Kontorelev

Vi søger en kontorelev til vores hovedkontor i Slangerup.

 

Ruskol a/s er en familieejet virksomhed, der beskæftiger sig med alle former for fugtrelaterede udfordringer. Vi har en stor rådgivende skimmel afdeling, med eget laboratorium. Vi producere affugtere til salg, både til erhverv og private kunder, og vi har en af Danmarks største udlejningsafdelinger af affugtere til alle typer opgaver.

 

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være

  • Tage telefonen
  • Planlægge serviceture til vores kørende tekniker
  • Håndtering af tilbud og kundeordrer
  • Oprette kunder i vores servicesystem
  • Hjælpe i bogholderiet
  • Deltage i den daglige drift af huset

Din profil

  • Have bestået følgende uddannelse fra Handelsskolen: EUX business, HG2 eller suppleret din HTX-, studenter- eller HF-eksamen med et 10 ugers introduktionskursus (EUS, HGS) ellersuppleret din HHX med et 5 ugers introduktionskursus (EUS, HGS)
  • Have engelsk på A-niveau eller anden dokumentation for et højt niveau i mundtlig og skriftlig engelsk
  • Kørekort til bil, vil være en fordel.
  • Kunne arbejde selvstændigt, være ansvarsbevidst og bidrage med høj service
  • Være åben, nysgerrig og have lyst til at lære
  • Have engagement og drive for salg
  • Være en teamplayer 

Vi tilbyder 

Et job i et spændende, uformelt og dynamisk miljø, blandt 10 engagerede og kompetente kollegaer, med 10 forskellige uddannelsesbaggrunde, hvor du vil blive udfordret og få stor mulighed for udvikling af dine kompetencer.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032822Phoenix-619efacf12019-06-04T00:00:00Kontorelev

Vi søger en kontorelev til vores hovedkontor i Slangerup.

 

Ruskol a/s er en familieejet virksomhed, der beskæftiger sig med alle former for fugtrelaterede udfordringer. Vi har en stor rådgivende skimmel afdeling, med eget laboratorium. Vi producere affugtere til salg, både til erhverv og private kunder, og vi har en af Danmarks største udlejningsafdelinger af affugtere til alle typer opgaver.

 

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være

  • Tage telefonen
  • Planlægge serviceture til vores kørende tekniker
  • Håndtering af tilbud og kundeordrer
  • Oprette kunder i vores servicesystem
  • Hjælpe i bogholderiet
  • Deltage i den daglige drift af huset

Din profil

  • Have bestået følgende uddannelse fra Handelsskolen: EUX business, HG2 eller suppleret din HTX-, studenter- eller HF-eksamen med et 10 ugers introduktionskursus (EUS, HGS) ellersuppleret din HHX med et 5 ugers introduktionskursus (EUS, HGS)
  • Have engelsk på A-niveau eller anden dokumentation for et højt niveau i mundtlig og skriftlig engelsk
  • Kørekort til bil, vil være en fordel.
  • Kunne arbejde selvstændigt, være ansvarsbevidst og bidrage med høj service
  • Være åben, nysgerrig og have lyst til at lære
  • Have engagement og drive for salg
  • Være en teamplayer 

Vi tilbyder 

Et job i et spændende, uformelt og dynamisk miljø, blandt 10 engagerede og kompetente kollegaer, med 10 forskellige uddannelsesbaggrunde, hvor du vil blive udfordret og få stor mulighed for udvikling af dine kompetencer.

Vi søger en kontorelev til vores hovedkontor i Slangerup. Ruskol a s er en familieejet virksomhed, der beskæftiger sig med alle former for fugtrelaterede udfordringer. Vi har en stor rådgivende skimmel afdeling, med eget laboratorium. Vi producere affugtere til salg, både til erhverv og private kunder, og vi har en af Danmarks største udlejningsafdelinger af affugtere til alle typer opgaver. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være Tage telefonen Planlægge serviceture til vores kørende tekniker Håndtering af tilbud og kundeordrer Oprette kunder i vores servicesystem Hjælpe i bogholderiet Deltage i den daglige drift af huset Din profil Have bestået følgende uddannelse fra Handelsskolen: EUX business, HG2 eller suppleret din HTX-, studenter- eller HF-eksamen med et 10 ugers introduktionskursus (EUS, HGS) ellersuppleret din HHX med et 5 ugers introduktionskursus (EUS, HGS) Have engelsk på A-niveau eller anden dokumentation for et højt niveau i mundtlig og skriftlig engelsk Kørekort til bil, vil være en fordel. Kunne arbejde selvstændigt, være ansvarsbevidst og bidrage med høj service Være åben, nysgerrig og have lyst til at lære Have engagement og drive for salg Være en teamplayer Vi tilbyder Et job i et spændende, uformelt og dynamisk miljø, blandt 10 engagerede og kompetente kollegaer, med 10 forskellige uddannelsesbaggrunde, hvor du vil blive udfordret og få stor mulighed for udvikling af dine kompetencer.11jobnet619efacf100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-01T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandEgedalEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFrederikssundEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3536169RUSKOL a/s11Raasigvangen 93550SlangerupDKDanmark0job@ruskol.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent768638JobNet4996133499613310028-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=619efacfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=619efacfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=619efacf&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=619efacf&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/6.jpgMed et job indenfor Kontor og administration får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12007991Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration15Elev & trainee361936973Christina Jannerupjob@ruskol.dkDKDanmarkDKDanmark330026757Kontorelev med speciale i administration til Backup-Service ApSRobot På vores travle kontor i Fredensborg, søger vi snarest muligt en kontorelev. Hos os passer vi telefonerne for en masse forskellige virksomheder, når de selv er forhindret. Det er derfor vigtigt at du er omstillingsparat, da du det ene øjeblik kan have et opkald til et advokatfirma, og det næste opkald kan måske være til en håndværkervirksomhed eller et medicinalfirma. Arbejdstiden er i tidsrummet kl 8:00 - 16:30. Elevpladsen: Som kontorelev hos Backup-Service ApS vil du få en bred kontaktflade med alle aspekter af virksomheden. Fra telefonpasning digitale medier - kundeservice - bogholderi lønadministration medarbejdere m.v. Vi søger en elev som kan arbejde godt selvstændigt, og i team, samt er glad for at have ansvarsområder, og er villig til at give det ekstra, som kræves i pressede situationer. Det er meget vigtigt for os, at du besidder følgende egenskaber: - Smilende - både til hverdag og i telefonen - Har en god energi - Servicemindet - Detaljeorienteret - Mødestabil - God humor - så du kan grine både med kunderne og dine kollegaer - God til at formulere dig korrekt skriftligt på dansk - Kan tale og skrive engelsk, da du dagligt vil skulle håndtere samtaler med engelsktalende kunder. - Kan skrive hurtigt på tastaturet - God til computer - Social og har lyst til at deltage i samtaler med dine kollegaer. - Kan lide et røgfrit miljø - Kan bevare overblikket i pressede eller travle situationer - Kan tiltræde snarest Du vil endvidere få kendskab til digitale medier - lønadministration personale. Vores medarbejdere er kun unge mennesker og stemningen er dynamisk og hurtig. Imellem opkaldene er det ikke ualmindeligt at vi taler sammen indbyrdes. Det forventes derfor at en kommende kollega skal være glad, smilende og engageret i at føre samtaler med os andre. Kan du svare JA til alle ovenstående punkter så send hurtigst muligt din ansøgning samt CV til Karina Lindvig på mail: kl@backup-service.dk - Mærk ansøgningen med kontorelev Bemærk at der IKKE svares på telefoniske henvendelser vedr. stillingen.

På vores travle kontor i Fredensborg, søger vi snarest muligt en kontorelev.

Hos os passer vi telefonerne for en masse forskellige virksomheder, når de selv er forhindret.

Det er derfor vigtigt at du er omstillingsparat, da du det ene øjeblik kan have et opkald til et advokatfirma, og det næste opkald kan måske være til en håndværkervirksomhed eller et medicinalfirma.

Arbejdstiden er i tidsrummet kl 8:00 - 16:30.

Elevpladsen:

Som kontorelev hos Backup-Service ApS vil du få en bred kontaktflade med alle aspekter af virksomheden. Fra – telefonpasning – digitale medier - kundeservice - bogholderi – lønadministration – medarbejdere m.v.

Vi søger en elev som kan arbejde godt selvstændigt, og i team, samt er glad for at have ansvarsområder, og er villig til at give det ekstra, som kræves i pressede situationer.

Det er meget vigtigt for os, at du besidder følgende egenskaber:

- Smilende - både til hverdag og i telefonen

- Har en god energi

- Servicemindet

- Detaljeorienteret

- Mødestabil

- God humor - så du kan grine både med kunderne og dine kollegaer

- God til at formulere dig korrekt skriftligt på dansk

- Kan tale og skrive engelsk, da du dagligt vil skulle håndtere samtaler med engelsktalende kunder.

- Kan skrive hurtigt på tastaturet

- God til computer

- Social og har lyst til at deltage i samtaler med dine kollegaer.

- Kan lide et røgfrit miljø

- Kan bevare overblikket i pressede eller travle situationer

- Kan tiltræde snarest

 Du vil endvidere få kendskab til digitale medier - lønadministration – personale.

 

Vores medarbejdere er kun unge mennesker og stemningen er dynamisk og hurtig. Imellem opkaldene er det ikke ualmindeligt at vi taler sammen indbyrdes. Det forventes derfor at en kommende kollega skal være glad, smilende og engageret i at føre samtaler med os andre.

Kan du svare JA til alle ovenstående punkter så send hurtigst muligt din ansøgning samt CV til Karina Lindvig på mail: kl@backup-service.dk - Mærk ansøgningen med " kontorelev"

Bemærk at der IKKE svares på telefoniske henvendelser vedr. stillingen.

 

Backup-Service ApSFredensborg2019-06-04T00:00:002019-07-13T00:00:00
330032647ZBC søger kontorelev til specialet økonomiRobot Kontorelev til specialet økonomi Drømmer du om en uddannelse, der giver dig kompetencer til at arbejde både selvstændigt og i teams inden for økonomi og løn - en uddannelse, hvor du lærer at tage ansvar for dine og teamets opgaver en uddannelse, hvor du vil blive motiveret til senere i din karriere at videreuddanne dig? Vi drømmer om en kontorelev, der brænder for at uddanne sig inden for økonomi og som allerede nu ved, at denne uddannelse kun er starten på livslang læring. På specialet økonomi lærer du at lave regnskaber og budgetter. Du lærer fx at bogføre indtægter, udgifter og lønninger på en skole og at deltage i skolens økonomistyring. Vi tilbyder en elevplads i en økonomi-afdeling, hvor vi arbejder selvstændigt og i teams, hvor vi arbejder struktureret og kvalitetsbevidst, og hvor vi tager ansvar for at opgaverne løses korrekt og inden for deadline. Det første halve år af uddannelsen foregår i lønafdelingen. Du kan søge elevstillingen, hvis du har et bestået grundforløb fra handelsskolen, som er påbegyndt før den 31. juli 2015, og som giver adgang til kontoruddannelse med specialer, ellerdu efter den 1. august 2015 har taget et grundforløb (GF 1 og 2) med EUX, ellerdu har bestået hhx her skal du dog gennemføre et 5-ugers kompetencegivende forløb for studenter på handelsskolen Er du over 25 år og har taget et af ovenstående forløb efter 1. august 2015, skal vi bede dig om at medsende din realkompetencevurderingsplan (RKV). Vi forventer, at du kan vise selvstændighed, samarbejdsevne, initiativ og kreativitet, at du er kvalitetsbevidst og fleksibel, samt at du har let til det gode humør og smilet også når det går stærkt. Vi tilbyder en elevplads med udfordringer og med nogen indflydelse på arbejdsopgaverne. Vi tilbyder gode kolleger, der er klar til at lære fra sig og hjælpe dig med at lære, og en mangfoldig og alsidig arbejdsplads, med mange forskellige typer medarbejdere i alle aldre. Ansættelsesvilkår: Ansættelsen er pr. den 1. september 2019. Ansættelsesområdet er ZBC, og du vil som udgangspunkt have tjenestested i Ringsted. Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og OAO-S, organisationsaftalen med HK for det statslige område. Som uddannelsesinstitution indhenter vi børneattest i forbindelse med en evt. ansættelse. Ansøgning: Har ovenstående vakt din interesse, og har du lyst til at blive vores nye kontorelev og en del af udviklingen på ZBC, så søg stillingen med en begrundet ansøgning samt CV samt eksamensbevis(er). Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge stillingen, vi lægger ved besættelsen af stillingen alene vægt på kvalifikationer og kompetencer. Ansøgningsfrist: Ansøgningsfristen er den 21. juni 2019. Ansøgninger modtages kun elektronisk via linket nederst i opslaget, og modtages ikke efter ansøgningsfristens udløb. Ansættelsessamtaler afholdes tirsdag den 2.7.2019 Spørgsmål informationer: Har du spørgsmål eller ønsker du yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte økonomimedarbejder Frederikke Falkenberg Ewers på tlf. 3193 5620 eller på mail ffew@zbc.dk. Hvem er vi: ZBC har over 6.000 årselever, cirka 1.000 ansatte, en omsætning på 700 millioner og adresser i 7 byer på Sjælland. Vi udbyder mere en 40 forskellige erhvervsuddannelser og har teknisk gymnasium og handelsgymnasium, ligesom vi tilbyder efter- og videreuddannelse inden for mange brancher. Derudover har vi mange faglige og sociale miljøer. Hos os er der fokus på den enkelte elev, men vi lægger også vægt på, at vores elever er en del af et stærkt fællesskab. Selv om vi er en stor skole, er vores primære mission at bevare bredden i uddannelsestilbuddet og have en høj kvalitet i uddannelserne. Vores skole er også internationalt orienteret, så elever på alle uddannelser har mulighed for at komme i praktik i udlandet. Vi har samtidig fokus på, hvad ZBC s arbejde betyder for vores samfund og ikke mindst for vores mange elever, kursister, samarbejdspartnere og virksomheder. Fælles for os på ZBC er, at vi på forskellig vis og med høj faglighed, arbejder med mennesker, uddannelse og efteruddannelse. ZBC Vær med. Verden er til at forandre.

Kontorelev til specialet økonomi

Drømmer du om en uddannelse, der giver dig kompetencer til at arbejde både selvstændigt og i teams inden for økonomi og løn - en uddannelse, hvor du lærer at tage ansvar for dine og teamets opgaver – en uddannelse, hvor du vil blive motiveret til senere i din karriere at videreuddanne dig?

Vi drømmer om en kontorelev, der brænder for at uddanne sig inden for økonomi og som allerede nu ved, at denne uddannelse kun er starten på livslang læring.

På specialet økonomi lærer du at lave regnskaber og budgetter. Du lærer fx at bogføre indtægter, udgifter og lønninger på en skole og at deltage i skolens økonomistyring.

Vi tilbyder en elevplads i en økonomi-afdeling, hvor vi arbejder selvstændigt og i teams, hvor vi arbejder struktureret og kvalitetsbevidst, og hvor vi tager ansvar for at opgaverne løses korrekt og inden for deadline. Det første halve år af uddannelsen foregår i lønafdelingen.

Du kan søge elevstillingen, hvis

  • du har et bestået grundforløb fra handelsskolen, som er påbegyndt før den 31. juli 2015, og som giver adgang til kontoruddannelse med specialer, eller
  • du efter den 1. august 2015 har taget et grundforløb (GF 1 og 2) med EUX, eller
  • du har bestået hhx – her skal du dog gennemføre et 5-ugers kompetencegivende forløb for studenter på handelsskolen

Er du over 25 år og har taget et af ovenstående forløb efter 1. august 2015, skal vi bede dig om at medsende din realkompetencevurderingsplan (RKV).

Vi forventer, at du kan vise selvstændighed, samarbejdsevne, initiativ og kreativitet, at du er kvalitetsbevidst og fleksibel, samt at du har let til det gode humør og smilet – også når det går stærkt.

Vi tilbyder en elevplads med udfordringer og med nogen indflydelse på arbejdsopgaverne. Vi tilbyder gode kolleger, der er klar til at lære fra sig og hjælpe dig med at lære, og en mangfoldig og alsidig arbejdsplads, med mange forskellige typer medarbejdere i alle aldre.

Ansættelsesvilkår:

Ansættelsen er pr. den 1. september 2019.
Ansættelsesområdet er ZBC, og du vil som udgangspunkt have tjenestested i Ringsted.

Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og OAO-S, organisationsaftalen med HK for det statslige område.

Som uddannelsesinstitution indhenter vi børneattest i forbindelse med en evt. ansættelse.

Ansøgning:

Har ovenstående vakt din interesse, og har du lyst til at blive vores nye kontorelev og en del af udviklingen på ZBC, så søg stillingen med en begrundet ansøgning samt CV samt eksamensbevis(er).

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge stillingen, vi lægger ved besættelsen af stillingen alene vægt på kvalifikationer og kompetencer.

Ansøgningsfrist:

Ansøgningsfristen er den 21. juni 2019.

Ansøgninger modtages kun elektronisk via linket nederst i opslaget, og modtages ikke efter ansøgningsfristens udløb.

Ansættelsessamtaler afholdes tirsdag den 2.7.2019

Spørgsmål/informationer:

Har du spørgsmål eller ønsker du yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte økonomimedarbejder Frederikke Falkenberg Ewers på tlf. 3193 5620 eller på mail ffew@zbc.dk.

Hvem er vi:
ZBC har over 6.000 årselever, cirka 1.000 ansatte, en omsætning på 700 millioner og adresser i 7 byer på Sjælland. Vi udbyder mere en 40 forskellige erhvervsuddannelser og har teknisk gymnasium og handelsgymnasium, ligesom vi tilbyder efter- og videreuddannelse inden for mange brancher. Derudover har vi mange faglige og sociale miljøer. Hos os er der fokus på den enkelte elev, men vi lægger også vægt på, at vores elever er en del af et stærkt fællesskab. 

Selv om vi er en stor skole, er vores primære mission at bevare bredden i uddannelsestilbuddet og have en høj kvalitet i uddannelserne. Vores skole er også internationalt orienteret, så elever på alle uddannelser har mulighed for at komme i praktik i udlandet. Vi har samtidig fokus på, hvad ZBC’s arbejde betyder for vores samfund og ikke mindst for vores mange elever, kursister, samarbejdspartnere og virksomheder.

Fælles for os på ZBC er, at vi på forskellig vis og med høj faglighed, arbejder med mennesker, uddannelse og efteruddannelse.

ZBC
Vær med. Verden er til at forandre.

ZBCRingsted2019-06-04T00:00:002019-07-02T00:00:00
330038732Alt-mulig-medarbejder, deltidRobot Alt-mulig-medarbejder søges til kørsel af varer og renovation, til vinduespudsning og til forefaldende arbejde. Tungere løft kan forekomme. Bil stilles til rådighed for arbejdet.

Alt-mulig-medarbejder søges til kørsel af varer og renovation, til vinduespudsning og til forefaldende arbejde.

Tungere løft kan forekomme.

Bil stilles til rådighed for arbejdet.

Thai 4 YouHillerød2019-06-08T00:00:002019-06-29T00:00:00
330035462Kontorelev til vognafdelingRobot Hos Bjarne Nielsen A S brænder vi for at gøre en forskel. Vi forsøger at tænke nyt og udvikle os, så vi i fællesskab kan skabe Danmarks mest moderne og succesfulde bilhus. Kunne du tænke dig at blive en aktiv del af bemandingen i vores vognafdeling, har du netop nu chancen! Vi søger nemlig en kontorelev, som fysisk bliver en del af administrationen i Birkerød. Når en bil sælges i en af vores 10 bilforretninger, sørger vi eksempelvis for at indregistrere og fakturere den solgte bil. På samme vis håndterer vi en række andre supportopgaver, så vores salgskonsulenter kan koncentrere sig om det, de er bedst til, og vi får gennemført fakturering og registrering korrekt og hurtigt. Opgaverne spænder bredt og du kan glæde dig til en hverdag med gode kolleger på kontoret og i bilhusene. Det daglige arbejde: Kontrol af vognsager Indregistrering, fakturering og rapportering af nye og brugte biler Afmelding og bestilling af nummerplader Oprettelse og indskrivning af biler Opdatering af diverse data lister Kontrol ved eksempelvis månedsafslutning Samarbejde med salgskonsulenter i alle afdelinger Ad hoc kontorarbejde i afdelingen Vi forventer: At du er grundig, detaljeorienteret, fleksibel og ordensmenneske At du kan bevare overblikket, også når det går stærkt, så vi til enhver tid sikrer tilfredse og loyale kunder Kendskab til Microsoft Office Vi tilbyder: En dejlig arbejdsplads, hvor du lærer alle fagets og branchens aspekter Stor fokus på medarbejdertrivsel En udfordrende og travl - men også spændende - hverdag i fællesskab med dygtige og motiverede kolleger, som foregår i et afslappet miljø Løn efter gældende regler Hvis du har spørgsmål til stillingen, så kan du kontakte afdelingschef Ulla Christiansen, afdelingschef i vognafdelingen, via e-mail: ulch@bn.dk. Finder du jobbet interessant, ser vi frem til at modtage din ansøgning via vores ansøgningsformular her på siden. Klik på knappen Søg stillingen . Vi glæder os til at høre fra dig!Hos Bjarne Nielsen A/S brænder vi for at gøre en forskel. Vi forsøger at tænke nyt og udvikle os, så vi i fællesskab kan skabe Danmarks mest moderne og succesfulde bilhus.

Kunne du tænke dig at blive en aktiv del af bemandingen i vores vognafdeling, har du netop nu chancen! Vi søger nemlig en kontorelev, som fysisk bliver en del af administrationen i Birkerød.

Når en bil sælges i en af vores 10 bilforretninger, sørger vi eksempelvis for at indregistrere og fakturere den solgte bil.

På samme vis håndterer vi en række andre supportopgaver, så vores salgskonsulenter kan koncentrere sig om det, de er bedst til, og vi får gennemført fakturering og registrering korrekt og hurtigt. Opgaverne spænder bredt og du kan glæde dig til en hverdag med gode kolleger på kontoret – og i bilhusene.

Det daglige arbejde:
  • Kontrol af vognsager
  • Indregistrering, fakturering og rapportering af nye og brugte biler
  • Afmelding og bestilling af nummerplader
  • Oprettelse og indskrivning af biler
  • Opdatering af diverse data/lister
  • Kontrol ved eksempelvis månedsafslutning
  • Samarbejde med salgskonsulenter i alle afdelinger
  • Ad hoc kontorarbejde i afdelingen

Vi forventer:
  • At du er grundig, detaljeorienteret, fleksibel og ordensmenneske
  • At du kan bevare overblikket, også når det går stærkt, så vi til enhver tid sikrer tilfredse og loyale kunder
  • Kendskab til Microsoft Office

Vi tilbyder:
  • En dejlig arbejdsplads, hvor du lærer alle fagets og branchens aspekter
  • Stor fokus på medarbejdertrivsel
  • En udfordrende og travl - men også spændende - hverdag i fællesskab med dygtige og motiverede kolleger, som foregår i et afslappet miljø
  • Løn efter gældende regler
Hvis du har spørgsmål til stillingen, så kan du kontakte afdelingschef Ulla Christiansen, afdelingschef i vognafdelingen, via e-mail: ulch@bn.dk.

Finder du jobbet interessant, ser vi frem til at modtage din ansøgning via vores ansøgningsformular her på siden. Klik på knappen ”Søg stillingen”.

Vi glæder os til at høre fra dig!


Bjarne Nielsen A/S BirkerødBirkerød2019-06-03T00:00:002019-06-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorelev med speciale i administration til Backup-Service ApS

Backup-Service ApS

Fredensborg
På vores travle kontor i Fredensborg, søger vi snarest muligt en kontorelev. Hos os passer vi telefonerne for en masse forskellige virksomheder, når de selv er forhindret. Det er derfor vigtigt at du er omstillingsparat, da du det ene øjeblik kan ha...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:13. juli 2019

ZBC søger kontorelev til specialet økonomi

ZBC

Ringsted
Kontorelev til specialet økonomi Drømmer du om en uddannelse, der giver dig kompetencer til at arbejde både selvstændigt og i teams inden for økonomi og løn - en uddannelse, hvor du lærer at tage ansvar for dine og teamets opgaver en uddannelse, hvo...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:2. juli 2019

Alt-mulig-medarbejder, deltid

Thai 4 You

Hillerød
Alt-mulig-medarbejder søges til kørsel af varer og renovation, til vinduespudsning og til forefaldende arbejde. Tungere løft kan forekomme. Bil stilles til rådighed for arbejdet.
Indrykket:8. juni 2019
Udløbsdato:29. juni 2019

Kontorelev til vognafdeling

Bjarne Nielsen A/S Birkerød

Birkerød
Hos Bjarne Nielsen A S brænder vi for at gøre en forskel. Vi forsøger at tænke nyt og udvikle os, så vi i fællesskab kan skabe Danmarks mest moderne og succesfulde bilhus. Kunne du tænke dig at blive en aktiv del af bemandingen i vores vognafdeling,...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:21. juni 2019