationer.
Arbejdsadresse
Danish Agro, Køgevej 55, 4653 Karise. .