Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelev

Hillerød Kommune søger fire nye kontorelever

Vil du have en kontoruddannelse i Hillerød Kommune, Kongernes Nordsjælland, så er det nu, du skal til tasterne og skrive din ansøgning.

Vi er en kommune i vækst med ca. 5.000 ansatte til at servicere over 50.000 indbyggere, så du vil blive en del af en meget spændende arbejdsplads.

Vi tilbyder en kontoruddannelse med speciale i Offentlig administration indenfor fire forskellige spor:

  • Teknisk spor
  • Sagsbehandler spor
  • Borgerrettet spor
  • Stabs spor

På vores hjemmeside (https://www.hillerod.dk/service/job/elev-i-hilleroed/kontorelev-i-offentlig-administration/) kan du læse mere om de fire spor og de formelle adgangskrav.

Kontoruddannelsen er en uddannelse med stor bredde, hvor du opnår færdigheder i kommunikation og sagsbehandling. Du lærer gennem forløbet at betjene borgere og brugere, digitalt, personligt, telefonisk og skriftligt. Du vil derfor blive en attraktiv medarbejder, når du er udlært.

Vores nye kontorelev
  • Du er den servicemindede elev, der ikke er bange for at tage initiativet og du følger dine opgaver til dørs.
  • Du sætter en ære i at sikre en høj service, og du møder altid andre mennesker med en positiv og åben tilgang.
  • Det er vigtigt, at du har en høj arbejdsmoral og har mod på at arbejde med nye it-løsninger.
  • Herudover skal du skal være god til at stave og formulere dig på dansk.

Om uddannelsesforløbet
Alle kontorelever skal i praktiktiden på handelsskolen København Nord i Lyngby, i 3 perioder af 4 ugers varighed. Der undervises i fag, der er relevante for den praktiske uddannelse og forløbet afsluttes med en fagprøve.

Praktiktidens varighed er i udgangspunktet 2 år.

Om Hillerød Kommune
Vi arbejder fra moderne arbejdspladser i et nyere og moderne rådhus med lyse åbne lokaler, nye It-faciliteter, sund og lækker kantine og fri adgang til motionsrum.

I Hillerød Kommune er der etableret en elevklub. Klubben er elevernes egen netværksgruppe. Klubben bruges til gensidig støtte og erfaringsudveksling, fagligt som uddannelsesmæssigt.

Løn og arbejdsforhold
Arbejdstiden er 37 timer om ugen inkl. frokost.

Som kontorelev i Hillerød Kommune begynder du hos os den 1. september 2019 og praktiktiden varer i udgangspunktet frem til 31. august 2021.

Lønnen som kontorelever under 25 år er attraktiv. 1. år er lønnen 14.171,45 kr. om måneden. 2. år er lønnen 14.915,40 kr. om måneden.
Er du over 25 år, er lønnen 21.045,83 kr. om måneden.

Frist
Send din ansøgning samt dokumentation for din uddannelse elektronisk via linket senest den 18. februar 2019 kl. 10.00.

I ansøgningen skal du:
  1. Angive hvilket spor du brænder mest for.
  2. Kort beskrive hvorfor, du brænder mest for det spor.
  3. Angive en prioriteret rækkefølge af de andre spor.

Har du endnu ikke modtaget dit eksamensbevis, så vedhæft dine standpunktskarakterer.

Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 9 i 2019 på Hillerød Rådhus.

Hvis du har spørgsmål,
er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Anette Opstrup eller Debbie Sørensen på mail: hkelev-email@hillerod.dk eller tlf. 72 32 12 60.

Du kan følge med i kontorelevernes hverdag på instagram @kontorelever

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945011Phoenix-295480ae12019-01-24T00:00:00KontorelevHillerød Kommune søger fire nye kontorelever

Vil du have en kontoruddannelse i Hillerød Kommune, Kongernes Nordsjælland, så er det nu, du skal til tasterne og skrive din ansøgning.

Vi er en kommune i vækst med ca. 5.000 ansatte til at servicere over 50.000 indbyggere, så du vil blive en del af en meget spændende arbejdsplads.

Vi tilbyder en kontoruddannelse med speciale i Offentlig administration indenfor fire forskellige spor:
  • Teknisk spor
  • Sagsbehandler spor
  • Borgerrettet spor
  • Stabs spor

På vores hjemmeside (https://www.hillerod.dk/service/job/elev-i-hilleroed/kontorelev-i-offentlig-administration/) kan du læse mere om de fire spor og de formelle adgangskrav.

Kontoruddannelsen er en uddannelse med stor bredde, hvor du opnår færdigheder i kommunikation og sagsbehandling. Du lærer gennem forløbet at betjene borgere og brugere, digitalt, personligt, telefonisk og skriftligt. Du vil derfor blive en attraktiv medarbejder, når du er udlært.

Vores nye kontorelev
  • Du er den servicemindede elev, der ikke er bange for at tage initiativet og du følger dine opgaver til dørs.
  • Du sætter en ære i at sikre en høj service, og du møder altid andre mennesker med en positiv og åben tilgang.
  • Det er vigtigt, at du har en høj arbejdsmoral og har mod på at arbejde med nye it-løsninger.
  • Herudover skal du skal være god til at stave og formulere dig på dansk.

Om uddannelsesforløbet
Alle kontorelever skal i praktiktiden på handelsskolen København Nord i Lyngby, i 3 perioder af 4 ugers varighed. Der undervises i fag, der er relevante for den praktiske uddannelse og forløbet afsluttes med en fagprøve.

Praktiktidens varighed er i udgangspunktet 2 år.

Om Hillerød Kommune
Vi arbejder fra moderne arbejdspladser i et nyere og moderne rådhus med lyse åbne lokaler, nye It-faciliteter, sund og lækker kantine og fri adgang til motionsrum.

I Hillerød Kommune er der etableret en elevklub. Klubben er elevernes egen netværksgruppe. Klubben bruges til gensidig støtte og erfaringsudveksling, fagligt som uddannelsesmæssigt.

Løn og arbejdsforhold
Arbejdstiden er 37 timer om ugen inkl. frokost.

Som kontorelev i Hillerød Kommune begynder du hos os den 1. september 2019 og praktiktiden varer i udgangspunktet frem til 31. august 2021.

Lønnen som kontorelever under 25 år er attraktiv. 1. år er lønnen 14.171,45 kr. om måneden. 2. år er lønnen 14.915,40 kr. om måneden.
Er du over 25 år, er lønnen 21.045,83 kr. om måneden.

Frist
Send din ansøgning samt dokumentation for din uddannelse elektronisk via linket senest den 18. februar 2019 kl. 10.00.

I ansøgningen skal du:
  1. Angive hvilket spor du brænder mest for.
  2. Kort beskrive hvorfor, du brænder mest for det spor.
  3. Angive en prioriteret rækkefølge af de andre spor.

Har du endnu ikke modtaget dit eksamensbevis, så vedhæft dine standpunktskarakterer.

Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 9 i 2019 på Hillerød Rådhus.

Hvis du har spørgsmål,
er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Anette Opstrup eller Debbie Sørensen på mail: hkelev-email@hillerod.dk eller tlf. 72 32 12 60.

Du kan følge med i kontorelevernes hverdag på instagram @kontorelever

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

2019-02-19T00:50:38.547 Hillerød Kommune søger fire nye kontorelever Vil du have en kontoruddannelse i Hillerød Kommune, Kongernes Nordsjælland, så er det nu, du skal til tasterne og skrive din ansøgning. Vi er en kommune i vækst med ca. 5.000 ansatte til at servicere over 50.000 indbyggere, så du vil blive en del af en meget spændende arbejdsplads. Vi tilbyder en kontoruddannelse med speciale i Offentlig administration indenfor fire forskellige spor: Teknisk sporSagsbehandler sporBorgerrettet sporStabs spor På vores hjemmeside (https: www.hillerod.dk service job elev-i-hilleroed kontorelev-i-offentlig-administration ) kan du læse mere om de fire spor og de formelle adgangskrav. Kontoruddannelsen er en uddannelse med stor bredde, hvor du opnår færdigheder i kommunikation og sagsbehandling. Du lærer gennem forløbet at betjene borgere og brugere, digitalt, personligt, telefonisk og skriftligt. Du vil derfor blive en attraktiv medarbejder, når du er udlært. Vores nye kontorelev Du er den servicemindede elev, der ikke er bange for at tage initiativet og du følger dine opgaver til dørs.Du sætter en ære i at sikre en høj service, og du møder altid andre mennesker med en positiv og åben tilgang.Det er vigtigt, at du har en høj arbejdsmoral og har mod på at arbejde med nye it-løsninger.Herudover skal du skal være god til at stave og formulere dig på dansk. Om uddannelsesforløbet Alle kontorelever skal i praktiktiden på handelsskolen København Nord i Lyngby, i 3 perioder af 4 ugers varighed. Der undervises i fag, der er relevante for den praktiske uddannelse og forløbet afsluttes med en fagprøve. Praktiktidens varighed er i udgangspunktet 2 år. Om Hillerød Kommune Vi arbejder fra moderne arbejdspladser i et nyere og moderne rådhus med lyse åbne lokaler, nye It-faciliteter, sund og lækker kantine og fri adgang til motionsrum. I Hillerød Kommune er der etableret en elevklub. Klubben er elevernes egen netværksgruppe. Klubben bruges til gensidig støtte og erfaringsudveksling, fagligt som uddannelsesmæssigt. Løn og arbejdsforhold Arbejdstiden er 37 timer om ugen inkl. frokost. Som kontorelev i Hillerød Kommune begynder du hos os den 1. september 2019 og praktiktiden varer i udgangspunktet frem til 31. august 2021. Lønnen som kontorelever under 25 år er attraktiv. 1. år er lønnen 14.171,45 kr. om måneden. 2. år er lønnen 14.915,40 kr. om måneden. Er du over 25 år, er lønnen 21.045,83 kr. om måneden. Frist Send din ansøgning samt dokumentation for din uddannelse elektronisk via linket senest den 18. februar 2019 kl. 10.00. I ansøgningen skal du:Angive hvilket spor du brænder mest for.Kort beskrive hvorfor, du brænder mest for det spor.Angive en prioriteret rækkefølge af de andre spor. Har du endnu ikke modtaget dit eksamensbevis, så vedhæft dine standpunktskarakterer. Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 9 i 2019 på Hillerød Rådhus. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Anette Opstrup eller Debbie Sørensen på mail: hkelev-email@hillerod.dk eller tlf. 72 32 12 60. Du kan følge med i kontorelevernes hverdag på instagram @kontorelever Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnet295480ae100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-18T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1468&ERId=325980EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborgEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3439473Hillerød Kommune11Trollesmindealle 273400HillerødDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent696825JobNet493087149308711000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=295480aehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=295480aehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=295480ae&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=295480ae&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgEr Kontor og administration noget for dig? Søg jobbet som Kontorelev i dag.12007991Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration360258758Uddannelsesansvarlig Anette Opstrupnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330006587Nordsjællands Hospital søger kontorelev med speciale i offentlig administrationRobot Vi har brug for en dygtig og initiativrig kontorelev, der har lyst til at være med til at sætte sit præg på administrationen på Nordsjællands Hospital. Vi søger dig, fordi du er ansvarsbevidst, kan bidrage til et godt samarbejde, er serviceminded, har gåpåmod og har lyst til at tage en alsidig uddannelse inden for offentligt administration. Kontoruddannelsens rammer Kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration tager ca. 2 år alt afhængigt af din alder og uddannelsesbaggrund. Uddannelsen består af både skoleforløb, praktik og eventuelt en erhvervsrettet studietur. Skoleforløbet er fordelt på tre skoleophold og varer mellem 13 og 19 uger. Den teoretiske del foregår på en erhvervsskole. Den praktiske del foregår på i administrationen på Nordsjællands Hospital. Nordsjællands Hospital som praktiksted Som elev på Nordsjællands Hospital og dermed i Region Hovedstaden bliver du en del af Danmarks største sundhedsvæsen. Din faste base vil være i Direktionsafdelingen, men du vil også komme til at arbejde i Økonomi- og Personaleafdelingen samt i Kvalitets- og Udviklingsafdelingen. Du vil blandt andet skulle arbejde med: Kontoropgaver, herunder mødereferater, journalisering, personaleadministration, indkøb, sagsbehandling mv. Diverse opgaver i forskellige IT-systemer Praktiske og administrative opgaver ved møder, konferencer, kurser mv. Implementering og optimering af administrative arbejdsprocesser, sagsgange mv. Ad hoc opgaver Vores elevuddannelse byder på alsidige arbejdsopgaver, som du er med til at sætte dit præg på og som du vil løse i tæt supervision og samarbejde med det øvrige personale. Når du er klar, vil du få ansvaret for at løse opgaverne selvstændigt. Om dig Vi forestiller os, at du: Er opsøgende og proaktiv Har ordenssans og er god til at planlægge Er i stand til at tackle pressede situationer Kan lide at servicere og samarbejde med mange forskellige kolleger Er fleksibel og omstillingsparat Derudover forventer vi, at du: Har bestået det adgangsgivende uddannelsesforløb, der kvalificerer dig til hovedforløbet. Læs evt. mere på Uddannelsesguiden Har gode sprogkundskaber, skriftligt såvel som mundtligt Har gode it-kundskaber Ikke er bange for tal Har en god portion humor og godt humør Yderligere oplysninger Dine løn- og ansættelsesvilkår er overenskomstbestemt og afhænger af din alder. Søg evt. mere information på okportal.dk Hvis du har spørgsmål til stillingen og uddannelsen til kontorelev, kan du rette henvendelse til kontorelev Louise Kirk Laursen louise.kirk.laursen@regionh.dk eller administrativ medarbejder Lene Mørk lene.moerk@regionh.dk Ansøgning Send din ansøgning, CV, eksamensbeviser samt evt. realkompetencevurdering (for voksenelever) elektronisk til os via vores e-rekrutteringssystem senest den 5. maj 2019. Vi forventer at afholde 1. samtale i form af korte screeningssamtaler den 14. maj 2019 og 2. samtale den 20. maj 2019. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.Vi har brug for en dygtig og initiativrig kontorelev, der har lyst til at være med til at sætte sit præg på administrationen på Nordsjællands Hospital.

Vi søger dig, fordi du er ansvarsbevidst, kan bidrage til et godt samarbejde, er serviceminded, har gåpåmod og har lyst til at tage en alsidig uddannelse inden for offentligt administration.

Kontoruddannelsens rammer

Kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration tager ca. 2 år alt afhængigt af din alder og uddannelsesbaggrund. Uddannelsen består af både skoleforløb, praktik og eventuelt en erhvervsrettet studietur. Skoleforløbet er fordelt på tre skoleophold og varer mellem 13 og 19 uger. Den teoretiske del foregår på en erhvervsskole. Den praktiske del foregår på i administrationen på Nordsjællands Hospital.

Nordsjællands Hospital som praktiksted

Som elev på Nordsjællands Hospital og dermed i Region Hovedstaden bliver du en del af Danmarks største sundhedsvæsen.

Din faste base vil være i Direktionsafdelingen, men du vil også komme til at arbejde i Økonomi- og Personaleafdelingen samt i Kvalitets- og Udviklingsafdelingen.

Du vil blandt andet skulle arbejde med:
  • Kontoropgaver, herunder mødereferater, journalisering, personaleadministration, indkøb, sagsbehandling mv.
  • Diverse opgaver i forskellige IT-systemer
  • Praktiske og administrative opgaver ved møder, konferencer, kurser mv.
  • Implementering og optimering af administrative arbejdsprocesser, sagsgange mv.
  • Ad hoc opgaver
Vores elevuddannelse byder på alsidige arbejdsopgaver, som du er med til at sætte dit præg på og som du vil løse i tæt supervision og samarbejde med det øvrige personale. Når du er klar, vil du få ansvaret for at løse opgaverne selvstændigt.

Om dig


Vi forestiller os, at du:
  • Er opsøgende og proaktiv
  • Har ordenssans og er god til at planlægge
  • Er i stand til at tackle pressede situationer
  • Kan lide at servicere og samarbejde med mange forskellige kolleger
  • Er fleksibel og omstillingsparat
  • Derudover forventer vi, at du:
  • Har bestået det adgangsgivende uddannelsesforløb, der kvalificerer dig til hovedforløbet. Læs evt. mere på Uddannelsesguiden
  • Har gode sprogkundskaber, skriftligt såvel som mundtligt
  • Har gode it-kundskaber
  • Ikke er bange for tal
  • Har en god portion humor og godt humør
Yderligere oplysninger

Dine løn- og ansættelsesvilkår er overenskomstbestemt og afhænger af din alder. Søg evt. mere information på okportal.dk
Hvis du har spørgsmål til stillingen og uddannelsen til kontorelev, kan du rette henvendelse til kontorelev Louise Kirk Laursen louise.kirk.laursen@regionh.dk eller administrativ medarbejder Lene Mørk lene.moerk@regionh.dk

Ansøgning

Send din ansøgning, CV, eksamensbeviser samt evt. realkompetencevurdering (for voksenelever) elektronisk til os via vores e-rekrutteringssystem senest den 5. maj 2019.

Vi forventer at afholde 1. samtale i form af korte screeningssamtaler den 14. maj 2019 og 2. samtale den 20. maj 2019.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Nordsjællands Hospital (Hillerød)Hillerød2019-04-12T00:00:002019-05-05T00:00:00
330004581Kontorelev pr. 1. september 2019Robot Fonden LO-skolen Konventum søger kontorelev med speciale i Administration. Fonden LO-skolen Konventum tilbyder en bred 2-årig uddannelse inden for de administrative og merkantile arbejdsområder. Vi arbejder i et spændende og alsidigt miljø, hvor vi både i fællesskab og hver for sig udlever vores værdier: Service kvalitet, Udvikling fællesskab, Ansvar mangfoldighed. Vi sætter pris på ansvarsbevidsthed, samarbejde og fleksibilitet i arbejdsdagen. Selvstændighed og omhyggelighed er også kvaliteter, der vægter tungt. Vi værdsætter gå-på-mod, godt humør og en frisk replik. Vi arbejder i et spændende alsidigt miljø hvor 2 dage sjældent er ens. Ansøgere med bestået EUX, HHX 5 ugers EUS5, HG(V) eller STX HTX HF 10 ugers EUS10 kan søge stillingen. Vi kan tilbyde: en 2-årig uddannelse hvor du i løbet af din elevtid får kendskab til de mange forskellige jobfunktioner inden for: Administrativ sagsbehandling Kundekontakt Økonomi: konteringer, bogføring og afstemning Kommunikations- og informationsopgaver til personalet HR-personaleadministration Projekt- og kursusadministration Skoleperioderne finder sted på handelsskolen eller som online forløb afhængig af dit skolevalg. Din uddannelse afsluttes med en fagprøve som relaterer sig til Fonden LO-skolen Konventum. Løn og ansættelsesforhold iflg. overenskomst med HK. Ansøgningen sendes til job@loskolen.dk og skal være os i hænde senest d. 15. maj 2019. Hvis du har spørgsmål til uddannelsen, er du velkommen til at kontakte Marianne D. Olsen på tlf. 49 28 09 74.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Konventum Højstrupgård er et moderne konference-, kursus- og uddannelsescenter i Helsingør med panoramaudsigt over Øresund. Vi har 259 værelser, 57 mødelokaler, 5 auditorier og to restauranter. Vi er kendt for vores gode køkken, hvor mad og vin af høj kvalitet er omdrejningspunktet. Derudover har vi også flere barer og en caf i huset. I 2010 blev Konventum Danmarks yngste fredede bygning p.g.a. den unikke arkitektur, omfattende kunstsamling og danske design. Konventum Gl. Hellebækvej 70 3000 Helsingør Tlf 49 28 09 00 konventum.dk

Fonden LO-skolen/Konventum søger kontorelev med speciale i Administration.

Fonden LO-skolen/Konventum tilbyder en bred 2-årig uddannelse inden for de administrative og merkantile arbejdsområder. Vi arbejder i et spændende og alsidigt miljø, hvor vi både i fællesskab og hver for sig udlever vores værdier: Service & kvalitet, Udvikling & fællesskab, Ansvar & mangfoldighed.

Vi sætter pris på ansvarsbevidsthed, samarbejde og fleksibilitet i arbejdsdagen. Selvstændighed og omhyggelighed er også kvaliteter, der vægter tungt. Vi værdsætter gå-på-mod, godt humør og en frisk replik.

Vi arbejder i et spændende alsidigt miljø hvor 2 dage sjældent er ens. 

Ansøgere med bestået EUX, HHX + 5 ugers EUS5, HG(V) eller STX/HTX/HF + 10 ugers EUS10 kan søge stillingen.

Vi kan tilbyde:

en 2-årig uddannelse hvor du i løbet af din elevtid får kendskab til de mange forskellige jobfunktioner inden for: 

  • Administrativ sagsbehandling
  • Kundekontakt
  • Økonomi: konteringer, bogføring og afstemning
  • Kommunikations- og informationsopgaver til personalet
  • HR-personaleadministration
  • Projekt- og kursusadministration

Skoleperioderne finder sted på handelsskolen eller som online forløb afhængig af dit skolevalg. Din uddannelse afsluttes med en fagprøve som relaterer sig til Fonden LO-skolen/Konventum.

Løn og ansættelsesforhold iflg. overenskomst med HK.

Ansøgningen sendes til job@loskolen.dk og skal være os i hænde senest d. 15. maj 2019.

Hvis du har spørgsmål til uddannelsen, er du velkommen til at kontakte Marianne D. Olsen på tlf. 49 28 09 74.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Konventum & Højstrupgård er et moderne konference-, kursus- og uddannelsescenter i Helsingør med panoramaudsigt over Øresund. Vi har 259 værelser, 57 mødelokaler, 5 auditorier og to restauranter. Vi er kendt for vores gode køkken, hvor mad og vin af høj kvalitet er omdrejningspunktet. Derudover har vi også flere barer og en café i huset. I 2010 blev Konventum Danmarks yngste fredede bygning p.g.a. den unikke arkitektur, omfattende kunstsamling og danske design.

Konventum • Gl. Hellebækvej 70 • 3000 Helsingør • Tlf 49 28 09 00 • konventum.dk

KONVENTUM A/SHelsingør2019-04-11T00:00:002019-05-15T00:00:00
330011487Tovbanen søger medarbejdere til sæsonenRobot Tovbanen søger modne medarbejdere over 18 år til sommer. Sæsonen starter 29. juni og slutter 11. august 2019. Arbejdstiden er kl. 08.30 - ca. 18.00 ved Opalsøen. Det er en fordel, hvis du har kørekort til Kat. B, samt trailer BE. Har du tidligere arbejdet med tovværk, klatring eller lignende er det en fordel.Du skal være villig til at gennemgå et førstehjælpskursus inden sæsonstart, hvis du ikke har et af nyere dato.Der vil ske grundig oplæring inden opstart. Du skal have godt humør, en god fysik og gerne kunne engelsk og tysk på turist niveau. Vi syntes selv, vi har verdens smukkeste og bedste arbejdsplads, så har det vakt din interesse, send en ansøgning med foto og CV til info@tovbanen.dk. Vi glæder os til at høre fra dig!

Tovbanen søger modne medarbejdere over 18 år til sommer.


Sæsonen starter 29. juni og slutter 11. august 2019.
Arbejdstiden er kl. 08.30 - ca. 18.00 ved Opalsøen.


Det er en fordel, hvis du har kørekort til Kat. B, samt trailer BE.
Har du tidligere arbejdet med tovværk, klatring eller lignende er det en fordel.
Du skal være villig til at gennemgå et førstehjælpskursus inden sæsonstart, hvis du ikke har et af nyere dato.
Der vil ske grundig oplæring inden opstart.

Du skal have godt humør, en god fysik og gerne kunne engelsk og tysk på turist niveau.

Vi syntes selv, vi har verdens smukkeste og bedste arbejdsplads, så har det vakt din interesse, send en ansøgning med foto og CV til info@tovbanen.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig!

TOVBANEN.DK IVSAllinge2019-04-25T00:00:002019-05-12T00:00:00
330008794Administrativ medarbejder til Kompetencecenter for Patientoplevelser (32 timer/uge)Robot Har du lyst til at bidrage til arbejdet med patientoplevelser og brugerinddragelse i sundhedsvæsenet? Trives du med at yde og udvikle den bedst mulige administrative support til dine kolleger? Kan du sikre en god kommunikation med borgere, der henvender sig med spørgsmål til vores undersøgelser? Så er det måske dig, vi søger. Vores sekretær gennem 11 år går på pension, og vi søger derfor en ny administrativ medarbejder sekretær i KOPA. Om arbejdsopgaverne Dine hovedopgaver i KOPA vil bl.a. bestå af: Callcenter funktion i vores brugerundersøgelser herunder bemandingskoordinator og ansvarlig for oplæring pasning af hovedtelefon og hovedmailpostkasse indkøb af kontorvarer samt håndtering af rejsekort og taxaboner fakturabehandling i SAP og bogføring af køb på sekretær mastercard PA-funktion for enhedschef og mødeplanlægning ved interne fællesarrangementer tovholder for rengøring, post, håndværkere og IT-support Derudover vil du i mindre omfang have ansvaret for en række generelle administrative opgaver, som f.eks. oprettelse af kurser i Kursusportalen, introprogram for nye medarbejdere, korrekturlæsning på rapporter og hjælp til mødeforplejning. Er du skarp til at supportere på diverse IT-udstyr (projektor, videokald, Ipad mobilopsætning etc.), ser vi det som et plus, men det er ikke et krav. Om dig Vi forventer, at du har en struktureret tilgang til dine opgaver, og du skal selvstændigt kunne varetage opgaveløsningen og udviklingen af din jobfunktion. Du er imødekommende, og det har stor værdi for dig at samarbejde og hjælpe andre på vej. Vi forventer desuden, at du: arbejder hjemmevant med Office-programmer og administrative IT-systemer, og at du har nemt ved at sætte dig ind i nye administrative systemer er god til at formulere dig både på mail og i telefonen kan samarbejde på tværs af faggrupper og kan lide at yde god service trives med at have mange bolde i luften og at løse store såvel som små opgaver har erfaring med opgaverne via relevant uddannelse og eller arbejdserfaring er udviklingsorienteret og vil bidrage positivt til et motiverende arbejdsfællesskab Om KOPA som arbejdsplads Kompetencecenter for Patientoplevelser (KOPA) er en konsulentfunktion i Center for Sundhed i Region Hovedstaden med adresse på Frederiksberg Hospital. Centret består af en enhedschef og 22 konsulenter med en samfundsfaglig akademisk baggrund, to administrative medarbejdere og tre studentermedhjælpere. Vi arbejder for at forbedre det danske sundhedsvæsen til gavn for patienter og pårørende i tæt samarbejde med både klinikere og beslutningstagere. Vores arbejde består i at indsamle og formidle viden om borgeroplevet kvalitet i sundhedsvæsenet, understøtte patientinddragelse og patientstøtte og bidrage til udviklingsprocesser og implementering af forbedringstiltag, både lokalt og nationalt. En stor del af KOPAs budget kommer via indtægter fra evalueringer og undersøgelser, som vi leverer mod honorering. Vi tilbyder fx konsulentbistand til afdelinger, hospitaler eller regioner, der ønsker at gennemføre undersøgelser eller har brug for undervisning i arbejdet med at sikre brugercentrerede behandlingsforløb. Vi gennemfører den årlige Landsdækkende Undersøgelse af Patientoplevelser (LUP) på vegne af de fem regioner. I KOPA lægger vi stor vægt på høj faglighed og kvalitet i opgaveløsningen. Vi har en uformel omgangstone, og vi interesserer os for hinanden. Vi har en kultur med åbne døre, hvor samarbejde, sparring og feedback er en integreret del af arbejdsdagen. Læs mere om Kompetencecenter for Patientoplevelser her: www.patientoplevelser.dk Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Stillingen er på 32 timer ugen med tiltrædelse senest pr. 1. juli 2019. Vi forventer at vores nuværende sekretær vil overlevere i de første to uger af juli. Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Marlene Würgler på mobil 30 69 12 82. Du kan også kontakte administrativ koordinator Joan Andersen på telefon 38 64 99 51. Ansøgningsprocedure Send din ansøgning, CV og eksamensbevis gennem vores online rekrutteringssystem. Der er ansøgningsfrist den 13. maj 2019. Samtaler forventes afholdt i uge 21.Har du lyst til at bidrage til arbejdet med patientoplevelser og brugerinddragelse i sundhedsvæsenet? Trives du med at yde og udvikle den bedst mulige administrative support til dine kolleger? Kan du sikre en god kommunikation med borgere, der henvender sig med spørgsmål til vores undersøgelser? Så er det måske dig, vi søger.

Vores sekretær gennem 11 år går på pension, og vi søger derfor en ny administrativ medarbejder/sekretær i KOPA.

Om arbejdsopgaverne
Dine hovedopgaver i KOPA vil bl.a. bestå af:
  • Callcenter funktion i vores brugerundersøgelser – herunder bemandingskoordinator og ansvarlig for oplæring
  • pasning af hovedtelefon og hovedmailpostkasse
  • indkøb af kontorvarer samt håndtering af rejsekort og taxaboner
  • fakturabehandling i SAP og bogføring af køb på sekretær mastercard
  • PA-funktion for enhedschef og mødeplanlægning ved interne fællesarrangementer
  • tovholder for rengøring, post, håndværkere og IT-support
Derudover vil du i mindre omfang have ansvaret for en række generelle administrative opgaver, som f.eks. oprettelse af kurser i Kursusportalen, introprogram for nye medarbejdere, korrekturlæsning på rapporter og hjælp til mødeforplejning.

Er du skarp til at supportere på diverse IT-udstyr (projektor, videokald, Ipad/mobilopsætning etc.), ser vi det som et plus, men det er ikke et krav.

Om dig
Vi forventer, at du har en struktureret tilgang til dine opgaver, og du skal selvstændigt kunne varetage opgaveløsningen og udviklingen af din jobfunktion. Du er imødekommende, og det har stor værdi for dig at samarbejde og hjælpe andre på vej.

Vi forventer desuden, at du:
  • arbejder hjemmevant med Office-programmer og administrative IT-systemer, og at du har nemt ved at sætte dig ind i nye administrative systemer
  • er god til at formulere dig både på mail og i telefonen
  • kan samarbejde på tværs af faggrupper og kan lide at yde god service
  • trives med at have mange bolde i luften og at løse store såvel som små opgaver
  • har erfaring med opgaverne via relevant uddannelse og/eller arbejdserfaring
  • er udviklingsorienteret og vil bidrage positivt til et motiverende arbejdsfællesskab
Om KOPA som arbejdsplads
Kompetencecenter for Patientoplevelser (KOPA) er en konsulentfunktion i Center for Sundhed i Region Hovedstaden med adresse på Frederiksberg Hospital. Centret består af en enhedschef og 22 konsulenter med en samfundsfaglig akademisk baggrund, to administrative medarbejdere og tre studentermedhjælpere.

Vi arbejder for at forbedre det danske sundhedsvæsen til gavn for patienter og pårørende i tæt samarbejde med både klinikere og beslutningstagere. Vores arbejde består i at indsamle og formidle viden om borgeroplevet kvalitet i sundhedsvæsenet, understøtte patientinddragelse og patientstøtte og bidrage til udviklingsprocesser og implementering af forbedringstiltag, både lokalt og nationalt.

En stor del af KOPAs budget kommer via indtægter fra evalueringer og undersøgelser, som vi leverer mod honorering. Vi tilbyder fx konsulentbistand til afdelinger, hospitaler eller regioner, der ønsker at gennemføre undersøgelser eller har brug for undervisning i arbejdet med at sikre brugercentrerede behandlingsforløb. Vi gennemfører den årlige Landsdækkende Undersøgelse af Patientoplevelser (LUP) på vegne af de fem regioner.

I KOPA lægger vi stor vægt på høj faglighed og kvalitet i opgaveløsningen. Vi har en uformel omgangstone, og vi interesserer os for hinanden. Vi har en kultur med åbne døre, hvor samarbejde, sparring og feedback er en integreret del af arbejdsdagen.

Læs mere om Kompetencecenter for Patientoplevelser her: www.patientoplevelser.dk

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Stillingen er på 32 timer/ugen med tiltrædelse senest pr. 1. juli 2019. Vi forventer at vores nuværende sekretær vil overlevere i de første to uger af juli.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Marlene Würgler på mobil 30 69 12 82. Du kan også kontakte administrativ koordinator Joan Andersen på telefon 38 64 99 51.

Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning, CV og eksamensbevis gennem vores online rekrutteringssystem.

Der er ansøgningsfrist den 13. maj 2019. Samtaler forventes afholdt i uge 21.
Region HovedstadenHillerød2019-04-16T00:00:002019-05-13T00:00:00
329979730LærlingRobot Vi søger for vor kunde en lærling med forskellige opgaver som f.eks. *Bådkalecher, bådpresenninger, sprayhoods og windbreakers *Interiør til både *Kalecher til biler *Restauration og reparation af interiør *Møbelpolstring Krav: Du har 9-10 klasse og har ligeledes taget eller har interesse i grundkursus 10-12 uger Din arbejdstid er fra kl. 18.00 til 16.00 Vor kunden har mere end 40 års erfaring inden for branchen. Håber det har vagt din interesse og vi glæder os til at høre fra dig.

Vi søger for vor kunde en lærling med forskellige opgaver som f.eks.

*Bådkalecher, bådpresenninger, sprayhoods og windbreakers

*Interiør til både

*Kalecher til biler

*Restauration og reparation af interiør

*Møbelpolstring

Krav: Du har 9-10 klasse og har ligeledes taget eller har interesse i grundkursus 10-12 uger

Din arbejdstid er fra kl. 18.00 til 16.00

Vor kunden har mere end 40 års erfaring inden for branchen.

Håber det har vagt din interesse og vi glæder os til at høre fra dig.

Work4all ApSKastrup2019-03-22T00:00:002019-05-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Nordsjællands Hospital søger kontorelev med speciale i offentlig administration

Nordsjællands Hospital (Hillerød)

Hillerød
Vi har brug for en dygtig og initiativrig kontorelev, der har lyst til at være med til at sætte sit præg på administrationen på Nordsjællands Hospital. Vi søger dig, fordi du er ansvarsbevidst, kan bidrage til et godt samarbejde, er serviceminded, h...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:5. maj 2019

Kontorelev pr. 1. september 2019

KONVENTUM A/S

Helsingør
Fonden LO-skolen Konventum søger kontorelev med speciale i Administration. Fonden LO-skolen Konventum tilbyder en bred 2-årig uddannelse inden for de administrative og merkantile arbejdsområder. Vi arbejder i et spændende og alsidigt miljø, hvor vi ...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:15. maj 2019

Tovbanen søger medarbejdere til sæsonen

TOVBANEN.DK IVS

Allinge
Tovbanen søger modne medarbejdere over 18 år til sommer. Sæsonen starter 29. juni og slutter 11. august 2019. Arbejdstiden er kl. 08.30 - ca. 18.00 ved Opalsøen. Det er en fordel, hvis du har kørekort til Kat. B, samt trailer BE. Har du tidligere ar...
Indrykket:25. april 2019
Udløbsdato:12. maj 2019

Administrativ medarbejder til Kompetencecenter for Patientoplevelser (32 timer/uge)

Region Hovedstaden

Hillerød
Har du lyst til at bidrage til arbejdet med patientoplevelser og brugerinddragelse i sundhedsvæsenet? Trives du med at yde og udvikle den bedst mulige administrative support til dine kolleger? Kan du sikre en god kommunikation med borgere, der henve...
Indrykket:16. april 2019
Udløbsdato:13. maj 2019

Lærling

Work4all ApS

Kastrup
Vi søger for vor kunde en lærling med forskellige opgaver som f.eks. *Bådkalecher, bådpresenninger, sprayhoods og windbreakers *Interiør til både *Kalecher til biler *Restauration og reparation af interiør *Møbelpolstring Krav: Du har 9-10 klasse og...
Indrykket:22. marts 2019
Udløbsdato:13. maj 2019