Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorelev med speciale i offentlig administration til Receptionen

Vil du have styr på det gode værtskab og aktivt forme din uddannelse? Så er en uddannelse ved Receptionen måske noget for dig. Københavns Professionshøjskole satser på dig og din fremtid.

Som kontorelev får du en 2-årig uddannelse med mange afvekslende og udfordrende opgaver i et spændende uddannelsesmiljø, hvor vi tager dig og din uddannelse seriøst. Du får udfordringer og muligheder - hele tiden med opbakning.

Din uddannelse vil blive planlagt og tilrettelagt i samarbejde med dig og Niels Brock, hvor dine skoleophold foregår.

Din arbejdsplads vil være i Receptionen, som hører under ressourceområdet Facility Management. Du bliver en del af et team på 7 receptionister fordelt på 5 forskellige adresser. Vi vægter samarbejde højt, og dine opgaver berører ofte flere afdelinger på tværs.

Om jobbet
I løbet af din uddannelse vil du få indblik i en hverdag med mange alsidige opgaver. Når du er klar, får du egne ansvarsområder; eksempelvis inden for ajourføring af digitale systemer. Med fokus på værtsskab, både personligt, skriftligt og telefonisk, får du viden om driften i en reception, udlejning af lokaler, administrative ledelses- og bygningsrelaterede opgaver.

Typiske opgaver under uddannelsesforløbet:

  • Løse varierende opgaver inden for værtsskab
  • Modtage studerende, ansatte og øvrige gæster
  • Besvare og omstille telefonopkald, samt henvendelser via mail
  • Ajourføre kontaktoplysninger/telefonbog
  • Bestille rejser til ansatte
  • Udleje lokaler til eksterne samarbejdspartnere
  • Udarbejde oversigter/statistik over fx belægningsprocent af lokaler
Din profil
Udover at du er fokuseret på din uddannelse og din fremtid, og ser muligheder i en uddannelse, hvor værtskab er omdrejningspunktet, forestiller vi os, at du:
  • har gå-på-mod og tager ansvar både for dine opgaver og din læring
  • er tryg ved at arbejde digitalt
  • er en teamplayer, serviceminded og ambitiøs
  • trives i en fleksibel hverdag, og har en positiv tilgang til forandringer.
For at kunne søge stillingen kræver det, at du har gennemført en af følgende uddannelser:
  • EUX Business med kvalifikationer til kontoruddannelse med specialer
  • HHX + 5 ugers supplerende adgangskursus
  • STX/HF/HTX + 10 ugers supplerende adgangskursus
  • HG med kvalifikationer til kontoruddannelse med specialer opnået før 1. august 2015.
Vi tilbyder:
  • en attraktiv arbejdsplads med gode muligheder for at få en varieret arbejdsdag
  • grundig oplæring i de opgaver, du kommer til at løse.
  • mange aktiviteter for dig og dine kollegaer både inden og uden for arbejdstiden
  • kaffe-, the- og frugtordning.
Løn- og ansættelsesforhold
Ansættelsen er med start den 13. august 2018.

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK Stat.

Arbejdsstedet er som udgangspunkt på vores adresser på Sigurdsgade og Tagensvej på Nørrebro.

Vil du vide mere?
Du kan læse mere om Københavns Professionshøjskole på www.kp.dk.

Vil du vide mere om stillingen, så er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Gitte Fyrkov på telefon 2429 6459.

Interesseret?
Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser via ansøgerknappen senest den 22. april 2018.

Er du over 25 år, skal vi bede dig medsende en realkompetencevurdering.

Ansættelsessamtaler forventes at finde sted i uge 20.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her