Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelev i Helsingør Kommune

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945481Phoenix-e0ecefa812019-01-23T00:00:00Kontorelev i Helsingør KommuneEr du Helsingør Kommunes nye superelev?

Er du dygtig, pligtopfyldende og servicemindet? Trives du med at tage initiativ og er du god til at skabe relationer? Brænder du for at arbejde i en kommune? Så er du måske en af vores fire nye kontorelever med speciale i offentlig administration.

Hvad kan vi tilbyde dig som kontorelev i Helsingør Kommune?
Som kontorelev i Helsingør Kommune får du en bred kontaktflade både internt og eksternt. Vi har et godt arbejdsmiljø, hvor medarbejdertrivsel og personligt initiativ vægtes højt. Du vil blive udfordret og udvikle dig både fagligt og personligt. Da vi er en kommune i konstant udvikling, vil du få god variation af opgaver. Herudover tilbyder vi et stærkt elevnetværk, samt gode og hjælpsomme kollegaer.

Hvad forventer vi af dig som kontorelev i Helsingør Kommune?
Vi forventer, at du er nysgerrig efter nye opgaver, og at du er frisk på at varetage rutineopgaver. Du skal som elev være udadvendt, smilende, have masser af gåpåmod og være klar til at være kommunens ansigt udadtil i mødet med borgere og samarbejdspartnere.

Fire forskellige linjer
I Helsingør Kommune vil du som kontorelev blive uddannet inden for en af disse fire forskellige linjer:

Økonomi
Du vil blive økonomielev med fokus på ejendomsdrift og få færdigheder indenfor anlægsregnskaber, betaling af regninger, forsikringsområde, projektregnskaber samt de opgaver der følger med ejedomsdrift. Du vil derudover få kendskab til budgetopfølgning, budgetprocedure og det kommunale regnskab. Du behøver ikke at kunne systemerne på forhånd, da vi lærer dig op.

Borgerrettet
Du får en hverdag, hvor du er i kontakt med mange af kommunens borgere, når de har brug for rådgivning - ligesom du vil indgå i den daglige sagsbehandling. Du motiveres af en travl hverdag og kombinationen af sagsbehandling og en meget udadvendt funktion, hvor du i løbet af en dag møder og skal servicere mange forskellige borgere. Du evner, at danne dig et overblik over situationen og borgerens behov og i at levere en god og nærværende service over for den enkelte.

Sundhed og Omsorg
Du få mange forskellige opgaver inden for sekretariatsbetjening og administration, f.eks. inden for regnskab, personaleadministration, mødeplanlægning, dagsordner/referater, kursusplanlægning og hjemmeside. Du vil få egne opgaver, som bliver dit ansvar. Noget af din elevtid vil også foregå i en af driftsenhederne, som hører under centret.

Allround
Som allround-elev har du mulighed for at påvirke hvilket center du ønsker at være elev i. Du skal igennem to forskellige centre i din elevtid og du får mulighed for mange udfordrende opgaver på meget forskellige områder.

Om uddannelsens forløb
Uddannelsen forløber over 2 år, herunder 15 ugers skoleforløb på Niels Brock i København. Uddannelsen afsluttes med en fagprøve. Under uddannelsen er der mulighed for at deltage i en studietur til Bruxelles sammen med skoleholdet fra Niels Brock. Turen er betalt af kommunen.

Din baggrund
Du har et HG grundbevis med adgang til offentlig administration som er påbegyndt eller udstedt før 1.8.2015 eller EUX. Er din baggrund HF, HTX eller STX, skal du have gennemført et supplerende 10 ugers forløb inden ansættelsesdatoen. Er din baggrund HHX eller EUX med en anden fagretning end kontor skal du have et supplerende EUS-forløb på 5 uger. Kontakt din handelsskole, hvis du er i tvivl om du har de rette adgangskrav.

Løn og arbejdsforhold
Arbejdstiden er 37 timer om ugen inkl. frokost. Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende HK-overenskomst for elever. Du starter din elevtid den 1. september 2019.

Sådan søger du
Da vi leder efter elever, der brænder efter de specifikke linjer, kan du kun vælge at søge én af linjerne. Husk at du skal gøre tydeligt opmærksom på hvilken linje, du søger i din ansøgning.Der afholdes samtaler den 27. og 28. februar 2019.
Stillingen søges via Helsingør Kommunes hjemmeside/ Ledige jobs, ved brug af knappen ”Søg jobbet” i stillingsopslaget.
Vedhæft aktuelle eksamensbeviser med din ansøgning og CV senest den 15. februar 2019 kl. 23.59.

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 

2019-02-16T00:50:58.033 Er du Helsingør Kommunes nye superelev?Er du dygtig, pligtopfyldende og servicemindet? Trives du med at tage initiativ og er du god til at skabe relationer? Brænder du for at arbejde i en kommune? Så er du måske en af vores fire nye kontorelever med speciale i offentlig administration.Hvad kan vi tilbyde dig som kontorelev i Helsingør Kommune?Som kontorelev i Helsingør Kommune får du en bred kontaktflade både internt og eksternt. Vi har et godt arbejdsmiljø, hvor medarbejdertrivsel og personligt initiativ vægtes højt. Du vil blive udfordret og udvikle dig både fagligt og personligt. Da vi er en kommune i konstant udvikling, vil du få god variation af opgaver. Herudover tilbyder vi et stærkt elevnetværk, samt gode og hjælpsomme kollegaer.Hvad forventer vi af dig som kontorelev i Helsingør Kommune?Vi forventer, at du er nysgerrig efter nye opgaver, og at du er frisk på at varetage rutineopgaver. Du skal som elev være udadvendt, smilende, have masser af gåpåmod og være klar til at være kommunens ansigt udadtil i mødet med borgere og samarbejdspartnere.Fire forskellige linjerI Helsingør Kommune vil du som kontorelev blive uddannet inden for en af disse fire forskellige linjer:ØkonomiDu vil blive økonomielev med fokus på ejendomsdrift og få færdigheder indenfor anlægsregnskaber, betaling af regninger, forsikringsområde, projektregnskaber samt de opgaver der følger med ejedomsdrift. Du vil derudover få kendskab til budgetopfølgning, budgetprocedure og det kommunale regnskab. Du behøver ikke at kunne systemerne på forhånd, da vi lærer dig op.Borgerrettet Du får en hverdag, hvor du er i kontakt med mange af kommunens borgere, når de har brug for rådgivning - ligesom du vil indgå i den daglige sagsbehandling. Du motiveres af en travl hverdag og kombinationen af sagsbehandling og en meget udadvendt funktion, hvor du i løbet af en dag møder og skal servicere mange forskellige borgere. Du evner, at danne dig et overblik over situationen og borgerens behov og i at levere en god og nærværende service over for den enkelte.Sundhed og OmsorgDu få mange forskellige opgaver inden for sekretariatsbetjening og administration, f.eks. inden for regnskab, personaleadministration, mødeplanlægning, dagsordner referater, kursusplanlægning og hjemmeside. Du vil få egne opgaver, som bliver dit ansvar. Noget af din elevtid vil også foregå i en af driftsenhederne, som hører under centret.AllroundSom allround-elev har du mulighed for at påvirke hvilket center du ønsker at være elev i. Du skal igennem to forskellige centre i din elevtid og du får mulighed for mange udfordrende opgaver på meget forskellige områder.Om uddannelsens forløbUddannelsen forløber over 2 år, herunder 15 ugers skoleforløb på Niels Brock i København. Uddannelsen afsluttes med en fagprøve. Under uddannelsen er der mulighed for at deltage i en studietur til Bruxelles sammen med skoleholdet fra Niels Brock. Turen er betalt af kommunen.Din baggrundDu har et HG grundbevis med adgang til offentlig administration som er påbegyndt eller udstedt før 1.8.2015 eller EUX. Er din baggrund HF, HTX eller STX, skal du have gennemført et supplerende 10 ugers forløb inden ansættelsesdatoen. Er din baggrund HHX eller EUX med en anden fagretning end kontor skal du have et supplerende EUS-forløb på 5 uger. Kontakt din handelsskole, hvis du er i tvivl om du har de rette adgangskrav.Løn og arbejdsforholdArbejdstiden er 37 timer om ugen inkl. frokost. Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende HK-overenskomst for elever. Du starter din elevtid den 1. september 2019.Sådan søger duDa vi leder efter elever, der brænder efter de specifikke linjer, kan du kun vælge at søge én af linjerne. Husk at du skal gøre tydeligt opmærksom på hvilken linje, du søger i din ansøgning.Der afholdes samtaler den 27. og 28. februar 2019.Stillingen søges via Helsingør Kommunes hjemmeside Ledige jobs, ved brug af knappen Søg jobbet i stillingsopslaget.Vedhæft aktuelle eksamensbeviser med din ansøgning og CV senest den 15. februar 2019 kl. 23.59.I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere fagligt og personligt.9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek OplevHelsingor og se selv.11Jobnete0ecefa8100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2296&ERId=326500EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHelsingør3439939Helsingør Kommune11Stengade 593000Helsingør49282828DKDanmark0ima12@helsingor.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent696223JobNet493268249326821000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0ecefa8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0ecefa8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0ecefa8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0ecefa8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Elev_og_trainee/3.jpgMed et job indenfor Kontor og administration bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Kontorelev lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration15Elev & trainee360259224Ireneima12@helsingor.dkDKDanmarkDKDanmark330004581Kontorelev pr. 1. september 2019Robot Fonden LO-skolen Konventum søger kontorelev med speciale i Administration. Fonden LO-skolen Konventum tilbyder en bred 2-årig uddannelse inden for de administrative og merkantile arbejdsområder. Vi arbejder i et spændende og alsidigt miljø, hvor vi både i fællesskab og hver for sig udlever vores værdier: Service kvalitet, Udvikling fællesskab, Ansvar mangfoldighed. Vi sætter pris på ansvarsbevidsthed, samarbejde og fleksibilitet i arbejdsdagen. Selvstændighed og omhyggelighed er også kvaliteter, der vægter tungt. Vi værdsætter gå-på-mod, godt humør og en frisk replik. Vi arbejder i et spændende alsidigt miljø hvor 2 dage sjældent er ens. Ansøgere med bestået EUX, HHX 5 ugers EUS5, HG(V) eller STX HTX HF 10 ugers EUS10 kan søge stillingen. Vi kan tilbyde: en 2-årig uddannelse hvor du i løbet af din elevtid får kendskab til de mange forskellige jobfunktioner inden for: Administrativ sagsbehandling Kundekontakt Økonomi: konteringer, bogføring og afstemning Kommunikations- og informationsopgaver til personalet HR-personaleadministration Projekt- og kursusadministration Skoleperioderne finder sted på handelsskolen eller som online forløb afhængig af dit skolevalg. Din uddannelse afsluttes med en fagprøve som relaterer sig til Fonden LO-skolen Konventum. Løn og ansættelsesforhold iflg. overenskomst med HK. Ansøgningen sendes til job@loskolen.dk og skal være os i hænde senest d. 15. maj 2019. Hvis du har spørgsmål til uddannelsen, er du velkommen til at kontakte Marianne D. Olsen på tlf. 49 28 09 74.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Konventum Højstrupgård er et moderne konference-, kursus- og uddannelsescenter i Helsingør med panoramaudsigt over Øresund. Vi har 259 værelser, 57 mødelokaler, 5 auditorier og to restauranter. Vi er kendt for vores gode køkken, hvor mad og vin af høj kvalitet er omdrejningspunktet. Derudover har vi også flere barer og en caf i huset. I 2010 blev Konventum Danmarks yngste fredede bygning p.g.a. den unikke arkitektur, omfattende kunstsamling og danske design. Konventum Gl. Hellebækvej 70 3000 Helsingør Tlf 49 28 09 00 konventum.dk

Fonden LO-skolen/Konventum søger kontorelev med speciale i Administration.

Fonden LO-skolen/Konventum tilbyder en bred 2-årig uddannelse inden for de administrative og merkantile arbejdsområder. Vi arbejder i et spændende og alsidigt miljø, hvor vi både i fællesskab og hver for sig udlever vores værdier: Service & kvalitet, Udvikling & fællesskab, Ansvar & mangfoldighed.

Vi sætter pris på ansvarsbevidsthed, samarbejde og fleksibilitet i arbejdsdagen. Selvstændighed og omhyggelighed er også kvaliteter, der vægter tungt. Vi værdsætter gå-på-mod, godt humør og en frisk replik.

Vi arbejder i et spændende alsidigt miljø hvor 2 dage sjældent er ens. 

Ansøgere med bestået EUX, HHX + 5 ugers EUS5, HG(V) eller STX/HTX/HF + 10 ugers EUS10 kan søge stillingen.

Vi kan tilbyde:

en 2-årig uddannelse hvor du i løbet af din elevtid får kendskab til de mange forskellige jobfunktioner inden for: 

  • Administrativ sagsbehandling
  • Kundekontakt
  • Økonomi: konteringer, bogføring og afstemning
  • Kommunikations- og informationsopgaver til personalet
  • HR-personaleadministration
  • Projekt- og kursusadministration

Skoleperioderne finder sted på handelsskolen eller som online forløb afhængig af dit skolevalg. Din uddannelse afsluttes med en fagprøve som relaterer sig til Fonden LO-skolen/Konventum.

Løn og ansættelsesforhold iflg. overenskomst med HK.

Ansøgningen sendes til job@loskolen.dk og skal være os i hænde senest d. 15. maj 2019.

Hvis du har spørgsmål til uddannelsen, er du velkommen til at kontakte Marianne D. Olsen på tlf. 49 28 09 74.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Konventum & Højstrupgård er et moderne konference-, kursus- og uddannelsescenter i Helsingør med panoramaudsigt over Øresund. Vi har 259 værelser, 57 mødelokaler, 5 auditorier og to restauranter. Vi er kendt for vores gode køkken, hvor mad og vin af høj kvalitet er omdrejningspunktet. Derudover har vi også flere barer og en café i huset. I 2010 blev Konventum Danmarks yngste fredede bygning p.g.a. den unikke arkitektur, omfattende kunstsamling og danske design.

Konventum • Gl. Hellebækvej 70 • 3000 Helsingør • Tlf 49 28 09 00 • konventum.dk

KONVENTUM A/SHelsingør2019-04-11T00:00:002019-05-15T00:00:00
330006587Nordsjællands Hospital søger kontorelev med speciale i offentlig administrationRobot Vi har brug for en dygtig og initiativrig kontorelev, der har lyst til at være med til at sætte sit præg på administrationen på Nordsjællands Hospital. Vi søger dig, fordi du er ansvarsbevidst, kan bidrage til et godt samarbejde, er serviceminded, har gåpåmod og har lyst til at tage en alsidig uddannelse inden for offentligt administration. Kontoruddannelsens rammer Kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration tager ca. 2 år alt afhængigt af din alder og uddannelsesbaggrund. Uddannelsen består af både skoleforløb, praktik og eventuelt en erhvervsrettet studietur. Skoleforløbet er fordelt på tre skoleophold og varer mellem 13 og 19 uger. Den teoretiske del foregår på en erhvervsskole. Den praktiske del foregår på i administrationen på Nordsjællands Hospital. Nordsjællands Hospital som praktiksted Som elev på Nordsjællands Hospital og dermed i Region Hovedstaden bliver du en del af Danmarks største sundhedsvæsen. Din faste base vil være i Direktionsafdelingen, men du vil også komme til at arbejde i Økonomi- og Personaleafdelingen samt i Kvalitets- og Udviklingsafdelingen. Du vil blandt andet skulle arbejde med: Kontoropgaver, herunder mødereferater, journalisering, personaleadministration, indkøb, sagsbehandling mv. Diverse opgaver i forskellige IT-systemer Praktiske og administrative opgaver ved møder, konferencer, kurser mv. Implementering og optimering af administrative arbejdsprocesser, sagsgange mv. Ad hoc opgaver Vores elevuddannelse byder på alsidige arbejdsopgaver, som du er med til at sætte dit præg på og som du vil løse i tæt supervision og samarbejde med det øvrige personale. Når du er klar, vil du få ansvaret for at løse opgaverne selvstændigt. Om dig Vi forestiller os, at du: Er opsøgende og proaktiv Har ordenssans og er god til at planlægge Er i stand til at tackle pressede situationer Kan lide at servicere og samarbejde med mange forskellige kolleger Er fleksibel og omstillingsparat Derudover forventer vi, at du: Har bestået det adgangsgivende uddannelsesforløb, der kvalificerer dig til hovedforløbet. Læs evt. mere på Uddannelsesguiden Har gode sprogkundskaber, skriftligt såvel som mundtligt Har gode it-kundskaber Ikke er bange for tal Har en god portion humor og godt humør Yderligere oplysninger Dine løn- og ansættelsesvilkår er overenskomstbestemt og afhænger af din alder. Søg evt. mere information på okportal.dk Hvis du har spørgsmål til stillingen og uddannelsen til kontorelev, kan du rette henvendelse til kontorelev Louise Kirk Laursen louise.kirk.laursen@regionh.dk eller administrativ medarbejder Lene Mørk lene.moerk@regionh.dk Ansøgning Send din ansøgning, CV, eksamensbeviser samt evt. realkompetencevurdering (for voksenelever) elektronisk til os via vores e-rekrutteringssystem senest den 5. maj 2019. Vi forventer at afholde 1. samtale i form af korte screeningssamtaler den 14. maj 2019 og 2. samtale den 20. maj 2019. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.Vi har brug for en dygtig og initiativrig kontorelev, der har lyst til at være med til at sætte sit præg på administrationen på Nordsjællands Hospital.

Vi søger dig, fordi du er ansvarsbevidst, kan bidrage til et godt samarbejde, er serviceminded, har gåpåmod og har lyst til at tage en alsidig uddannelse inden for offentligt administration.

Kontoruddannelsens rammer

Kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration tager ca. 2 år alt afhængigt af din alder og uddannelsesbaggrund. Uddannelsen består af både skoleforløb, praktik og eventuelt en erhvervsrettet studietur. Skoleforløbet er fordelt på tre skoleophold og varer mellem 13 og 19 uger. Den teoretiske del foregår på en erhvervsskole. Den praktiske del foregår på i administrationen på Nordsjællands Hospital.

Nordsjællands Hospital som praktiksted

Som elev på Nordsjællands Hospital og dermed i Region Hovedstaden bliver du en del af Danmarks største sundhedsvæsen.

Din faste base vil være i Direktionsafdelingen, men du vil også komme til at arbejde i Økonomi- og Personaleafdelingen samt i Kvalitets- og Udviklingsafdelingen.

Du vil blandt andet skulle arbejde med:
  • Kontoropgaver, herunder mødereferater, journalisering, personaleadministration, indkøb, sagsbehandling mv.
  • Diverse opgaver i forskellige IT-systemer
  • Praktiske og administrative opgaver ved møder, konferencer, kurser mv.
  • Implementering og optimering af administrative arbejdsprocesser, sagsgange mv.
  • Ad hoc opgaver
Vores elevuddannelse byder på alsidige arbejdsopgaver, som du er med til at sætte dit præg på og som du vil løse i tæt supervision og samarbejde med det øvrige personale. Når du er klar, vil du få ansvaret for at løse opgaverne selvstændigt.

Om dig


Vi forestiller os, at du:
  • Er opsøgende og proaktiv
  • Har ordenssans og er god til at planlægge
  • Er i stand til at tackle pressede situationer
  • Kan lide at servicere og samarbejde med mange forskellige kolleger
  • Er fleksibel og omstillingsparat
  • Derudover forventer vi, at du:
  • Har bestået det adgangsgivende uddannelsesforløb, der kvalificerer dig til hovedforløbet. Læs evt. mere på Uddannelsesguiden
  • Har gode sprogkundskaber, skriftligt såvel som mundtligt
  • Har gode it-kundskaber
  • Ikke er bange for tal
  • Har en god portion humor og godt humør
Yderligere oplysninger

Dine løn- og ansættelsesvilkår er overenskomstbestemt og afhænger af din alder. Søg evt. mere information på okportal.dk
Hvis du har spørgsmål til stillingen og uddannelsen til kontorelev, kan du rette henvendelse til kontorelev Louise Kirk Laursen louise.kirk.laursen@regionh.dk eller administrativ medarbejder Lene Mørk lene.moerk@regionh.dk

Ansøgning

Send din ansøgning, CV, eksamensbeviser samt evt. realkompetencevurdering (for voksenelever) elektronisk til os via vores e-rekrutteringssystem senest den 5. maj 2019.

Vi forventer at afholde 1. samtale i form af korte screeningssamtaler den 14. maj 2019 og 2. samtale den 20. maj 2019.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Nordsjællands Hospital (Hillerød)Hillerød2019-04-12T00:00:002019-05-05T00:00:00
330001880Kontorassistent / Blæksprutte / Indsigt i regnskabProfile Rinco Danmark A S søger kontorassistent blæksprutte med indsigt i regnskab bogholderi. Rinco Danmark A S leverer ultra lyds svejse udstyr for sammenføjning af plast. Vi er en del af Rinco Schweiz som har egne kontorer 11 steder rundt om i verdenen. Vi har pt. kontor i Ebeltoft men flytter omkring 1. august til kontorhotellet v. Hellebæk Klædefabrik v. Helsingør. Selskabet i Danmark er sundt og veldrevet med god økonomi. Vores kundekreds spænder bredt fra de store industrivirksomheder til mindre virksomheder. Ligeledes har vi en betydelig kundekreds i fødevaresektoren da ultralyd også kan benyttes bl.a. til at skære ost mm. Det er vigtigt at Du som person er i stand til at arbejde selvstændigt besidder overblik har udpræget ordenssans samt kan leve med af og til at være alene på kontoret. Som udgangspunkt er der tale om en fuldtidsstilling dette kan dog aftales nærmere alt efter kompetencer mm. Stillingen indebærer mange arbejdsopgaver i løbet af dagen så der er ikke 2 dage der er ens. Blandt arbejdsopgaverne er de vigtigste funktioner dog at have styr på bogholderiet vi anvender i dag C5. Dette ændres til et nyere system. Desuden vil alt forefaldende kontorarbejde hører naturligt ind i dagligdagen. Ansøgninger sendes med CV via knappen Send ansøgning . Er der spørgsmål kan vi kontaktes på tlf. 21 66 30 80 att.: MD Peter Juul-Andrés som gerne sender liste med yderligere beskrivelse af arbejdsopgaverne. Vi kalder kandidaterne ind løbende. Send derfor ansøgning CV allerede i dag. Vi glæder os til at høre fra dig. Se mere på vores ansøgersite: https: rincoultrasonics.brandero.com
Rinco Danmark A/S søger kontorassistent / blæksprutte med indsigt i regnskab / bogholderi.

Rinco Danmark A/S leverer “ultra lyds svejse udstyr” for sammenføjning af plast. Vi er en del af Rinco Schweiz som har egne kontorer 11 steder rundt om i verdenen. Vi har pt. kontor i Ebeltoft – men flytter omkring 1. august til kontorhotellet v. Hellebæk Klædefabrik v. Helsingør. Selskabet i Danmark er sundt og veldrevet med god økonomi. Vores kundekreds spænder bredt fra de store industrivirksomheder til mindre virksomheder. Ligeledes har vi en betydelig kundekreds i fødevaresektoren – da ultralyd også kan benyttes bl.a. til at skære ost mm.

Det er vigtigt at Du som person er i stand til at arbejde selvstændigt – besidder overblik – har udpræget ordenssans; samt kan leve med af og til at være alene på kontoret. Som udgangspunkt er der tale om en fuldtidsstilling – dette kan dog aftales nærmere alt efter kompetencer mm.

Stillingen indebærer mange arbejdsopgaver i løbet af dagen – så der er ikke 2 dage der er ens. Blandt arbejdsopgaverne er de vigtigste funktioner dog at have styr på bogholderiet – vi anvender i dag C5. Dette ændres til et nyere system. Desuden vil alt forefaldende kontorarbejde hører naturligt ind i dagligdagen.

Ansøgninger sendes med CV via knappen "Send ansøgning". Er der spørgsmål kan vi kontaktes på tlf. 21 66 30 80 – att.: MD Peter Juul-Andrés – som gerne sender liste med yderligere beskrivelse af arbejdsopgaverne. Vi kalder kandidaterne ind løbende. Send derfor ansøgning + CV allerede i dag. Vi glæder os til at høre fra dig.

Se mere på vores ansøgersite: https://rincoultrasonics.brandero.com

ORS/Small/bc475916_logo.pngRinco Danmark A/SHellebæk2019-04-09T00:00:002019-05-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorelev pr. 1. september 2019

KONVENTUM A/S

Helsingør
Fonden LO-skolen Konventum søger kontorelev med speciale i Administration. Fonden LO-skolen Konventum tilbyder en bred 2-årig uddannelse inden for de administrative og merkantile arbejdsområder. Vi arbejder i et spændende og alsidigt miljø, hvor vi ...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:15. maj 2019

Nordsjællands Hospital søger kontorelev med speciale i offentlig administration

Nordsjællands Hospital (Hillerød)

Hillerød
Vi har brug for en dygtig og initiativrig kontorelev, der har lyst til at være med til at sætte sit præg på administrationen på Nordsjællands Hospital. Vi søger dig, fordi du er ansvarsbevidst, kan bidrage til et godt samarbejde, er serviceminded, h...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:5. maj 2019

Kontorassistent / Blæksprutte / Indsigt i regnskab

Rinco Danmark A/S

Hellebæk
Rinco Danmark A S søger kontorassistent blæksprutte med indsigt i regnskab bogholderi. Rinco Danmark A S leverer ultra lyds svejse udstyr for sammenføjning af plast. Vi er en del af Rinco Schweiz som har egne kontorer 11 steder rundt om i verdenen. ...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:19. maj 2019