Kontorelev med speciale inden for administration

Drømmer du om en afvekslende hverdag, hvor du har kontakt til mange forskellige mennesker?

VKAREN.DK – bureauet med mennesket i centrum, søger en elev til vores kontor i Odense. Tiltrædelse vil være medio august 2019.

VKAREN.DK er et vikar- og rekrutteringsbureau. Vi hjælper virksomheder i alle brancher med at finde de medarbejdere, de har brug for. Det kan være alt fra korte vikariater på en enkelt dag til længere vikariater med mulighed for fastansættelse samt rekrutteringer til faste stillinger. Du bliver en del af vores stærke team af engagerede og motiverede medarbejdere, der hver især brænder for det, vi laver.

Jobbet:

Som kontorelev hos VKAREN.DK får du indsigt i mange forskellige administrative områder, som f.eks. ordrebehandling og salg.  Din base vil være i vores booking afdeling, hvor du vil få en alsidig hverdag med personlig og telefonisk kontakt til både vikarer og virksomheder. Du får derfor en hverdag, hvor du hele tiden er i kontakt med rigtig mange forskellige typer af mennesker.

Opgaver:

  • Ordremodtagelse og ordrebehandling
  • Vedligeholdelse af database
  • Modtagelse af kandidater
  • Salg
  • Diverse administrative opgaver

Vi forventer:

  • Du har afsluttet EUX, HHX plus 5 ugers EUS eller STX/HF plus 10 ugers EUS
  • Du er udadvendt og naturlig serviceminded
  • Du leverer altid en positiv og smilende stemme i telefonen
  • Du er selvstændig og har lyst til at udvikle dig og tage ansvar
  • Du er morgenfrisk, fleksibel og mødestabil
  • Du har flair for IT

Da vi alle sidder i et åbent lokale, er det vigtigt, at du trives med et tæt samarbejde med dine kolleger i dagligdagen.

Vi tilbyder:

En uddannelse i en veletableret og spændende virksomhed, hvor du hurtigt vil udvikle dig både fagligt og personligt. Du får mange afvekslende og selvstændige arbejdsopgaver og ikke to arbejdsdage er ens. På kontoret har vi som regel meget travlt, men miljøet her er uformelt med en humoristisk omgangstone – ”Man må gerne have det sjovt, når man går på arbejde”.

Din ansøgning:

Matcher ovenstående dine kvalifikationer og har det din interesse, så henvend dig til os. Send en ansøgning og cv til jobfyn@vkaren.dk, mrk.: ”Kontorelev”. Der vil løbende blive afholdt samtaler, hvorfor vi opfordrer dig til at søge med det samme. Ved evt. spørgsmål, er du velkommen til at henvende dig til Maria Hemmingsen eller Mai-Britt Bærentsen på tlf.: 70 15 20 10 alle hverdage mellem kl. 09.00-16.00.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330028589Phoenix-ea46bc0212019-05-21T00:00:00Kontorelev med speciale inden for administration

Drømmer du om en afvekslende hverdag, hvor du har kontakt til mange forskellige mennesker?

VKAREN.DK – bureauet med mennesket i centrum, søger en elev til vores kontor i Odense. Tiltrædelse vil være medio august 2019.

VKAREN.DK er et vikar- og rekrutteringsbureau. Vi hjælper virksomheder i alle brancher med at finde de medarbejdere, de har brug for. Det kan være alt fra korte vikariater på en enkelt dag til længere vikariater med mulighed for fastansættelse samt rekrutteringer til faste stillinger. Du bliver en del af vores stærke team af engagerede og motiverede medarbejdere, der hver især brænder for det, vi laver.

Jobbet:

Som kontorelev hos VKAREN.DK får du indsigt i mange forskellige administrative områder, som f.eks. ordrebehandling og salg.  Din base vil være i vores booking afdeling, hvor du vil få en alsidig hverdag med personlig og telefonisk kontakt til både vikarer og virksomheder. Du får derfor en hverdag, hvor du hele tiden er i kontakt med rigtig mange forskellige typer af mennesker.

Opgaver:

  • Ordremodtagelse og ordrebehandling
  • Vedligeholdelse af database
  • Modtagelse af kandidater
  • Salg
  • Diverse administrative opgaver

Vi forventer:

  • Du har afsluttet EUX, HHX plus 5 ugers EUS eller STX/HF plus 10 ugers EUS
  • Du er udadvendt og naturlig serviceminded
  • Du leverer altid en positiv og smilende stemme i telefonen
  • Du er selvstændig og har lyst til at udvikle dig og tage ansvar
  • Du er morgenfrisk, fleksibel og mødestabil
  • Du har flair for IT

Da vi alle sidder i et åbent lokale, er det vigtigt, at du trives med et tæt samarbejde med dine kolleger i dagligdagen.

Vi tilbyder:

En uddannelse i en veletableret og spændende virksomhed, hvor du hurtigt vil udvikle dig både fagligt og personligt. Du får mange afvekslende og selvstændige arbejdsopgaver og ikke to arbejdsdage er ens. På kontoret har vi som regel meget travlt, men miljøet her er uformelt med en humoristisk omgangstone – ”Man må gerne have det sjovt, når man går på arbejde”.

Din ansøgning:

Matcher ovenstående dine kvalifikationer og har det din interesse, så henvend dig til os. Send en ansøgning og cv til jobfyn@vkaren.dk, mrk.: ”Kontorelev”. Der vil løbende blive afholdt samtaler, hvorfor vi opfordrer dig til at søge med det samme. Ved evt. spørgsmål, er du velkommen til at henvende dig til Maria Hemmingsen eller Mai-Britt Bærentsen på tlf.: 70 15 20 10 alle hverdage mellem kl. 09.00-16.00.

Drømmer du om en afvekslende hverdag, hvor du har kontakt til mange forskellige mennesker? VKAREN.DK bureauet med mennesket i centrum, søger en elev til vores kontor i Odense. Tiltrædelse vil være medio august 2019. VKAREN.DK er et vikar- og rekrutteringsbureau. Vi hjælper virksomheder i alle brancher med at finde de medarbejdere, de har brug for. Det kan være alt fra korte vikariater på en enkelt dag til længere vikariater med mulighed for fastansættelse samt rekrutteringer til faste stillinger. Du bliver en del af vores stærke team af engagerede og motiverede medarbejdere, der hver især brænder for det, vi laver. Jobbet: Som kontorelev hos VKAREN.DK får du indsigt i mange forskellige administrative områder, som f.eks. ordrebehandling og salg. Din base vil være i vores booking afdeling, hvor du vil få en alsidig hverdag med personlig og telefonisk kontakt til både vikarer og virksomheder. Du får derfor en hverdag, hvor du hele tiden er i kontakt med rigtig mange forskellige typer af mennesker. Opgaver: Ordremodtagelse og ordrebehandling Vedligeholdelse af database Modtagelse af kandidater Salg Diverse administrative opgaver Vi forventer: Du har afsluttet EUX, HHX plus 5 ugers EUS eller STX HF plus 10 ugers EUS Du er udadvendt og naturlig serviceminded Du leverer altid en positiv og smilende stemme i telefonen Du er selvstændig og har lyst til at udvikle dig og tage ansvar Du er morgenfrisk, fleksibel og mødestabil Du har flair for IT Da vi alle sidder i et åbent lokale, er det vigtigt, at du trives med et tæt samarbejde med dine kolleger i dagligdagen. Vi tilbyder: En uddannelse i en veletableret og spændende virksomhed, hvor du hurtigt vil udvikle dig både fagligt og personligt. Du får mange afvekslende og selvstændige arbejdsopgaver og ikke to arbejdsdage er ens. På kontoret har vi som regel meget travlt, men miljøet her er uformelt med en humoristisk omgangstone Man må gerne have det sjovt, når man går på arbejde . Din ansøgning: Matcher ovenstående dine kvalifikationer og har det din interesse, så henvend dig til os. Send en ansøgning og cv til jobfyn@vkaren.dk, mrk.: Kontorelev . Der vil løbende blive afholdt samtaler, hvorfor vi opfordrer dig til at søge med det samme. Ved evt. spørgsmål, er du velkommen til at henvende dig til Maria Hemmingsen eller Mai-Britt Bærentsen på tlf.: 70 15 20 10 alle hverdage mellem kl. 09.00-16.00.11jobnetea46bc02100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-16T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3531342VKAREN ApS11Lerchesgade 315000Odense CDKDanmark0jobfyn@vkaren.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent764939JobNet4992491499249110021-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ea46bc02https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ea46bc02https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ea46bc02&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ea46bc02&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration361844992Maria Hemmingsenjobfyn@vkaren.dkDKDanmarkDKDanmark330046620KørselsassistentRobot KØRSELSASSISTENT SØGES! Flenco Rengøring ApS er en stor virksomhed, som udbyder rengøringifb. med fritvalgsordningen, hvor vi leverer rengøring til en stor del af kommunernepå Fyn.Ligeledes udfører vi rengøring i private hjem.Vi er en virksomhed som er i rivende vækst og har været det i mange år.Vi har rigtig travlt og søger derfor endnu en medarbejder til vores team. Jobbet Vi tilbyder et spændende job med mange afvekslende opgaver i en travl og vækstende virksomhed. Du bliver en del af et team med engagerede kollegaer, hvor omgangstonen er positiv og uformel. Med reference til den daglige leder bliver du medansvarlig for at styre og tilrettelægge kørselsruter for vores udekørende serviceassistenter. Arbejdsopgaver Tæt telefonisk kontakt til vores kunder Daglig disponering af egen gruppe af serviceassistenters ruter samt løbende optimering af disse. Rapportering samt daglig arbejdsgang ifb. planlægning og afregning i kommunale systemer Tæt kontakt til den medarbejdergruppe som du vil få ansvar for iht. ruteplanlægning. Geografisk placering samt optimering af nye og eksisterende kunder. Afstemning af medarbejders timesedler Fakturering af udførte rengøringsopgaver. Du vil indgå i et tæt samarbejde med kollegaer der varetager lign. arbejdsopgaver. Dine Kvalifikationer Relevant uddannelse erfaring indenfor f.eks logistik, evt. baggrund fra transportbranchen eller lign. Gode It-kundskaber - rutineret bruger af Officepakken. Flair for logistikløsninger og god økonomisk forståelse. Du kan arbejde struktureret, selvstændigt og stadig indgå i et team. Du kan bevare overblikket i en travl og uforudsigelig hverdag med mange deadlines. Du er omstillingsparat. Løn Løn efter aftale samt pensionsordning. Opstart Pr.1 august eller efter aftale Er du interesseret ?Send din ansøgning og CV til :heidi@flenco.dkVed yderligere spørgsmål omkring stillingen kan rettes til :Heidi Thorkilsen på telefon 28 53 46 02Ansøgningsfrist : Løbende rekruttering indtil rette kandidat er fundet.

KØRSELSASSISTENT SØGES!


Flenco Rengøring ApS er en stor virksomhed, som udbyder rengøring
ifb. med fritvalgsordningen, hvor vi leverer rengøring til en stor del af kommunerne
på Fyn.
Ligeledes udfører vi rengøring i private hjem.
Vi er en virksomhed som er i rivende vækst og har været det i mange år.
Vi har rigtig travlt og søger derfor endnu en medarbejder til vores team.

Jobbet

  • Vi tilbyder et spændende job med mange afvekslende opgaver i en travl og vækstende virksomhed.
  • Du bliver en del af et team med engagerede kollegaer, hvor omgangstonen er positiv og uformel.
  • Med reference til den daglige leder bliver du medansvarlig for at styre og tilrettelægge kørselsruter for vores udekørende serviceassistenter.

Arbejdsopgaver

  • Tæt telefonisk kontakt til vores kunder
  • Daglig disponering af egen gruppe af serviceassistenters ruter samt løbende optimering af disse.
  • Rapportering samt daglig arbejdsgang ifb. planlægning og afregning i kommunale systemer
  • Tæt kontakt til den medarbejdergruppe som du vil få ansvar for iht. ruteplanlægning.
  • Geografisk placering samt optimering af nye og eksisterende kunder.
  • Afstemning af medarbejders timesedler
  • Fakturering af udførte rengøringsopgaver.
  • Du vil indgå i et tæt samarbejde med kollegaer der varetager lign. arbejdsopgaver.

Dine Kvalifikationer

  • Relevant uddannelse/erfaring indenfor f.eks logistik, evt. baggrund fra transportbranchen eller lign.
  • Gode It-kundskaber - rutineret bruger af Officepakken.
  • Flair for logistikløsninger og god økonomisk forståelse.
  • Du kan arbejde struktureret, selvstændigt og stadig indgå i et team.
  • Du kan bevare overblikket i en travl og uforudsigelig hverdag med mange deadlines.
  • Du er omstillingsparat.

Løn

  • Løn efter aftale samt pensionsordning.

Opstart

  • Pr.1 august eller efter aftale


Er du interesseret ?
Send din ansøgning og CV til :
heidi@flenco.dk
Ved yderligere spørgsmål omkring stillingen kan rettes til :
Heidi Thorkilsen på telefon 28 53 46 02
Ansøgningsfrist : Løbende rekruttering indtil rette kandidat er fundet.

FLENCO RENGØRING ApSOdense M2019-06-20T00:00:002019-07-18T00:00:00
330045382Kontorassistent til ordrebehandling 20 timer pr. ugeRobot VKAREN.DK REKRUTTERING søger for Intercamp A S i Lunderskov, en kontorassistent til en fast deltidsstilling på 20 timer pr. uge. Opstart hurtigst mulig. Jobbet: Intercamp A S vækster og har travlt, hvorfor vi søger en erfaren og struktureret kontorassistent, som kan assistere teamet i ordreafdelingen. Intercamp A S importerer og forhandler campingvogne og reservedele, og erfarne kolleger vil sørge for solid sidemandsoplæring fra første dag. Opgaver: Ordrebehandling, primært via mail Oprettelse af ordrer i ERP-system C5 Telefonkontakt til leverandører og producenter Reklamationsbehandling Assistere med administrative opgaver i varemodtagelsen Ad hoc blæksprutte opgaver Der er fleksibilitet omkring, hvorledes de 20 timer fordeles i løbet af ugen. I ferieperioder og i forbindelse med messer kan timeantallet være højere. Vi forventer: Din uddannelse er ikke afgørende, men vi forventer, at du har en administrativ baggrund og gerne erfaring fra en lignende funktion, hvor ordrebehandling og kundeservice har været omdrejningspunktet. Du har gode kommunikationsevner på dansk og engelsk, og behersker du tysk, er dette en fordel. Du har flair for it og er erfaren bruger af Office pakken, herunder Excel. Det er en fordel, hvis du har kendskab til C5 eller et tilsvarende ERP-system. Din person: Som person er du positiv og engageret i dine opgaver. Du arbejder detaljeret og struktureret og din brede administrative erfaring hjælper dig med at holde overblikket, når der er travlt. Det er vigtigt, at du trives i en flad organisation med en uformel tone, hvor værdier som sammenhold, arbejdsomhed, ærlighed og loyalitet er i højsædet. Du er hjælpsom og forstår, at succes og gode resultater skabes i samarbejde med dine kolleger. Intercamp A S er præget af en stærk fælles ånd, hvor alle hjælper alle såvel på kontoret som på lageret. Vi tilbyder: En fast deltidsstilling i en afdeling med dedikerede og erfarne kolleger. Hos Intercamp A S indgår du i en familiejet organisation med stolte traditioner og konstant fokus på medarbejdertrivsel og et godt arbejdsmiljø. Ca. 4 gange årligt afholdes personalearrangementer. Løn efter kvalifikationer samt pensionsordning. Din ansøgning: Matcher ovenstående dine kvalifikationer, hører vi gerne fra dig. Send en ansøgning og cv til rekruttering@vkaren.dk, mrk. Intercamp deltid . Skriv, hvorfor en stilling på 20 timer pr. uge er ideel for dig. Ved evt. spørgsmål, er du velkommen til at henvende dig til Marlene Bak på tlf. 70 15 20 10 alle hverdage. Vi indkalder løbende til samtaler, hvorfor vi opfordrer dig til at søge snarest. Al henvendelse skal ske til VKAREN.DK. Virksomheden: Intercamp A S er en familiejet virksomhed i Lunderskov med 24 ansatte og førende importør og grossist af flere forskellige campingvognsmærker, der distribueres gennem forhandlere i Danmark. Derudover har virksomheden en afdeling, der leverer udstyr, tilbehør og reservedele. Se mere på www.intercamp.dk

VKAREN.DK – REKRUTTERING søger for Intercamp A/S i Lunderskov, en kontorassistent til en fast deltidsstilling på 20 timer pr. uge. Opstart hurtigst mulig.

Jobbet:

Intercamp A/S vækster og har travlt, hvorfor vi søger en erfaren og struktureret kontorassistent, som kan assistere teamet i ordreafdelingen. Intercamp A/S importerer og forhandler campingvogne og reservedele, og erfarne kolleger vil sørge for solid sidemandsoplæring fra første dag.

Opgaver:

  • Ordrebehandling, primært via mail
  • Oprettelse af ordrer i ERP-system C5
  • Telefonkontakt til leverandører og producenter
  • Reklamationsbehandling
  • Assistere med administrative opgaver i varemodtagelsen
  • Ad hoc ”blæksprutte” opgaver

Der er fleksibilitet omkring, hvorledes de 20 timer fordeles i løbet af ugen. I ferieperioder og i forbindelse med messer kan timeantallet være højere.

Vi forventer:

Din uddannelse er ikke afgørende, men vi forventer, at du har en administrativ baggrund og gerne erfaring fra en lignende funktion, hvor ordrebehandling og kundeservice har været omdrejningspunktet. Du har gode kommunikationsevner på dansk og engelsk, og behersker du tysk, er dette en fordel. Du har flair for it og er erfaren bruger af Office pakken, herunder Excel. Det er en fordel, hvis du har kendskab til C5 eller et tilsvarende ERP-system.

Din person:

Som person er du positiv og engageret i dine opgaver. Du arbejder detaljeret og struktureret og din brede administrative erfaring hjælper dig med at holde overblikket, når der er travlt. Det er vigtigt, at du trives i en flad organisation med en uformel tone, hvor værdier som sammenhold, arbejdsomhed, ærlighed og loyalitet er i højsædet. Du er hjælpsom og forstår, at succes og gode resultater skabes i samarbejde med dine kolleger. Intercamp A/S er præget af en stærk fælles ånd, hvor alle hjælper alle såvel på kontoret som på lageret.

Vi tilbyder:

En fast deltidsstilling i en afdeling med dedikerede og erfarne kolleger. Hos Intercamp A/S indgår du i en familiejet organisation med stolte traditioner og konstant fokus på medarbejdertrivsel og et godt arbejdsmiljø. Ca. 4 gange årligt afholdes personalearrangementer. Løn efter kvalifikationer samt pensionsordning.

Din ansøgning:

Matcher ovenstående dine kvalifikationer, hører vi gerne fra dig. Send en ansøgning og cv til rekruttering@vkaren.dk, mrk. ”Intercamp deltid”. Skriv, hvorfor en stilling på 20 timer pr. uge er ideel for dig. Ved evt. spørgsmål, er du velkommen til at henvende dig til Marlene Bak på tlf. 70 15 20 10 alle hverdage. Vi indkalder løbende til samtaler, hvorfor vi opfordrer dig til at søge snarest. Al henvendelse skal ske til VKAREN.DK.

Virksomheden:

Intercamp A/S er en familiejet virksomhed i Lunderskov med 24 ansatte og førende importør og grossist af flere forskellige campingvognsmærker, der distribueres gennem forhandlere i Danmark. Derudover har virksomheden en afdeling, der leverer udstyr, tilbehør og reservedele.

Se mere på www.intercamp.dk

VKAREN ApSLunderskov2019-06-18T00:00:002019-07-18T00:00:00
330017449PhD Position in Nonlinear Quantum Optics with Ultracold YtterbiumRobot A PhD position is available in the Nonlinear Quantum Optics group, Department of Physics, Chemistry and Pharmacy, University of Southern Denmark. The project involves the realization of single-photon optical nonlinearities in a new experimental setup using ultracold Ytterbium. The candidate is expected to lead the experimental realization of this novel system, including the development of all required experiment components. The applicant must have a strong background in quantum optics and atomic physics, such as an MSc in physics (5 3 programme). The applicant is expected to have experience with experimental techniques such as ultracold atom preparation, single-photon detection, and Rydberg atom spectroscopy. Ideally, the applicant should have passed a master-level advanced course in modern atomic physics, quantum optics or equivalent. These requirements must be clearly documented in the submitted CV, otherwise the application will not be considered. The candidate should be independent and able to communicate fluently in English, as well as possess good interpersonal skills. The expected start date is 1 September 2019. This position is subject to the entry into force of grant agreement no 123456 funded by the European Union s Horizon 2020 Research and Innovation Programme. Deadline: 1 July 2019. Please see the complete announcement, including how to apply, on www.sdu.dk.

A PhD position is available in the Nonlinear Quantum Optics group, Department of Physics, Chemistry and Pharmacy, University of Southern Denmark. The project involves the realization of single-photon optical nonlinearities in a new experimental setup using ultracold Ytterbium. 

The candidate is expected to lead the experimental realization of this novel system, including the development of all required experiment components. The applicant must have a strong background in quantum optics and atomic physics, such as an MSc in physics (5+3 programme). The applicant is expected to have experience with experimental techniques such as ultracold atom preparation, single-photon detection, and Rydberg atom spectroscopy. 

Ideally, the applicant should have passed a master-level advanced course in modern atomic physics, quantum optics or equivalent. These requirements must be clearly documented in the submitted CV, otherwise the application will not be considered. The candidate should be independent and able to communicate fluently in English, as well as possess good interpersonal skills. The expected start date is 1 September 2019. 

This position is subject to the entry into force of grant agreement no 123456 funded by the European Union’s Horizon 2020 Research and Innovation Programme. 

Deadline: 1 July 2019. 

Please see the complete announcement, including how to apply, on www.sdu.dk.

Syddansk UniversitetOdense M2019-05-06T00:00:002019-07-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kørselsassistent

FLENCO RENGØRING ApS

Odense M
KØRSELSASSISTENT SØGES! Flenco Rengøring ApS er en stor virksomhed, som udbyder rengøringifb. med fritvalgsordningen, hvor vi leverer rengøring til en stor del af kommunernepå Fyn.Ligeledes udfører vi rengøring i private hjem.Vi er en virksomhed som...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:18. juli 2019

Kontorassistent til ordrebehandling 20 timer pr. uge

VKAREN ApS

Lunderskov
VKAREN.DK REKRUTTERING søger for Intercamp A S i Lunderskov, en kontorassistent til en fast deltidsstilling på 20 timer pr. uge. Opstart hurtigst mulig. Jobbet: Intercamp A S vækster og har travlt, hvorfor vi søger en erfaren og struktureret kontora...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:18. juli 2019

PhD Position in Nonlinear Quantum Optics with Ultracold Ytterbium

Syddansk Universitet

Odense M
A PhD position is available in the Nonlinear Quantum Optics group, Department of Physics, Chemistry and Pharmacy, University of Southern Denmark. The project involves the realization of single-photon optical nonlinearities in a new experimental setu...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:1. juli 2019