Kontorassistent til TAMU Sekretariatet

Træningsskolens Arbejdsmarkedsuddannelser (TAMU) søger en kontorassistent til TAMU´s ledelsessekretariat.

Vi søger en fleksibel og selvkørende medarbejder, der har den relevante uddannelse indenfor kontorområdet samt erfaring med nedenstående arbejdsopgaver.

Jobbet indeholder følgende opgaver som udføres i samarbejde med Regnskabslederen:

  • Kontrol og bogføring af kreditorbilag
  • Kontrol og bogføring af kasserapport
  • Kontrol og bogføring af omposteringsbilag
  • Kontrol og bogføring af debitorfakturaer fra alle Afdelinger

Derudover er der følgende selvstændige opgaver:

  • Kassen Sekretariatet – kontante udbetaling, optælling og tastning af bilag i kassekladden
  • Oversigt biler – herunder opdatering af mappe med leasingaftaler
  • Indkøb af mobiltelefoner og tjek af om der skal ske afmeldinger
  • Regulering af huslejer for lejeboliger (april)
  • Deadline kalender
  • Pasning af telefon
  • Afløser i receptionen
  • Ad-hoc opgaver

Kvalifikationer:
Ansøgeren skal have en relevant uddannelse indenfor kontorområdet og ved ansættelsen vil der endvidere blive lagt vægt på følgende:

  • At ansøger har en allround viden inden for regnskab
  • At ansøger kan arbejde selvstændigt og systematisk
  • At ansøger er ansvarsbevidst og fleksibel
  • At ansøger er serviceminded og god til at samarbejde
  • At ansøger kan bevare overblikket når det går stærkt
  • At ansøger har kendskab til Navision Stat 7.0
  • At ansøger er en erfaren bruger af Excel og Word

Som person er du:

  • Smilende og hjælpsom
  • Samarbejdsvillig og loyal
  • Engageret uanset opgavens art

Stillingen er på 37 timer om ugen og med ansættelsesdato den 01.07.2018.

Ansættelsesvilkår
Ansættelse, aflønning og pension i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK Stat. Stillingen er omfattet af aftalerne om "Ny Løn".


Ansøgning
Skriftlig ansøgning samt CV sendes til: Sekretariatet for TAMU, Att: Økonomichef Birgit Pedersen, Kalvebodvej 231, 2791 Dragør eller tamu.info@tamu.dk mærket ”Kontorassistent Sekretariatet”.

Ansøgningen skal være Sekretariatet i hænde senest mandag den 7. maj 2018 og samtaler forventes gennemført i uge 21/22.

Yderligere oplysninger om TAMU findes på www.tamu.dk

Henvendelse vedr. stillingen kan fås ved henvendelse til Økonomichef Birgit Pedersen på tlf. 40 61 29 19 eller Regnskabsleder Michelle Lyster på tlf. 35 25 03 43.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

ATB søger medarbejder til afdeling for andelsoverdragelser

ATB ApS

København
ATB søger en dygtig og flittig assistent til at bistå os i vores afdeling for andelsoverdragelser. Vi søger en person, der trives med travlhed, frister, koordinering og evnen til at kunne planlægge og få noget fra hånden uden at tabe overblik. Hvis ...
Indrykket:25. marts 2018
Udløbsdato:26. april 2018

Feriepartner Vedersø Klit søger BUREAUMEDARBEJDER

EDC-GRUPPEN A/S

Frederiksberg
BUREAUMEDARBEJDER Er du serviceorienteret, og vil du være med til at give vores feriehusgæster en god ferieoplevelse? Så er du helt sikker lige d n, vi søger! Vi tilbyder en stilling som ferieafløser sommeren over med mulighed for fastansættelse. Ar...
Indrykket:5. april 2018
Udløbsdato:20. april 2018

Afdelingskoordinator til administrative opgaver og med interesse for tal og økonomi

Trafikledelse

København
Trafikledelsesafdelingen i København søger en medarbejder med flair for administration, koordinering og økonomi og med lyst til at blive en del af en afdeling med mange bolde i luften. Vores nuværende afdelingskoordinator har valgt at gå på pension ...
Indrykket:6. april 2018
Udløbsdato:20. april 2018

Kontorelev til Datalogisk Institut på Københavns Universitet

Datalogisk Institut

København
Har du lyst til at prøve kræfter med offentlig administration og sagsbehandling? Og vil du gerne være en del af en dynamisk uddannelsesinstitution med fagligt dygtige og passionerede medarbejdere? Så er du måske vores nye kontorelev. Datalogisk Inst...
Indrykket:6. april 2018
Udløbsdato:22. april 2018

Studentermedhjælper søges til erhvervsforskningsprojekt på Det Humanistiske Fakultet, Københavns Universitet

Fakultetsservice

København
Vi søger engageret studentermedhjælp til systematisk dataindsamling og -organisering. HumanImpact er et erhvervsforskningsprojekt, der skal knytte humanistiske forskere tæt sammen med danske virksomheder for at skabe ny viden om virksomhedernes kund...
Indrykket:9. april 2018
Udløbsdato:20. april 2018