Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorassistent/Bogholder

Erfaren kontorassistent/bogholder (m/k) søges til grossist firma i Rødovre.

Er du vores nye kontordame/mand, skal du have flair for kundeservice og kunne have flere bolde i luften på samme tid.

Vi søger en glad og energisk person (m/k) som elsker struktur og mange forskellige arbejdsopgaver i løbet af dagen.

Det vigtigste:

  1. Kan arbejde med Microsoft office værktøjer
  2. Erfaren indenfor bogholderi, holde styr på vores debitorer og kreditorer
  3. Færdiggøre ordre til lageret (pakning) og fakturere efterfølgende
  4. Kundeservice, modtage opkald og ringe til kunder

 

Det næstvigtigste:

  1. Engelsk og tysk på mellemniveau vil være et stort aktiv
  2. Indsigt i brugen af sociale medier
  3. Kreativ og lyst til at hjælpe med at forbedre vores kommunikation

 

KW er en grossist virksomhed der sælger dyreartikler til dyrehandlen i Danmark og de fleste lande i Europa. Vi har eksisteret i over 40 år, fordi vi levere god service, gode produkter og hjælper vores kunder og leverandører med at nå deres mål.

På kontoret i Rødovre vil du være en vigtig del af teamet, og derfor er stabilitet et must. Du har et positivt sind og glædes ved at snakke med og hjælpe vores eksterne partnere og supportere vores 3 sælgere i marken.

Lyder ovenstående som noget for dig, skal du sende dit CV og en kort begrundelse for din ansøgning til martin@kw.dk.

 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Piccoline/piccolo søges til advokatkontor i hjertet af København

LEAD Advokatpartnerselskab

København K
Vi søger en piccoline piccolo ca. 30-35 timer om ugen, fordelt over ugens 5 hverdage med start den 1. august 2020. Vi er en international advokatvirksomhed med en travl hverdag, og vores piccoline piccolo er afgørende for, at kontoret er velfungeren...
Indrykket:3. juli 2020

Analytisk generalist til procesarbejde og driftshåndtering i Skattestyrelsen

Skatteforvaltningen, KBH, Hannemanns Allé 25

København S
Har du en analytisk og struktureret tilgang til procesarbejde, og er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt? Vil du være med til at udvikle og effektivisere betalingsprocesserne i Skattestyrelsen og være ansvarlig for at sikre en effekt...
Indrykket:26. juni 2020

Dygtig og engageret løn-, personale- og økonomi medarbejder til Rigshospitalets Rengøringsafdeling.

Rigshospitalet

København Ø
Dygtig og engageret løn-, personale- og økonomi medarbejder til Rigshospitalets Rengøringsafdeling. Rengøringsafdelingen på Rigshospitalet søger en administrativ løn-, personale- og økonomi medarbejder, der i samarbejde med de øvrige medarbejdere i ...
Indrykket:24. juni 2020

Administrative medarbejdere til Anklagemyndigheden i Københavns Politi

Københavns Politi, Lokalstation Bellahøj

København NV
København, Københavns Politi Anklagemyndigheden skal sørge for, at skyldige drages til ansvar i henhold til lovgivningen, men også sikre, at uskyldige ikke bliver retsforfulgt.Advokaturarbejdet understøtter og behandler sager fra den lokale efterfor...
Indrykket:29. juni 2020

Sekretær til nyoprettet fokusområde - Sundhedsplatformen (SP)

It- medico og telefoni

København Ø
Fokusområdet: Forenkling af lægernes brugergrænseflade er lige startet op, og der er meget nyt der skal planlægges og falde på plads. Vi søger derfor en sekretær, som kan hjælpe ledelsen i fokusområdet med at få hverdagen til at glide. Synes du, at ...
Indrykket:3. juli 2020

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Piccoline/piccolo søges til advokatkontor i hjertet af København

LEAD Advokatpartnerselskab

København K
Vi søger en piccoline piccolo ca. 30-35 timer om ugen, fordelt over ugens 5 hverdage med start den 1. august 2020. Vi er en international advokatvirksomhed med en travl hverdag, og vores piccoline piccolo er afgørende for, at kontoret er velfungeren...
Indrykket:3. juli 2020

Analytisk generalist til procesarbejde og driftshåndtering i Skattestyrelsen

Skatteforvaltningen, KBH, Hannemanns Allé 25

København S
Har du en analytisk og struktureret tilgang til procesarbejde, og er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt? Vil du være med til at udvikle og effektivisere betalingsprocesserne i Skattestyrelsen og være ansvarlig for at sikre en effekt...
Indrykket:26. juni 2020

Dygtig og engageret løn-, personale- og økonomi medarbejder til Rigshospitalets Rengøringsafdeling.

Rigshospitalet

København Ø
Dygtig og engageret løn-, personale- og økonomi medarbejder til Rigshospitalets Rengøringsafdeling. Rengøringsafdelingen på Rigshospitalet søger en administrativ løn-, personale- og økonomi medarbejder, der i samarbejde med de øvrige medarbejdere i ...
Indrykket:24. juni 2020

Administrative medarbejdere til Anklagemyndigheden i Københavns Politi

Københavns Politi, Lokalstation Bellahøj

København NV
København, Københavns Politi Anklagemyndigheden skal sørge for, at skyldige drages til ansvar i henhold til lovgivningen, men også sikre, at uskyldige ikke bliver retsforfulgt.Advokaturarbejdet understøtter og behandler sager fra den lokale efterfor...
Indrykket:29. juni 2020

Sekretær til nyoprettet fokusområde - Sundhedsplatformen (SP)

It- medico og telefoni

København Ø
Fokusområdet: Forenkling af lægernes brugergrænseflade er lige startet op, og der er meget nyt der skal planlægges og falde på plads. Vi søger derfor en sekretær, som kan hjælpe ledelsen i fokusområdet med at få hverdagen til at glide. Synes du, at ...
Indrykket:3. juli 2020