Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelev - Administration

Går du målerettet efter en spændende og alsidig uddannelse? Så har du nu muligheden

ved at søge ind som kontorelev hos Ib Andersen VVS A/S.

I løbet af din 2-årige elevtid vil du blive uddannet og udviklet til at kunne løse en bred vifte af adminstrative opgaver.

Ib Andersen VVS A/S er en mellemstor installationsvirksomhed med speciale i VVS, Ventilation og Køl. Ib Andersen VVS A/S administrerer yderligere 2 andre VVS-selskaber med i alt ca. 150 dygtige og velkvalificerede medarbejdere, der med stor brancheerfaring, bred faglig indsigt og kompetence udfører alle former for VVS-installationer, blikkenslager-, køle- og ventilationsølearbejder.

Som elev gennemgår du en praktisk uddannelse, der strækker sig over 2 år. Sideløbende med din praktiske uddannelse følger du en obligatorisk skoleundervisning. I løbet af uddannelsen vil du løbende få mere ansvar og flere selvstændige arbejdsopgaver.

Dine arbejdsopgaver vil være:

Ekspedition af fælles mailbokse.

Arkivering.

Daglig bogføring.

Telefonomstilling og post.

Vedligeholdelse og brug af økonomisystem.

Pasning af køkken/kantine for kontormedarbejdere.

Print af tegninger m.v. i samarbejde med projektledere.

 

Dine kvalifikationer:

 

Du er bruger af Microsoft Office-pakken.

Du skal kunne strukturere og planlægge din egen arbejdstid.

Du er en positiv, udadvendt og fleksibel person.

Du har lyst til at lære og tage imod de udfordringer du stilles overfor.

Du har afsluttet en af følgende uddannelser:

- HHX eller tilsvarende gymnasiel uddannelse med en HGS-overbygning.

- Den gamle HG2 med adgang til kontor med specialer

- EUX studieåret med retning kontor

- EUS 10 -  retning kontor

- HHX +EUS 5 retning kontor

 

Vi tilbyder:

En udfordrende og lærerig elevplads i en åben og dynamisk arbejdsplads, hvor du i høj grad er med til at forme din egen hverdag. En virksomhed med fokus på et godt arbejdsklima i en uformel organisation.   

   


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329755373Phoenix-c89108bd12018-02-06T13:04:23.480Kontorelev - Administration

Går du målerettet efter en spændende og alsidig uddannelse? Så har du nu muligheden

ved at søge ind som kontorelev hos Ib Andersen VVS A/S.

I løbet af din 2-årige elevtid vil du blive uddannet og udviklet til at kunne løse en bred vifte af adminstrative opgaver.

Ib Andersen VVS A/S er en mellemstor installationsvirksomhed med speciale i VVS, Ventilation og Køl. Ib Andersen VVS A/S administrerer yderligere 2 andre VVS-selskaber med i alt ca. 150 dygtige og velkvalificerede medarbejdere, der med stor brancheerfaring, bred faglig indsigt og kompetence udfører alle former for VVS-installationer, blikkenslager-, køle- og ventilationsølearbejder.

Som elev gennemgår du en praktisk uddannelse, der strækker sig over 2 år. Sideløbende med din praktiske uddannelse følger du en obligatorisk skoleundervisning. I løbet af uddannelsen vil du løbende få mere ansvar og flere selvstændige arbejdsopgaver.

Dine arbejdsopgaver vil være:

Ekspedition af fælles mailbokse.

Arkivering.

Daglig bogføring.

Telefonomstilling og post.

Vedligeholdelse og brug af økonomisystem.

Pasning af køkken/kantine for kontormedarbejdere.

Print af tegninger m.v. i samarbejde med projektledere.

 

Dine kvalifikationer:

 

Du er bruger af Microsoft Office-pakken.

Du skal kunne strukturere og planlægge din egen arbejdstid.

Du er en positiv, udadvendt og fleksibel person.

Du har lyst til at lære og tage imod de udfordringer du stilles overfor.

Du har afsluttet en af følgende uddannelser:

- HHX eller tilsvarende gymnasiel uddannelse med en HGS-overbygning.

- Den gamle HG2 med adgang til kontor med specialer

- EUX studieåret med retning kontor

- EUS 10 -  retning kontor

- HHX +EUS 5 retning kontor

 

Vi tilbyder:

En udfordrende og lærerig elevplads i en åben og dynamisk arbejdsplads, hvor du i høj grad er med til at forme din egen hverdag. En virksomhed med fokus på et godt arbejdsklima i en uformel organisation.   

   

2018-03-07T00:50:36.173 Går du målerettet efter en spændende og alsidig uddannelse? Så har du nu muligheden ved at søge ind som kontorelev hos Ib Andersen VVS A S. I løbet af din 2-årige elevtid vil du blive uddannet og udviklet til at kunne løse en bred vifte af adminstrative opgaver. Ib Andersen VVS A S er en mellemstor installationsvirksomhed med speciale i VVS, Ventilation og Køl. Ib Andersen VVS A S administrerer yderligere 2 andre VVS-selskaber med i alt ca. 150 dygtige og velkvalificerede medarbejdere, der med stor brancheerfaring, bred faglig indsigt og kompetence udfører alle former for VVS-installationer, blikkenslager-, køle- og ventilationsølearbejder. Som elev gennemgår du en praktisk uddannelse, der strækker sig over 2 år. Sideløbende med din praktiske uddannelse følger du en obligatorisk skoleundervisning. I løbet af uddannelsen vil du løbende få mere ansvar og flere selvstændige arbejdsopgaver. Dine arbejdsopgaver vil være: Ekspedition af fælles mailbokse. Arkivering. Daglig bogføring. Telefonomstilling og post. Vedligeholdelse og brug af økonomisystem. Pasning af køkken kantine for kontormedarbejdere. Print af tegninger m.v. i samarbejde med projektledere. Dine kvalifikationer: Du er bruger af Microsoft Office-pakken. Du skal kunne strukturere og planlægge din egen arbejdstid. Du er en positiv, udadvendt og fleksibel person. Du har lyst til at lære og tage imod de udfordringer du stilles overfor. Du har afsluttet en af følgende uddannelser: - HHX eller tilsvarende gymnasiel uddannelse med en HGS-overbygning. - Den gamle HG2 med adgang til kontor med specialer - EUX studieåret med retning kontor - EUS 10 - retning kontor - HHX EUS 5 retning kontor Vi tilbyder: En udfordrende og lærerig elevplads i en åben og dynamisk arbejdsplads, hvor du i høj grad er med til at forme din egen hverdag. En virksomhed med fokus på et godt arbejdsklima i en uformel organisation.11Jobnetc89108bd100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-06T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3102478IB ANDERSEN VVS A/S11Karlskogavej 149200Aalborg SVDKDanmark157.020703009.89042700
cl@ia-vvs.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent520924JobNet47487201000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c89108bdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c89108bdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c89108bd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c89108bd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Elev_og_trainee/2.jpgEr du en fagligt stærk Kontorelev?12007891Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration15Elev & trainee352859120Christina Lanngcl@ia-vvs.dkDKDanmarkDKDanmark329935548Skab din fremtid som kontorelev hos Region NordjyllandBasic Er du klar til at skabe din karriere og drømmer du om en uddannelse, som kan være med til at bane vejen for dette? Vil du have mulighed for at udvikle dig personligt og fagligt, og brænder du for at arbejde med en bred vifte af administrative opgaver?Med opstart 1. september 2019 søger Region Nordjylland 4 engagerede kontorelever indenfor specialet offentlig administration en uddannelse der giver kompetencer, som er fremtidssikrede og giver mange muligheder.At være elev ved Region NordjyllandSom elev får du en hverdag præget af spændende udfordringer og oplevelser. Du lærer nyt fra første dag og får ansvar for egne opgaver. Du kommer bredt rundt i administrationen, og arbejder indenfor fx økonomi og regnskab, løn- og personaleadministration, sekretariatsbetjening og meget mere. Vi har en plan klar til dig når du starter, som sikrer at du får et afvekslende og lærerigt uddannelsesforløb, der gør dig i stand til at analysere og løse problemer, anvende digitale værktøjer og samarbejde på tværs af en stor organisation. Vi er optagede af automatisering og digitalisering af arbejdsgange, og du vil blive involveret i projekter omkring dette.Din elevtid varer som udgangspunkt 2 år, og veksler mellem praktik og skoleophold ved Aalborg Handelsskole. Du afslutter uddannelsen med en skriftlig fagprøve.Du får desuden mulighed for at deltage i studietur til Bruxelles.Vi tilbyder dig En spændende og alsidig uddannelse, hvor du er med til at skabe din egen fremtid Udfordringer og ansvar for egne opgaver Støtte og hjælp fra faste oplæringsansvarlige Gode muligheder for personlig og faglig udvikling Et godt elevfællesskab, som arrangerer udflugter, temadage og støtter og sparrer med hinanden Løn under uddannelse Vi forventer af dig Du har lyst til at udvikle dig, lyst til at lære nyt og tager ansvar for egen læring Du udviser initiativ og nysgerrighed Du er åben, ansvarsbevidst, engageret og fleksibel Du er i besiddelse af modenhed, ordenssans og er mødestabil Du har gode samarbejdsevner Du løser opgaver selvstændigt med kvalitetssans Du har gode formuleringsevner både i skrift og tale Du har gode IT-kundskaber og flair for digitale løsninger Du har flair for tal Din uddannelsesmæssige baggrundFor at blive elev hos os, skal du have bestået, eller forvente at bestå n af følgende uddannelser inden opstart. EUX (det studiekompetencegivende forløb) HHX, suppleret med et 5 ugers grundforløb på handelsskolen HTX, STX eller HF, suppleret med et 10 ugers grundforløb på handelsskolen HG2- som giver adgang til kontoruddannelse med speciale i offentlig administration Ansøgere på 25 år eller derover skal medsende en uddannelsesplan, som kan rekvireres via henvendelse til den lokale handelsskole Husk at vedlægge dokumentation for din uddannelse, og vedlæg gerne karakterblade, udtalelser mv. Løn og ansættelsesvilkårDu arbejder 37 timer ugentligt og aflønnes i henhold til HKs overenskomst for området.Få mere at videDu kan finde flere oplysninger og svar på eventuelle spørgsmål på www.elev.rn.dk eller kontakt uddannelsesansvarlig Michelle Skaanning på mail mska@rn.dk eller telefon 21 66 52 28.Ansøgningsfristen er 31. januar 2019 og vi forventer at holde ansættelsessamtaler 26. februar 2019.Er du klar til at skabe din karriere og drømmer du om en uddannelse, som kan være med til at bane vejen for dette? Vil du have mulighed for at udvikle dig personligt og fagligt, og brænder du for at arbejde med en bred vifte af administrative opgaver?

Med opstart 1. september 2019 søger Region Nordjylland 4 engagerede kontorelever indenfor specialet offentlig administration – en uddannelse der giver kompetencer, som er fremtidssikrede og giver mange muligheder.

At være elev ved Region Nordjylland
Som elev får du en hverdag præget af spændende udfordringer og oplevelser. Du lærer nyt fra første dag og får ansvar for egne opgaver. Du kommer bredt rundt i administrationen, og arbejder indenfor fx økonomi og regnskab, løn- og personaleadministration, sekretariatsbetjening og meget mere. Vi har en plan klar til dig når du starter, som sikrer at du får et afvekslende og lærerigt uddannelsesforløb, der gør dig i stand til at analysere og løse problemer, anvende digitale værktøjer og samarbejde på tværs af en stor organisation. Vi er optagede af automatisering og digitalisering af arbejdsgange, og du vil blive involveret i projekter omkring dette.

Din elevtid varer som udgangspunkt 2 år, og veksler mellem praktik og skoleophold ved Aalborg Handelsskole. Du afslutter uddannelsen med en skriftlig fagprøve.

Du får desuden mulighed for at deltage i studietur til Bruxelles.

Vi tilbyder dig
  • En spændende og alsidig uddannelse, hvor du er med til at skabe din egen fremtid
  • Udfordringer og ansvar for egne opgaver
  • Støtte og hjælp fra faste oplæringsansvarlige
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling
  • Et godt elevfællesskab, som arrangerer udflugter, temadage og støtter og sparrer med hinanden
  • Løn under uddannelse
Vi forventer af dig
  • Du har lyst til at udvikle dig, lyst til at lære nyt – og tager ansvar for egen læring
  • Du udviser initiativ og nysgerrighed
  • Du er åben, ansvarsbevidst, engageret og fleksibel
  • Du er i besiddelse af modenhed, ordenssans og er mødestabil
  • Du har gode samarbejdsevner
  • Du løser opgaver selvstændigt med kvalitetssans
  • Du har gode formuleringsevner – både i skrift og tale
  • Du har gode IT-kundskaber og flair for digitale løsninger
  • Du har flair for tal
Din uddannelsesmæssige baggrund
For at blive elev hos os, skal du have bestået, eller forvente at bestå én af følgende uddannelser inden opstart.
  • EUX (det studiekompetencegivende forløb)
  • HHX, suppleret med et 5 ugers grundforløb på handelsskolen
  • HTX, STX eller HF, suppleret med et 10 ugers grundforløb på handelsskolen
  • HG2- som giver adgang til kontoruddannelse med speciale i offentlig administration
  • Ansøgere på 25 år eller derover skal medsende en uddannelsesplan, som kan rekvireres via henvendelse til den lokale handelsskole
Husk at vedlægge dokumentation for din uddannelse, og vedlæg gerne karakterblade, udtalelser mv.

Løn og ansættelsesvilkår
Du arbejder 37 timer ugentligt og aflønnes i henhold til HKs overenskomst for området.

Få mere at vide
Du kan finde flere oplysninger og svar på eventuelle spørgsmål på www.elev.rn.dk eller kontakt uddannelsesansvarlig Michelle Skaanning på mail mska@rn.dk eller telefon 21 66 52 28.

Ansøgningsfristen er 31. januar 2019 og vi forventer at holde ansættelsessamtaler 26. februar 2019.

ORS/Small/5da3c9f8_logo.gifRegion NordjyllandAalborg Øst2019-01-03T16:00:40.0402019-01-31T00:00:00
329941638Kontorelev til Vurderingsstyrelsen i AalborgRobot Start din karriere i Vurderingsstyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Vurderingsstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen. Er du klar til spændende udfordringer? Som elev i Vurderingsstyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Vurderingsstyrelsens kerneområde, nemlig at vurdere alle landets grunde og ejendomme. Her kan du blive en vigtig medspiller. Eksempler på opgaver kunne være: Vurdering af private og offentlige ejendomme Sagsbehandling og økonomi Besvarelse af telefoniske og skriftlige henvendelser fra borgere. Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, økonomi og kommunikation. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til organisationens faglige områder. Du skal derfor være forberedt på nye spændende udfordringer efter dit 1. år. Personlige og faglige kvalifikationer Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Ligeledes er det vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlægges din ansøgning. Du kan læse mere om Vurderingsstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.vurdst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aalborg den 18. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Din arbejdssted vil være på en af vores adresser i Aalborg. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Start din karriere i Vurderingsstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Vurderingsstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen.

Er du klar til spændende udfordringer?
Som elev i Vurderingsstyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Vurderingsstyrelsens kerneområde, nemlig at vurdere alle landets grunde og ejendomme. Her kan du blive en vigtig medspiller.

Eksempler på opgaver kunne være:
  • Vurdering af private og offentlige ejendomme
  • Sagsbehandling og økonomi
  • Besvarelse af telefoniske og skriftlige henvendelser fra borgere.

Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, økonomi og kommunikation. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til organisationens faglige områder. Du skal derfor være forberedt på nye spændende udfordringer efter dit 1. år.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt.

Herudover skal du kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Ligeledes er det vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlægges din ansøgning.

Du kan læse mere om Vurderingsstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.vurdst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aalborg den 18. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Din arbejdssted vil være på en af vores adresser i Aalborg.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Skatteforvaltningen, Aalborg, Vestre HavnepromenadeAalborg2019-01-14T00:00:002019-02-17T00:00:00
329941644Kontorelever til Motorstyrelsen i AalborgRobot Vil du være med til at sikre et smidigt og velfungerende bilmarked, så start din karriere i Motorstyrelsen Som elev hos os får du en alsidig uddannelse med stor faglig og personlig udvikling. Vi tilbyder en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration, som er en vekseluddannelse mellem skole og praktikophold. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du gennem ophold i flere enheder får et bredt kendskab til styrelsens faglige områder, og samtidig får du et stærkt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser. Sagsbehandling, kundeservice og administration Vi tilbyder en spændende hverdag, hvor du kommer til at arbejde med skriftlige og telefoniske kundehenvendelser. Derudover kommer du bl.a. til at arbejde med sagsbehandling og administrative opgaver i forbindelse med indregistrering og eksport af køretøjer. Personlige og faglige kvalifikationer Du er en udadvendt og imødekommende person, som motiveres af at yde god kundeservice Du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden også i kritiske situationer Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den fornødne viden Du trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på detaljerne og kvaliteten Du er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en talmæssig forståelse Du har eventuelt lidt kendskab til og interesse for biler. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning. Du kan læse mere om Motorstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.motorst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes i Aalborg den 18. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver Lauritzens Plads 1, 9000 Aalborg. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vil du være med til at sikre et smidigt og velfungerende bilmarked, så start din karriere i Motorstyrelsen
Som elev hos os får du en alsidig uddannelse med stor faglig og personlig udvikling. Vi tilbyder en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration, som er en vekseluddannelse mellem skole og praktikophold. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du gennem ophold i flere enheder får et bredt kendskab til styrelsens faglige områder, og samtidig får du et stærkt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Sagsbehandling, kundeservice og administration
Vi tilbyder en spændende hverdag, hvor du kommer til at arbejde med skriftlige og telefoniske kundehenvendelser. Derudover kommer du bl.a. til at arbejde med sagsbehandling og administrative opgaver i forbindelse med indregistrering og eksport af køretøjer.

Personlige og faglige kvalifikationer
  • Du er en udadvendt og imødekommende person, som motiveres af at yde god kundeservice
  • Du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden – også i kritiske situationer
  • Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den fornødne viden
  • Du trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på detaljerne og kvaliteten
  • Du er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en talmæssig forståelse
  • Du har eventuelt lidt kendskab til og interesse for biler.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Motorstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.motorst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes i Aalborg den 18. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Lauritzens Plads 1, 9000 Aalborg.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, Aalborg, NybrogadeAalborg2019-01-14T00:00:002019-02-17T00:00:00
329946275KontoreleverRobot Kontorelev i Rebild Årets praktiksted 2016 og 2017! Vores kontorelever siger, at de får udfordringer, støtte og en masse opgaver, der gør at man som elev føler sig som en del af holdet. Men også fordi sammenholdet mellem eleverne er i top. Blandt andet derfor blev vi årets praktiksted i 2016 og 2017. Rebild Kommune giver dig en uddannelse, hvor du bliver udfordret fagligt og personligt inden for specialet offentlig administration. Kommunen har opgaver der spænder fra pasning og pleje af børn og ældre, uddannelse og fritidstilbud til børn og unge, vedligehold af veje og natur mv. Bag opgavefeltet er der en række administrative, økonomiske og lovgivningsmæssige opgaver som du bl.a. skal prøve kræfter med. Vi tilbyder dig en elevpladsmed en alsidig hverdag, med ansvar for egne opgavergode kolleger du altid kan spørge til rådssom giver mulighed for en videre karriere indenfor offentlig administration Vi forventer, at duer åben og brænder for at lærekan tage initiativ og ansvarkan skabe relationer og evner at samarbejde på tværser god til at kommunikere i skrift og talehar sans for tal og synes, at det er sjovt at arbejde med dem Rebild Kommune har fast seks kontorelever som kvartalsvist holder møde i elevklubben samt derudover fra tid til anden har sociale fælles arrangementer. Som led i uddannelsen har du mulighed for at komme på en uges studietur til Bruxelles. Du vil være én blandt 3 kontorelever, der skal starte den 2. september 2019. Rebild Kommunes administration er spredt på tre lokaliteter i Nørager, Terndrup og Støvring. Du kan forvente at arbejde flere af stederne undervejs i din uddannelse. For at komme i betragtning skal du have beståetEUX, HG2-bevisHTX, STX, HF-bevis suppleret med et 10 ugers grundforløb på handelsskolenHHX-bevis, suppleret med et 5 ugers grundforløb på handelsskolen Vær opmærksom på at alle ansøgere på 25 år eller derover skal fremsende en realkompetencevurdering sammen med ansøgningen som kan rekvireres ved henvendelse til den lokale handelsskole. Du vil under uddannelsen få kontorelevløn efter gældende overenskomst for Kontorpersonale og IT-personale. Klik på:http: rebild.dk vil-du-vaere-administrativ-elev-hos-os og læs hvad vores elever siger om at være elev i Rebild Kommune. Her finder du bl.a. også beskrivelser af de enkelte centre i organisationen. Du kan også kontakte elev Catrine Claire Bodilsen, telefon 99 88 75 75 eller elevansvarlig Nanna Linnemann, telefon 99 88 75 39 for mere information. Vi glæder os til at modtage din ansøgning med kopi af eksamensbevis eller seneste terminskarakterer og eventuelle udtalelser senest torsdag den 28. februar 2019 kl. 8.00. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler mandag den 11. marts 2019. Efter din ansættelse vil du skulle tage en mindre arbejdsprofiltest, som vil styrke din bevidsthed om eget arbejdsfokus men også som rettesnor for at kunne placere dig i det helt rigtige center ved uddannelsesstart. Læs mere om arbejdsprofilen på: http: garuda.dk vaerktojer fokusprofilen Kommunen ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Den 1. januar 2019 indføres der røgfri arbejdstid og matrikler for alle ansatte i Rebild Kommune.Kontorelev i Rebild – Årets praktiksted 2016 og 2017!

Vores kontorelever siger, at de får udfordringer, støtte og en masse opgaver, der gør at man som elev føler sig som en del af holdet. Men også fordi sammenholdet mellem eleverne er i top. Blandt andet derfor blev vi årets praktiksted i 2016 og 2017.

Rebild Kommune giver dig en uddannelse, hvor du bliver udfordret fagligt og personligt inden for specialet offentlig administration. Kommunen har opgaver der spænder fra pasning og pleje af børn og ældre, uddannelse og fritidstilbud til børn og unge, vedligehold af veje og natur mv. Bag opgavefeltet er der en række administrative, økonomiske og lovgivningsmæssige opgaver som du bl.a. skal prøve kræfter med.

Vi tilbyder dig en elevplads
  • med en alsidig hverdag, med ansvar for egne opgaver
  • gode kolleger du altid kan spørge til råds
  • som giver mulighed for en videre karriere indenfor offentlig administration

Vi forventer, at du
  • er åben og brænder for at lære
  • kan tage initiativ og ansvar
  • kan skabe relationer og evner at samarbejde på tværs
  • er god til at kommunikere i skrift og tale
  • har sans for tal og synes, at det er sjovt at arbejde med dem

Rebild Kommune har fast seks kontorelever som kvartalsvist holder møde i elevklubben samt derudover fra tid til anden har sociale/fælles arrangementer. Som led i uddannelsen har du mulighed for at komme på en uges studietur til Bruxelles. Du vil være én blandt 3 kontorelever, der skal starte den 2. september 2019. Rebild Kommunes administration er spredt på tre lokaliteter i Nørager, Terndrup og Støvring. Du kan forvente at arbejde flere af stederne undervejs i din uddannelse.

For at komme i betragtning skal du have bestået
  • EUX, HG2-bevis
  • HTX, STX, HF-bevis suppleret med et 10 ugers grundforløb på handelsskolen
  • HHX-bevis, suppleret med et 5 ugers grundforløb på handelsskolen

Vær opmærksom på at alle ansøgere på 25 år eller derover skal fremsende en realkompetencevurdering sammen med ansøgningen som kan rekvireres ved henvendelse til den lokale handelsskole.

Du vil under uddannelsen få kontorelevløn efter gældende overenskomst for Kontorpersonale og IT-personale.

Klik på:http://rebild.dk/vil-du-vaere-administrativ-elev-hos-os og læs hvad vores elever siger om at være elev i Rebild Kommune. Her finder du bl.a. også beskrivelser af de enkelte centre i organisationen. Du kan også kontakte elev Catrine Claire Bodilsen, telefon 99 88 75 75 eller elevansvarlig Nanna Linnemann, telefon 99 88 75 39 for mere information.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning med kopi af eksamensbevis eller seneste terminskarakterer og eventuelle udtalelser senest torsdag den 28. februar 2019 kl. 8.00. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler mandag den 11. marts 2019.

Efter din ansættelse vil du skulle tage en mindre arbejdsprofiltest, som vil styrke din bevidsthed om eget arbejdsfokus men også som rettesnor for at kunne placere dig i det helt rigtige center ved uddannelsesstart. Læs mere om arbejdsprofilen på: http://garuda.dk/vaerktojer/fokusprofilen/

Kommunen ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Den 1. januar 2019 indføres der røgfri arbejdstid – og matrikler for alle ansatte i Rebild Kommune.

 

Rebild KommuneStøvring2019-01-22T00:00:002019-02-28T00:00:00
329941660Kontorelever til Skattestyrelsen i HjørringRobot Start din karriere i Skattestyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser. Kundebetjening, service og vejledning der gør en forskel! Som elev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden. Du vil, i dit elevforløb, blive en del af kundecenteret. Kundecenteret besvarer alle generelle henvendelser på skatte-, moms- og afgiftsområdet og yder én-til-én vejledning til borgere og virksomheder pr. telefon og mail samt bidrager til én-til-mange vejledning på Facebook og Twitter. Du modtager opkald og mails fra borgere og virksomheder med spørgsmål, der drejer sig om bl.a. forskuds- og årsopgørelse og TastSelv. Det er din fornemste opgave, at besvare deres spørgsmål på en enkel og forståelig måde. For at få et bredere indblik i Skatteforvaltningens arbejdsopgaver, vil du i din elevtid også få mulighed for, at arbejde i en af vores andre afdelinger. Du skal være opmærksom på, at du i en del af din elevtid vil have praktiksted i Aalborg. Du skal derfor være forberedt på nye og spændende udfordringer. Personlige og faglige kvalifikationer Du er en udadvendt og imødekommende person, som motiveres af at yde rigtig god service. Det er vigtigt, at du går engageret ind i løsningen af en opgave og er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en god talmæssig forståelse. Du er serviceminded, har gode samarbejdsevner og formår at fastholde en positiv tilgang til andre mennesker. Vi forventer, at du kan kommunikere både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk. Du skal kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på detaljerne og kvaliteten. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlagt din ansøgning. Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.sktst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aalborg den 18. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver Parallelvej 11, 9800 Hjørring. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Start din karriere i Skattestyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Kundebetjening, service og vejledning – der gør en forskel!
Som elev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden.

Du vil, i dit elevforløb, blive en del af kundecenteret. Kundecenteret besvarer alle generelle henvendelser på skatte-, moms- og afgiftsområdet og yder én-til-én vejledning til borgere og virksomheder pr. telefon og mail samt bidrager til én-til-mange vejledning på Facebook og Twitter. Du modtager opkald og mails fra borgere og virksomheder med spørgsmål, der drejer sig om bl.a. forskuds- og årsopgørelse og TastSelv. Det er din fornemste opgave, at besvare deres spørgsmål på en enkel og forståelig måde.

For at få et bredere indblik i Skatteforvaltningens arbejdsopgaver, vil du i din elevtid også få mulighed for, at arbejde i en af vores andre afdelinger. Du skal være opmærksom på, at du i en del af din elevtid vil have praktiksted i Aalborg. Du skal derfor være forberedt på nye og spændende udfordringer.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er en udadvendt og imødekommende person, som motiveres af at yde rigtig god service. Det er vigtigt, at du går engageret ind i løsningen af en opgave og er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en god talmæssig forståelse. Du er serviceminded, har gode samarbejdsevner og formår at fastholde en positiv tilgang til andre mennesker.

Vi forventer, at du kan kommunikere både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk. Du skal kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har stor fokus på detaljerne og kvaliteten.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.sktst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aalborg den 18. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Parallelvej 11, 9800 Hjørring.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Skatteforvaltningen, HjørringHjørring2019-01-14T00:00:002019-02-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Skab din fremtid som kontorelev hos Region Nordjylland

Region Nordjylland

Aalborg Øst
Er du klar til at skabe din karriere og drømmer du om en uddannelse, som kan være med til at bane vejen for dette? Vil du have mulighed for at udvikle dig personligt og fagligt, og brænder du for at arbejde med en bred vifte af administrative opgave...
Indrykket:3. januar 2019
Udløbsdato:31. januar 2019

Kontorelev til Vurderingsstyrelsen i Aalborg

Skatteforvaltningen, Aalborg, Vestre Havnepromenade

Aalborg
Start din karriere i Vurderingsstyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt eg...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:17. februar 2019

Kontorelever til Motorstyrelsen i Aalborg

Skatteforvaltningen, Aalborg, Nybrogade

Aalborg
Vil du være med til at sikre et smidigt og velfungerende bilmarked, så start din karriere i Motorstyrelsen Som elev hos os får du en alsidig uddannelse med stor faglig og personlig udvikling. Vi tilbyder en kontoruddannelse med speciale i offentlig ...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:17. februar 2019

Kontorelever

Rebild Kommune

Støvring
Kontorelev i Rebild Årets praktiksted 2016 og 2017! Vores kontorelever siger, at de får udfordringer, støtte og en masse opgaver, der gør at man som elev føler sig som en del af holdet. Men også fordi sammenholdet mellem eleverne er i top. Blandt an...
Indrykket:22. januar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

Kontorelever til Skattestyrelsen i Hjørring

Skatteforvaltningen, Hjørring

Hjørring
Start din karriere i Skattestyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne o...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:17. februar 2019