Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelev i Helsingør Kommune

Er du Helsingør Kommunes nye superelev?

Er du dygtig, pligtopfyldende og servicemindet? Trives du med at tage initiativ og er du god til at skabe relationer? Brænder du for at arbejde i en kommune? Så er du måske en af vores fire nye kontorelever med speciale i offentlig administration.

Hvad kan vi tilbyde dig som kontorelev i Helsingør Kommune?
Som kontorelev i Helsingør Kommune får du en bred kontaktflade både internt og eksternt. Vi har et godt arbejdsmiljø, hvor medarbejdertrivsel og personligt initiativ vægtes højt. Du vil blive udfordret og udvikle dig både fagligt og personligt. Da vi er en kommune i konstant udvikling, vil du få god variation af opgaver. Herudover tilbyder vi et stærkt elevnetværk, samt gode og hjælpsomme kollegaer.

Hvad forventer vi af dig som kontorelev i Helsingør Kommune?
Vi forventer, at du er nysgerrig efter nye opgaver, og at du er frisk på at varetage rutineopgaver. Du skal som elev være udadvendt, smilende, have masser af gåpåmod og være klar til at være kommunens ansigt udadtil i mødet med borgere og samarbejdspartnere.

Fire forskellige linjer
I Helsingør Kommune vil du som kontorelev blive uddannet inden for en af disse fire forskellige linjer:

Økonomi
Du vil blive økonomielev med fokus på ejendomsdrift og få færdigheder indenfor anlægsregnskaber, betaling af regninger, forsikringsområde, projektregnskaber samt de opgaver der følger med ejedomsdrift. Du vil derudover få kendskab til budgetopfølgning, budgetprocedure og det kommunale regnskab. Du behøver ikke at kunne systemerne på forhånd, da vi lærer dig op.

Borgerrettet
Du får en hverdag, hvor du er i kontakt med mange af kommunens borgere, når de har brug for rådgivning - ligesom du vil indgå i den daglige sagsbehandling. Du motiveres af en travl hverdag og kombinationen af sagsbehandling og en meget udadvendt funktion, hvor du i løbet af en dag møder og skal servicere mange forskellige borgere. Du evner, at danne dig et overblik over situationen og borgerens behov og i at levere en god og nærværende service over for den enkelte.

Sundhed og Omsorg
Du få mange forskellige opgaver inden for sekretariatsbetjening og administration, f.eks. inden for regnskab, personaleadministration, mødeplanlægning, dagsordner/referater, kursusplanlægning og hjemmeside. Du vil få egne opgaver, som bliver dit ansvar. Noget af din elevtid vil også foregå i en af driftsenhederne, som hører under centret.

Allround
Som allround-elev har du mulighed for at påvirke hvilket center du ønsker at være elev i. Du skal igennem to forskellige centre i din elevtid og du får mulighed for mange udfordrende opgaver på meget forskellige områder.

Om uddannelsens forløb
Uddannelsen forløber over 2 år, herunder 15 ugers skoleforløb på Niels Brock i København. Uddannelsen afsluttes med en fagprøve. Under uddannelsen er der mulighed for at deltage i en studietur til Bruxelles sammen med skoleholdet fra Niels Brock. Turen er betalt af kommunen.

Din baggrund
Du har et HG grundbevis med adgang til offentlig administration som er påbegyndt eller udstedt før 1.8.2015 eller EUX. Er din baggrund HF, HTX eller STX, skal du have gennemført et supplerende 10 ugers forløb inden ansættelsesdatoen. Er din baggrund HHX eller EUX med en anden fagretning end kontor skal du have et supplerende EUS-forløb på 5 uger. Kontakt din handelsskole, hvis du er i tvivl om du har de rette adgangskrav.

Løn og arbejdsforhold
Arbejdstiden er 37 timer om ugen inkl. frokost. Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende HK-overenskomst for elever. Du starter din elevtid den 1. september 2019.

Sådan søger du
Da vi leder efter elever, der brænder efter de specifikke linjer, kan du kun vælge at søge én af linjerne. Husk at du skal gøre tydeligt opmærksom på hvilken linje, du søger i din ansøgning.Der afholdes samtaler den 27. og 28. februar 2019.
Stillingen søges via Helsingør Kommunes hjemmeside/ Ledige jobs, ved brug af knappen ”Søg jobbet” i stillingsopslaget.
Vedhæft aktuelle eksamensbeviser med din ansøgning og CV senest den 15. februar 2019 kl. 23.59.

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945481Phoenix-e0ecefa812019-01-23T00:00:00Kontorelev i Helsingør KommuneEr du Helsingør Kommunes nye superelev?

Er du dygtig, pligtopfyldende og servicemindet? Trives du med at tage initiativ og er du god til at skabe relationer? Brænder du for at arbejde i en kommune? Så er du måske en af vores fire nye kontorelever med speciale i offentlig administration.

Hvad kan vi tilbyde dig som kontorelev i Helsingør Kommune?
Som kontorelev i Helsingør Kommune får du en bred kontaktflade både internt og eksternt. Vi har et godt arbejdsmiljø, hvor medarbejdertrivsel og personligt initiativ vægtes højt. Du vil blive udfordret og udvikle dig både fagligt og personligt. Da vi er en kommune i konstant udvikling, vil du få god variation af opgaver. Herudover tilbyder vi et stærkt elevnetværk, samt gode og hjælpsomme kollegaer.

Hvad forventer vi af dig som kontorelev i Helsingør Kommune?
Vi forventer, at du er nysgerrig efter nye opgaver, og at du er frisk på at varetage rutineopgaver. Du skal som elev være udadvendt, smilende, have masser af gåpåmod og være klar til at være kommunens ansigt udadtil i mødet med borgere og samarbejdspartnere.

Fire forskellige linjer
I Helsingør Kommune vil du som kontorelev blive uddannet inden for en af disse fire forskellige linjer:

Økonomi
Du vil blive økonomielev med fokus på ejendomsdrift og få færdigheder indenfor anlægsregnskaber, betaling af regninger, forsikringsområde, projektregnskaber samt de opgaver der følger med ejedomsdrift. Du vil derudover få kendskab til budgetopfølgning, budgetprocedure og det kommunale regnskab. Du behøver ikke at kunne systemerne på forhånd, da vi lærer dig op.

Borgerrettet
Du får en hverdag, hvor du er i kontakt med mange af kommunens borgere, når de har brug for rådgivning - ligesom du vil indgå i den daglige sagsbehandling. Du motiveres af en travl hverdag og kombinationen af sagsbehandling og en meget udadvendt funktion, hvor du i løbet af en dag møder og skal servicere mange forskellige borgere. Du evner, at danne dig et overblik over situationen og borgerens behov og i at levere en god og nærværende service over for den enkelte.

Sundhed og Omsorg
Du få mange forskellige opgaver inden for sekretariatsbetjening og administration, f.eks. inden for regnskab, personaleadministration, mødeplanlægning, dagsordner/referater, kursusplanlægning og hjemmeside. Du vil få egne opgaver, som bliver dit ansvar. Noget af din elevtid vil også foregå i en af driftsenhederne, som hører under centret.

Allround
Som allround-elev har du mulighed for at påvirke hvilket center du ønsker at være elev i. Du skal igennem to forskellige centre i din elevtid og du får mulighed for mange udfordrende opgaver på meget forskellige områder.

Om uddannelsens forløb
Uddannelsen forløber over 2 år, herunder 15 ugers skoleforløb på Niels Brock i København. Uddannelsen afsluttes med en fagprøve. Under uddannelsen er der mulighed for at deltage i en studietur til Bruxelles sammen med skoleholdet fra Niels Brock. Turen er betalt af kommunen.

Din baggrund
Du har et HG grundbevis med adgang til offentlig administration som er påbegyndt eller udstedt før 1.8.2015 eller EUX. Er din baggrund HF, HTX eller STX, skal du have gennemført et supplerende 10 ugers forløb inden ansættelsesdatoen. Er din baggrund HHX eller EUX med en anden fagretning end kontor skal du have et supplerende EUS-forløb på 5 uger. Kontakt din handelsskole, hvis du er i tvivl om du har de rette adgangskrav.

Løn og arbejdsforhold
Arbejdstiden er 37 timer om ugen inkl. frokost. Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende HK-overenskomst for elever. Du starter din elevtid den 1. september 2019.

Sådan søger du
Da vi leder efter elever, der brænder efter de specifikke linjer, kan du kun vælge at søge én af linjerne. Husk at du skal gøre tydeligt opmærksom på hvilken linje, du søger i din ansøgning.Der afholdes samtaler den 27. og 28. februar 2019.
Stillingen søges via Helsingør Kommunes hjemmeside/ Ledige jobs, ved brug af knappen ”Søg jobbet” i stillingsopslaget.
Vedhæft aktuelle eksamensbeviser med din ansøgning og CV senest den 15. februar 2019 kl. 23.59.

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 

2019-02-16T00:50:58.033 Er du Helsingør Kommunes nye superelev?Er du dygtig, pligtopfyldende og servicemindet? Trives du med at tage initiativ og er du god til at skabe relationer? Brænder du for at arbejde i en kommune? Så er du måske en af vores fire nye kontorelever med speciale i offentlig administration.Hvad kan vi tilbyde dig som kontorelev i Helsingør Kommune?Som kontorelev i Helsingør Kommune får du en bred kontaktflade både internt og eksternt. Vi har et godt arbejdsmiljø, hvor medarbejdertrivsel og personligt initiativ vægtes højt. Du vil blive udfordret og udvikle dig både fagligt og personligt. Da vi er en kommune i konstant udvikling, vil du få god variation af opgaver. Herudover tilbyder vi et stærkt elevnetværk, samt gode og hjælpsomme kollegaer.Hvad forventer vi af dig som kontorelev i Helsingør Kommune?Vi forventer, at du er nysgerrig efter nye opgaver, og at du er frisk på at varetage rutineopgaver. Du skal som elev være udadvendt, smilende, have masser af gåpåmod og være klar til at være kommunens ansigt udadtil i mødet med borgere og samarbejdspartnere.Fire forskellige linjerI Helsingør Kommune vil du som kontorelev blive uddannet inden for en af disse fire forskellige linjer:ØkonomiDu vil blive økonomielev med fokus på ejendomsdrift og få færdigheder indenfor anlægsregnskaber, betaling af regninger, forsikringsområde, projektregnskaber samt de opgaver der følger med ejedomsdrift. Du vil derudover få kendskab til budgetopfølgning, budgetprocedure og det kommunale regnskab. Du behøver ikke at kunne systemerne på forhånd, da vi lærer dig op.Borgerrettet Du får en hverdag, hvor du er i kontakt med mange af kommunens borgere, når de har brug for rådgivning - ligesom du vil indgå i den daglige sagsbehandling. Du motiveres af en travl hverdag og kombinationen af sagsbehandling og en meget udadvendt funktion, hvor du i løbet af en dag møder og skal servicere mange forskellige borgere. Du evner, at danne dig et overblik over situationen og borgerens behov og i at levere en god og nærværende service over for den enkelte.Sundhed og OmsorgDu få mange forskellige opgaver inden for sekretariatsbetjening og administration, f.eks. inden for regnskab, personaleadministration, mødeplanlægning, dagsordner referater, kursusplanlægning og hjemmeside. Du vil få egne opgaver, som bliver dit ansvar. Noget af din elevtid vil også foregå i en af driftsenhederne, som hører under centret.AllroundSom allround-elev har du mulighed for at påvirke hvilket center du ønsker at være elev i. Du skal igennem to forskellige centre i din elevtid og du får mulighed for mange udfordrende opgaver på meget forskellige områder.Om uddannelsens forløbUddannelsen forløber over 2 år, herunder 15 ugers skoleforløb på Niels Brock i København. Uddannelsen afsluttes med en fagprøve. Under uddannelsen er der mulighed for at deltage i en studietur til Bruxelles sammen med skoleholdet fra Niels Brock. Turen er betalt af kommunen.Din baggrundDu har et HG grundbevis med adgang til offentlig administration som er påbegyndt eller udstedt før 1.8.2015 eller EUX. Er din baggrund HF, HTX eller STX, skal du have gennemført et supplerende 10 ugers forløb inden ansættelsesdatoen. Er din baggrund HHX eller EUX med en anden fagretning end kontor skal du have et supplerende EUS-forløb på 5 uger. Kontakt din handelsskole, hvis du er i tvivl om du har de rette adgangskrav.Løn og arbejdsforholdArbejdstiden er 37 timer om ugen inkl. frokost. Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende HK-overenskomst for elever. Du starter din elevtid den 1. september 2019.Sådan søger duDa vi leder efter elever, der brænder efter de specifikke linjer, kan du kun vælge at søge én af linjerne. Husk at du skal gøre tydeligt opmærksom på hvilken linje, du søger i din ansøgning.Der afholdes samtaler den 27. og 28. februar 2019.Stillingen søges via Helsingør Kommunes hjemmeside Ledige jobs, ved brug af knappen Søg jobbet i stillingsopslaget.Vedhæft aktuelle eksamensbeviser med din ansøgning og CV senest den 15. februar 2019 kl. 23.59.I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere fagligt og personligt.9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek OplevHelsingor og se selv.11Jobnete0ecefa8100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2296&ERId=326500EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHelsingør3439939Helsingør Kommune11Stengade 593000Helsingør49282828DKDanmark0ima12@helsingor.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent696223JobNet493268249326821000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0ecefa8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0ecefa8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0ecefa8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0ecefa8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Elev_og_trainee/3.jpgMed et job indenfor Kontor og administration bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Kontorelev lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration15Elev & trainee360259224Ireneima12@helsingor.dkDKDanmarkDKDanmark329956000Fem kontorelever til offentlig administration pr. 2. september 2019Robot Er du parat til en elevtid fuld af spændende udfordringer og ansvar?Og vil du lære en masse forskellige mennesker at kende og opbygge et solidt administrativt fundament fra den offentlige sektor, som hjælper dig og din karriere i fremtiden? Så skal du helt sikkert læse videre her.Som elev i Gribskov Kommune får dumasser af ansvar fra dag 1, samtidig med at du altid har en god kollega, du kan spørgeen spændende hverdag på en arbejdsplads med mange forskellige opgaver og med et godt sammenholdløn under din uddannelse.Hvad kræver det?For at komme i betragtning til en af vores stillinger er det vigtigt, at du opfylder optagelseskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration.Det vil sige, at du allerede har eller inden 1. september 2019 har bestået én af følgende uddannelserEUX offentlig administrationHHX skal suppleres med 5 ugers EUS5STX HTX HF skal suppleres med 10 ugers EUS10HG bevis med adgang til offentlig administration udstedt før den 1.8.2015Kontakt Knord Lyngby, hvis du er i tvivl om hvorvidt du opfylder adgangskravene.Løn efter gældende overenskomstSe hvad vores nuværende elever siger om Gribskov Kommune som arbejdsplads her. (https: www.youtube.com watch?v GnVrkrBPeXA)Du kan se stillingsbeskrivelserne for de enkelte elevstillinger under herElev i Center for Koncernstyring og ITSe stillingsbeskrivelsen her (http: signatur.dk kunder Kunde Gribskov Elev Elev 20i 20Center 20for 20Koncernstyring 20og 20It 20.pdf).Søg stillingen som elev i Center for Koncernstyring og IT her. (https: signatur.frontlab.com ExtJobs DefaultHosting JobApplication.aspx?ClientId 2079 ERId 33068)Elev i Center for Strategi og HRSe stillingsbeskrivelsen her. (http: signatur.dk kunder Kunde Gribskov Elev Elev 20i 20Center 20for 20Strategi 20og 20HR.pdf)Søg stillingen som elev i Center for Strategi og HR her. (https: signatur.frontlab.com ExtJobs DefaultHosting JobApplication.aspx?ClientId 2079 ERId 33069)Elev i VelfærdssekretariatetSe stillingsbeskrivelsen her. (http: signatur.dk kunder Kunde Gribskov Elev Elev 20i 20Velfaerdssekretariatet.pdf)Søg stillingen som elev i Center for Børn og Unge og Social og Sundhed her. (https: signatur.frontlab.com ExtJobs DefaultHosting JobApplication.aspx?ClientId 2079 ERId 33072)Elev i Center for Byer, Ejendomme og Erhverv og Venter for Teknik og MiljøSe stillingsbeskrivelsen her (http: signatur.dk kunder Kunde Gribskov Elev Elev 20i 20Center 20Byer 2C 20Ejendomme 20og 20Erhverv 20og 20Center 20for 20Teknik 20og 20Milj C3 B8 20.pdf).Søg stillingen som elev i Center for Byer, Ejendomme og Erhverv og Venter for Teknik og Miljø her. (https: signatur.frontlab.com ExtJobs DefaultHosting JobApplication.aspx?ClientId 2079 ERId 33081)Elev i Center for BorgerserviceSe stillingsbeskrivelsen her. (http: signatur.dk kunder Kunde Gribskov Elev Elev 20i 20Center 20for 20Borgerservice 20og 20Beskaeftigelse_b.pdf)Søg stillingen som elev i Center for Borgerservice her. (https: signatur.frontlab.com ExtJobs DefaultHosting JobApplication.aspx?ClientId 2079 ERId 33082)Gribskov Kommunes værdierÅbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · FleksibilitetEr du parat til en elevtid fuld af spændende udfordringer og ansvar?
Og vil du lære en masse forskellige mennesker at kende og opbygge et solidt administrativt fundament fra den offentlige sektor, som hjælper dig og din karriere i fremtiden? Så skal du helt sikkert læse videre her.

Som elev i Gribskov Kommune får du
  • masser af ansvar fra dag 1, samtidig med at du altid har en god kollega, du kan spørge
  • en spændende hverdag på en arbejdsplads med mange forskellige opgaver og med et godt sammenhold
  • løn under din uddannelse.

Hvad kræver det?
For at komme i betragtning til en af vores stillinger er det vigtigt, at du opfylder optagelseskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration.

Det vil sige, at du allerede har – eller inden 1. september 2019 har bestået – én af følgende uddannelser
  • EUX offentlig administration
  • HHX skal suppleres med 5 ugers EUS5
  • STX/HTX/HF skal suppleres med 10 ugers EUS10
  • HG bevis med adgang til offentlig administration udstedt før den 1.8.2015

Kontakt Knord Lyngby, hvis du er i tvivl om hvorvidt du opfylder adgangskravene.
Løn efter gældende overenskomst

Se hvad vores nuværende elever siger om Gribskov Kommune som arbejdsplads her. (https://www.youtube.com/watch?v=GnVrkrBPeXA)


Du kan se stillingsbeskrivelserne for de enkelte elevstillinger under her


Elev i Center for Koncernstyring og IT
  • Se stillingsbeskrivelsen her (http://signatur.dk/kunder/Kunde/Gribskov/Elev/Elev%20i%20Center%20for%20Koncernstyring%20og%20It%20.pdf).
  • Søg stillingen som elev i Center for Koncernstyring og IT her. (https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2079&ERId=33068)

Elev i Center for Strategi og HR
  • Se stillingsbeskrivelsen her. (http://signatur.dk/kunder/Kunde/Gribskov/Elev/Elev%20i%20Center%20for%20Strategi%20og%20HR.pdf)
  • Søg stillingen som elev i Center for Strategi og HR her. (https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2079&ERId=33069)

Elev i Velfærdssekretariatet
  • Se stillingsbeskrivelsen her. (http://signatur.dk/kunder/Kunde/Gribskov/Elev/Elev%20i%20Velfaerdssekretariatet.pdf)
  • Søg stillingen som elev i Center for Børn og Unge og Social og Sundhed her. (https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2079&ERId=33072)

Elev i Center for Byer, Ejendomme og Erhverv og Venter for Teknik og Miljø
  • Se stillingsbeskrivelsen her (http://signatur.dk/kunder/Kunde/Gribskov/Elev/Elev%20i%20Center%20Byer%2C%20Ejendomme%20og%20Erhverv%20og%20Center%20for%20Teknik%20og%20Milj%C3%B8%20.pdf).
  • Søg stillingen som elev i Center for Byer, Ejendomme og Erhverv og Venter for Teknik og Miljø her. (https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2079&ERId=33081)

Elev i Center for Borgerservice
  • Se stillingsbeskrivelsen her. (http://signatur.dk/kunder/Kunde/Gribskov/Elev/Elev%20i%20Center%20for%20Borgerservice%20og%20Beskaeftigelse_b.pdf)
  • Søg stillingen som elev i Center for Borgerservice her. (https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2079&ERId=33082)


Gribskov Kommunes værdier
Åbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · Fleksibilitet

 

Gribskov KommuneHelsinge2019-02-11T00:00:002019-03-05T00:00:00
329950100Kontorelev ved Retten i Hillerød 2019 - 2021Robot Bliv elev ved Retten i Hillerød - et sted med kvalitet i alt, hvad vi gør! Vi søger 2 dygtige elever, der tager ansvar for egen læring, viser gå-på-mod og kan arbejde både selvstændigt og sammen med andre. Derudover regner vi med, at du har ordenssans, er god til dansk retskrivning, består EUX-business eller enten har en gymnasial baggrund med suppleringsfag eller en HHX med suppleringsfag. Alternativt har du en HG2-eksamen med dansk og it på niveau C. Vi glæder os til at byde dig velkommen til en travl hverdag, hvor vi udover kvalitet og god service også lægger stor vægt på trivsel og samarbejde blandt kollegerne.Vi kan tilbyde en spændende og afvekslende hverdag, hvor du vil få et stort kendskab til mange af de sagsområder, en byret beskæftiger sig med. Uddannelsen varer som hovedregel 2 år, hvor der indgår skoleforløb på en handelsskole og årlige elevseminarer med andre elever fra domstolene. Er du fyldt 25 år kan du eventuelt få afkortet din uddannelse, hvis du har relevant erhvervserfaring. Information herom kan du få hos handelsskolens studievejledere. Hvad skal du lave? Du vil de første dage som elev ved retten i Hillerød gennemgå et introforløb i de forskellige afdelinger og se forskellige sager. Herefter vil du sammen med de andre elever indgå i en turnus, hvor I på skift kommer til at beskæftige jer med det daglige arbejde i rettens afdelinger. I retssekretariatet arbejdes der med straffesager og civile sager. Straffesager handler om forskellige lovovertrædelser og civile sager kan f.eks. handle om krav om betaling af et beløb, nabostridigheder eller forældremyndighed. Sagerne i fogedretten handler bl.a. om at hjælpe kreditorer til at få deres penge, og i skifteretten behandler man bl.a. sager, hvor personer er døde eller sager om virksomheder i økonomiske vanskeligheder, f.eks. sager om konkurs. Herudover vil du som elev få et indblik i familierettens opgaver. Du vil også igennem det daglige samarbejde med jurister få indblik i den juridiske verden. Efter din elevtid åbner uddannelsen mulighed for at søge spændende jobs ved blandt andre domstolene og politiet, i advokatbranchen eller i en anden offentlig myndighed. Hvis du vil mere, kan du læse på vores hjemmeside: www.domstol.dk hilleroed Hvor skal du sende din ansøgning hen? Du skal sende din ansøgning elektronisk via vores rekrutteringssystem på hjemmesiden www.domstol.dk under Job i Danmarks Domstole . Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen Søg stillingen i stillingsopslaget på hjemmesiden. Udover din ansøgning bedes du vedlægge cv, eventuelle udtalelser og relevante eksamenspapirer (med karakterer) m.v. Ansøgningsfrist Ansøgningsfristen er den 21. februar 2019 kl. 12.00. Løn- og ansættelsesvilkår Vi forestiller os, at du begynder den 1. september 2019. Din ansættelse og løn følger fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK STAT. Retten i Hillerød vil som en af Danmarks Domstole gerne afspejle sammensætningen af den danske befolkning. Alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres derfor til at søge stillingerne.
Bliv elev ved Retten i Hillerød
- et sted med kvalitet i alt, hvad vi gør!




Vi søger 2 dygtige elever, der tager ansvar for egen læring, viser gå-på-mod og kan arbejde både selvstændigt og sammen med andre.

Derudover regner vi med, at du har ordenssans, er god til dansk retskrivning, består EUX-business eller enten har en gymnasial baggrund med suppleringsfag eller en HHX med suppleringsfag. Alternativt har du en HG2-eksamen med dansk og it på niveau C.

Vi glæder os til at byde dig velkommen til en travl hverdag, hvor vi udover kvalitet og god service også lægger stor vægt på trivsel og samarbejde blandt kollegerne.Vi kan tilbyde en spændende og afvekslende hverdag, hvor du vil få et stort kendskab til mange af de sagsområder, en byret beskæftiger sig med. Uddannelsen varer som hovedregel 2 år, hvor der indgår skoleforløb på en handelsskole og årlige elevseminarer med andre elever fra domstolene.
Er du fyldt 25 år kan du eventuelt få afkortet din uddannelse, hvis du har relevant erhvervserfaring. Information herom kan du få hos handelsskolens studievejledere.

Hvad skal du lave?

Du vil de første dage som elev ved retten i Hillerød gennemgå et introforløb i de forskellige afdelinger og se forskellige sager. Herefter vil du sammen med de andre elever indgå i en turnus, hvor I på skift kommer til at beskæftige jer med det daglige arbejde i rettens afdelinger.

I retssekretariatet arbejdes der med straffesager og civile sager. Straffesager handler om forskellige lovovertrædelser og civile sager kan f.eks. handle om krav om betaling af et beløb, nabostridigheder eller forældremyndighed. Sagerne i fogedretten handler bl.a. om at hjælpe kreditorer til at få deres penge, og i skifteretten behandler man bl.a. sager, hvor personer er døde eller sager om virksomheder i økonomiske vanskeligheder, f.eks. sager om konkurs. Herudover vil du som elev få et indblik i familierettens opgaver.

Du vil også igennem det daglige samarbejde med jurister få indblik i den juridiske verden.

Efter din elevtid åbner uddannelsen mulighed for at søge spændende jobs ved blandt andre domstolene og politiet, i advokatbranchen eller i en anden offentlig myndighed.

Hvis du vil mere, kan du læse på vores hjemmeside: www.domstol.dk/hilleroed


Hvor skal du sende din ansøgning hen?

Du skal sende din ansøgning elektronisk via vores rekrutteringssystem på hjemmesiden www.domstol.dk under ”Job i Danmarks Domstole”. Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen ”Søg stillingen” i stillingsopslaget på hjemmesiden.

Udover din ansøgning bedes du vedlægge cv, eventuelle udtalelser og relevante eksamenspapirer (med karakterer) m.v.

Ansøgningsfrist

Ansøgningsfristen er den 21. februar 2019 kl. 12.00.

Løn- og ansættelsesvilkår

Vi forestiller os, at du begynder den 1. september 2019.

Din ansættelse og løn følger fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT.

Retten i Hillerød vil som en af Danmarks Domstole gerne afspejle sammensætningen af den danske befolkning. Alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres derfor til at søge stillingerne.





Retten i HillerødHillerød2019-01-29T00:00:002019-02-21T00:00:00
329947075Kontorelever i Frederikssund KommuneRobot Vi søger 3 kontorelever med speciale i offentlig administration. Søg stillingen frem til den 18. februar 2019. Som kontorelev i Frederikssund Kommune får du en bred og alsidig uddannelse inden for offentlig administration. Uddannelsen tager to år og veksler mellem teori på handelsskolen og praksis i kommunen. Herudover vil der være mulighed for en studietur til Bruxelles. Gennem din elevtid får du mulighed for at være i flere forskellige afdelinger. Du får selvstændige og varierende arbejdsopgaver i takt med din faglige og personlige udvikling. Dine kvalifikationer Duhar afsluttet eller er ved at afslutte en HG2, en kompetencegivende EUX-uddannelse eller STX, HF, HTX, HHX med tilhørende opkvalificeringsforløb,er engagereter ansvarsbevidst,er mødestabil,er serviceminded og god til at tale med mange forskellige mennesker,har gode læse- og skrivekompetencer,og har et grundlæggende kendskab til IT. Vi tilbyderEt godt og udviklende læringsmiljø.En opdateret uddannelse, som åbner muligheder for fremtiden.Motiverede og engagerede praktikvejledere.En uddannelsesansvarlig og en praktikvejleder, der støtter og vejleder dig gennem hele uddannelsesforløbet.Løn under hele uddannelsesforløbet. Arbejdstid Vi har 37 timers arbejdsuge. Løn pr. måned Under 25 år:1. uddannelsesår: 14.171 kr. gruppelivsforsikring efter ½ års ansættelse.2. uddannelsesår: 14.915 kr. gruppelivsforsikring.Over 25 år:21.229 kr. pension. Tiltrædelse og ansættelsessamtaler Vores nye elever ansættes den 1. september 2019. 1. samtalerunde: Den 6. marts 2019 får udvalgte ansøgere mulighed for kort at præsentere sig selv på 10 minutter. 2. samtalerunde: Vi gennemfører herefter egentlige ansættelsessamtaler den 8. marts 2019 med udvalgte ansøgere fra 1. samtalerunde. Vil du være en af vores nye kontorelever? Søg stillingen via Frederikssund Kommunes hjemmeside: https: www.frederikssund.dk Service Job Ledige-stillinger Ansættelsesforhold 37 timer Tiltrædelse 1. september 2019 Kontakt Martin Krogh Andersen, 47 35 10 27Vi søger 3 kontorelever med speciale i offentlig administration.

Søg stillingen frem til den 18. februar 2019.

Som kontorelev i Frederikssund Kommune får du en bred og alsidig uddannelse inden for offentlig administration.

Uddannelsen tager to år og veksler mellem teori på handelsskolen og praksis i kommunen. Herudover vil der være mulighed for en studietur til Bruxelles.
Gennem din elevtid får du mulighed for at være i flere forskellige afdelinger. Du får selvstændige og varierende arbejdsopgaver i takt med din faglige og personlige udvikling.

Dine kvalifikationer
Du
  • har afsluttet eller er ved at afslutte en HG2, en kompetencegivende EUX-uddannelse eller STX, HF, HTX, HHX med tilhørende opkvalificeringsforløb,
  • er engageret
  • er ansvarsbevidst,
  • er mødestabil,
  • er serviceminded og god til at tale med mange forskellige mennesker,
  • har gode læse- og skrivekompetencer,
  • og har et grundlæggende kendskab til IT.

Vi tilbyder
  • Et godt og udviklende læringsmiljø.
  • En opdateret uddannelse, som åbner muligheder for fremtiden.
  • Motiverede og engagerede praktikvejledere.
  • En uddannelsesansvarlig og en praktikvejleder, der støtter og vejleder dig gennem hele uddannelsesforløbet.
  • Løn under hele uddannelsesforløbet.

Arbejdstid
Vi har 37 timers arbejdsuge.

Løn pr. måned
Under 25 år:
  • 1. uddannelsesår: 14.171 kr. + gruppelivsforsikring efter ½ års ansættelse.
  • 2. uddannelsesår: 14.915 kr. + gruppelivsforsikring.
Over 25 år:
  • 21.229 kr. + pension.

Tiltrædelse og ansættelsessamtaler
Vores nye elever ansættes den 1. september 2019.

1. samtalerunde:
Den 6. marts 2019 får udvalgte ansøgere mulighed for kort at præsentere sig selv på 10 minutter.

2. samtalerunde:
Vi gennemfører herefter egentlige ansættelsessamtaler den 8. marts 2019 med udvalgte ansøgere fra 1. samtalerunde.

Vil du være en af vores nye kontorelever?
Søg stillingen via Frederikssund Kommunes hjemmeside: https://www.frederikssund.dk/Service/Job/Ledige-stillinger

Ansættelsesforhold
37 timer

Tiltrædelse
1. september 2019

Kontakt
Martin Krogh Andersen, 47 35 10 27

 

Frederikssund KommuneFrederikssund2019-01-23T00:00:002019-02-18T00:00:00
329945011KontorelevRobot Hillerød Kommune søger fire nye kontorelever Vil du have en kontoruddannelse i Hillerød Kommune, Kongernes Nordsjælland, så er det nu, du skal til tasterne og skrive din ansøgning. Vi er en kommune i vækst med ca. 5.000 ansatte til at servicere over 50.000 indbyggere, så du vil blive en del af en meget spændende arbejdsplads. Vi tilbyder en kontoruddannelse med speciale i Offentlig administration indenfor fire forskellige spor: Teknisk sporSagsbehandler sporBorgerrettet sporStabs spor På vores hjemmeside (https: www.hillerod.dk service job elev-i-hilleroed kontorelev-i-offentlig-administration ) kan du læse mere om de fire spor og de formelle adgangskrav. Kontoruddannelsen er en uddannelse med stor bredde, hvor du opnår færdigheder i kommunikation og sagsbehandling. Du lærer gennem forløbet at betjene borgere og brugere, digitalt, personligt, telefonisk og skriftligt. Du vil derfor blive en attraktiv medarbejder, når du er udlært. Vores nye kontorelev Du er den servicemindede elev, der ikke er bange for at tage initiativet og du følger dine opgaver til dørs.Du sætter en ære i at sikre en høj service, og du møder altid andre mennesker med en positiv og åben tilgang.Det er vigtigt, at du har en høj arbejdsmoral og har mod på at arbejde med nye it-løsninger.Herudover skal du skal være god til at stave og formulere dig på dansk. Om uddannelsesforløbet Alle kontorelever skal i praktiktiden på handelsskolen København Nord i Lyngby, i 3 perioder af 4 ugers varighed. Der undervises i fag, der er relevante for den praktiske uddannelse og forløbet afsluttes med en fagprøve. Praktiktidens varighed er i udgangspunktet 2 år. Om Hillerød Kommune Vi arbejder fra moderne arbejdspladser i et nyere og moderne rådhus med lyse åbne lokaler, nye It-faciliteter, sund og lækker kantine og fri adgang til motionsrum. I Hillerød Kommune er der etableret en elevklub. Klubben er elevernes egen netværksgruppe. Klubben bruges til gensidig støtte og erfaringsudveksling, fagligt som uddannelsesmæssigt. Løn og arbejdsforhold Arbejdstiden er 37 timer om ugen inkl. frokost. Som kontorelev i Hillerød Kommune begynder du hos os den 1. september 2019 og praktiktiden varer i udgangspunktet frem til 31. august 2021. Lønnen som kontorelever under 25 år er attraktiv. 1. år er lønnen 14.171,45 kr. om måneden. 2. år er lønnen 14.915,40 kr. om måneden. Er du over 25 år, er lønnen 21.045,83 kr. om måneden. Frist Send din ansøgning samt dokumentation for din uddannelse elektronisk via linket senest den 18. februar 2019 kl. 10.00. I ansøgningen skal du:Angive hvilket spor du brænder mest for.Kort beskrive hvorfor, du brænder mest for det spor.Angive en prioriteret rækkefølge af de andre spor. Har du endnu ikke modtaget dit eksamensbevis, så vedhæft dine standpunktskarakterer. Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 9 i 2019 på Hillerød Rådhus. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Anette Opstrup eller Debbie Sørensen på mail: hkelev-email@hillerod.dk eller tlf. 72 32 12 60. Du kan følge med i kontorelevernes hverdag på instagram @kontorelever Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Hillerød Kommune søger fire nye kontorelever

Vil du have en kontoruddannelse i Hillerød Kommune, Kongernes Nordsjælland, så er det nu, du skal til tasterne og skrive din ansøgning.

Vi er en kommune i vækst med ca. 5.000 ansatte til at servicere over 50.000 indbyggere, så du vil blive en del af en meget spændende arbejdsplads.

Vi tilbyder en kontoruddannelse med speciale i Offentlig administration indenfor fire forskellige spor:
  • Teknisk spor
  • Sagsbehandler spor
  • Borgerrettet spor
  • Stabs spor

På vores hjemmeside (https://www.hillerod.dk/service/job/elev-i-hilleroed/kontorelev-i-offentlig-administration/) kan du læse mere om de fire spor og de formelle adgangskrav.

Kontoruddannelsen er en uddannelse med stor bredde, hvor du opnår færdigheder i kommunikation og sagsbehandling. Du lærer gennem forløbet at betjene borgere og brugere, digitalt, personligt, telefonisk og skriftligt. Du vil derfor blive en attraktiv medarbejder, når du er udlært.

Vores nye kontorelev
  • Du er den servicemindede elev, der ikke er bange for at tage initiativet og du følger dine opgaver til dørs.
  • Du sætter en ære i at sikre en høj service, og du møder altid andre mennesker med en positiv og åben tilgang.
  • Det er vigtigt, at du har en høj arbejdsmoral og har mod på at arbejde med nye it-løsninger.
  • Herudover skal du skal være god til at stave og formulere dig på dansk.

Om uddannelsesforløbet
Alle kontorelever skal i praktiktiden på handelsskolen København Nord i Lyngby, i 3 perioder af 4 ugers varighed. Der undervises i fag, der er relevante for den praktiske uddannelse og forløbet afsluttes med en fagprøve.

Praktiktidens varighed er i udgangspunktet 2 år.

Om Hillerød Kommune
Vi arbejder fra moderne arbejdspladser i et nyere og moderne rådhus med lyse åbne lokaler, nye It-faciliteter, sund og lækker kantine og fri adgang til motionsrum.

I Hillerød Kommune er der etableret en elevklub. Klubben er elevernes egen netværksgruppe. Klubben bruges til gensidig støtte og erfaringsudveksling, fagligt som uddannelsesmæssigt.

Løn og arbejdsforhold
Arbejdstiden er 37 timer om ugen inkl. frokost.

Som kontorelev i Hillerød Kommune begynder du hos os den 1. september 2019 og praktiktiden varer i udgangspunktet frem til 31. august 2021.

Lønnen som kontorelever under 25 år er attraktiv. 1. år er lønnen 14.171,45 kr. om måneden. 2. år er lønnen 14.915,40 kr. om måneden.
Er du over 25 år, er lønnen 21.045,83 kr. om måneden.

Frist
Send din ansøgning samt dokumentation for din uddannelse elektronisk via linket senest den 18. februar 2019 kl. 10.00.

I ansøgningen skal du:
  1. Angive hvilket spor du brænder mest for.
  2. Kort beskrive hvorfor, du brænder mest for det spor.
  3. Angive en prioriteret rækkefølge af de andre spor.

Har du endnu ikke modtaget dit eksamensbevis, så vedhæft dine standpunktskarakterer.

Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 9 i 2019 på Hillerød Rådhus.

Hvis du har spørgsmål,
er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Anette Opstrup eller Debbie Sørensen på mail: hkelev-email@hillerod.dk eller tlf. 72 32 12 60.

Du kan følge med i kontorelevernes hverdag på instagram @kontorelever

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

Hillerød KommuneHillerød2019-01-24T00:00:002019-02-18T00:00:00
329954921Borgerservice i Helsingør kommune søger ny kollegaRobot Er du vores nye kollega?Kan du rumme en hel pallette af forskellige opgaver, samtidig med at du leverer en fantastisk service til alle vores borgere?Vi er på jagt efter DIG, som kan se dig selv ind i, både sagsbehandling inden for folkeregisterområdet, men som også kan servicere borgere omkring deres generelle henvendelser til Borgerservice.DIG der forstår vigtigheden af, at alle dækker ind for hinanden i en travl hverdag og at helheden derfor nogle gange går forud for en enkelt opgave af hensyn til borgerne og at du er en vigtig brik i, at få dette til at lykkedes. Hvis det stadig er dig, så skal du søge den ledige fuldtidsstilling i Helsingør Kommunes Borgerservice. JobbetDu bliver en del af et engageret og servicemindet team på 9 medarbejdere, organisatorisk placeret i Center for Borgerservice, IT og Digitalisering. Du bliver en del af fronten og meget af din tid vil gå med direkte borgerkontakt. Du vil arbejde inden for et bredt fagligt område i Borgerservice (sygesikring, flytning, vielser, udstedelse af pas, kontakt med andre kommunale og offentlige myndigheder o.a).Vi kan tilbyde digSpændende arbejdsopgaver der giver mulighed for faglig og personlig udviklingEn moderne IT-arbejdspladsEt godt og uformelt arbejdsmiljøDygtige, kundemindede og motiverede kolleger Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst efter principperne i Ny LønVores forventninger til digDu motiveres af, at levere god og nærværende service hver dag og hele dagen. Du evner at arbejde både selvstændigt og i et teamDu er god til at finde løsninger, som kommer både kommunen og borgerne til gavnDu er god til mundtlig og skriftlig kommunikation og kan gennemskue problematikker i sagsbehandlingen også i komplicerede sager. Yderligere oplysningerHvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at ringe til områdeleder Morten Holm på telefon 2531 3214. Du kan læse mere om kommunen på http: www.helsingor.dk.AnsøgningsfristHvis ovenstående har vakt din interesse, bedes du sørge for, at vi har din ansøgning og CV senest mandag d. 18. februar 2019. Vi holder ansættelsessamtaler mandag den 25. februar. Vi forventer at ansættelse vil ske pr. 1. april 2019. Helsingør Kommune anerkender mangfoldigheden som en styrke og opfordrer derfor alle ansøgere uanset køn, alder, handicap, religion, etnisk oprindelse eller seksuel orientering til at søge ledige stillinger.I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere fagligt og personligt.9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek OplevHelsingor og se selv.Er du vores nye kollega?

Kan du rumme en hel pallette af forskellige opgaver, samtidig med at du leverer en fantastisk service til alle vores borgere?
Vi er på jagt efter DIG, som kan se dig selv ind i, både sagsbehandling inden for folkeregisterområdet, men som også kan servicere borgere omkring deres generelle henvendelser til Borgerservice.
DIG der forstår vigtigheden af, at alle dækker ind for hinanden i en travl hverdag og at helheden derfor nogle gange går forud for en enkelt opgave – af hensyn til borgerne og at du er en vigtig brik i, at få dette til at lykkedes.
Hvis det stadig er dig, så skal du søge den ledige fuldtidsstilling i Helsingør Kommunes Borgerservice.
Jobbet
Du bliver en del af et engageret og servicemindet team på 9 medarbejdere, organisatorisk placeret i Center for Borgerservice, IT og Digitalisering.
Du bliver en del af ”fronten” og meget af din tid vil gå med direkte borgerkontakt.
Du vil arbejde inden for et bredt fagligt område i Borgerservice (sygesikring, flytning, vielser, udstedelse af pas, kontakt med andre kommunale og offentlige myndigheder o.a).

Vi kan tilbyde dig
Spændende arbejdsopgaver der giver mulighed for faglig og personlig udvikling
En moderne IT-arbejdsplads
Et godt og uformelt arbejdsmiljø
Dygtige, kundemindede og motiverede kolleger
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst efter principperne i Ny Løn

Vores forventninger til dig
Du motiveres af, at levere god og nærværende service – hver dag og hele dagen.
Du evner at arbejde både selvstændigt og i et team
Du er god til at finde løsninger, som kommer både kommunen og borgerne til gavn
Du er god til mundtlig og skriftlig kommunikation og kan gennemskue problematikker i sagsbehandlingen – også i komplicerede sager.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at ringe til områdeleder Morten Holm på telefon 2531 3214. Du kan læse mere om kommunen på http://www.helsingor.dk.

Ansøgningsfrist
Hvis ovenstående har vakt din interesse, bedes du sørge for, at vi har din ansøgning og CV senest mandag d. 18. februar 2019. Vi holder ansættelsessamtaler mandag den 25. februar. Vi forventer at ansættelse vil ske pr. 1. april 2019.

Helsingør Kommune anerkender mangfoldigheden som en styrke og opfordrer derfor alle ansøgere uanset køn, alder, handicap, religion, etnisk oprindelse eller seksuel orientering til at søge ledige stillinger.

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 

Helsingør KommuneHelsingør2019-02-05T00:00:002019-02-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Fem kontorelever til offentlig administration pr. 2. september 2019

Gribskov Kommune

Helsinge
Er du parat til en elevtid fuld af spændende udfordringer og ansvar?Og vil du lære en masse forskellige mennesker at kende og opbygge et solidt administrativt fundament fra den offentlige sektor, som hjælper dig og din karriere i fremtiden? Så skal ...
Indrykket:11. februar 2019
Udløbsdato:5. marts 2019

Kontorelev ved Retten i Hillerød 2019 - 2021

Retten i Hillerød

Hillerød
Bliv elev ved Retten i Hillerød - et sted med kvalitet i alt, hvad vi gør! Vi søger 2 dygtige elever, der tager ansvar for egen læring, viser gå-på-mod og kan arbejde både selvstændigt og sammen med andre. Derudover regner vi med, at du har ordenssa...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:21. februar 2019

Kontorelever i Frederikssund Kommune

Frederikssund Kommune

Frederikssund
Vi søger 3 kontorelever med speciale i offentlig administration. Søg stillingen frem til den 18. februar 2019. Som kontorelev i Frederikssund Kommune får du en bred og alsidig uddannelse inden for offentlig administration. Uddannelsen tager to år og...
Indrykket:23. januar 2019
Udløbsdato:18. februar 2019

Kontorelev

Hillerød Kommune

Hillerød
Hillerød Kommune søger fire nye kontorelever Vil du have en kontoruddannelse i Hillerød Kommune, Kongernes Nordsjælland, så er det nu, du skal til tasterne og skrive din ansøgning. Vi er en kommune i vækst med ca. 5.000 ansatte til at servicere over...
Indrykket:24. januar 2019
Udløbsdato:18. februar 2019

Borgerservice i Helsingør kommune søger ny kollega

Helsingør Kommune

Helsingør
Er du vores nye kollega?Kan du rumme en hel pallette af forskellige opgaver, samtidig med at du leverer en fantastisk service til alle vores borgere?Vi er på jagt efter DIG, som kan se dig selv ind i, både sagsbehandling inden for folkeregisterområd...
Indrykket:5. februar 2019
Udløbsdato:18. februar 2019