Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelev

Vi søger en kontorelev til vores hovedkontor i Slangerup.

 

Ruskol a/s er en familieejet virksomhed, der beskæftiger sig med alle former for fugtrelaterede udfordringer. Vi har en stor rådgivende skimmel afdeling, med eget laboratorium. Vi producere affugtere til salg, både til erhverv og private kunder, og vi har en af Danmarks største udlejningsafdelinger af affugtere til alle typer opgaver.

 

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være

  • Tage telefonen
  • Planlægge serviceture til vores kørende tekniker
  • Håndtering af tilbud og kundeordrer
  • Oprette kunder i vores servicesystem
  • Hjælpe i bogholderiet
  • Deltage i den daglige drift af huset

Din profil

  • Have bestået følgende uddannelse fra Handelsskolen: EUX business, HG2 eller suppleret din HTX-, studenter- eller HF-eksamen med et 10 ugers introduktionskursus (EUS, HGS) ellersuppleret din HHX med et 5 ugers introduktionskursus (EUS, HGS)
  • Have engelsk på A-niveau eller anden dokumentation for et højt niveau i mundtlig og skriftlig engelsk
  • Kørekort til bil, vil være en fordel.
  • Kunne arbejde selvstændigt, være ansvarsbevidst og bidrage med høj service
  • Være åben, nysgerrig og have lyst til at lære
  • Have engagement og drive for salg
  • Være en teamplayer 

Vi tilbyder 

Et job i et spændende, uformelt og dynamisk miljø, blandt 10 engagerede og kompetente kollegaer, med 10 forskellige uddannelsesbaggrunde, hvor du vil blive udfordret og få stor mulighed for udvikling af dine kompetencer.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032822Phoenix-619efacf12019-06-26T00:00:00Kontorelev

Vi søger en kontorelev til vores hovedkontor i Slangerup.

 

Ruskol a/s er en familieejet virksomhed, der beskæftiger sig med alle former for fugtrelaterede udfordringer. Vi har en stor rådgivende skimmel afdeling, med eget laboratorium. Vi producere affugtere til salg, både til erhverv og private kunder, og vi har en af Danmarks største udlejningsafdelinger af affugtere til alle typer opgaver.

 

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være

  • Tage telefonen
  • Planlægge serviceture til vores kørende tekniker
  • Håndtering af tilbud og kundeordrer
  • Oprette kunder i vores servicesystem
  • Hjælpe i bogholderiet
  • Deltage i den daglige drift af huset

Din profil

  • Have bestået følgende uddannelse fra Handelsskolen: EUX business, HG2 eller suppleret din HTX-, studenter- eller HF-eksamen med et 10 ugers introduktionskursus (EUS, HGS) ellersuppleret din HHX med et 5 ugers introduktionskursus (EUS, HGS)
  • Have engelsk på A-niveau eller anden dokumentation for et højt niveau i mundtlig og skriftlig engelsk
  • Kørekort til bil, vil være en fordel.
  • Kunne arbejde selvstændigt, være ansvarsbevidst og bidrage med høj service
  • Være åben, nysgerrig og have lyst til at lære
  • Have engagement og drive for salg
  • Være en teamplayer 

Vi tilbyder 

Et job i et spændende, uformelt og dynamisk miljø, blandt 10 engagerede og kompetente kollegaer, med 10 forskellige uddannelsesbaggrunde, hvor du vil blive udfordret og få stor mulighed for udvikling af dine kompetencer.

2019-07-02T00:51:52.470 Vi søger en kontorelev til vores hovedkontor i Slangerup. Ruskol a s er en familieejet virksomhed, der beskæftiger sig med alle former for fugtrelaterede udfordringer. Vi har en stor rådgivende skimmel afdeling, med eget laboratorium. Vi producere affugtere til salg, både til erhverv og private kunder, og vi har en af Danmarks største udlejningsafdelinger af affugtere til alle typer opgaver. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være Tage telefonen Planlægge serviceture til vores kørende tekniker Håndtering af tilbud og kundeordrer Oprette kunder i vores servicesystem Hjælpe i bogholderiet Deltage i den daglige drift af huset Din profil Have bestået følgende uddannelse fra Handelsskolen: EUX business, HG2 eller suppleret din HTX-, studenter- eller HF-eksamen med et 10 ugers introduktionskursus (EUS, HGS) ellersuppleret din HHX med et 5 ugers introduktionskursus (EUS, HGS) Have engelsk på A-niveau eller anden dokumentation for et højt niveau i mundtlig og skriftlig engelsk Kørekort til bil, vil være en fordel. Kunne arbejde selvstændigt, være ansvarsbevidst og bidrage med høj service Være åben, nysgerrig og have lyst til at lære Have engagement og drive for salg Være en teamplayer Vi tilbyder Et job i et spændende, uformelt og dynamisk miljø, blandt 10 engagerede og kompetente kollegaer, med 10 forskellige uddannelsesbaggrunde, hvor du vil blive udfordret og få stor mulighed for udvikling af dine kompetencer.11jobnet619efacf100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-01T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandEgedalEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFrederikssundEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3536169RUSKOL a/s11Raasigvangen 93550SlangerupDKDanmark0job@ruskol.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent768638JobNet4996133499613310028-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=619efacfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=619efacfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=619efacf&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=619efacf&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Elev_og_trainee/2.jpgKontorelev12007891Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration15Elev & trainee361936973Christina Jannerupjob@ruskol.dkDKDanmarkDKDanmark330068544Kontorelev med speciale i administration til Backup-Service ApSRobot På vores travle kontor i Fredensborg, søger vi snarest muligt en kontorelev. Hos os passer vi telefonerne for en masse forskellige virksomheder, når de selv er forhindret. Det er derfor vigtigt at du er omstillingsparat, da du det ene øjeblik kan have et opkald til et advokatfirma, og det næste opkald kan måske være til en håndværkervirksomhed eller et medicinalfirma. Arbejdstiden er i tidsrummet kl 8:00 - 16:30. Elevpladsen: Som kontorelev hos Backup-Service ApS vil du få en bred kontaktflade med alle aspekter af virksomheden. Fra telefonpasning digitale medier - kundeservice - bogholderi lønadministration medarbejdere m.v. Vi søger en elev som kan arbejde godt selvstændigt, og i team, samt er glad for at have ansvarsområder, og er villig til at give det ekstra, som kræves i pressede situationer. Det er meget vigtigt for os, at du besidder følgende egenskaber: - Smilende - både til hverdag og i telefonen - Har en god energi - Servicemindet - Detaljeorienteret - Mødestabil - God humor - så du kan grine både med kunderne og dine kollegaer - God til at formulere dig korrekt skriftligt på dansk - Kan tale og skrive engelsk, da du dagligt vil skulle håndtere samtaler med engelsktalende kunder. - Kan skrive hurtigt på tastaturet - God til computer - Social og har lyst til at deltage i samtaler med dine kollegaer. - Kan lide et røgfrit miljø - Kan bevare overblikket i pressede eller travle situationer - Kan tiltræde snarest, men vi venter gerne på den rigtige Du vil endvidere få kendskab til digitale medier - lønadministration personale. - Det er en fordel hvis du bor i nordsjælland. Vores medarbejdere er kun unge mennesker og stemningen er dynamisk og hurtig. Imellem opkaldene er det ikke ualmindeligt at vi taler sammen indbyrdes. Det forventes derfor at en kommende kollega skal være glad, smilende og engageret i at føre samtaler med os andre. Kan du svare JA til alle ovenstående punkter så send hurtigst muligt din ansøgning samt CV til Karina Lindvig på mail: kl@backup-service.dk - Mærk ansøgningen med kontorelev Bemærk at der IKKE svares på telefoniske henvendelser vedr. stillingen.

På vores travle kontor i Fredensborg, søger vi snarest muligt en kontorelev.

Hos os passer vi telefonerne for en masse forskellige virksomheder, når de selv er forhindret.

Det er derfor vigtigt at du er omstillingsparat, da du det ene øjeblik kan have et opkald til et advokatfirma, og det næste opkald kan måske være til en håndværkervirksomhed eller et medicinalfirma.

Arbejdstiden er i tidsrummet kl 8:00 - 16:30.

Elevpladsen:

Som kontorelev hos Backup-Service ApS vil du få en bred kontaktflade med alle aspekter af virksomheden. Fra – telefonpasning – digitale medier - kundeservice - bogholderi – lønadministration – medarbejdere m.v.

Vi søger en elev som kan arbejde godt selvstændigt, og i team, samt er glad for at have ansvarsområder, og er villig til at give det ekstra, som kræves i pressede situationer.

Det er meget vigtigt for os, at du besidder følgende egenskaber:

- Smilende - både til hverdag og i telefonen

- Har en god energi

- Servicemindet

- Detaljeorienteret

- Mødestabil

- God humor - så du kan grine både med kunderne og dine kollegaer

- God til at formulere dig korrekt skriftligt på dansk

- Kan tale og skrive engelsk, da du dagligt vil skulle håndtere samtaler med engelsktalende kunder.

- Kan skrive hurtigt på tastaturet

- God til computer

- Social og har lyst til at deltage i samtaler med dine kollegaer.

- Kan lide et røgfrit miljø

- Kan bevare overblikket i pressede eller travle situationer

- Kan tiltræde snarest, men vi venter gerne på den rigtige

 Du vil endvidere få kendskab til digitale medier - lønadministration – personale.

- Det er en fordel hvis du bor i nordsjælland.

 

Vores medarbejdere er kun unge mennesker og stemningen er dynamisk og hurtig. Imellem opkaldene er det ikke ualmindeligt at vi taler sammen indbyrdes. Det forventes derfor at en kommende kollega skal være glad, smilende og engageret i at føre samtaler med os andre.

Kan du svare JA til alle ovenstående punkter så send hurtigst muligt din ansøgning samt CV til Karina Lindvig på mail: kl@backup-service.dk - Mærk ansøgningen med " kontorelev"

Bemærk at der IKKE svares på telefoniske henvendelser vedr. stillingen.

 

Backup-Service ApSFredensborg2019-08-14T00:00:002019-10-01T00:00:00
330080545Kontorelev i Borgerservice, Halsnæs KommuneBasic Er du vores nye kontorelev?Vil du være elev i et Borgerservicecenter i en politisk styret organisation, der er i konstant udvikling?Halsnæs Kommune, Borgerservice, søger en kontorelev til offentlig administration pr. 1. november 2019.Som elev i Borgerservice skal du rokere mellem flere forskellige arbejdsområder. Fælles for dem alle er, at der er tale om direkte borgerkontakt med tilhørende ekspeditioner, der spænder fra udstedelse af pas og kørekort, administrationssager, folkeregistersager, telefoniske straks afklaringer på mange forskellige områder, samt udbetaling af forskellige offentlige ydelser.Borgerservice er en del af området Borgerservice og Beskæftigelse og består pt. af 38 ansatte med 3 teams: Team Arbejdsmarkedsydelser, Team Halsnæs og Team Kontaktcenter samt en økonomifunktion. Du vil i løbet af elevtiden komme rundt i samtlige teams.Som elev i Halsnæs Kommune får du en bred og alsidig uddannelse, hvor din elevtid tager 2 år og veksler mellem teori på skoleophold på Lyngby Handelsskole, KNord og praktik i Borgerservice og afsluttes med en fagprøve. I løbet af de to år som elev skal du på skoleophold i min. 15 uger inklusiv fagprøve.Om digDen direkte borgerkontakt betyder, at du vil blive en del af Halsnæs Kommunes ansigt udadtil. Vi forestiller os, at du: Er mødestabil, ansvarlig og opsøgende Er positiv indstillet og kan lide at arbejde sammen med mange forskellige mennesker Er åben overfor at prøve noget nyt og selv kaste dig ud i tingene Er god til skriftlig dansk Er serviceminded og har lyst til den tætte borgerkontakt ved skrankebetjening af Kommunens borgere Er interesseret i at arbejde i en politisk ledet organisation. Om os En arbejdsplads med fokus på samarbejde og udvikling En organisation, hvor ledere og medarbejdere tør tage ansvar og gå nye veje En koncern, som hurtigt omstiller sig til at imødekomme fremtidige udfordringer og nye potentialer Engagerede kollegaer Kollegaerne i Borgerservice samarbejder tæt om opgaverne, da der er konstant udvikling med løbende nye opgaver. Vi har en uformel intern tone med humor og godt humør. Herudover har vi gode personaleforhold såsom kantine, motionsrum og en velfungerende personaleforening. For at blive ansat som kontorelev skal du have gennemført EUX business (kontor), HG(V) eller HHX kontor, en STX, HTX eller HF suppleret med 5 ugers EUS-kursus på Handelsskolen eller gennemført EUD suppleret med en række fag på gymnasialt niveau.Elever, som er fyldt 25 år, skal igennem en realkompetencevurdering.Hvis du vil vide mere, kan du kontakte:Afdelingsleder Merete Normand på tlf: 47 78 42 15, mobil 29 63 00 31 eller fagspecialist Hanne B. Christensen tlf.: 47 78 42 07, mobil 51 31 71 39.Løn og ansættelsesvilkår:Som elev får du elevløn under uddannelsen i henhold til gældende HK overenskomst. Din arbejdstid er 37 timer uge, inkl. frokost. Vi gør opmærksom på, at der ved ansættelsen skal foreligge en tilfredsstillende straffeattest.Ansøgningsfrist Torsdag den 19.september 2019. Det forventes, at der afholdes samtaler i uge 39. Om Halsnæs KommuneHalsnæs er ikke som alle andre. Halsnæs byder på rå, nærværende og autentiske oplevelser i Kongernes Nordsjælland, der giver enestående muligheder for at udfolde sig. Halsnæs er ikke for fint, og det føles ægte. I Halsnæs byder vi folk indenfor i en afslappet stemning, hvor alle kan deltage og være sig selv.Halsnæs Kommune er en moderne og rummelig arbejdsplads i stadig forandring. Vi er en røgfri arbejdsplads fra 1. august 2020. Læs mere om Halsnæs Kommune på www.halsnaes.dk eller på vores LinkedIn-profil. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Er du vores nye kontorelev?

Vil du være elev i et Borgerservicecenter i en politisk styret organisation, der er i konstant udvikling?

Halsnæs Kommune, Borgerservice, søger en kontorelev til offentlig administration pr. 1. november 2019.

Som elev i Borgerservice skal du rokere mellem flere forskellige arbejdsområder. Fælles for dem alle er, at der er tale om direkte borgerkontakt med tilhørende ekspeditioner, der spænder fra udstedelse af pas og kørekort, administrationssager, folkeregistersager, telefoniske straks afklaringer på mange forskellige områder, samt udbetaling af forskellige offentlige ydelser.

Borgerservice er en del af området Borgerservice og Beskæftigelse og består pt. af 38 ansatte med 3 teams: Team Arbejdsmarkedsydelser, Team Halsnæs og Team Kontaktcenter samt en økonomifunktion. Du vil i løbet af elevtiden komme rundt i samtlige teams.

Som elev i Halsnæs Kommune får du en bred og alsidig uddannelse, hvor din elevtid tager 2 år og veksler mellem teori på skoleophold på Lyngby Handelsskole, KNord og praktik i Borgerservice og afsluttes med en fagprøve. I løbet af de to år som elev skal du på skoleophold i min. 15 uger inklusiv fagprøve.

Om dig

Den direkte borgerkontakt betyder, at du vil blive en del af Halsnæs Kommunes ansigt udadtil. Vi forestiller os, at du:
  • Er mødestabil, ansvarlig og opsøgende
  • Er positiv indstillet og kan lide at arbejde sammen med mange forskellige mennesker 
  • Er åben overfor at prøve noget nyt og selv kaste dig ud i tingene
  • Er god til skriftlig dansk
  • Er serviceminded og har lyst til den tætte borgerkontakt ved skrankebetjening af Kommunens borgere
  • Er interesseret i at arbejde i en politisk ledet organisation.
Om os
  • En arbejdsplads med fokus på samarbejde og udvikling
  • En organisation, hvor ledere og medarbejdere tør tage ansvar og gå nye veje
  • En koncern, som hurtigt omstiller sig til at imødekomme fremtidige udfordringer og nye potentialer
  • Engagerede kollegaer
  • Kollegaerne i Borgerservice samarbejder tæt om opgaverne, da der er konstant udvikling med løbende nye opgaver. Vi har en uformel intern tone med humor og godt humør.
  • Herudover har vi gode personaleforhold såsom kantine, motionsrum og en velfungerende personaleforening.
For at blive ansat som kontorelev skal du have gennemført EUX business (kontor), HG(V) eller HHX kontor, en STX, HTX eller HF suppleret med 5 ugers EUS-kursus på Handelsskolen eller gennemført EUD suppleret med en række fag på gymnasialt niveau.

Elever, som er fyldt 25 år, skal igennem en realkompetencevurdering.

Hvis du vil vide mere, kan du kontakte:
Afdelingsleder Merete Normand på tlf: 47 78 42 15, mobil 29 63 00 31 eller fagspecialist Hanne B. Christensen tlf.: 47 78 42 07, mobil 51 31 71 39.

Løn og ansættelsesvilkår:
Som elev får du elevløn under uddannelsen i henhold til gældende HK overenskomst. Din arbejdstid er 37 timer/uge, inkl. frokost. Vi gør opmærksom på, at der ved ansættelsen skal foreligge en tilfredsstillende straffeattest.

Ansøgningsfrist 
Torsdag den 19.september 2019. Det forventes, at der afholdes samtaler i uge 39.

Om Halsnæs Kommune
Halsnæs er ikke som alle andre. Halsnæs byder på rå, nærværende og autentiske oplevelser i Kongernes Nordsjælland, der giver enestående muligheder for at udfolde sig. Halsnæs er ikke for fint, og det føles ægte. I Halsnæs byder vi folk indenfor i en afslappet stemning, hvor alle kan deltage og være sig selv.

Halsnæs Kommune er en moderne og rummelig arbejdsplads i stadig forandring. Vi er en røgfri arbejdsplads fra 1. august 2020. Læs mere om Halsnæs Kommune på www.halsnaes.dk eller på vores LinkedIn-profil. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
ORS/Small/522e8e19_logo.gifBorgerservice og BeskæftigelseFrederiksværk2019-08-29T10:00:25.4702019-09-19T00:00:00
330076641Kontorelev til Personale-match apsRobot Er du vores nye kontorelev? Personale-match søger en engageret og positiv elev til vores kontor i Taastrup. Vores hverdag handler om kommunikation og samarbejde med mennesker. Personale-match er et vikar- og rekrutteringsbureau med over 40 års erfaring i at skabe netværk og finde de helt rigtige medarbejdere til vores kunder. Vi har et højt og professionelt engagement og vægter vores 3 kerneværdier, Troværdighed, gensidig respekt og tillid højt. Personale-match har eksisteret siden 2008 og har i alle årene haft en markant vækst på vikar- og rekrutteringsmarkedet - så meget at vi med stolthed har modtaget hele 2 Gazeller. Som kontorelev hos Personale-match kan vi tilbyde dig en spændende og varierende bred 2-årig uddannelse indenfor kontor salg økonomi. Opgaverne vil være alsidige og målrettede for din uddannelse: Screening af kandidater Udarbejdelse af stillingsannoncer Udarbejdelse af tilbud og samarbejdsaftaler Fakturabehandling, daglig bogføring, lønkørsel mm. Salg kundepleje og med kundekontakt Øvrige administrative forefaldne opgaver. Alle disse opgaver kommer du til at løse i samarbejde med engagerede kollegaer i en dynamisk virksomhed, med en flad organisationsstruktur, hvor der er kort vej fra tanke til handling. Hvem er du? Du er struktureret og detaljeorienteret i din tilgang til arbejdet Du arbejder effektivt og optimerende både selvstændigt og i teams Du er velformuleret i dansk og engelsk både på skrift og i tale Du arbejder rutineret i Office pakken Du er positiv, servicemindet og trives med at hjælpe andre både pr. telefon, mail og i virkeligheden For at blive taget i betragtning til stillingen som vores kontorelev, forventer vi at du har bestået STX HF HTX HGS EUS, HHX 5 ugers opkvalificeringskursus eller HG HGV EUX. Sådan søger elevstillingen: Synes du, at denne elevstilling passer til dig og dine fremtidsdrømme, så skynd dig at sende din ansøgning, eksamensbevis og CV via www.personale-match.dk, med jobkode elev. Så vi har det senest den 9. august 2019. Løn og ansættelsesforhold vil være i henhold til HK-overenskomst. Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe Annette Bache 42601828 eller du kan se vores hjemmeside: www.personale-match.dk

Er du vores nye kontorelev?

Personale-match søger en engageret og positiv elev til vores kontor i Taastrup. Vores hverdag handler om kommunikation og samarbejde med mennesker.

Personale-match er et vikar- og rekrutteringsbureau med over 40 års erfaring i at skabe netværk og finde de helt rigtige medarbejdere til vores kunder. Vi har et højt og professionelt engagement og vægter vores 3 kerneværdier, Troværdighed, gensidig respekt og tillid højt.

Personale-match har eksisteret siden 2008 og har i alle årene haft en markant vækst på vikar- og rekrutteringsmarkedet - så meget at vi med stolthed har modtaget hele 2 Gazeller.

Som kontorelev hos Personale-match kan vi tilbyde dig en spændende og varierende bred 2-årig uddannelse indenfor kontor/salg/økonomi. 

Opgaverne vil være alsidige og målrettede for din uddannelse:

  • Screening af kandidater
  • Udarbejdelse af stillingsannoncer
  • Udarbejdelse af tilbud og samarbejdsaftaler
  • Fakturabehandling, daglig bogføring, lønkørsel mm.
  • Salg/kundepleje og med kundekontakt
  • Øvrige administrative forefaldne opgaver.

Alle disse opgaver kommer du til at løse i samarbejde med engagerede kollegaer i en dynamisk virksomhed, med en flad organisationsstruktur, hvor der er kort vej fra tanke til handling.

Hvem er du?

  • Du er struktureret og detaljeorienteret i din tilgang til arbejdet
  • Du arbejder effektivt og optimerende både selvstændigt og i teams
  • Du er velformuleret i dansk og engelsk både på skrift og i tale
  • Du arbejder rutineret i Office pakken
  • Du er positiv, servicemindet og trives med at hjælpe andre både pr. telefon, mail og i virkeligheden

For at blive taget i betragtning til stillingen som vores kontorelev, forventer vi at du har bestået STX/HF/HTX +HGS/EUS, HHX+5 ugers opkvalificeringskursus eller HG/HGV/EUX.

Sådan søger elevstillingen:

Synes du, at denne elevstilling passer til dig og dine fremtidsdrømme, så skynd dig at sende din ansøgning, eksamensbevis og CV via www.personale-match.dk, med jobkode "elev. Så vi har det senest den 9. august 2019.

Løn og ansættelsesforhold vil være i henhold til HK-overenskomst.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe Annette Bache 42601828 eller du kan se vores hjemmeside: www.personale-match.dk

PERSONALE-MATCH ApSTaastrup2019-08-21T00:00:002019-09-17T00:00:00
330074757Partybus.dk ApS søger engageret intern salgselevRobot Vi er et lille dynamisk trafikselskab, bedst kendt for selskabet med flest Partybusser i Danmark. Udover partybuskørsel tilbyder Partybus.dk turistkørsel, studenterkørsel, skolebus, limousineservice og meget andet. Vi har kontor i Lejre ved Roskilde. Vores kultur er præget af åbenhed og ligeværdighed. Vi er servicemindede, handlingsorienterede og finder altid en løsning på udfordringerne. Vi har travlt, og der er mange muligheder for personlig udvikling samt indflydelse gennem nye ideer. Arbejdsopgaver: Dine arbejdsopgaver bliver varierede, men nogle af dine opgaver inkluderer: Tilbudsgivning og salg af Buskørsel Tilbudsgivning og salg af reklamegaver Deltagelse på messer Booking af chauffører i vores bookingsystem Kundeservice og ordrehåndtering pr. telefon og e-mail Kontakt til leverandører Udfærdigelse af nyhedsbreve og anden digital kommunikation Uddannelse: Du har en handelsuddannelse som HHX, markedsføringsøkonom eller anden relevant uddannelse og er interesseret i, at gennemgå elevuddannelsen. Du har klasse B kørekort (personbil) Sprog: Du taler og skriver dansk og har engelsk på højt niveau. Hvis du har kendskab til Tysk, Norsk eller Svensk er det en fordel. Om dig: Du er en moden person på over 21 år, der er udadvendt, energisk, selvstændig og klar til at tage ansvar. Du skal have et ønske, om at bidrage til udviklingen af virksomheden, men samtidigt være klar til at udføre, ikke blot de sjove opgaver, men også de kedelige, hvor ærmerne skal rulles op. Yderligere information: Hvis du vil vide mere, kan du gå ind på www.partybus.dk, og ellers er du velkommen til at ringe til Direktør Kim Lærkesen på telefon 40 55 23 50. Ansøgning: Vi glæder vi os til at modtage din ansøgning senest 15. sept. 2019, med en begrundelse for hvorfor du er den rette til vores team. Vi indkalder løbende til samtaler så send din ansøgning hurtigst muligt. Vi glæder os til at modtage din ansøgning snarest på info@partybus.dk Partybus ApS Ledreborg Allé 22 4000 Roskilde

Vi er et lille dynamisk trafikselskab, bedst kendt for selskabet med flest Partybusser i Danmark. Udover partybuskørsel tilbyder Partybus.dk turistkørsel, studenterkørsel, skolebus, limousineservice og meget andet. Vi har kontor i Lejre ved Roskilde.

 

Vores kultur er præget af åbenhed og ligeværdighed. Vi er servicemindede, handlingsorienterede og finder altid en løsning på udfordringerne. Vi har travlt, og der er mange muligheder for personlig udvikling samt indflydelse gennem nye ideer.

 

Arbejdsopgaver:                           

Dine arbejdsopgaver bliver varierede, men nogle af dine opgaver inkluderer:

 

  • Tilbudsgivning og salg af Buskørsel
  • Tilbudsgivning og salg af reklamegaver
  • Deltagelse på messer
  • Booking af chauffører i vores bookingsystem
  • Kundeservice og ordrehåndtering pr. telefon og e-mail
  • Kontakt til leverandører
  • Udfærdigelse af nyhedsbreve og anden digital kommunikation

Uddannelse:  

Du har en handelsuddannelse som HHX, markedsføringsøkonom eller anden relevant uddannelse og er interesseret i, at gennemgå elevuddannelsen.

 

Du har klasse B kørekort (personbil)

 

Sprog:

Du taler og skriver dansk og har engelsk på højt niveau. Hvis du har kendskab til Tysk, Norsk eller Svensk er det en fordel.

 

Om dig:

Du er en moden person på over 21 år, der er udadvendt, energisk, selvstændig og klar til at tage ansvar. Du skal have et ønske, om at bidrage til udviklingen af virksomheden, men samtidigt være klar til at udføre, ikke blot de sjove opgaver, men også de kedelige, hvor ærmerne skal rulles op.

 

Yderligere information:

Hvis du vil vide mere, kan du gå ind på www.partybus.dk, og ellers er du velkommen til at ringe til

Direktør Kim Lærkesen på telefon 40 55 23 50.

 

Ansøgning:

Vi glæder vi os til at modtage din ansøgning senest 15. sept. 2019, med en begrundelse for hvorfor du er den rette til vores team.

 

Vi indkalder løbende til samtaler så send din ansøgning hurtigst muligt.

 

Vi glæder os til at modtage din ansøgning snarest – på info@partybus.dk

 

Partybus ApS

Ledreborg Allé 22

4000 Roskilde

Partybus.dk ApSRoskilde2019-08-19T00:00:002019-09-15T00:00:00
330086765Genopslag - KontoreleverBasic Drømmer du om en alsidig praktikplads i gode rammer, hvor du vil blive en del af en stor og spændende politisk organisation? Vil du prøve kræfter med mange af de udfordringer, der findes i den kommunale sektor? Og kan du starte i et spændende og lærerigt uddannelsesforløb snarest muligt. DU FÅR En spændende og varieret uddannelse med speciale i offentlig administration Stort ansvar og selvstændige opgaver Studietur til Bruxelles Godt arbejdsmiljø og gode udviklingsmuligheder En arbejdsplads med højt til loftet En attraktiv arbejdsplads med god kantine, personale- og sportsforeninger. OM STILLINGENSom kontorelev i Ballerup Kommune bliver der taget hånd om din udvikling fra første dag. Uddannelsen er som udgangspunkt et 2-årigt rotationsforløb, hvor praktikstedet skifter ca. hver 8. måned. Du får hvert sted tilknyttet en - to praktikvejledere, som følger dig gennem praktikforløbet. Du får et godt indblik i de forskellige arbejdsområder, som er beskrevet i din personlige elevplan. Planen kan indeholde praktiksteder på rådhuset såvel som decentrale institutioner, hvor du vil lære om bl.a. økonomi, borgerservice, politisk betjening eller HR. I løbet af dit uddannelsesforløb vil der være 3 skoleperioder på Niels Brock, som indeholder en obligatorisk studietur til Bruxelles. Forløbet afsluttes med en fagprøve. Skoleopholdene giver dig en dybdegående viden indenfor offentlig administration og dermed et teoretisk fundament for din praktiktid og fremtidige karriere.VI FORVENTER, AT DU Har EUX 1. del, kontor, eller EUV eller STX, HTX, HHX eller HF med EUS, afsluttet senest august 2019 eller HG eller HGV Har gode kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt Er disciplineret og mødestabil Tager ansvar for dit arbejde og din egen faglige og personlige udvikling Har gode samarbejdsevner Er positiv indstillet overfor nye udfordringer Evner at navigere i skiftende IT-systemer. LØN OG ANS TTELSESVILKÅRLøn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse, efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.Lønnen udgør p.t. for 1. års elever under 25 år: 14.329,86 kr.For elever over 25 år (voksenelev) udgør lønnen p.t.: 21.446,09 kr.Der indhentes børne- og straffeattest inden ansættelse YDERLIGERE INFORMATIONRing og hør mere hos uddannelsesansvarlig Louise Hupfeld på telefon 4477 2462 ANSØGNINGSFRIST: 30. SEPTEMBER 20191. samtale afholdes den 8. oktober 20192. samtale afholdes 14. oktober 2019 BEM RKDu skal IKKE sende en ansøgning, men blot besvare de uddybende spørgsmål, som du finder ved at klikke på knappen Send ansøgning i bunden. Alle ansøgere skal vedhæfte et C.V. Ansøgere på 25 år og derover, der har andre uddannelser og eller relevant erhvervserfaring, skal vedhæfte et realkompetencebevis (RKV bevis) fra en erhvervsskole.Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.Drømmer du om en alsidig praktikplads i gode rammer, hvor du vil blive en del af en stor og spændende politisk organisation? Vil du prøve kræfter med mange af de udfordringer, der findes i den kommunale sektor? Og kan du starte i et spændende og lærerigt uddannelsesforløb snarest muligt.
 
DU FÅR
  • En spændende og varieret uddannelse med speciale i offentlig administration
  • Stort ansvar og selvstændige opgaver
  • Studietur til Bruxelles
  • Godt arbejdsmiljø og gode udviklingsmuligheder
  • En arbejdsplads med højt til loftet
  • En attraktiv arbejdsplads med god kantine, personale- og sportsforeninger.
 
OM STILLINGEN
Som kontorelev i Ballerup Kommune bliver der taget hånd om din udvikling fra første dag. Uddannelsen er som udgangspunkt et 2-årigt rotationsforløb, hvor praktikstedet skifter ca. hver 8. måned. Du får hvert sted tilknyttet en - to praktikvejledere, som følger dig gennem praktikforløbet. Du får et godt indblik i de forskellige arbejdsområder, som er beskrevet i din personlige elevplan. Planen kan indeholde praktiksteder på rådhuset såvel som decentrale institutioner, hvor du vil lære om bl.a. økonomi, borgerservice, politisk betjening eller HR.
 
I løbet af dit uddannelsesforløb vil der være 3 skoleperioder på Niels Brock, som indeholder en obligatorisk studietur til Bruxelles. Forløbet afsluttes med en fagprøve. Skoleopholdene giver dig en dybdegående viden indenfor offentlig administration og dermed et teoretisk fundament for din praktiktid og fremtidige karriere.

VI FORVENTER, AT DU
  • Har EUX 1. del, kontor, eller EUV eller
  • STX, HTX, HHX eller HF med EUS, afsluttet senest august 2019 eller
  • HG eller HGV
  • Har gode kommunikationsevner – både skriftligt og mundtligt
  • Er disciplineret og mødestabil
  • Tager ansvar for dit arbejde og din egen faglige og personlige udvikling
  • Har gode samarbejdsevner
  • Er positiv indstillet overfor nye udfordringer
  • Evner at navigere i skiftende IT-systemer.
 
LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse, efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
Lønnen udgør p.t. for 1. års elever under 25 år: 14.329,86 kr.
For elever over 25 år (voksenelev) udgør lønnen p.t.: 21.446,09 kr.
Der indhentes børne- og straffeattest inden ansættelse
 
YDERLIGERE INFORMATION
Ring og hør mere hos uddannelsesansvarlig Louise Hupfeld på telefon 4477 2462
 
ANSØGNINGSFRIST: 30. SEPTEMBER 2019
1. samtale afholdes den 8. oktober 2019
2. samtale afholdes 14. oktober 2019
 
BEMÆRK
Du skal IKKE sende en ansøgning, men blot besvare de uddybende spørgsmål, som du finder ved at klikke på knappen ”Send ansøgning” i bunden.
 
Alle ansøgere skal vedhæfte et C.V.
 
Ansøgere på 25 år og derover, der har andre uddannelser og/eller relevant erhvervserfaring, skal vedhæfte et realkompetencebevis (RKV bevis) fra en erhvervsskole.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
 

ORS/BK-Byvaaben_small.pngCenter for HR og OrganisationsudviklingBallerup2019-09-09T17:02:04.8702019-09-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorelev med speciale i administration til Backup-Service ApS

Backup-Service ApS

Fredensborg
På vores travle kontor i Fredensborg, søger vi snarest muligt en kontorelev. Hos os passer vi telefonerne for en masse forskellige virksomheder, når de selv er forhindret. Det er derfor vigtigt at du er omstillingsparat, da du det ene øjeblik kan ha...
Indrykket:14. august 2019
Udløbsdato:1. oktober 2019

Kontorelev i Borgerservice, Halsnæs Kommune

Borgerservice og Beskæftigelse

Frederiksværk
Er du vores nye kontorelev?Vil du være elev i et Borgerservicecenter i en politisk styret organisation, der er i konstant udvikling?Halsnæs Kommune, Borgerservice, søger en kontorelev til offentlig administration pr. 1. november 2019.Som elev i Borg...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:19. september 2019

Kontorelev til Personale-match aps

PERSONALE-MATCH ApS

Taastrup
Er du vores nye kontorelev? Personale-match søger en engageret og positiv elev til vores kontor i Taastrup. Vores hverdag handler om kommunikation og samarbejde med mennesker. Personale-match er et vikar- og rekrutteringsbureau med over 40 års erfar...
Indrykket:21. august 2019
Udløbsdato:17. september 2019

Partybus.dk ApS søger engageret intern salgselev

Partybus.dk ApS

Roskilde
Vi er et lille dynamisk trafikselskab, bedst kendt for selskabet med flest Partybusser i Danmark. Udover partybuskørsel tilbyder Partybus.dk turistkørsel, studenterkørsel, skolebus, limousineservice og meget andet. Vi har kontor i Lejre ved Roskilde...
Indrykket:19. august 2019
Udløbsdato:15. september 2019

Genopslag - Kontorelever

Center for HR og Organisationsudvikling

Ballerup
Drømmer du om en alsidig praktikplads i gode rammer, hvor du vil blive en del af en stor og spændende politisk organisation? Vil du prøve kræfter med mange af de udfordringer, der findes i den kommunale sektor? Og kan du starte i et spændende og lær...
Indrykket:9. september 2019
Udløbsdato:30. september 2019