Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelev med speciale i Økonomi til Seamar Scandinavia

Er du dygtig, arbejdsom og struktureret? Så er du måske den nye kontorelev, der med masser af gå på mod vil være med til at sætte sit præg på hverdagen i Seamar Scandinavia fra 1.august 2019.

Seamar Scandinavia er mellemstor virksomhed med ca. 200 medarbejder hvoraf de 12 er funktionærer. Som elev bliver du en del af en virksomhed i rivende udvikling og vi tilbyder gode muligheder for at du kan præge dit uddannelsesforløb. Du kommer til at løse opgaver inden for især økonomi, løn og generel administration, samt ind i mellem også hjælpe i HR. Da du skal være i mindst 2 forskellige afdelinger og får selvstændigt ansvar for dine opgaver, vil du få en bred erfaring og et godt fundament for fremtiden.

Initiativrig og serviceminded profil:

At være ansvarsbevidst og serviceminded er er en naturlig del af dig - ligesom gå på mod og initiativ er en selvfølge. Du er struktureret og sætter en ære i at have overblik og får afsluttet dine opgaver til tiden.

 

For at komme i betragtning som kontorelev med speciale i økonomi, skal du have en bestået STX suppleret med bestået EUX eller en bestået HHX. Du ansættes på fuld tid med løn efter HK’s overenskomst for elever.

 

Vi skal have din ansøgning senest d. 20. juli 2019, men vi forventer at afholde ansættelsessamtaler løbende. Send din ansøgning til HR Chef Jens Ole Just Nielsen på mail jojn@seamar.dk

 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Mogens Juulsen på mail mej@seamar.dk

 

Seamar Scandinavia

Seamar Scandinavia blev startet af Claus Rask Boddum & Jesper Mariegaard, og hovedkontoret ligger i Hirtshals ved Danmarks nordlige vestkyst, hvor størstedelen af ??færgerne mellem Danmark og Norge sejler. Vores præstationer afhænger i vid udstrækning af vores højtuddannede medarbejders indsats, og vi forsøger altid at tiltrække nye medarbejdere og bevare og motivere vores eksisterende medarbejdere. Vores fortsatte evne til at konkurrere effektivt afhænger af vores evne til at tiltrække nye medarbejdere samt bevare og motivere vores eksisterende medarbejdere.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330040727Phoenix-82cd8f4e12019-06-11T00:00:00Kontorelev med speciale i Økonomi til Seamar Scandinavia

Er du dygtig, arbejdsom og struktureret? Så er du måske den nye kontorelev, der med masser af gå på mod vil være med til at sætte sit præg på hverdagen i Seamar Scandinavia fra 1.august 2019.

Seamar Scandinavia er mellemstor virksomhed med ca. 200 medarbejder hvoraf de 12 er funktionærer. Som elev bliver du en del af en virksomhed i rivende udvikling og vi tilbyder gode muligheder for at du kan præge dit uddannelsesforløb. Du kommer til at løse opgaver inden for især økonomi, løn og generel administration, samt ind i mellem også hjælpe i HR. Da du skal være i mindst 2 forskellige afdelinger og får selvstændigt ansvar for dine opgaver, vil du få en bred erfaring og et godt fundament for fremtiden.

Initiativrig og serviceminded profil:

At være ansvarsbevidst og serviceminded er er en naturlig del af dig - ligesom gå på mod og initiativ er en selvfølge. Du er struktureret og sætter en ære i at have overblik og får afsluttet dine opgaver til tiden.

 

For at komme i betragtning som kontorelev med speciale i økonomi, skal du have en bestået STX suppleret med bestået EUX eller en bestået HHX. Du ansættes på fuld tid med løn efter HK’s overenskomst for elever.

 

Vi skal have din ansøgning senest d. 20. juli 2019, men vi forventer at afholde ansættelsessamtaler løbende. Send din ansøgning til HR Chef Jens Ole Just Nielsen på mail jojn@seamar.dk

 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Mogens Juulsen på mail mej@seamar.dk

 

Seamar Scandinavia

Seamar Scandinavia blev startet af Claus Rask Boddum & Jesper Mariegaard, og hovedkontoret ligger i Hirtshals ved Danmarks nordlige vestkyst, hvor størstedelen af ??færgerne mellem Danmark og Norge sejler. Vores præstationer afhænger i vid udstrækning af vores højtuddannede medarbejders indsats, og vi forsøger altid at tiltrække nye medarbejdere og bevare og motivere vores eksisterende medarbejdere. Vores fortsatte evne til at konkurrere effektivt afhænger af vores evne til at tiltrække nye medarbejdere samt bevare og motivere vores eksisterende medarbejdere.

2019-07-21T00:50:37.433 Er du dygtig, arbejdsom og struktureret? Så er du måske den nye kontorelev, der med masser af gå på mod vil være med til at sætte sit præg på hverdagen i Seamar Scandinavia fra 1.august 2019. Seamar Scandinavia er mellemstor virksomhed med ca. 200 medarbejder hvoraf de 12 er funktionærer. Som elev bliver du en del af en virksomhed i rivende udvikling og vi tilbyder gode muligheder for at du kan præge dit uddannelsesforløb. Du kommer til at løse opgaver inden for især økonomi, løn og generel administration, samt ind i mellem også hjælpe i HR. Da du skal være i mindst 2 forskellige afdelinger og får selvstændigt ansvar for dine opgaver, vil du få en bred erfaring og et godt fundament for fremtiden. Initiativrig og serviceminded profil: At være ansvarsbevidst og serviceminded er er en naturlig del af dig - ligesom gå på mod og initiativ er en selvfølge. Du er struktureret og sætter en ære i at have overblik og får afsluttet dine opgaver til tiden. For at komme i betragtning som kontorelev med speciale i økonomi, skal du have en bestået STX suppleret med bestået EUX eller en bestået HHX. Du ansættes på fuld tid med løn efter HK s overenskomst for elever. Vi skal have din ansøgning senest d. 20. juli 2019, men vi forventer at afholde ansættelsessamtaler løbende. Send din ansøgning til HR Chef Jens Ole Just Nielsen på mail jojn@seamar.dk Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Mogens Juulsen på mail mej@seamar.dk Seamar Scandinavia Seamar Scandinavia blev startet af Claus Rask Boddum Jesper Mariegaard, og hovedkontoret ligger i Hirtshals ved Danmarks nordlige vestkyst, hvor størstedelen af ??færgerne mellem Danmark og Norge sejler. Vores præstationer afhænger i vid udstrækning af vores højtuddannede medarbejders indsats, og vi forsøger altid at tiltrække nye medarbejdere og bevare og motivere vores eksisterende medarbejdere. Vores fortsatte evne til at konkurrere effektivt afhænger af vores evne til at tiltrække nye medarbejdere samt bevare og motivere vores eksisterende medarbejdere.11jobnet82cd8f4e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-20T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandHjørring3544906SEAMAR SCANDINAVIA A/S11Dalsagervej 109850HirtshalsDKDanmark0jojn@seamar.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent775868JobNet5002689500268910011-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=82cd8f4ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=82cd8f4ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=82cd8f4e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=82cd8f4e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonKontorelev med speciale i Økonomi til Seamar Scandinavia1Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration362070215jojn@seamar.dkjojn@seamar.dkDKDanmarkDKDanmark330118655KontorelevRobot Kontorelev: START KARRIEREN SOM KONTORELEV HER I HJØRRING VI TILBYDER EN ELEVPLADS TIL EN TOÅRIG UDDANNELSE INDEN FOR KONTOR Nordjysk Lift har en nyoprettet plads i økonomiafdelingen på hovedkontoret i Hjørring, og vi ønsker at udfylde denne med en engageret og serviceminded elev. Økonomiafdelingen består p.t. af 8 medarbejder, som du vil komme til at arbejde tæt sammen med. I alt huser Hjørring afdelingen tæt på 40 engagerede kollegaer i en dynamisk organisation, og du vil komme til at have arbejdsopgaver, som går på tværs af alle afdelingerne. Opgaverne vil være inden for reception, administration og økonomi. Vi har travlt, og vi har derfor brug for dig, hvorfor er det vigtigt, at du er motiveret til at yde en indsats, og at du kan arbejde selvstændigt. Du skal kunne trives med både rutinearbejde og udfordringer. Om dig: Du er en udadvendt person med et positivt sind og besidder en ihærdig arbejdstilgang. Du er struktureret, ansvarsbevidst, har et gå-på-mod, og så har du selvfølgelig flair for it. Du nyder at blive udfordret både på det faglige og personlige plan og kan holde fokus i en travl hverdag. Nye arbejdsopgaver skræmmer dig ikke, tværtimod motiverer det dig. Dine primære ansvarsområder: Fakturering Alm. kontorarbejde Varebestilling Telefonhåndtering Kundesupport Div. Ad hoc opgaver på tværs af afdelingerne Send os din ansøgning hurtigst muligt til: Jesper Billlund jkb@nordjysklift.dk tlf: 99 245 308

Kontorelev:

 

START KARRIEREN SOM KONTORELEV HER

I HJØRRING

 

 

VI TILBYDER EN ELEVPLADS TIL EN TOÅRIG UDDANNELSE INDEN FOR KONTOR

 

Nordjysk Lift har en nyoprettet plads i økonomiafdelingen på hovedkontoret i Hjørring, og vi ønsker at udfylde denne med en engageret og serviceminded elev. Økonomiafdelingen består p.t. af 8 medarbejder, som du vil komme til at arbejde tæt sammen med.

 

I alt huser Hjørring afdelingen tæt på 40 engagerede kollegaer i en dynamisk organisation, og du vil komme til at have arbejdsopgaver, som går på tværs af alle afdelingerne. 

 

Opgaverne vil være inden for reception, administration og økonomi. 

 

Vi har travlt, og vi har derfor brug for dig, hvorfor er det vigtigt, at du er motiveret til at yde en indsats, og at du kan arbejde selvstændigt.  

Du skal kunne trives med både rutinearbejde og udfordringer.

 

Om dig:

Du er en udadvendt person med et positivt sind og besidder en ihærdig arbejdstilgang. Du er struktureret, ansvarsbevidst, har et gå-på-mod, og så har du selvfølgelig flair for it. Du nyder at blive udfordret både på det faglige og personlige plan og kan holde fokus i en travl hverdag. Nye arbejdsopgaver skræmmer dig ikke, tværtimod motiverer det dig.

 

Dine primære ansvarsområder:

  • Fakturering
  • Alm. kontorarbejde
  • Varebestilling
  • Telefonhåndtering
  • Kundesupport
  • Div. Ad hoc opgaver på tværs af afdelingerne

 

Send os din ansøgning hurtigst muligt til:

Jesper Billlund

jkb@nordjysklift.dk

tlf: 99 245 308

Nordjysk Lift ApSHjørring2019-11-06T00:00:002019-11-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorelev

Nordjysk Lift ApS

Hjørring
Kontorelev: START KARRIEREN SOM KONTORELEV HER I HJØRRING VI TILBYDER EN ELEVPLADS TIL EN TOÅRIG UDDANNELSE INDEN FOR KONTOR Nordjysk Lift har en nyoprettet plads i økonomiafdelingen på hovedkontoret i Hjørring, og vi ønsker at udfylde denne med en ...
Indrykket:6. november 2019
Udløbsdato:18. november 2019