Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelev

Hillerød Kommune søger fire nye kontorelever

Vil du have en kontoruddannelse i Hillerød Kommune, Kongernes Nordsjælland, så er det nu, du skal til tasterne og skrive din ansøgning.

Vi er en kommune i vækst med ca. 5.000 ansatte til at servicere over 50.000 indbyggere, så du vil blive en del af en meget spændende arbejdsplads.

Vi tilbyder en kontoruddannelse med speciale i Offentlig administration indenfor fire forskellige spor:

  • Teknisk spor
  • Sagsbehandler spor
  • Borgerrettet spor
  • Stabs spor

På vores hjemmeside (https://www.hillerod.dk/service/job/elev-i-hilleroed/kontorelev-i-offentlig-administration/) kan du læse mere om de fire spor og de formelle adgangskrav.

Kontoruddannelsen er en uddannelse med stor bredde, hvor du opnår færdigheder i kommunikation og sagsbehandling. Du lærer gennem forløbet at betjene borgere og brugere, digitalt, personligt, telefonisk og skriftligt. Du vil derfor blive en attraktiv medarbejder, når du er udlært.

Vores nye kontorelev
  • Du er den servicemindede elev, der ikke er bange for at tage initiativet og du følger dine opgaver til dørs.
  • Du sætter en ære i at sikre en høj service, og du møder altid andre mennesker med en positiv og åben tilgang.
  • Det er vigtigt, at du har en høj arbejdsmoral og har mod på at arbejde med nye it-løsninger.
  • Herudover skal du skal være god til at stave og formulere dig på dansk.

Om uddannelsesforløbet
Alle kontorelever skal i praktiktiden på handelsskolen København Nord i Lyngby, i 3 perioder af 4 ugers varighed. Der undervises i fag, der er relevante for den praktiske uddannelse og forløbet afsluttes med en fagprøve.

Praktiktidens varighed er i udgangspunktet 2 år.

Om Hillerød Kommune
Vi arbejder fra moderne arbejdspladser i et nyere og moderne rådhus med lyse åbne lokaler, nye It-faciliteter, sund og lækker kantine og fri adgang til motionsrum.

I Hillerød Kommune er der etableret en elevklub. Klubben er elevernes egen netværksgruppe. Klubben bruges til gensidig støtte og erfaringsudveksling, fagligt som uddannelsesmæssigt.

Løn og arbejdsforhold
Arbejdstiden er 37 timer om ugen inkl. frokost.

Som kontorelev i Hillerød Kommune begynder du hos os den 1. september 2019 og praktiktiden varer i udgangspunktet frem til 31. august 2021.

Lønnen som kontorelever under 25 år er attraktiv. 1. år er lønnen 14.171,45 kr. om måneden. 2. år er lønnen 14.915,40 kr. om måneden.
Er du over 25 år, er lønnen 21.045,83 kr. om måneden.

Frist
Send din ansøgning samt dokumentation for din uddannelse elektronisk via linket senest den 18. februar 2019 kl. 10.00.

I ansøgningen skal du:
  1. Angive hvilket spor du brænder mest for.
  2. Kort beskrive hvorfor, du brænder mest for det spor.
  3. Angive en prioriteret rækkefølge af de andre spor.

Har du endnu ikke modtaget dit eksamensbevis, så vedhæft dine standpunktskarakterer.

Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 9 i 2019 på Hillerød Rådhus.

Hvis du har spørgsmål,
er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Anette Opstrup eller Debbie Sørensen på mail: hkelev-email@hillerod.dk eller tlf. 72 32 12 60.

Du kan følge med i kontorelevernes hverdag på instagram @kontorelever

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945011Phoenix-295480ae12019-01-24T00:00:00KontorelevHillerød Kommune søger fire nye kontorelever

Vil du have en kontoruddannelse i Hillerød Kommune, Kongernes Nordsjælland, så er det nu, du skal til tasterne og skrive din ansøgning.

Vi er en kommune i vækst med ca. 5.000 ansatte til at servicere over 50.000 indbyggere, så du vil blive en del af en meget spændende arbejdsplads.

Vi tilbyder en kontoruddannelse med speciale i Offentlig administration indenfor fire forskellige spor:
  • Teknisk spor
  • Sagsbehandler spor
  • Borgerrettet spor
  • Stabs spor

På vores hjemmeside (https://www.hillerod.dk/service/job/elev-i-hilleroed/kontorelev-i-offentlig-administration/) kan du læse mere om de fire spor og de formelle adgangskrav.

Kontoruddannelsen er en uddannelse med stor bredde, hvor du opnår færdigheder i kommunikation og sagsbehandling. Du lærer gennem forløbet at betjene borgere og brugere, digitalt, personligt, telefonisk og skriftligt. Du vil derfor blive en attraktiv medarbejder, når du er udlært.

Vores nye kontorelev
  • Du er den servicemindede elev, der ikke er bange for at tage initiativet og du følger dine opgaver til dørs.
  • Du sætter en ære i at sikre en høj service, og du møder altid andre mennesker med en positiv og åben tilgang.
  • Det er vigtigt, at du har en høj arbejdsmoral og har mod på at arbejde med nye it-løsninger.
  • Herudover skal du skal være god til at stave og formulere dig på dansk.

Om uddannelsesforløbet
Alle kontorelever skal i praktiktiden på handelsskolen København Nord i Lyngby, i 3 perioder af 4 ugers varighed. Der undervises i fag, der er relevante for den praktiske uddannelse og forløbet afsluttes med en fagprøve.

Praktiktidens varighed er i udgangspunktet 2 år.

Om Hillerød Kommune
Vi arbejder fra moderne arbejdspladser i et nyere og moderne rådhus med lyse åbne lokaler, nye It-faciliteter, sund og lækker kantine og fri adgang til motionsrum.

I Hillerød Kommune er der etableret en elevklub. Klubben er elevernes egen netværksgruppe. Klubben bruges til gensidig støtte og erfaringsudveksling, fagligt som uddannelsesmæssigt.

Løn og arbejdsforhold
Arbejdstiden er 37 timer om ugen inkl. frokost.

Som kontorelev i Hillerød Kommune begynder du hos os den 1. september 2019 og praktiktiden varer i udgangspunktet frem til 31. august 2021.

Lønnen som kontorelever under 25 år er attraktiv. 1. år er lønnen 14.171,45 kr. om måneden. 2. år er lønnen 14.915,40 kr. om måneden.
Er du over 25 år, er lønnen 21.045,83 kr. om måneden.

Frist
Send din ansøgning samt dokumentation for din uddannelse elektronisk via linket senest den 18. februar 2019 kl. 10.00.

I ansøgningen skal du:
  1. Angive hvilket spor du brænder mest for.
  2. Kort beskrive hvorfor, du brænder mest for det spor.
  3. Angive en prioriteret rækkefølge af de andre spor.

Har du endnu ikke modtaget dit eksamensbevis, så vedhæft dine standpunktskarakterer.

Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 9 i 2019 på Hillerød Rådhus.

Hvis du har spørgsmål,
er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Anette Opstrup eller Debbie Sørensen på mail: hkelev-email@hillerod.dk eller tlf. 72 32 12 60.

Du kan følge med i kontorelevernes hverdag på instagram @kontorelever

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

2019-02-19T00:50:38.547 Hillerød Kommune søger fire nye kontorelever Vil du have en kontoruddannelse i Hillerød Kommune, Kongernes Nordsjælland, så er det nu, du skal til tasterne og skrive din ansøgning. Vi er en kommune i vækst med ca. 5.000 ansatte til at servicere over 50.000 indbyggere, så du vil blive en del af en meget spændende arbejdsplads. Vi tilbyder en kontoruddannelse med speciale i Offentlig administration indenfor fire forskellige spor: Teknisk sporSagsbehandler sporBorgerrettet sporStabs spor På vores hjemmeside (https: www.hillerod.dk service job elev-i-hilleroed kontorelev-i-offentlig-administration ) kan du læse mere om de fire spor og de formelle adgangskrav. Kontoruddannelsen er en uddannelse med stor bredde, hvor du opnår færdigheder i kommunikation og sagsbehandling. Du lærer gennem forløbet at betjene borgere og brugere, digitalt, personligt, telefonisk og skriftligt. Du vil derfor blive en attraktiv medarbejder, når du er udlært. Vores nye kontorelev Du er den servicemindede elev, der ikke er bange for at tage initiativet og du følger dine opgaver til dørs.Du sætter en ære i at sikre en høj service, og du møder altid andre mennesker med en positiv og åben tilgang.Det er vigtigt, at du har en høj arbejdsmoral og har mod på at arbejde med nye it-løsninger.Herudover skal du skal være god til at stave og formulere dig på dansk. Om uddannelsesforløbet Alle kontorelever skal i praktiktiden på handelsskolen København Nord i Lyngby, i 3 perioder af 4 ugers varighed. Der undervises i fag, der er relevante for den praktiske uddannelse og forløbet afsluttes med en fagprøve. Praktiktidens varighed er i udgangspunktet 2 år. Om Hillerød Kommune Vi arbejder fra moderne arbejdspladser i et nyere og moderne rådhus med lyse åbne lokaler, nye It-faciliteter, sund og lækker kantine og fri adgang til motionsrum. I Hillerød Kommune er der etableret en elevklub. Klubben er elevernes egen netværksgruppe. Klubben bruges til gensidig støtte og erfaringsudveksling, fagligt som uddannelsesmæssigt. Løn og arbejdsforhold Arbejdstiden er 37 timer om ugen inkl. frokost. Som kontorelev i Hillerød Kommune begynder du hos os den 1. september 2019 og praktiktiden varer i udgangspunktet frem til 31. august 2021. Lønnen som kontorelever under 25 år er attraktiv. 1. år er lønnen 14.171,45 kr. om måneden. 2. år er lønnen 14.915,40 kr. om måneden. Er du over 25 år, er lønnen 21.045,83 kr. om måneden. Frist Send din ansøgning samt dokumentation for din uddannelse elektronisk via linket senest den 18. februar 2019 kl. 10.00. I ansøgningen skal du:Angive hvilket spor du brænder mest for.Kort beskrive hvorfor, du brænder mest for det spor.Angive en prioriteret rækkefølge af de andre spor. Har du endnu ikke modtaget dit eksamensbevis, så vedhæft dine standpunktskarakterer. Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 9 i 2019 på Hillerød Rådhus. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Anette Opstrup eller Debbie Sørensen på mail: hkelev-email@hillerod.dk eller tlf. 72 32 12 60. Du kan følge med i kontorelevernes hverdag på instagram @kontorelever Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnet295480ae100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-18T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1468&ERId=325980EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborgEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3439473Hillerød Kommune11Trollesmindealle 273400HillerødDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent696825JobNet493087149308711000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=295480aehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=295480aehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=295480ae&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=295480ae&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgKontorelev12007991Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration360258758Uddannelsesansvarlig Anette Opstrupnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330138048Er du Ballerup Kommunes nye kontorelev?Basic Drømmer du om en alsidig kontoruddannelse i gode rammer, hvor du vil blive en del af en stor og spændende politisk organisation? Vil du prøve kræfter med mange af de udfordringer, der findes i den kommunale sektor? Så L S HER!OM STILLINGENSom kontorelev i Ballerup Kommune bliver der taget hånd om din udvikling fra første dag. Uddannelsen er som udgangspunkt et 2-årigt rotationsforløb, hvor praktikstedet skifter ca. hver 8. måned. Du får hvert sted tilknyttet en til to oplæringsansvarlige, som følger dig gennem praktikforløbet. Du får et godt indblik i de forskellige arbejdsområder, som er beskrevet i din personlige elevplan. Planen kan indeholde praktiksteder på rådhuset såvel som decentrale institutioner, hvor du vil lære om blandt andet økonomi, borgerservice, politisk sekretariatsbetjening eller løn og personale. I løbet af dit uddannelsesforløb vil der være 3 skoleperioder, som indeholder en obligatorisk studietur til Bruxelles. Forløbet afsluttes med fagprøve og eksamen. Skoleopholdene giver dig en dybdegående viden inden for offentlig administration og dermed et teoretisk fundament i din uddannelse og fremtidige karriere.VI TILBYDER En spændende og varieret uddannelse med speciale i offentlig administration Stort ansvar og selvstændige opgaver Et socialt elevnetværk Godt arbejdsmiljø og gode udviklingsmuligheder En arbejdsplads med højt til loftet En attraktiv arbejdsplads med god kantine samt personale- og sportsforeninger. Hvis du bliver fastansat efter din elevuddannelse, er der gode udviklingsmuligheder som f.eks. kommunomuddannelsen, diplomuddannelser og socialformidleruddannelsen.VI FORVENTER, AT DU Har EUX 1. del, kontor, eller EUV eller STX, HTX, HHX eller HF med EUS, eller HG eller HGV Har gode kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt Er disciplineret og mødestabil Tager ansvar for dit arbejde og din egen faglige og personlige udvikling Har gode samarbejdsevner Er positiv indstillet overfor nye udfordringer Evner at navigere i skiftende IT-systemer. Da vi løbende ansætter kontorelever har det ingen betydning om du har afsluttet en af ovenstående uddannelser eller stadig er i gang. Du skal dog have afsluttet den inden du kan påbegynde din kontoruddannelse hos os. Hold dig derfor ikke tilbage med at søge denne elevstilling.LØN OG ANS TTELSESVILKÅRLøn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse, efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.Lønnen udgør p.t. for 1. års elever under 25 år: 14.471,45 kr.For elever over 25 år (voksenelev) udgør lønnen p.t.: 21.702,08 kr.Der indhentes børne- og straffeattest inden ansættelse. YDERLIGERE INFORMATIONRing og hør mere hos de uddannelsesansvarlige Ingrid på telefon 4477 2420 eller Louise på telefon 4477 2462. ANSØGNINGSFRIST: 10. JANUAR 20201. samtale afholdes 3. februar 20202. samtale afholdes 17. februar 2020 BEM RKDu skal IKKE sende en ansøgning, men blot besvare de uddybende spørgsmål, som du finder ved at klikke på knappen Send ansøgning i bunden.Alle ansøgere skal vedhæfte et C.V. og uddannelsesbeviser. Ansøgere på 25 år og derover, der har andre uddannelser og eller relevant erhvervserfaring, skal vedhæfte et realkompetencebevis (RKV bevis) fra en erhvervsskole.Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.Drømmer du om en alsidig kontoruddannelse i gode rammer, hvor du vil blive en del af en stor og spændende politisk organisation? Vil du prøve kræfter med mange af de udfordringer, der findes i den kommunale sektor? Så LÆS HER!

OM STILLINGEN
Som kontorelev i Ballerup Kommune bliver der taget hånd om din udvikling fra første dag. Uddannelsen er som udgangspunkt et 2-årigt rotationsforløb, hvor praktikstedet skifter ca. hver 8. måned. Du får hvert sted tilknyttet en til to oplæringsansvarlige, som følger dig gennem praktikforløbet. Du får et godt indblik i de forskellige arbejdsområder, som er beskrevet i din personlige elevplan. Planen kan indeholde praktiksteder på rådhuset såvel som decentrale institutioner, hvor du vil lære om blandt andet økonomi, borgerservice, politisk sekretariatsbetjening eller løn og personale.
 
I løbet af dit uddannelsesforløb vil der være 3 skoleperioder, som indeholder en obligatorisk studietur til Bruxelles. Forløbet afsluttes med fagprøve og eksamen. Skoleopholdene giver dig en dybdegående viden inden for offentlig administration og dermed et teoretisk fundament i din uddannelse og fremtidige karriere.

VI TILBYDER
  • En spændende og varieret uddannelse med speciale i offentlig administration
  • Stort ansvar og selvstændige opgaver
  • Et socialt elevnetværk
  • Godt arbejdsmiljø og gode udviklingsmuligheder
  • En arbejdsplads med højt til loftet
  • En attraktiv arbejdsplads med god kantine samt personale- og sportsforeninger.
Hvis du bliver fastansat efter din elevuddannelse, er der gode udviklingsmuligheder som f.eks. kommunomuddannelsen, diplomuddannelser og socialformidleruddannelsen.

VI FORVENTER, AT DU
  • Har EUX 1. del, kontor, eller EUV eller
  • STX, HTX, HHX eller HF med EUS, eller
  • HG eller HGV
  • Har gode kommunikationsevner – både skriftligt og mundtligt
  • Er disciplineret og mødestabil
  • Tager ansvar for dit arbejde og din egen faglige og personlige udvikling
  • Har gode samarbejdsevner
  • Er positiv indstillet overfor nye udfordringer
  • Evner at navigere i skiftende IT-systemer.
Da vi løbende ansætter kontorelever har det ingen betydning om du har afsluttet en af ovenstående uddannelser eller stadig er i gang. Du skal dog have afsluttet den inden du kan påbegynde din kontoruddannelse hos os. Hold dig derfor ikke tilbage med at søge denne elevstilling.

LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse, efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
Lønnen udgør p.t. for 1. års elever under 25 år: 14.471,45 kr.
For elever over 25 år (voksenelev) udgør lønnen p.t.: 21.702,08 kr.
Der indhentes børne- og straffeattest inden ansættelse.
 
YDERLIGERE INFORMATION
Ring og hør mere hos de uddannelsesansvarlige Ingrid på telefon 4477 2420 eller Louise på telefon 4477 2462.
 
ANSØGNINGSFRIST: 10. JANUAR 2020
1. samtale afholdes 3. februar 2020
2. samtale afholdes 17. februar 2020
 
BEMÆRK
Du skal IKKE sende en ansøgning, men blot besvare de uddybende spørgsmål, som du finder ved at klikke på knappen ”Send ansøgning” i bunden.
Alle ansøgere skal vedhæfte et C.V. og uddannelsesbeviser.
 
Ansøgere på 25 år og derover, der har andre uddannelser og/eller relevant erhvervserfaring, skal vedhæfte et realkompetencebevis (RKV bevis) fra en erhvervsskole.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.

ORS/BK-Byvaaben_small.pngCenter for HR og OrganisationsudviklingBallerup2019-12-11T16:00:32.0932020-01-10T00:00:00
330136173Kontorelever med speciale i offentlig administration til Bispebjerg og Frederiksberg HospitalRobot Fra marts 2020 har vi brug for 2 dygtige og initiativrige kontorelever, der vil være med til at sætte sit præg på administrationen på Bispebjerg og Frederiksberg Hospital, Region Hovedstaden. Vi lægger vægt på, at du er ansvarsbevidst, evner at bidrage til et godt samarbejde, er serviceminded og lysten til at tage en alsidig uddannelse inden for offentlig administration hos os. Bispebjerg og Frederiksberg Hospital som praktiksted Du bliver en del af Danmarks største sundhedsvæsen, hvor hovedopgaverne er hospitaler, praksissektor, psykiatri, handicap og regional udvikling. På Bispebjerg og Frederiksberg Hospital, Bispebjerg-matriklen vil du komme i praktik i 2 forskellige afdelinger, som vil være Kvalitet Uddannelse HR Arbejdsmiljø og Vikarkorpset. Det er henholdsvis en stabsafdeling og tværgående afdeling på hospitalet. Indhold i praktikopholdet Det er den enkelte praktikafdeling, der planlægger de konkrete læringsmål for dit ophold. Du vil i relation til praktikstedets opgaveportefølje blandt andet skulle arbejde med: Sekretæropgaver, herunder referater og mødebooking m.v. Kursusadministration Praktiske og administrative opgaver ved fx modtagelse af nye medarbejdere, møder og kurser Personaleadministrative opgaver ifm. ansættelse af nye medarbejdere, herunder opgaver i forbindelse med rekruttering processen Løse opgaver ved hjælp af forskellige IT-systemer Implementering optimering af administrative arbejdsprocesser, sagsgange m.v. Opsætning af PowerPoint præsentationer, rapporter, spørgeskemaer m.v. Mange samarbejdspartnere på tværs af hospitalet. Vores elevuddannelse byder på alsidige arbejdsopgaver, og du vil løse dem i tæt supervision og samarbejde med det faste personale. Alt efter evner og interesse, vil der også være opgaver, som du vil få ansvaret for selvstændigt at løse. Vi søger en som kan holde overblik trods mange forskelligartede opgaver og som kan være en gennemgående administrativ og serviceminded medarbejder i afdelingen. Vi søger for grundig oplæring og løbende feedback og udvikling. Men vi forventer også at vores elever er opsøgende og deltagende i egen udvikling og uddannelse. Hospitalets elever har et stærkt netværk og mødes i elevklub til sparring. Om dig Vi forestiller os, at du: er opsøgende, har ordenssans og er god til at planlægge er mødestabil er fleksibel, omstillingsparat og er i stand til at tackle pressede situationer kan lide at servicere og samarbejde med mange forskellige kolleger er interesseret i at arbejde i en politisk ledet organisation Vi forventer, at du: har bestået det adgangsgivende uddannelsesforløb, der kvalificerer dig til hovedforløbet. har gode it-kundskaber har gode færdigheder i dansk, skriftligt såvel som mundtligt Det er en fordel, hvis du har erfaring med administrative opgaver. Kontoruddannelsens rammer Kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration tager cirka to år alt afhængig af din alder og uddannelsesbaggrund. Uddannelsen består af både skoleforløb, praktik og eventuelt en erhvervsrettet studietur. Skoleforløbet er fordelt med tre skoleophold og varer mellem 13 og 19 uger. Undervisningen foregår på erhvervsskolen Niels Brock. Yderligere oplysninger Dine løn- og ansættelsesvilkår er overenskomstbestemt og afhænger af din alder. Søg evt. mere information på www.okportal.dk. Vil du høre mere om kontorelevuddannelsen i regionen, kan du rette henvendelse til Jette Slott på mail: Jette.Slott@regionh.dk, eller Penille Stokholm på mail: Penille.Stokholm.Nielsen@regionh.dk. Har vi fanget din interesse? Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser elektronisk til os ved at benytte vores e-rekrutteringssystem senest den 12. januar 2020. Vi modtager kun ansøgninger på denne måde. Hvis du er over 25 år, skal du vedlægge en realkompetencevurdering fra en handelsskole til din ansøgning. Vi forventer at holde samtaler uge 5.Fra marts 2020 har vi brug for 2 dygtige og initiativrige kontorelever, der vil være med til at sætte sit præg på administrationen på Bispebjerg og Frederiksberg Hospital, Region Hovedstaden.

Vi lægger vægt på, at du er ansvarsbevidst, evner at bidrage til et godt samarbejde, er serviceminded og lysten til at tage en alsidig uddannelse inden for offentlig administration hos os.

Bispebjerg og Frederiksberg Hospital som praktiksted

Du bliver en del af Danmarks største sundhedsvæsen, hvor hovedopgaverne er hospitaler, praksissektor, psykiatri, handicap og regional udvikling.

På Bispebjerg og Frederiksberg Hospital, Bispebjerg-matriklen vil du komme i praktik i 2 forskellige afdelinger, som vil være Kvalitet & Uddannelse/HR & Arbejdsmiljø og Vikarkorpset. Det er henholdsvis en stabsafdeling og tværgående afdeling på hospitalet.

Indhold i praktikopholdet

Det er den enkelte praktikafdeling, der planlægger de konkrete læringsmål for dit ophold. Du vil i relation til praktikstedets opgaveportefølje blandt andet skulle arbejde med:

  • Sekretæropgaver, herunder referater og mødebooking m.v.
  • Kursusadministration
  • Praktiske og administrative opgaver ved fx modtagelse af nye medarbejdere, møder og kurser
  • Personaleadministrative opgaver ifm. ansættelse af nye medarbejdere, herunder opgaver i forbindelse med rekruttering processen
  • Løse opgaver ved hjælp af forskellige IT-systemer
  • Implementering/optimering af administrative arbejdsprocesser, sagsgange m.v.
  • Opsætning af PowerPoint præsentationer, rapporter, spørgeskemaer m.v.
  • Mange samarbejdspartnere på tværs af hospitalet.
Vores elevuddannelse byder på alsidige arbejdsopgaver, og du vil løse dem i tæt supervision og samarbejde med det faste personale. Alt efter evner og interesse, vil der også være opgaver, som du vil få ansvaret for selvstændigt at løse.

Vi søger en som kan holde overblik trods mange forskelligartede opgaver og som kan være en gennemgående administrativ og serviceminded medarbejder i afdelingen. Vi søger for grundig oplæring og løbende feedback og udvikling. Men vi forventer også at vores elever er opsøgende og deltagende i egen udvikling og uddannelse.

Hospitalets elever har et stærkt netværk og mødes i elevklub til sparring.

Om dig

Vi forestiller os, at du:

  • er opsøgende, har ordenssans og er god til at planlægge
  • er mødestabil
  • er fleksibel, omstillingsparat og er i stand til at tackle pressede situationer
  • kan lide at servicere og samarbejde med mange forskellige kolleger
  • er interesseret i at arbejde i en politisk ledet organisation
Vi forventer, at du:

  • har bestået det adgangsgivende uddannelsesforløb, der kvalificerer dig til hovedforløbet.
  • har gode it-kundskaber
  • har gode færdigheder i dansk, skriftligt såvel som mundtligt
Det er en fordel, hvis du har erfaring med administrative opgaver.

Kontoruddannelsens rammer

Kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration tager cirka to år alt afhængig af din alder og uddannelsesbaggrund. Uddannelsen består af både skoleforløb, praktik og eventuelt en erhvervsrettet studietur. Skoleforløbet er fordelt med tre skoleophold og varer mellem 13 og 19 uger. Undervisningen foregår på erhvervsskolen Niels Brock.

Yderligere oplysninger

Dine løn- og ansættelsesvilkår er overenskomstbestemt og afhænger af din alder. Søg evt. mere information på www.okportal.dk. Vil du høre mere om kontorelevuddannelsen i regionen, kan du rette henvendelse til Jette Slott på mail: Jette.Slott@regionh.dk, eller Penille Stokholm på mail: Penille.Stokholm.Nielsen@regionh.dk.

Har vi fanget din interesse?

Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser elektronisk til os ved at benytte vores e-rekrutteringssystem senest den 12. januar 2020. Vi modtager kun ansøgninger på denne måde. Hvis du er over 25 år, skal du vedlægge en realkompetencevurdering fra en handelsskole til din ansøgning.

Vi forventer at holde samtaler uge 5.





HR og UddannelseHellerup2019-12-12T00:00:002020-01-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Er du Ballerup Kommunes nye kontorelev?

Center for HR og Organisationsudvikling

Ballerup
Drømmer du om en alsidig kontoruddannelse i gode rammer, hvor du vil blive en del af en stor og spændende politisk organisation? Vil du prøve kræfter med mange af de udfordringer, der findes i den kommunale sektor? Så L S HER!OM STILLINGENSom kontor...
Indrykket:11. december 2019
Udløbsdato:10. januar 2020

Kontorelever med speciale i offentlig administration til Bispebjerg og Frederiksberg Hospital

HR og Uddannelse

Hellerup
Fra marts 2020 har vi brug for 2 dygtige og initiativrige kontorelever, der vil være med til at sætte sit præg på administrationen på Bispebjerg og Frederiksberg Hospital, Region Hovedstaden. Vi lægger vægt på, at du er ansvarsbevidst, evner at bidr...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:4. januar 2020