Kontorelev

Hillerød Kommune søger fire nye kontorelever

Vil du have en kontoruddannelse i Hillerød Kommune, Kongernes Nordsjælland, så er det nu, du skal til tasterne og skrive din ansøgning.

Vi er en kommune i vækst med ca. 5.000 ansatte til at servicere over 50.000 indbyggere, så du vil blive en del af en meget spændende arbejdsplads.

Vi tilbyder en kontoruddannelse med speciale i Offentlig administration indenfor fire forskellige spor:

  • Teknisk spor
  • Sagsbehandler spor
  • Borgerrettet spor
  • Stabs spor

På vores hjemmeside (https://www.hillerod.dk/service/job/elev-i-hilleroed/kontorelev-i-offentlig-administration/) kan du læse mere om de fire spor og de formelle adgangskrav.

Kontoruddannelsen er en uddannelse med stor bredde, hvor du opnår færdigheder i kommunikation og sagsbehandling. Du lærer gennem forløbet at betjene borgere og brugere, digitalt, personligt, telefonisk og skriftligt. Du vil derfor blive en attraktiv medarbejder, når du er udlært.

Vores nye kontorelev
  • Du er den servicemindede elev, der ikke er bange for at tage initiativet og du følger dine opgaver til dørs.
  • Du sætter en ære i at sikre en høj service, og du møder altid andre mennesker med en positiv og åben tilgang.
  • Det er vigtigt, at du har en høj arbejdsmoral og har mod på at arbejde med nye it-løsninger.
  • Herudover skal du skal være god til at stave og formulere dig på dansk.

Om uddannelsesforløbet
Alle kontorelever skal i praktiktiden på handelsskolen København Nord i Lyngby, i 3 perioder af 4 ugers varighed. Der undervises i fag, der er relevante for den praktiske uddannelse og forløbet afsluttes med en fagprøve.

Praktiktidens varighed er i udgangspunktet 2 år.

Om Hillerød Kommune
Vi arbejder fra moderne arbejdspladser i et nyere og moderne rådhus med lyse åbne lokaler, nye It-faciliteter, sund og lækker kantine og fri adgang til motionsrum.

I Hillerød Kommune er der etableret en elevklub. Klubben er elevernes egen netværksgruppe. Klubben bruges til gensidig støtte og erfaringsudveksling, fagligt som uddannelsesmæssigt.

Løn og arbejdsforhold
Arbejdstiden er 37 timer om ugen inkl. frokost.

Som kontorelev i Hillerød Kommune begynder du hos os den 1. september 2019 og praktiktiden varer i udgangspunktet frem til 31. august 2021.

Lønnen som kontorelever under 25 år er attraktiv. 1. år er lønnen 14.171,45 kr. om måneden. 2. år er lønnen 14.915,40 kr. om måneden.
Er du over 25 år, er lønnen 21.045,83 kr. om måneden.

Frist
Send din ansøgning samt dokumentation for din uddannelse elektronisk via linket senest den 18. februar 2019 kl. 10.00.

I ansøgningen skal du:
  1. Angive hvilket spor du brænder mest for.
  2. Kort beskrive hvorfor, du brænder mest for det spor.
  3. Angive en prioriteret rækkefølge af de andre spor.

Har du endnu ikke modtaget dit eksamensbevis, så vedhæft dine standpunktskarakterer.

Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 9 i 2019 på Hillerød Rådhus.

Hvis du har spørgsmål,
er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Anette Opstrup eller Debbie Sørensen på mail: hkelev-email@hillerod.dk eller tlf. 72 32 12 60.

Du kan følge med i kontorelevernes hverdag på instagram @kontorelever

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945011Phoenix-295480ae12019-01-24T00:00:00KontorelevHillerød Kommune søger fire nye kontorelever

Vil du have en kontoruddannelse i Hillerød Kommune, Kongernes Nordsjælland, så er det nu, du skal til tasterne og skrive din ansøgning.

Vi er en kommune i vækst med ca. 5.000 ansatte til at servicere over 50.000 indbyggere, så du vil blive en del af en meget spændende arbejdsplads.

Vi tilbyder en kontoruddannelse med speciale i Offentlig administration indenfor fire forskellige spor:
  • Teknisk spor
  • Sagsbehandler spor
  • Borgerrettet spor
  • Stabs spor

På vores hjemmeside (https://www.hillerod.dk/service/job/elev-i-hilleroed/kontorelev-i-offentlig-administration/) kan du læse mere om de fire spor og de formelle adgangskrav.

Kontoruddannelsen er en uddannelse med stor bredde, hvor du opnår færdigheder i kommunikation og sagsbehandling. Du lærer gennem forløbet at betjene borgere og brugere, digitalt, personligt, telefonisk og skriftligt. Du vil derfor blive en attraktiv medarbejder, når du er udlært.

Vores nye kontorelev
  • Du er den servicemindede elev, der ikke er bange for at tage initiativet og du følger dine opgaver til dørs.
  • Du sætter en ære i at sikre en høj service, og du møder altid andre mennesker med en positiv og åben tilgang.
  • Det er vigtigt, at du har en høj arbejdsmoral og har mod på at arbejde med nye it-løsninger.
  • Herudover skal du skal være god til at stave og formulere dig på dansk.

Om uddannelsesforløbet
Alle kontorelever skal i praktiktiden på handelsskolen København Nord i Lyngby, i 3 perioder af 4 ugers varighed. Der undervises i fag, der er relevante for den praktiske uddannelse og forløbet afsluttes med en fagprøve.

Praktiktidens varighed er i udgangspunktet 2 år.

Om Hillerød Kommune
Vi arbejder fra moderne arbejdspladser i et nyere og moderne rådhus med lyse åbne lokaler, nye It-faciliteter, sund og lækker kantine og fri adgang til motionsrum.

I Hillerød Kommune er der etableret en elevklub. Klubben er elevernes egen netværksgruppe. Klubben bruges til gensidig støtte og erfaringsudveksling, fagligt som uddannelsesmæssigt.

Løn og arbejdsforhold
Arbejdstiden er 37 timer om ugen inkl. frokost.

Som kontorelev i Hillerød Kommune begynder du hos os den 1. september 2019 og praktiktiden varer i udgangspunktet frem til 31. august 2021.

Lønnen som kontorelever under 25 år er attraktiv. 1. år er lønnen 14.171,45 kr. om måneden. 2. år er lønnen 14.915,40 kr. om måneden.
Er du over 25 år, er lønnen 21.045,83 kr. om måneden.

Frist
Send din ansøgning samt dokumentation for din uddannelse elektronisk via linket senest den 18. februar 2019 kl. 10.00.

I ansøgningen skal du:
  1. Angive hvilket spor du brænder mest for.
  2. Kort beskrive hvorfor, du brænder mest for det spor.
  3. Angive en prioriteret rækkefølge af de andre spor.

Har du endnu ikke modtaget dit eksamensbevis, så vedhæft dine standpunktskarakterer.

Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 9 i 2019 på Hillerød Rådhus.

Hvis du har spørgsmål,
er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Anette Opstrup eller Debbie Sørensen på mail: hkelev-email@hillerod.dk eller tlf. 72 32 12 60.

Du kan følge med i kontorelevernes hverdag på instagram @kontorelever

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

Hillerød Kommune søger fire nye kontorelever Vil du have en kontoruddannelse i Hillerød Kommune, Kongernes Nordsjælland, så er det nu, du skal til tasterne og skrive din ansøgning. Vi er en kommune i vækst med ca. 5.000 ansatte til at servicere over 50.000 indbyggere, så du vil blive en del af en meget spændende arbejdsplads. Vi tilbyder en kontoruddannelse med speciale i Offentlig administration indenfor fire forskellige spor: Teknisk sporSagsbehandler sporBorgerrettet sporStabs spor På vores hjemmeside (https: www.hillerod.dk service job elev-i-hilleroed kontorelev-i-offentlig-administration ) kan du læse mere om de fire spor og de formelle adgangskrav. Kontoruddannelsen er en uddannelse med stor bredde, hvor du opnår færdigheder i kommunikation og sagsbehandling. Du lærer gennem forløbet at betjene borgere og brugere, digitalt, personligt, telefonisk og skriftligt. Du vil derfor blive en attraktiv medarbejder, når du er udlært. Vores nye kontorelev Du er den servicemindede elev, der ikke er bange for at tage initiativet og du følger dine opgaver til dørs.Du sætter en ære i at sikre en høj service, og du møder altid andre mennesker med en positiv og åben tilgang.Det er vigtigt, at du har en høj arbejdsmoral og har mod på at arbejde med nye it-løsninger.Herudover skal du skal være god til at stave og formulere dig på dansk. Om uddannelsesforløbet Alle kontorelever skal i praktiktiden på handelsskolen København Nord i Lyngby, i 3 perioder af 4 ugers varighed. Der undervises i fag, der er relevante for den praktiske uddannelse og forløbet afsluttes med en fagprøve. Praktiktidens varighed er i udgangspunktet 2 år. Om Hillerød Kommune Vi arbejder fra moderne arbejdspladser i et nyere og moderne rådhus med lyse åbne lokaler, nye It-faciliteter, sund og lækker kantine og fri adgang til motionsrum. I Hillerød Kommune er der etableret en elevklub. Klubben er elevernes egen netværksgruppe. Klubben bruges til gensidig støtte og erfaringsudveksling, fagligt som uddannelsesmæssigt. Løn og arbejdsforhold Arbejdstiden er 37 timer om ugen inkl. frokost. Som kontorelev i Hillerød Kommune begynder du hos os den 1. september 2019 og praktiktiden varer i udgangspunktet frem til 31. august 2021. Lønnen som kontorelever under 25 år er attraktiv. 1. år er lønnen 14.171,45 kr. om måneden. 2. år er lønnen 14.915,40 kr. om måneden. Er du over 25 år, er lønnen 21.045,83 kr. om måneden. Frist Send din ansøgning samt dokumentation for din uddannelse elektronisk via linket senest den 18. februar 2019 kl. 10.00. I ansøgningen skal du:Angive hvilket spor du brænder mest for.Kort beskrive hvorfor, du brænder mest for det spor.Angive en prioriteret rækkefølge af de andre spor. Har du endnu ikke modtaget dit eksamensbevis, så vedhæft dine standpunktskarakterer. Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 9 i 2019 på Hillerød Rådhus. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Anette Opstrup eller Debbie Sørensen på mail: hkelev-email@hillerod.dk eller tlf. 72 32 12 60. Du kan følge med i kontorelevernes hverdag på instagram @kontorelever Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnet295480ae100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-18T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1468&ERId=325980EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborgEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3439473Hillerød Kommune11Trollesmindealle 273400HillerødDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent696825JobNet493087149308711000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=295480aehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=295480aehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=295480ae&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=295480ae&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgEr Kontor og administration noget for dig? Søg jobbet som Kontorelev i dag.12007991Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration360258758Uddannelsesansvarlig Anette Opstrupnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329956000Fem kontorelever til offentlig administration pr. 2. september 2019Robot Er du parat til en elevtid fuld af spændende udfordringer og ansvar?Og vil du lære en masse forskellige mennesker at kende og opbygge et solidt administrativt fundament fra den offentlige sektor, som hjælper dig og din karriere i fremtiden? Så skal du helt sikkert læse videre her.Som elev i Gribskov Kommune får dumasser af ansvar fra dag 1, samtidig med at du altid har en god kollega, du kan spørgeen spændende hverdag på en arbejdsplads med mange forskellige opgaver og med et godt sammenholdløn under din uddannelse.Hvad kræver det?For at komme i betragtning til en af vores stillinger er det vigtigt, at du opfylder optagelseskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration.Det vil sige, at du allerede har eller inden 1. september 2019 har bestået én af følgende uddannelserEUX offentlig administrationHHX skal suppleres med 5 ugers EUS5STX HTX HF skal suppleres med 10 ugers EUS10HG bevis med adgang til offentlig administration udstedt før den 1.8.2015Kontakt Knord Lyngby, hvis du er i tvivl om hvorvidt du opfylder adgangskravene.Løn efter gældende overenskomstSe hvad vores nuværende elever siger om Gribskov Kommune som arbejdsplads her. (https: www.youtube.com watch?v GnVrkrBPeXA)Du kan se stillingsbeskrivelserne for de enkelte elevstillinger under herElev i Center for Koncernstyring og ITSe stillingsbeskrivelsen her (http: signatur.dk kunder Kunde Gribskov Elev Elev 20i 20Center 20for 20Koncernstyring 20og 20It 20.pdf).Søg stillingen som elev i Center for Koncernstyring og IT her. (https: signatur.frontlab.com ExtJobs DefaultHosting JobApplication.aspx?ClientId 2079 ERId 33068)Elev i Center for Strategi og HRSe stillingsbeskrivelsen her. (http: signatur.dk kunder Kunde Gribskov Elev Elev 20i 20Center 20for 20Strategi 20og 20HR.pdf)Søg stillingen som elev i Center for Strategi og HR her. (https: signatur.frontlab.com ExtJobs DefaultHosting JobApplication.aspx?ClientId 2079 ERId 33069)Elev i VelfærdssekretariatetSe stillingsbeskrivelsen her. (http: signatur.dk kunder Kunde Gribskov Elev Elev 20i 20Velfaerdssekretariatet.pdf)Søg stillingen som elev i Center for Børn og Unge og Social og Sundhed her. (https: signatur.frontlab.com ExtJobs DefaultHosting JobApplication.aspx?ClientId 2079 ERId 33072)Elev i Center for Byer, Ejendomme og Erhverv og Venter for Teknik og MiljøSe stillingsbeskrivelsen her (http: signatur.dk kunder Kunde Gribskov Elev Elev 20i 20Center 20Byer 2C 20Ejendomme 20og 20Erhverv 20og 20Center 20for 20Teknik 20og 20Milj C3 B8 20.pdf).Søg stillingen som elev i Center for Byer, Ejendomme og Erhverv og Venter for Teknik og Miljø her. (https: signatur.frontlab.com ExtJobs DefaultHosting JobApplication.aspx?ClientId 2079 ERId 33081)Elev i Center for BorgerserviceSe stillingsbeskrivelsen her. (http: signatur.dk kunder Kunde Gribskov Elev Elev 20i 20Center 20for 20Borgerservice 20og 20Beskaeftigelse_b.pdf)Søg stillingen som elev i Center for Borgerservice her. (https: signatur.frontlab.com ExtJobs DefaultHosting JobApplication.aspx?ClientId 2079 ERId 33082)Gribskov Kommunes værdierÅbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · FleksibilitetEr du parat til en elevtid fuld af spændende udfordringer og ansvar?
Og vil du lære en masse forskellige mennesker at kende og opbygge et solidt administrativt fundament fra den offentlige sektor, som hjælper dig og din karriere i fremtiden? Så skal du helt sikkert læse videre her.

Som elev i Gribskov Kommune får du
  • masser af ansvar fra dag 1, samtidig med at du altid har en god kollega, du kan spørge
  • en spændende hverdag på en arbejdsplads med mange forskellige opgaver og med et godt sammenhold
  • løn under din uddannelse.

Hvad kræver det?
For at komme i betragtning til en af vores stillinger er det vigtigt, at du opfylder optagelseskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration.

Det vil sige, at du allerede har – eller inden 1. september 2019 har bestået – én af følgende uddannelser
  • EUX offentlig administration
  • HHX skal suppleres med 5 ugers EUS5
  • STX/HTX/HF skal suppleres med 10 ugers EUS10
  • HG bevis med adgang til offentlig administration udstedt før den 1.8.2015

Kontakt Knord Lyngby, hvis du er i tvivl om hvorvidt du opfylder adgangskravene.
Løn efter gældende overenskomst

Se hvad vores nuværende elever siger om Gribskov Kommune som arbejdsplads her. (https://www.youtube.com/watch?v=GnVrkrBPeXA)


Du kan se stillingsbeskrivelserne for de enkelte elevstillinger under her


Elev i Center for Koncernstyring og IT
  • Se stillingsbeskrivelsen her (http://signatur.dk/kunder/Kunde/Gribskov/Elev/Elev%20i%20Center%20for%20Koncernstyring%20og%20It%20.pdf).
  • Søg stillingen som elev i Center for Koncernstyring og IT her. (https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2079&ERId=33068)

Elev i Center for Strategi og HR
  • Se stillingsbeskrivelsen her. (http://signatur.dk/kunder/Kunde/Gribskov/Elev/Elev%20i%20Center%20for%20Strategi%20og%20HR.pdf)
  • Søg stillingen som elev i Center for Strategi og HR her. (https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2079&ERId=33069)

Elev i Velfærdssekretariatet
  • Se stillingsbeskrivelsen her. (http://signatur.dk/kunder/Kunde/Gribskov/Elev/Elev%20i%20Velfaerdssekretariatet.pdf)
  • Søg stillingen som elev i Center for Børn og Unge og Social og Sundhed her. (https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2079&ERId=33072)

Elev i Center for Byer, Ejendomme og Erhverv og Venter for Teknik og Miljø
  • Se stillingsbeskrivelsen her (http://signatur.dk/kunder/Kunde/Gribskov/Elev/Elev%20i%20Center%20Byer%2C%20Ejendomme%20og%20Erhverv%20og%20Center%20for%20Teknik%20og%20Milj%C3%B8%20.pdf).
  • Søg stillingen som elev i Center for Byer, Ejendomme og Erhverv og Venter for Teknik og Miljø her. (https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2079&ERId=33081)

Elev i Center for Borgerservice
  • Se stillingsbeskrivelsen her. (http://signatur.dk/kunder/Kunde/Gribskov/Elev/Elev%20i%20Center%20for%20Borgerservice%20og%20Beskaeftigelse_b.pdf)
  • Søg stillingen som elev i Center for Borgerservice her. (https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2079&ERId=33082)


Gribskov Kommunes værdier
Åbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · Fleksibilitet

 

Gribskov KommuneHelsinge2019-02-11T00:00:002019-03-05T00:00:00
329950100Kontorelev ved Retten i Hillerød 2019 - 2021Robot Bliv elev ved Retten i Hillerød - et sted med kvalitet i alt, hvad vi gør! Vi søger 2 dygtige elever, der tager ansvar for egen læring, viser gå-på-mod og kan arbejde både selvstændigt og sammen med andre. Derudover regner vi med, at du har ordenssans, er god til dansk retskrivning, består EUX-business eller enten har en gymnasial baggrund med suppleringsfag eller en HHX med suppleringsfag. Alternativt har du en HG2-eksamen med dansk og it på niveau C. Vi glæder os til at byde dig velkommen til en travl hverdag, hvor vi udover kvalitet og god service også lægger stor vægt på trivsel og samarbejde blandt kollegerne.Vi kan tilbyde en spændende og afvekslende hverdag, hvor du vil få et stort kendskab til mange af de sagsområder, en byret beskæftiger sig med. Uddannelsen varer som hovedregel 2 år, hvor der indgår skoleforløb på en handelsskole og årlige elevseminarer med andre elever fra domstolene. Er du fyldt 25 år kan du eventuelt få afkortet din uddannelse, hvis du har relevant erhvervserfaring. Information herom kan du få hos handelsskolens studievejledere. Hvad skal du lave? Du vil de første dage som elev ved retten i Hillerød gennemgå et introforløb i de forskellige afdelinger og se forskellige sager. Herefter vil du sammen med de andre elever indgå i en turnus, hvor I på skift kommer til at beskæftige jer med det daglige arbejde i rettens afdelinger. I retssekretariatet arbejdes der med straffesager og civile sager. Straffesager handler om forskellige lovovertrædelser og civile sager kan f.eks. handle om krav om betaling af et beløb, nabostridigheder eller forældremyndighed. Sagerne i fogedretten handler bl.a. om at hjælpe kreditorer til at få deres penge, og i skifteretten behandler man bl.a. sager, hvor personer er døde eller sager om virksomheder i økonomiske vanskeligheder, f.eks. sager om konkurs. Herudover vil du som elev få et indblik i familierettens opgaver. Du vil også igennem det daglige samarbejde med jurister få indblik i den juridiske verden. Efter din elevtid åbner uddannelsen mulighed for at søge spændende jobs ved blandt andre domstolene og politiet, i advokatbranchen eller i en anden offentlig myndighed. Hvis du vil mere, kan du læse på vores hjemmeside: www.domstol.dk hilleroed Hvor skal du sende din ansøgning hen? Du skal sende din ansøgning elektronisk via vores rekrutteringssystem på hjemmesiden www.domstol.dk under Job i Danmarks Domstole . Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen Søg stillingen i stillingsopslaget på hjemmesiden. Udover din ansøgning bedes du vedlægge cv, eventuelle udtalelser og relevante eksamenspapirer (med karakterer) m.v. Ansøgningsfrist Ansøgningsfristen er den 21. februar 2019 kl. 12.00. Løn- og ansættelsesvilkår Vi forestiller os, at du begynder den 1. september 2019. Din ansættelse og løn følger fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK STAT. Retten i Hillerød vil som en af Danmarks Domstole gerne afspejle sammensætningen af den danske befolkning. Alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres derfor til at søge stillingerne.
Bliv elev ved Retten i Hillerød
- et sted med kvalitet i alt, hvad vi gør!




Vi søger 2 dygtige elever, der tager ansvar for egen læring, viser gå-på-mod og kan arbejde både selvstændigt og sammen med andre.

Derudover regner vi med, at du har ordenssans, er god til dansk retskrivning, består EUX-business eller enten har en gymnasial baggrund med suppleringsfag eller en HHX med suppleringsfag. Alternativt har du en HG2-eksamen med dansk og it på niveau C.

Vi glæder os til at byde dig velkommen til en travl hverdag, hvor vi udover kvalitet og god service også lægger stor vægt på trivsel og samarbejde blandt kollegerne.Vi kan tilbyde en spændende og afvekslende hverdag, hvor du vil få et stort kendskab til mange af de sagsområder, en byret beskæftiger sig med. Uddannelsen varer som hovedregel 2 år, hvor der indgår skoleforløb på en handelsskole og årlige elevseminarer med andre elever fra domstolene.
Er du fyldt 25 år kan du eventuelt få afkortet din uddannelse, hvis du har relevant erhvervserfaring. Information herom kan du få hos handelsskolens studievejledere.

Hvad skal du lave?

Du vil de første dage som elev ved retten i Hillerød gennemgå et introforløb i de forskellige afdelinger og se forskellige sager. Herefter vil du sammen med de andre elever indgå i en turnus, hvor I på skift kommer til at beskæftige jer med det daglige arbejde i rettens afdelinger.

I retssekretariatet arbejdes der med straffesager og civile sager. Straffesager handler om forskellige lovovertrædelser og civile sager kan f.eks. handle om krav om betaling af et beløb, nabostridigheder eller forældremyndighed. Sagerne i fogedretten handler bl.a. om at hjælpe kreditorer til at få deres penge, og i skifteretten behandler man bl.a. sager, hvor personer er døde eller sager om virksomheder i økonomiske vanskeligheder, f.eks. sager om konkurs. Herudover vil du som elev få et indblik i familierettens opgaver.

Du vil også igennem det daglige samarbejde med jurister få indblik i den juridiske verden.

Efter din elevtid åbner uddannelsen mulighed for at søge spændende jobs ved blandt andre domstolene og politiet, i advokatbranchen eller i en anden offentlig myndighed.

Hvis du vil mere, kan du læse på vores hjemmeside: www.domstol.dk/hilleroed


Hvor skal du sende din ansøgning hen?

Du skal sende din ansøgning elektronisk via vores rekrutteringssystem på hjemmesiden www.domstol.dk under ”Job i Danmarks Domstole”. Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen ”Søg stillingen” i stillingsopslaget på hjemmesiden.

Udover din ansøgning bedes du vedlægge cv, eventuelle udtalelser og relevante eksamenspapirer (med karakterer) m.v.

Ansøgningsfrist

Ansøgningsfristen er den 21. februar 2019 kl. 12.00.

Løn- og ansættelsesvilkår

Vi forestiller os, at du begynder den 1. september 2019.

Din ansættelse og løn følger fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT.

Retten i Hillerød vil som en af Danmarks Domstole gerne afspejle sammensætningen af den danske befolkning. Alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres derfor til at søge stillingerne.





Retten i HillerødHillerød2019-01-29T00:00:002019-02-21T00:00:00
329947075Kontorelever i Frederikssund KommuneRobot Vi søger 3 kontorelever med speciale i offentlig administration. Søg stillingen frem til den 18. februar 2019. Som kontorelev i Frederikssund Kommune får du en bred og alsidig uddannelse inden for offentlig administration. Uddannelsen tager to år og veksler mellem teori på handelsskolen og praksis i kommunen. Herudover vil der være mulighed for en studietur til Bruxelles. Gennem din elevtid får du mulighed for at være i flere forskellige afdelinger. Du får selvstændige og varierende arbejdsopgaver i takt med din faglige og personlige udvikling. Dine kvalifikationer Duhar afsluttet eller er ved at afslutte en HG2, en kompetencegivende EUX-uddannelse eller STX, HF, HTX, HHX med tilhørende opkvalificeringsforløb,er engagereter ansvarsbevidst,er mødestabil,er serviceminded og god til at tale med mange forskellige mennesker,har gode læse- og skrivekompetencer,og har et grundlæggende kendskab til IT. Vi tilbyderEt godt og udviklende læringsmiljø.En opdateret uddannelse, som åbner muligheder for fremtiden.Motiverede og engagerede praktikvejledere.En uddannelsesansvarlig og en praktikvejleder, der støtter og vejleder dig gennem hele uddannelsesforløbet.Løn under hele uddannelsesforløbet. Arbejdstid Vi har 37 timers arbejdsuge. Løn pr. måned Under 25 år:1. uddannelsesår: 14.171 kr. gruppelivsforsikring efter ½ års ansættelse.2. uddannelsesår: 14.915 kr. gruppelivsforsikring.Over 25 år:21.229 kr. pension. Tiltrædelse og ansættelsessamtaler Vores nye elever ansættes den 1. september 2019. 1. samtalerunde: Den 6. marts 2019 får udvalgte ansøgere mulighed for kort at præsentere sig selv på 10 minutter. 2. samtalerunde: Vi gennemfører herefter egentlige ansættelsessamtaler den 8. marts 2019 med udvalgte ansøgere fra 1. samtalerunde. Vil du være en af vores nye kontorelever? Søg stillingen via Frederikssund Kommunes hjemmeside: https: www.frederikssund.dk Service Job Ledige-stillinger Ansættelsesforhold 37 timer Tiltrædelse 1. september 2019 Kontakt Martin Krogh Andersen, 47 35 10 27Vi søger 3 kontorelever med speciale i offentlig administration.

Søg stillingen frem til den 18. februar 2019.

Som kontorelev i Frederikssund Kommune får du en bred og alsidig uddannelse inden for offentlig administration.

Uddannelsen tager to år og veksler mellem teori på handelsskolen og praksis i kommunen. Herudover vil der være mulighed for en studietur til Bruxelles.
Gennem din elevtid får du mulighed for at være i flere forskellige afdelinger. Du får selvstændige og varierende arbejdsopgaver i takt med din faglige og personlige udvikling.

Dine kvalifikationer
Du
  • har afsluttet eller er ved at afslutte en HG2, en kompetencegivende EUX-uddannelse eller STX, HF, HTX, HHX med tilhørende opkvalificeringsforløb,
  • er engageret
  • er ansvarsbevidst,
  • er mødestabil,
  • er serviceminded og god til at tale med mange forskellige mennesker,
  • har gode læse- og skrivekompetencer,
  • og har et grundlæggende kendskab til IT.

Vi tilbyder
  • Et godt og udviklende læringsmiljø.
  • En opdateret uddannelse, som åbner muligheder for fremtiden.
  • Motiverede og engagerede praktikvejledere.
  • En uddannelsesansvarlig og en praktikvejleder, der støtter og vejleder dig gennem hele uddannelsesforløbet.
  • Løn under hele uddannelsesforløbet.

Arbejdstid
Vi har 37 timers arbejdsuge.

Løn pr. måned
Under 25 år:
  • 1. uddannelsesår: 14.171 kr. + gruppelivsforsikring efter ½ års ansættelse.
  • 2. uddannelsesår: 14.915 kr. + gruppelivsforsikring.
Over 25 år:
  • 21.229 kr. + pension.

Tiltrædelse og ansættelsessamtaler
Vores nye elever ansættes den 1. september 2019.

1. samtalerunde:
Den 6. marts 2019 får udvalgte ansøgere mulighed for kort at præsentere sig selv på 10 minutter.

2. samtalerunde:
Vi gennemfører herefter egentlige ansættelsessamtaler den 8. marts 2019 med udvalgte ansøgere fra 1. samtalerunde.

Vil du være en af vores nye kontorelever?
Søg stillingen via Frederikssund Kommunes hjemmeside: https://www.frederikssund.dk/Service/Job/Ledige-stillinger

Ansættelsesforhold
37 timer

Tiltrædelse
1. september 2019

Kontakt
Martin Krogh Andersen, 47 35 10 27

 

Frederikssund KommuneFrederikssund2019-01-23T00:00:002019-02-18T00:00:00
329950116Bliv elev ved Retten i LyngbyRobot Ansøgningsfrist: 27. februar 2019 kl. 12.00. Bliv elev ved Retten i Lyngby - et job, der giver mening! Retten i Lyngby søger kontorelever inden for offentlig administration. Vi søger dygtige elever, der viser initiativ og tager ansvar for egen læring. En spændende og afvekslende hverdag med masser af smil Danmarks Domstole løser mange samfundsrelevante opgaver. Du vil blive oplært af fagligt engagerede kolleger og få selvstændige opgaver. Som elev ved en ret kommer du til at arbejde med retssager, fogedsager, skiftesager og administration. Du får stor kontakt til rettens brugere. Karrieremuligheder Når din uddannelse hos os er færdig, vil du have fået en bred forståelse for arbejdet i en offentlig myndighed, og du vil selvstændigt kunne varetage mange administrative opgaver. Din uddannelse åbner blandt andet mulighed for, at du kan gøre karriere ved domstolene eller en anden offentlig myndighed, fx politiet, et ministerium eller en uddannelsesinstitution. Hvem er du? Vi regner med, at du er god til dansk retskrivning, består EUX Business eller enten har en gymnasial baggrund med suppleringsfag eller en HHX med suppleringsfag. Alternativt har du et HG bevis med direkte adgang til specialet offentlig administration. Vi lægger samtidig vægt på, at du har et stærkt samarbejdsgen og kan løse opgaver med godt humør i fællesskab med andre. Retten i Lyngby er en del af Danmarks Domstole og den 3. statsmagt. Hos os vil du få omkring 60 kolleger, som er en blanding af jurister, kontoransatte og retsbetjente. Vi har fokus på god trivsel i en effektiv hverdag. Vores motto er Vi kan noget hver for sig Sammen kan vi mere! Vi arbejder elektronisk i videst muligt omfang og afprøver gerne nye idéer til en endnu bedre opgaveløsning blot kvaliteten også har fremgang - og det giver mening for såvel ansatte som borgeren. Vi arbejder i lyse lokaler ca. 5 minutters gang fra Lyngby Station, centralt for S-tog og tværgående hurtigbusser. Retten vil udarbejde en uddannelsesplan, der sikrer, at du på bedste vis kommer rundt i alle afdelinger Administrationsafdelingen, Fogedafdelingen, Skifteafdelingen og Retssekretariatet (civile sager og straffesager). Du vil hurtigt få mulighed for at opnå en bemyndigelse til selvstændig sagsbehandling med gode muligheder for sparring. Skoleforløb og elevseminarer med andre elever Uddannelsen varer som hovedregel 2 år, hvor der indgår skoleforløb på en handelsskole og årlige elevseminarer med andre elever fra domstolene. Praktik i udlandet kan også være en mulighed. Er du fyldt 25 år, kan du eventuelt få afkortet din uddannelse, hvis du har relevant erhvervserfaring. Info herom kan du få hos handelsskolens studievejledere. På http: www.domstol.dk\lyngby, kan du læse mere om Retten i Lyngby. På http: www.domstol.dk, kan du læse mere om Danmarks Domstole. Her har du tillige mulighed for at tilmelde dig vores JobAgent og derved modtage en e-mail, når vi opslår en ny stilling. Hvor skal du sende din ansøgning hen? Kan du se dig selv i en elevstilling hos os, skal du sende din ansøgning elektronisk direkte til retten. Det sker via vores rekrutteringssystem på http: www.domstol.dk\lyngby under Job i retten , hvor du kan se alle ledige stillinger. Sammen med ansøgningen skal du uploade relevante eksamenspapirer eller karakterblad, dit cv samt eventuelle udtalelser. Screeningsspørsmålene skal besvares. Hvornår er ansøgningsfristen? Ansøgningen skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest onsdag den 27. februar 2019, kl.12.00. Hvornår begynder din elevuddannelse og hvad er lønnen? Vi forestiller os, at du begynder den 1. september 2019. Dog vil der være mulighed for at begynde tidligere eller senere efter nærmere aftale. Din ansættelse og løn følger fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK STAT. Vi opfordrer enhver, der er interesseret og kvalificeret, til at søge stillingen uanset personlige forhold som alder, køn, race, etnisk tilhørsforhold m.v. Vil du vide mere? Er du velkommen til at kontakte elevuddannelsesansvarlig Marianne Andersen på telefon 9968 4800 eller pr. mail til ma@domstol.dk. Du vil også kunne finde os på: Niels Brocks jobbørs den 29. januar 2019 og Knords jobbørs den 6. februar 2019. Informationsaften Sæt x i kalenderen tirsdag den 19. februar 2019 kl. 17.00, hvor Retten i Lyngby afholder informationsaften for alle interesserede kandidater. Her er det muligt at høre om, hvad Retten i Lyngby tilbyder og se vores lokaler. Der er ingen tilmelding, så du kan frit møde op. Dørene lukkes dog kl. 17.05.



Ansøgningsfrist: 27. februar 2019 kl. 12.00.



Bliv elev ved Retten i Lyngby

- et job, der giver mening!




Retten i Lyngby søger kontorelever inden for offentlig administration. Vi søger dygtige elever, der viser initiativ og tager ansvar for egen læring.

En spændende og afvekslende hverdag med masser af smil

Danmarks Domstole løser mange samfundsrelevante opgaver. Du vil blive oplært af fagligt engagerede kolleger og få selvstændige opgaver.



Som elev ved en ret kommer du til at arbejde med retssager, fogedsager, skiftesager og administration. Du får stor kontakt til rettens brugere.



Karrieremuligheder

Når din uddannelse hos os er færdig, vil du have fået en bred forståelse for arbejdet i en offentlig myndighed, og du vil selvstændigt kunne varetage mange administrative opgaver. Din uddannelse åbner blandt andet mulighed for, at du kan gøre karriere ved domstolene eller en anden offentlig myndighed, fx politiet, et ministerium eller en uddannelsesinstitution.



Hvem er du?

Vi regner med, at du er god til dansk retskrivning, består EUX Business eller enten har en gymnasial baggrund med suppleringsfag eller en HHX med suppleringsfag. Alternativt har du et HG bevis med direkte adgang til specialet offentlig administration.



Vi lægger samtidig vægt på, at du har et stærkt samarbejdsgen og kan løse opgaver med godt humør i fællesskab med andre.



Retten i Lyngby er en del af Danmarks Domstole og den 3. statsmagt. Hos os vil du få omkring 60 kolleger, som er en blanding af jurister, kontoransatte og retsbetjente.



Vi har fokus på god trivsel i en effektiv hverdag. Vores motto er ”Vi kan noget hver for sig – Sammen kan vi mere!”

Vi arbejder elektronisk i videst muligt omfang – og afprøver gerne nye idéer til en endnu bedre opgaveløsning – blot kvaliteten også har fremgang - og det giver mening for såvel ansatte som borgeren.

Vi arbejder i lyse lokaler ca. 5 minutters gang fra Lyngby Station, centralt for S-tog og tværgående hurtigbusser.

Retten vil udarbejde en uddannelsesplan, der sikrer, at du på bedste vis kommer rundt i alle afdelinger – Administrationsafdelingen, Fogedafdelingen, Skifteafdelingen og Retssekretariatet (civile sager og straffesager). Du vil hurtigt få mulighed for at opnå en bemyndigelse til selvstændig sagsbehandling med gode muligheder for sparring.



Skoleforløb og elevseminarer med andre elever

Uddannelsen varer som hovedregel 2 år, hvor der indgår skoleforløb på en handelsskole og årlige elevseminarer med andre elever fra domstolene. Praktik i udlandet kan også være en mulighed.



Er du fyldt 25 år, kan du eventuelt få afkortet din uddannelse, hvis du har relevant erhvervserfaring. Info herom kan du få hos handelsskolens studievejledere.



På http://www.domstol.dk\lyngby, kan du læse mere om Retten i Lyngby. På http://www.domstol.dk, kan du læse mere om Danmarks Domstole. Her har du tillige mulighed for at tilmelde dig vores JobAgent og derved modtage en e-mail, når vi opslår en ny stilling.



Hvor skal du sende din ansøgning hen?

Kan du se dig selv i en elevstilling hos os, skal du sende din ansøgning elektronisk direkte til retten. Det sker via vores rekrutteringssystem på http://www.domstol.dk\lyngby under ”Job i retten”, hvor du kan se alle ledige stillinger. Sammen med ansøgningen skal du uploade relevante eksamenspapirer eller karakterblad, dit cv samt eventuelle udtalelser. Screeningsspørsmålene skal besvares.



Hvornår er ansøgningsfristen?

Ansøgningen skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest onsdag den 27. februar 2019, kl.12.00.




Hvornår begynder din elevuddannelse og hvad er lønnen? Vi forestiller os, at du begynder den 1. september 2019. Dog vil der være mulighed for at begynde tidligere eller senere efter nærmere aftale.



Din ansættelse og løn følger fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT.



Vi opfordrer enhver, der er interesseret og kvalificeret, til at søge stillingen uanset personlige forhold som alder, køn, race, etnisk tilhørsforhold m.v.





Vil du vide mere?

Er du velkommen til at kontakte elevuddannelsesansvarlig Marianne Andersen på telefon 9968 4800 – eller pr. mail til ma@domstol.dk.



Du vil også kunne finde os på:

  • Niels Brocks jobbørs den 29. januar 2019

    og

  • Knords jobbørs den 6. februar 2019.



Informationsaften

Sæt x i kalenderen tirsdag den 19. februar 2019 kl. 17.00, hvor Retten i Lyngby afholder informationsaften for alle interesserede kandidater. Her er det muligt at høre om, hvad Retten i Lyngby tilbyder og se vores lokaler. Der er ingen tilmelding, så du kan frit møde op. Dørene lukkes dog kl. 17.05.



Retten i LyngbyKgs. Lyngby2019-01-29T00:00:002019-02-27T00:00:00
329933158Lukkeansvarlig til Detailbutik i Hillerød ca 13 timer pr. ugeRobot Vi søger en serviceminded Lukkeansvarlig på deltid. ca 53 timer månedligt. Som lukkeansvarlig indgår du i et fast team med ansvar for at lager og varemodtagelsen bliver håndteret korrekt. Der vil oså være diverse opgaver i form af rundering i varehuset, hjælpe kunder med spørgsmål osv. Arbejdstiden vil være i tidsrummet kl. 21:00-00:30. Disse stillinger er oplagt til folk der har et fuldtidsarbejde i forvejen, eller studerende da alle vagterne er aftenvagter. Det kan forekomme at vores kunder efterspørger spændende og anderledes opgaver, hvor man også har mulighed for at deltage, og dermed få nogle flere timer. Vi har følgende minimumskrav til ansøgeren: - Behersker dansk i skrift og tale på højt niveau. - Straffeattest skal forelægges. - Har kørekort til kategori B og gerne egen bil (hvis ikke man er bosat i Hillerød eller omegn). - Ikke anser det som et problem, at arbejde alene og selvstændigt. - Har en god kommunikations - samt konflikthåndteringsevne. - Det vil klart være en fordel, såfremt du har baggrund i detailhandlen eller erfaring fra lager. Opfylder du ovenstående krav, tilbyder vi minimum: - Medindflydelse på vagtplanlægningen. - Alsidig arbejdsplads, med mulighed for at arbejde med en bred vifte af opgaver indenfor branchen. - God personaleforening. - Fleksible arbejdstider, fri minimum hver anden weekend. Bemærk: Vi anser ansøgningen som utilstrækkelig, såfremt CV og et billede ikke er medsendt vedhæftet ansøgningen, hvorfor ansøgningen ikke kan forventes behandlet.

Vi søger en serviceminded Lukkeansvarlig på deltid. ca 53 timer månedligt.

Som lukkeansvarlig indgår du i et fast team med ansvar for at lager og varemodtagelsen bliver håndteret korrekt.

Der vil oså være diverse opgaver i form af rundering i varehuset, hjælpe kunder med spørgsmål osv. 

Arbejdstiden vil være i tidsrummet kl. 21:00-00:30.

Disse stillinger er oplagt til folk der har et fuldtidsarbejde i forvejen, eller studerende da alle vagterne er aftenvagter.

Det kan forekomme at vores kunder efterspørger spændende og anderledes opgaver, hvor man også har mulighed for at deltage, og dermed få nogle flere timer.

Vi har følgende minimumskrav til ansøgeren:

- Behersker dansk i skrift og tale på højt niveau.

- Straffeattest skal forelægges.

- Har kørekort til kategori B og gerne egen bil (hvis ikke man er bosat i Hillerød eller omegn).

- Ikke anser det som et problem, at arbejde alene og selvstændigt.

- Har en god kommunikations - samt konflikthåndteringsevne.

- Det vil klart være en fordel, såfremt du har baggrund i detailhandlen eller erfaring fra lager.

Opfylder du ovenstående krav, tilbyder vi minimum:

- Medindflydelse på vagtplanlægningen.

- Alsidig arbejdsplads, med mulighed for at arbejde med en bred vifte af opgaver indenfor

branchen.

- God personaleforening.

- Fleksible arbejdstider, fri minimum hver anden weekend.

Bemærk: Vi anser ansøgningen som utilstrækkelig, såfremt CV og et billede ikke er medsendt/vedhæftet ansøgningen, hvorfor ansøgningen ikke kan forventes behandlet.

Vagtteam DK ApSHillerød2019-01-02T00:00:002019-02-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Fem kontorelever til offentlig administration pr. 2. september 2019

Gribskov Kommune

Helsinge
Er du parat til en elevtid fuld af spændende udfordringer og ansvar?Og vil du lære en masse forskellige mennesker at kende og opbygge et solidt administrativt fundament fra den offentlige sektor, som hjælper dig og din karriere i fremtiden? Så skal ...
Indrykket:11. februar 2019
Udløbsdato:5. marts 2019

Kontorelev ved Retten i Hillerød 2019 - 2021

Retten i Hillerød

Hillerød
Bliv elev ved Retten i Hillerød - et sted med kvalitet i alt, hvad vi gør! Vi søger 2 dygtige elever, der tager ansvar for egen læring, viser gå-på-mod og kan arbejde både selvstændigt og sammen med andre. Derudover regner vi med, at du har ordenssa...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:21. februar 2019

Kontorelever i Frederikssund Kommune

Frederikssund Kommune

Frederikssund
Vi søger 3 kontorelever med speciale i offentlig administration. Søg stillingen frem til den 18. februar 2019. Som kontorelev i Frederikssund Kommune får du en bred og alsidig uddannelse inden for offentlig administration. Uddannelsen tager to år og...
Indrykket:23. januar 2019
Udløbsdato:18. februar 2019

Bliv elev ved Retten i Lyngby

Retten i Lyngby

Kgs. Lyngby
Ansøgningsfrist: 27. februar 2019 kl. 12.00. Bliv elev ved Retten i Lyngby - et job, der giver mening! Retten i Lyngby søger kontorelever inden for offentlig administration. Vi søger dygtige elever, der viser initiativ og tager ansvar for egen lærin...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:27. februar 2019

Lukkeansvarlig til Detailbutik i Hillerød ca 13 timer pr. uge

Vagtteam DK ApS

Hillerød
Vi søger en serviceminded Lukkeansvarlig på deltid. ca 53 timer månedligt. Som lukkeansvarlig indgår du i et fast team med ansvar for at lager og varemodtagelsen bliver håndteret korrekt. Der vil oså være diverse opgaver i form af rundering i varehu...
Indrykket:2. januar 2019
Udløbsdato:19. februar 2019