Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelev med speciale i administration søges

Kontorelever med speciale i administration

Virksomheden

Hornskovvindberg er en meget ung virksomhed, vi lægger derfor stor vægt på at du har en udadvendt personlighed.  Der er altid fart over feltet og der er aldrig 2 dage der er ens. Engang imellem præsenteres man for udfordringer med meget kort varsel. Man skal derfor trives i et livligt arbejdsmiljø og være i stand til at holde hovedet køligt under pres.

Der er et godt sammenhold mellem de ansatte hos Hornskovvindberg og der er tit sociale arrangementer, hvor kollegaer kan mødes efter fyraften. Der er derfor god mulighed for at udvikle sig personligt, såvel som på det faglige plan.

Beskrivelse af arbejdsopgaver

Har du flair for tal, synes du at administrative opgaver er  spændende, og er du klar på at arbejde i en virksomhed, hvor ikke to dage er ens? Så er det måske dig, vi søger som kontorelev med til vores kundeserviceafdeling.

 

Du vil få en grundig introduktion til vores administrationområde samt en uddannelsesplan, som giver dig overblik over, hvad du skal igenem de 2 år som uddannelsen varer.

Vi lægger vægt på at give dig en god uddannelse. Vi lytter til dine ønsker og planlægger så vidt muligt dit 2-årige uddannelsesforløb med udgangspunkt i dine særlige kompetencer og interesser. Til gengæld stiller vi krav til dig og tilbyder udfordrende opgaver inden for hele det administrative område.

 

Om dig

Vi forstiller os, at du har veloverstået HHX, HG eller tilsvarende. Derudover lægger vi vægt på, at du som person kan arbejde selvstændig og initiativrigt. Du er engaeret i de ting, du laver, du tager ansvar for dine opgaver, og  du fungerer godt i et team. Du skal have en god omstillingsevne, så du kan takle en organisation, som konstant er under forandring og udvikling.

 

Vi tilbyder

  • Et selvstændigt og ansvarsfuldt job blandt gode kolleger
  • Gode muligheder for personlig udvikling
  • Du er med til at præge din egen arbejdsdag

 

Ansøgning

Vil du vide mere om uddannelsen som kontorelev hos HornskovVindberg A/S, så kontakt Alma Johansen på telefon +45 44 22 40 00 eller pr. mail til aybj@hornskovvindberg.dk.

 

Hvis du ikke har modtaget dit eksamensbevis ved ansøgningsfristens udløb, kan du eftersende det senere.

Husk at angive dette i din ansøgning.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Børne- og Socialministeriet søger kontorelev inden for Offentlig Administration

Børne- og Socialministeriet

København
Børne- og Socialministeriet søger kontorelev inden for offentlig administration Har du lyst til at få en alsidig kontoruddannelse inden for offentlig administration, og er du ambitiøs og glad for nye udfordringer? Så er du måske vores nye kontorelev...
Indrykket:7. september 2018
Udløbsdato:21. september 2018

To kontorelever til Rigsarkivet

Rigsarkivet, København (Slotsholmen)

København
To kontorelever til Rigsarkivet - få bred indsigt i offentlig forvaltning i en af Danmarks ældste kulturinstitutioner Rigsarkivet, København, søger pr. 1. november 2018 to kontorelever til den 2-årige kontoruddannelse med speciale i offentlig admini...
Indrykket:10. september 2018
Udløbsdato:26. september 2018

Kontorelev med speciale i administration og stor interesse i økonomi/bogholderi - genopslag

Trafikselskabet Movia

Frederiksberg
Kunne du tænke dig at få en kontoruddannelse indenfor specialet administration hos Danmarks største trafikselskab? Movia arbejder med sammenhængende transportløsninger, der bidrager til mobilitet og udvikling på Sjælland. Vi transporterer mere end 2...
Indrykket:10. september 2018
Udløbsdato:30. september 2018

Brænder du for salg, er du arbejdsom, positiv, serviceminded, og har mod på udfordringer i rejsebranchen?

MYCRUISE ApS

Frederiksberg
Lidt om MyCruise... Vi er en 10 år gammel virksomhed, som har oplevet hastig vækst og er i dag 20 fuldtidsansatte og 2-3 deltidsansatte. Så det er en mindre og ung virksomhed, hvor der er masser af mulighed for at præge dagligdagen og prøve kræfter ...
Indrykket:22. august 2018
Udløbsdato:1. oktober 2018

Kontormedhjælper- administration til rengørings virksomhed

PERFEKTSERVISE

København
Perfect Service seeks skilled and service-minded office assistant for hiring per. Oct. 15th 2017 or as soon as possible by appointment. We can offer you a versatile and attractive workplace where you will become an active player in a dynamic team wi...
Indrykket:10. august 2018
Udløbsdato:5. oktober 2018